Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: ckarlet
Категория: Тя и той
Прочетен: 2295995
Постинги: 228
Коментари: 8200
Гласове: 43131
Постинг
08.06.2013 14:01 - Пловдив
Автор: ckarlet Категория: Тя и той   
Прочетен: 17876 Коментари: 84 Гласове:
98

Последна промяна: 08.06.2013 18:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

                Пловдив – един от най-красивите градове в България, който грабва сърцето на всеки посетил го и разгледал. По-стар от Рим и Атина и съвременник на Троя и Микена. Град величествен, изпълнен със забележителности и невероятна архитектура, който те кара да се чувстваш горд, че си българин!  Нека тази моя разходка ви отведе виртуално до там, за да се насладим заедно на една малка частица от тази пленяваща красота!

Крепостта Небет, която през вековете се разпростира на трите тепета Небет, Джамбаз и Таксим, дала основите на днешния Стар град на Пловдив. Поглед от самата крепост към новия град.

image

 

В Стария град може да се проследи цялото развитие на възрожденската жилищна архитектура след 19 век. 
imageСтари занаяти в Стария Пловдив

image

image

image

Балабановата къща или още къщата на хаджи Панайот Лампша

image

Етнографски музей

image

image

image

image

imageЦърквата „Св. св. Константин и Елена” е един от древните християнски храмове в гр. Пловдив.
image

image

image

image
Църквата "Св. Марина"
image

image

imageДжумая джамия и Античния стадион на Филипопол (долу) откъм Главната пешеходна улица на Пловдив.
image

image

image


image
Център на гр. Пловдив
Сградата на Община Пловдив
image

image
Хотел „Тримонциум“
image
Ретро автомобили
image

image
Паметникът на Альоша – в далечина.
image

image
Цар Симеонова градина
image

image

image





Гласувай:
98



Следващ постинг
Предишен постинг

1. alexs - Поздрави за чудесния постинг! Само ...
08.06.2013 14:09
Поздрави за чудесния постинг! Само след няколко дни имам път към града на тепетата и аз имам някои зимни снимчици, някой ден ще ги публикувам погледнал съм от по-друг ъгъл на този прекрасен български град.
цитирай
2. ckarlet - 1. Аlexs - Поздрави за чудесния постинг!
08.06.2013 14:19
alexs написа:
Поздрави за чудесния постинг! Само след няколко дни имам път към града на тепетата и аз имам някои зимни снимчици, някой ден ще ги публикувам погледнал съм от по-друг ъгъл на този прекрасен български град.


Благодаря ти, Алекс! Много ще се радвам да разгледам и твоите снимки! Всъщност съм показала една много малка част от това, което може да се разгледа в Пловдив:) Ти навярно ще допълниш с още много хубави забележителности и красоти, които могат да се разгледат. Прекрасен съботен ден, Алекс!
цитирай
3. mitkaloto - Във Пловдив, във града вековен, там ...
08.06.2013 14:54
Във Пловдив, във града вековен,
там далеч, там далеч...
Една нощ спря да бий сърцето ми
и нищо друго...
Един зелен безспирен поглед,
там далеч, там далеч...
Две влажни устни недостъпни
и нищо друго...

Н.Гилен
цитирай
4. ckarlet - 3. Мitkaloto - Във Пловдив, във града вековен, там ...
08.06.2013 15:19
mitkaloto написа:
Във Пловдив, във града вековен,
там далеч, там далеч...
Една нощ спря да бий сърцето ми
и нищо друго...
Един зелен безспирен поглед,
там далеч, там далеч...
Две влажни устни недостъпни
и нищо друго...

Н.Гилен


Да, една неповторима песен за Пловдив на Диана Експрес:)) Усмихнат ден, Мitkaloto!
Нека е поздрав за всички, които разгледат постинга!

цитирай
5. tutankhamon661 - ckarlet
08.06.2013 16:10

Според мен трябва да публикуваш по-често.

Всеки твой постинг е върховно удоволствие.

цитирай
6. ckarlet - 5. Tutankhamon661 - ckarlet
08.06.2013 16:26
tutankhamon661 написа:

Според мен трябва да публикуваш по-често.

Всеки твой постинг е върховно удоволствие.



Винаги, когато имам и най-малка възможност го правя, Tutankhamon661! Написаното от теб ме накара да се усмихна! Благодаря ти!
цитирай
7. veninski - Страхотен постинг, Скарлет! По...
08.06.2013 18:11
Страхотен постинг, Скарлет! Поздрави от Родопите!
цитирай
8. ckarlet - 7. Veninski - Страхотен постинг, Скарлет!
08.06.2013 18:26
veninski написа:
Страхотен постинг, Скарлет! Поздрави от Родопите!


Благодаря ти, приятелю от Родопите! Очаквах да напишеш нещо повече за местата, които съм публикувала или пък за тези, които съм пропуснала:)
Радвам се, че отдели от ценното си време да погледнеш при мен! Надявам се повече хора да разгледат постинга, защото Пловдив е много, много красив град.
Прекрасна вечер ти желая! И скоро да ни покажеш Марти колко е пораснал:)
цитирай
9. kasnaprolet9999 - Ех, къде ме върна само да знаеш, а ...
08.06.2013 18:56
Ех, къде ме върна само да знаеш, а песента съвсем ме довърши. Хубави снимки си направила, а аз съм родена там, както и моята майка. Имам голяма рода пловдивчани и чат пат я посещавам, но време за такива разходки не остава. Ти обаче чудесно ме рязходи, за което сърдечно ти благодаря.
цитирай
10. ckarlet - 9. Kasnaprolet9999 - Ех, къде ме върна само да знаеш,
08.06.2013 19:16
kasnaprolet9999 написа:
Ех, къде ме върна само да знаеш, а песента съвсем ме довърши. Хубави снимки си направила, а аз съм родена там, както и моята майка. Имам голяма рода пловдивчани и чат пат я посещавам, но време за такива разходки не остава. Ти обаче чудесно ме разходи, за което сърдечно ти благодаря.


Нямах и представа, че там сте родени с твоята майка, Невенче! И много ме зарадва с този факт! Тогава знаеш каква прелест е там! И когато ходиш при родата, непременно да отидете да се разходите из града:) Голямо зареждане си е!
Приказна вечер ти желая, мила! Поздрав и с още една хубава песен за Пловдив, специално за теб и твоята майчица!
http://www.youtube.com/watch?v=nEsg85sA0Hs
цитирай
11. aip55 - Да!
08.06.2013 20:09
Така сме ние пловдивчаните. Живем си в умереният ритъм на съвремието ни. Роден съм в Пловдив и си обожавам града. Благодаря Ви Скарлетче. Надявам се ако имаш възможност да покажеш и многото други положителни особенности на вечният ни град Пловдив. Поздрав със сърдечни усмивки за постинга Ви!
цитирай
12. veninski - 8. ckarlet - 7. Veninski - Страхотен постинг, Скарлет!
08.06.2013 20:11
ckarlet написа:
veninski написа:
Страхотен постинг, Скарлет! Поздрави от Родопите!


Благодаря ти, приятелю от Родопите! Очаквах да напишеш нещо повече за местата, които съм публикувала или пък за тези, които съм пропуснала:)
Радвам се, че отдели от ценното си време да погледнеш при мен! Надявам се повече хора да разгледат постинга, защото Пловдив е много, много красив град.
Прекрасна вечер ти желая! И скоро да ни покажеш Марти колко е пораснал:)

Не виждам къщата на Ламартин в Стария град:)))
цитирай
13. vostroto - Хубав постинг за Града на ХЪЛМОВ...
08.06.2013 20:21
Хубав постинг за Града на ХЪЛМОВЕТЕ, Скарлет.
Поздрави.
цитирай
14. ckarlet - 11. Аip55 - Да!
08.06.2013 20:26
aip55 написа:
Така сме ние пловдивчаните. Живем си в умереният ритъм на съвремието ни. Роден съм в Пловдив и си обожавам града. Благодаря Ви Скарлетче. Надявам се ако имаш възможност да покажеш и многото други положителни особенности на вечният ни град Пловдив. Поздрав със сърдечни усмивки за постинга Ви!


Е, най-после един пловдивчанин да се обади:)) Много се радвам на посещението Ви Аip55!!! Надявам се и Вие да покажете снимки от там:) Много ме зарадвахте с коментара си! Прекрасна вечер желая!
цитирай
15. ckarlet - 12. Veninski - 8. ckarlet - 7. Veninski - Страхотен постинг, Скарлет!
08.06.2013 20:29
veninski написа:
ckarlet написа:
veninski написа:
Страхотен постинг, Скарлет! Поздрави от Родопите!


Благодаря ти, приятелю от Родопите! Очаквах да напишеш нещо повече за местата, които съм публикувала или пък за тези, които съм пропуснала:)
Радвам се, че отдели от ценното си време да погледнеш при мен! Надявам се повече хора да разгледат постинга, защото Пловдив е много, много красив град.
Прекрасна вечер ти желая! И скоро да ни покажеш Марти колко е пораснал:)

Не виждам къщата на Ламартин в Стария град:)))


Тази къща е много важна за Стария град. Френският поет Ламартин гостува през 1838 г. само три дни в нея, но оттогава тя е къщата на Ламартин. Трябва да имам снимка. Ще проверя и ако намеря ще я кача. Ето един пропуск:)) Благодаря ти!
цитирай
16. bven - Скарлет, поздравления!:))))
08.06.2013 20:33
Чудесни снимки и текст. Само с едно допълнение. Че вече е доказано, че това е и най-древният град на света:
http://bven.blog.bg/history/2013/02/27/za-nashata-drevna-zemia.1058534
http://horos.blog.bg/history/2011/11/08/skitaniiata-na-isus.848051
Не е гордост и патриотизъм на местна почва, просто не се разпространява от всички.
Поздрави и хубави юнски дни!!!
цитирай
17. ckarlet - 16. Bven - Скарлет, поздравления!:))))
08.06.2013 20:37
bven написа:
Чудесни снимки и текст. Само с едно допълнение. Че вече е доказано, че това е и най-древният град на света:
http://bven.blog.bg/history/2013/02/27/za-nashata-drevna-zemia.1058534
http://horos.blog.bg/history/2011/11/08/skitaniiata-na-isus.848051
Не е гордост и патриотизъм на местна почва, просто не се разпространява от всички.
Поздрави и хубави юнски дни!!!


Права си, Bven! Благодаря за страхотното допълнение! Ще разгледам и с интерес постингите, които ти ми предлагаш:)
Приказно лято, миличка!
цитирай
18. magnoliya - Прекрасни снимки на един древен и ...
08.06.2013 20:39
Прекрасни снимки на един древен и много красив град си направила! Посещавала съм го няколко пъти, но не мога да кажа, че съм видяла всичко. Затова ми беше много приятно да бъда тук!
Поздрави!
цитирай
19. ckarlet - 13. Vostroto - Хубав постинг за Града на ХЪЛМОВ...
08.06.2013 21:00
vostroto написа:
Хубав постинг за Града на ХЪЛМОВЕТЕ, Скарлет.
Поздрави.


Можеше да кача много повече снимки, защото има какво да се покаже, но нямах търпение, приятелю Vostroto:) Благодаря ти, че и ти си тук! Хубава вечер ти желая!
цитирай
20. brym4ence87 - Супер разходка!
08.06.2013 21:02
Сестра ми живее там и често й гостуваме. Поздрави! ;-)
цитирай
21. ckarlet - 18. Мagnoliya - Прекрасни снимки на един древен и ...
08.06.2013 21:03
magnoliya написа:
Прекрасни снимки на един древен и много красив град си направила! Посещавала съм го няколко пъти, но не мога да кажа, че съм видяла всичко. Затова ми беше много приятно да бъда тук!
Поздрави!


Богат е на красоти и забележителности, затова и при всяко ходене има какво да се разгледа, цветна Приятелко! Удоволствието е изцяло за мен, че отново си тук, мила!
цитирай
22. affroditta - чудесно е
08.06.2013 21:45
Благодаря ти:)
цитирай
23. ckarlet - 20. Вrym4ence87 - Супер разходка!
08.06.2013 22:16
brym4ence87 написа:
Сестра ми живее там и често й гостуваме. Поздрави! ;-)


И навярно сте ходили на разходка по всички забележителности. Радвам се, че и ти разгледа, Вrym4ence87! Романтична да е вечерта за теб и твоето момиче!
цитирай
24. ckarlet - 22. Аffroditta - чудесно е
08.06.2013 22:18
affroditta написа:
Благодаря ти:)


И аз така бих го определила, Аffroditta! Благодаря ти!
цитирай
25. kass - :)
09.06.2013 00:38
Благодаря ти Скарлет за този прекрасен постинг. като пловдивчанка не мога да не си призная, е се трогнах доста и се радвам,че намираш града ни за прекрасен.
Поздрави!
цитирай
26. ckarlet - 25. Кass - :)
09.06.2013 07:37
kass написа:
Благодаря ти Скарлет за този прекрасен постинг. като пловдивчанка не мога да не си призная, е се трогнах доста и се радвам,че намираш града ни за прекрасен.
Поздрави!


Добро утро, Кass! Винаги съм намирала Пловдив като един от най-красивите градове на България. А имам и незабравими мигове от крехката ми възраст тук. Как ме зарадва с посещението си!!! Благодаря ти! Вътрешно в себе си се надявах да се отбият и пловдивчани и да изразят мнение:)) Прекрасна неделя, Кass!
цитирай
27. karaiany - Чудесен пост, О'Хара ! :) Много ...
09.06.2013 11:36
анонимен написа:
Чудесен пост , О'Хара ! :)
Много красиво наистина! Обожавам Стария град , кaкто и сравнително по - новия , и когато съм в Пловдив , обикалям с часове калдаръмените улички. Там съм откривал , някои удивителни нещица за себе си , които и сега притежавам.
Обиколката беше истинско удоволствие , за което ти благодаря от сърце ! :)


Анонимният съм аз Karaiany, Скарлет . Блогбегейски бъгове разни ! :)
цитирай
28. ckarlet - 27. Анонимен - Чудесен пост, О'Хара ! :)
09.06.2013 11:48
анонимен написа:
Чудесен пост , О'Хара ! :)
Много красиво наистина! Обожавам Стария град , кaкто и сравнително по - новия , и когато съм в Пловдив , обикалям с часове калдаръмените улички. Там съм откривал , някои удивителни нещица за себе си , които и сега притежавам.
Обиколката беше истинско удоволствие , за което ти благодаря от сърце ! :)


Усещането е страхотно да се разхождам в старинния град и калдъръмите...Въздействащо и изпълващо душата с красота и спокойствие:)
Благодаря ти, Анонимен!
цитирай
29. ckarlet - 28. Кaraiany - Чудесен пост, О'Хара ! :)
09.06.2013 11:50
karaiany написа:
анонимен написа:
Чудесен пост , О'Хара ! :)
Много красиво наистина! Обожавам Стария град , кaкто и сравнително по - новия , и когато съм в Пловдив , обикалям с часове калдаръмените улички. Там съм откривал , някои удивителни нещица за себе си , които и сега притежавам.
Обиколката беше истинско удоволствие , за което ти благодаря от сърце ! :)


Анонимният съм аз Karaiany, Скарлет . Блогбегейски бъгове разни ! :)


Усетих, че е приятел, Караяни:)) Приятно е, че и ти си тук! Благодаря ти!
цитирай
30. miaa - Бъди благословена, Скарлет О Ха...
09.06.2013 14:32
Бъди благословена, Скарлет О Хара!
Поздравления, за хубавия постинг!
цитирай
31. ckarlet - 31. Мiaa - Бъди благословена, Скарлет О Ха...
09.06.2013 14:41
miaa написа:
Бъди благословена, Скарлет О Хара!
Поздравления, за хубавия постинг!


Благодаря, Миаа! Радвам се, че отново събрах част от приятелите си тук! Всъщност това е удоволствието за мен, да ви усетя всеки един по специален начин, като ви разкажа къде съм била и как съм се чувствала, а и вие да ми напишете как си прекарвате времето!
Прекрасна неделя ти желая, мила!
цитирай
32. aip55 - Така сме ние пловдивчаните. Живем ...
09.06.2013 19:06
ckarlet написа:
aip55 написа:
Така сме ние пловдивчаните. Живем си в умереният ритъм на съвремието ни. Роден съм в Пловдив и си обожавам града. Благодаря Ви Скарлетче. Надявам се ако имаш възможност да покажеш и многото други положителни особенности на вечният ни град Пловдив. Поздрав със сърдечни усмивки за постинга Ви!

Имате един пропуск! Пропуснала сте да снимате секс символа на Пловдив. Той се намира на централната улица, пред стълбите на бирхале ,,КАМЕНИЦА''. Няма да казвам с какво е известен той, но ако желаете ще Ви го съобщя на лични! Хубава неделна вечер от града на тепетата....

Е, най-после един пловдивчанин да се обади:)) Много се радвам на посещението Ви Аip55!!! Надявам се и Вие да покажете снимки от там:) Много ме зарадвахте с коментара си! Прекрасна вечер желая!

цитирай
33. ckarlet - 33. Аip55 - Така сме ние пловдивчаните. Живем ...
09.06.2013 19:31
aip55 написа:
ckarlet написа:
aip55 написа:
Така сме ние пловдивчаните. Живем си в умереният ритъм на съвремието ни. Роден съм в Пловдив и си обожавам града. Благодаря Ви Скарлетче. Надявам се ако имаш възможност да покажеш и многото други положителни особенности на вечният ни град Пловдив. Поздрав със сърдечни усмивки за постинга Ви!

Имате един пропуск! Пропуснала сте да снимате секс символа на Пловдив. Той се намира на централната улица, пред стълбите на бирхале ,,КАМЕНИЦА''. Няма да казвам с какво е известен той, но ако желаете ще Ви го съобщя на лични! Хубава неделна вечер от града на тепетата....

Е, най-после един пловдивчанин да се обади:)) Много се радвам на посещението Ви Аip55!!! Надявам се и Вие да покажете снимки от там:) Много ме зарадвахте с коментара си! Прекрасна вечер желая!



Много от красивия Ви град Пловдив не съм показала, Аip55:) Едната причина е, снимките и сега са доста, а другата, че много от забележителностите не съм ги снимала:)
Но при първа възможност ще допълня красотата на прекрасния Пловдив!

цитирай
34. aip55 - Така сме ние пловдивчаните. Живем ...
09.06.2013 19:39
ckarlet написа:
aip55 написа:
ckarlet написа:
aip55 написа:
Така сме ние пловдивчаните. Живем си в умереният ритъм на съвремието ни. Роден съм в Пловдив и си обожавам града. Благодаря Ви Скарлетче. Надявам се ако имаш възможност да покажеш и многото други положителни особенности на вечният ни град Пловдив. Поздрав със сърдечни усмивки за постинга Ви!

Имате един пропуск! Пропуснала сте да снимате секс символа на Пловдив. Той се намира на централната улица, пред стълбите на бирхале ,,КАМЕНИЦА''. Няма да казвам с какво е известен той, но ако желаете ще Ви го съобщя на лични! Хубава неделна вечер от града на тепетата....

Е, най-после един пловдивчанин да се обади:)) Много се радвам на посещението Ви Аip55!!! Надявам се и Вие да покажете снимки от там:) Много ме зарадвахте с коментара си! Прекрасна вечер желая!



Много от красивия Ви град Пловдив не съм показала, Аip55:) Едната причина е, снимките и сега са доста, а другата, че много от забележителностите не съм ги снимала:)
Но при първа възможност ще допълня красотата на прекрасния Пловдив!


+++++++
цитирай
35. mariniki - уникални, красиви снимки си направила...
09.06.2013 20:47
наистина това е най-красивия град на света... и не само, защото
е моят роден град... а защото наистина е уникално красив...
дори и небето над него е най-чисто и лазурно... а звездите
над града са топли като очи на кошута...
благодаря ти, мила Скарлет...
цитирай
36. ckarlet - Прекрасна вечер, Аip55!
09.06.2013 21:02
Прекрасна вечер, Аip55!
цитирай
37. ckarlet - 36. Мariniki - уникални, красиви снимки си направила...
09.06.2013 21:10
mariniki написа:
наистина това е най-красивия град на света... и не само, защото
е моят роден град... а защото наистина е уникално красив...
дори и небето над него е най-чисто и лазурно... а звездите
над града са топли като очи на кошута...
благодаря ти, мила Скарлет...


Нямах и представа, че си от Пловдив, Мariniki:) Но пък много ме зарадва с прекрасния си коментар! Права си, че небето е като коприна, много зеленина, забележителности и безкрайна красота. Където и да погледне човек очите и душата му се изпълва с очарование! Приказна вечер, мила! Благодаря ти!
цитирай
38. shaffi - в този красив български град, има невероятна атмосфера,
09.06.2013 21:18
която се усеща след като стъпиш на калдъръма в стария град,много хубав постинг,благодаря за разходката тук с теб,..поздрави!!
цитирай
39. ckarlet - 39. Shaffi - в този красив български град, има невероятна атмосфера,
09.06.2013 21:23
shaffi написа:
която се усеща след като стъпиш на калдъръма в стария град,много хубав постинг,благодаря за разходката тук с теб,..поздрави!!


Така е, Shaffi! Отдавна не бях ходила на подобно място, където дори и калдъръма говори. Красива приказка! Радвам се, че се разходи с мен!
Хубава вечер, мила!
цитирай
40. sparotok - !
10.06.2013 01:13
Изненада ме приятно! :)
цитирай
41. ckarlet - 40. Sparotok - !
10.06.2013 07:49
sparotok написа:
Изненада ме приятно! :)


Добро утро, приятелче Sparotok! А ти ме изненада приятно с посещението си!!!
Искам отново да започнеш да пишеш и да се усеща присъствието ти по-често!
Прекрасен ден и успешна седмица за всички!
цитирай
42. minchomin - ckarlet, здравей! Не напразно В...
10.06.2013 09:33
ckarlet, здравей! Не напразно Васко Найденов пее песен за стария Пловдив!
цитирай
43. makont - Град с атмосфера и
10.06.2013 11:56
богата история. Имам прекрасни спомени от там. Благодаря ти за разходката и, че ми припомни. Слънчева седмица, Скарлет!
цитирай
44. sparotok - !
10.06.2013 15:03
ckarlet написа:
sparotok написа:
Изненада ме приятно! :)


Добро утро, приятелче Sparotok! А ти ме изненада приятно с посещението си!!!
Искам отново да започнеш да пишеш и да се усеща присъствието ти по-често!
Прекрасен ден и успешна седмица за всички!


Скарлетче, аз не съм спирал да пиша, правя го обаче на друго място :)

http://sparotok.blogspot.nl/2013/06/blog-post.html
цитирай
45. henzelski - Най-красивият град
10.06.2013 17:04
в България, скъпа приятелко! :)
цитирай
46. stela50 - Скъпа Скарлет, не зная как съм пропуснала
10.06.2013 17:47
разходката из моя роден град ... най - прекрасния,
с невероятна атмосфера, неописуемо усещане ...
Снимките са чудесни, но мисля, че нещо много важно
си пропуснала ... :)) Когато идваш друг път, може би
ще се разходим заедно ... и по моите пътеки.
Благодаря ти за приятната изненада...
И нещо любимо от мен :

ПЛОВДИВ

Добромир Тонев

История е този град,
История -
Като тракиец горд до римски строй.
Безсмъртна талантлива територия
За дух и памет, за човек и бой.
Тук се сражават камъкът и времето,
Тече река със име на жена,
Звъни на Филип Македонски стремето,
Мълчи щурец в черковната стена.
Живея в Пловдив с болките, с победите,
Идващите.....самота...
Един прозорец гледа към съседите,
А другият отворен към света.
Градът на тишината и на страстите
От дух изваян, зидан на каре
И кръстопът на верите и расите,
Български от камък до небе...

http://stela50.blog.bg/lichni-dnevnici/2013/06/10/.765500

С извинение за дългия коментар ...
Поздрав и прегръдка !
цитирай
47. ckarlet - 42. Мinchomin - ckarlet, здравей! Не напразно В...
10.06.2013 18:07
minchomin написа:
ckarlet, здравей! Не напразно Васко Найденов пее песен за стария Пловдив!


Не си спомням за тази песен, но ще я намеря и ще я прослушам, Мinchomin. Навярно ще е много хубаво. Радвам се, че и ти разгледа постинга ми!
Хубава вечер ти желая!
Да, намерих я, Мinchomin. Навярно „Диана Експрес” са взаимствали песента от Васил Найденов:) Благодаря ти още веднъж!
цитирай
48. ckarlet - 43. Мakont - Град с атмосфера и
10.06.2013 18:09
makont написа:
богата история. Имам прекрасни спомени от там. Благодаря ти за разходката и, че ми припомни. Слънчева седмица, Скарлет!


Какво богатство имаме, Майче. Красива страна е България...
И на теб ти желая прекрасна седмица изпълнена с незабравими емоции и преживявания, миличка! Благодаря ти, че си тук!
цитирай
49. ckarlet - 44. Sparotok - !
10.06.2013 18:12
sparotok написа:
ckarlet написа:
sparotok написа:
Изненада ме приятно! :)


Добро утро, приятелче Sparotok! А ти ме изненада приятно с посещението си!!!
Искам отново да започнеш да пишеш и да се усеща присъствието ти по-често!
Прекрасен ден и успешна седмица за всички!


Скарлетче, аз не съм спирал да пиша, правя го обаче на друго място :)

http://sparotok.blogspot.nl/2013/06/blog-post.html


Така и предположих, Sparotok. До колкото те познавам от блога не си от хората, които се отказват лесно. С удоволствие ще разгледам страницата ти. Дано не се изисква регистрация. Така ми се иска и тук да пишеш!
Прекрасна вечер ти желая!
цитирай
50. ckarlet - 45. Henzelski - Най-красивият град
10.06.2013 18:16
henzelski написа:
в България, скъпа приятелко! :)


Привет, Краси! И Габрово е много красив град и също е конкуренция за първото място:)
Така се радвам да те видя в моето блогче! Благодаря ти!
Приказна вечер и страхотна седмица, приятелю!
цитирай
51. ckarlet - 46. Stela50 - Скъпа Скарлет, не зная как съм пропуснала
10.06.2013 18:22
stela50 написа:
разходката из моя роден град ... най - прекрасния,
с невероятна атмосфера, неописуемо усещане ...
Снимките са чудесни, но мисля, че нещо много важно
си пропуснала ... :)) Когато идваш друг път, може би
ще се разходим заедно ... и по моите пътеки.
Благодаря ти за приятната изненада...
И нещо любимо от мен :

ПЛОВДИВ

Добромир Тонев

История е този град,
История -
Като тракиец горд до римски строй.
Безсмъртна талантлива територия
За дух и памет, за човек и бой.
Тук се сражават камъкът и времето,
Тече река със име на жена,
Звъни на Филип Македонски стремето,
Мълчи щурец в черковната стена.
Живея в Пловдив с болките, с победите,
Идващите.....самота...
Един прозорец гледа към съседите,
А другият отворен към света.
Градът на тишината и на страстите
От дух изваян, зидан на каре
И кръстопът на верите и расите,
Български от камък до небе...

http://stela50.blog.bg/lichni-dnevnici/2013/06/10/.765500

С извинение за дългия коментар ...
Поздрав и прегръдка !


Прекрасен е коментарът ти и е излишно да се извиняваш, че е станал по-обширен, Таничка! И за теб нямах представа, че си от Пловдив. Радвам се, че ти създадох тази емоция. Благодаря ти и за прекрасното стихотворение, което не бях чела и направих с огромно удоволствие. Няма да пропусна да разгледам и страничката, която си предложила! Много ме зарадвахте всички!
Прекрасна вечер миличка!
цитирай
52. monaliza121 - Привет, Скарлет!
10.06.2013 19:29
Чудесни снимки от един прекрасен град!:)
Харесвам Пловдив, единственото, което му липсва е морето!:)))))
Поздрав!:)
цитирай
53. ckarlet - 52. Мonaliza121 - Привет, Скарлет!
10.06.2013 19:57
monaliza121 написа:
Чудесни снимки от един прекрасен град!:)
Харесвам Пловдив, единственото, което му липсва е морето!:)))))
Поздрав!:)


Знаеш ли, Лизи, задавах си въпроса какво точно му липсва на Пловдив, но ти ми даде отговора:))
Прекрасно лято ти желая, мила! Благодаря ти, че и ти не пропусна да разгледаш при мен! И поздрави на прекрасното ни море, което вече ни зове!
цитирай
54. minchomin - ckarlet, здравей! Не напразно В...
10.06.2013 21:34
ckarlet написа:
minchomin написа:
ckarlet, здравей! Не напразно Васко Найденов пее песен за стария Пловдив!


Не си спомням за тази песен, но ще я намеря и ще я прослушам, Мinchomin. Навярно ще е много хубаво. Радвам се, че и ти разгледа постинга ми!
Хубава вечер ти желая!
Да, намерих я, Мinchomin. Навярно „Диана Експрес” са взаимствали песента от Васил Найденов:) Благодаря ти още веднъж!

ckarlet, тази песен, която се пее в поста ти в оригинал е на Васко Найденов. Васко навремето, преди соловата му кариера, беше вокалист на Диана Експрес. Това е линк към неговата песен http://www.youtube.com/watch?v=bdUTAPjO1E4
цитирай
55. ckarlet - 55. Мinchomin - Това е песента на Васил Найденов в ...
11.06.2013 07:33
minchomin написа:
Това е песента на Васил Найденов в оригинал http://www.youtube.com/watch?v=bdUTAPjO1E4


Добро утро, Мinchomin! В предишния коментар написах, че още вчера я намерих. Страхотна песен:) Благодаря ти! А и информацията, която ти даваш даде отговор на въпроса ми.
Прекрасен ден и много приятни емоции!
цитирай
56. анонимен - Благодаря!
11.06.2013 09:07
Напомни ми, че не съм ходил до Плодив от една година! И аз така го обикалям всеки път. Невереотяне град!
цитирай
57. megg - Много, много красив град!
11.06.2013 14:21
И ти си уловила тази красота, магията на Пловдив. Не съм ходила там от пет - шест години , след тези чудни снимки ми се прииска ей - сега да тръгна!
Поздрав, Скарлет, и благодаря! :)
цитирай
58. ckarlet - 56. Рarasol - Благодаря!
11.06.2013 17:50
parasol написа:
Напомни ми, че не съм ходил до Плодив от една година! И аз така го обикалям всеки път. Невероятен град!


Ти си навсякъде, Рarasol!:) При теб професията го изисква. Не съм се и съмнявала, че си го посещавал многократно. Радвам се, че също споделяш моето мнение за Пловдив! Благодаря ти от сърце!
Хубава вечер!
цитирай
59. ckarlet - 57. Мegg - Много, много красив град!
11.06.2013 17:52
megg написа:
И ти си уловила тази красота, магията на Пловдив. Не съм ходила там от пет - шест години , след тези чудни снимки ми се прииска ей - сега да тръгна!
Поздрав, Скарлет, и благодаря! :)


При първа възможност трябва да отидеш, Мег. Отдавна не бях се чувствала по този начин...Всичко в този град зарежда.:)
Радвам се, че и ти не пропусна да разгледаш постинга! Благодаря ти, мила!
цитирай
60. ckarlet - 54. Мinchomin - ckarlet, здравей! Не напразно В...
11.06.2013 18:04
minchomin написа:
ckarlet написа:
minchomin написа:
ckarlet, здравей! Не напразно Васко Найденов пее песен за стария Пловдив!


Не си спомням за тази песен, но ще я намеря и ще я прослушам, Мinchomin. Навярно ще е много хубаво. Радвам се, че и ти разгледа постинга ми!
Хубава вечер ти желая!
Да, намерих я, Мinchomin. Навярно „Диана Експрес” са взаимствали песента от Васил Найденов:) Благодаря ти още веднъж!

ckarlet, тази песен, която се пее в поста ти в оригинал е на Васко Найденов. Васко навремето, преди соловата му кариера, беше вокалист на Диана Експрес. Това е линк към неговата песен http://www.youtube.com/watch?v=bdUTAPjO1E4


Благодаря, Мinchomin! Ето, че научих нещо ново, което не знаех:) Изпълнението на Васил Найденов е уникално!
Прекрасна вечер!
цитирай
61. lubara - Поздрави, ckarlet!
11.06.2013 18:55
Красиви снимки, много познати места, благодаря ти.
- Разходка в Стария град -

Стоя пред входа на панаира, с лице към булеварда и залязващото мартенско слънце. Колата, изминала около двеста километра, съм паркирал в малка уличка отсреща. В джоба на изтърканото ми кожено яке има мартеница. За нея.
Пред мен на около двадесет метра изскача момиче, с бяло поло и черно манто. С високо вдигната ръка, походката й е почти момчешка. Прегръщаме се.
Подавам мартеницата. Тя протяга длан, в нея има червенобяла лента за здраве.
- Може и на глезена – ми казва, аз се колебая, усмивката й ме е пронизала.
Вървим по моста към Стария град. Реката е отразила първите проблясъци на вечерните светлини, около нас шуми градът, вече се изкачваме по стъпалата нагоре. Изведнъж става тихо, чуваме собствените си стъпки. Времето е спряло. Световете ни са се докоснали, моят е изостанал, нейният е избързал. Звездите на небето ни се радват, жълтата луна се усмихва, топлият предпролетен вятър ни докосва съучастнически. Калдъръмът под краката е станал гладък от тихото движение на сенките ни. Говорим за приятелства, за млади наивни любови, за планински пътеки и лунни нощни разходки.
Говорим за всичко.
-- -- -- --
Минавам подлеза, насреща ми е входът на панаира. Отведнъж го съзирам. Висок, но не много, бялата брада контрастира с кестенява права коса. Махам му с ръка, след миг се прегръщаме.
- Когато пресичах подлеза, все още не те познавах - дарявам му усмивка.
Подава ми мартеница, увивам я около китката си и търся неговата.
Вървим по моста към Стария град. Походката му е почти момчешка. Под нас реката е отразила блясъците на настъпващата вечер. Изкачваме се по каменните стъпала нагоре, чемширите ухаят, часовниковата кула в далечината затрептява и нарушава тишината. Времето сякаш е спряло. Паралелните ни светове са се преплели. Край нас в синкавия здрач звучи мелодия на
цитирай
62. lubara - Поздрави, ckarlet!
11.06.2013 18:58
...латерна, ние танцуваме валс. Бледата луна ни се радва, звездите се усмихват, а предпролетният вятър ни гали съучастнически. Сенките ни тихо се плъзват по неравния калдъръм. Говорим за нас, за приятелства, за млади и стари любови, за снежни планински върхове и топли безлюдни плажове.
Говорим за всичко.
- - -- ---- ------ ---- ---

И вече знаeм, че винаги ще си говорим.


18.10.2011. Любомир Николов
цитирай
63. ckarlet - 61. Lubara - Поздрави, ckarlet!
11.06.2013 19:47
lubara написа:
Красиви снимки, много познати места, благодаря ти.
- Разходка в Стария град -

Стоя пред входа на панаира, с лице към булеварда и залязващото мартенско слънце. Колата, изминала около двеста километра, съм паркирал в малка уличка отсреща. В джоба на изтърканото ми кожено яке има мартеница. За нея.
Пред мен на около двадесет метра изскача момиче, с бяло поло и черно манто. С високо вдигната ръка, походката й е почти момчешка. Прегръщаме се.
Подавам мартеницата. Тя протяга длан, в нея има червенобяла лента за здраве.
- Може и на глезена – ми казва, аз се колебая, усмивката й ме е пронизала.
Вървим по моста към Стария град. Реката е отразила първите проблясъци на вечерните светлини, около нас шуми градът, вече се изкачваме по стъпалата нагоре. Изведнъж става тихо, чуваме собствените си стъпки. Времето е спряло. Световете ни са се докоснали, моят е изостанал, нейният е избързал. Звездите на небето ни се радват, жълтата луна се усмихва, топлият предпролетен вятър ни докосва съучастнически. Калдъръмът под краката е станал гладък от тихото движение на сенките ни. Говорим за приятелства, за млади наивни любови, за планински пътеки и лунни нощни разходки.
Говорим за всичко.
-- -- -- --
Минавам подлеза, насреща ми е входът на панаира. Отведнъж го съзирам. Висок, но не много, бялата брада контрастира с кестенява права коса. Махам му с ръка, след миг се прегръщаме.
- Когато пресичах подлеза, все още не те познавах - дарявам му усмивка.
Подава ми мартеница, увивам я около китката си и търся неговата.
Вървим по моста към Стария град. Походката му е почти момчешка. Под нас реката е отразила блясъците на настъпващата вечер. Изкачваме се по каменните стъпала нагоре, чемширите ухаят, часовниковата кула в далечината затрептява и нарушава тишината. Времето сякаш е спряло. Паралелните ни светове са се преплели. Край нас в синкавия здрач звучи мелодия на


Остави ме без думи, Lubara!
цитирай
64. ckarlet - 62. Lubara - Поздрави, ckarlet!
11.06.2013 20:03
lubara написа:
...латерна, ние танцуваме валс. Бледата луна ни се радва, звездите се усмихват, а предпролетният вятър ни гали съучастнически. Сенките ни тихо се плъзват по неравния калдъръм. Говорим за нас, за приятелства, за млади и стари любови, за снежни планински върхове и топли безлюдни плажове.
Говорим за всичко.
- - -- ---- ------ ---- ---

И вече знаeм, че винаги ще си говорим.


18.10.2011. Любомир Николов


Моите аплодисменти за великолепния ти разказ, Lubara! Както винаги ме остави без думи! Накара ме да се върна към нещо толкова силно и преживяно, което навлажни очите ми...И това усещане, което си предал толкова силно и красиво за бледата луна, звезди и вятърът, който гали... ! И неравният калдъръм, който шепти... Уникално! И пак ще кажа, че който е посетил Пловдив веднъж, няма начин да не се върне отново... Безкрайно много ти благодаря! Създаде ми приятна емоция и усещане, че атмосферата там въздейства на всеки!Световете там наистина се докосват!!! Прекрасна вечер, Lubara!

цитирай
65. lubara - Поздрави и хубав ден, ckarlet!
12.06.2013 07:21
В казармата имах един приятел от Пловдив. Ходих му често на гости, после брат ми се ожени за пловдивчанка. Затова познавам града и съм казвал, че след София той за мен е на второ място. После се ожених за търновка, и затова сега е на трето. А с това разказче участвах в един конкурс на Пловдивската община, имаше изискване. Да е кратък, до 1500 знака. Всъщност, използвах формата на " Здравей, аз съм...", който бях написал доста преди това. Наградените творби ми харесаха, имаше една, която гледаше света с очите на улична котка от Кючук Париж.
цитирай
66. ckarlet - 65. Lubara - Поздрави и хубав ден, ckarlet!
12.06.2013 12:17
lubara написа:
В казармата имах един приятел от Пловдив. Ходих му често на гости, после брат ми се ожени за пловдивчанка. Затова познавам града и съм казвал, че след София той за мен е на второ място. После се ожених за търновка, и затова сега е на трето. А с това разказче участвах в един конкурс на Пловдивската община, имаше изискване. Да е кратък, до 1500 знака. Всъщност, използвах формата на " Здравей, аз съм...", който бях написал доста преди това. Наградените творби ми харесаха, имаше една, която гледаше света с очите на улична котка от Кючук Париж.


Здравей, Lubara! Много интересно и съкровено си описал връзката си с Пловдив. Сега става ясно, защо толкова добре познаваш този хубав град:) А и разказът ти е страхотен, но това не е новина, защото всички знаем, че ти умееш да разказваш! Относно класацията за красив град, в България има много, но и аз като теб поставям Пловдив на една от първите позиции:) Благодаря ти за прекрасните коментари и отделеното време!
Прекрасен ден и много ведро настроение, Lubara!
цитирай
67. kometapg - Благодаря ти за този чудесен пос...
12.06.2013 22:35
Благодаря ти за този чудесен постинг! Не бях ходила от години в Пловдив, но ти ми напомни колко е хубав тоя град! Поздрави! :)
цитирай
68. ckarlet - 67. Кometapg - Благодаря ти за този чудесен пос...
13.06.2013 07:43
kometapg написа:
Благодаря ти за този чудесен постинг! Не бях ходила от години в Пловдив, но ти ми напомни колко е хубав тоя град! Поздрави! :)


Благодаря, Кometapg! Отдавна не бях се чувствала заредена по този начин. Всъщност има още много какво да се покаже, но е друго да се види с очите.
Прекрасен ден, мила!
цитирай
69. ishchel - Прекрасна приказка си разказала мила Скарлет!
15.06.2013 21:51
Пак ще се върна:)
поздрави!
цитирай
70. ckarlet - 69. Ishchel - Прекрасна приказка си разказала мила Скарлет!
16.06.2013 00:17
ishchel написа:
Пак ще се върна:)
поздрави!


Колко хубаво казано, Ishchel! Истинска и неподправена красота има в този прекрасен български град! Благодаря ти, мила!
цитирай
71. erato7 - Пловдив! Сестра ми е учила там и ...
18.06.2013 07:33
Пловдив!
Сестра ми е учила там и често й ходех на гости!
Пазя скъпи спомени в сърцето си, много скъпи!
Благодаря ти, миличка!
Хубав слънчев юнски ден от мен!
цитирай
72. ckarlet - 71. Erato7 - Пловдив! Сестра ми е учила там и ...
18.06.2013 18:10
[quote=erato7]Пловдив!
Сестра ми е учила там и често й ходех на гости!
Пазя скъпи спомени в сърцето си, много скъпи!
Благодаря ти, миличка!
Хубав слънчев юнски ден от мен![/quote

Радвам се, че и ти намери време, за да разгледаш Пловдив чрез моя обектив, Erato7!
Прекрасна и прохладна юнска вечер, мила!
цитирай
73. hatanasov - Благодаря!
25.06.2013 10:33
Чудесно е представен моят град! В Пловдив са били и първите християни в Европа.
цитирай
74. ckarlet - 73. Hatanasov - Благодаря!
25.06.2013 19:35
hatanasov написа:
Чудесно е представен моят град! В Пловдив са били и първите християни в Европа.


Страхотен град, с невероятни хора и архитектура! Радвам се, че и ти се обади, Hatanasov!:)
Удоволствието е изцяло мое! Прекрасна вечер ти желая!
цитирай
75. tota - Благодаря, Скарлет!
30.06.2013 10:17
Чудесно си представила и моя град!
Понякога ние не успяваме да видим с тези очи красотата на града.

Поздрави!
цитирай
76. ckarlet - 75. Tota - Благодаря, Скарлет!
30.06.2013 13:02
tota написа:
Чудесно си представила и моя град!
Понякога ние не успяваме да видим с тези очи красотата на града.

Поздрави!


Привет, мила Тота! И за теб нямах представа, че си от Пловдив. Всъщност никога не съм знаела нищо повече от това, което всеки сам е представил в блогчето си. За мен е огромна радост, че и ти си от там и съм успяла да ти доставя радост с представянето на родния Пловдив. Прекрасно лято, мила! И нека всеки от нас има приказни моменти през топлите месеци от годината! Надявам се да споделим и тях тук! Благодаря ти!
цитирай
77. kostadinovd - Вчера се върнах от Пловдив. Чудесен град !
13.07.2013 11:53
ПОЗДРАВИ ЗА ПОСТИНГА.
цитирай
78. alexs - Чудесен постнг за Пловдив града ...
13.07.2013 21:37
Чудесен постнг за Пловдив града вековен!от 25 години не бил там х бях наскоро там скоро пак ще ходя следващия месец и ще пусна и аз някои сминки след време ...Поздрави!
цитирай
79. ckarlet - 77. Кostadinovd - Вчера се върнах от Пловдив. Чудесен град !
15.07.2013 18:06
kostadinovd написа:
ПОЗДРАВИ ЗА ПОСТИНГА.


Изключително красив град! Благодаря ти, Костадинов!
цитирай
80. ckarlet - 78. alexs - Чудесен постинг за Пловдив града ...
15.07.2013 18:08
alexs написа:
Чудесен постинг за Пловдив града вековен!от 25 години не бил там х бях наскоро там скоро пак ще ходя следващия месец и ще пусна и аз някои сминки след време ...Поздрави!


Много ще се радвам да разгледам и твоите снимки, Алекс! Всеки вижда по различен начин дадената красота:) Непременно да се обадиш! Благодаря ти!
цитирай
81. djgator - Благодаря
23.07.2013 22:33
за чудесния постинг!! Има още много красиви места и гледки, заповядай пак за втора част на "репортажа" :)
цитирай
82. monna - Браво, Скарлет!
26.07.2013 21:56
Чудесно представяне на любимия ми Пловдив!*
цитирай
83. ckarlet - 81. Djgator - Благодаря
30.07.2013 19:15
djgator написа:
за чудесния постинг!! Има още много красиви места и гледки, заповядай пак за втора част на "репортажа" :)


Радвам се на присъствието ти, Djgator! Съгласна съм с теб, че има още много, много какво да се покаже и разкаже за прекрасния Пловдив! Със сигурност ще намеря време да покажа още снимки:) Изключително много ме зарадва и ти благодаря!
цитирай
84. ckarlet - 82. Мonna - Браво, Скарлет!
30.07.2013 19:18
monna написа:
Чудесно представяне на любимия ми Пловдив!*


Привет и на теб, Мони! Позабавих се с отговора си, за което се извинявам. Бяхме по твоя край:) И сега сме със страхотен тен:)) Радвам се, че и на теб е любим този град!!!
Прегръщам те, морска ми приятелко!
цитирай
85. mrazekoff - Скарлет, Пловдив за мене е
20.08.2013 06:59
най-красивия български град.
Аз живея много надалече - чак в Северна България, но за мен винаги е празник, когато стъпвам в Пловдив.
Тук се срещат древността, миналото и настоящето. Тук има и равнина и планина и река. Тук има панорама към четири планини - една от друга по-красиви!
При първа възможност и аз ще направя един пост за този град, но за съжаление засега не ми се отдава такава.
Поздравления, за красотата, която ни поднасяш!
Красиво и романтично лято ти пожелавам!!!!
цитирай
86. ckarlet - 85. Мrazekoff - Скарлет, Пловдив за мене е
06.09.2013 13:54
mrazekoff написа:
най-красивия български град.
Аз живея много надалече - чак в Северна България, но за мен винаги е празник, когато стъпвам в Пловдив.
Тук се срещат древността, миналото и настоящето. Тук има и равнина и планина и река. Тук има панорама към четири планини - една от друга по-красиви!
При първа възможност и аз ще направя един пост за този град, но за съжаление засега не ми се отдава такава.
Поздравления, за красотата, която ни поднасяш!
Красиво и романтично лято ти пожелавам!!!!


Привет, Мrazekoff! Приятно бях изненадана от коментара ти в постинга за Пловдив! Радвам се, че и на теб е любим Пловдив! Той е като приказка!
Благодаря ти за хубавите думи! Прекрасни почивни дни!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930