Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: ckarlet
Категория: Тя и той
Прочетен: 2295595
Постинги: 228
Коментари: 8200
Гласове: 43129
Постинг
01.02.2010 18:26 - НЕ СИ ОТИВАЙ НИКОГА ОТ МЕН!
Автор: ckarlet Категория: Тя и той   
Прочетен: 19422 Коментари: 68 Гласове:
36


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Не си отивай никога от мен!!!

Ти влезе тихо в моя тъжен свят,

когато жаждата напукваше устата...

Събрал роса от недокоснат, полски цвят,

и с  нежни пръски напои душата!

Не съм безименна, за теб съм с много имена!

А ти си моето единствено дихание!

Ще се превърна в пролетни цветя,

а ти ще бъдеш моя трепет и признание!

Не си отивай никога от мен,

дори слова тъй странни да изричам!

И ако се изгубим в утрешния ден,

аз пак безумно ще те искам и обичам!
image






Гласувай:
37



Следващ постинг
Предишен постинг

1. veninski - И ако се изгубим в утрешния ден, аз ...
01.02.2010 19:31

И ако се изгубим в утрешния ден,

аз пак безумно ще те искам и обичам!


Силен и неподправен стих...
Искрено завиждам на твоя любим, Скарлет...
Поздрави от Родопите!
цитирай
2. ckarlet - И ако се изгубим в утрешния ден, аз ...
01.02.2010 19:35
veninski написа:

И ако се изгубим в утрешния ден,

аз пак безумно ще те искам и обичам!
Силен и неподправен стих...
Искрено завиждам на твоя любим, Скарлет...
Поздрави от Родопите!


Е, Veninski, не му завиждай, малко е виртуално и спонтанно!:))
Благодаря ти за топлия коментар!
Хубава и нежна вечер ти желая!
цитирай
3. pontis - ckarlet,
02.02.2010 00:34
поредният сладък балсам за душата от теб...
цитирай
4. ckarlet - Добро утро, Рontis!
02.02.2010 07:26
pontis написа:
поредният сладък балсам за душата от теб...

Благодаря ти, че отново си тук!
Желая ти много хубав ден изпълнен с много реални усмивки!
цитирай
5. mariani - С
02.02.2010 08:56
такава обич няма изгубване, ckarlet...
Хубав и усмихнат ден ти пожелавам :)
цитирай
6. ckarlet - Любовта е вечна, Мariani!
02.02.2010 09:02
mariani написа:
такава обич няма изгубване, ckarlet...
Хубав и усмихнат ден ти пожелавам :)

И аз ти желая хубав ден, Мariani!
цитирай
7. henzelski - Макар
02.02.2010 09:25
да е малко виртуално и спонтанно, аз се присъединявам към "завистта" на Veninski...;)
Поздрави от Стара планина, Скарлет!
цитирай
8. ckarlet - Henzelski, ти отново ме накара да се усмихна!
02.02.2010 09:34
henzelski написа:
да е малко виртуално и спонтанно, аз се присъединявам към "завистта" на Veninski...;)
Поздрави от Стара планина, Скарлет!


Сигурна съм, че ти и Veninski, сте обгърнати с много топлина и любов! По скоро аз бих ви завидяла:)
Хубав ден изпълнен с много реални усмивки!

цитирай
9. hope17 - Това й е най-хубавото
02.02.2010 12:43
на любовта, че остава, дори ако единия си тръгне...и пак я откриваме в росата, в цветята, в сълзата дори...Мила, ако ти не искаш, никой и нищо не може да си отиде от теб, и да, не си безименна, ти носиш името ЛЮБОВ ! Много те прегръщам, Скарлет и винаги ще ти желая тази любов и топлина, която жадуваш :))))))
цитирай
10. ckarlet - Благодаря ти, Рени, за този хубав коментар!
02.02.2010 12:52
hope17 написа:
на любовта, че остава, дори ако единия си тръгне...и пак я откриваме в росата, в цветята, в сълзата дори...Мила, ако ти не искаш, никой и нищо не може да си отиде от теб, и да, не си безименна, ти носиш името ЛЮБОВ ! Много те прегръщам, Скарлет и винаги ще ти желая тази любов и топлина, която жадуваш :))))))


Ти толкова добре ме усещаш! Една жена никога не може да бъде безименна! Тя може да бъде Тъга, Сълза, Радост, Вяра, Надежда или Любов...Може да бъде един свят за някого, стига този някой да я обича от цялото си сърце! Ако я има тази истинска любов дори капките роса от полските цветя не представляват трудност да бъдат събрани, за да напръскат жадната душа!
Благодаря ти от сърце, Рени, и аз те прегръщам силно!
цитирай
11. bizcocho - Разкошно е!
02.02.2010 13:42
Разкошно е!
цитирай
12. ckarlet - Вizcocho, добре дошла в блога ми!
02.02.2010 13:44
bizcocho написа:
Разкошно е!


Радвам се, че ти е харесало стихчето ми и ти благодаря!
цитирай
13. cefulesteven - Поздрави!!!
02.02.2010 13:45
Поздрави!!!
цитирай
14. ckarlet - Поздрави!!! Сefulesteven, ...
02.02.2010 13:46
cefulesteven написа:
Поздрави!!!


Сefulesteven, благодаря ти от сърце!
цитирай
15. анонимен - seu2
02.02.2010 15:15
Твоята любов е безкрайна
от вечността по-трайна
от поточе по-чиста
от слънцето по-лъчиста...
цитирай
16. ckarlet - Благодаря ти, Анонимен, за поетичния коментар!
02.02.2010 15:16
анонимен написа:
Твоята любов е безкрайна
от вечността по-трайна
от поточе по-чиста
от слънцето по-лъчиста...

цитирай
17. miaa - Прекрасен, изчистен стих. . Много ...
02.02.2010 15:34
Прекрасен, изчистен стих..
Много копнежи ..Браво, Скарлет!
цитирай
18. ckarlet - Прекрасен, изчистен стих. . Много ...
02.02.2010 15:39
miaa написа:
Прекрасен, изчистен стих..
Много копнежи ..Браво, Скарлет!



Мiaa, права си много копнежи и едно съкровено желание, молба - любимият човек да не си отива никога!
Благодаря ти за топлите думи, които ми подействаха като приятелска прегръдка, от която имах нужда!
цитирай
19. pontis - ...
02.02.2010 16:05
харесвам емоциите ти...:))
цитирай
20. ckarlet - харесвам емоциите ти. . . :)) ...
02.02.2010 16:22
pontis написа:
харесвам емоциите ти...:))


Рontis, а ти винаги при мен ги създаваш само положителни!:))
цитирай
21. kleopatrasv - Чудесна си, мила!
02.02.2010 16:31
Невероятно нежно е !
цитирай
22. ckarlet - Невероятно нежно е ! Кleopa...
02.02.2010 16:33
kleopatrasv написа:
Невероятно нежно е !


Кleopatrasv, радвам се, че и на теб ти е харесало!
цитирай
23. анонимен - Колко енергия има в стиха ти. . . Бъди ...
02.02.2010 19:46
Колко енергия има в стиха ти...
Бъди щастлива! Заслужаваш го. Поздрави!
цитирай
24. ckarlet - Колко енергия има в стиха ти. . . Бъди ...
02.02.2010 19:52
анонимен написа:
Колко енергия има в стиха ти...
Бъди щастлива! Заслужаваш го. Поздрави!


Благодаря ти, Анонимен! И ти бъди щастлив и много обичан!:)
Поздрави и от мен!
цитирай
25. анонимен - Росен
02.02.2010 20:31
Хареса ми метафората с росата...))))
цитирай
26. ckarlet - Ех, Анонимен - Росен, защо не си в...
02.02.2010 20:34
Ех, Анонимен - Росен, защо не си влизаш с ника, повече би ме зарадвал:))
Хубава вечер ти желая!
цитирай
27. bobsun123 - E, какво да кажа, какво да коментирам :)))
02.02.2010 21:08
Песента просто.... вкуса ни е еднакъв. Прекрасна песен. Но стихчето просто е един път. Рядко пишеш и публикуваш тук, но пък това ,което ни показваш си заслужава човек да прочете.Това ,което пишеш е разбираемо за мен. Докосва!Благодаря ти!:)))
цитирай
28. ckarlet - Благодаря ти, Вobsun123!
02.02.2010 21:15
bobsun123 написа:
Песента просто.... вкуса ни е еднакъв. Прекрасна песен. Но стихчето просто е един път. Рядко пишеш и публикуваш тук, но пък това ,което ни показваш си заслужава човек да прочете.Това ,което пишеш е разбираемо за мен. Докосва!Благодаря ти!:)))


И на мен ми харесва при теб, може би защото имаме много общи неща и слушаме хубава музика!:)
Нежна вечер ти желая!
цитирай
29. fracla - точно
02.02.2010 23:33
където трябва ме докосва този стих. страхотно е! поздрави!
цитирай
30. ckarlet - където трябва ме докосва този стих. ...
02.02.2010 23:36
fracla написа:
където трябва ме докосва този стих. страхотно е! поздрави!


Това ме радва, мила Мария, че отново си тук и съм успяла да те докосна с този мой стих! Благодаря ти!
цитирай
31. cvetnica - Аплодисменти, Скарлет!
03.02.2010 15:12
Душата е там, където обича!
..."любов ми дай назаем, та всичката докрай на теб да дам..."
цитирай
32. iia - Силно и чувствено стихотворение !
03.02.2010 15:49
Поздрави и усмивки :)))))
цитирай
33. ckarlet - Душата е там, където обича!. . . &...
03.02.2010 17:39
cvetnica написа:
Душата е там, където обича!
..."любов ми дай назаем, та всичката докрай на теб да дам..."


Аз ти благодаря, мила Лили, от цялото си сърце за топлите думи и за посещението ти тук, което винаги ми е внасяло много топлина и радост!!!
цитирай
34. ckarlet - Поздрави и усмивки :))))) I...
03.02.2010 17:42
iia написа:
Поздрави и усмивки :)))))


Iiia, добре си дошла в блога ми, мила!
Така ме зарадва, че и ти си ме посетила!!!
Всички влезли в моя блог сте много специални за мен и ви благодаря от цялото си сърце!
цитирай
35. iia - Мерси !
03.02.2010 18:55
Много топло ме посрещаш, Скарлет :)
Всъщност стана случайно, защото проследих заглавията на постингите при мен, нещо като щафета..:)
Приятно ми е, че ти гостувах !
цитирай
36. ckarlet - Много топло ме посрещаш, Скарлет ...
03.02.2010 19:36
iia написа:
Много топло ме посрещаш, Скарлет :)
Всъщност стана случайно, защото проследих заглавията на постингите при мен, нещо като щафета..:)
Приятно ми е, че ти гостувах !


Iia, радвам се, че случайността ни е събрала!!!
И при теб ми хареса и със сигурност ще съм ти редовен посетител! Ти ми създаде приятно настронение! Желая ти една нежна и красива вечер!
цитирай
37. rustam - Щастривец
03.02.2010 20:39
е този , който е заслужил това признание и тази обич
цитирай
38. ckarlet - Щастливец е този, който е заслужил това при...
03.02.2010 20:47
rustam написа:
е този , който е заслужил това признание и тази обич



Rustam, много приятно ме изненада!:) Благодаря ти за топлите думи! Всеки заслужава да бъде щастлив! Нежна и красива вечер ти желая!
Зарадва ме твоето посещение тук!
цитирай
39. kass - ckarlet
03.02.2010 21:19
много топлина и нежност, чудесно е, поздравления!
цитирай
40. ckarlet - много топлина и нежност, чудесно е, ...
03.02.2010 21:23
kass написа:
много топлина и нежност, чудесно е, поздравления!


Кass, от творец като теб, това е висока оценка за мен!:) Благодаря ти!
цитирай
41. anastasiia - Ако знаеш, колко специална за мен
03.02.2010 23:29
е тази песен!.... Много...
А като прочетох и стиховете ти..., въздействието е омагьосващо хубаво!...
Твоят свят никога няма да е тъжен, защото е пъъъъълен с любов... Красива и нежна любов...
Винаги с удоволствие надниквам при теб...:)
цитирай
42. ckarlet - е тази песен!. . . . Много. . . А като ...
03.02.2010 23:32
anastasiia написа:
е тази песен!.... Много...
А като прочетох и стиховете ти..., въздействието е омагьосващо хубаво!...
Твоят свят никога няма да е тъжен, защото е пъъъъълен с любов... Красива и нежна любов...
Винаги с удоволствие надниквам при теб...:)


О, Ася, тази песен и на мен ми харесва много!
И твоят свят е пълен с любов и нежност! Ти винаги си много желан гост при мен!!! Благодаря ти за топлите думи!
цитирай
43. sahaj - ОТНОВО ПРЕКРАСНИ РИМИ
06.02.2010 14:17
Отново прекрасни рими ти редиш
и стях успя душата ми да заплениш
цитирай
44. ckarlet - Отново прекрасни рими ти редиш и ...
06.02.2010 14:19
sahaj написа:
Отново прекрасни рими ти редиш
и стях успя душата ми да заплениш


Sahaj, хубаво е, че и ти поглеждаш в моето скромно блогче! Благодаря ти!
цитирай
45. sahaj - Отново прекрасни рими ти редиш и ...
06.02.2010 21:56
ckarlet написа:
sahaj написа:
Отново прекрасни рими ти редиш
и стях успя душата ми да заплениш


Sahaj, хубаво е, че и ти поглеждаш в моето скромно блогче! Благодаря ти!


ами как да не поглеждам нещо толкова хубаво , почитател съм на хубавата поезия. Надявам се да се срещнем на следващата блогърска среща
цитирай
46. ckarlet - Отново прекрасни рими ти редиш и ...
06.02.2010 22:00
sahaj написа:
ckarlet написа:
sahaj написа:
Отново прекрасни рими ти редиш
и стях успя душата ми да заплениш


Sahaj, хубаво е, че и ти поглеждаш в моето скромно блогче! Благодаря ти!


ами как да не поглеждам нещо толкова хубаво , почитател съм на хубавата поезия. Надявам се да се срещнем на следващата блогърска среща


Sahaj, винаги си добре дошъл тук!:))
цитирай
47. georgiev - Прекрасно казано!
07.02.2010 17:57
Прекрасно казано!
цитирай
48. ckarlet - Прекрасно казано! Привет G...
07.02.2010 18:01
georgiev написа:
Прекрасно казано!


Привет Georgiev ! Радвам се, че и ти си тук!
И ти хубаво го каза!:))
цитирай
49. анонимен - Тъжна песен...
09.02.2010 18:41
Тъжна песен...
цитирай
50. ckarlet - Тъжна песен. . . За мен е хубава, с ...
09.02.2010 18:43
анонимен написа:
Тъжна песен...


А за мен е хубава песен, с нежно послание:))
цитирай
51. анонимен - И на мен ми звучи тъжно. :) По-в...
09.02.2010 20:07
И на мен ми звучи тъжно. :)
По-важно е обаче на теб да ти е хубаво...
Иначе стихът ти е изящен. Поздрави!
цитирай
52. ckarlet - И на мен ми звучи тъжно. :) По-в...
09.02.2010 21:15
анонимен написа:
И на мен ми звучи тъжно. :)
По-важно е обаче на теб да ти е хубаво...
Иначе стихът ти е изящен. Поздрави!


Ех, Анонимен, не се натъжавай!:) Опитай се да се забавляваш!
Твоят коментар ме накара да се усмихна, защото освен че си чул песента, си отделил време и за стихчето ми!:))
Хубава вечер от мен!
цитирай
53. анонимен - Твоето "Анонимен" н...
09.02.2010 21:38
Твоето "Анонимен" наистина ме натъжи, защото си имам име... :)
По-скоро нямам регистрация... :)
Но като гледам профила ти, май и ти си криеш името... :)
цитирай
54. ckarlet - Твоето "Анонимен" н...
09.02.2010 21:42
анонимен написа:
Твоето "Анонимен" наистина ме натъжи, защото си имам име... :)
По-скоро нямам регистрация... :)
Но като гледам профила ти, май и ти си криеш името... :)


Анонимен, имаш си регистрация! Сигурна съм! Когато влезеш с ника си, тогава ще се обърна по име към теб:)))
цитирай
55. bobsun123 - Затвори очи и ми подай ръце :))
09.02.2010 21:47
Никога не си отивай от мен! Стих и музика.... преливат.:))
цитирай
56. ckarlet - Никога не си отивай от мен! Стих и ...
09.02.2010 21:51
bobsun123 написа:
Никога не си отивай от мен! Стих и музика.... преливат.:))



На теб и двете си ръце подавам, Вobsun123!:)))
Прекрасна си!
цитирай
57. iia - Ако при мен имаше толкова коментари, сигурно..
09.02.2010 23:57
нямаше да мога да отговарям на всичките, защото е уморително.
Ти си герой, Скарлет!
От блоговете, които посещавам с най-много коментари са Хензелски и Монна и винаги съм се чудела на оригиналните им отговори. За това се изисква не само култура, но и време и сърце, за да обърнеш внимание на всеки...
Аз не мога да се справя и затова не съм контактна.
Ти също си чудесна !
Хубава вечер !
цитирай
58. mileidi46 - :))))
10.02.2010 00:13
Kakto vinagi..nejna,romanti4na....Feeri4na..
Zaredix se s maaaalko energiq.......
Prregradki!
цитирай
59. ckarlet - 57. Всеки един от вас е важен гост за мен, Iia!!!
10.02.2010 13:24
iia написа:
нямаше да мога да отговарям на всичките, защото е уморително.
Ти си герой, Скарлет!
От блоговете, които посещавам с най-много коментари са Хензелски и Монна и винаги съм се чудела на оригиналните им отговори. За това се изисква не само култура, но и време и сърце, за да обърнеш внимание на всеки...
Аз не мога да се справя и затова не съм контактна.
Ти също си чудесна !
Хубава вечер !


Но има още много да ги стигам Хензелски, Монна...:)) Хубав ден ти желая, мила! Благодаря ти!
цитирай
60. ckarlet - 58. Мileidi46, топла прегръдка и от мен!:))
10.02.2010 13:25
mileidi46 написа:
Kakto vinagi..nejna,romanti4na....Feeri4na..
Zaredix se s maaaalko energiq.......
Prregradki!


Благодаря ти от сърце!
цитирай
61. queerfish - Много нежност лъха от копнежа! С...
17.02.2010 18:42
Много нежност лъха от копнежа! Страхотно е!
цитирай
62. ckarlet - 61. Queerfish, благодаря ти!
17.02.2010 19:10
queerfish написа:
Много нежност лъха от копнежа! Страхотно е!


Радвам се, че си усетила този копнеж, той наистина е силен и истински!
цитирай
63. veninski - Скарлет, ще ти сложа една притча, ...
25.02.2010 09:19
Скарлет, ще ти сложа една притча, която много ме впечатли:

http://ikra.blog.bg/drugi/2010/02/25/sliapoto-momiche.499637


СЛЯПОТО МОМИЧЕ

Имало едно сляпо момиче, което презирало себе си, защото било сляпо. Тя мразела всички освен любимия си годеник. Той бил винаги до нея. Сляпото момиче казало, че ще се ожени за любимия си, само ако прогледне.

Един ден неизвестен човек дарил чифт очи на сляпото момиче и тогава то можело да види всичко, включително и годеника си.

Той я попитал: ”Сега, когато можеш да виждаш, ще се омъжиш ли за мен?” Момичето било изненадано, когато видяло, че годеникът й също бил сляп и отказало да се омъжи за него.

Годеникът й си отишъл, облян в сълзи и по-късно написал писмо на момичето, текстът гласял следното: “Скъпа моя, моля те, грижи се добре за очите ми!”

. . . . .

Ето как човешкият ум се променя, когато се промени положението му. Само малцина си спомнят какъв е бил предишният им начин на живот и кой човек винаги е бил до тях, дори и в най-трудните моменти.

Никога не приемай някой за гарантиран.
Дръж всеки човек близо до сърцето си, защото би могъл да се събудиш един ден и да осъзнаеш, че си изгубил диамант, докато си бил забързан да събираш камъни. Помни винаги това през целия си живот!

Коментарът оставям за теб, Скарлет...

Поздрави от Родопите!
цитирай
64. ckarlet - 63. О, Венински, много ме впечатли и трогна тази притча!!!
25.02.2010 09:25
veninski написа:
Скарлет, ще ти сложа една притча, която много ме впечатли:

http://ikra.blog.bg/drugi/2010/02/25/sliapoto-momiche.499637


СЛЯПОТО МОМИЧЕ

Имало едно сляпо момиче, което презирало себе си, защото било сляпо. Тя мразела всички освен любимия си годеник. Той бил винаги до нея. Сляпото момиче казало, че ще се ожени за любимия си, само ако прогледне.

Един ден неизвестен човек дарил чифт очи на сляпото момиче и тогава то можело да види всичко, включително и годеника си.

Той я попитал: ”Сега, когато можеш да виждаш, ще се омъжиш ли за мен?” Момичето било изненадано, когато видяло, че годеникът й също бил сляп и отказало да се омъжи за него.

Годеникът й си отишъл, облян в сълзи и по-късно написал писмо на момичето, текстът гласял следното: “Скъпа моя, моля те, грижи се добре за очите ми!”

. . . . .

Ето как човешкият ум се променя, когато се промени положението му. Само малцина си спомнят какъв е бил предишният им начин на живот и кой човек винаги е бил до тях, дори и в най-трудните моменти.

Никога не приемай някой за гарантиран.
Дръж всеки човек близо до сърцето си, защото би могъл да се събудиш един ден и да осъзнаеш, че си изгубил диамант, докато си бил забързан да събираш камъни. Помни винаги това през целия си живот!

Коментарът оставям за теб, Скарлет...

Поздрави от Родопите!


Никога не трябва да приемаме някой за даденост, а наистина трябва да се опитваме да го задържим до сърцето си!!! И никога не трябва да забравяме, в труден момент кой е бил до нас и ни е подкрепял!
Благодаря ти от сърце, ти наистина успя да ме трогнеш!!!
цитирай
65. zvezdichka - Много нежна
11.03.2010 14:58
и прочувствена изповед! Пишеш с душата си :).

"Не съм безименна, за теб съм с много имена!
А ти си моето единствено дихание!
Ще се превърна в пролетни цветя,
а ти ще бъдеш моя трепет и признание!"

цитирай
66. ckarlet - 65. Така се радвам, че ти е харесало нещо тук, Zvezdichka!
11.03.2010 15:04
zvezdichka написа:
и прочувствена изповед! Пишеш с душата си :).

"Не съм безименна, за теб съм с много имена!
А ти си моето единствено дихание!
Ще се превърна в пролетни цветя,
а ти ще бъдеш моя трепет и признание!"



Твоите думи погалиха моята душа! Хубав и усмихнат ден ти желая от сърце!
цитирай
67. ivankalilova - Сега го прочетох. . . . . . . . . . Чуд...
04.06.2010 20:19
Сега го прочетох.......... Чудесен стих , миличка ! Докосна душата ми ........
Благодаря ....... Поздравления!:):):)
цитирай
68. ckarlet - 67. Ivankalilova, благодаря ти!
04.06.2010 21:03
ivankalilova написа:
Сега го прочетох.......... Чудесен стих , миличка ! Докосна душата ми ........
Благодаря ....... Поздравления!:):):)


Приятно е, че си тук!
Нежна вечер ти желая!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930