Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: ckarlet
Категория: Тя и той
Прочетен: 2296215
Постинги: 228
Коментари: 8200
Гласове: 43131
Постинг
20.01.2010 08:41 - Усещал ли си някога...
Автор: ckarlet Категория: Тя и той   
Прочетен: 17210 Коментари: 68 Гласове:
42



Усещал ли си някога...

 

Усещал ли си някога,

че тази ласка е последна?

Поглеждал ли си с питащ поглед

- любимото лице?

Почувствало ли е сърцето,

болката поредна,

протягал ли си молещ,

празни две ръце?

От гордост скривал ли си

истина крещяща?

Попаднала прашинка в тъжните очи...

Прикрил  тъга от болката кървяща,

и в този миг издайно, да се отронят две сълзи!

image





Гласувай:
43



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lagrima - Усещане на загуба, на самота. . . ...
20.01.2010 08:58
Усещане на загуба,на самота...Дано не продължи дълго!
цитирай
2. ckarlet - Навярно е от настроението ми, La...
20.01.2010 09:00
Навярно е от настроението ми, Lagrima.
Понякога човек усеща подобна тъга...
Но на теб желая хубав и усмихнат ден!
цитирай
3. sahaj - НАИСТИНА Е ПРЕКРАСНО
20.01.2010 09:10
ТОЛКОВА НЕЖНОНАПИСАНО , НАВЯРНО ОТ ЧОВЕК КОЙТО Е УСЕТИЛ ВСИЧКИ ТЕЗИ ЧУВСТВА И Е УСПЯЛ ДА ГИ ПРЕДАДЕ ЧРЕЗ СВОИТЕ РИМИ НА ХОРАТА КОИТО ЧЕТАТ ТВОРЧЕСТВОТО МУ , А И МУЗИКАТА Е МНОГО ДОБРЕ БОДБРАНА И ДОПЪЛНИТЕЛНО ДОПЪЛВА ЕФЕКТА ОТ НАПИСАНОТО. ПОЗДРАВЛЕНИЯ ОТ МЕН , ЖЕЛАЯ ТИ УСПЕХ.
цитирай
4. mariani - ....
20.01.2010 09:28
"протягал ли си молещ, празни две ръце?" - нека това не са твоите ръце, ckarlet...
Усмихни се - зад облака всякога се показва слънцето!
цитирай
5. ckarlet - Sahaj, благодаря за топлите думи! ...
20.01.2010 09:32
Sahaj, благодаря за топлите думи!
Радвам се на посещението ти тук!
цитирай
6. ckarlet - Мariani, благодаря ти! Права си, ...
20.01.2010 09:35
Мariani, благодаря ти!
Права си, след бурята винаги изгрява слънцето!
цитирай
7. benra - много
20.01.2010 10:47
силно и много преживяно...почти от всеки.Поздрави!
цитирай
8. miaa - Прекрасно е! Бъди благословена, ...
20.01.2010 10:55
Прекрасно е! Бъди благословена,Скарлет О' Хара!
цитирай
9. ckarlet - Вenra, благодаря ти!Трябва да п...
20.01.2010 11:03
Вenra, благодаря ти!Трябва да призная, че това стихче е много старо, от нещо силно преживяно преди години. По принцип съм щастлив човек и може да се каже, че в живота си имам това, което съм мечтала и желала! Вчера ми се случи нещо, за което аз самата нямам обяснение. Тогава си спомних, че понякога в живота дори да искаш да обясниш дадена ситуация, просто не се получава.
Но бързо успявам да се пренастроя към положителност! Желая ти усмихнат ден!

цитирай
10. ckarlet - Мiaa, благодаря и на теб! Радвам ...
20.01.2010 11:06
Мiaa, благодаря и на теб!
Радвам се, че ти харесват моите стихчета!
Много усмивки и приятни емоции в този ден, а и във всички следващи!
Бъди и ти благословена, Мiaa!
цитирай
11. veninski - Къде е усмивката? Какви са тези ...
20.01.2010 12:06
Къде е усмивката?
Какви са тези сълзи, приятелко?

Поздрави от Родопите!
цитирай
12. ckarlet - Veninski, с твоя коментар и усми...
20.01.2010 12:10
Veninski, с твоя коментар и усмивката ми се върна!:))
Присъствието ти винаги ми е създавало хубаво настроение! Благодаря ти!
Поздрави и хубав ден от мен!
цитирай
13. feq - Въпроси, на които всеки има отговор ДА!
20.01.2010 12:24
Нормално, човешко е това усещане за край на нещо...
И страх от неизвестното, от самотата и тъгата...

Снежен поздрав!
цитирай
14. ckarlet - Feq, много ти благодаря за прекр...
20.01.2010 12:30
Feq, много ти благодаря за прекрасното разбиране!
То наистина си е едно човешко усещане, което е желателно да не го изпитваме...
Много нежност и красота около теб ти желая!
цитирай
15. veninski - Така те искам. . . Лек и усмихнат ден и ...
20.01.2010 12:55
Така те искам...
Лек и усмихнат ден и на теб!
цитирай
16. ckarlet - Veninski, вече наистина съм много ...
20.01.2010 12:59
Veninski, вече наистина съм много усмихната!:))
Благодаря ти!
цитирай
17. cvetnica - Мило момиче, ckarlet! Слънчева принцесо!
20.01.2010 12:59
Трепетите, звуците, акордите на любовта са живи и пленително хубави!
А, сигурна ли си, че това е бил човека? Дали е заслужил прекрасният подарък, с който си го дарила?
Раздялата ще се превърне в нова среща! И ще се огледаш в най-прекрасните обичащи очи!
цитирай
18. feq - Човек се ражда на този свят, за да усети и болката и радостта...
20.01.2010 13:02
и всички земни чувства!

Без тях животът ни не би бил пълен и смислен...

Мелодията е разкошна. Благодаря!
цитирай
19. ckarlet - Мила Сvetnica, добре си дошла в моя ...
20.01.2010 13:08
Мила Сvetnica, добре си дошла в моя блог! Написала си ми невероятно хубав коментар!
Изразила си нежна и красива мисъл, която много ми хареса, че трепетите, звуците, акордите на любовта са живи и пленително хубави! Много нежно ми прозвуча! А това стихче е писано преди години... До мен има невероятен човек, който ме обгръща с много любов! Но когато ми е малко тъжно се връщам към старите стихчета! Благодаря ти от сърце, че ме посети! А с теб и с още една невероятна жена правя вълнуващи разходки по целия свят! Радвам се, че те има в този блог!
цитирай
20. ckarlet - Колко си права, мила Feq! За да е и...
20.01.2010 13:12
Колко си права, мила Feq! За да е истински щастлив човек, за да оценява всичко хубаво около себе си, трябва да е преживял тези чувства на болка и радост!
"Без тях животът ни не би бил пълен и смислен...!
Благодаря ти от сърце!
цитирай
21. bobsun123 - "От гордост скривал ли си истина крещяща?"
20.01.2010 13:27
Чувства дълбоки тук се крият в тези стихове!Чувства чисто човешки. Докосват човешката душа!Красиво написан стих, изпълнен с много чувство на фона на тази нежна мелодия!Благодаря ти ckarlet!
цитирай
22. ckarlet - Вobsun123, благодаря ти за топлия ...
20.01.2010 13:36
Вobsun123, благодаря ти за топлия коментар!
Само човек преживял подобно нещо може да разбере това стихче!
Радвам се, че отново си тук!
цитирай
23. hope17 - А ти усещала ли си,
20.01.2010 13:37
че както след дъжда изгрява слънце и през него наднича дъга, така, когато тъга оближе душата, в сърцето се ражда по-силна любов, да замести, да приласкае, да припомни за себе си...за това, че в живота единствено Тя, превръща мокрите капки сълзи в дъга :)) Нищо да не прекъсва цветовете в душата ти, мила, другото се надживява :)))
цитирай
24. minchomin - Ckarlet, Прегледах внимателно ...
20.01.2010 13:39
Ckarlet, Прегледах внимателно последното ти стихче в поста, който е препоръчителен. Хвърлих поглед и върху коментарите под него. В тях се усеща, че читателите улавят тъгата в теб. В същото време ти твърдиш, че си щастлив човек. Имаш всичко необходимо, което смяташ, че ти носи щастие. На практика тъгата видимо се усеща в твоята поезия. В мен възниква усещането, че един щастлив човек не би писал постоянно по една отминаваща или изгубена любовна връзка. Човек описва, под формата на различни литературни жанрове, или преживяни събития или това, което усеща, че е станало, но е възможно да не знае какво и кога.
Ckarlet, въпросът ми е следния: "Ти сигурна ли си ще тъгата, която е видима в поезията ти, не идва от вътрешното ти усещане и от дълбините на твоята душа по нещо, на което все още не намираш обяснение? Не е ли единственият начин да изразиш тъгата, която се таи дълбоко в теб чрез поезията, като я прехвърляш на някаква личност, макар тя да е била първата и най-голяма Любов за теб? Казваш, че вчера е бил особен ден за теб, за което нямаш обяснение. Моля те, ако смяташ, че въпросите ми са уместни, може да ми отговориш.
цитирай
25. ckarlet - Рени, винаги съм била оптимистично ...
20.01.2010 13:44
Рени, винаги съм била оптимистично настроена към живота. И аз като теб смятам, че след всеки дъжд изгрява Слънчицето, така нужно на всяко живо същество! Искрено ти желая и на теб в душата ти да е винаги една цветна и красива дъга, и нищо и по никакъв начин да не помрачава дните ти! Благодаря ти, че отново си тук!:)
цитирай
26. ckarlet - Понякога човек изпада в ситуация и ...
20.01.2010 13:47
Мinchomin, понякога човек изпада в ситуация и наранява хората, които е почувствал по-близо до себе си. На мен често ми се случва неволно да нараня най-близките си хора, без да го желая. Но когато се опитам да обясня, не се получава. Това неразбиране от другата страна ме натъжава и понякога обърква. Винаги си задавам въпроса, толкова ли е сложен този живот, че с лека ръка може да се загърби нещо красиво, дори да не е любов, а само приятелство. И в такива моменти от моя живот се връщам към това мое преживяване с този човек. Но ще се справя с това настроение! Когато съм тъжна често се връщам към едни мои стари стихчета. По този начин просто изразявам вътрешното си усещане. Малко нескромно ще прозвучи, но аз наистина съм един щастлив човек. Само понякога я чувствам тази болка, която беше наистина трудно преодолима. Вече съм преодоляла този момент, благодарение на човека до мен, който ме кара да се чувствам най-обичаната жена до него. Но никога няма да забравя това старо мое преживяване. То ми е като урок, че човек трябва да оценява нещата преди да ги загуби!!! Благодаря ти за този коментар! Навярно при много хора ще възникнат твоите въпроси, а по този начин ще имат и те моето обяснение!

цитирай
27. cvetnica - 19. ckarlet - Мила Сvetnica, добре си дошла в моя ...
20.01.2010 14:06
Мило момиче, в миналото остават само научените уроци! Един спомен избледнява само, когато друг по-хубав се появи. Остави онази измамна илюзия, не тъгувай и не се обръщай назад, повярвай ми не си заслужава за нищо на света! Грабни владетелят на твоето сърце тук, и сега! Казвайте си по-често "обичам те", радвайте се на живота, на пук на трудностите! Дръжте здраво юздите на приказната колесница, наречена ВЗАИМНОСТ и бъдете ЩАСТЛИВИ!
С обич Лили
цитирай
28. ckarlet - Прекрасна си, мила Лили! Човек не ...
20.01.2010 14:17
Прекрасна си, мила Лили! Човек не трябва да се връща към миналото. Опитвам се и аз да не го правя, но то няма как да се забрави или заличи! Миналото е част от нас и то трябва да ни служи единствено и само за урок на допуснатите грешки! А съветът ти е прекрасен! Мисля, че всеки в своя живот трябва да направи така, да хване здраво юздите на приказната колесница и да се опита да бъде щастлив!
Твоето присъствие тук ме радва много! Благодаря ти от сърце за прекрасните думи!
цитирай
29. cefulesteven - Няма човек, истински живял, който ...
20.01.2010 14:50
Няма човек, истински живял, който да не го е усещал.
цитирай
30. ckarlet - Cefulesteven, наистина е така! ...
20.01.2010 14:58
Cefulesteven, наистина е така! Зная, че ти със сигурност ме разбираш! Човек е истински живял усещайки не само любовта, а и болката в живота! Благодаря ти!
цитирай
31. mamas - Неведнъж, Скарлет, много пъти...
20.01.2010 17:12
Развълнува ме, дълбоко... и музиката е вълшебна...
цитирай
32. ckarlet - Благодаря ти от сърце, Мamas! Ако ...
20.01.2010 17:24
Благодаря ти от сърце, Мamas! Ако съм успяла да докосна точно твоята душа, това означава, че си е струвало да го публикувам това мое стихче!
Винаги ме е радвало твоето посещение!
цитирай
33. blagovestie - Тъжно,
20.01.2010 17:44
дълбоко, нежно и истинско.
Всички сме усещали.
Прекрасен стих и музика, поздравления :)))
ПП: Дано не са по лично преживяване! но пък така се учим и вървим напред...
цитирай
34. ckarlet - Вlagovestie, добре си дошла и на теб ...
20.01.2010 17:54
Вlagovestie, добре си дошла и на теб тук!
Много ме зарадва факта, че съм се докоснала и до твоята душа с това мое стихче!
Трябва да призная, че всичките ми стихчета са се родили от някакво усещане, било на радост или тъга.
Благодаря ти за топлия коментар!
цитирай
35. veninski - Уж усмивката беше се върнала. . .
20.01.2010 18:00
Уж усмивката беше се върнала...
цитирай
36. ckarlet - Хей, Veninski, как няма да се върне, ...
20.01.2010 18:03
Хей, Veninski, как няма да се върне, когато отново си тук!
Ти не ме виждаш, но съм много усмихната:))))
цитирай
37. loran - ste triabva da priznaia
20.01.2010 19:26
ste triabva da priznaia ,che imenno tezi chuvstva sa edni ot nai - silnite i te predizvikvat Ogromna valna ot drugi ..... oshte po- moshtni ,znachimi i nepovtorimi .... ednoto ne moje bez drugoto - pozdravi radvam se ,che ti doide muzata da pishesh
цитирай
38. ckarlet - Да, Loran, тези чувства наистина ...
20.01.2010 19:31
Да, Loran, тези чувства наистина предизвикват не само вълна, а цял океан от други!:))
Радвам се, че отново си тук!
цитирай
39. gorivo - Незнам , как го правиш?
20.01.2010 21:05
Но със стиховете си винаги ме уцелваш точно там където трябва...стихчето ти е много хубаво и подходящо за сегашното ми настроение...
Винаги си била еднатакава весела , така че се надявам пак да видя скоро онази ckarlet , влюбената и с усмивка :):):)
цитирай
40. fracla - Прекрасно е!
20.01.2010 21:16
Прекрасно е!
цитирай
41. ckarlet - Gorivo, аз съм заредена с много п...
20.01.2010 21:42
Gorivo, аз съм заредена с много положителна енергия, но винаги има моменти, когато човек е малко тъжен!:)) А сега взех да се питам, ти защо си тъжен? Моята усмивка се върна днес на лицето ми благодарение на приятелите тук, включително и на теб!
Надявам се и ти да се усмихнеш!:)))
Благодаря ти, Gorivo!
Хубава и нежна вечер ти желая!
цитирай
42. ckarlet - Мария, радвам се, че ти харесват ...
20.01.2010 21:45
Мария, радвам се, че ти харесват стихчетата ми!
Благодаря и на теб от сърце!
Звездна и красива вечер ти желая!
цитирай
43. tili - И аз днес не съм във върхова форма,
20.01.2010 22:28
но зная че минало не се връща и няма значение какви сълзи капят. Гледай и върви напред !!!
Любима музика, Скарлет ;-)))
цитирай
44. ckarlet - Така е, Tili, минало не се връща! ...
20.01.2010 22:42
Така е, Tili, минало не се връща! Подобно преживяване може да остане като скъп спомен от нещо красиво, докоснало се до сърцето ни, но не сме съумели да запазим! Но благодарение на подобно преживяване, човек осъзнава грешките, които е допуснал. Мен лично ме научи да оценявам и малките неща, да държа и да се вглеждам повече в човешките взаимоотношения!
Благодаря ти, Тили, че не ме забравяш!
цитирай
45. анонимен - DESINKA
20.01.2010 22:44
CKARLET za men ti si momiche,koeto e prejivqlo mnogo v lubovta,no se e poluchilo ot tova i se radvam,zashoto i az kato teb sam minala prez mnogo neshta tochno po vreme na edna mnogo istnska lubov,koqto i men me narani.Za men tq beshe istinska i si mislix,che shte bade vechna i e taka(hug)
цитирай
46. ckarlet - DESINKA, навярно всеки е имал по...
20.01.2010 22:47
DESINKA, навярно всеки е имал подобно преживяване. Трябва да гледаш напред. Зная, че има човек, който ще те дари с много любов и ще бъдеш истински щастлива! Желая ти го от сърце!
цитирай
47. анонимен - Нима можи да се тъгува само по изг...
21.01.2010 01:25
Нима можи да се тъгува само по изгубена любов? В живота на всеки има най-различни видове взаимоотношения, не само любовни. Може да се тъгува и от съпричастност към трагедията на човек, който е бил по един или друг начин част от живота ви и на когото дължите уважение и признателност за искрена и безкористна помощ, която е оказвал. А любовта...това е нещо друго...не винаги има припокриване...
Всъщност, по-скоро исках да благодаря на Скарлет за прекрасните стихове, без да им правя разбор, тъй като едва ли ще науча истинската й история и какво ги е предизвикало. Няма да й отправям пожелания, а само ще се присъединя към всичките по-горе направени.
Бъди жива и здрава и много, много щастлива!
цитирай
48. анонимен - Анонимен съм,
21.01.2010 06:22
защото ме мързи да се логвам толкова рано, Скарлет.

"Трябва да призная, че това стихче е много старо, от нещо силно преживяно преди години." Всяко едно старо стихче е съвсем ново за тези, които за пръв път го четем. А и го преживяваме заедно с тебе...

цитирай
49. lubara - Поздрави, ckarlet !
21.01.2010 08:31
Добро утро, ckarlet ! Днес ще е един студен, ясен и прекрасен зимен ден, нали !
цитирай
50. ckarlet - Анонимен 47, съгласна съм с теб, че в ...
21.01.2010 08:44
Анонимен 47, съгласна съм с теб, че в живота има различни видове взаимоотношение. Каквито и да са тези взаимоотношения по-важното е да са чисти и искрени, за да не се нараняваме!:)
цитирай
51. ckarlet - Ех, Анонимен 48, защо не влезе с ника ...
21.01.2010 08:46
Ех, Анонимен 48, защо не влезе с ника си, повече щеше да ме зарадваш!:)
Радвам се, че съм успяла да докосна повече хора с моето стихче включително и теб!
цитирай
52. ckarlet - Добро утро Lubara! Така се очертава ...
21.01.2010 08:49
Добро утро Lubara! Така се очертава днес да бъде един ясен, студен, но прекрасен ден!
Благодаря ти, че отново си тук!
Нека този ден бъде изпълнен с приятни емоции и много усмивки за всички!
цитирай
53. henzelski - Ех, Скарлет...;))
21.01.2010 11:38
Анонимен 48 влиза с ника си, но понеже вече коментирах сутринта, позволи ми само да ти пожелая хубав ден!
цитирай
54. ckarlet - Хей, Нenzelski, така ме зарадва, че ...
21.01.2010 11:48
Хей, Нenzelski, така ме зарадва, че този Анонимен си бил ти! А сега, когато влизаш с ника си денят ми наистина ще бъде много усмихнат!:)) Дано и другите анонимни се обадят, че и техните коментари бяха много стойностни!
Благодаря ти от цялото си сърце!
Желая и твоя ден да е специален и изпълнен с топлина, защото ти вече направи моя такъв!
цитирай
55. kasnaprolet9999 - Това и аз съм го преживяла
22.01.2010 17:29
някога, но не съм забравила начина по който се чувствах. Нямаш избор, заминаваш си и знаеш че никога няма да се върнеш там и нищо няма да се повтори, кръв ти капе от сърцето, а очите ти се пълнят със сълзи. Очакваш някакво чудо, но то не идва просто така. Минава време и любовта идва в друг образ и по друг начин, защото тя не умира, тя е вечна и кара сърцата ни да бият силно.
цитирай
56. ckarlet - Кasnaprolet9999, много ме зарадва ...
22.01.2010 17:43
Кasnaprolet9999, много ме зарадва твоето посещение и коментар! Приятно е, че и теб съм докоснала с това мое стихче и върнала за миг към съкровените ти спомени! Благодаря ти от сърце, за този положителен заряд, който носиш и зареждаш всички около теб!
Любовта наистина не умира! Тя е вътре в нас и кара сърцата ни да бият още по-силно!
цитирай
57. budha - m
22.01.2010 18:42
si
цитирай
58. ckarlet - Вudha, благодаря и на твоето пос...
22.01.2010 18:52
Вudha, благодаря и на твоето посещение тук!
цитирай
59. mileidi46 - Tuk sam i te pregra6tam!!
23.01.2010 03:42
ni6to 4ove6ko ne ni e 4ujdo!!Taguvame,stradame-posle se radvame..omagiosan krag! Kragat na jivota..
цитирай
60. ckarlet - Мила Мileidi46, рано си ме посет...
23.01.2010 11:27
Мила Мileidi46, рано си ме посетила, но влизайки тук ме изпълни с топлина от твоята прегръдка!
Благодаря ти, че никога не ме забравяш! С теб и с Цвети правя най-хубавите разходки по целия свят! С подобни вълнуващи преживявания доставяте не само на мен, но и на всички около вас едно невероятно удоволствие!
Радвам се, че те има в този блог, Мileidi46!
Прегръщам те топло и ти пожелавам хубави почивни дни!
цитирай
61. kombakova - Понякога сълзите ни пречистват душата!
25.01.2010 23:43
Човек винаги има нужда от такива мигове за да се чувства жив!
Поздравления за страхотният стих и хващаща го за гърлото музика!
цитирай
62. ckarlet - Добро утро, Кombakova! Радвам ...
26.01.2010 08:35
Добро утро, Кombakova!
Радвам се, че и на теб се е харесало стихчето ми и ти благодаря от сърце за топлия коментар!
Желая хубав и изпълнен с топлина ден!
цитирай
63. bobsun123 - Как пропуснах да дойда отново при теб! :)
28.01.2010 20:59
Няма да се повтори! :) Заслужава си !
цитирай
64. ckarlet - Как пропуснах да дойда отново при теб! :)
28.01.2010 21:10
bobsun123 написа:
Няма да се повтори! :) Заслужава си !

Вobsun123, усещам, че си в страхотно настроение!
Пожелавам усмивката ти да е винаги на лицето!
Нежна и красива вечер ти желая!
цитирай
65. panazea - Много е приятно ,
01.02.2010 11:27
не ми се напуска блога ти!
Има неща ,които трябва да се изживеят !
Те не се повтарят никога !
цитирай
66. ckarlet - Много е приятно, не ми се напуска ...
01.02.2010 11:36
Много е приятно ,
panazea написа:
не ми се напуска блога ти!
Има неща ,които трябва да се изживеят !
Те не се повтарят никога !


Така е, Рanazea, много си права! Има неща, които просто трябва да се изживеят! Благодаря ти за топлите думи! Радвам се, че ти харесва да ме посещаваш! И на мен винаги ми е приятно да вляза при теб! Хубав ден ти желая!
цитирай
67. queerfish - Поздрав, ckarlet! :)
19.02.2010 10:20
Копнеж и болка е! Любов е!
цитирай
68. ckarlet - 67. Queerfish, благодаря ти!
19.02.2010 12:05
queerfish написа:
Копнеж и болка е! Любов е!


Да, мила, копнеж и болка и една голяма любов...
Искам да поздравя всички посетили ме тук, както и теб с една моя много любима песен и да ви пожелая хубав ден!

http://vbox7.com/play:06620b1e&al=1&vid=237953
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930