Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: ckarlet
Категория: Тя и той
Прочетен: 2282361
Постинги: 228
Коментари: 8200
Гласове: 43059
Постинг
28.03.2011 19:56 - Русе - една дунавска мечта...
Автор: ckarlet Категория: Тя и той   
Прочетен: 41275 Коментари: 117 Гласове:
67

Последна промяна: 17.04.2011 20:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


         Град Русе е основан по времето на римския император Веспасиан (69-79) като крепост, наречена Сексагинта Приста. Името означава Пристанище на 60-те кораба. В средно-вековието градът е сред най-добре развитите територии в Българската държава. През 16 вeк селището се нарича Руси, а през 17 век  се преименува на Русчук. Малко по-късно Русе е първият град в България с подчертано европейски вид, който се дължи на неговия икономически просперитет. Заради запазената старинна архитектура гр. Русе е известен още като малката  Виена.               
       Не успяхме да разгледаме голяма част от забележителностите на града, защото бяха в процес на разкрасяване, но и малкото, което видяхме, ми се иска да ви го покажа.

        Разходката ни започна от центъра...

image

 image

      1. Градска библиотека "Любен Каравелов", (днес Регионална). 

image

     2. Доходно здание – сградата на Драматичен театър "Сава Огнянов" – символ на Русе.

image

    3. Пантеонът на Възрожденците - Паметник-костница на български революционери и културно-просветни дейци.

image

  4. Паметникът на свободата – издига се в центъра на града. За съжаление, на снимката освен внушителната статуя, която представлява фигура на жена - вдигнала в едната си ръка меч - и двата бронзови лъва , се виждат и строителните материали, с които е започнат ремонта. Може би към лятото, Русе ще бъде с обновен и още по-красив център. 

image

5. Съдебната палата.

image

        6. Историческият музей и още много красиви сгради, които придават аристократичен вид на гр. Русе.
image

image


image
 

    7. Много паркове и исторически паметници.

image

8. И една от забележителностите на гр. Русе, "Вазата", която туристите не пропускат да разгледат. В момента е все още голичка, но скоро ще се окичи с цветя и ще стане още по-красива.


image 

image

      9. Паметникът и музеят Тонка Тихова Обретенова - известна още като Баба Тонка,  която оказва сериозна организационна, морална и финансова помощ на революционния комитет.

image


image

10. Насочихме се към невероятния кей на река Дунав. Оказа се, че доста русенци и туристи са решили да прекарат част от съботния ден там. Тук ми хареса изключително много... Реката беше пълноводна - небето синьо, много зеленина и красота. Вижте сами...
 image

 

image image
image
 

     Много от плануваните туристически обекти нямахме възможност да посетим по ред причини, но емоционално се заредихме с изключителна положителност. Това беше една невероятна разходка...
     Надявам се и на вас да  хареса...

 




Гласувай:
301



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ckarlet - 1. Shtrakalka - Няма как да не ти хареса!
28.03.2011 20:12
shtrakalka написа:
Махни таз песен, всичките му песни са с една мелодия.
Дразни, загрозява хубавите снимки.


Това беше единствената песен, която е за гр. Русе. И на мен ми се видя доста мелодична.
Благодаря ти, че разгледа постинга и хареса моите снимки!
Хубава вечер!
цитирай
2. bven - Много ми хареса разходката!
28.03.2011 20:12
Хубава вечер, ckarlet!:)))
цитирай
3. ckarlet - 3. Вven - Много ми хареса разходката!
28.03.2011 20:15
bven написа:
Хубава вечер, ckarlet!:)))


Благодаря ти, Вven! И за нас беше вълнуваща...
Прекрасна вечер и на теб!
цитирай
4. ellia - чудесен крайдунавски град-и тъй ...
28.03.2011 20:16
чудесен крайдунавски град-и тъй като не живея наблизо
до него тази разходка ми донесе истинско удоволствие-
има толкова красиви кътчета и толкова богата история
града на баба Тонка-благодаря за споделянето-не съм
ходила с години там
цитирай
5. scarlety - Приятни са разходките
28.03.2011 20:19
с твоите снимки,Скарлет! Много отдавна не съм имала път към Русе!
Беше удоволствие за мен!:)
цитирай
6. ckarlet - 5. Еllia, радвам се на посещението ти!
28.03.2011 20:20
ellia написа:
чудесен крайдунавски град-и тъй като не живея наблизо
до него тази разходка ми донесе истинско удоволствие-
има толкова красиви кътчета и толкова богата история
града на баба Тонка-благодаря за споделянето-не съм
ходила с години там


И аз не бях ходила от доста време. Дори не знаехме, че в момента има голям ремонт. Поради тази причина не можахме да разгледаме доста от красивите русенски места, но пък бяхме весела компания и всичко се компенсира. А гледката до река Дунав е невероятна... Радвам се, че ти хареса и на теб!
Прекрасна вечер ти желая, Еllia!
цитирай
7. ckarlet - 6. Shtrakalka - Сега има обявен конкурс
28.03.2011 20:22
shtrakalka написа:
за химн на Русе, да се надяваме, че ще е хубав.


Може би си от Русе и затова чакаш резултата от конкурса:)
Хубава вечер, Shtrakalka!
цитирай
8. ckarlet - 7. Scarlety - Приятни са разходките
28.03.2011 20:30
scarlety написа:
с твоите снимки,Скарлет! Много отдавна не съм имала път към Русе!
Беше удоволствие за мен!:)


Радвам се, че съм ти доставила приятна емоция, Scarlety!
Направила съм много снимки от различни места, но не можах да ги кача.
Може би и тези са достатъчни, за да покажа красотата на гр. Русе.
Хубава пролетна вечер!
цитирай
9. an200 - Радвам се, че ти е харесал родният ми град!:)
28.03.2011 20:36
Трябваше да се обадиш!:) Аз съм много близо до Дунава и музея на Баба Тонка.;)
Поздрави!Пожелавам ти пак да дойдеш!
цитирай
10. ckarlet - 11. Аn200 - Радвам се, че ти е харесал родният ми град!:)
28.03.2011 20:40
an200 написа:
Трябваше да се обадиш!:) Аз съм много близо до Дунава и музея на Баба Тонка.;)
Поздрави!Пожелавам ти пак да дойдеш!


От доста време имахме планове да отидем до твоя роден град, Ани. А с твоите красиви постинги ти засили моето желание още повече. Трябваше да се допитам до теб, за да изчакаме ремонта, който е предприела управата на гр. Русе, но трябва да призная, че дори и на места да е разбит, Русе си остава малката Виена:)
Страшно много ме зарадва с посещението си! Благодаря ти! Нежна вечер ти желая!
цитирай
11. gkowachew - Поздравления!
28.03.2011 20:43
Следващият път повече снимки! :)))
цитирай
12. ckarlet - 13. Gkowachew - Поздравления!
28.03.2011 20:48
gkowachew написа:
Следващият път повече снимки! :)))


Добре си дошъл, Gkowachew!
Много ме зарадва и ти благодаря, че отдели от ценното си време, за да разгледаш моите русенски снимки! Другият път, когато отидем до този прекрасен град, навярно ще е през топлите сезони, когато всичко е в зеленина, за да се насладим и на нея.
Прекрасна вечер ти желая, Gkowachew!
цитирай
13. sparotok - Русе
28.03.2011 20:50
Хубав град е Русе, с право са го наричали Малката Виена.
Благодаря за разходката Скарлетче!
цитирай
14. ckarlet - 15. Sparotok - Русе
28.03.2011 20:53
sparotok написа:
Хубав град е Русе, с право са го наричали Малката Виена.
Благодаря за разходката Скарлетче!


Напълно споделям написаното от теб, Sparotok!
Градът има и аристократични сгради, и аристократичен дух, които впечатляват туристите.
Благодаря ти! Нежна и красива вечер ти желая!
цитирай
15. hristo27 - Един многоо красив град!!!!
28.03.2011 21:19
Един многоо красив град!!!!
цитирай
16. ckarlet - 17. Hristo27 - Един многоо красив град!!!!
28.03.2011 21:21
hristo27 написа:
Един многоо красив град!!!!


Така е, Христо! Един много красив и чист град!
Прекрасна вечер ти желая!
цитирай
17. blogena - Ех :)
28.03.2011 21:27

Благодаря!

Страхотни спомени ми върна ...


Ей, там в една пресечка до библиотеката точно до лятното кино едно малко старо блокче ...
Там някъде си остана и част от мене, която се събуди в този постинг :)

Поздрав!
цитирай
18. ckarlet - 19. blogena - Ех :)
28.03.2011 21:30
blogena написа:

Благодаря!

Страхотни спомени ми върна ...


Ей, там в една пресечка до библиотеката точно до лятното кино едно малко старо блокче ...
Там някъде си остана и част от мене, която се събуди в този постинг :)

Поздрав!


Невероятно е, че съм те върнала в спомените, Албенче!
Навярно са много сантиментални... Благодаря ти за споделеното!
Прекрасна вечер ти желая!
цитирай
19. yuliya2006 - ИСКАМ РАЗРЕШЕНИЕ ДА КАЧА ПОСТИНГА ...
28.03.2011 21:36
ИСКАМ РАЗРЕШЕНИЕ ДА КАЧА ПОСТИНГА КЪМ ПРОЕКТА

"НА БЪЛГАРИЯ С ЛЮБОВ - ГРАДОВЕ И СЕЛА" трета част

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
20. whitepigeon - Хубаво представяне на града. Ул...
28.03.2011 21:47
Хубаво представяне на града. Уловила си много от духа на Русе. Поздравления и ти благодаря.
цитирай
21. ckarlet - 21. Разбира се, Джул!
28.03.2011 21:56
yuliya2006 написа:
ИСКАМ РАЗРЕШЕНИЕ ДА КАЧА ПОСТИНГА КЪМ ПРОЕКТА

"НА БЪЛГАРИЯ С ЛЮБОВ - ГРАДОВЕ И СЕЛА" трета част

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ


Радвам се, когато проявиш подобен интерес за моите постинги!
Благодаря ти!
Хубава пролетна вечер ти желая!
цитирай
22. beckslover - :)
28.03.2011 21:57
Следващият ти пост да е за русенци.
цитирай
23. ckarlet - 22. Добре си дошъл, Whitepigeon!
28.03.2011 21:59
whitepigeon написа:
Хубаво представяне на града. Уловила си много от духа на Русе. Поздравления и ти благодаря.


Опитах се наистина да уловя духа и красотата на гр. Русе, но има още много да се покаже и разкаже! Радвам се, че и ти отвори виртуалните врати на блогчето ми! Надявам се и занапред да ми гостуваш!
Приказна вечер ти желая!
цитирай
24. ckarlet - 24. Вeckslover - :)
28.03.2011 22:05
beckslover написа:
Следващият ти пост да е за русенци.


Мисля, че ще се затрудня да направя постинг за русенци, защото много малко хора познавам от там, но зная, че са изтънчени хора:)
Радвам се, че и ти ме посети и коментира!
Прекрасно настроение и спокойна вечер!
цитирай
25. megg - Малката Виена!
28.03.2011 22:27
Наистина много красив град, благодаря за разходката, Ckarlet!
Поздрави! :)))
цитирай
26. ckarlet - 27. Мegg - Малката Виена!
28.03.2011 22:32
megg написа:
Наистина много красив град, благодаря за разходката, Ckarlet!
Поздрави! :)))


С право са го нарекли Малката Виена, Мег!
Но когато направят обновяването и всичко се раззелени и пуснат красивите фонтаните, които имах огромно желание да снимам, тогава ще се покаже истинската красота на Русе! Благодаря ти за топлия коментар!
Нежна вечер ти желая, Мег!
цитирай
27. petrovruse - Благодаря за доброто представяне ...
28.03.2011 23:30
Благодаря за доброто представяне на Русе! Ще се радвам следващия път да се обадиш като си тук- има още много обекти за разглеждане
цитирай
28. ckarlet - 29. Добре си дошъл, Рetrovruse!
28.03.2011 23:34
petrovruse написа:
Благодаря за доброто представяне на Русе! Ще се радвам следващия път да се обадиш като си тук- има още много обекти за разглеждане


Съгласна съм, че има още много, много какво да се покаже. Направихме изключително много снимки, но част от тях не можах да кача в постинга.
Ще бъде огромно удоволствие да посетим този прекрасен град отново!
Благодаря за поканата!
Звездна нощ желая!
цитирай
29. monaliza121 - Привет, Скарлет! Ранната раз...
29.03.2011 08:43
Привет, Скарлет!
Ранната разходка ми се отрази добре!:)))
цитирай
30. ckarlet - 31. Добро утро, Мonaliza121!
29.03.2011 08:50
monaliza121 написа:
Привет, Скарлет!
Ранната разходка ми се отрази добре!:)))


Радвам се, че така ти се е отразила разходката рано сутринта!
Пожелавам ти прекрасен ден, Мона Лиза!
цитирай
31. dorichela - Лятото бях там, страхотен град! :)
29.03.2011 09:20
Лятото бях там, страхотен град! :)
цитирай
32. smani - Наистина красива архитектура!
29.03.2011 09:20
Не съм ходил в Русе. Благодаря за разходката Скарлет. :)
цитирай
33. mariani - Привет,
29.03.2011 09:22
ckarlet :)
Много хубава разходка...миналото лято се разходих за пръв път из Русе :) Не успях да видя всичко, но и малкото ме впечатли. Особено кея....
Благодаря ти, че припомни
цитирай
34. pevetsa - "Всичко, което преживях по-късно, вече ми се бе случило в Русчук". - Елиас Канети
29.03.2011 09:30
Русчуклии са горди Българи, и борци за Свобода, те обичат страстно своя град, и онези които са ни на гости, стават част от нас.
Благодаря ти от името на Русчуклии, и знай, ти си една от нас.
Алекс

цитирай
35. slavimirgenchev1953 - От любимите ми градове.
29.03.2011 10:02
Колкото и да се пише за Русе, винаги ми е интересно. А си има и свои потайности... ;)))
цитирай
36. cchery - Много красив град, наистина!
29.03.2011 10:03
Досега така синтезирано не бях разглеждала сградите му. Твоят постинг ми показа Русе в нова и по-красива светлина. Благодаря! :)
цитирай
37. stela50 - Обичам този град ,Скарлет ...винаги ми е напомнял
29.03.2011 10:25
с нещо моя роден град . Чудесно представяне ,хубави са твоите пътувания .
Благодаря за разходката из "Малката Виена "...
Хубав ден !
цитирай
38. boliarkabg - БЛАГОДАРЯ ТИ!
29.03.2011 10:45
О Б О Ж А В А М РУСЕ!
цитирай
39. mileidi46 - :))))))
29.03.2011 10:58
Kato malka sum jivqla malko v Ruse...no ne si go spomnqm:)))
Krasivo e..dano da ne e samo zentura krasiv..!!
Pregrudki!!
цитирай
40. ckarlet - 33. dorichela - Лятото бях там, страхотен град! :)
29.03.2011 11:00
dorichela написа:
Лятото бях там, страхотен град! :)


Навярно през лятото Русе е още по-красив... Благодаря ти, Доричела! Хубав ден!
цитирай
41. ckarlet - 34. smani - Наистина красива архитектура!
29.03.2011 11:02
smani написа:
Не съм ходил в Русе. Благодаря за разходката Скарлет. :)


Заслужава да се отиде, Смани. Благодаря ти! Приятен ден!
цитирай
42. ckarlet - 35. mariani - Привет,
29.03.2011 11:05
mariani написа:
ckarlet :)
Много хубава разходка...миналото лято се разходих за пръв път из Русе :) Не успях да видя всичко, но и малкото ме впечатли. Особено кея....
Благодаря ти, че припомни


Привет, Мариани! Наистина хубава разходка... За нас беше изключително удоволствие. Благодаря ти! Ведър ден!
цитирай
43. ckarlet - 36. pevetsa - "Всичко, което преживях по-късно, вече ми се бе случило в Русчук". - Елиас Канети
29.03.2011 11:09
pevetsa написа:
Русчуклии са горди Българи, и борци за Свобода, те обичат страстно своя град, и онези които са ни на гости, стават част от нас.
Благодаря ти от името на Русчуклии, и знай, ти си една от нас.
Алекс


Да, прав е нобеловият лауреат. Канети дава висока оценка за Русе, където живее част от живота си. За мен бе голямо удоволствие да покажа този град. Благодаря ти, Алекс!
цитирай
44. ckarlet - 37. slavimirgenchev1953 - От любимите ми градове.
29.03.2011 11:10
slavimirgenchev1953 написа:
Колкото и да се пише за Русе, винаги ми е интересно. А си има и свои потайности... ;)))


Да, всеки град си има своите потайности, приятелю...:) Благодаря, че се отби и разгледа! Хубав ден!
цитирай
45. ckarlet - 38. cchery - Много красив град, наистина!
29.03.2011 11:13
cchery написа:
Досега така синтезирано не бях разглеждала сградите му. Твоят постинг ми показа Русе в нова и по-красива светлина. Благодаря! :)


И аз ти благодаря, Чери! Коментарът ти поласка моето самочувствие... Благодаря ти от сърце! Усмихнат ден!
цитирай
46. ve6titsa - Благодаря за снимките!
29.03.2011 11:15
Отдавна не съм ходила в Русе.Винаги съм го харесвала.За съжаление климатът и мръсотията бяха безпощадни,докато живях там.А русенци винаги се шегуват с паметника на свободата,когато го погледнат под определен ъгъл;)Мисля,че много хора от цяла България имат спомени от този град.Най-вече селскостопанските инженери и детските учителки...Дано да успеем да го съхраним във времето.
цитирай
47. ckarlet - 39. stela50 - Обичам този град ,Скарлет ...винаги ми е напомнял
29.03.2011 11:15
stela50 написа:
с нещо моя роден град . Чудесно представяне ,хубави са твоите пътувания .
Благодаря за разходката из "Малката Виена "...
Хубав ден !


Русе е един истински европейски град - всеки би го обикнал, Таничка... Радвам се, че се разходи заедно с мен! Благодарности! Нежен ден!
цитирай
48. ckarlet - 40. boliarkabg - БЛАГОДАРЯ ТИ!
29.03.2011 11:19
boliarkabg написа:
О Б О Ж А В А М РУСЕ!


И аз вече го обожавам, Болярка! Много хубав град! Благодаря, че намина и хареса!
Поздрави!
цитирай
49. ckarlet - 41. mileidi46 - :))))))
29.03.2011 11:22
mileidi46 написа:
Kato malka sum jivqla malko v Ruse...no ne si go spomnqm:)))
Krasivo e..dano da ne e samo zentura krasiv..!!
Pregrudki!!


Значи обичаш да живееш само в дунавски градове:))) Радвам, се че моето скромно постингче те върна години назад. Благодаря ти, Милейди! Поздрави на Видин!
цитирай
50. ckarlet - 49. ve6titsa - Благодаря за снимките!
29.03.2011 11:28
ve6titsa написа:
Отдавна не съм ходила в Русе.Винаги съм го харесвала.За съжаление климатът и мръсотията бяха безпощадни,докато живях там.А русенци винаги се шегуват с паметника на свободата,когато го погледнат под определен ъгъл;)Мисля,че много хора от цяла България имат спомени от този град.Най-вече селскостопанските инженери и детските учителки...Дано да успеем да го съхраним във времето.


Добре дошла, Ve6titsa! Радвам се, че надникна в моето скромно блогче! Удоволствието е изцяло мое! Иначе си права, много настоящи инженери и детски учителки имат прекрасни спомени от Русе...:) Благодаря ти! Разкошен ден!
цитирай
51. ivankalilova - Ех тази нощна смяна. . . . . . . . . . . . . . ...
29.03.2011 11:57
Ех тази нощна смяна..............., заради нея щях да пропусна чудесната разходка!
И въпреки всичко.......успях и аз да се разходя ! БЛГОДАРЯ ТИ, МИЛИЧКА, СТАНА МИ ХУБАВО НА ДУШАТА! На път за родния град , винаги се разхождахме в Русе!
Много го харесвам , имаме чудни спомени!
Сърдечно ти благодаря за удоволствието!
Желая ти много слънчев и усмихнат ден!:)))

цитирай
52. mrazekoff - Благодаря, за
29.03.2011 12:03
показаните снимки от Русе. Има много красота в архитектурата на града, но нивото на възпитанието на гражданите и доста по-ниско, а ми се иска Русе да бъде наистина красив европейски град. Със сигурност след няколко месеца града ще има един прекрасен център с който ще се гордеем, но за колко време?????
цитирай
53. neprosvet - Благодаря за разхадката по р. Ду...
29.03.2011 12:11
Благодаря за разхадката по р.Дунав, мила Скарлет! Русе е един от първите еврапейски градове у нас.
Много ми хареса! Ти събуди у мен едни мили и далечни спомени!
Благодаря ти мила!
Хубава, слънчева и успешна седмица!:)))
цитирай
54. miaa - Чудесна разходка, Скарлет О Хара!
29.03.2011 12:13
Благодаря ти:)
цитирай
55. karaiany - Невероятно красив град, наистина ...
29.03.2011 13:17
Невероятно красив град , наистина ми харесва и не е така изоставено и олющено , както на някои други места в страната !
Чудесен пост наистина ! Благодаря ти , Скарлет ! :)))
цитирай
56. ckarlet - 53. ivankalilova - Ех тази нощна смяна. . . . . . . . . . . . . . ...
29.03.2011 13:22
ivankalilova написа:
Ех тази нощна смяна..............., заради нея щях да пропусна чудесната разходка!
И въпреки всичко.......успях и аз да се разходя ! БЛГОДАРЯ ТИ, МИЛИЧКА, СТАНА МИ ХУБАВО НА ДУШАТА! На път за родния град , винаги се разхождахме в Русе!
Много го харесвам , имаме чудни спомени!
Сърдечно ти благодаря за удоволствието!
Желая ти много слънчев и усмихнат ден!:)))



Изключително топъл коментар, приятелко! Трогна ме... Благодаря ти, миличка! А Русе си е... Русе!:) Радвам се, че ти доставих удволствие! Хубав ден! С много слънце в душата...
цитирай
57. kasnaprolet9999 - Ходила съм в Русе, но винаги ми е и...
29.03.2011 13:33
Ходила съм в Русе, но винаги ми е интересно да си припомня някои неща. Поздрави!!1
цитирай
58. vmir - Русенските цигани са много културни и цивилизовани, но няма как да ви разкажа за тях сега, защото
29.03.2011 13:36
софийските цигани ме оставиха без нет не само в къщи, но и в службата.
цитирай
59. ckarlet - 54. mrazekoff - Благодаря, за
29.03.2011 13:38
mrazekoff написа:
показаните снимки от Русе. Има много красота в архитектурата на града, но нивото на възпитанието на гражданите и доста по-ниско, а ми се иска Русе да бъде наистина красив европейски град. Със сигурност след няколко месеца града ще има един прекрасен център с който ще се гордеем, но за колко време?????


Благодаря ти, Mrazekoff! Знаеш ли, не съм живяла в Русе и нищо не мога да кажа за хората, но градът е великолепен и страшно много ми хареса! Ще ми бъде приятно да го видя, когато се оправи централната му част.
Приятен ден!
цитирай
60. ckarlet - 55. neprosvet - Благодаря за разхадката по р. Ду...
29.03.2011 13:41
neprosvet написа:
Благодаря за разхадката по р.Дунав, мила Скарлет! Русе е един от първите еврапейски градове у нас.
Много ми хареса! Ти събуди у мен едни мили и далечни спомени!
Благодаря ти мила!
Хубава, слънчева и успешна седмица!:)))


Радвам се, че споделяш мнението ми за нашата разходка. Благодаря ти! Спорна, весела и топла седмица и за теб, мила! Поздрави!
цитирай
61. ckarlet - 56. miaa - Чудесна разходка, Скарлет О Хара!
29.03.2011 13:42
miaa написа:
Благодаря ти:)


Благодаря ти, миличка! Удоволствието е мое! Хубав ден!
цитирай
62. ckarlet - 57. karaiany - Невероятно красив град, наистина ...
29.03.2011 13:45
karaiany написа:
Невероятно красив град , наистина ми харесва и не е така изоставено и олющено , както на някои други места в страната !
Чудесен пост наистина ! Благодаря ти , Скарлет ! :)))

Твоята оценка ме поласка... Колко си мил! Благодаря ти от сърце, Кaraiany!
Поздрави!
цитирай
63. ckarlet - 59. kasnaprolet9999 - Ходила съм в Русе, но винаги ми е и...
29.03.2011 13:47
kasnaprolet9999 написа:
Ходила съм в Русе, но винаги ми е интересно да си припомня някои неща. Поздрави!!


Благодаря ти, Невенче! Винаги може да отидеш до Русе. Стига да го пожелаеш. А когато има и какво да си спомни човек е още по-хубаво. Поздрави на семейството! И хубав ден!
цитирай
64. ckarlet - 60. vmir - Русенските цигани са много културни и цивилизовани, но няма как да ви разкажа за тях
29.03.2011 13:49
vmir написа:
софийските цигани ме оставиха без нет не само в къщи, но и в службата.


Чух за твоите неволи, Vmir. Надявам се, всичко час по-бързо да се оправи! Благодаря, че се отби! Хубав ден!
цитирай
65. makont - Красив град, и не може да е е така, щом е на Дунав.
29.03.2011 16:59
Град с атмосфера. Аз нали съм видинсо чедо, веднага разпознах влиянието на австрийските архитекти, подобни сгради има и във Видин. Поздрав, Скарлет, пролетна усмивка от мен!
цитирай
66. ckarlet - 67. Мakont - Красив град, и не може да е е така, щом е на Дунав.
29.03.2011 17:31
makont написа:
Град с атмосфера. Аз нали съм видинсо чедо, веднага разпознах влиянието на австрийските архитекти, подобни сгради има и във Видин. Поздрав, Скарлет, пролетна усмивка от мен!


Така е, Мakont, Русе е красив град, а гледката на кея е страхотна...
Представям си как изглежда, когато всичко се раззелени.
Благодаря ти, че се отби, за да разгледаш снимките ми!
Прекрасна вечер ти желая!
цитирай
67. lorchyto - Nai - hubaviq grad
29.03.2011 19:17
.. Malkata Viena :)
цитирай
68. ckarlet - 69. Lorchyto - Nai - hubaviq grad
29.03.2011 19:50
lorchyto написа:
.. Malkata Viena :)


Lorchyto, добре си дошла!
Приятно е, че се хареса постинга за Русе на много хора! Това може само да ме радва! Благодаря ти!
Хубава вечер ти желая!
цитирай
69. qbylkovcvqt - Успяла си да видиш много неща. И с...
29.03.2011 22:34
Успяла си да видиш много неща. И снимките са хубави.
Обаждай се, ако пак имаш път насам.
Това е моят град - може и да те изненадам с нещо :)

Поздрав!
цитирай
70. petrovruse - ckarlet - 6 май е празника на Русе, ...
29.03.2011 23:16
ckarlet - 6 май е празника на Русе, ако имаш възможност заповядай да се повеселиш с нас, а и до тогава всичко ще се е разеленило- панорамата ще е чудесна
цитирай
71. lorchyto - :)
30.03.2011 02:08
za hubavoto losho ne moje da se kaje .. ;) vse pak e roden grad :)
Hubava vecher i na teb :)
цитирай
72. ckarlet - 71. Добро утро, Qbylkovcvqt!
30.03.2011 07:51
qbylkovcvqt написа:
Успяла си да видиш много неща. И снимките са хубави.
Обаждай се, ако пак имаш път насам.
Това е моят град - може и да те изненадам с нещо :)

Поздрав!


Бях останала с впечатлението, че си от Северна България, а сега разбирам, че това е твоят град:))
Прекрасен е! Нямам представа дали скоро ще отидем отново там, въпреки, че ми се иска да го видя в цялата му светлина, но когато решим отново да го посетим, ще се допитам и ще се обадя, мила!
Прекрасен ден и много пролетно настроение!
цитирай
73. ckarlet - 72.Благодаря ти, Рetrovruse!
30.03.2011 07:54
petrovruse написа:
ckarlet - 6 май е празника на Русе, ако имаш възможност заповядай да се повеселиш с нас, а и до тогава всичко ще се е разеленило- панорамата ще е чудесна


На хубав ден е празника на града ви! Тогава със сигурност Русе ще бъде още по-красив, но за май месец имаме други планове. Но все някой ден ще се върнем отново да го посетим! Впечатленията ни са повече от чудесни! Радвам, че толкова много русенци се обадиха! Благодаря ти от сърце!
Усмихната и изпълнена с много положителност сряда!
цитирай
74. ckarlet - 73. Привет, Лори!
30.03.2011 07:57
lorchyto написа:
za hubavoto losho ne moje da se kaje .. ;) vse pak e roden grad :)
Hubava vecher i na teb :)


Невероятен е вашят град! Красив и аристократичен! Съгласна съм, че дори и в ремонт, той грее с величествена светлина!
Хубав и много слънчев ден ти желая!
цитирай
75. erato7 - И аз харесвам този град, миличка! ...
30.03.2011 10:13
И аз харесвам този град, миличка! Още повече,че от там са едни от най-добрите ни семейни приятели. Но много от отдавна не сме ходили натам, въпреки многобройните им покани...:)
цитирай
76. queerfish - Здравей, ckarlet,
30.03.2011 10:22
и аз ти благодаря за виртуалната разходка! Хубаво е, че ще го освежат! Много ме впечатли вазата! И непременно, ако ходя до там, ще я удостоя и с моето фото внимание ;)
Хубав ден от мен, нищо че вали! Вали, ама пролетно! :)
цитирай
77. ckarlet - 77. Erato7 - И аз харесвам този град, миличка! ...
30.03.2011 13:11
erato7 написа:
И аз харесвам този град, миличка! Още повече,че от там са едни от най-добрите ни семейни приятели. Но много от отдавна не сме ходили натам, въпреки многобройните им покани...:)


Привет, Erato7!
Навярно повечето от нас харесват този прекрасен град. Та той е много красив:)
Прекрасен ден, мила! Радвам се, че се отби!
цитирай
78. fatmin - Privet Skarlet ! Pozdraveleniq za ...
30.03.2011 13:15
Privet Skarlet ! Pozdraveleniq za postinga ! Naistina mn hubav grad e Ruse. no imam edin losh spomen ot tam iskam sas izvineniq da spodelq = 86 god bqhme tam za pazaruvane pred svatbata i bqh ograbena sas vsichko ni lichna karta ni pari /ujasen den beshe za men da se priznaaq ot togava neshta neshta da posetq :(((.. No tuk sas teb vinagi Skarlet moq !!! Izvinavay ! Celuvki i pregradki !
цитирай
79. ckarlet - 78. Queerfish - Здравей, ckarlet,
30.03.2011 13:16
queerfish написа:
и аз ти благодаря за виртуалната разходка! Хубаво е, че ще го освежат! Много ме впечатли вазата! И непременно, ако ходя до там, ще я удостоя и с моето фото внимание ;)
Хубав ден от мен, нищо че вали! Вали, ама пролетно! :)


Привет, Снежи!
Непременно посети "Вазата". Преди да отидем, я разглеждах на снимки. Бяха направени през топлите сезони и беше окичена с различни цветя. Голяма красота. Сега беше голичка, но тя през всички сезони е забележителност на града:)
Хубаво е да се допиташ и до русенци, за да разбереш, кога е приключил ремонта, защото неудобството беше, че обувките ни бяха винаги в прахоляк и трудно се влизаше в магазини, музеи и т. н. Постоянно си почиствахме обувките, което беше веселата част на деня:)
Радвам се, че и ти отдели от времето си, за да рагледаш снимките, Снежи!
Усмихнат ден и на теб!
цитирай
80. ckarlet - 80. Привет, мила Фатмин!
30.03.2011 13:22
fatmin написа:
Privet Skarlet ! Pozdraveleniq za postinga ! Naistina mn hubav grad e Ruse. no imam edin losh spomen ot tam iskam sas izvineniq da spodelq = 86 god bqhme tam za pazaruvane pred svatbata i bqh ograbena sas vsichko ni lichna karta ni pari /ujasen den beshe za men da se priznaaq ot togava neshta neshta da posetq :(((.. No tuk sas teb vinagi Skarlet moq !!! Izvinavay ! Celuvki i pregradki !


Съжалявам, че ти се е случило това, което разказваш и то точно в един от чудесните градове на България. Навярно хората с лоши пороци ги има навсякъде.
Прекрасен ден, Фатмин! Поздрави на семейството!
цитирай
81. vmir - 66. ckarlet - 60. vmir - Русенските цигани са много културни и цивилизовани, но няма как да ви разкажа за тях
30.03.2011 14:59
ckarlet написа:
vmir написа:
софийските цигани ме оставиха без нет не само в къщи, но и в службата.


Чух за твоите неволи, Vmir. Надявам се, всичко час по-бързо да се оправи! Благодаря, че се отби! Хубав ден!


Слава Богу, проблемът с нета ми е вече решен. В Русе започнах образованието си в циганското училище, защото живеех близо до циганската махала. Въпреки близостта на циганите, проблеми с тях не сме имали в Русе НИКОГА. Не, че не сме имали кражби, но НИКОГА не са били от цигани. Циганите в Русе са чистосърдечни, доброжелателни простодушни. Истински аристократи на духа в сравнение с кокошкарите, които са ме крали понякога...
цитирай
82. ckarlet - 83. Vmir - 66. ckarlet - 60. vmir - Русенските цигани са много културни и цивилизовани, но няма как да ви разкажа за тях
30.03.2011 15:05
vmir написа:
ckarlet написа:
vmir написа:
софийските цигани ме оставиха без нет не само в къщи, но и в службата.


Чух за твоите неволи, Vmir. Надявам се, всичко час по-бързо да се оправи! Благодаря, че се отби! Хубав ден!


Слава Богу, проблемът с нета ми е вече решен. В Русе започнах образованието си в циганското училище, защото живеех близо до циганската махала. Въпреки близостта на циганите, проблеми с тях не сме имали в Русе НИКОГА. Не, че не сме имали кражби, но НИКОГА не са били от цигани. Циганите в Русе са чистосърдечни, доброжелателни простодушни. Истински аристократи на духа в сравнение с кокошкарите, които са ме крали понякога...


Привет, Vmir! Ето една хубава новина, която ме зарадва, че всичко при теб се е оправило. За съжаление навсякъде има и такива хора, които не се замислят какво могат да причинят на другите. Дано повече нямаш такива моменти!
Прекрасен следобед и хубаво настроение, Vmir!
цитирай
83. vmir - 84. ckarlet,
30.03.2011 15:48
ckarlet написа:

Прекрасен следобед и хубаво настроение, Vmir!


Благодаря, всичко добро и на теб, Ckarlet! :)))
цитирай
84. ckarlet - 85. Vmir - 84. ckarlet,
30.03.2011 17:52
vmir написа:
ckarlet написа:

Прекрасен следобед и хубаво настроение, Vmir!


Благодаря, всичко добро и на теб, Ckarlet! :)))

Благодаря, Vmir!:)
цитирай
85. shaffi - спретнат
30.03.2011 20:03
и чист град!поздрав
цитирай
86. ckarlet - 87. Shaffi - спретнат
30.03.2011 21:32
shaffi написа:
и чист град!поздрав

Привет, Shaffi!
Привет, Shaffi!
Съгласна съм с теб. Знаеш ли, въпреки ремонта, който са започнали, всичко беше подредено и чистичко...
Прекрасна вечер ти желая!
цитирай
87. petrovruse - ckarlet- разгледай този сайт, и ако ...
31.03.2011 01:55
ckarlet- разгледай този сайт,и ако ти харесва си чакам кафенцето http://ruselive.com/gallery/main.php/v/ystoyanov/
цитирай
88. tryn - Не съм била в Русе, Скарлет.
31.03.2011 05:33
Но твоите снимки не отведоха там и почувствах атмосферата му.
Благодаря ти за хубавата разходка .
Прекрасен ден ти желая! :)
цитирай
89. ckarlet - 89. Добро утро, Рetrovruse!
31.03.2011 07:57
petrovruse написа:
ckarlet- разгледай този сайт,и ако ти харесва си чакам кафенцето http://ruselive.com/gallery/main.php/v/ystoyanov/


В този сайт е събрана цялата история на Русе преди и сега. В него са всички забележителности и красиви местенца! Може би, ако бях го разгледала преди, постингът ми щеше да бъде по-пълен. Много полезна информация за всички, които решат да посетят твоя роден град! Благодаря ти! Заслужено е твоето виртуално кафе:))
Прекрасен и изпълнен с много красота ден, Рetrovruse!
цитирай
90. ckarlet - 90. Tryn - Не съм била в Русе, Скарлет.
31.03.2011 08:02
tryn написа:
Но твоите снимки не отведоха там и почувствах атмосферата му.
Благодаря ти за хубавата разходка .
Прекрасен ден ти желая! :)


Добро утро, Трънче!
Заслужава си някой ден да отидеш и да го разгледаш. Благодаря ти, че ми гостува и хареса русенските снимки!:)
Усмихнат четвъртък и пролетно настроение!
цитирай
91. jesusbg - http://jesusbg. blog. bg/turi...
31.03.2011 10:13
http://jesusbg.blog.bg/turizam/2010/06/29/ruse-edna-nezabravima-prikazka-1.569210
цитирай
92. ckarlet - 93. Jesusbg, привет!
31.03.2011 10:39
jesusbg написа:
http://jesusbg.blog.bg/turizam/2010/06/29/ruse-edna-nezabravima-prikazka-1.569210


С удоволствие разгледах и твоите снимки за гр. Русе. И аз направих много снимки на кея. Там гледката е невероятно красива.
Благодаря ти за споделеното!
Прекрасен ден и пролетно настроние!
цитирай
93. kostadinovd - Чудесна разходка с чудесни снимки.
31.03.2011 11:57
Русе си остава един от прекрасните градове в България, който по архитектура наистина ни доближава до Европа.Жалко че малко наши градове приличат на него.
Поздрави !
цитирай
94. ckarlet - 95. Кostadinovd - Чудесна разходка с чудесни снимки.
31.03.2011 12:56
kostadinovd написа:
Русе си остава един от прекрасните градове в България, който по архитектура наистина ни доближава до Европа.Жалко че малко наши градове приличат на него.
Поздрави !


Впечатляваща е архитектурата на Русе. Но аз - където и да отида - по всяко кътче на България, откривам нещо ново и красиво:)
Усмихнат ден и пролетно настроение, Кostadinovd!


цитирай
95. urilozev - Хубави,
31.03.2011 22:03
разнообразни априлски дни ти пожелавам с част от които да ни запознаваш.
цитирай
96. ckarlet - 97. Urilozev - Хубави,
01.04.2011 08:06
urilozev написа:
разнообразни априлски дни ти пожелавам с част от които да ни запознаваш.


Добро утро, приятелю Urilozev!
Приятно е да започнеш деня си с искрен поздрав! Стана ми по-светло и усмихнато!
Дано април е хубав и за теб, а има ли нещо интересно - ще го споделя с вас!
Радвам се, че се отби!
Прекрасен ден и хубаво настроение!
цитирай
97. monna1 - Много интересни сгради!
01.04.2011 19:27
Виенски и италиански архитекти, вижда се, защото и в Бургас има такива сгради,
сега ги реставрират!
Скарлет, ти правиш много качествени снимки!
Усмивки, сърдечни!:)))
цитирай
98. inel379 - Чудесен гид си, Скарлет!
01.04.2011 20:57
След тези прекрасни снимки от малката Виена,
желанието пак да я видя отново ме обзема!:)
Благодаря ти, мила!
Хубава вечер от мен!:)
цитирай
99. ckarlet - 99. Мonna1 - Много интересни сгради!
01.04.2011 21:20
monna1 написа:
Виенски и италиански архитекти, вижда се, защото и в Бургас има такива сгради,
сега ги реставрират!
Скарлет, ти правиш много качествени снимки!
Усмивки, сърдечни!:)))


Охо, кой ми е бил на гости!
Радвам се на присъствието ти, Мони! Ти си човек на изкуството и твоята оценка ме радва безкрайно много! Зная, че снимките ми са аматьорски, но все пак се вижда красотата на града!:)
Благодаря ти, приятелко!
Нежна вечер ти желая!
цитирай
100. ckarlet - 100. Inel379 - Чудесен гид си, Скарлет!
01.04.2011 21:23
inel379 написа:
След тези прекрасни снимки от малката Виена,
желанието пак да я видя отново ме обзема!:)
Благодаря ти, мила!
Хубава вечер от мен!:)


Привет, слънчева Inel379! Заслужава си човек да се връща отново и отново там...
И винаги има какво да види. Радвам се, че и ти разгледа русенския постинг!
Прекрасна и незабравима вечер ти желая!
цитирай
101. zaw12929 - Добра идея и прекрасно изпълнение ...
02.04.2011 19:05
Добра идея и прекрасно изпълнение Моят любим град...елате да го видите...Той е врата на България към света...
цитирай
102. delfins - Хубава разходка и чудесни снимки ...
02.04.2011 20:15
Хубава разходка и чудесни снимки с архитектурни, културни и исторически
паметници и забележителности на гр. Русе!
Благодаря, Скарлет!
Хубава вечер! :)))))))
цитирай
103. ckarlet - 103. Zaw12929 - Добра идея и прекрасно изпълнение ...
02.04.2011 20:51
zaw12929 написа:
Добра идея и прекрасно изпълнение Моят любим град...елате да го видите...Той е врата на България към света...


Ще посетим и твоя град, Zaw12929!
Радвам се, че и ти разгледа постинга!
Прекрасна съботна вечер!
цитирай
104. ckarlet - 104. Привет, Delfins!
02.04.2011 20:53
delfins написа:
Хубава разходка и чудесни снимки с архитектурни, културни и исторически
паметници и забележителности на гр. Русе!
Благодаря, Скарлет!
Хубава вечер! :)))))))


Така е, хубава разходка си направихме. А в Русе има какво да се разгледа.
Хубава вечер и на теб, Delfins!
цитирай
105. iliada - Скоро бях там,Скали!
10.04.2011 18:24
Хубав град -град с история!
Благодаря за хубавата виртуална разходка!
цитирай
106. ckarlet - 107. Iliada - Скоро бях там,Скали!
10.04.2011 18:26
iliada написа:
Хубав град -град с история!
Благодаря за хубавата виртуална разходка!


Привет, Илиада!
Да, хубава разходка си направихме, но вече сме решили да изчакаме да се пораззелени природата, за да уловим цялата красота!:)
Прекрасна вечер ти желая! А твоите пролетни цветя са невероятно красиви!
цитирай
107. mt46 - Здравей, Скарлет!
17.04.2011 16:25
Приятно ме изненада песента, която си избрала като фон!... Откъде я намери?!... :))
цитирай
108. ckarlet - 109. Мt46 - Здравей, Скарлет!
17.04.2011 16:39
mt46 написа:
Приятно ме изненада песента, която си избрала като фон!... Откъде я намери?!... :))


Приятно ме изненада, Мt46!
Потърсих в нета песен за Русе и така я открих:)
Радвам се, че ти е харесала! На мен също ми допадна! Песента е на Марин Тачков.
Хубав ден и празнично настроение желая!
цитирай
109. ckarlet - 109. Безкрайно ми е приятно г-н Тачков, че посетихте блога ми!
17.04.2011 20:31
ckarlet написа:
mt46 написа:
Приятно ме изненада песента, която си избрала като фон!... Откъде я намери?!... :))


Приятно ме изненада, Мt46!
Потърсих в нета песен за Русе и така я открих:)
Радвам се, че ти е харесала! На мен също ми допадна! Песента е на Марин Тачков.
Хубав ден и празнично настроение желая!


Чест е за мен, че точно с Вашата песен съм озвучила постинга за Русе!
Моля да ме извините, че в началото не Ви познах!
цитирай
110. mt46 - Моля, и на мен ми е приятно!...
17.04.2011 21:04
Това е една от най-интересните ми срещи в блога, а и в Интернет!... Не съм привърженик на официалностите, предпочитам да си говорим на "ти" / и без "г-н"/...
Хубава вечер, Скарлет!... :)))
С поздрав: Марин
цитирай
111. ckarlet - 112. Мt46 - Моля, и на мен ми е приятно!...
17.04.2011 21:11
mt46 написа:
Това е една от най-интересните ми срещи в блога, а и в Интернет!... Не съм привърженик на официалностите, предпочитам да си говорим на "ти" / и без "г-н"/...
Хубава вечер, Скарлет!... :)))
С поздрав: Марин


Благодаря! Хубава вечер!:)
цитирай
112. planinitenabulgaria - За град Русе:
08.05.2011 23:13
Г/жо Скарлет,
В Русе в Следствието работи една поетеса,Искра Попова.Добре ще бъде да се запознаеш с нея и нейните стихотворения.Тя има имейл <iskrapopova@abv.bg>.
Коста
цитирай
113. ckarlet - 114. Рlaninitenabulgaria - За град Русе:
08.05.2011 23:21
planinitenabulgaria написа:
Г/жо Скарлет,
В Русе в Следствието работи една поетеса,Искра Попова.Добре ще бъде да се запознаеш с нея и нейните стихотворения.Тя има имейл <iskrapopova@abv.bg>.
Коста


Ако има публикувани в нета с удоволствие бих прочела нейните стихове, Рlaninitenabulgaria!
Прекрасна вечер ти желая!
цитирай
114. zvezdichka - О гостувала си
02.06.2011 14:44
ни в Русе :). Видяла си доста от забележителностите и сигурно сте се уморили порядъчно от обиколки :). Но важното е, че сте изкарали добре.
Поздрави!
цитирай
115. ckarlet - 114. Zvezdichka - О гостувала си
02.06.2011 16:11
zvezdichka написа:
ни в Русе :). Видяла си доста от забележителностите и сигурно сте се уморили порядъчно от обиколки :). Но важното е, че сте изкарали добре.
Поздрави!


Посетихме и Русе, Zvezdichka!
Не усетихме умора, защото повечето забележителности се намират в близост до центъра:))
А голяма част от музеите не бяха отворени, защото беше неделя...
Радвам се, че разгледа постинга! Благодаря ти!
цитирай
116. casus - Красота!!!
11.04.2012 08:04
Великолепни снимки!!! И най-хубавата песен за Русе!!! Благодаря ти!!!
Още много, много, много пъти ще се връщам тук (при тази твоя публикация), за да се наслаждавам на тази красота...
цитирай
117. ckarlet - 116. Сasus - Красота!!!
05.05.2012 11:42
casus написа:
Великолепни снимки!!! И най-хубавата песен за Русе!!! Благодаря ти!!!
Още много, много, много пъти ще се връщам тук (при тази твоя публикация), за да се наслаждавам на тази красота...


Русе е невероятно красив град, Сasus. Не напразно хората са го нарекли малката Виена. Сега, когато ходихме до Унгария имаше възможност да отидем и до Виена. Щеше да бъде уникално, но на мен ми се видя страшно дълго разстоянието, за да пропътуваме и до там:))
Радвам се, че разгледа и другите постинги, и ти благодаря!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031