Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: ckarlet
Категория: Тя и той
Прочетен: 2293913
Постинги: 228
Коментари: 8200
Гласове: 43113
Постинг
18.06.2010 20:30 - РАЗХОДКА ДО ГРАД ВЕЛИКО ТЪРНОВО
Автор: ckarlet Категория: Туризъм   
Прочетен: 20494 Коментари: 46 Гласове:
34

Последна промяна: 19.06.2010 21:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

        Средновековната столица, епицентърът на Второто българско царство - Търново, наречено Велико Търново през 1965 г., е наистина град, който предлага невероятна архитектура, при която къщите са кацнали една върху друга, безброй много забележителности, от които с гордост можем да се наречем българи. В него съжителстват историята и съвременността така умело. Град със силен дух и обаяние, с много мощ, излъчвана от крепостта Царевец и извисения красив паметник Асеневци, вписан в островче на криволичещата Янтра, която оформя най-неподозирани осморки около трите хълма Царевец, Трапезица и Света гора, придаващи чар и настроение на града.

image

      2. Хълмът „Царевец“ и Патриаршеският дворец

      Царевец е най-ярката и популярна забележителност в старопрестолния град. Крепостта е разположена по продължението на целия хълм, който от своя страна се намира между другите два – Света гора и Трапезица.

      Всеки българин е горд с него, без значение дали е родом от Велико Търново или от другия край на страната.

image

 image


image

3. Паметникът "Асеневци" (Асен, Петър, Калоян и Иван Асен II) е построен през 1985 г., при навършването на 800 години от въстанието на братята Асен и Петър. Мечът, около който са разположени четиримата Асеневци, символизира мощта и възхода на средновековна България – самият той сочи нагоре.

image


4. Галерията.

image


image


6. Интерхотел Велико Търново.

image

7.    Самоводската чаршия е красива тясна уличка в старата част на  града, известна с автентичните работилници на различни майстори. Тук се продават множество сувенири, ръчно изработени, на място.

image


image


image



7.    Паметникът “Майка България” се намира в самия център на града.image


        Разходката за мен беше удоволствие. Надявам се и за вас да е била приятна!





Тагове:   град,   търново,


Гласувай:
34



Следващ постинг
Предишен постинг

1. scarlety - Страхотна разходка!
18.06.2010 20:36
Беше ми приятно да се разходя и чрез твоя постинг из Търново,макар да съм го правила и реално!
Красиви снимки!:)
Поздравления!:)
цитирай
2. ckarlet - 1. Scarlety, и аз ти благодаря!
18.06.2010 20:38
scarlety написа:
Беше ми приятно да се разходя и чрез твоя постинг из Търново,макар да съм го правила и реално!
Красиви снимки!:)
Поздравления!:)


Обичам да правя снимки, но има още доста да се уча, за да покажа истинската красота, която е усетила душата ми!
цитирай
3. blagovestie - Страхотна разходка ми осигури, миличка!
18.06.2010 20:44
Благодаря ти!
Надявам се, че си отпочинала, насъбрала сили и положителни емоции и постоянно на линия. Хубаво е, когато си тук :**
цитирай
4. erato7 - Признала съм твоите фотографски ...
18.06.2010 20:47
Признала съм твоите фотографски умения, миличка.
Обичам този град-музей (аз така си го наричам) и ти благодаря, че имах възможността отново да се разходя, благодарение на теб, макар и виртуално!!!:)))
цитирай
5. ckarlet - 3. Вlagovestie, радвам се, че и на теб ти хареса!
18.06.2010 20:50
blagovestie написа:
Благодаря ти!
Надявам се, че си отпочинала, насъбрала сили и положителни емоции и постоянно на линия. Хубаво е, когато си тук :**


Да, посъбрах положителни емоции и се надявам по-често да съм с вас тук!:))

цитирай
6. ckarlet - 4. Еrato7, благодаря ти! Висока оценка от фотограф като теб!
18.06.2010 20:56
erato7 написа:
Признала съм твоите фотографски умения, миличка.
Обичам този град-музей (аз така си го наричам) и ти благодаря, че имах възможността отново да се разходя, благодарение на теб, макар и виртуално!!!:)))


Ще трябва да взема няколко часа уроци по фотография!:))
Но разходката за мен си беше разтоварваща...

цитирай
7. womanly - Прекрасна разходка, приятелко!
18.06.2010 21:14
Благодаря ти за тези вълшебни мигове, съчетани и синхронизирани с една незабравима и вечна песен! Приятен уикенд и много усмивки!
цитирай
8. ckarlet - 7. Womanly, благодаря ти за топлите думи!
18.06.2010 21:17
womanly написа:
Благодаря ти за тези вълшебни мигове, съчетани и синхронизирани с една незабравима и вечна песен! Приятен уикенд и много усмивки!


Исках да намеря песента за Велико Търново, но така и не си спомних кой я изпълняваше.
А тази песен на Емил Димитров винаги ще изпълва душите ни с любовта към България!
цитирай
9. yuliya2006 - Скарлет, страхотия си слънце да ...
18.06.2010 21:34
Скарлет, страхотия си слънце да направиш този постинг!

ИСКАМ РАЗРЕШЕНИЕ ДА КАЧА ПОСТИНГА КЪМ ПРОЕКТА

"НА БЪЛГАРИЯ С ЛЮБОВ - ГРАДОВЕ И СЕЛА" втора част

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
10. ckarlet - 9. Разбира се, Yuliya2006, благодаря от сърце!
18.06.2010 21:37
yuliya2006 написа:
Скарлет, страхотия си слънце да направиш този постинг!

ИСКАМ РАЗРЕШЕНИЕ ДА КАЧА ПОСТИНГА КЪМ ПРОЕКТА

"НА БЪЛГАРИЯ С ЛЮБОВ - ГРАДОВЕ И СЕЛА" втора част

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ


Радост е за мен, че си харесали снимките, Джул! Старах се много, но има още какво да се желае! Благодаря ти!
цитирай
11. minchomin - Разходката във Велико Търново д...
18.06.2010 22:16
Разходката във Велико Търново доставя удоволствие!
цитирай
12. ckarlet - 11. Мinchomin, истина е!
18.06.2010 22:21
minchomin написа:
Разходката във Велико Търново доставя удоволствие!


България е много красива страна и където и да отиде човек е хубаво и разтоварващо, стига да има достатъчно време да го направи!
Благодаря ти, че отново си тук!
цитирай
13. demidin - Чудесна дестинация! Добра ре...
19.06.2010 00:43
Чудесна дестинация!
Добра реализация!
Въобще-пълна релаксация:)))
цитирай
14. galina1 - Освен
19.06.2010 01:54
на ерато 7, Велико Търново и на мен ми е любим град, но много време не съм ходила там. Наистина има нещо Велико. Особена атмосфера. Хубави снимки скарлет. Благодаря ти.
цитирай
15. ninaantonova - Благодаря за прекрасната разходка в тази ранна утрин!
19.06.2010 09:14
Търново е един красив град, с богата история и хубави хора. А, снимките са майсторски направени, професионални. Хубав ден! :)
цитирай
16. ckarlet - 13. Demidin, благодаря ти!
19.06.2010 10:30
demidin написа:
Чудесна дестинация!
Добра реализация!
Въобще-пълна релаксация:)))


Една такава разходка наистина е пълна релаксация!
цитирай
17. ckarlet - 14. Galina1, БЛАГОДАРЯ ТИ!
19.06.2010 10:31
galina1 написа:
на ерато 7, Велико Търново и на мен ми е любим град, но много време не съм ходила там. Наистина има нещо Велико. Особена атмосфера. Хубави снимки скарлет. Благодаря ти.


Радвам се, че В. Търново е от твоите любими градове! На мен също!
Хубави почивни дни!
цитирай
18. ckarlet - 15. Ninaantonova, благодаря ти!
19.06.2010 10:34
ninaantonova написа:
Търново е един красив град, с богата история и хубави хора. А, снимките са майсторски направени, професионални. Хубав ден! :)


Освен всичко, което си изредила има и впечатляваща архитектура.
Приятни почвини дни!
цитирай
19. sparotok - Търново
19.06.2010 10:36
Обичам го този град, скоро ще си направя и аз една хубава разходка из него, заслужава си!
Поздрави!
цитирай
20. ckarlet - 19. Sparotok, благодаря ти!
19.06.2010 10:40
sparotok написа:
Обичам го този град, скоро ще си направя и аз една хубава разходка из него, заслужава си!
Поздрави!


Много ме зарадва с посещението си, защото ти си голям ценител на всичко българско!
цитирай
21. pontis - благодаря ти, че се появи отново ...
19.06.2010 10:43
макар и с разходка ...
цитирай
22. ckarlet - 21. Рontis, мило е това, което си написал!
19.06.2010 10:52
pontis написа:
макар и с разходка ...


Не вярвах, че някой ще забележи моето отсъствие!:)
Приятни почивни дни изпълнени с много красиви емоции!
цитирай
23. mamas - Благодаря за прекрасната разходка!
19.06.2010 13:06
Много пъти съм била в Търново, но и сега да има повод, бих тръгнала. В този град има много особена атмосфера...завладяващ е.
цитирай
24. ckarlet - 23. Мamas, благодаря ти!
19.06.2010 13:46
mamas написа:
Много пъти съм била в Търново, но и сега да има повод, бих тръгнала. В този град има много особена атмосфера...завладяващ е.


Да, наистина е завладяващ!
цитирай
25. hel - Страхотен постинг. Хубави снимки и ...
19.06.2010 14:40
Страхотен постинг. Хубави снимки и чудесен клип! Пътува ми сееее...
цитирай
26. monaliza121 - Поздравления, Скарлет!
19.06.2010 15:47
Търново е град с особено очарование. Всеки, който е бил там го е усетил.
Красиви снимки!
цитирай
27. fatmin - Privet skapa Ckarlet =mn hubava ...
19.06.2010 17:33
Privet skapa Ckarlet =mn hubava razhodka iskarah i az sled god :) blagodarq ti !!! bila sam na ekskuziq kato bqh uchnichka intrenacional hotela mejdu drugoto e mn hubav dolu e barcheto ;)ı rekata minava /Pozdravi i pregradki ! priqtni pochivni dni ti jellaq
цитирай
28. ckarlet - 25. Разходи се, Hel!
19.06.2010 17:47
hel написа:
Страхотен постинг. Хубави снимки и чудесен клип! Пътува ми сееее...


Лято е и имаме нужда от малко отдих! Пожелавам ти го!
цитирай
29. ckarlet - 26. Мonaliza121, и аз така мисля!
19.06.2010 17:51
monaliza121 написа:
Търново е град с особено очарование. Всеки, който е бил там го е усетил.
Красиви снимки!


Малко съм пристрастна към В. Търново...Но се радвам, че и на теб ти харесва!
цитирай
30. ckarlet - 27. Фатмин, много ме зарадва, че си била там!
19.06.2010 17:56
fatmin написа:
Privet skapa Ckarlet =mn hubava razhodka iskarah i az sled god :) blagodarq ti !!! bila sam na ekskuziq kato bqh uchnichka intrenacional hotela mejdu drugoto e mn hubav dolu e barcheto ;)ı rekata minava /Pozdravi i pregradki ! priqtni pochivni dni ti jellaq


Един от най-красивите хотели във В. Търново е Интерхотел Велико Търново. Но навярно не е попаднал в добри ръце, защото ми се видя малко поизоставен...
Но няма спор, красиво градче е!:)
Хубави почивни дни и на теб, приятелко!
цитирай
31. mmagy - Много обичам този град, не знам к...
19.06.2010 18:23
Много обичам този град,не знам колко пъти съм била там....много и винаги отивам с удоволствие.Благодаря,Скарлет за разходката по тези скъпи за мен места!
Прегръщам те!:)))
цитирай
32. анонимен - Хубава разходка, Скарлет!Беше ми ...
19.06.2010 18:23
Хубава разходка, Скарлет!Беше ми приятно:)
Благодаря ти:)
цитирай
33. ckarlet - 31. Маги, благодаря ти!
19.06.2010 18:30
mmagy написа:
Много обичам този град,не знам колко пъти съм била там....много и винаги отивам с удоволствие.Благодаря,Скарлет за разходката по тези скъпи за мен места!
Прегръщам те!:)))


И аз съм го посещавала много пъти, но всеки път ме изпълва с много любов!
цитирай
34. ckarlet - 32. Vostroto, благодаря ти!
19.06.2010 18:32
vostroto написа:
Хубава разходка, Скарлет!Беше ми приятно:)
Благодаря ти:)


Зарадва ме с твоето посещение и коментар!
цитирай
35. kleopatrasv - Добре си се справила със снимките, ...
19.06.2010 19:26
Добре си се справила със снимките, всеки вижда това, което иска да види чрез фотоапарата и не става въпрос за техника, а за едно вътрешно усещане. Поздравления, чудесни са!
цитирай
36. veninski - Благодаря ти за магията, с която ме ...
19.06.2010 20:31
Благодаря ти за магията, с която ме дари, Скарлет! От сърце желая да бъдеш винаги засмяна и щастлива! Поздрави от един безподобен родопски динозавър!
цитирай
37. ckarlet - 35. Кleopatrasv, благодаря ти!
19.06.2010 20:38
kleopatrasv написа:
Добре си се справила със снимките, всеки вижда това, което иска да види чрез фотоапарата и не става въпрос за техника, а за едно вътрешно усещане. Поздравления, чудесни са!


Да, много си права! По-важно е душата как е почувствала тази красота!
цитирай
38. ckarlet - 36. Венински, благодаря ти!
19.06.2010 20:41
veninski написа:
Благодаря ти за магията, с която ме дари, Скарлет! От сърце желая да бъдеш винаги засмяна и щастлива! Поздрави от един безподобен родопски динозавър!


Магия е, че отново си тук! Благодаря ти за прекрасните пожелания, приятелю!
Нека при теб да се връщат в двойна доза!
Нежна вечер ти желая!
цитирай
39. elinora - ckarlet ,
20.06.2010 11:20
вълнуваща разходка, а песента направо ме кара да я запея! :))) Поздрави!
цитирай
40. ckarlet - 39. Ели, съгласна съм теб!:)
20.06.2010 13:31
elinora написа:
вълнуваща разходка, а песента направо ме кара да я запея! :))) Поздрави!


Песента винаги ще ни кара да потръпваме от силния й текст и музика пред любовта на България!
Благодаря ти, Ели!
цитирай
41. priqtel12 - Чудесна разходка! Върна ме на скъпи за мен места......
22.06.2010 20:11
А песента няма как да не докосне сърцето!
БЛАГОДАРЯ ТИ!
цитирай
42. ckarlet - 41. Иве, аз ти благодаря!
22.06.2010 20:38
priqtel12 написа:
А песента няма как да не докосне сърцето!
БЛАГОДАРЯ ТИ!


Радвам се, че съм те върнала към спомените за твоите скъпи места!
цитирай
43. teodortodorov - Изключително много обичам този ...
07.06.2011 16:26
Изключително много обичам този град: http://teodortodorov.blog.bg/turizam/2011/06/07/1-krasotata-na-bylgariia-veliko-tyrnovo.761406 - вижте тук! :-)
цитирай
44. ckarlet - 43. Teodortodorov - Изключително много обичам този ...
07.06.2011 18:49
teodortodorov написа:
Изключително много обичам този град: http://teodortodorov.blog.bg/turizam/2011/06/07/1-krasotata-na-bylgariia-veliko-tyrnovo.761406 - вижте тук! :-)


И аз мога с ръка на сърцето да кажа като теб, Teodortodorov!
Този град е запазил най-съкровените ми, детски и много чисти спомени от най-крехката ми възраст!
Изключително много ме зарадва с коментара си! Надявам се скоро да го посетя и да покажа една от красивите му улички "Гурко", която съм пропуснала в постинга:)
Приказна вечер ти желая, Teodortodorov! Ти успя вече да направиш моята такава!
цитирай
45. lubara - Поздрави, ckarlet!
22.03.2012 23:33
Много хубави снимки. Да ти кажа, че първата ми среща с града, когато се ожених, беше с улица " Гурко".
цитирай
46. ckarlet - 45. Lubara - Поздрави, ckarlet!
06.05.2012 00:08
lubara написа:
Много хубави снимки. Да ти кажа, че първата ми среща с града, когато се ожених, беше с улица " Гурко".


Благодаря ти, Lubara! Важна е и много кокетна улица "Гурко", но аз съм я пропуснала да я снимам!
Някой ден ще поправя грешката!
Извинявай, че толкова късно открих коментара ти!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930