Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: ckarlet
Категория: Тя и той
Прочетен: 2271339
Постинги: 228
Коментари: 8200
Гласове: 43038
Постинг
05.06.2012 19:39 - КРУШУНСКИТЕ ВОДОПАДИ
Автор: ckarlet Категория: Тя и той   
Прочетен: 40449 Коментари: 100 Гласове:
87


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

              Всеки път, когато се разходим сред природата и разгледаме нещо толкова красиво, винаги си казвам, че обичам тази наша България.                
            
През изминалата неделя посетихме уникално и съвсем непознато място за нас -  местността Маарата и Крушунските водопади. Местността се намира след село Крушуна, което е само на 34 км североизточно от град Ловеч.
              Бързам да споделя всичко това и с вас.
            
До самите водопади се стига за около 30 минути по малка екопътека, която започва от хижата, където можете да хапнете и да отседнете преди или след разходката.

image

image

image

        От самата Хижа слязохме по стъпала. Не след дълго видяхме и пътечката, която криволичеше покрай рекичка. Бавно, но с весел дух тръгнахме по нея, докато  ни отведе до най-голямата в страната ни водна травертинова каскада, осеяна с много прагове, тераси и малки басейнчета – Крушунските водопади.

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image
 

            В района се намира и Деветашката пещера – една от най-големите в България и най-голямата в района на Деветашкото плато. Решихме да отидем и до там. Упътихме се към изхода, за да ни остане време да разгледаме и пещерата.  

image

image

image

image

image       Голям разкош ми се видяха тези водопади. Качихме се в колата и поехме за село Деветаки.  Доста бързо се ориентирахме, защото имаше туристическа маркировка.
   На самия път видяхме и тази малка костенурка. Порадвахме й се малко и я отстранихме от пътя, за да не й се случи нещо лошо.

image
 
image

image

image

image

image

     Това беше нашата разходка до Крушунските водопади и Деветашката пещера. Надявам се да ви е харесала.

image

image
   




Гласувай:
87



1. graucho - Поздравление за поста
05.06.2012 19:57
Красиви места и музика за мечтатели:) Сетих се за един водопад, който много харесвам - водопада до село Овчарци, приказна местност и тъжна легенда. Поздрави.
цитирай
2. ckarlet - 1. Graucho - Поздравление за поста
05.06.2012 20:04
graucho написа:
Красиви места и музика за мечтатели:) Сетих се за един водопад, който много харесвам - водопада до село Овчарци, приказна местност и тъжна легенда. Поздрави.


Водопадите са моята слабост. На тази разходка се нагледах на красотата им. Но и Вашата идея за водопада до село Овчарци също много ми хареса. Може би някой ден ще го посетим. Благодаря, Graucho! Приказна вечер желая!
цитирай
3. bven - Много ми хареса!:)))
05.06.2012 20:13
Остава и ние да се качим на колата и да минем по този маршрут.
Поздрави, Скарлет, за чудесния постинг! Картини и музика - красота!:)))
цитирай
4. mitkaloto - Ех, че красиво място. . . Ще го пос...
05.06.2012 20:15
Ех,че красиво място...Ще го посетя.Поздрави!
цитирай
5. mariniki - благодаря ти, за това удоволствие...
05.06.2012 20:17
за прекраснитне фотоси... беше удоволствие
за мен да бъда на твоята страничка..
оставям на полянката с макове
душата си...
цитирай
6. ckarlet - 4. Мitkaloto - Ех, че красиво място. . .
05.06.2012 20:20
mitkaloto написа:
Ех,че красиво място...Ще го посетя.Поздрави!


Много красиво място, Мitkaloto! Заслужава си разходката до там. Нашата малка България е събрала невероятно богатство от природни забележителности, с неземна красота.
цитирай
7. ckarlet - 5. Мariniki - благодаря ти, за това удоволствие...
05.06.2012 20:24
mariniki написа:
за прекраснитне фотоси... беше удоволствие
за мен да бъда на твоята страничка..
оставям на полянката с макове
душата си...


Да, много снимки направих и на маковете, мила Мariniki! Те са любимите ми полски цветя. Дори, ако забеляза сложихме и костенурката под едно от тях.
Но тази неделя впечатленията си оставихме на водопадите... Бяха обилни и невероятно красиви! Благодаря ти, че и ти разгледа постинга!
Нежна вечер ти желая!
цитирай
8. ckarlet - 3. Вven - Много ми хареса!:)))
05.06.2012 20:28
bven написа:
Остава и ние да се качим на колата и да минем по този маршрут.
Поздрави, Скарлет, за чудесния постинг! Картини и музика - красота!:)))


Една колежка миналата година ми разказа и показа снимки за всичко това.
И точно така направихме. Спонтанно решихме в събота, и рано сутринта в неделя тръгнахме за там. Ако отидете, няма да съжалявате, мила Вven! Тази вода, която чуваш и виждаш, някак си действа отпускащо на всяка една клетка от тялото...
Приказна вечер ти желая!
цитирай
9. lubara - Поздрави, ckarlet!
05.06.2012 20:29
Ходил съм, красиви са водопадите. И пещерата си я бива. А гъбките на снимките хич не ти ги препоръчвам. Добре си направила, че си видяла тези две интересни места.
цитирай
10. ckarlet - 9. Lubara - Поздрави, ckarlet!
05.06.2012 20:34
lubara написа:
Ходил съм, красиви са водопадите. И пещерата си я бива. А гъбките на снимките хич не ти ги препоръчвам. Добре си направила, че си видяла тези две интересни места.


Какво ли трябва да посетим, Lubara, за да те изненадам и теб:))
Ти си бил навсякъде. Но поне знаеш за каква красота говоря.
Благодаря ти, че и ти отдели от ценното си време, за да разгледаш при мен!
Приказна вечер от мен, Lubara!
цитирай
11. mt46 - Поздрав
05.06.2012 20:35
за чудесния при-роден постинг, Скарлет! Благодаря за хубавата виртуална разходка!
цитирай
12. swan16 - Препоръчвам ви и пещерата в село ...
05.06.2012 20:48
Препоръчвам ви и пещерата в село Горско Сливово. Също много красива и интересна. Селото е в близост до водопадите.
цитирай
13. slavimirgenchev1953 - Завиждам ти!
05.06.2012 20:50
И ти благодаря за споделеното. Никога няма да ми омръзне да разглеждам тези водопади, че и пещерата. ;)
цитирай
14. ckarlet - 11. Мt46 - Поздрав
05.06.2012 21:35
mt46 написа:
за чудесния при-роден постинг, Скарлет! Благодаря за хубавата виртуална разходка!


И аз благодаря за посещението, Мt46!
Голяма е силата на природата ни!
цитирай
15. ckarlet - 12. Swan16 - Препоръчвам ви и пещерата в село ...
05.06.2012 21:38
swan16 написа:
Препоръчвам ви и пещерата в село Горско Сливово. Също много красива и интересна. Селото е в близост до водопадите.


Eто, че отново сме пропуснали да разгледаме и тази пещера, Swan16:)
Но за един ден е малко трудно да обиколим всичко. Но навярно, ако решим да отидем отново, непременно ще я посетим!
Надявам се и занапред да ми гостувате, Swan16!
цитирай
16. yuliya2006 - ДУШАТА МИ ЗАПЯ...КРАСОТА!
05.06.2012 21:41
ДУШАТА МИ ЗАПЯ...КРАСОТА!
цитирай
17. ckarlet - 13. Slavimirgenchev1953 - Завиждам ти!
05.06.2012 21:43
slavimirgenchev1953 написа:
И ти благодаря за споделеното. Никога няма да ми омръзне да разглеждам тези водопади, че и пещерата. ;)


Ти си голям ценител на красотата, Slavimirgenchev1953!
Малко се изненадах, че не си ходил до там:)
Някой ден трябва да отидеш и да видиш тази гледка в действителност, защото е уникална. Благодаря ти от сърце, че отдели от времето си и разгледа постинга!
цитирай
18. ckarlet - 14. Аlav - Било
05.06.2012 21:48
alav написа:
е великолепно преживяване! Благодаря ти че ни даде възможност да видим тази красота. И да си я набележим като място което трябва да посетим. Приказна вечер ти желая Скарлет! :)


Непременно да отидете до там, Аlav! Когато бяхме в Унгария ни липсваше точно тази природа. Там нямат планини. Когато видях една, попитах екскурзоводката как се казва. И сега помня името й - Пилиш. А при нас има от всичко:)
Хубава вечер и на теб, мила!
цитирай
19. ckarlet - 17. Yuliya2006 - ДУШАТА МИ ЗАПЯ...КРАСОТА!
05.06.2012 21:51
yuliya2006 написа:
ДУШАТА МИ ЗАПЯ...КРАСОТА!


Радвам се, че и ти споделяш тази живописна картина, Джул! Дано не съм пропуснала някой от водопадите. Бяха на малки разстояния, а много на брой.
И всеки един от тях със запленяваща красота!
Прекрасна юнска вечер, Джул!
цитирай
20. monaliza121 - Привет, Скарлет!
05.06.2012 22:49
Чудесни снимки си направила на водопадите!
цитирай
21. cinderellathespy - Много хубав пост, Скарлет!
05.06.2012 22:51
Благодаря за споделеното! Обичам да разглеждам снимки от красиви местенца в България! Някак вълшебно е при тези водопади, отдавна сме им "хвърлили око" като желана дестинация за отмора, но да видим кога ще успеем да се организираме....
Тая година всичко се обърква за съжаление....
Дано второто шестмесечие бъде по-добро....
Поздрави, мила и спокойна нощ!

Ели
цитирай
22. ckarlet - 22. Сinderellathespy - Много хубав пост, Скарлет!
05.06.2012 23:00
cinderellathespy написа:
Благодаря за споделеното! Обичам да разглеждам снимки от красиви местенца в България! Някак вълшебно е при тези водопади, отдавна сме им "хвърлили око" като желана дестинация за отмора, но да видим кога ще успеем да се организираме....
Тая година всичко се обърква за съжаление....
Дано второто шестмесечие бъде по-добро....
Поздрави, мила и спокойна нощ!

Ели


Ели, сега е моментът за водопадите. Миналата година ходихме през лятото, но откривам, че през месец май и юни гледката е много, много по-красива и романтична... Когато имате време и възможност тогава ще отидете разбира се. Сигурна съм, че през всички сезони е красиво на това място.
Природен феномен...
Звездна и много красива нощ, мила Ели!
цитирай
23. ckarlet - 21. Мonaliza121 - Привет, Скарлет!
05.06.2012 23:10
monaliza121 написа:
Чудесни снимки си направила на водопадите!


Благодаря, Лизи! Така ме зарежда това фото. И променя денят ми в друга светлина.
Обещаха да ми купят професионален апарат, за да не ми се налага да избирам от много снимки една:))
цитирай
24. brym4ence87 - Много хубави снимки!
05.06.2012 23:28
Благодаря за споделеното преживяване ;-)
цитирай
25. erato7 - Много ми хареса вашата разходка, ...
06.06.2012 07:07
Много ми хареса вашата разходка, миличка!
В нета много пъти съм разглеждала снимки от това красиво кътче и всеки път съм си казвала, че ще отидем, но все не стигат време или средства.
цитирай
26. ckarlet - 25. Вrym4ence87 - Много хубави снимки!
06.06.2012 07:28
brym4ence87 написа:
Благодаря за споделеното преживяване ;-)


Радвам се, че и Вие смятате така, Вrym4ence87!:)
Надявам се и с нещо друго да привлека вниманието Ви в блогчето ми!
Прекрасен юнски ден!
цитирай
27. ckarlet - 26. Еrato7 - Много ми хареса вашата разходка, ...
06.06.2012 07:32
erato7 написа:
Много ми хареса вашата разходка, миличка!
В нета много пъти съм разглеждала снимки от това красиво кътче и всеки път съм си казвала, че ще отидем, но все не стигат време или средства.


Да, и ние разглеждахме много снимки за водопадите. От тях си го харесахме това място. Страхотна разходка си направихме. Има и хижа в горичката, която предлага вкусотии. Тя също допълва разкоша на природата. Но си права. Трябва да има човек време, за да разгледа всичко това... И дори ден не е достатъчен.
Прекрасно настроение и много, много реални усмивки за теб, мила!
цитирай
28. tili - Тази музика струи
06.06.2012 09:29
като бистра вода и ме води по твоята пътека, Скарлет. Свежо, красиво и чисто. Почти като в първия ден на Сътворението.

благодаря за удоволствието! :)
цитирай
29. slavimirgenchev1953 - Ех, така е. Колко неща още не съм видял....
06.06.2012 09:30
ckarlet написа:
slavimirgenchev1953 написа:
И ти благодаря за споделеното. Никога няма да ми омръзне да разглеждам тези водопади, че и пещерата. ;)


Ти си голям ценител на красотата, Slavimirgenchev1953!
Малко се изненадах, че не си ходил до там:)
Някой ден трябва да отидеш и да видиш тази гледка в действителност, защото е уникална. Благодаря ти от сърце, че отдели от времето си и разгледа постинга!

цитирай
30. vostroto - Благодсаря за споделената разх...
06.06.2012 09:37
Благодаря за споделената разходка, Скарлет! Хубави снимки!
Поздрави!:)
цитирай
31. ckarlet - 29. Tili - Тази музика струи
06.06.2012 09:48
tili написа:
като бистра вода и ме води по твоята пътека, Скарлет. Свежо, красиво и чисто. Почти като в първия ден на Сътворението.

благодаря за удоволствието! :)


Ех, как красиво си се изразила, Тили! Благодаря ти!
цитирай
32. ckarlet - 30. Slavimirgenchev1953 - Ех, така е. Колко неща още не съм видял....
06.06.2012 09:51
slavimirgenchev1953 написа:
ckarlet написа:
slavimirgenchev1953 написа:
И ти благодаря за споделеното. Никога няма да ми омръзне да разглеждам тези водопади, че и пещерата. ;)


Ти си голям ценител на красотата, Slavimirgenchev1953!
Малко се изненадах, че не си ходил до там:)
Някой ден трябва да отидеш и да видиш тази гледка в действителност, защото е уникална. Благодаря ти от сърце, че отдели от времето си и разгледа постинга!



Радвам се, че съм успяла да те изненадам с нещо, което не си видял още в действителност, Slavimirgenchev1953!
Защото моите впечатления са, че си бил нвасякъде:)
Прекрасен ден!
цитирай
33. ckarlet - 31. Vostroto - Благодаря за споделената разходка, Скарлет!
06.06.2012 09:53
vostroto написа:
Благодаря за споделената разходка, Скарлет! Хубави снимки!
Поздрави!:)


И аз ти благодаря, че се разходи по екопътеката виртуално до тази местност, Vostroto!
цитирай
34. jabalka - Поздравления за чудесното представяне!
06.06.2012 10:15
"...и аз бях там..." Посетих и се влюбих в тази частица , която ми се стори някак извън времето и в много магнетично пространство!
Водата е бяла, преминава край нас отнасяйки надолу по пътя си очите ни с очарование и възторг изпълнени!!!

Спокоен и слънчев ден! :)
цитирай
35. lostov - Мерси за разходката!
06.06.2012 10:55
Страхотни места.. мисля, че вече отдавна е време и ние да отидем до там!
Поздрави! ;)
цитирай
36. makont - Много красиво място,
06.06.2012 11:47
радвам се, че се поразходих с теб и че си намерила време да отидеш. Все се каним и вечното оправдание, че все не остава време. Но сега просто съм пленена от тази красота. Поздрави и благодаря за свежия постинг!
цитирай
37. scarlety - Kрасота!
06.06.2012 12:21
Напълниха ми се очите с тази красота!
Поздрави за снимките,Скарлет-чудесни са!
цитирай
38. neprosvet - Прекрасни снимки си ни изпратила, приятелко!
06.06.2012 12:27
Хареса ми разходката ти, която показа част от красотите на страната ни!
Поздрави за красивият постинг, Скарлет!:)))
цитирай
39. shining - Красиво място!
06.06.2012 13:15
Виждал съм снимки, правени и от мои приятели, които са ходили. И все не се наканвам да потегля натам. :) Но никога не е късно. Едно от ценните неща тук в блог.бг са тези виртуални пътешествия с някой, който е посетил красиво място и после има дарбата да разкаже за това със снимки и впечатления. Благодаря ти и приятен да е денят ти!
цитирай
40. kasnaprolet9999 - Красиви снимки си направила, на...
06.06.2012 14:37
Красиви снимки си направила, напълни ми се душата с хубавина:)))
цитирай
41. casus - Никога
06.06.2012 16:47
не ми е достатъчно само едно посщение тук - при всяка твоя публикация се връщам отново и отново, за да се наслаждавам на картините и музиката. Вълшебни "кътчета" за отмора и възхита си създала!!!
цитирай
42. ckarlet - 35. Jabalka - Поздравления за чудесното представяне!
06.06.2012 17:29
jabalka написа:
"...и аз бях там..." Посетих и се влюбих в тази частица , която ми се стори някак извън времето и в много магнетично пространство!
Водата е бяла, преминава край нас отнасяйки надолу по пътя си очите ни с очарование и възторг изпълнени!!!

Спокоен и слънчев ден! :)


Много точно казано, Jabalka! Мястото е магнетично и човек оставя частица от себе си там. Благодаря ти, че разгледа постинга по този красив начин!
цитирай
43. ckarlet - 36. Lostov - Мерси за разходката!
06.06.2012 17:37
lostov написа:
Страхотни места.. мисля, че вече отдавна е време и ние да отидем до там!
Поздрави! ;)


Горещо препоръчвам една такава разходка, Lostov! Мисля, че сега му е времето. Водопадите са много обилни, а това ги прави още по-красиви. Но за пещерата бяхме закъснели, защото хванахме размножителния период на прилепите, който е от 1 юни до 31 юли. Дори очаквахме входа да бъде забранен, но имахме късмет и разгледахме и там.
цитирай
44. ckarlet - 37. Мakont - Много красиво място,
06.06.2012 17:40
makont написа:
радвам се, че се поразходих с теб и че си намерила време да отидеш. Все се каним и вечното оправдание, че все не остава време. Но сега просто съм пленена от тази красота. Поздрави и благодаря за свежия постинг!


Има ли време и възможност, не я пропускаме, Мая! Отдавна си говорим и за Ягодинска пещера, която ти представи по невероятен начин, но в близките месеци не се очертава да я посетим. Плановете ни вече преминават към море:))
Хубава вечер, мила!
цитирай
45. ckarlet - 38. Scarlety - Kрасота!
06.06.2012 17:44
scarlety написа:
Напълниха ми се очите с тази красота!
Поздрави за снимките,Скарлет-чудесни са!


В действителност е още по-дивно, Scarlety! А и съчетанието на песента на птичките, ромолът на водата и зеленината, която е навсякъде...Хубаво е! Дори се питам дали избрах точните снимки:)) Та аз направих повече от 100:))
Прекрасна юнска вечер, миличка!
цитирай
46. ckarlet - 39. Neprosvet - Прекрасни снимки си ни изпратила, приятелко!
06.06.2012 17:54
neprosvet написа:
Хареса ми разходката ти, която показа част от красотите на страната ни!
Поздрави за красивият постинг, Скарлет!:)))


Какво богатство си имаме, Neprosvet! Беше чисто и поддържано навсякъде. Мостчетата бяха боядисани, пътеката поддържана, нямаше изхвърлени отпадъци и т. н. Някой сериозно се бе погрижил за тази местност да е приветлива и разходката да е още по-приятна.
А това само може да ни радва.
цитирай
47. ckarlet - 40. Shining - Красиво място!
06.06.2012 17:59
shining написа:
Виждал съм снимки, правени и от мои приятели, които са ходили. И все не се наканвам да потегля натам. :) Но никога не е късно. Едно от ценните неща тук в блог.бг са тези виртуални пътешествия с някой, който е посетил красиво място и после има дарбата да разкаже за това със снимки и впечатления. Благодаря ти и приятен да е денят ти!


Прав си, Shining! Толкова много места посетихме благодарение на хора от блог.бг, които са споделили пътешествията си. Едно такова място беше Трявна. Ето защо се радвам, че мога да общувам с всички вас!!! Благодаря ти, че и ти разгледа и хареса! А никога не е късно да се разходите до там:)
цитирай
48. ckarlet - 41. Кasnaprolet9999 - Красиви снимки си направила
06.06.2012 18:01
kasnaprolet9999 написа:
Красиви снимки си направила, напълни ми се душата с хубавина:)))


Радвам се на тази твоя оценка, Ценителко на природата! Ти във всеки твой постинг ни показваш красиви места от Родината ни, Невенче! Благодаря ти, че си тук!
цитирай
49. ckarlet - 42. Сasus - Никога
06.06.2012 18:05
casus написа:
не ми е достатъчно само едно посщение тук - при всяка твоя публикация се връщам отново и отново, за да се наслаждавам на картините и музиката. Вълшебни "кътчета" за отмора и възхита си създала!!!


Винаги си добре дошъл, Сasus! А вълшебните "кътчета" ги е създала природата, а аз правя малък опит да покажа това, което са видяли очите ми:)
Благодаря ти, приятелю, за подкрепата!
цитирай
50. silwiqna - :)) Поздрав!
06.06.2012 19:18
Хубаво!!!
цитирай
51. ckarlet - 51. Silwiqna - :)) Поздрав!
06.06.2012 19:22
silwiqna написа:
Хубаво!!!


Благодаря ти, Силви!
цитирай
52. voinov50 - Релаксирах! :)))
06.06.2012 21:07
Благодаря! :)
цитирай
53. ckarlet - 53. Voinov50 - Релаксирах! :)))
06.06.2012 21:14
voinov50 написа:
Благодаря! :)


Радвам се, Войнов! И ние го направихме:))
цитирай
54. stela50 - Приказно ...
06.06.2012 21:23
Невероятна красота , великолепни снимки и разказ .
Чудната музика придава още по- силно очарованието
на това пътуване ...
Благодаря , Скарлет !
цитирай
55. megg - Много, много красиво!
06.06.2012 21:35
Все едно, че бях в страната на вълшебниците - зелено, зелено ... бягаща вода , път...
Благодаря ти за тази среща с хубостта, Скарлет! Пак ще дойда! :)
цитирай
56. ckarlet - 55. Stela50 - Приказно ...
06.06.2012 21:35
stela50 написа:
Невероятна красота , великолепни снимки и разказ .
Чудната музика придава още по- силно очарованието
на това пътуване ...
Благодаря , Скарлет !


Напълно права си, Таничка! Беше разкошна разходка! Очаквах да има много хора, които да са ходили до там, но навярно все още предстои да се видят водопадите.
А на самото място имаше много посетители.
Хубава вечер, мила!
цитирай
цитирай
57. ckarlet - 56. Мegg - Много, много красиво!
06.06.2012 21:37
megg написа:
Все едно, че бях в страната на вълшебниците - зелено, зелено ... бягаща вода , път...
Благодаря ти за тази среща с хубостта, Скарлет! Пак ще дойда! :)


Вълшебница е тази природа, Мег! А ние си я имаме в изобилие...
Благодаря и на теб, мила!
цитирай
58. alexs - Браво чудесни са снимките на в...
07.06.2012 09:23

Браво чудесни са снимките на водопадите ти обичаш да се разхождаш из тази част на балкана..
И макове има :) За които имам специален постинг наскоро...
Поздрави и хубав ден!
цитирай
59. ishchel - Красива разходка...
07.06.2012 11:40
Снимките са прекрасни, все едно бях и аз. Чудесно място, вълшебна природа...
Поздрави!
цитирай
60. ckarlet - 59. Аlexs - Браво чудесни са снимките на в...
07.06.2012 17:40
alexs написа:

Браво чудесни са снимките на водопадите ти обичаш да се разхождаш из тази част на балкана..
И макове има :) За които имам специален постинг наскоро...
Поздрави и хубав ден!


Да, много обичаме подобни разходки из цялата страна, Алекс:))
А маковете са ми любими от полските цветя.
Хубава вечер, Алекс!
цитирай
61. ckarlet - 60. Ishchel - Красива разходка...
07.06.2012 17:46
ishchel написа:
Снимките са прекрасни, все едно бях и аз. Чудесно място, вълшебна природа...
Поздрави!


Приятно ми стана да разбера, че и на теб ти е харесало това приказно място, Ishchel! Благодаря ти, че разгледа!
цитирай
62. mariposatracionera - Вълшебно попътувах благодарение на теб, Скарлет!
07.06.2012 22:36
Благодаря ти!
цитирай
63. ckarlet - 63. Мariposatracionera - Вълшебно попътувах благодарение на теб, Скарлет!
07.06.2012 23:01
mariposatracionera написа:
Благодаря ти!


Благодаря ти, Мariposatracionera! И при теб винаги се потапям във вълшебството на твоите стихове!
Нежна вечер ти желая!
цитирай
64. diso - Направо ме е срам, че още не съм бил там
08.06.2012 08:00
Толкова много красоти, които трябва да се видят, има у нас!
Благодаря за хубавата идея и за приятното поднасяне!
цитирай
65. ckarlet - 65. Diso - Направо ме е срам, че още не съм бил там
08.06.2012 17:53
diso написа:
Толкова много красоти, които трябва да се видят, има у нас!
Благодаря за хубавата идея и за приятното поднасяне!


Приятно е, че и ти отдели време, за да разгледаш постинга, Diso!
При възможност непременно посетете тази красота със семейството си.
А ние ще продължаваме да търсим нови и хубави местенца от Родината, за да ги разгледаме, а после да ги споделя и с вас:)
Хубави почивни дни!
цитирай
66. petrovruse - Привет Скарлетче!
08.06.2012 18:23
Много е красиво това което споделяш с нас,бил съм навсякъде ,но погледнато през твоя поглед ми изглежда по концентрирано и превликателно! Продължавай да ни показваш красотите на природат- зареждаш ни много положително
цитирай
67. ckarlet - 67. Рetrovruse - Привет Скарлетче!
08.06.2012 21:08
petrovruse написа:
Много е красиво това което споделяш с нас,бил съм навсякъде ,но погледнато през твоя поглед ми изглежда по концентрирано и превликателно! Продължавай да ни показваш красотите на природат- зареждаш ни много положително


Привет, Рetrovruse! Радвам се, че мислиш по този начин. А България си е красива. И има толкова дивни места, за които дори не предполагаме...
Нежна вечер ти желая, приятелю!
цитирай
68. henzelski - Скарлет,
09.06.2012 13:58
имам чувството, че никога няма да се умориш да разказваш за Крушунските водопади! :))
цитирай
69. blagovestie - Частици от великолепието, с което е благословена България!
09.06.2012 16:59
Хубаво е, че ни ги показваш, Скарлетче. А и приятно го правиш :)) Впечатлена съм и останах с усещането, че съм била там. Благодаря ти и с още много подобни постинги да ни зарадваш!

ПП: Снимките ти стават все по-професионални!
цитирай
70. ckarlet - 69. Henzelski - Скарлет,
09.06.2012 20:45
henzelski написа:
имам чувството, че никога няма да се умориш да разказваш за Крушунските водопади! :))


Величествена природа, Краси! Удивена съм от гледката на стичащата се по скалите вода. Картината е пленителна. Дърветата създават илюзията, че са поникнали в самите скали. Каквото и да напиша ще е недостатъчно за тази красота.
Но вече предстои следваща дестинация:))
Приятно ме изненада с посещението си, приятелю! Благодаря ти!
цитирай
71. ckarlet - 70. Вlagovestie - Частици от великолепието, с което е благословена България!
09.06.2012 20:50
blagovestie написа:
Хубаво е, че ни ги показваш, Скарлетче. А и приятно го правиш :)) Впечатлена съм и останах с усещането, че съм била там. Благодаря ти и с още много подобни постинги да ни зарадваш!

ПП: Снимките ти стават все по-професионални!


България е уникална и много привлекателна, Люси. Една съкровищница, която ни принадлежи и която трябва да опознаем, за да я обикнем още повече, и носим в сърцата си!
Хубава вечер, миличка!
цитирай
72. karaiany - Много красиво. Отдавна знам за това ...
10.06.2012 14:37
Много красиво. Отдавна знам за това място и ми се ще да го видя един ден. Мои близки живеят в Севлиево и са ми разказвали , та оттам и желанието ми да видя с очите си.
Благодаря ти , Скарлет . Прекрасно е ! :)
цитирай
73. ckarlet - 73. Karaiany - Много красиво. Отдавна знам за това ...
10.06.2012 17:57
karaiany написа:
Много красиво. Отдавна знам за това място и ми се ще да го видя един ден. Мои близки живеят в Севлиево и са ми разказвали , та оттам и желанието ми да видя с очите си.
Благодаря ти , Скарлет . Прекрасно е ! :)


И ние бяхме разглеждали снимки, бяха ни разказвали и много за водопадите, но е друго да се види с очите, Karaiany. Красотата им действа отпускащо и човек се потапя в някаква магия...
Благодаря ти, че се отби!
цитирай
74. inel379 - Невероятни гледки, Скарлет!
11.06.2012 01:05
Крушунските водопади - едно от осемте чудеса на България!
Правихме табло с децата за родните природни забележителности.
Свалените снимки от интернет не са по-хубави от твоите, мила!
Не съм виждала на живо тази красота, но чрез теб я почувствах!
Ти имаш усет към детайла и това превръща разходката ти
в истинско преживяване!
Много бих искала да посетя това вълшебно място!
Дано ми се отдаде такава възможност!
Благодаря ти!
Толкова приятно чуруликат тези птички!:)
Прохладна лятна нощ за теб!:)
цитирай
75. ckarlet - 75. Inel379 - Невероятни гледки, Скарлет!
11.06.2012 07:52
inel379 написа:
Крушунските водопади - едно от осемте чудеса на България!
Правихме табло с децата за родните природни забележителности.
Свалените снимки от интернет не са по-хубави от твоите, мила!
Не съм виждала на живо тази красота, но чрез теб я почувствах!
Ти имаш усет към детайла и това превръща разходката ти
в истинско преживяване!
Много бих искала да посетя това вълшебно място!
Дано ми се отдаде такава възможност!
Благодаря ти!
Толкова приятно чуруликат тези птички!:)
Прохладна лятна нощ за теб!:)


Привет, скъпа Inel379! Можете да организирате една разходка и за децата. Ще им бъде забавно надявам се:) Мисля, че всеки посетил това място е очарован от въздействието му.
Спорна седмица и хубав ден, изпълнен с настроение, мила!
цитирай
76. kometapg - Невероятно място, носещо успок...
12.06.2012 00:43
Невероятно място, носещо успокоение и наслада! Благодаря ти за усещането!:)
цитирай
77. ckarlet - 77. Кometapg - Невероятно място, носещо успок...
12.06.2012 07:38
kometapg написа:
Невероятно място, носещо успокоение и наслада! Благодаря ти за усещането!:)


Добро утро, Кometapg! Точно това е усещането:)
Прекрасен юнски ден и лятно настроение!
цитирай
78. vedrina - !!!
16.06.2012 11:34
Много е красиво - невероятно красиво..., мечтата ми е да ги видя...!!!
цитирай
79. ckarlet - 79. Vedrina - !!!
16.06.2012 13:49
vedrina написа:
Много е красиво - невероятно красиво..., мечтата ми е да ги видя...!!!


Това е най-лесноосъществимата мечта, Vedrina:)
Просто трябва да решите и да отидете до там. Заслужава си да се види този природен феномен.
Прохлада и красота ти желая в горещия ден!
цитирай
80. tsanynka - Голяма красота,мила!
16.06.2012 18:11
Благодаря ти за насладата!Много съм се затъжила за родната природа...
Поздрави!Усмихнати почивни дни!
:)
цитирай
81. ckarlet - 81. Tsanynka - Голяма красота,мила!
17.06.2012 10:32
tsanynka написа:
Благодаря ти за насладата!Много съм се затъжила за родната природа...
Поздрави!Усмихнати почивни дни!
:)


От всичко си имаме, Tsanynka! Не напразно една легенда гласи:
Когато Господ раздавал земя на народите, българите закъснели – за тях не останало, и Той им дал късче от Рая:)
Прекрасни почивни дни и на теб, мила!
цитирай
82. veninski - Голям естет си, Скарлет! Радвам се, ...
20.06.2012 16:47
Голям естет си, Скарлет! Радвам се, че те има! Сполай ти от сърце, нежна пътешественичко!
цитирай
83. ckarlet - 83. Veninski - Голям естет си, Скарлет! Радвам се, ...
20.06.2012 18:11
veninski написа:
Голям естет си, Скарлет! Радвам се, че те има! Сполай ти от сърце, нежна пътешественичко!


Твоята оценка винаги е била много ценна за мен, приятелю от Родопите! Радвам се, че и ти хареса постинга!
Благодаря ти! Поздрави на прекрасното ти семейство и красивите Родопи!
цитирай
84. avangardi - Благодаря за прекрасната виртуална разходка!!!:))
21.06.2012 14:14
Взимам си го в блог-вълната "Защо обичам България!"
Поздрави и хубав ден!
цитирай
85. ckarlet - 85. Аvangardi - Благодаря за прекрасната виртуална разходка!!!:))
21.06.2012 18:15
avangardi написа:
Взимам си го в блог-вълната "Защо обичам България!"
Поздрави и хубав ден!


Изключително ме зарадва, че ще включиш постинга ми в блог-вълната "Защо обичам България!", Аvangardi! Благодаря ти от сърце!
цитирай
86. 4aiotgluhar4e - Страхотно! Ще си изсънувам водо...
22.06.2012 00:00
Страхотно! Ще си изсънувам водопадите тази нощ :)
цитирай
87. ckarlet - 87. 4aiotgluhar4e - Страхотно! Ще си изсънувам водо...
22.06.2012 07:11
4aiotgluhar4e написа:
Страхотно! Ще си изсънувам водопадите тази нощ :)


Уникална природа си имаме, 4aiotgluhar4e! Радвам се, че и ти разгледа постинга!
Вече насочваме поглед към красивото ни Черноморие!
Синьо, красиво и незабравимо лято ти пожелавам!
цитирай
88. monna - Чудесен постинг, Скарлет!!!
25.06.2012 11:05
Ти правиш много добри снимки, изобщо винаги си била перфектна....
Хубавата ни Родина, през твоя поглед е още по-красива!
цитирай
89. ckarlet - 89. Мonna - Чудесен постинг, Скарлет!!!
25.06.2012 19:09
monna написа:
Ти правиш много добри снимки, изобщо винаги си била перфектна....
Хубавата ни Родина, през твоя поглед е още по-красива!


Благодаря ти, Мони! Радвам се, че ти е харесал постинга за водопадите. Само след няколко дни заминаваме за морето и се надявам да има още повече за разказване и показване:)) Дано само не ни мине котка път:))
Прекрасна юнска вечер, свидна ми приятелко!
цитирай
90. mamas - Поздравления за постинга!
02.07.2012 22:01
Наистина, Крушунските водопади са едно от най-красивите места, на които съм била. За жалост, като ходихме с колектива миналата година, не ни остана време за Деветашката пещера...
Хубава вечер, Скарлет!
цитирай
91. ckarlet - 91. Мamas - Поздравления за постинга!
03.07.2012 07:55
mamas написа:
Наистина, Крушунските водопади са едно от най-красивите места, на които съм била. За жалост, като ходихме с колектива миналата година, не ни остана време за Деветашката пещера...
Хубава вечер, Скарлет!


Да, напълно споделям думите ти, Мamas! Но си мечтая да направим и твоя маршрут, който е наситен с уникална природа и красота! Може би тази част на България е една от най-красивите, с дивната си природа!
Прекрасно лято и незабравими мигове! Благодаря ти, че отдели от ценното си време, за да рагледаш и при мен!!!
цитирай
92. hel - Красота! Чудесни снимки!
04.07.2012 19:05
Красота! Чудесни снимки!
цитирай
93. ckarlet - 93. Hel - Красота! Чудесни снимки!
04.07.2012 20:54
hel написа:
Красота! Чудесни снимки!


Привет, Hel! Красота и прохлада в летните дни:)
Прекрасна лятна вечер!
цитирай
94. anin - Поздравления и за този постинг!
23.07.2012 19:41
Това е едно от местата, които планирам да посетя....ще видим кога :)
цитирай
95. ckarlet - 95. Аnin - Поздравления и за този постинг!
23.07.2012 20:30
anin написа:
Това е едно от местата, които планирам да посетя....ще видим кога :)


За това място побързайте, Ани! Сушата взема част от красотата на водопадите:)
Приятно е, че разгледа и този постинг!
цитирай
96. ivoki - Браво!
09.09.2012 01:15
Скарлет !
http://www.youtube.com/watch?v=r875dXVtdyc&feature=autoplay&list=PLB15431E314F6E6AA&playnext=3
цитирай
97. ckarlet - 97. Ivoki - Браво!
09.09.2012 14:42
ivoki написа:
Скарлет !
http://www.youtube.com/watch?v=r875dXVtdyc&feature=autoplay&list=PLB15431E314F6E6AA&playnext=3


Благодаря, Ivoki! Беше вълнуваща разходка наситена с много красота:)
Хубав ден от мен!
цитирай
98. ivoki - БЛАГОДАРЯ !
09.09.2012 14:47
ПРЕКРАСЕН ДА Е ДЕНЯТ ТИ , СКАРЛЕТ !!
цитирай
99. krushuna - Инфо
31.01.2013 12:14
Информационният сайт на Крушуна и водопадите http://krushuna.alle.bg
Към автора: ако имате желание изберете снимки, за които сте съгласни да бъдат качени в сайт и ми пишете :)
цитирай
100. ckarlet - 99. Krushuna - Инфо
25.08.2013 20:11
krushuna написа:
Информационният сайт на Крушуна и водопадите http://krushuna.alle.bg
Към автора: ако имате желание изберете снимки, за които сте съгласни да бъдат качени в сайт и ми пишете :)


Здравейте! С голямо закъснение поглеждам и виждам, че сте направили коментар! Всяка снимка, която Ви хареса може да бъде качена в сайта Ви:) Много благодаря за вниманието!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031