Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2012 15:01 - Само в тебе , само в мене , в двама ни
Автор: ludost Категория: Лични дневници   
Прочетен: 791 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Здравей ...

Днес случайно попаднах на твоят блог.
Незнам дали някога ще прочетеш това , дали ще ме помниш.Дали ще се познаеш измежду редовете и дали ще те накарам да се усмихнеш.

Цял живот ще ме мъчат въпросите "Ами ако ..." , "Какво щеше ..".
Мразя пропиляните възможности...
И шансове...
На момент намразвам дори и себе си и факта,че поемам само премерени рискове.
До тогава..
Сега е друго! Желание имам , начини не.

Приятели имам - истински не.
Всичко си имам - теб обаче не.

Не се нуждая от празни надежди и думи.
Нито от "Обичам те" или "Липсваш ми"!
Искам само да знам дали си добре. И една усмивка,само това ми е достатъчно за да продължа напред.

На моменти преглеждам указателят си и се спирам на твоят номер.Чудя се дали, ако звънна ще отговориш.Незнам дори кое би ме убило: сигнал свободно или твоето "АЛО" в слушалката.
Затова и не звъня...
По-добре ми е да мисля,че си някъде там , с някоя друга .С други мечти , с други възможности.
И си щастлив.По-лесно е така.

Незнам как ще постъпя , ако един ден се срещнем отново.
Ако ми звъннеш,пишеш...
Незнам дали ще вдигна слушалката или дали ще напиша нещо.

Самозалъгването е най-добрият щит срещу агонията и единственият начин да се справиш сам със себе си.

А аз вярвах...

В тебе само ...
В мене само ...
В двама ни...



Гласувай:
5



Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ludost
Категория: Лични дневници
Прочетен: 22757
Постинги: 15
Коментари: 3
Гласове: 17
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930