Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: ckarlet
Категория: Тя и той
Прочетен: 2295355
Постинги: 228
Коментари: 8200
Гласове: 43128
Постинг
13.02.2010 17:04 - МОЯ НЕЖНА ЛЮБОВ...
Автор: ckarlet Категория: Тя и той   
Прочетен: 24368 Коментари: 66 Гласове:
42


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Моя нежна Любов! 

Дълго търсих те, като скитник във мрака...

Да те срещна в сънища мои мечтах!

И когато те нямаше, на кръстопътя  те чаках.

Все по-силно те исках, жадувах, копнях!

И когато отново се срещнем, ти погали ме!

Дълго време за ласката твоя мечтах!

И не чакай, към теб притесни ме,

да потръпна в ръцете ти, само миг пожелах!

Ще те гледам и целувам с очи ненаситни,

и ще чуя: „Обичам те, и на всичко аз съм готов!”

Мълчаливо ще  тръгна, с тихи крачки и ситни,

с насълзени очи  ще отроня „ Прости ми, моя нежна Любов!”

         image

          Утре е 14 февруари - Свети Валентин. Може да е католически празник, но на този ден всички влюбени изразяват любовта си един към друг.

      Затова ви желая от цялото си сърце да обичате и да бъдете обичани! На тези, които искат да срещнат любовта, нека тя сама отиде при тях! А на другите, които са опитали от огорчението й, нека не забравят, че някой, някъде ги очаква с отворено сърце, и в  този студен свят,  този някой се нуждае  от  любовта им, като въздуха и водата!

     Весело, романтично и много влюбено изкарване на празника!

   А на тази част, която почитат християнския празник Трифон Зарезан, желая  весел купон! Наздраве на всички!!! По-важното е да е светло и хубаво в душата ни!  

       Забавлявайте се и бъдете щастливи!

      И да не забравяме, че утре е ден за прошка. Всеки волно или неволно е съгрешил в нещо. Нека  намерим сили и кажем: „Прости ми!”.  Простете ми и вие!

 






Гласувай:
43



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mmagy - Простена да си, прости! И много ...
13.02.2010 17:12
Простена да си,прости!
И много любов в живота ти да има!:)
цитирай
2. feq - Много нежна изповед, Скарлет!
13.02.2010 17:16
Вечно влюбена бъди!
цитирай
3. ckarlet - Мmagy, на теб всеки ден и час ти желая много любов!
13.02.2010 17:17
mmagy написа:
Простена да си,прости!
И много любов в живота ти да има!:)


И утре един хубав и весел купон!:) Благодаря ти!
цитирай
4. ckarlet - 2. Feq, благодаря ти!
13.02.2010 17:18
feq написа:
Вечно влюбена бъди!


И ти обичай и бъди обичана! Весел купон и за теб утре!
цитирай
5. lubara - Поздрави, ckarlet !
13.02.2010 18:28
Още такива хубави стихове да напишеш, простено ти е, прости ми и ти !
Е, няма за какво, но да спазим обичая !
цитирай
6. ckarlet - 5. Хей, lubara, така е, нека спазим наистина обичая!
13.02.2010 18:30
lubara написа:
Още такива хубави стихове да напишеш, простено ти е, прости ми и ти !
Е, няма за какво, но да спазим обичая !


Поздрави и за теб, Lubara!:)
цитирай
7. mamas - Господ да прощава!
13.02.2010 19:12
А и ние помежду си:

Да си простим!
И да започнем отначало,
пречистени,
с олекнали сърца!

И нека грее
пак в душите бялото,
а върху него
да рисува любовта!

Прекрасни стихове!
Весели празници, Скарлет :-)))
цитирай
8. ckarlet - 7. Мamas, то няма за какво, но нека си простим!
13.02.2010 19:23
mamas написа:
А и ние помежду си:

Да си простим!
И да започнем отначало,
пречистени,
с олекнали сърца!

И нека грее
пак в душите бялото,
а върху него
да рисува любовта!

Прекрасни стихове!
Весели празници, Скарлет :-)))


Весели празници и на теб и цялото ти семейство, Мamas!
цитирай
9. cefulesteven - Честит празник, Скарлет!
13.02.2010 19:35
Честит празник, Скарлет!
цитирай
10. ckarlet - 9. Сefulesteven, честит да бъде и за теб и Слънчице!
13.02.2010 19:45
cefulesteven написа:
Честит празник, Скарлет!


Със сигурност ще почетем всички празници, както и вие със Слънчице! Желая от сърце весело изкарване!
цитирай
11. mileidi46 - :)))
13.02.2010 21:27
Straxotno poslanie mila!
Badi blagoslovena!!
veseli praznizi..
цитирай
12. ckarlet - 11. Мileidi46, благодаря ти от сърце!
13.02.2010 21:30
mileidi46 написа:
Straxotno poslanie mila!
Badi blagoslovena!!
veseli praznizi..


Бъди и ти благословена! А утре, който и празник да празнуваш ти пожелавам едно прекрасно изкарване и много усмивки!
цитирай
13. lagrima - Весели празници и много любов ти ...
13.02.2010 21:51
Весели празници и много любов ти желая!
Простена да си! Прости ми и ти!
цитирай
14. ckarlet - 13. Мила Lagrima, благодаря ти! Простено да е на всички! Въпреки, че няма за какво!
13.02.2010 21:56
lagrima написа:
Весели празници и много любов ти желая!
Простена да си! Прости ми и ти!


Утре до обяд съм ангажирана, но вечерта ще почетем всички празници!:) Пожелавам ти и на теб весело, романтично и много влюбено изкарване! И на теб ти желая много любов! Бъди щастлива!
цитирай
15. cvetnica - Мило момиче, Скарлет!
14.02.2010 11:01
Пожелавам ти гореща и вечна любов!
Благословен да е всеки твой нов ден и да е по-хубав от вчера!
Бъди щастлива!
С обич Лили
цитирай
16. sahaj - ЧЕСТИТ ПРАЗНИК
14.02.2010 11:47
ЧЕСТИТ ПРАЗНИК ПОЕТЕСО НА ЛЮБОВТАИ НЕКА ВИНАГИ ТЕ ЗАЛИВАТ ВЪЛНИТЕ НА МОРЕТО НА ИСТИНСКАТА ЛЮБОВ.
цитирай
17. ckarlet - 15. Лили, благодаря ти от сърце!
14.02.2010 12:22
cvetnica написа:
Пожелавам ти гореща и вечна любов!
Благословен да е всеки твой нов ден и да е по-хубав от вчера!
Бъди щастлива!
С обич Лили


Много щастие и любов на теб и цялото ти семейство! Прегръщам те топло!
цитирай
18. ckarlet - 16. Sahaj, честит да е празника за всички!
14.02.2010 12:26
sahaj написа:
ЧЕСТИТ ПРАЗНИК ПОЕТЕСО НА ЛЮБОВТАИ НЕКА ВИНАГИ ТЕ ЗАЛИВАТ ВЪЛНИТЕ НА МОРЕТО НА ИСТИНСКАТА ЛЮБОВ.


Твоят коментар внесе мног топлина тук! Бъди благословен и обичан от жената на твоето сърце! Весело изкарване на празника с любимата!:)
цитирай
19. kleopatrasv - Много любов и романтика днес за теб. ...
14.02.2010 12:27
Много любов и романтика днес за теб. Бъди обичана и обичай от все сърце. Весело да е настроението ти днес !
цитирай
20. pontis - Вижда се кой няма да посрещне празника
14.02.2010 12:30
с празни ръце, съответно очи... Бъди обичана страшно много!
цитирай
21. ckarlet - 19. Кleopatrasv, благодаря и на теб желая всяка секунда да бъде при теб любов!
14.02.2010 12:33
kleopatrasv написа:
Много любов и романтика днес за теб. Бъди обичана и обичай от все сърце. Весело да е настроението ти днес !


Сигурна съм, че ти ще отпразнуваш празника на влюбените! Много романтика и весел купон! Обичай с цялото си сърце както си ни го показвала и бъди страшно много обичана!
цитирай
22. ckarlet - 20. Хей, Рontis, твоето присъствие винаги ми създава страхотно настроение!!!
14.02.2010 12:38
pontis написа:
с празни ръце, съответно очи... Бъди обичана страшно много!


И ти бъди толкова много обичан, че понякога да ти идва в повече тази любов! А в теб съм сигурна, че ти ще обгърнеш любимата жена на сърцето ти, с най-нежната ласка и топлина, която може да се даде от един мъж, защото ти го умееш!
Весел купон днес!:))
цитирай
23. gorivo - Да любовта е велика....
14.02.2010 12:43
...надявам се и мен да ме чака там някъде , някой , на когото да дам любовта си ,и който да я иска....мисля че съм го намерил , но дали я иска незнам...
Наздраве и бъди простена , ако има за какво :):):)
цитирай
24. ckarlet - 23. Gorivo, честит празник и на теб!
14.02.2010 12:47
gorivo написа:
...надявам се и мен да ме чака там някъде , някой , на когото да дам любовта си ,и който да я иска....мисля че съм го намерил , но дали я иска незнам...
Наздраве и бъди простена , ако има за какво :):):)


Теб със сигурност те очаква едно влюбено момиче, което никога няма да пропусне любов като твоята! Надявам се днес да ти покаже колко специален човек си ти за нея, защото ти вече си й показал, че тя е жената на твоето сърце!!!
Весел и много влюбен празник! Благодаря ти, че си тук!
цитирай
25. pit196231 - Честит празник на всички!
14.02.2010 13:01
Пия чаша вино за единствения смисъл на живота - Любовта , под каквато и форма да е тя! Наздраве!
цитирай
26. ckarlet - 25. Рit196231, честит празник и на теб!
14.02.2010 13:08
pit196231 написа:
Пия чаша вино за единствения смисъл на живота - Любовта , под каквато и форма да е тя! Наздраве!


Любовта ни кара да се чувстваме много специални и изпълнени с живот! Наздраве, за най-хубавото чувство, което може да има на този свят! Благодаря за посещението ти тук!
цитирай
27. loran - ;)
14.02.2010 13:23
mnogo lubov jelaia
цитирай
28. ckarlet - 27. Loran, благодаря ти от цялото си сърце!
14.02.2010 13:30
loran написа:
mnogo lubov jelaia


И на теб желая много, много любов, която да ти я показват не само на този ден, а всеки идващ ден, всяка минута, секунда, защото ти я заслужаваш!!!

цитирай
29. pontis - ckarlet,
14.02.2010 13:45
... и още веднъж, бъди все така брилянтно и невероятно искрена в любовта си. Ти винаги успяваш да слееш думите и чувствата си по начин, който не може да не те разтърси и очарова...
цитирай
30. miaa - Щастлив празник! С много обич, ...
14.02.2010 13:59
Щастлив празник!
С много обич,Скарлет О'Хара!
Прекрасно стихотворение!
цитирай
31. ckarlet - 29. Хей, Рontis, благодаря ти!:))
14.02.2010 14:02
pontis написа:
... и още веднъж, бъди все така брилянтно и невероятно искрена в любовта си. Ти винаги успяваш да слееш думите и чувствата си по начин, който не може да не те разтърси и очарова...


А ти си невороятен романтик, който кара хората да се усмихват!:))
цитирай
32. ckarlet - 30. Щастлив празник и за теб, Мiaa!!!
14.02.2010 14:04
miaa написа:
Щастлив празник!
С много обич,Скарлет О'Хара!
Прекрасно стихотворение!


Благодаря ти, че и ти си тук! Бъди обичана и много щастлива!!!
цитирай
33. hope17 - В света голям,
14.02.2010 14:09
дори мрак да цари, имаш ли любов вечен огън ще гори. За светлината трябват очи, за любовта трябва сърце. Ти имаш от всичко скъпа моя, затова каквото и друго да нямаш, Любов винаги ще имаш. Много топлина и красота да пръскаш днес, а и не само, за да радваш всички, които те обичат. Една от тях съм и аз ! Целувки и рози от мен :))))))
цитирай
34. ckarlet - 33. Хей, Рени, бях решила, че си отишла да празнуваш!:))
14.02.2010 14:14
hope17 написа:
дори мрак да цари, имаш ли любов вечен огън ще гори. За светлината трябват очи, за любовта трябва сърце. Ти имаш от всичко скъпа моя, затова каквото и друго да нямаш, Любов винаги ще имаш. Много топлина и красота да пръскаш днес, а и не само, за да радваш всички, които те обичат. Една от тях съм и аз ! Целувки и рози от мен :))))))


Честит празник и на теб, приятелко! Много топлина и любов в двойна доза и за теб, не само днес, а всеки идващ ден, защото я заслужаваш!:)) Прегръщам те силно, Рени! И да си изкараш една хубава вечер с усещането на най-нежна романтика!!!
цитирай
35. panazea - Mnogo hubava pesen!
14.02.2010 14:52
Chestit praznik!:))
цитирай
36. ckarlet - 35. Рanazea, честит празник и на теб независимо кой празнуваш от всичките!!!
14.02.2010 14:56
panazea написа:
Chestit praznik!:))


Обичай и бъди обичана с най-нежната любов на този свят!!! Исках да сложа клипчето с оригиналната песен, но предпочетох това клипче. А самата песен и на мен ми харесва. Тя носи послание гарнирано с море от любов! Благодаря ти, че и ти си тук!
цитирай
37. panazea - Има Карнавал в Рио
14.02.2010 15:36
Записване при Любима
http://lubima.blog.bg/turizam/2010/02/14/rio-de-janeiro-vyv-vihyra-na-karnavala.493122
цитирай
38. ckarlet - 37.Рanazea, благодаря ти, ще надникна и там!:))
14.02.2010 15:40
panazea написа:
Записване при Любима
http://lubima.blog.bg/turizam/2010/02/14/rio-de-janeiro-vyv-vihyra-na-karnavala.493122

цитирай
39. anastasiia - Мила Скарлет,
14.02.2010 15:53
нали знаеш, че живеят истински само влюбените... Останалите просто съществуват...
Живей, бъди влюбена винаги... Сътворявай прекрасните си въздушно нежни стихове!...
Влюбен празник!...:)
цитирай
40. ckarlet - 39. Благодаря ти мила Ася! за топлите думи!!!
14.02.2010 15:56
anastasiia написа:
нали знаеш, че живеят истински само влюбените... Останалите просто съществуват...
Живей, бъди влюбена винаги... Сътворявай прекрасните си въздушно нежни стихове!...
Влюбен празник!...:)


Колко много истина има в топлите ти думи!!! Живеят истински съмо влюбените!
Весел празник и за теб! Ти със сигурност си много обичана жена! Желая ти винаги да си останеш такава!
цитирай
41. basst - Мила ми Скарлет, Както винаги при ...
14.02.2010 16:35
Мила ми Скарлет, Както винаги при теб любовта е на мах :)* Обичай и бъди обичана...
И аз пожелавам на всички да намерим сили да поискаме прошка и да си простим, дори "непростимите" неща...
Весели празници! :)
цитирай
42. ckarlet - 41. Вasst, благодаря ти за топлия коментар!
14.02.2010 16:51
basst написа:
Мила ми Скарлет, Както винаги при теб любовта е на мах :)* Обичай и бъди обичана...
И аз пожелавам на всички да намерим сили да поискаме прошка и да си простим, дори "непростимите" неща...
Весели празници! :)


За да има любов в сърцата ни наистина първо трябва да намерим сили да поискаме прошка и да си простим, дори "непростимите" неща...
Прекрасна си, Basst!!! Бъди обичана и много щастлива!
цитирай
43. kontrasti - Love It's All What You Nied!
14.02.2010 16:54
this is what i say,
this is what i want!...
цитирай
44. ckarlet - 43. Кontrasti- Love It's All What You Nied!
14.02.2010 16:59
kontrasti написа:
this is what i say,
this is what i want!...



Yes, love is life! Thank you! Thank you for hot WORDS! I wish you the fulfillment of what you want!
цитирай
45. dbi - СКАРЛЕТ !:)
14.02.2010 21:42
Любена, притискана и простена....
цитирай
46. ckarlet - 45. Хей, Dbi, радвам се, че и ти си тук!
15.02.2010 14:00
dbi написа:
Любена, притискана и простена....


Никога не е късно да ти пожелая и аз да си много, много обичан, а ти продължавай да даряваш своята любов!!!
Хей, къде се изгубихте с Мони?
Тук в блога взехте да ми липсвате!:)
Хубав ден ти желая и много усимивки!
цитирай
47. iia - Хубаво е,
15.02.2010 17:13
емоционално наситено и нежно !
А това реге, внася допълнителна свежест !
Адмирации, Скарлет !!! :)))))
цитирай
48. ckarlet - 47. Iia, благодаря ти!
15.02.2010 17:18
iia написа:
емоционално наситено и нежно !
А това реге, внася допълнителна свежест !
Адмирации, Скарлет !!! :)))))


Думите са облика на човека...., чувствата са неговото сърце!!! Желая ти много любов!
цитирай
49. dbi - Скарлет, Монна е написала в...
15.02.2010 23:19
последния си постинг, че ще отсъства няколко месеца. Нямам никаква информация кога ще се върне.
Аз се появявам рядко, защото не виждам смисъл...
Ти си добре и това ме радва.
Лека вечер !:))
цитирай
50. ckarlet - 49. Dbi, надявам се Мони да се върне скоро, както и ти!
15.02.2010 23:21
dbi написа:
последния си постинг, че ще отсъства няколко месеца. Нямам никаква информация кога ще се върне.
Аз се появявам рядко, защото не виждам смисъл...
Ти си добре и това ме радва.
Лека вечер !:))


Лека вечер и на теб!:))
цитирай
51. veninski - Обич ти желая, Скарлет. Много обич! ...
16.02.2010 00:18
Обич ти желая, Скарлет.
Много обич! От най-любимите ти люде...

Поздрави от планината на Орфей и Евридика!


Дано не съм прекалено нетактичен точно днес(затова ще ти го пусна утре), но ми се струва, че заради поздравите - които всеки непременно държи да ти поднесе(подведен най-вероятно от текста за влюбените), страда ХУБАВИЯТ СТИХ, който отново ни написа. Остава някак встрани...

МАКАР ЧЕ МЯСТОТО МУ Е В ЦЕНТЪРА!


Според скромното ми мнение!
цитирай
52. ckarlet - 51. veninski - Обич ти желая, Скарлет. Много обич! ...
16.02.2010 00:37
veninski написа:
Обич ти желая, Скарлет.
Много обич! От най-любимите ти люде...

Поздрави от планината на Орфей и Евридика!


Дано не съм прекалено нетактичен точно днес(затова ще ти го пусна утре), но ми се струва, че заради поздравите - които всеки непременно държи да ти поднесе(подведен най-вероятно от текста за влюбените), страда ХУБАВИЯТ СТИХ, който отново ни написа. Остава някак встрани...

МАКАР ЧЕ МЯСТОТО МУ Е В ЦЕНТЪРА!


Според скромното ми мнение!


Това, че си отделил време и за мен и си посетил блога ми, в момент, в който ти преживяваш нещо толкова важно и съдбоносно в твоя живот, ме кара да се чувствам по специален начин! Коментарът ти внесе много топлина и радост!!!
Твоята оценка за стихчето ми е прекалено висока, Veninski, и означава много за мен!
Благодаря ти от цялото си сърце!
Нека и тук пожелая на твоята принцеса и нейния любим да бъдат много влюбени и щастливи! Желая в най-скоро време да ви зарадват с още по-вълнуваща новина!
Ти си прекрасен човек, Veninski, и е голяма чест и удоволствие, че те познавам!
Бъди обичан с пълна сила, и не спирай да даряваш любовта си, която струи от родопското ти сърце! Много щастие, любов и топлина на прекрасното ти семейство!!!
цитирай
53. henzelski - Празниците
16.02.2010 14:15
отминават, любовта остава...;) Нежна да е тя за теб всеки ден, Скарлет!
цитирай
54. ckarlet - 53. Henzelski, благодаря ти от цялото си сърце!
16.02.2010 15:05
henzelski написа:
отминават, любовта остава...;) Нежна да е тя за теб всеки ден, Скарлет!


Твоите пожелания и коментар винаги създават едно приятно вълнение у мен, още повече, когато зная, че са от човек пишещ много нежна поезия, която аз много харесвам! Винаги е удоволствие да вляза в твоя блог, а ти знаеш, че съм една от многото ти почитателки!!! А празниците винаги отминават, но по-важното е да успеем да съхраним тази любов в сърцата си! И на теб ти желая любовта да те обгръща ежедневно! Нека бъде по-нежна от сатен и по-красива от полските цветя!!!
Благодаря ти, че отново си тук!
цитирай
55. sandyrs - Lubovta e neshto neveroqtno
16.02.2010 19:05
Ako vsichki hora se obichat,sveta shte byde neveroqten.
Ima hora koito sa go izpitali i se chuvstvat neveroqtno,ima hora koito sa go izpitali i razocharovani,No ima edna grupa hora koito vyobshte ne sa go izpitali i taka si otivat ot tozi svqt bez da se dokosnat do nai sykrovennoto neshto Lubov
цитирай
56. ckarlet - 55. Sandyrs, благодаря и за твоя коментар!
16.02.2010 19:17
sandyrs написа:
Ako vsichki hora se obichat,sveta shte byde neveroqten.
Ima hora koito sa go izpitali i se chuvstvat neveroqtno,ima hora koito sa go izpitali i razocharovani,No ima edna grupa hora koito vyobshte ne sa go izpitali i taka si otivat ot tozi svqt bez da se dokosnat do nai sykrovennoto neshto Lubov


Любовта е магия, която докосва сърцето на човек и дори понякога да изпитваме болка от нея, сме едни щастливи хора, защото сме усетили вълшебството на този свят! Наистина бих съжалила човек, ако ми каже, че никога не е обичал! Но ние не сме от тях, нали?:))
Много споделена и нежна любов желая от сърце!
цитирай
57. monna - Скарлет, браво!
20.02.2010 23:16
Много свежарски постинг!!!
Навсякъде летят флуиди и ухае на Любов!
Аз имам една философия, лично моя - човек ако няма усет към хубавата храна, няма усет към живота...
А живот без Любов е като безсолно ядене...
Прегръдка, сърдечна, мила Скарлет!
цитирай
58. ckarlet - 57. Хей, Мmonni, радвам се, че си тук!!!
20.02.2010 23:24
monna написа:
Много свежарски постинг!!!
Навсякъде летят флуиди и ухае на Любов!
Аз имам една философия, лично моя - човек ако няма усет към хубавата храна, няма усет към живота...
А живот без Любов е като безсолно ядене...
Прегръдка, сърдечна, мила Скарлет!


Магията на любовта оцветява света ни с най-пъстрата палитра. Дарява ни с онази топлота, която остава като малка следа в сърцата ни за цял живот! Тя събужда мечтите ни и ни изпълва с живот! Радвам ти се много, Мони! И аз те прегръщам силно и топло!


цитирай
59. bobsun123 - Здравей миличка :))
22.02.2010 18:31
Както винаги при теб лъха на любов и е толкова хубаво при теб!Много сладка песничка в комбинация с твоите изпълнени с нежност слова! Нека е любов в сърцата ни!:))
цитирай
60. ckarlet - 59. Вobsun123, много си мила! Благодаря ти!
22.02.2010 18:42
bobsun123 написа:
Както винаги при теб лъха на любов и е толкова хубаво при теб!Много сладка песничка в комбинация с твоите изпълнени с нежност слова! Нека е любов в сърцата ни!:))


Да, нека любов изпълва сърцата ни!
Нежна вечер ти желая, приятелко!
цитирай
61. cinderellathespy - Макар и с малко закъснение го прочетох!-:)
25.02.2010 21:42
Чудесно е Скарлет! Много истина има в това, което си написала : някой, някъде те очаква с отворено сърце, и в този студен свят, този някой се нуждае от любовта ти, като въздуха и водата....Сложи усмихната точка на днешния ми ден, мила! Прегръдки от мен!-:)
цитирай
62. ckarlet - 61. Мила Ели, никога не е късно приятел да се обади!:))
26.02.2010 08:46
cinderellathespy написа:
Чудесно е Скарлет! Много истина има в това, което си написала : някой, някъде те очаква с отворено сърце, и в този студен свят, този някой се нуждае от любовта ти, като въздуха и водата....Сложи усмихната точка на днешния ми ден, мила! Прегръдки от мен!-:)


Желая хубав и изпълнен с много обич ден!:))
цитирай
63. erato7 - Много е нежен, красив и истински ...
05.03.2010 13:16
Много е нежен, красив и истински стихът ти, ckarlet! Само истинска любов може да те вдъхнови за такова нещо... Нека да е винаги до теб тази любов!
цитирай
64. ckarlet - 63. Еrato7, благодаря ти от сърце за топлите думи!!!
05.03.2010 13:31
erato7 написа:
Много е нежен, красив и истински стихът ти, ckarlet! Само истинска любов може да те вдъхнови за такова нещо... Нека да е винаги до теб тази любов!

цитирай
65. zvezdichka - Много си
10.03.2010 11:27
искрена ckarlet! /Прочетох няколко от постовете ти./ Това наисина е ценно, надявам се и хората, към които отваряш сърцето си да го оценяват и да ти отвръщат със същото!
цитирай
66. ckarlet - 65. Zvezdichka, благодаря ти от сърце за топлите думи!
10.03.2010 11:35
zvezdichka написа:
искрена ckarlet! /Прочетох няколко от постовете ти./ Това наисина е ценно, надявам се и хората, към които отваряш сърцето си да го оценяват и да ти отвръщат със същото!


Добре си дошла винаги в моя блог! Чест и удоволствие е, че и ти ме посети!
Надявам се и в бъдеще нещо да ти хареса при мен!
Хубав и усмихнат ден ти желая!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930