Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: ckarlet
Категория: Тя и той
Прочетен: 2295612
Постинги: 228
Коментари: 8200
Гласове: 43129
Постинг
26.06.2010 20:39 - СЕМЕЙНА РАЗХОДКА ДО ДРЯНОВО
Автор: ckarlet Категория: Туризъм   
Прочетен: 22527 Коментари: 58 Гласове:
50


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

            България има много интересни места и те не се виждат от пръв поглед, просто трябва да ги търсим.             Предлагаме Ви една кратка разходка. Всеки от Вас може да си я позволи. Няма по-хубаво място за презареждане на силите от природата – запазената, дивната, тази, която обожаваме. Много може да се разкаже за дряновския край, но разказаното никога не може да има стойността на видяното и преживяното.

image


 

1.     Център и паметник на загинали в Отечествената война Дряновци 1944-1945 г.

image

 


image


image


image


image

2. Музей „Колю Фичето” е посветен на самоукия майстор-строител, прославил родния край с уникалните си градежи – моста край Бяла, чешмата в Соколския манастир, Църквата „Св. Никола” в гр. Дряново, мостът над р. Осъм в гр. Ловеч и много други.

image

3.   Храмът "Св. Никола" е сред първите самостоятелни строежи на майстор Колю Фичето. Построен е през 1851 г., върху основите на по-стара църква.

image
image

4. Комплекс „Дряновски манастир”.

  image


image





image


image


image


image


image


5.     Дряновския манастир е основан през Втората българска държава. Той е 2 пъти разрушаван и последно възстановен след Освобождението.



image


image   image

image

6. Пещера "Бачо Киро".
Пещерата се намира в района на Дряновския манастир в живописни каньони на р. Андъка и р. Дряновска.


image

image


image


image

image
     




Гласувай:
50



Следващ постинг
Предишен постинг

1. scarlety - Поздравления,Скарлет!
26.06.2010 20:56
Много приятна разходка в един край с богато културно-историческо наследство и прекрасна природа!А снимките ти са великолепни!:)


цитирай
2. ckarlet - 1. Scarlety, благодаря ти от сърце!
26.06.2010 21:00
scarlety написа:
Много приятна разходка в един край с богато културно-историческо наследство и прекрасна природа!А снимките ти са великолепни!:)




Горещо препоръчвам да го посетиш това местенце! Аз лично не вярвах, че ще има такова положително въздействие! Беше невероятна разходка!
Хубава вечер ти желая!
цитирай
3. yuliya2006 - СКЪПА СКАРЛЕТ, СТРАХОТЕН ПОСТИНГ. ...
26.06.2010 21:04
СКЪПА СКАРЛЕТ, СТРАХОТЕН ПОСТИНГ...СНИМКИТЕ В ДЕСЯТКАТА!

ИСКАМ РАЗРЕШЕНИЕ ДА КАЧА ПОСТИНГА КЪМ ПРОЕКТА

"НА БЪЛГАРИЯ С ЛЮБОВ - ГРАДОВЕ И СЕЛА" втора част

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
4. erato7 - Преди 7-8 години кръстихме синчето ...
26.06.2010 21:08
Преди 7-8 години кръстихме синчето в Дряновския манастир.
Благодаря ти, миличка, че ми припомни за това хубаво българско място.
цитирай
5. ckarlet - 3. Разбира се, Джул!
26.06.2010 21:10
yuliya2006 написа:
СКЪПА СКАРЛЕТ, СТРАХОТЕН ПОСТИНГ...СНИМКИТЕ В ДЕСЯТКАТА!

ИСКАМ РАЗРЕШЕНИЕ ДА КАЧА ПОСТИНГА КЪМ ПРОЕКТА

"НА БЪЛГАРИЯ С ЛЮБОВ - ГРАДОВЕ И СЕЛА" втора част

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ


Благодаря ти от сърце, Джул! Радвам се, че ти харесват снимките и семейната ни разходка!
Нежна вечер ти желая!
цитирай
6. ckarlet - 4. Еrato7, благодаря ти!
26.06.2010 21:12
erato7 написа:
Преди 7-8 години кръстихме синчето в Дряновския манастир.
Благодаря ти, миличка, че ми припомни за това хубаво българско място.


Така ме зарадва, че синчето ти е кръстено в Дряновския манастир и за теб това място е свято! Там е невероятно красиво!
Хубава вечер ти желая!
цитирай
7. blagovestie - Прекрасен пост, Скарлет!
26.06.2010 21:29
другата или по-другата неделя, живот и здраве ще "документирам" Костенец ;)))
цитирай
8. ckarlet - 7. Вlagovestie, благодаря ти!
26.06.2010 21:33
blagovestie написа:
другата или по-другата неделя, живот и здраве ще "документирам" Костенец ;)))


С удоволствие ще разгледам и твоите снимки!
България има много интересни места, просто трябва да ги търсим.
Прекрасна вечер ти желая!
цитирай
9. blagovestie - Най-хубавото
26.06.2010 21:49
място според мен. И защото тук са най-скъпите ми хора...
Хубава и усмихната вечер!

ПП: Корекция: едни от най-скъпите ми хора са в Костенец, а иначе всички важни за мен хора са в България :)
цитирай
10. ckarlet - 9. Вlagovestie,
26.06.2010 21:54
blagovestie написа:
място според мен. И защото тук са най-скъпите ми хора...
Хубава и усмихната вечер!


сега, когато ми казваш, че там са най-скъпите ти хора, вече нямам търпение да разгледам това приказно място, мила!!!
Дано намериш време и по-рано да го "документираш" тук!
Нежна вечер ти желая, приятелко! И много прегръдки за теб и малките сладурчета!
цитирай
11. kaprizna - Наистина Дряново е много красив град...
26.06.2010 22:51
Разкошен постинг си сътворила. Поздрави!
цитирай
12. ckarlet - 11. Кaprizna, благодаря ти!
26.06.2010 22:59
kaprizna написа:
Разкошен постинг си сътворила. Поздрави!


Бях приятно изненадана от тази наша разходка! Много поддържан и красив град! Звездна вечер ти желая!
цитирай
13. priqtel12 - Красиво....
26.06.2010 22:59
Удоволствие беше за мен да се разходя с теб в Дряново.
Благодаря ти!
цитирай
14. ckarlet - 13. Иве, благодаря ти!
26.06.2010 23:07
priqtel12 написа:
Удоволствие беше за мен да се разходя с теб в Дряново.
Благодаря ти!


Радвам се, че и на теб ти е харесала разходката!
Удоволствие е, че отново си тук!
Нежна вечер ти желая!
цитирай
15. monaliza121 - Разхождала съм се по тези места,
27.06.2010 00:02
но ми беше приятно да го направя пак!
Поздравления за прекрасните снимки!
цитирай
16. ckarlet - 15. Мonaliza121, благодаря ти!
27.06.2010 00:07
monaliza121 написа:
но ми беше приятно да го направя пак!
Поздравления за прекрасните снимки!


И аз преди години бях ходила до градчето, но тази семейна разходка сега много ме впечатли! Трябва да призная, че има голяма промяна! Особено много ни хареса Комплекс „Дряновски манастир”.
Хубава вечер ти желая!
цитирай
17. fatmin - Pozdravi mila moq = i az tam beh kak ne ...
27.06.2010 00:30
Pozdravi mila moq = i az tam beh kak ne se vidqhme :) Mnogo krasiv grad e =sas prirodata sas vsichko /Nejna vecher ti jelaq !
цитирай
18. ckarlet - 17. Фатмин, благодаря ти!
27.06.2010 00:37
fatmin написа:
Pozdravi mila moq = i az tam beh kak ne se vidqhme :) Mnogo krasiv grad e =sas prirodata sas vsichko /Nejna vecher ti jelaq !


Днес имаше много туристи в Дряново. Навярно много хора са взели това решение като нас да се разходят до там.
Добре се отразява всяка разходка на семейството ми, защото сме заедно с часове.
Нежна вечер и за теб, приятелко!
цитирай
19. razkazvachka - много професионално
27.06.2010 00:49
Поздрави и хубава неделя!
цитирай
20. hel - Много хубави снимки. Изненадана ...
27.06.2010 02:00
Много хубави снимки. Изненадана съм - чисто, поддържано и красиво!
цитирай
21. ninaantonova - Благодаря ти за прекрасната разходка!
27.06.2010 08:45
Ходих там преди, може би 4 години. Сега ми изглежда обновен, чист и приветлив. Хубави снимки, чудесна разходка сте си направили. Хубев и добър ден ти желая. :)
цитирай
22. ckarlet - 19. Razkazvachka, благодаря ти!
27.06.2010 10:26
razkazvachka написа:
Поздрави и хубава неделя!


Висока е оценката ти!:)
Прекрасна неделя и за теб!
цитирай
23. ckarlet - 20. Hel, благодаря ти!
27.06.2010 10:30
hel написа:
Много хубави снимки. Изненадана съм - чисто, поддържано и красиво!


Да, и аз бях много изненедана колко е чисто и красиво. А градинките създават усещане на райско място. Много ми хареса!
Прекрасна неделя и за теб!
цитирай
24. ckarlet - 21. Ninaantonova, благодаря ти!
27.06.2010 10:39
ninaantonova написа:
Ходих там преди, може би 4 години. Сега ми изглежда обновен, чист и приветлив. Хубави снимки, чудесна разходка сте си направили. Хубев и добър ден ти желая. :)


Да, много нови неща има, които са направени! Аз също бях ходила преди много години, но се радвам, че отидохме отново, защото си заслужаваше! Не бяхме ходили до Пещера “Бачо Киро”. Там също ни беше много интересно да видим причудливите образувания на природата, получили наименования според видяното: Дъждовна зала с Каменното цвете, Чистилището и много др.
Голямо зареждане и приятна емоция!
Хубав ден и за теб!
цитирай
25. veninski - Каква прекрасна семейна разходка, ...
27.06.2010 10:51
Каква прекрасна семейна разходка, Скарлет! Знаеш ли колко много харесвам Дряновския манастир, а с пещерата "Бачо Киро" и по-специално с Чистилището, съм емоционално свързан завинаги. С един красив... бъдещ спомен. Казвам бъдещ, защото ми се случи след като се пречистих през него... Затова съм му много благодарен!!! Благодаря ти и на теб, защото вашата разходка ми го припомни и умили... Иначе снимките все едно ги е правил професионалист. Поздравления! Поздрави на семейството!
цитирай
26. ckarlet - 25. Венински, благодаря ти!
27.06.2010 10:57
veninski написа:
Каква прекрасна семейна разходка, Скарлет! Знаеш ли колко много харесвам Дряновския манастир, а с пещерата "Бачо Киро" и по-специално с Чистилището, съм емоционално свързан завинаги. С един красив... бъдещ спомен. Казвам бъдещ, защото ми се случи след като се пречистих през него... Затова съм му много благодарен!!! Благодаря ти и на теб, защото вашата разходка ми го припомни и умили... Иначе снимките все едно ги е правил професионалист. Поздравления! Поздрави на семейството!


Хей, приятелю, знаеш ли как ме зарадва с твоя коментар! Когато ни разказаха за Чистилището, аз предложих непременно да усетим тръпката и да се опитаме да минем през малкото отворче на скалата. Легендата гласи, че може да мине само този, който е с малко грехове или ги няма изобщо...
Беше наистина забавно, а преживяването - невероятно!
Прекрасна и много слънчева неделя желая на теб и семейството ти!
цитирай
27. miaa - Благодаря ти Скарлет О Хара за пр...
27.06.2010 13:04
Благодаря ти Скарлет О Хара за прекрасното пътешествие!
Зареждаш ме с невероятен оптимизъм! С обич и уважение!
цитирай
28. henzelski - Най-хубавато
27.06.2010 13:36
на Дряново е, че се намира близо до Габрово...;)))
цитирай
29. ckarlet - 27. Мiaa, благодаря ти!
27.06.2010 13:45
miaa написа:
Благодаря ти Скарлет О Хара за прекрасното пътешествие!
Зареждаш ме с невероятен оптимизъм! С обич и уважение!


Радвам се, че така си почувствала постинга за Дряново!
И моето семейство се зареди с доста положителност и много приятна емоция!
Хубава неделя ти желая!
цитирай
30. ckarlet - 29. Henzelski, благодаря ти, винаги се радвам когато си тук!!!
27.06.2010 13:49
henzelski написа:
на Дряново е, че се намира близо до Габрово...;)))


Знаеш ли, Краси, че плановете ни бяха да продължим и до Габрово, но героите се умориха от дългата разходка и решиха, че някой друг път ще отделим време и за Габрово! Със сигурност ще се похваля и тук, когато посетим и твоя град!
Прекрасен ден ти желая!
цитирай
31. anastasiia - Много приятна разходка...:)
27.06.2010 13:56
Благодаря ти, Скарлет!:)
Не съм ходила в Дряново, така че сега с удволствие се разходих...:)
Много хубав пост!:)
цитирай
32. henzelski - И твоят ден
27.06.2010 14:00
да е такъв, какъвто ти пожелаваш на мен, Скарлет!
А за Дряново просто се пошегувах, но ти разбра...;)
цитирай
33. ckarlet - 31. Ася, благодаря ти!
27.06.2010 14:00
anastasiia написа:
Благодаря ти, Скарлет!:)
Не съм ходила в Дряново, така че сега с удволствие се разходих...:)
Много хубав пост!:)


Беше вълнуваща разходка за цялото ни семейство! Надявам се след плануваната ни почивка до морето да посетим и твоя край, защото съм възхитена от природата, която ни показваш ти и всички, които са го посетили!
Хубав ден, Ася!
цитирай
34. ckarlet - 32. Да, Краси, разбрах те!
27.06.2010 14:05
henzelski написа:
да е такъв, какъвто ти пожелаваш на мен, Скарлет!
А за Дряново просто се пошегувах, но ти разбра...;)


Усещам финият ти хумор, който винаги ме кара да се усмихна, и който прави денят ми по-ведър и красив!
Благодаря ти!
цитирай
35. анонимен - Бяхме и ние
27.06.2010 19:03
семейно миналата година на градските празници в Дряново, та не можахме да видим забележителностите извън града. Но е много, много красиво. Поздравления за репортажа!
цитирай
36. flyco - ...
27.06.2010 19:58
Дряново е много повече от това, което си показала, но тематично снимките са свързани.
цитирай
37. ckarlet - 35. Рarasol, благодаря ти!
27.06.2010 20:35
parasol написа:
семейно миналата година на градските празници в Дряново, та не можахме да видим забележителностите извън града. Но е много, много красиво. Поздравления за репортажа!


Твоето посещение и оценка винаги са означавали много за мен!
Нежна вечер ти желая!
цитирай
38. ckarlet - 36. Flycfo, благодаря за коментара!
27.06.2010 20:40
flyco написа:
Дряново е много повече от това, което си показала, но тематично снимките са свързани.


Разбира се, че Дряново е много повече от това, което показвам в моя блог. Направихме много снимки, но нямаше как да ги публикувам всичките. Опитах се да представя последователността на нашата разходка и така да я споделя с вас. Съгласна съм, че разказаното никога не може да има стойността на видяното и преживяното.
Хубава вечер желая!
цитирай
39. mariani - :)
28.06.2010 09:43
Бях там миналото лято...
Невероятно красиво е, благодаря че припомни ckarlet :)
цитирай
40. ckarlet - 39. Mariani, благодаря ти!
28.06.2010 12:11
mariani написа:
Бях там миналото лято...
Невероятно красиво е, благодаря че припомни ckarlet :)


Радвам се, че съм те върнала към хубав спомен!
Прекрасен ден и успешна нова седмица!
цитирай
41. cvetnica - Страхотно място!
28.06.2010 13:26
Прекрасен урок по родолюбие, мила!
Благодаря!
цитирай
42. ckarlet - 41. Лили, благодаря ти, че отново си тук!
28.06.2010 16:45
cvetnica написа:
Прекрасен урок по родолюбие, мила!
Благодаря!


Хубава си е нашата България!
Хубава вечер ти желая, мила Лили!
цитирай
43. elinora - ckarlet ,
28.06.2010 21:38
с голям интерес разгледах красивите ти снимки и установих, че на нито едно от тези места не съм ходила. Непременно ще ги посетя! Поздрави!
цитирай
44. ckarlet - 43. Ели, благодаря ти!
28.06.2010 21:49
elinora написа:
с голям интерес разгледах красивите ти снимки и установих, че на нито едно от тези места не съм ходила. Непременно ще ги посетя! Поздрави!


Заслужава си една разходка до Дряново! Зареждащо е!
Нежна вечер ти желая!
цитирай
45. sahaj - ПРЕКРЕСНО Е
29.06.2010 20:48
България е пртекрасна и има много красиви кътчета за жалост не си вярваме достатъчно и се подценяваме . Ние не сме по долно качество от другите народи , просто нямаме самочувствие . Левски е казал " Да бъдем равни с другите европейски народи зависи от нашите собствени задружни сили ....."

А отец Паисий е написал в своята история славянобългарска "О неразумни юроде поради що се срамиш да се наречеш Българин"
цитирай
46. ckarlet - 45. Sahaj, благодаря ти!
29.06.2010 20:57
sahaj написа:
България е пртекрасна и има много красиви кътчета за жалост не си вярваме достатъчно и се подценяваме . Ние не сме по долно качество от другите народи , просто нямаме самочувствие . Левски е казал " Да бъдем равни с другите европейски народи зависи от нашите собствени задружни сили ....."

А отец Паисий е написал в своята история славянобългарска "О неразумни юроде поради що се срамиш да се наречеш Българин"


Хубава си е нашата България! Възхищавам се на всяко нейно кътче!
Прекрасна вечер ти желая!
цитирай
47. tili - Чак сега стигнах до
29.06.2010 21:55
този пост! Прекрасен е и толкова спомени събуди в мен! Някога манастирът беше и наше любимо убежише за ден-два, когато имахме работа в Габрово.
Благодаря ти, великолепно !!!
цитирай
48. ckarlet - 47. Лили, аз ти благодаря за хубавия коментар!
29.06.2010 22:07
tili написа:
този пост! Прекрасен е и толкова спомени събуди в мен! Някога манастирът беше и наше любимо убежише за ден-два, когато имахме работа в Габрово.
Благодаря ти, великолепно !!!


Радвам се, че те върнах към спомените ти, Лили!
Нежна вечер ти желая!
цитирай
49. mileidi46 - Красота!!!
30.06.2010 13:30
Някак си ми се възвръща самочувствието...като гледам тези красоти...
Това,като че ли е някаква друга България..!!!
цитирай
50. ckarlet - 49. Мileidi46, благодаря ти!
30.06.2010 18:00
mileidi46 написа:
Някак си ми се възвръща самочувствието...като гледам тези красоти...
Това,като че ли е някаква друга България..!!!


Красиво местенце е, и на мен ми хареса много!
Зарадва ме с посещението си тук, Мileidi46!
Хубава вечер ти желая!
цитирай
51. despinida - Прекрасна презентация...като за каталог на западен туроператор :)))
01.07.2010 08:12
Съчетала си екзотично-афтентични български картини с приятен поп от близките 20 години... Доста провокиращо и подканящо за среща от близо, предполагаща романтика и спокойствие...
Наистина чудесен постинг, поздрави !!!
цитирай
52. ckarlet - 51. Despinida, добро утро!
01.07.2010 08:17
despinida написа:
Съчетала си екзотично-афтентични български картини с приятен поп от близките 20 години... Доста провокиращо и подканящо за среща от близо, предполагаща романтика и спокойствие...
Наистина чудесен постинг, поздрави !!!


Рано тази ситрин ме накара да се усмихна! Благодаря ти!
Прекрасен ден ти желая и много романтика!
цитирай
53. despinida - Хубав "Джулайя морнинг" и от мен, Скарлет!
01.07.2010 08:26
И ти ме усмихна :)))
цитирай
54. ckarlet - 53. Despinida, благодаря ти!!!:)
01.07.2010 17:34
despinida написа:
И ти ме усмихна :)))

цитирай
55. despinida - Защо не подготвиш пътеводител :)))
02.07.2010 08:05
Включи в него стотиците уникални кътчета на България.
Мисля, че имаш невероятен талант да мотивираш хората :)))
цитирай
56. ckarlet - 55. Despinida, добро утро!
02.07.2010 08:11
despinida написа:
Включи в него стотиците уникални кътчета на България.
Мисля, че имаш невероятен талант да мотивираш хората :)))


А аз искам да ти пожелая един прекрасен и много романтичен петък, защото ти умеeш да създаваш настроение и приятна емоция у хората!

цитирай
57. universalnite000 - :) Поздрави за хубавия постинг. ...
02.07.2010 21:40
:) Поздрави за хубавия постинг . Пожелавам ти да имаш още много поводи за подобно споделяне тук, в блога . Приятна вечер ! :)
цитирай
58. ckarlet - 57. Universalnite000, благодаря ти!
02.07.2010 21:49
universalnite000 написа:
:) Поздрави за хубавия постинг . Пожелавам ти да имаш още много поводи за подобно споделяне тук, в блога . Приятна вечер ! :)


И аз се надявам да имам още много хубави поводи за подобно споделяне! И на теб ти желая такива!!!
Нежна и много романтична вечер!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930