Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: ckarlet
Категория: Тя и той
Прочетен: 2282455
Постинги: 228
Коментари: 8200
Гласове: 43060
Постинг
05.12.2009 15:18 - ДАРЯВАМ ТИ Я, ТЯ Е ТВОЯ!
Автор: ckarlet Категория: Тя и той   
Прочетен: 13268 Коментари: 72 Гласове:
23




В сърцето си събрала съм любов, и тя е твоя!

Вземи я, моля те! Тя вече ми тежи...

Аз щедра съм, дарявам те със нея,

на нейно място, душата друга ще роди!

Тя шепот, светлина е,  и към теб прелива,

Вземи я с шепи, или пък дроби...

или  я късай на парченца,

за да те стопли във студени дни!

И като волна птица в синевата,

с посока все към теб лети,

все търси твоята любов да срещне,

като поточе вляло се, във речните води!

Студено е, не ме оставяй да се моля!

Ти знаеш, правила съм и това!

Не искам много, просто приеми я!

Ще съм щастлива, даже на това!

image





Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ckarlet - Оldben, тя тежи, защото прелива и ...
05.12.2009 15:41
Оldben, тя тежи, защото прелива и трябва малко поне да я отнемат, защото се ражда отново и отново, а сърцето е малко, тя просто няма къде да се побере:)))
Зарадва ме твоето посещение тук! Благодаря ти!
цитирай
2. ckarlet - Оldben, искам цялата да я даря, не ...
05.12.2009 15:51
Оldben, искам цялата да я даря, не малко да отлея, но явно от другата страна не я искат в такива големи количества. Затова съм съгласна и малко да отнемат от нея, че ми идва в повече:)))
цитирай
3. gorivo - Продължавай...
05.12.2009 15:53
..да я даряваш , мила ckarlet ..това е просто едно вълшебно чувство , което колкото повече даряваме толкова повече се събира в нас и ни прави по-щастливи...така че , продължавай :):):)
цитирай
4. ckarlet - Така е, Gorivo, вълшебство е да м...
05.12.2009 15:59
Така е, Gorivo, вълшебство е да можеш да обичаш!
Благодаря ти, че отново си тук:)))
цитирай
5. lagrima - ". . . просто приеми я. . . &q...
05.12.2009 16:35
"...просто приеми я...",толкова ли е трудно да приемат любовта ни?!Защо когато обичаме искаме да даваме и даваме тази любов,която е безкарйна...не питам,просто разсъждавам,коментирайки.Много нежна душа си ти,Skarlet!Щастливци са хората,които обичаш!
цитирай
6. ckarlet - Мила приятелко, радвам се, че си ...
05.12.2009 16:42
Мила приятелко, радвам се, че си тук!
А любовта в такива големи количества навярно е досадна. Знае ли човек?! Надявам се да го усещат по този начин, както си го написала:)))
Благодаря ти, Lagrima, много мил коментар!
цитирай
7. mariani - Много
05.12.2009 17:05
истинско, ckarlet!
"Не искам много, просто приеми я!
Ще съм щастлива, даже на това!"....колко малко трябва за да бъдем щастливи...Често го забравяме.
Раздавай, ако отсреща не разбират - значи губят и ще разберат, когато бъде късно...
Поздрави!!!
цитирай
8. ckarlet - Е. . ., няма начин да не разбират М...
05.12.2009 17:16
Е..., няма начин да не разбират Мariani! То при такава любов, сигурно човек става много досаден, когато я показва толкова явно, и в такива големи количества :)))
Понякога е даже тъжно, да искаш някого толкова силно...Но е хубаво чувството да обичаш!:))
Благодаря ти, че си тук! Хубава вечер от мен, Мariani!
цитирай
9. lagrima - Ооо, Skarlet и аз съм си мислела, че ...
05.12.2009 17:39
Ооо,Skarlet и аз съм си мислела,че любовта ми може би е досадна,но не съм спирала и не спирам да раздавам...нека сме досадни с любовта си :))
цитирай
10. ckarlet - Lagrima, и аз мисля като теб да не ...
05.12.2009 17:45
Lagrima, и аз мисля като теб да не спирам да обичам, и да я дарявам, но дали не е по-правилно човек да е малко сдържан, за да не прекалява?!
А тя нека ни изпълва сърцата, и нека прелива, това е по-важно:))
цитирай
11. mamas - Колкото повече даваш,
05.12.2009 18:33
толкова повече ти остава! Така е с любовта!
Поздрави!
цитирай
12. ckarlet - Мamas, точно в този момент и сега, ...
05.12.2009 18:38
Мamas, точно в този момент и сега, твоето присъствие повярвай ми ме просълзи! Благодяр ти за любовта и топлината, с която винаги си ме дарявала и подкрепяла!!!
Искам и тук да ти кажа ЧЕСТИТ ДВОЕН ПРАЗНИК!!! Бъди все така истинска, каквато те обикнах от първия ми прочит, когато влязох в твоя блог!
А при толкова много гости при теб, и при такъв празник, какъвто имаш, е направо чест да влезеш и при мен! Благодаря ти от цялото си сърце!
А на теб весело изкарване на двойния ти празник!
цитирай
13. lubara - Поздрави, ckarlet !
05.12.2009 19:12
Аз пък моята не си я давам, какво ще правя без нея!
цитирай
14. ckarlet - E, Lubara, нали трябва да обгръщаме ...
05.12.2009 19:15
E, Lubara, нали трябва да обгръщаме този, когото обичаме с нея:))
Само ако знаеш как ме зарадва и твоето присъствие тук!!!
Благодаря ти, Lubara!
цитирай
15. fatmin - pozdravqvam te!!!
05.12.2009 21:10
Skapa Ckarlet razdravay si q=kolkoto davash tolkova ti se vrashta!!! leka vecher ti jelaq! pregrashtam te
цитирай
16. ckarlet - Така е, Fatmin, не трябва да пестим ...
05.12.2009 21:12
Така е, Fatmin, не трябва да пестим любовта си!
Радвам се, че отново си тук!
Хубава вечер и за теб!
цитирай
17. taistvena - Любовта - това вълшебно чувство.........
06.12.2009 01:27
Любовта - това прекрасно чувство,
заключено е в нашите сърца,
когато някой с ключ вълшебен го отключи,
избухва като лава от вулкан :)
Поздрави за хубавият стих ckarlet :)
цитирай
18. ckarlet - Добро утро, Taistvena! Нека има ...
06.12.2009 09:31
Добро утро, Taistvena!
Нека има този някой, за да отключва сърцето ни, и тази любов непрекъснато да е в нас!!!
Благодаря ти за хубавия коментар, и че отново си тук!
цитирай
19. basst - В ръцете ти усещам, че живея. Не з...
06.12.2009 10:42
В ръцете ти усещам, че живея.
Не знам, любов ли е това?
Но правиш ти от мене малка Гея
и ме оставяш винаги земя.
Земя, където да се връщаш
омръзне ли ти пътя примамлив.
Да бъда аз за нежността ти кея
пристигнеш ли отвън бурлив.
И разтрошавам се тогава в твойте длани
като земя, под напора на дъжд.
И аз разбирам, че живея
обичана завинаги от този мъж.

При теб е винаги хубаво, Скарлет :)*
цитирай
20. ckarlet - О, Вasst, колко красиво си го каз...
06.12.2009 11:16
О, Вasst, колко красиво си го казала! Благодаря ти!!!
цитирай
21. basst - Радвам се, че ти хареса :) И аз бла...
06.12.2009 12:18
Радвам се, че ти хареса :) И аз благодаря :)
цитирай
22. ckarlet - Basst, хубав празник за теб, а и на ...
06.12.2009 12:32
Basst, хубав празник за теб, а и на всички!
цитирай
23. hope17 - Скарлет, изгубих се
06.12.2009 12:37
в песента и забравих за думите...В сърцето не просто се събира много, а се ражда все ново и ново...и така до безкрай! Думите са като чувствата- намират своите пътища и стигат на онзи адрес, до който са пратени...така, че обичай и давай свободно напред...ще си чута, аз вярвам в това :))) Прегръщам те и ти желая любовта да остане завинаги в сърцето и душата ти !
цитирай
24. ckarlet - Рени, няма как да не сум чута:))) И ...
06.12.2009 12:45
Рени, няма как да не сум чута:)))
И аз ти желая много любов!

цитирай
25. feq - Скарлет, ти наистина си една обичаща жена...
06.12.2009 13:17
Искрено ти желая взаимност и заедност, заслужаваш го!
:)))
цитирай
26. ckarlet - Feq, а ти си прекрасен човек, и за...
06.12.2009 13:19
Feq, а ти си прекрасен човек, и заслужаваш да си много щастлива! Благодаря ти за хубавите думи! Радвам се, че отново тук!
цитирай
27. анонимен - обратно мислене води до страдания
06.12.2009 14:43
Чудя се какво е това самоунижение на влюбената българка !!!??? Като четох стихът ти ми стана жал за напразните ти терзания и почувствах хлад и празнота ! Комплекси ,страдание и садомазохизъм ! Това го няма по света , а само у нас ! Не си ли чувала девиза НИКОГА НА КОЛЕНЕ ПРЕД КОГОТО И ДА Е , ДОРИ И ПРЕД ИЗБРАННИКЪТ НА ЛЮБОВТА ТИ !
цитирай
28. ckarlet - Е, Lidis, всеки по различен начин го ...
06.12.2009 14:46
Е, Lidis, всеки по различен начин го чувства. Ти си го почуствала по своя!
Ако можехме да диктуваме на сърцето...:)))
цитирай
29. анонимен - Скъпа скарлет ,
06.12.2009 15:31
Задължително е да си диктатор на сърцето си .Мъжете са неуравновесени и слаби , да не кажа глуповати и все някой трябва да им диктува ,дори в любовта и секса. Коленете им омекват , пред нас , но избиват комплекси и не си го признават .Кой ще си признае ,че е слаб ! Само диктат за мъьете ,а не моитви ! Поздрави и опитай съвета ми ,няма да сгрешиш ! Прекрасна седмица с обични чувства !
цитирай
30. ckarlet - Lidis, накара ме да се усмихна! Б...
06.12.2009 15:36
Lidis, накара ме да се усмихна! Благодаря ти за съвета, но този човек наистина е много специален и не искам да бъда диктатор с него. Искам колкото се може да му дам нежност и любов, защото той е в сърцето ми!
А той винаги е бил лидер и никога слаб. Може би и затова го харесвам толкова много!
Радвам се, че и ти си тук! Благодаря ти!!!
цитирай
31. veninski - Не искам много, просто приеми я. . . ...
07.12.2009 05:52
Не искам много, просто приеми я...

Поздрави!
цитирай
32. ckarlet - Добро утро, Veninski!
07.12.2009 08:17
Ти направи така, че денят ми да започне с усмивка!
Радвам се на посещението ти!:)
Благодаря!
Хубав ден и успешна нова седмица, Veninski!
цитирай
33. henzelski - МРЕЖА
07.12.2009 08:57
Не успявам да кажа какво си, макар
много песни за теб да редя -
сякаш мрежа от думи хвърлям в нощта
и се мъча да хвана звезда.

Сякаш свивам ръка и в самото море
я потапям, загребвам вода,
за да видя, че от синьото великолепие
в моята шепа няма следа.

Сара ТИЗДЕЙЛ

Не знам защо, Скарлет, но твоето стихотворение ми напомни за друго едно, което си позволих да публикувам тук.
цитирай
34. ckarlet - Добро утро, Henzelski!
07.12.2009 09:04
Прекрасно е стихотворението на Сара ТИЗДЕЙЛ!
А още по-прекрасно е, че ти си прочел моето, Henzelski:)))
Благодаря ти!
Хубав ден и успешна нова седмица!
цитирай
35. dbi - Здравей, Скарлет!
07.12.2009 17:49
Ще се разтовариш от преливащата любов..Няма човек, който да не иска да бъде обичан. Понякога не е от точния човек, но и със заместители се получава:)))))
Разминаването е в реда на нещата, почти винаги!:)
Приятна вечер!
цитирай
36. ckarlet - Dbi, понякога наистина има разм...
07.12.2009 18:33
Dbi, понякога наистина има разминаване, но аз вярвам в пресечна точка с точния човек:)))
Радвам се, че си тук!
Хубава вечер и за теб, Dbi!
цитирай
37. dbi - Това е много хубаво, Скарлет!
07.12.2009 20:40
Когато човек престане да вярва е лошо, но животът продължава, вяло.
цитирай
38. ckarlet - Тъжно ми звучиш, Dbi! Дано не съм те ...
07.12.2009 20:52
Тъжно ми звучиш, Dbi! Дано не съм те натъжила с това мое стихче!
Усещам, че има нещо много силно преживяно и останало в душата ти, свързано с любимия човек!
цитирай
39. romanov - Поздрав за теб!:)
08.12.2009 09:10
И добро утро:)
цитирай
40. ckarlet - Благодаря, Romanov!!!Твоето ...
08.12.2009 10:58
Благодаря, Romanov!!!
Твоето присъствие безкрайно много ме зарадва тук!
Хубав ден от мен!
цитирай
41. monna - Извор на Любов! Браво, Скарлет! Никога да не пресъхва..
08.12.2009 12:10
..този любовен извор:)))
Но все пак, мъжът е ловец и ако така щедро му се "дарява" любов...ще стане един разглезен готованец?! Недей така, моля те Скарлет, това си е чист дъмпинг, а и къде ще отиде "аз търся тебе, ти търсиш - друг"?! :)))
Весел празник, мила!:)
цитирай
42. ckarlet - Може и да си права, Мonna, но можеш ли ...
08.12.2009 12:32
Може и да си права, Мonna, но можеш ли да кажеш на сърцето да спре да обича:)))
Нека любовта никога не пресъхва в душата ни!
Весел празник и за теб, Мonni!
цитирай
43. dbi - Толкова големи ловци сме ние мъжете,
08.12.2009 13:22
monna написа:
..този любовен извор:)))
Но все пак, мъжът е ловец и ако така щедро му се "дарява" любов...ще стане един разглезен готованец?! Недей така, моля те Скарлет, това си е чист дъмпинг, а и къде ще отиде "аз търся тебе, ти търсиш - друг"?! :)))
Весел празник, мила!:)


че вие жените винаги ни хващате, ако не се оплетем в собствените си мрежи:)))))
А това с "гонитбата" е класическо - спор няма!:)
цитирай
44. ckarlet - Dbi, аз не съм на вашето мнение с М...
08.12.2009 13:32
Dbi, аз не съм на вашето мнение с Мonna:)))
Рядко в живота, но все пак има взаимност, Dbi! При едни обаче е по-силно изразена тази любов, а при други е по-сдържана.
А аз лично никога не съм приемала любовта като лов:))) Но това си е мое мнение. Радвам се, че отново си тук и споделяш своето мнение!
цитирай
45. monna - Скарлет, стига сме умували...!!:)
08.12.2009 16:13
Нека да празнуваме!
Ето една песничка от южния бряг - за теб и за всички при теб!

http://vbox7.com/play:18b05975
цитирай
46. ckarlet - Мonni, права си! Нека ни е празни...
08.12.2009 16:35
Мonni, права си! Нека ни е празнично!
Благодаря за клипчето! Хубава компания и незабравимо изкарване тази вечер:))
цитирай
47. анонимен - Звучи ми тъжно, но е хубаво стихо...
09.12.2009 10:09
Звучи ми тъжно, но е хубаво стихотворението. Когато в любовта някой се моли на някой нещата не са на добре..Това си е мое мнение.
цитирай
48. ckarlet - Анонимен, зарадва ме и твоето мн...
09.12.2009 10:16
Анонимен, зарадва ме и твоето мнение! Всеки вижда събитията от живота по различен начин. Ти също:))
Хубав ден от мен!
цитирай
49. daiana - поздравления
09.12.2009 12:30
Поздравявам те,Скарлет,стихотворението ти е много чувствено,а и клипчето като фон-просто е супер,романтично.Такава е любовта-страдание от всички страни като я погледнеш.
цитирай
50. ckarlet - Любовта е магия, Daiana:) А Is...
09.12.2009 12:44
Любовта е магия, Daiana:)
А Ishtar не ми е от любимите певици, но тази песен и на мен ми хареса. Благодаря ти, че се отби и коментира, Daiana!


цитирай
51. dbi - Здравей, Скарлет!
10.12.2009 12:12
Иди при Монна и погледни, какво е постнала, сигурно ще ти допадне!:)
цитирай
52. ckarlet - Може би малко по-късно, Dbi:)
10.12.2009 14:21
Може би малко по-късно, Dbi:)
цитирай
53. monna - Хахахах..!
10.12.2009 18:33
Имам си рекламен агент, може би?!
Привет, Скарлет!
Ти дойде и видя?!
Пак заповядай!
цитирай
54. ckarlet - Да, Мonna, сега идвам отново при ...
10.12.2009 18:35
Да, Мonna, сега идвам отново при теб!
цитирай
55. monna - Хайде, Скарлет, чакам ново стихотворение!
10.12.2009 18:57
Музата трябва да се активира!:)))
цитирай
56. ckarlet - Хубава вечер, Мonnа:))
10.12.2009 19:16
Хубава вечер, Мonnа:))
цитирай
57. mmagy - Тук блика любов, дано е споделен...
10.12.2009 22:06
Тук блика любов,дано е споделена!
Нежна да ти е нощта!!!
цитирай
58. ckarlet - Мmagy, радвам се, че си я почувст...
10.12.2009 22:09
Мmagy, радвам се, че си я почувствала:)
Нежна да е и за теб! Благодаря ти!
цитирай
59. kleopatrasv - Да даряваш това чувство и то без да си го вземаш назад и върховна наслада...
11.12.2009 11:23
Невероятен стих, поздравления !
цитирай
60. ckarlet - Е, Кleopatrasv, иска ми се да има ...
11.12.2009 11:39
Е, Кleopatrasv, иска ми се да има обратимост и взаимност, но понякога човек е готов само да даде, без да иска това от другия по ред причини...:)
Благодаря ти, приятно е, че отново си тук!
цитирай
61. cinderellathespy - Казвала съм го и преди, Скарлет,....
11.12.2009 12:57
.....щастливец е този, към когото е отправено това пропито от чувственост и искренност признание....
Макар любовта понякога да тежи, сигурна съм че тези които я изпитват или и се радват носят със щастие кръста на тази тежест....-:)
Благодаря ти, че твоите стихове носят белега и на моите чувства и затова винаги ме вълнуват....
Хубави почивни дни!-:)
цитирай
62. ckarlet - Ели, а твоето присъствие и комен...
11.12.2009 13:04
Ели, а твоето присъствие и коментар, винаги са ме радвали и придавали много топлина! Благодаря ти, Ели, хубави почивни дни и за теб!
цитирай
63. minchomin - ДАРЯВАМ ТИ Я, ТЯ Е ТВОЯ! Ckarlet ...
11.12.2009 14:10
ДАРЯВАМ ТИ Я, ТЯ Е ТВОЯ!

Ckarlet привет. Имах намерение днес по-рано да направя коментар на „ДАРЯВАМ ТИ Я, ТЯ Е ТВОЯ”, но ми дойдоха гости за дегустация на новите вина и той се отложи. Сега намирам време да сторя това.
Трябва да ти каза, че от литературна гледна точка стихчето е много добре. За едно нещо, което искаш да изразиш, могат да се намерят хиляди думи. Ти много добре се справяш с този част. По начало поезията, която не е моя стихия, е такава, че с малко думи следва да се кажат много неща. Обикновено с тези малко думи се разбира вътрешното, душевно състояние на автора. И тука проличава, че ти правиш опит да се раздаваш и даряваш своята голяма любов, но за сметка на това вътрешното ти състояние желае да получи също подобен отговор. Това е голямото противоречие, всеки иска любов, всеки иска да бъде обичан, но никой не може с никакви средства да накара отсрещната страна да го обича. Това води до хиляди мисли, например - обича ли ме или не ме обича. Проблемът е друг и той се състои в това, че всеки по свой начин изразява любовта и обичта си към дадено нещо , включително и към любимия човек. Обикновено, в повечето случай се казва, че обичаме много някой, който ни е близък, не за това, че даряваме своята любов към него, а затова, че имаме нужда от него, че той ни е нужен и, че без него трудно ще се справим в дадената житейска обстановка. Не зная дали ще ме разбереш.
Любовта значи свобода. Т.е. следва да се приеме и да се даде свобода на този, който считаме, че обичаме. Това е трудно, но в това се състои цялото обучение от диктовките на владиците. Любовта е безгранична, но не да я превръщаме в кошмар за себе си или да слагаме условия на другата страна. В този смисъл човек следва да обича най-напред себе си, а когато обича себе си той ще обича и другия, но ще му даде и свобода, без да очаква израз на неговата любов. Следва да се прави голяма разлика между любов и сексуален инстинкт.
Темата е колкото проста и, хиляда пъти по-сложна. За сега толкова.
"В сърцето си събрала съм любов, и тя е твоя"!
цитирай
64. ckarlet - Отново си с прекрасен коментар, ...
11.12.2009 14:28
Отново си с прекрасен коментар, Мinchomin! Съгласна съм, че всеки по свой начин изразява любовта и обичта си, включително и към любимия човек. Само в едно се замислям, дали е възможно да обичам първо себе си, а след това любимия човек… И дали мога аз по този начин да обичам, без да очаквам любовта да се връща и при мен…Понякога обстоятелствата го изискват, но дали този, който обича така силно може да не иска да бъде обичан...
Съгласна съм също с теб, че в любовта не се поставят условия!
Коментарът ти е прекрасен, и предизвика много размисъл! Благодаря ти!
Поздравите ми, Мinchomin!
цитирай
65. minchomin - ckarlet - Отново си с прекрасен коментар, ...
11.12.2009 14:42
Нормално е да се замислиш върху това дали да обичаш най-напред себе. Обикновено ние, хората, смятаме това за себелюбие. Някой понятия се смесват като "да обичаш себе си" и "гордост" или "надменност". Да обичаш себе си няма нищо общо с другите две. Те са израз на егото. Когато обичаш себе си, значи да обичаш всичко, защото всичко е едно цяло. По този начин обичайки най- напред себе си ще обичаш и любовта и всичко друго. По тази причина Бог не съди никой, Той само обича, а всеки е Бог. За жалост по тези въпроси светска наука няма.
цитирай
66. ckarlet - Мinchomin, ще си помисля върху т...
11.12.2009 14:46
Мinchomin, ще си помисля върху това, което си написал! Благодаря ти!
цитирай
67. lycki - :)))))
12.12.2009 21:57
Текстът е изпълнен с чувства и емоции, за което поздравявам авторката.
цитирай
68. ckarlet - Lycki, благодаря ти, че отново си ...
12.12.2009 22:12
Lycki, благодаря ти, че отново си тук!
Зарадва ме твоето посещение:)
цитирай
69. mileidi46 - :))))))
13.12.2009 16:17
Otbix se da ti podarq malko obi4! :))))
Da si 6tastliva dnes..i utre!!:)))) Usmivki!
цитирай
70. ckarlet - Хей, съпа Мileidi46, така ме изн...
13.12.2009 16:38
Хей, съпа Мileidi46, така ме изненада с твоето посещение!!! Ти винаги си носител на много обич и топлина! И да знаеш, че я почувствах! Благодаря ти, че отново си тук! Не ме забравяй!
цитирай
71. saia - ;)
14.12.2009 19:10
shtastliva dano - zavinagi
цитирай
72. ckarlet - Благодаря ти Saia! И на теб от сърце ...
14.12.2009 19:14
Благодаря ти Saia! И на теб от сърце ти желая много щастие!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031