Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: ckarlet
Категория: Тя и той
Прочетен: 2282029
Постинги: 228
Коментари: 8200
Гласове: 43059
Постинг
17.04.2010 13:53 - Някой ден ще се върне при мен любовта!
Автор: ckarlet Категория: Тя и той   
Прочетен: 23413 Коментари: 80 Гласове:
46

Последна промяна: 17.04.2010 14:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

     Някой ден ще се върне при мен любовта!


Цяла нощ не заспаха тези мои очи.

Те предусещаха тъжна  раздяла...

И потъваха в мисли и във сълзи,

и жадуваха теб и усмивката бяла.

Само на теб казах, ЧЕ ТЕ ОБИЧАМ!!!

И когато си тръгна, за миг онемях ...

Никой друг не чу  тези думи да  ги изричам,

без любовта ти как  оцелях...

И  душата превърна се сянка във мрака...

И като ехо отеква в нощта.

Тя безумно обича и отчайващо чака...

Някой ден да се върне при мен любовта!

 







Гласувай:
47



Следващ постинг
Предишен постинг

1. womanly - Разтърсващ стих, Скарлет!
17.04.2010 13:59
Съчетаващ в себе си дълбока болка, но и оптимизъм, изразени по един блестящ начин! Нека любовта да бъде с теб! Обичай и бъди обичана! Това осмисля живота ни и ни поддържа живи!
Сърдечни поздрави, приятелко и прекрасен уикенд!
цитирай
2. mimayordanova - Истинската любов никога не се търси ...
17.04.2010 14:01
Истинската любов никога не се търси и не си отива...
цитирай
3. veninski - Чувствен стих, Скарлет! Хареса ми. ...
17.04.2010 14:01
Чувствен стих, Скарлет! Много ми хареса... Дано любовта вече да се е върнала!!! А "Спри не си отивай" е една от моите любими песни!

Поздрави от Родопите, приятелко!
цитирай
4. scarlety - Хубавите стихове май все са тъжни!
17.04.2010 14:03
Дано любовта се върне по-скоро и още по-красива!
цитирай
5. ckarlet - 1. Womanly, благодаря ти!!!
17.04.2010 14:04
womanly написа:
Съчетаващ в себе си дълбока болка, но и оптимизъм, изразени по един блестящ начин! Нека любовта да бъде с теб! Обичай и бъди обичана! Това осмисля живота ни и ни поддържа живи!
Сърдечни поздрави, приятелко и прекрасен уикенд!


Много хубаво си го казала, приятелко, съчетаващ в себе си дълбока болка, но и оптимизъм! Прекрасен уикенд и на теб!!!
цитирай
6. ckarlet - 2. Мimayordanova, благодаря за коментара и на теб!
17.04.2010 14:07
mimayordanova написа:
Истинската любов никога не се търси и не си отива...


Истинската любов не се търси, тя сама идва при нас, но любимия човек може да си тръгне по ред причини... Да, права си любовта не си тръгва, тя остава някъде там в сърцето ни...
Хубави почивни дни ти желая!
цитирай
7. ckarlet - 4. Scarlety, ще публикувам и нещо по-оптимистично:)))
17.04.2010 14:11
scarlety написа:
Дано любовта се върне по-скоро и още по-красива!


Любовта е навсякъде около нас!!! Само трябва да я допуснем!
Хубав ден ти желая!
цитирай
8. ckarlet - Радвам се, че и на теб ти е харесало стихчето ми, Венински!!!
17.04.2010 14:13
veninski написа:
Чувствен стих, Скарлет! Много ми хареса... Дано любовта вече да се е върнала!!! А "Спри не си отивай" е една от моите любими песни!

Поздрави от Родопите, приятелко!


А песента на Васил Найденов и на мен ми е от любимите!
Хубави почивни дни, приятелю! Поздрави на прекрасните Родопи!
цитирай
9. анонимен - Няма начин -
17.04.2010 14:58
ще се върне! Поздрав!
цитирай
10. ckarlet - 9. Рarasol, приятно ме изненада твоето посещение! Благодаря ти!
17.04.2010 15:01
parasol написа:
ще се върне! Поздрав!


Хубави почивни дни ти желая!
цитирай
11. galina1 - Понякога
17.04.2010 15:17
ми се случва да онемявам и оставам без думи. Случая при прочитането на това стихотворение е точно такъв. Мъдростта е хубаво нещо. Поздрави скарлет }}}
цитирай
12. lubara - Поздрави, ckarlet ! Чудесен текст има тази песен.
17.04.2010 15:19
Ако не се върне, ще се роди нова.
Така сме устроени!
цитирай
13. ckarlet - 11. Galina1, благодаря ти за топлите думи!
17.04.2010 15:20
galina1 написа:
ми се случва да онемявам и оставам без думи. Случая при прочитането на това стихотворение е точно такъв. Мъдростта е хубаво нещо. Поздрави скарлет }}}


Нека онемяваме от прочит, а не от болка по изгубена любов!!!
Радвам се, че си тук! Хубави почивни дни ти желая, приятелко!
цитирай
14. ckarlet - 12. Така e, Lubara! Ако не се върне ще се роди нова!
17.04.2010 15:23
lubara написа:
Ако не се върне, ще се роди нова.
Така сме устроени!


А песента е наистина хубава! Благодаря ти!
Прекрасни почивни дни ти желая!
цитирай
15. miaa - Това е един от най- красивите сти...
17.04.2010 15:27
Това е един от най- красивите стихове, които някога съм чела!
Браво, Скарлет! Бъди благословена!
цитирай
16. ckarlet - 15. Мiaa, радвам се, че ти харесват моите стихове!
17.04.2010 15:36
miaa написа:
Това е един от най- красивите стихове, които някога съм чела!
Браво, Скарлет! Бъди благословена!


Но съм сигурна, че има много по-красиви от този, приятелко!
Твоята оценка ме ласкае! Благодаря ти!
цитирай
17. monaliza121 - Ще се върне...
17.04.2010 15:39
Няма да моля,
няма да чакам,
няма дори да попитам,
просто ще вляза.
И ти ще ме чакаш.
цитирай
18. ckarlet - 17. Monaliza121, красив поетичен коментар!
17.04.2010 16:39
monaliza121 написа:
Няма да моля,
няма да чакам,
няма дори да попитам,
просто ще вляза.
И ти ще ме чакаш.


Благодаря ти! Ще се радвам отново да дойдеш тук!
цитирай
19. kaprizna - Много тъжно, ckarlet...
17.04.2010 18:31
Защо така?
цитирай
20. mamas - Трябва и да вярва.
17.04.2010 18:34
Не само отчаяно да чака.

Вярвай!
цитирай
21. ckarlet - 19. Кaprizna, защото животът не винаги е усмивка:))
17.04.2010 19:14
kaprizna написа:
Защо така?


Хей, благодаря ти, че отново си тук!
Хубава вечер ти желая с много приятни емоции!
цитирай
22. ckarlet - 20. Мamas, никога не губя вярата вътре в мен!
17.04.2010 19:16
mamas написа:
Не само отчаяно да чака.

Вярвай!


Твоето присъствие винаги ме кара да се чувствам по много специален начин!
И ме обгръща с една особена топлина!
Благодаря ти и ти желая хубава вечер!
цитирай
23. amenda - С толкова светлина любов и надежда е ...
17.04.2010 21:20
С толкова светлина любов и надежда е изпънен стихът ти, че и аз вярвам че любовта ще се върне. Когато не обвиняваш, когато умееш да чакаш, получаваш.
Късмет и много любов ckarlet :-))
цитирай
24. ckarlet - 23. Аmenda, винаги трябва да вярваме, че тя ще се върне!!!
17.04.2010 21:24
amenda написа:
С толкова светлина любов и надежда е изпънен стихът ти, че и аз вярвам че любовта ще се върне. Когато не обвиняваш, когато умееш да чакаш, получаваш.
Късмет и много любов ckarlet :-))


Благодаря ти приятелко! Много любов и за теб! Нежна и красива вечер ти желая!!!
цитирай
25. yuliya2006 - ПРОСТО ВЪРХОВЕН СТИХ, ИЗЛЯЛ СЕ НА ...
17.04.2010 21:43
ПРОСТО ВЪРХОВЕН СТИХ, ИЗЛЯЛ СЕ НА РЪБА НА ПРОПАСТТА..ТАКА СЕ РАЖДАТ..С МНОГО БОЛКА!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
26. ckarlet - 25. ДЖУЛИЯ БЕЛ, благодаря ти за хубавия коментар!
17.04.2010 21:55
yuliya2006 написа:
ПРОСТО ВЪРХОВЕН СТИХ, ИЗЛЯЛ СЕ НА РЪБА НА ПРОПАСТТА..ТАКА СЕ РАЖДАТ..С МНОГО БОЛКА!

С ОБИЧ


Една силна любов е свързана и с много болка!
Радвам се, че си тук! Хубава вечер ти желая!
цитирай
27. erato7 - Поредния много прочувствен стих, ...
17.04.2010 22:11
Поредния много прочувствен стих, ckarlet! Благодаря ти! Цялото ти същество е преизпълнено с любов, няма начин любимият човек да не се върне! Вярвай!
цитирай
28. ckarlet - 27. Еrato7, благодаря ти!
17.04.2010 22:18
erato7 написа:
Поредния много прочувствен стих, ckarlet! Благодаря ти! Цялото ти същество е преизпълнено с любов, няма начин любимият човек да не се върне! Вярвай!


Една такава любов винаги остава съхранена в едно кътче на сърцето, до края на дните ни!
цитирай
29. cveti933 - браво. Много ми хареса! :)
17.04.2010 22:28
браво. Много ми хареса! :)
цитирай
30. ckarlet - 29. Сveti933, радвам се, че си харесала това мое стихче!
17.04.2010 22:34
cveti933 написа:
браво. Много ми хареса! :)


Хубава вечер ти желая! Отбивай се и друг път при мен!!!
цитирай
31. bobsun123 - За последно и аз така бях....:)
17.04.2010 22:37
Направих същото признание .... Превърнах се в сянка в мрака...Всичко е както си описала.... Само на него казах думичките и... Беше ми тъжно,но някак преодолях ... и сега тази любов е там някъде в сърцето ми....И аз така си казвам "Някой ден ще се върне при мен любовта!" Един от най-хубавите ти стихове на фона на една от най-хубавите български песни.Поздравявам те мила приятелко и ти желая красива вечер от мен!
цитирай
32. ckarlet - 31. Вobsun123, благодаря ти за хубавия коментар!
17.04.2010 22:42
bobsun123 написа:
Направих същото признание .... Превърнах се в сянка в мрака...Всичко е както си описала.... Само на него казах думичките и... Беше ми тъжно,но някак преодолях ... и сега тази любов е там някъде в сърцето ми....И аз така си казвам "Някой ден ще се върне при мен любовта!" Един от най-хубавите ти стихове на фона на една от най-хубавите български песни.Поздравявам те мила приятелко и ти желая красива вечер от мен!


Споделеното от теб ме кара да те чувствам още по-близка!
Нежна и красива вечер ти желая, приятелко!
цитирай
33. eliana - *
17.04.2010 23:59
Вярвай - тя е наоколо ,тя не си отива,тя чака да намериш нишката,
която да те отведе - може би е пред вратата ... не звънна ли някой
Толкова топлина и нежност ти желая,колкото можеш ти,ckarlet!
цитирай
34. ckarlet - 33. Еliana, колко си права! Истинската любов не си отива...
18.04.2010 00:03
eliana написа:
Вярвай - тя е наоколо ,тя не си отива,тя чака да намериш нишката,
която да те отведе - може би е пред вратата ... не звънна ли някой
Толкова топлина и нежност ти желая,колкото можеш ти,ckarlet!


И аз ти желая много нежност и топлина! Благодаря ти, че отново си тук, приятелко!
цитирай
35. mmagy - Изплакан стих. . . . . прекрасно т...
18.04.2010 01:36
Изплакан стих.....прекрасно тъжен...
Много мислих,но все ми идат едни песимистични думи....
За това-Живей за мига!:)
цитирай
36. ckarlet - 35. Добро утро, Мmagy!!!
18.04.2010 09:08
mmagy написа:
Изплакан стих.....прекрасно тъжен...
Много мислих,но все ми идат едни песимистични думи....
За това-Живей за мига!:)


Радвам се, че и ти си харесала стихчето ми и ти благодаря от сърце!
На теб, приятелко, а на всички, желая прекрасен ден!
цитирай
37. hope17 - :) Скарлет,
18.04.2010 09:28
Любовта не си е отишла, този който обича, обича завинаги...колкото и дълго да звучи. Не си я изгубила, защото е състояние на духа, на най-дълбоката ни същност, на всичко вътре в нас, което ни прави хората, които сме. Винаги съм мислила, че няма по-прекрасна песен от " Адаптация"...и песента...и думите помагат...по пътя към любовта :))))))
цитирай
38. monna1 - Ех, Скарлет....
18.04.2010 10:58
....тъжна си...
Прегръдка!
цитирай
39. loran - ;)
18.04.2010 11:33
Всеки един край е ново начало.Човек се учи от всичко преживяно ,то никога не е случайно .Вдигни високо глава и продължи напред ,времето лекува всичко .......... след това остава спомена.Прекрасен ден желая
цитирай
40. pontis - ckarlet,
18.04.2010 11:46
пиши по-често! Получаваме недостатъчност ... от ckarlet.:))
цитирай
41. ckarlet - 37. Рени, както винаги точен и имного силен коментар!
18.04.2010 12:36
hope17 написа:
Любовта не си е отишла, този който обича, обича завинаги...колкото и дълго да звучи. Не си я изгубила, защото е състояние на духа, на най-дълбоката ни същност, на всичко вътре в нас, което ни прави хората, които сме. Винаги съм мислила, че няма по-прекрасна песен от " Адаптация"...и песента...и думите помагат...по пътя към любовта :))))))


Тази любов никога не може да се изгуби... Тя остава вътре в нас... Завинаги!!!
А тази песен я бях позабравила, но един много скъп човек за мен ми я припомни!!! Радвам се, че ти е харесало, скъпа ми приятелко!!! Благодаря ти!
цитирай
42. ckarlet - 38. Мони, не всичко в живота е усмивка! И ти го знаеш, че е така!
18.04.2010 12:38
monna1 написа:
....тъжна си...
Прегръдка!


Винаги има приливи и отливи в живота! Благодаря ти, приятелко моя!!!
Но обещавам следващото да бъде по-оптимистично и ведро!
Слънчев ден, Мони!
цитирай
43. ckarlet - 39. Loran, много хубав житейски съвет! Благодаря ти!
18.04.2010 12:41
loran написа:
Всеки един край е ново начало.Човек се учи от всичко преживяно ,то никога не е случайно .Вдигни високо глава и продължи напред ,времето лекува всичко .......... след това остава спомена.Прекрасен ден желая


Времето наистина лекува, но никога не може да заличи напълно една такава следа...
Благодаря ти, приятелко!!! Прекрасен ден и за теб, Лоран!!!
цитирай
44. ckarlet - 40. Хей, Рontis, благодаря ти!
18.04.2010 12:45
pontis написа:
пиши по-често! Получаваме недостатъчност ... от ckarlet.:))


Ще се вслушам в съвета ти!:)))
Много реални усмивки за теб, верни ми приятелю!
цитирай
45. pontis - ckarlet, не ни стигат "реални" усмивки от теб...
18.04.2010 13:22
Очакваме реалността на твоята душа, на топлината и загадката, въпросителните и удивителните, усещането, което завладява и ни кара да те харесваме и ценим. Нали знаеш, феновете са алчни, те чакат.
Един твой фен
цитирай
46. ckarlet - 45. Благодаря ти, Рontis!
18.04.2010 13:42
pontis написа:
Очакваме реалността на твоята душа, на топлината и загадката, въпросителните и удивителните, усещането, което завладява и ни кара да те харесваме и ценим. Нали знаеш, феновете са алчни, те чакат.
Един твой фен


Твоята подкрепа ми е много ценна!!!
цитирай
47. lagrima - Чудесно е! Ще се върне, със още ...
18.04.2010 17:54
Чудесно е!
Ще се върне,със още по-голяма сила ще се върне!
цитирай
48. feq - Любима песен "Адаптация" и страхотен стих...
18.04.2010 18:29
Благодаря за твоето присъствие ТУК, Скарлет!

:)))
цитирай
49. ckarlet - 47. Lagrima, благодаря ти!!!
18.04.2010 18:41
lagrima написа:
Чудесно е!
Ще се върне,със още по-голяма сила ще се върне!


Чудесно е, че и на теб се е харесало стихчето ми, приятелко!
цитирай
50. ckarlet - 48. Feq, благодаря ти за топлите думи!
18.04.2010 18:44
feq написа:
Благодаря за твоето присъствие ТУК, Скарлет!

:)))


Твоето присъствие винаги внася много светлина тук!
цитирай
51. hel - Умори се душата да чака, полегна, ...
18.04.2010 19:14
Умори се душата да чака,
полегна, превита в нощта.
Щом погали я нежно луната.
Отвори очи... и видя...
любовта!

Да бъде!
цитирай
52. ckarlet - 51. Hel, благодаря ти!
18.04.2010 20:51
hel написа:
Умори се душата да чака,
полегна, превита в нощта.
Щом погали я нежно луната.
Отвори очи... и видя...
любовта!

Да бъде!


Хареса ми стихчето ти, което е красиво допълнение!!!
Хубава вечер ти желая!
цитирай
53. blagovestie - Прекрасно и много тъжно...
18.04.2010 23:21
Винаги боли, когато позволим на Любовта да си отиде. Трудно е човек да се предаде, да я остави да си тръгне след като е казал Обичам те. Добре, че е вечна и че местонахождението й не зависи от нищо външно, защото се намира в душата, а тя, както знаем, е нетленна.
Докато има спомен, дори и придружен от болка и горчивина, докато очите не спят - тя е там. Дълбоко вкоренена, независеща от време, пространство и разум.
Поздрави, мила! :)))
цитирай
54. ckarlet - 53. О, Вlagovestie, какъв прекрасен коментар!!!
18.04.2010 23:49
blagovestie написа:
Винаги боли, когато позволим на Любовта да си отиде. Трудно е човек да се предаде, да я остави да си тръгне след като е казал Обичам те. Добре, че е вечна и че местонахождението й не зависи от нищо външно, защото се намира в душата, а тя, както знаем, е нетленна.
Докато има спомен, дори и придружен от болка и горчивина, докато очите не спят - тя е там. Дълбоко вкоренена, независеща от време, пространство и разум.
Поздрави, мила! :)))


Толкова много истина има в твоите думи, приятелко!!! Тя е там. Дълбоко вкоренена, независеща от времето, пространство и разума!
Много, много ми харесаха твоите думи! Благодаря ти от цялото си сърце!
Хубава и нежна вечер ти желая!
цитирай
55. blagovestie - Аз ти благодаря!
18.04.2010 23:57
Обръщението ти ме сгря. Оценявам го. От сърце.
Лека и спокойна нощ, ckarlet, и да си ужасно обичана! :))
цитирай
56. ckarlet - 55. И ти бъди много обичана, Вlagovestie!
19.04.2010 00:04
blagovestie написа:
Обръщението ти ме сгря. Оценявам го. От сърце.
Лека и спокойна нощ, ckarlet, и да си ужасно обичана! :))


Нещо ми е тъжно, а ти сякаш ме прегърна и стопли и моята душа!
Спокойна нощ и за теб, приятелко!!!
цитирай
57. blagovestie - Явно сме на една вълна, миличка!
19.04.2010 00:17
Прегръщам те. Усмихни се! Мисля, че хора като теб не могат да губят Любовта. Не го умеят просто. И колкото повече раздават - толкова повече имат. Защото притежават ключът към източникът й. И защото не могат да се отказват. От Нея... :*
цитирай
58. ckarlet - 57. Колко мъдри думи, Вlagovestie! Благодаря ти!
19.04.2010 00:25
blagovestie написа:
Прегръщам те. Усмихни се! Мисля, че хора като теб не могат да губят Любовта. Не го умеят просто. И колкото повече раздават - толкова повече имат. Защото притежават ключът към източникът й. И защото не могат да се отказват. От Нея... :*


Ти си невероятен човек с голямо сърце!!! И аз те прегръщам силно!
цитирай
59. blagovestie - След като се размазахме от
19.04.2010 00:42
добронамереност и искрена симпатия, миличка, искам от душа да ти пожелая още тази нощ да намериш покой, да се почувстваш удовлетворена и да се изпълниш изцяло със светлина и самоувереност. И утре тук отново да грее и да блика щастие. Както заслужаваш! :)))
цитирай
60. ckarlet - 59. Вlagovestie, внесе много оптимизъм и топлина в блогчето ми!
19.04.2010 00:48
blagovestie написа:
добронамереност и искрена симпатия, миличка, искам от душа да ти пожелая още тази нощ да намериш покой, да се почувстваш удовлетворена и да се изпълниш изцяло със светлина и самоувереност. И утре тук отново да грее и да блика щастие. Както заслужаваш! :)))


Нежна и спокойна нощ ти желая, приятелко!
цитирай
61. blagovestie - Лека нощ, приятелко!
19.04.2010 00:53
Светлината и топлината идват от теб и ние си взимаме по някой и друг лъч.
Успешна и споделена предстояща седмица, Ckarlet! И нищо да не ти липсва... :*
цитирай
62. ckarlet - 61. Вlagovestie, добро утро!
19.04.2010 08:39
blagovestie написа:
Светлината и топлината идват от теб и ние си взимаме по някой и друг лъч.
Успешна и споделена предстояща седмица, Ckarlet! И нищо да не ти липсва... :*

Благодаря ти, приятелко!
Хубав ден и успешна, спорна и много влюбена да е седмицата за всички!!!
цитирай
63. blagovestie - Изпревари ме :)))
19.04.2010 09:12
Сkarlet - изобилно и поне десеторно да ти се връща!
И никаква тъга и болка, само радост и безметежен полет - от и чрез Любов! :**
цитирай
64. ckarlet - 63. Вlagovestie, никаква тъга и болка!:))
19.04.2010 09:15
blagovestie написа:
Сkarlet - изобилно и поне десеторно да ти се връща!
И никаква тъга и болка, само радост и безметежен полет - от и чрез Любов! :**


Много реални усмивки, приятелко за теб! Прекрасен и влюбен ден!
цитирай
65. blagovestie - Усмихвам се, миличка.
19.04.2010 09:19
Денят ще е такъв, какъвто си го направим. Значи ще има много любов. Надявам се и да е смислен и пълноценен. За всички ни :))
цитирай
66. ckarlet - 65. Вlagovestie, нека да има много любов!!!
19.04.2010 09:22
blagovestie написа:
Денят ще е такъв, какъвто си го направим. Значи ще има много любов. Надявам се и да е смислен и пълноценен. За всички ни :))


Благодаря ти!
цитирай
67. mariani - Страхотната песен
19.04.2010 09:45
и твоето стихо...Хубаво и болезнено, ckarlet...
Не плачи за вратата, която се затваря...погледни отваря се друга :)
Поздрави
цитирай
68. ckarlet - 67. Мariani, благодаря ти!
19.04.2010 11:43
mariani написа:
и твоето стихо...Хубаво и болезнено, ckarlet...
Не плачи за вратата, която се затваря...погледни отваря се друга :)
Поздрави


Така е, приятелко, винаги има друга врата, която ни чака широко отворена, стига да я търсим!
Хубав и усмихнат ден!
цитирай
69. fatmin - Pozdravleniq skapa mi Ckarlet mn ...
19.04.2010 18:32
Pozdravleniq skapa mi Ckarlet mn hubav stih!!! Ima momenti u vseki ni vav jivota hubavi i tajni dni.Badi silna ! Hubava vecher ti jelaq- do skoro :) Pregradki za teb priqtelko!
цитирай
70. ckarlet - 69. Фатмин, благодаря ти!
19.04.2010 18:49
fatmin написа:
Pozdravleniq skapa mi Ckarlet mn hubav stih!!! Ima momenti u vseki ni vav jivota hubavi i tajni dni.Badi silna ! Hubava vecher ti jelaq- do skoro :) Pregradki za teb priqtelko!


Животът е низ от хубави и лоши моменти! На теб, приятелко, желая в твоя живот да преобладават хубавите! Бъди щастлива!
цитирай
71. bizcocho - Разчувства ме! Силна емоция, силен ...
19.04.2010 20:22
Разчувства ме! Силна емоция, силен стих!
цитирай
72. ckarlet - 71. Вizcocho, благодаря ти!
19.04.2010 20:36
bizcocho написа:
Разчувства ме! Силна емоция, силен стих!


Твоето присъствие ме зарадва много!
Хубава вечер ти желая, Женя!
цитирай
73. queerfish - Позрави Ckarlet!
22.04.2010 09:42
Натъжена ще напусна този пост!
Защо от болката се ражда този стих?!
Но мога да си отговоря на въпроса прост-
така красиво ти тъгуваш в куплета тих!
цитирай
74. ckarlet - 73. Queerfish, благодаря ти!
22.04.2010 11:32
queerfish написа:
Натъжена ще напусна този пост!
Защо от болката се ражда този стих?!
Но мога да си отговоря на въпроса прост-
така красиво ти тъгуваш в куплета тих!


Не ми се иска да си тръгваш тъжна от тук!!!
Да, боли, когато загубиш една любов, смятайки, че тя е истинска, че няма онзи фалш, който срещаме много често…
Желая ти хубав ден и ведро настроение!!!
цитирай
75. pontis - ckarlet, извинявай, но минаха колко - вече- дни...
22.04.2010 14:36
да не кажем цяла вечност. Не се ли върна?
При тебе, където й е мястото ...:))
цитирай
76. ckarlet - 75. Рontis, ще се върне...
22.04.2010 18:16
pontis написа:
да не кажем цяла вечност. Не се ли върна?
При тебе, където й е мястото ...:))


Хубава вечер ти желая!!!
цитирай
77. budha - m
23.04.2010 19:51
m
цитирай
78. ckarlet - 77. Вudha,
23.04.2010 20:42
budha написа:
m


надявам се това да е знак, че ти е харесало стихчето:))
цитирай
79. krassko - Не чакай любовта да се върне :)
04.05.2010 17:34
Трябва сама да си я намериш :)))
Хубав стих.
Поздрави!
цитирай
80. ckarlet - 79. Кrassko, може и да си прав!:)))
04.05.2010 18:17
krassko написа:
Трябва сама да си я намериш :)))
Хубав стих.
Поздрави!


Радвам се, че нещо ти е харесало от моето блогче!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031