Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: ckarlet
Категория: Тя и той
Прочетен: 2294081
Постинги: 228
Коментари: 8200
Гласове: 43114
Постинг
08.03.2014 21:03 - Честит 8-ми март, дами!
Автор: ckarlet Категория: Тя и той   
Прочетен: 6913 Коментари: 38 Гласове:
38

Последна промяна: 09.03.2014 12:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
            Да се поздравим с Международният ден на жената, който  се празнува всяка година на осми март. Това е ден за международно признание на икономическите, политическите и обществените постижения на жените. Честит празник на всички, които празнуват днес!
Мъничка, мъничка моя,
Весело зайченце, котенце мило
в скута на мама сега се е свило,
твойта главичка на моето рамо.
Ден ти не можеш да бъдеш без мама.
Мама във чашката мляко налива.
Сресва косите ти в плитка красива.
Кърпи чорапки с пробити петички...
Мама се грижи за всички!
Кой ще разкаже на мойто момиче
как тъй луната на сърпче прилича;
Как се превръща водата на пара,
а самолетът с какво ли се кара?
Ами отгоре Земята каква е?
Мама попитай и ще узнаеш.
Мъничка, мъничка моя,
ден ти не можеш да бъдеш без мама.....
Но подир време ще станеш голяма,
умните книги сама ще намираш,
ще рисуваш и ще бродираш.
Дългите плитки ще решиш самичка....
После ще хвръкнеш и ти като птичка.
Умна и силна ще стигнеш далече.
Можеш без майка си вече!

А мама ще бъде с коси побелели.
Мама ще пази две детски кордели,
ще се тревожи и скришом ще плаче,
Ако не носи писмо раздавача.
Друго не иска – три думи само:
„Добре съм мамо!”
                                                    Станка Пенчева

Това е любимото ми стихотворение за мама. Помня го от детската градина на дъщеря ми. Сега е вече голяма, но и тя си го спомня. Надявам се след време да го научат и нейните деца.

ЗА МОЯТА МАЙЧИЦА

Благодаря ти, мамо,

за твоя топъл скут,

за майчиното рамо,

за майчиния труд.

 Благодаря ти още

за ясния ми ден,

за грижите ти нощем,

когато бдиш над мен.

  За нежната закрила,

за кроткия ти глас,

за всичко, майко мила,

благодаря ти аз!

Асен Босев  

А това го рецитира по-малкият ми син:)
Прекрасна празнична вечер на всички! Бъдете все така силни и едновременно нежни, дарявайте хората които обичате с много любов и бъдете обичани!

image





Гласувай:
38



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katan - Честит празник, мила Скарлет!
08.03.2014 21:10
Поздравявам те с 8-ми март с пожелание за много здраве, любов, щастие и обичта на всички твои близки!
Хубава празнична вечер!
цитирай
2. ckarlet - 1. Кatan - Честит празник, мила Скарлет!
08.03.2014 21:13
katan написа:
Поздравявам те с 8-ми март с пожелание за много здраве, любов, щастие и обичта на всички твои близки!
Хубава празнична вечер!


Благодаря, мила Катя! Радвам се, че отново съм сред вас!
цитирай
3. mt46 - Честит празник!...
08.03.2014 21:18
Здраве, обич, светлина!...
цитирай
4. ckarlet - 3. Мt46 - Честит празник!...
08.03.2014 21:33
mt46 написа:
Здраве, обич, светлина!...

Здравей, Мt46! Благодаря за пожеланията. Взехте да ми липсвате всички. Опитвах се да кача снимки, но така и не успях. Да не би да има отново промяна в блога?
цитирай
5. katan - Хареса ми допълнението, Скарлет!
08.03.2014 21:55
"А мама ще бъде с коси побелели.
Мама ще пази две детски кордели,
ще се тревожи и скришом ще плаче,
Ако не носи писмо раздавача.
Друго не иска – три думи само:
„Добре съм мамо!”

Трзи три думи са предостатъчни да стоплят майчиното сърце!
цитирай
6. veninski - БРАВО, СКАРЛЕТ!!! Страхотна си...
08.03.2014 22:04
БРАВО, СКАРЛЕТ!!! Страхотна си!!!
Честит осми март, свидна ми приятелко!!!
цитирай
7. ckarlet - 5. Кatan - Хареса ми допълнението, Скарлет!
08.03.2014 22:10
katan написа:
"А мама ще бъде с коси побелели.
Мама ще пази две детски кордели,
ще се тревожи и скришом ще плаче,
Ако не носи писмо раздавача.
Друго не иска – три думи само:
„Добре съм мамо!”

Трзи три думи са предостатъчни да стоплят майчиното сърце!


Страхотно е стихотворението, Кати. За сега са все още около мен, но не се и съмнявам, че някой ден ще отлитнат от нас:) Сега се просълзявам на стихчето, а след време... Прекрасна вечер, мила! Прегръщам те!
цитирай
8. magnoliya - Честит празник и на теб Скарлет! ...
08.03.2014 22:13
Честит празник и на теб Скарлет! Много красиви мигове ти желая на днешния празник!
Благодаря ти за прекрасния постинг, с който ме връщаш години назад когато дъщеря ми за празника рецитираше стиховете на Станка Пенчева, а майчините очи се пълнеха със сълзи . . . и все още се пълнят!
цитирай
9. ckarlet - 8. Мagnoliya - Честит празник и на теб Скарлет! ...
08.03.2014 22:35
magnoliya написа:
Честит празник и на теб Скарлет! Много красиви мигове ти желая на днешния празник!
Благодаря ти за прекрасния постинг, с който ме връщаш години назад когато дъщеря ми за празника рецитираше стиховете на Станка Пенчева, а майчините очи се пълнеха със сълзи . . . и все още се пълнят!


Благодаря ти, цветна Приятелко! Навярно винаги очите ни при тези хубави стихове ще се навлажняват... Прекрасно е, че можем да изживеем всичко това... Една жена трябва да бъде любима, майка и съпруга, за да усети сладостта на живота... Приказна вечер, мила!
цитирай
10. ckarlet - 6. Veninski - БРАВО, СКАРЛЕТ!!! Страхотна си...
08.03.2014 22:37
veninski написа:
БРАВО, СКАРЛЕТ!!! Страхотна си!!!
Честит осми март, свидна ми приятелко!!!


Благодаря, приятелю от Родопите! А Марти какво стихче каза на празника за мама?:)
цитирай
11. veninski - Утре ще го питам и ще ти кажа:))) И...
08.03.2014 22:47
Утре ще го питам и ще ти кажа:))) Иначе ти се изгуби от блога, помислих, че имаш някакви проблеми...
цитирай
12. ckarlet - 12. Veninski - Утре ще го питам и ще ти кажа:)))
08.03.2014 23:07
veninski написа:
Утре ще го питам и ще ти кажа:))) Иначе ти се изгуби от блога, помислих, че имаш някакви проблеми...


Много ще ми бъде приятно да го споделиш стихчето на Марти и с нас:)
А относно присъствието ми тук, от време на време надниквах, но за малко. Ходихме на доста места, но така и не можах да си кача снимките. Надявам се в скоро време да се оправи това, за да покажа снимки от предстоящо събитие през май:) Приказна вечер желая и поздрави в къщи!
цитирай
13. erato7 - Празникът отмина, но аз сега имам ...
09.03.2014 07:19
Празникът отмина, но аз сега имам възможност да те поздравя!
Бъди все така очарователна, миличка!
Прегръдка!
цитирай
14. veninski - 12. ckarlet - 12. Veninski - Утре ще го питам и ще ти кажа:)))
09.03.2014 07:24
Радвам се, че при вас всичко е нормално. Поздрави за прекрасното ти семейство, Скарлет! http://vbox7.com/play:86cfb3ab
цитирай
15. ckarlet - 13. Erato7 - Празникът отмина, но аз сега имам ...
09.03.2014 08:11
erato7 написа:
Празникът отмина, но аз сега имам възможност да те поздравя!
Бъди все така очарователна, миличка!
Прегръдка!


Добро утро, Ерато! Отдавна не съм била тук /или само минавах / и ми е изключително приятно да се поздравим!
цитирай
16. ckarlet - 14. Veninski - 12. ckarlet - 12. Veninski - Утре ще го питам и ще ти кажа:)))
09.03.2014 08:14
veninski написа:
Радвам се, че при вас всичко е нормално. Поздрави за прекрасното ти семейство, Скарлет! http://vbox7.com/play:86cfb3ab


Добро утро и на теб, приятелю от Родопите! Да, благодаря добре сме. Много работа, малко време и може би затова така се получава:) Но през месец май ми предстои излизане отново в чужбина и се надявам да мога да споделя преживяното и тук. Прекрасен ден ти желая!
цитирай
17. malchaniaotnadejda7 - Честит празник, мила Скарлет и светла, радостна Пролет!
09.03.2014 08:43
Аз позакъснях, че тук сме с 10 часа назад, вече с 9... (тази вечер смениха времето) и все още сме 8 март. :) Любима песен, а и ти ми липсваше, твоите незабравими споделяния и снимки, започнах да се притеснявам, как си. Много се радвам, че имам вест от теб! Всъщност, всеки ден би трябвало да е празник на майката, да е вдъхновен от жената, да е изпълнен с нежност и любов... От сърце ти го желая! :) Хубава неделя и до скоро!
цитирай
18. megg - Отшумя празникът,
09.03.2014 10:57
но празничното остана. :)
Бъди щастлива, обичана, мила Скарлет, нека дните ти са изпълнени с много радост!
Хубава неделя!
цитирай
19. ckarlet - 17. Мalchaniaotnadejda7 - Честит празник, мила Скарлет и светла, радостна Пролет!
09.03.2014 12:14
malchaniaotnadejda7 написа:
Аз позакъснях, че тук сме с 10 часа назад, вече с 9... (тази вечер смениха времето) и все още сме 8 март. :) Любима песен, а и ти ми липсваше, твоите незабравими споделяния и снимки, започнах да се притеснявам, как си. Много се радвам, че имам вест от теб! Всъщност, всеки ден би трябвало да е празник на майката, да е вдъхновен от жената, да е изпълнен с нежност и любов... От сърце ти го желая! :) Хубава неделя и до скоро!


Привет, Мalchaniaotnadejda7! Напълно споделям написаното от теб, но все пак си е постижение преди толкова години жените да извоюват и своите права:)) Ето това ме кара да се чувствам истинска жена:) Много ти благодаря, че ми гостува! Прекрасна пролет и на теб!
цитирай
20. ckarlet - 18. Мegg - Отшумя празникът,
09.03.2014 12:15
megg написа:
но празничното остана. :)
Бъди щастлива, обичана, мила Скарлет, нека дните ти са изпълнени с много радост!
Хубава неделя!


Благодаря за хубавите пожелания, Мег! За мен е винаги празник да си пообщувам с вас! Прекрасна неделя и на теб!
цитирай
21. tota - Поздрави, Скарлет!
09.03.2014 14:16
Бъди щастлива!!
цитирай
22. deathmetalverses - Честит празник, скъпа СКАРЛЕТ, и от мен!
09.03.2014 15:57
Желая ти, мака и със закъснение, всичко най-най-най - ..., и да се сбъднат най-скоро съкровените ти мечти!
Дано само някой псевдодемократ или пишман "антикомунист" не вземе да ти развали настроението!
Осми март си е много готино хрумване на европейските жени от края Викторианската епоха, в която, примерно, англичанките имат по-малко права и свободи, отколкото жените днес в Ислямска република Иран! В Англия на кралица Виктория жените дори нямат правото да гласуват, или да поискат развод, за разлика от съвременен Иран, където днес имаме религиозна диктатура!
цитирай
23. ckarlet - 21. Tota - Поздрави, Скарлет!
09.03.2014 16:43
tota написа:
Бъди щастлива!!


Благодаря, мила Тота! Как се радвам, че отново се събрахме:) Бъди и ти много щастлива!
цитирай
24. ckarlet - 22. Deathmetalverses - Честит празник, скъпа СКАРЛЕТ, и от мен!
09.03.2014 16:49
deathmetalverses написа:
Желая ти, мака и със закъснение, всичко най-най-най - ..., и да се сбъднат най-скоро съкровените ти мечти!
Дано само някой псевдодемократ или пишман "антикомунист" не вземе да ти развали настроението!
Осми март си е много готино хрумване на европейските жени от края Викторианската епоха, в която, примерно, англичанките имат по-малко права и свободи, отколкото жените днес в Ислямска република Иран! В Англия на кралица Виктория жените дори нямат правото да гласуват, или да поискат развод, за разлика от съвременен Иран, където днес имаме религиозна диктатура!


Здравей, Deathmetalverses! Аз уважавам този празник, защото смятам, че жените по нищо не отстъпват на мъжете:) За мен е един хубав повод дамите да усетят ласката и уважението на любимия човек, което не може да бъде почувствано всеки ден, в това забързано ежедневие. А всеки хубав празник за мен е една приятна емоция и преживяване. Радвам се, че си тук и ти благодаря за хубавите пожелания! Хубава неделя от мен!
цитирай
25. stela50 - Честит празник, мила Скарлет...
09.03.2014 17:33
С много обич и малко закъснение спирам при теб.
Стихотворението на Станка Пенчева ми е скъпо
по много причини, а празникът е светъл и красив,
независимо от забързаното време. Милионите
червени рози събирам в един прекрасен
виртуален букет... изпращам ти го от сърце !
цитирай
26. ckarlet - 25. Stela50 - Честит празник, мила Скарлет...
09.03.2014 17:39
stela50 написа:
С много обич и малко закъснение спирам при теб.
Стихотворението на Станка Пенчева ми е скъпо
по много причини, а празникът е светъл и красив,
независимо от забързаното време. Милионите
червени рози събирам в един прекрасен
виртуален букет... изпращам ти го от сърце !


Благодаря ти, Таничка!!!:)
Как се радвам, че и ти си тук! Прегръщам те!
цитирай
27. veninski - Днес е твоят празник, мамичко до...
09.03.2014 17:54
Днес е твоят празник,
мамичко добричка.
Много те обичам,
ти си ми едничка.

Това е стихчето, което е казало моето тригодишно внуче:)))
Хубава вечер!
цитирай
28. ckarlet - 27. Veninski - Днес е твоят празник, мамичко до...
09.03.2014 19:50
veninski написа:
Днес е твоят празник,
мамичко добричка.
Много те обичам,
ти си ми едничка.

Това е стихчето, което е казало моето тригодишно внуче:)))
Хубава вечер!


Страхотно е! Браво на Марти! Благодаря за споделеното!
цитирай
29. iliada - Привет!
10.03.2014 08:18
Никога не е късно за един приятелски поздрав и ти го изпращам с усмивка и надеждата,че след него ще ти тръгне една прекрасна седмица,Скали!
цитирай
30. makont - Здравей Скарлет.
10.03.2014 16:05
Сърчицето ми затупка, като прочетох пак стихотворението за мама. От дете го помня и винаги ме е натъжавало. Но постингът ти е много красив. Аз ти честитя на патерици, все пак месецът е женски и всеки ден е празник. Усмивки и хубава седмица!
цитирай
31. ishchel - Привет Скарлет :),
11.03.2014 10:31
Прекрасни стихове, толкова топлина, нежност и спомен ,препращащ към детските години на три поколения момичета...
Бъди щастлива и винаги пролетно усми
хната!
цитирай
32. ckarlet - 29. Iliada - Привет!
11.03.2014 21:53
iliada написа:
Никога не е късно за един приятелски поздрав и ти го изпращам с усмивка и надеждата,че след него ще ти тръгне една прекрасна седмица,Скали!


Радвам се, че и ти се обади, прекрасна Илиада! Скоро ще дойда при теб да се насладя на невероятните ти картини! Приказна вечер от мен!
цитирай
33. ckarlet - 30. Мakont - Здравей Скарлет.
11.03.2014 21:56
makont написа:
Сърчицето ми затупка, като прочетох пак стихотворението за мама. От дете го помня и винаги ме е натъжавало. Но постингът ти е много красив. Аз ти честитя на патерици, все пак месецът е женски и всеки ден е празник. Усмивки и хубава седмица!


Здравей, Мая! И при мен всеки прочит на първото стихотворение просълзява очите ми... Може би защото зная, че един ден това ще стане в действителност, както се е случило с нас и нашите родители...
Нежна мартенска вечер, мила! Месец март си показа все пак, че е женски:)
цитирай
34. ckarlet - 31. Ishchel - Привет Скарлет :),
11.03.2014 21:58
ishchel написа:
Прекрасни стихове, толкова топлина, нежност и спомен ,препращащ към детските години на три поколения момичета...
Бъди щастлива и винаги пролетно усми
хната!


Привет, скъпа Ани! Благодаря за топлия коментар от сърце!
Хубаво е, че и ти не пропусна да се обадиш! Бъди и ти много щастлива, Ани!
цитирай
35. metlichina - честита пролет...
29.03.2014 16:50
бъди щастлива, ckarlet... слънчево да ти е
в душата и сърцето...
цитирай
36. kostadinovd - Поздрави Скарлет !
29.03.2014 17:53
Нека пролетта те вдъхнови за нови творчески успехи и здравето да бъде твой вечен спътник !
цитирай
37. ckarlet - 35. Мetlichina - честита пролет...
01.04.2014 19:42
metlichina написа:
бъди щастлива, ckarlet... слънчево да ти е
в душата и сърцето...


Хубава пролет и на теб, мила Мetlichina! Радвам се, че си тук!
цитирай
38. ckarlet - 36. Кostadinovd - Поздрави Скарлет !
01.04.2014 19:44
kostadinovd написа:
Нека пролетта те вдъхнови за нови творчески успехи и здравето да бъде твой вечен спътник !


Благодаря, Костадинов! Пожелавам една много цветна и красива пролет и на теб! Вдъхновението и творчеството при теб са в изобилие, но аз ти пожелавам да не стихват. Бъди здрав и много щастлив! За мен е истинско удоволствие да разглеждам творбите ти! Благодаря ти, че и ти си тук!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930