Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: ckarlet
Категория: Тя и той
Прочетен: 2293463
Постинги: 228
Коментари: 8200
Гласове: 43109
Постинг
18.06.2020 08:44 - ТОРТА ОТ БИСВИТИ ОТ mariyastanimirova
Автор: ckarlet Категория: Рецепти   
Прочетен: 2924 Коментари: 18 Гласове:
19

Последна промяна: 18.06.2020 11:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

image

image

image



Гласувай:
19



1. ckarlet - Необходими продукти: - 300 гр. ...
18.06.2020 08:47
Необходими продукти:

- 300 гр. бисквити
- 50 гр. орехи
- 150 гр. масло
- 2 с.л. какао
- 3 с.л. пудра захар

Начин на приготвяне:

Първата стъпка за приготвянето на сладкия салам е да разтопите маслото добре и да го оставите за 4-5 минути, а след това добавете какаото и разбъркайте.

Докато чакате маслото да изстине, натрошете бисквитите и орехите в по-дълбока купа, и добавете пудра захар.

След това добавете маслото и какаото, и разбъркайте докато всички продукти се смесят добре.

Върху кухненско фолио изсипете сместа и оформете руло.

Оставете го в хладилника за 5 часа да стегне.

След това го нарежете и консумирайте студен.

Ако желаете, може да залеете десерта с течен шоколад.
цитирай
2. vesever - Ау, както не съм закусвала, и както ...
18.06.2020 08:52
Ау, както не съм закусвала, и както обичам шоколад...направо ме разби!
Разкош!
Ето с какво ще се глезим през уикенда!

Прегръдки от мен, Скарлет!
цитирай
3. ckarlet - 2. Vesever - Ау, както не съм закусвала, и както ...
18.06.2020 09:14
vesever написа:
Ау, както не съм закусвала, и както обичам шоколад...направо ме разби!
Разкош!
Ето с какво ще се глезим през уикенда!

Прегръдки от мен, Скарлет!


Май твоята рецепта е по-подходяща за закуска, а това руло за кафето към 10, Веси:) В най-скоро време ще направя и твоята рецепта за баницата, която ни показа. Изглежда изключително вкусна. А тук щях да пиша на mariyastanimirova, че може би пропускаме някаква съставка, която да дава еластичност на продукта, защото при рязане ми се разпръскваше. Едва успях да отрежа за снимките:) Може би аз не съм направила нещо както трябва. А когато донесох на моите приятелки в службата, едната от тях ми каза, че тя го прави и с разтопен локум. Ще ми донесе рецептата и ще ти я изпратя ти да прецениш, ако решиш да направи за дечицата от коя рецепта да сътвореш това руло:) То на теб всичко ти се отдава и смятам, че ще го направиш изключително вкусно:) Хубав ден, Веси! Радвам се на приятелството ми с човек като теб, способен, искрен, излъчващ позитивизъм и много красота! Прегръщам те!
цитирай
4. nedovolen - Съблазнителен вид има! Аз не го ...
18.06.2020 12:10
Съблазнителен вид има!
Аз не го обичам сладък и ако може да е от прасето на Дундака - съсед.
С такава любов и екология го храни. Да съм му прасе :)
Веднъж ядох не пръскани череши и вече не съм веган.
:)))
цитирай
5. mariyastanimirova - Благодаря ви много, ckarlet!
18.06.2020 12:31
За мен е важно рецептите ми да се харесват и правят от други хора. Презентацията е повече от уникална; нямам думи...с които мога да я опиша! Поздравления и поздрави от мен!
цитирай
6. ckarlet - 4. Nedovolen - Съблазнителен вид има! Аз не го ...
18.06.2020 14:16
nedovolen написа:
Съблазнителен вид има!
Аз не го обичам сладък и ако може да е от прасето на Дундака - съсед.
С такава любов и екология го храни. Да съм му прасе :)
Веднъж ядох не пръскани череши и вече не съм веган.
:)))


Жалко, че няма опция, която да се пуска снимка към коментара, Nedovolen;) Имам страхотна снимка, която можеше да придружава моя отговор. Винаги успяваш да ме развеселиш. Хубав ден!
цитирай
7. ckarlet - 5. Мariyastanimirova - Благодаря ви много, ckarlet!
18.06.2020 14:19
mariyastanimirova написа:
За мен е важно рецептите ми да се харесват и правят от други хора. Презентацията е повече от уникална; нямам думи...с които мога да я опиша! Поздравления и поздрави от мен!


И аз благодаря, Мariyastanimirova! Радвам се, че млада дама като Вас има подобно хоби. Повечето млади момичета не обичат да готвят. Радвам се, че експериментирах и дори вече изядохме сладкиша. Прекрасен ден от мен!
цитирай
8. mariyastanimirova - Да. . . за жалост е така. И аз това съм ...
18.06.2020 15:49
Да...за жалост е така. И аз това съм забелязала, но пък обичам да бъда различна и не се срамувам от това. Благодаря ви за подкрепата! Прекрасен ден и на вас!
цитирай
9. ckarlet - 8. Мariyastanimirova - Да. . . за жалост е така. И аз това съм
18.06.2020 16:10
mariyastanimirova написа:
Да...за жалост е така. И аз това съм забелязала, но пък обичам да бъда различна и не се срамувам от това. Благодаря ви за подкрепата! Прекрасен ден и на вас!


Прекрасно е, Мария! Със сигурност Вашите родители биха се гордели с Вас! Изключително се радвам, когато виждам млади хора с амбиции...
цитирай
10. katan - Скарлет, миличка!
18.06.2020 16:45
Невероятен приятел си!
Радвам се, че подкрепи това изключително момиче като направи една от рецептите й!
Рядко се срещат в днешно време момичета като нея. Направо са на изчезване.
Не слушай колежката ти за локум.
Рецептата е тично такава. Може би бисквитите са малко повече и маслото не е необходимо да се разтопява. Сложи и малко ром или ромова есенция и пробвай пак:).
От това маслено тесто стават и много хубави бонбони.
Правиш топчета и ги овалваш в кокосови стърготини; смлени ядки; шоколадови или цветни пръчици; нещо друго, за което се сетиш или имаш.
Може да ги направиш асорти:).
Ползваш различна есенция и различна украса.
Слагаш ги в луксизна кутия и черпиш колежките:).
Е, най-напред близките:).
Да ви е сладко!
А Мимето е сладурче:).
цитирай
11. mariyastanimirova - Благодаря ви за милите думи!
18.06.2020 17:52
Благодаря ви за милите думи!
цитирай
12. inel379 - Отвово вкусотия!:)
19.06.2020 00:06
Обичам всякакви варианти на торта бисквитена,
веднага ще приложа рецептата изпитана!:)
Черешките са чудесна сезонна добавка,
а сърчицето - от жива по-жива любовна задявка!:)
Поздрави сърдечни, Skarlet!
цитирай
13. ckarlet - 10. Кatan - Скарлет, миличка!
19.06.2020 09:37
katan написа:
Невероятен приятел си!
Радвам се, че подкрепи това изключително момиче като направи една от рецептите й!
Рядко се срещат в днешно време момичета като нея. Направо са на изчезване.
Не слушай колежката ти за локум.
Рецептата е тично такава. Може би бисквитите са малко повече и маслото не е необходимо да се разтопява. Сложи и малко ром или ромова есенция и пробвай пак:).
От това маслено тесто стават и много хубави бонбони.
Правиш топчета и ги овалваш в кокосови стърготини; смлени ядки; шоколадови или цветни пръчици; нещо друго, за което се сетиш или имаш.
Може да ги направиш асорти:).
Ползваш различна есенция и различна украса.
Слагаш ги в луксизна кутия и черпиш колежките:).
Е, най-напред близките:).
Да ви е сладко!
А Мимето е сладурче:).


Страхотна си, Кати! От теб има много какво да научи човек. А Мимчето е прекрасно момиче. Много се зарадвах, че се впуска да прави различни вкусотии. Наистина са на изчезване такива млади хора... Ще пробвам всичко казано и от теб, Кати. Не пречи и на колежката рецептата да я направя;) Прекрасен ден от мен, Кати!
цитирай
14. ckarlet - 11. Мariyastanimirova - Благодаря ви за милите думи!
19.06.2020 09:40
mariyastanimirova написа:
Благодаря ви за милите думи!


Казвам това, което чувствам със сърцето си, Мariyastanimirova.
Колежката ми даде и нейната рецепта, та можем да опитаме и по нейните продукти да сътворим сладкиш;)
Необходими продукти:
2 п. обикновени бисквити;
2 кутии локум - разтопяваме го в малко вода;
3 ч.ч орехи
краве масло;
2 ванилии;
1 с.л. какао
пудра захар колкото поеме.

Прекрасен ден, Мимче!
цитирай
15. ckarlet - 12. Inel379 - Отново вкусотия!:)
19.06.2020 09:42
inel379 написа:
Обичам всякакви варианти на торта бисквитена,
веднага ще приложа рецептата изпитана!:)
Черешките са чудесна сезонна добавка,
а сърчицето - от жива по-жива любовна задявка!:)
Поздрави сърдечни, Skarlet!


Обичам вкусотиите, въпреки че с годините започна да ми се отразява на фигурата;) Преди си похапвах за двама, но килограмите не мърдаха, но сега трябва да внимавам. Благодаря ти, Inel379! Прекрасен ден!
цитирай
16. mariyastanimirova - Отново ви благодаря много за думите, мили хора!
19.06.2020 10:05
Зарадвахте ме още от сутринта. Със сигурност ще продължавам да готвя и ще пробвам други най-различни рецепти. Ще споделям и тук! Поздрави от мен за всички вас!
цитирай
17. ckarlet - 16. Mariyastanimirova - Отново ви благодаря много за думите, мили хора!
19.06.2020 10:27
mariyastanimirova написа:
Зарадвахте ме още от сутринта. Със сигурност ще продължавам да готвя и ще пробвам други най-различни рецепти. Ще споделям и тук! Поздрави от мен за всички вас!


Ще се радваме да виждаме новите творения, а когато имам време ще ги пробвам! Успех!
цитирай
18. mariyastanimirova - Благодаря ви! Успех и на всички вас ...
19.06.2020 10:44
Благодаря ви! Успех и на всички вас от мен!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930