Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.06.2014 23:08 - Да прегърнеш лъчите на Слънцето!
Автор: benitta Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5229 Коментари: 20 Гласове:
26


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Останах сама във вечерната тишина и в съзнанието ми изникна картина. Път - широк, равен. Поле - избистрящо погледа... въздух, простор. В далечината - планина - просто красива. Облаци. Много облаци. И зад един от тях - феерия от слънчеви лъчи. Силно изразени, падащи дръзко надолу, избухващи! Фотоапаратът ми горе отляво в гърдите - включен с пълна батерия...
  И нямах конкретна идея тази вечер да пиша каквото и да е. Но пак се размечтах. Спомних си един от моите вълшебни мигове, откраднати по пътя за морето. По отъпкания път, по който всички оставяме по една песъчинка душа.
Когато слънцето блести необезпокоявано, рядко вдигам поглед нагоре или го правя, но то ме заслепява и не успявам да си хвана от него. Облаците обаче, ме подканят да вдигна очи. И тогава усмивката се отразява там - в огледалото на нашето небе - така приказно красиво, макар и мрачно! Мога да броя лъчи - един, два, три... Напомнят за дъгата, само видът им не е шарен, но магията е същата. Миг по-късно изгубвам приказката, по стъклото се разпръскват дребни капчици дъжд. Време за романтика, лека музика и ..... добро шофиране. :)  Дъждецът сякаш просто ме поздравява, потупвайки по рамото и остава зад мен, а отпред - отново изникват моите вдъхновители - вече от Юг, от по-високо и по-дълги. Гоня ги, ей сега ще си взема един от тях - за плажа, за посипване с бляскави брилянти върху водата... Защото преди обяд една ивица от морската вода трепти с брилянтен отблясък, отразявайки точно тези лъчи - така далечни, а така близо до сърцето...
Да... Хубава картина си запечатах. Бих я нарисувала - така образно изниква пред мен!
А морето! Морето .....


image


image


image


image


image


  Допълних тази необятност с част от себе си - една сълзичка от радост при посрещането и една сълзичка от тъга при тръгването обратно. Не сме се сбогували. Просто се разделихме временно. А аз му подарих капчици от моята душа, влюбена в него завинаги...
  Когато видя отново спускащи се слънчеви лъчи, ярко изразени под някой облак, ще си спомня за това дълго чакано пътуване и ще ми стане "пеперудено" в стомаха. А дори и да не видя, просто ще отворя албума със запечатани вълшебства в скритото ъгълче на съзнанието...




Гласувай:
26



1. donchevav - Хей, добре дошла! Пепеудено ми с...
29.06.2014 00:10
Хей, добре дошла! Пепеудено ми стана и на мене, като видях постинга ти! Твоите слънчеви лъчи - като дъга, само дето видът им не е шарен, надникнаха и в моята стая - истинска магия, приказка, която ти си сътворила навярно с онази песъчинка душа, оставена на отъпкания от жадуващи за солена прохлада нозе. Е, Бени, хубво е, че с морето сте си казали само "довиждане", защото - какво е лятото без море - а пък то, подозирам, тепърва ще ни изкушава. За тази година от многото канене аз не съм ходила още нито веднъж, но се надявам няколко пъти да стигна до морския бяг - и ако може - за много-много дни...Но ще видим - да стане юли, че аз още не съм изкласила:) Поздрави, Бени! Благодаря за морския бриз, който прати тази вечер на прозореца ми! Лека, спокойна и влюбена да ти е нощта!
цитирай
2. paciencia - Бени,
29.06.2014 01:09
толкова ме зарадва! Пак си щракала със сърцето както само ти можеш. Открадвам си от твоите морски емоции, защото аз май няма да видя море тази година. И снимките са чудесни!
Най-вече ти си чудесна, и тази чувствителна твоя душа, която раздава щедро красота, слънчеви лъчи и обич.
P.S.Малко късно наминавам по стар навик, но стъпвам тихо и се надявам да не те събудя:)
цитирай
3. benitta - donchevav - Добро утро!
29.06.2014 08:27
Този Несебър, който те очаква още от Великден..... Ще изкласиш, ще вземеш джапанките и ще се превърнеш на свой ред в лирически герой от приключенска история :)) Ще оставиш героите от училищните книги, ще пуснеш запетайките и пълния/непълен член във ваканция, ще се отърсиш от съвещания и бумаги, и ще събираш мидички и тен, вдишвайки морски изпарения! Чудничко! :)
Само не знам какво правиш със животинките, с градината? Аз оставих няколко саксии с петунии за седмица сам-сами и добре, че времето в София е било дъждовно, та горе-долу не са увехнали, сега ги свестявам.
Пожелавам ти дъъълга ваканция - отпускаща всяка клетка!
цитирай
4. benitta - paciencia - Здравей :)))
29.06.2014 08:37
Усмивката е неизбежна! Ще се радвам, дори и да ме събудиш - една-две усмивки в повече не биха ми натежали.
Наистина по пътя добре си пощраках - хем щастлива от предстоящата среща с моренцето, хем изненадана от този сноп лъчи, които заемаха една голяма част от небето и се спускаха като разкроена пола под облака :)
Може би ще измислиш друг тип почивка, щом няма да стигнеш до морето. Планината е не по-малко божествена. Да не говорим за разни китни малки селца и градчета, в които можеш да заредиш батериите за цяла зима! Дано освободиш място за релакс и да имаш слънце в душата. Подарявам ти от моето и го пускам по самолета за Мадрид :)))
цитирай
5. megg - " Облаци. Много облаци. "
29.06.2014 12:12
И всичките - с криле! Избухващите лъчи на слънцето - прекрасна прегръдка, Бени! И от мен една - неделно - празнична!
Чудничко! И снимките - щрак! - ликуващото море и ликуващото момиче!
Поздрави, Бени, и много, много слънчице! :)
цитирай
6. benitta - megg - Здравей, мила Мег! :)
29.06.2014 14:02
Така поех цялото преживяване в душата, така бързах, че не ми остана време да се замисля... Като се прибрах, не щеш ли, отнякъде ми изскочи тази картина с лъчите по пътя и се оказа, че най-качествено е запаметена на "специалното място". Понякога очакването за нещо хубаво е по-силно като емоция - в случая пътуването към срещата с морето!
Радвам се, че си тук и най-вече съм щастлива, че пишеш в твоя блог!
Слънце и за теб! :)
цитирай
7. eksli - Морето...
29.06.2014 16:09
И аз никога няма да мога да се сбогувам с морето...
"...Просто се разделихме временно. А аз му подарих капчици от моята душа, влюбена в него завинаги..."
Много харесах!
Поздрави!
цитирай
8. shining - Даа. . . вдъхновяващо ми действа ...
29.06.2014 18:29
Даа...вдъхновяващо ми действа твоето откровение сега-две седмици преди моето пътешествие.Хубаво е,когато се усещаш на мястото си.То вярно,че всички сме под Слънцето и за всички има място под него,но когато слънчевите лъчи са в състояние да докоснат душата ти по такъв начин,значи просто си на точното място и в точния момент.А може би и с точните хора.Това е относително,защото понякога в такива моменти на човек може да му се прииска и просто да остане сам.Сам със Слънцето.Сам с небето.Сам с морето.И вече не е сам,нали? :)
Приятно ми беше,дано да имаш и още за споделяне в следващите ти постове,че си е хубаво при теб. :)
Поздрави!
цитирай
9. precoria - Добре работи апаратът в теб и този ...
29.06.2014 18:36
Добре работи апаратът в теб и този извън теб. Отрязяваш добре.И пенливата вълна и литналата чайка, накрая твоята фигура ме върна на брега.
Разказала си нещо и ти самата си приказка.Важно е всичко далечно да е близо до сърцето.Отново темата за любовта...
Поздрави и усмивки!
цитирай
10. benitta - eksli - Здравей! :)
29.06.2014 20:20
Радвам се, че нещо от моите вълнения е стигнало до теб и ти е харесало!
За морето може да се пише много, а може и нищо... усещането е извън материята и буквите не стигат да се опише ;)
Благодаря ти, че ми писа! Поздрави и от мен :))
цитирай
11. benitta - precoria - Да, любовта все е в центъра на събитията :)
29.06.2014 20:50
Изненадах се и се зарадвах, че дойде за миг при мен след такъв "тежък" празник! Надявам се, че всичко е било чудесно, а софрата на ниво! ;)
Ако не бях толкова щастлива от целта на пътуването, дали щях да видя приказката в тези лъчи? А сега споменът за тях ме вдъхновява...
Като споменаваш близко и далечно - да знаеш, че си близо до моето сърце вече! Толкова ценни неща си казваме тук!
Прегръдка и още едно наздраве, все пак денят не е приключил :)
цитирай
12. benitta - shining - Как уцели???
29.06.2014 21:05
В интерес на истината цялото семейство бяхме в колата, но преживяното касае само мен. Ако имах възможност в този момент, щях да напиша нещо къде-къде по-силно! Разбира се, че хората са "моите" хора и мястото, щом води към морето е "точното" място. Но има моменти, в които грабваш мига и си го хапваш сам, така е по-сладко! Като лъжица с течен шоколад, която не искаш друг да ти облизва :))) Изразих се несериозно, но ти ще хванеш дълбочината на изказа ми, защото съм убедена в теб! ;)
И на мен ми е хубаво да си пиша тук, но без теб и останалите, които изпълниха сърцето ми, нямаше да ми е така уютно!
Благодарни прегръдки! И усмивки!
цитирай
13. vilish - Здравей, мило момиче! :-)
29.06.2014 21:28
През широко отворения прозорец нахлу морски бриз, писък на закъсняла чайка и соления привкус на отминали спомени ... Скътала си твоя и го споделяш с най-красивите нюанси на една светла душа.
А за морето ... наистина може да се каже много или ... просто да помълчим ! :-)
Усмихната, обичлива вечер!
цитирай
14. benitta - vilish - Здравей! :)
30.06.2014 07:59
Да помълчим, седнали на някоя скала над морето, да чуем какво ни говори то и да напълним очите с необятност, нали?!
Въпреки че, плажът с шумната многоцветност и различни нрави на хората също отпуска - една всеобща освободеност витае във въздуха :)
Радвам ти се и ти желая вълнуваща ваканция!
цитирай
15. lubovakoniamash - Ех че хубаво............
01.07.2014 10:13
Привет Бени прекрасно си го написала направо се въодушевих от това което пишеш а снимките са чудесно допълнение. Ти си много нежна и поетична душа това се усеща когато те чете човек продължавай да твориш правиш го много добре. Поздрав Дора Весело лято .....
цитирай
16. makont - Хей, ловец на лъчи, морска пяна и вълшебства,
01.07.2014 14:26
умееш да развълнуваш. Усетих твоето море. Вместо мидички сълзички, но от щастие, защото сбогуване с морето няма, то е в сърцата ни. Прегръдки, слънчево момиче!
цитирай
17. benitta - lubovakoniamash - Здравей, Дора! :)
01.07.2014 20:34
Така хубаво си ги наредила похвалите, че ме вдъхновяваш за нови изяви :)))
Благодаря ти, наистина! Много се зарадвах, че си взела късче от моето приключение!
Поздрави, весело лято и на теб! ;)
цитирай
18. benitta - makont - Здравей :)
01.07.2014 20:41
Така си е - никакво сбогуване! Събрали сме няколко рапана, купчина мидички и сме ги наредили на терасата, в горещите дни ще изнесем с децата едно корито с вода и сол, ще нахлузим банските и ти да видиш! По един рапан на уше, плацик-плацик във водичката, а слънцето все си е отгоре, кажи, че не сме на плажа :)))))
Майче, все на усмивки ми върви, когато си помисля за теб и това е страхотно!
Прегръдки, по-солени!
цитирай
19. katan - Морето!
01.07.2014 21:25
Размечта ме и мен за морето!
Винаги се връщам за последна прегръдка, за последна ласка и все не ми стига.
Остава песъчинка от душата ми при него.
Колко много пясъчики има, вероятно са частици от всички ни:)!
Постингът ти е великолепен, мечтателен, нежен с тази феерия от лъчи и ...облаци, всичко с "брилянтен отблясък".
Морето..., ах това море, което пленява завинаги!
Поздрави, Бени! И прегръдка с обич!
цитирай
20. benitta - А, Кате! Как те хващам на вратата! :)
01.07.2014 21:45
Писах, писах при теб и накрая - хоп - забрана! Новост за мен - не знаех за тази опция. Щях да копирам и да ти го пратя на "лични", но човек не трябва да се явява като спам, още повече, когато темата е така тъжна и деликатна.... :(
Кате! Да оставим морето на чайките за малко и да ти кажа нещо друго: завинаги ще те запомня с тази "прегръдка с обич", това си стана вид парола между нас :))) Понеже първия път аз много се впечатлих, та оттогава ни тръгна обично, нали?!
Радвам се, че дойде при моите лъчи от любов, а морето.......ах, моренцето!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: benitta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 285703
Постинги: 54
Коментари: 890
Гласове: 2338
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930