Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2021 04:00 - БОГ НА НЕВИДИМИТЕ
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 1259 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: Битие 20-22; Матей 6:19-34 и Йоан 1:35-42



„Бог не е неправеден, та да забрави това, което извършихте, и любовта, която показахте към Неговото име, като послужихте и още служите на светиите.“ (Евреи 6:10)



  „Понякога се чувствам така, сякаш съм невидима. А толкова ми се иска Бог да ме използва.“ - Ана подреждаше фитнес залата в хотела, в който гостувах, когато се заговорихме. В процеса на разговора установих, че нейната история е изключителна. „Аз бях пристрастена към кокаин и проституирах, като живеех на улицата, - каза тя - но осъзнах, че Бог иска да оставя всичко това и да се посветя на Него. Един ден, преди години, аз коленичих пред Бога и Той ме освободи.“


  Благодарих на Ана, че сподели какво беше извършил Господ за нея и я уверих, че не е невидима - Той я използва и в нашия разговор по един чудесен начин, за да ми напомни за Своята преобразяваща сила.


  Господ обича да използва хора, които другите може би пренебрегват. Ап. Андрей не е толкова известен, колкото брат си Петър, но Библията разказва, че „той първо намери своя брат Симон и му каза: Намерихме Месия ... като го заведе при Исус ...“ (Йоан 1:41-42).


  Петър среща Христос чрез Андрей. Първоначално Андрей е ученик на Йоан Кръстител, но след като Йоан го насочва към Христос, той Го последва с вяра. И незабавно насочва брат си към Него. Скромната вярност на Андрей оказва въздействие, което променя света.


  Бог предпочита вярната служба пред известността. Той може да ни използва мощно, където и да се намираме, дори когато никой не ни вижда.      ДЖ. Банкс


  Благодаря Ти, че никога не ме пренебрегваш, Отче! Благодарен съм, че можеш да ме използваш за промяна, където и да се намирам, амин.


  ЧИЯ СКРОМНА ВЯРНОСТ Е ДОНЕСЛА ПРОМЯНА В ЖИВОТА ВИ? КАК МОЖЕТЕ ДА СЛУЖИТЕ НА БОГА, КАТО ПОСЛУЖИТЕ НА НЯКОГО ДНЕС?  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1692853
Постинги: 3893
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031