Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: ckarlet
Категория: Тя и той
Прочетен: 2294551
Постинги: 228
Коментари: 8200
Гласове: 43117
Постинг
18.08.2010 21:30 - ЗА ВСИЧКИ ВАС, ПРИЯТЕЛИ!
Автор: ckarlet Категория: Тя и той   
Прочетен: 31485 Коментари: 124 Гласове:
79

Последна промяна: 19.08.2010 15:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

ЗА ВСИЧКИ ВАС, ПРИЯТЕЛИ!

 

         Вече 365 дни, откакто и аз съм сред вас в Blog.bg.

По този повод искам да ви разходя до едно от най-красивите кътчета на България – Рила! Надявам се да ви бъде приятно!

EДНА ГОДИНА БЕШЕ УДОВОЛСТВИЕ ДА БЪДА С  ВАС!

         Рила е красива през всички сезони. Във всеки един от тях тя крие свое неповторимо очарование и свой уникален образ. Природата е Божествена. Показвам ви само  малка частица от красотите на Рила.

         Надявам се в горещите дни тази виртуална разходка да ви разхлади и достави едно голямо удоволствие.

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image


image

image


image


 




Гласувай:
79



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valben - Благодаря, Скарлет!
18.08.2010 21:33
Благодаря за разходката!
цитирай
2. ckarlet - 1. Valben, радвам се, че се разходи с мен!
18.08.2010 21:35
valben написа:
Благодаря за разходката!


Благодаря ти, че разгледа постинга!
Нежна вечер ти желая!
цитирай
3. mileidi46 - Oooooooooooooo,mila....
18.08.2010 21:42
Ne znaex 4e sme vrusni4ki s teb..blizna4ki..
sega puskam i az moi posting...Pozdravleniq,pregrudki..i dano o6te dulgo ni se slu4va...
цитирай
4. ckarlet - 3. Мileidi46, благодаря ти!
18.08.2010 21:46
mileidi46 написа:
Ne znaex 4e sme vrusni4ki s teb..blizna4ki..
sega puskam i az moi posting...Pozdravleniq,pregrudki..i dano o6te dulgo ni se slu4va...


А аз си спомням, че с теб започнахме първоначално да влизаме тук без да имаме блогове и те срещах при хората, които и аз четях и продължавам с удоволствие да посещавам. Помня, като че ли днес беше, когато си създадохме и блогчетата! Затова си ми много мила! По едно и също време беше:))
Искрено се надявам да събера всички мои приятели тук, а и да посрещна нови!
Хубава вечер, приятелко!
цитирай
5. анонимен - Скарлет,
18.08.2010 21:53
някои от вас са много добри и нежни същества а други като мен са истински злодеи, за съжаление. Поздрави на тиб и Милиейди. Тук си ми кака с шест месеца преднина.
цитирай
6. ckarlet - 5. Kushel, благодаря ти, че споделяш радостта ми!
18.08.2010 21:57
kushel написа:
някои от вас са много добри и нежни същества а други като мен са истински злодеи, за съжаление. Поздрави на тиб и Милиейди. Тук си ми кака с шест месеца преднина.


Може и да имам шест месеца преднина от теб, но забелязх, че ти стъпваш по-уверено от мен:)))
Прекрасна вечер ти желая!
цитирай
7. ninaantonova - Красиво и разхлаждащо!
18.08.2010 22:05
Честита ти годинка в блог.бг. Радвам се, че те познавам, макар и виртуално! Красотата на нашите планини е неземна, зареждаща. Прекрасни снимки. Благодаря за разходката. Хубава и спокойна нощ! :)
цитирай
8. ckarlet - 7. Благодаря ти, Нинка!
18.08.2010 22:08
ninaantonova написа:
Честита ти годинка в блог.бг. Радвам се, че те познавам, макар и виртуално! Красотата на нашите планини е неземна, зареждаща. Прекрасни снимки. Благодаря за разходката. Хубава и спокойна нощ! :)


Удоволствие е за мен, че се срещнахме тук! Радвам се, че ти харесаха и снимките!
Несравнима е природата на България!
Прекрасна вечер ти желая!
цитирай
9. hel - Помная те като анонимна. Помня как ...
18.08.2010 22:10
Помная те като анонимна. Помня как си направи блога. Всъщност ти присъстваш в сайта по-дълго от мен. Просто аз първо си направих блога, после се ориентирах в сайта. :))
Набираш скорост с блога си. Още много хубави поводи за празнуване и много приятели!
Красиви снимки. Много обичам Рила!
Поздрав!

цитирай
10. ckarlet - 9. Hel, благодаря ти!
18.08.2010 22:14
hel написа:
Помная те като анонимна. Помня как си направи блога. Всъщност ти присъстваш в сайта по-дълго от мен. Просто аз първо си направих блога, после се ориентирах в сайта. :))
Набираш скорост с блога си. Още много хубави поводи за празнуване и много приятели!
Красиви снимки. Много обичам Рила!
Поздрав!



Това е нещо нова за мен, че си ме познавала отпреди. Аз по-късничко те опознах, но искрено се радвам, че мога да вляза и в твоята виртуална къща, защото и при теб ми е безкрайно приятно!
Нека наистина имаме още много хубави поводи за празнуване и много приятели!
Звездна нощ ти желая!
цитирай
11. dolsineq - Рай, Скарлет! Дано и идните поко...
18.08.2010 22:21
Рай, Скарлет! Дано и идните поколения имат това щастие да й се наслаждават...:)
цитирай
12. ckarlet - 11. Dolsineq, благодаря ти!
18.08.2010 22:23
dolsineq написа:
Рай, Скарлет! Дано и идните поколения имат това щастие да й се наслаждават...:)


Дано успеем да съхраним природата си!
Радвам се, че и ти си тук и си харесала аматьорските снимки за величествената Рила! Все по-добри ставаме в семейството с фотографията:))
Хубава лятна вечер ти желая!
цитирай
13. scarlety - Хубава разходка!
18.08.2010 22:32
.Аз съм тук от няма и пет месеца и вече опознах доста добри хора!Пожелавам ти още много дни тук в блога сред добри приятели.И да ни радваш с прекрасни постинги! Честита ти годинка!:)
цитирай
14. magnoliya - ЧЕСТИТО!
18.08.2010 22:34
Честито за навършената годинка, явно доста по-уверено вървиш след тези, които са тук отдавна! Снимките са чудесни, благодаря за разходката из Рила планина! С пожелание за лека и приятна вечер!
цитирай
15. ckarlet - 13. Scarlety, благодаря ти!
18.08.2010 22:35
scarlety написа:
.Аз съм тук от няма и пет месеца и вече опознах доста добри хора!Пожелавам ти още много дни тук в блога сред добри приятели.И да ни радваш с прекрасни постинги! Честита ти годинка!:)


Само пет месеца?:) Имам чувството, че се познаваме от години!
Радвам се, че се срещнах и с теб тук!
Прекрасна вечер ти желая!
цитирай
16. ckarlet - 14. Мagnoliya, благодаря ти!
18.08.2010 22:39
magnoliya написа:
Честито за навършената годинка, явно доста по-уверено вървиш след тези, които са тук отдавна! Снимките са чудесни, благодаря за разходката из Рила планина! С пожелание за лека и приятна вечер!


Радвам се, че така смяташ, но едва ли бих била толкова уверена без приятели като всички вас! Минутите прекарани в блога са едно голямо удоволствие за мен!
Красива вечер ти желая!
цитирай
17. galina1 - Красота!
18.08.2010 22:54
България има много хубави кътчета. Лично на мен ми беше приятна тази виртуална разходка. Дарявай ни с тази красота скарлет. Благодаря ти.
цитирай
18. simha - На фона на целия постинг,
18.08.2010 22:55
нежността на блога ти е като планински въздух - жива, творяща.
Честито!
:)))
цитирай
19. анонимен - Скарлет, аз съм мъж нали,
18.08.2010 23:01
трябва да съм по-уверен. Много много не ми пука. Свикнал съм на разправии. Лека нощ!
цитирай
20. ckarlet - 17. Galina1, благодаря ти!
18.08.2010 23:04
galina1 написа:
България има много хубави кътчета. Лично на мен ми беше приятна тази виртуална разходка. Дарявай ни с тази красота скарлет. Благодаря ти.


Удоволствие е, че те познавам и теб!
Радвам се, че те докоснах с аматьорските снимки за Рила!
Прекрасна вечер ти желая!
цитирай
21. ckarlet - 18. Simha, благодаря ти!
18.08.2010 23:10
simha написа:
нежността на блога ти е като планински въздух - жива, творяща.
Честито!
:)))


Невероятно нежен и чист като планински ручей коментар...
Бъди щастлива!
цитирай
22. ckarlet - 19. Кushel,
18.08.2010 23:14
kushel написа:
трябва да съм по-уверен. Много много не ми пука. Свикнал съм на разправии. Лека нощ!


Да, личи си. Бъди все така уверен!
Лека нощ!
цитирай
23. stela50 - Много красива разходка ,ckarlet ...Благодаря ти .
18.08.2010 23:36
Великолепни снимки на фона на прекрасна песен .
Поздравления за вълнуващия постинг !
цитирай
24. cerise - Благодаря за
18.08.2010 23:38
поздрава, ckarlet ... :) Много, много ми хареса ... :) Приятна почивка! :)
цитирай
25. sparotok - честито
18.08.2010 23:39
Честито Скарлет!

Нека и следващата ти година в блога да е изпълнена с хубави емоции!
Живей с красотата!
цитирай
26. ckarlet - 23. Stela50, благодаря ти!
18.08.2010 23:40
stela50 написа:
Великолепни снимки на фона на прекрасна песен .
Поздравления за вълнуващия постинг !


Вълнуващо е, че и ти отдели от времето си и разгледа постинга!
Хубава вечер ти желая!

цитирай
27. ckarlet - 24. Сerise, благодаря ти!
18.08.2010 23:44
cerise написа:
поздрава, ckarlet ... :) Много, много ми хареса ... :) Приятна почивка! :)


Всеки прекрачил прага на виртуалната ми къща е мой специален гост!
Приятно е, че съм създала и у теб положителна емоция!
Хубава вечер ти желая!
цитирай
28. ckarlet - 25. Sparotok, благодаря ти от сърце!
18.08.2010 23:49
sparotok написа:
Честито Скарлет!

Нека и следващата ти година в блога да е изпълнена с хубави емоции!
Живей с красотата!


Удоволствие и чест е за мен, че те познавам!
Вярвам, че и следващата година ще бъде изпълнена с незабравими мигове, приятни емоции и много полезна информация, която откривам тук!
Нежна и красива вечер ти желая!
цитирай
29. mileidi46 - http://img1.liveinternet.ru/images/attach/b/2/26/433/26433011_fd5417f5a917.gif
19.08.2010 00:25
Spomnqm si vsi4ko,mila...
I se radvam,4e te sre6tam tuk..makar i virtualno,vseki den..
Budi blagoslovena...iii..ti vru6tam jesta!!!
:)))))
цитирай
30. ckarlet - 29. Мileidi46, страхотен букет! Обичам цервените рози!
19.08.2010 00:38
mileidi46 написа:
Spomnqm si vsi4ko,mila...
I se radvam,4e te sre6tam tuk..makar i virtualno,vseki den..
Budi blagoslovena...iii..ti vru6tam jesta!!!
:)))))


Моменти като запознанството ни, не се забравят. Благодаря и на хората, които бяха виновниците за създаване на нашите блогчета и приятелство, което се роди между нас!
Бъди благословена и ти, мила!
цитирай
31. razkazvachka - Годинка! Това си е вече сериозен Ден! Поздрави!
19.08.2010 01:33
Върховен постинг!:)))) Ще дойда още един-два пъти да го разгледам, подишам и чуя:)))
цитирай
32. veninski - Честити 365 дни, Скарлет! От ...
19.08.2010 06:22
Честити 365 дни, Скарлет!

От сърце желая да си лъчезарна, добронамерена и позитивна и в следващите 36 500! Нека Бог те закриля винаги!
http://vbox7.com/play:f9e3bfed&ef=1

А снимките са страхотни...

Поздрави на семейството!

цитирай
33. monaliza121 - Поздравления, Скарлет!
19.08.2010 07:08
Хубав ден!
цитирай
34. bven - Честито, ckarlet!
19.08.2010 07:15
Нека присъствието ти в блога бъде изпълнено с красиви и съдържателни срещи!
цитирай
35. miaa - Честит празник Скерлет О Хара! Т...
19.08.2010 07:21
Честит празник Скерлет О Хара! Твоето присъствие в блог.бг е изпълнено с хармония и обич! Ти винаги намираш подходящите мили думи и внимание към всеки един от нас! Бъди благословена ! Благодаря ти за хубавия постинг!
цитирай
36. ckarlet - 31. Razkazvachkaл добро утро!
19.08.2010 08:19
razkazvachka написа:
Върховен постинг!:)))) Ще дойда още един-два пъти да го разгледам, подишам и чуя:)))


Истина е, сериозен ден си е днес:))
Колко е хубаво, че имам шанса да се докосна до всички вас! А ти знаеш, че винаги си добре дошла тук и можеш да се върнеш още много пъти!
Хубав ден желая!
цитирай
37. ckarlet - 32. Венински, добро утро!
19.08.2010 08:27
veninski написа:
Честити 365 дни, Скарлет!

От сърце желая да си лъчезарна, добронамерена и позитивна и в следващите 36 500! Нека Бог те закриля винаги!
http://vbox7.com/play:f9e3bfed&ef=1

А снимките са страхотни...

Поздрави на семейството!



Ти си неизмерима величина и се гордея, че те познавам!
Благодаря ти от цялото си сърце!
Прекрасен летен ден ти желая! Поздрави и на твоето семейство!
цитирай
38. ckarlet - 33. Мonaliza121, добро утро!
19.08.2010 08:29
monaliza121 написа:
Хубав ден!


Прекрасен ден и за теб, защото всички вие направихте моя такъв!
цитирай
39. ckarlet - 34. Вven, добро утро!
19.08.2010 08:31
bven написа:
Нека присъствието ти в блога бъде изпълнено с красиви и съдържателни срещи!


Искрено се надявам и аз на това!
Благодаря ти за топлите думи! Хубав ден ти желая!
цитирай
40. ckarlet - 35. Мiaa, добро утро!
19.08.2010 08:35
miaa написа:
Честит празник Скерлет О Хара! Твоето присъствие в блог.бг е изпълнено с хармония и обич! Ти винаги намираш подходящите мили думи и внимание към всеки един от нас! Бъди благословена ! Благодаря ти за хубавия постинг!


Хубаво е да чуя от приятели като теб подобни думи!
Бъди благословена и ти!
Прекрасен летен ден ти желая!
цитирай
41. mariani - Хубава
19.08.2010 08:43
беше разходката :)
Чудесни снимки си направила, ckarlet
Благодаря, и нека е усмихнат денят ти
цитирай
42. smani - (• _ •)
19.08.2010 08:46
Привет Скарлет! И за нас е удоволствие да бъдем с теб!!! :)

Естествено аз малко съжалявам, че виртуалното ни познанство е съвсем отскоро, излиза че съм пропуснал почти цяла година. :)
цитирай
43. mikino - Желая ти още много дълго време тук!
19.08.2010 08:49
Благодаря ти за приятната разходка! Винаги ми е било приятно да минавам от тук и се надявам да продължаваш да ни радваш!
цитирай
44. ckarlet - 41. Мariani, добро утро!
19.08.2010 08:58
mariani написа:
беше разходката :)
Чудесни снимки си направила, ckarlet
Благодаря, и нека е усмихнат денят ти


Радвам се, че ти е харесал постинга!
Благодаря ти, че отново си тук! И аз ти желая усмихнат ден!
цитирай
45. ckarlet - 42. Smani, добро утро!
19.08.2010 09:07
smani написа:
Привет Скарлет! И за нас е удоволствие да бъдем с теб!!! :)

Естествено аз малко съжалявам, че виртуалното ни познанство е съвсем отскоро, излиза че съм пропуснал почти цяла година. :)


Не съжалявай, защото не си пропуснал много. Познанството ни е от скоро, но е точно навреме, защото ни предстоят още много хубави дни /надявам се/, както и да се забавляваме и пракарваме приятни минути заедно с всички вас!
Прекрасен летен ден ти желая!
цитирай
46. ckarlet - 43. Мikino, благодаря ти за хубавите думи!
19.08.2010 09:12
mikino написа:
Благодаря ти за приятната разходка! Винаги ми е било приятно да минавам от тук и се надявам да продължаваш да ни радваш!


И на мен винаги ми е било приятно да се отбиваш тук!
Надявам се и в бъдеще да мога да споделям с вас всичко преживяно и да успявам да ви докосна с частица от моята любов!
Усмихнат летен деун ти желая!
цитирай
47. cchery - Страхотно ми дойде тази разходка!
19.08.2010 09:51
Ей така, седейки си на бюрото в офиса в прашна и душна София се озовах сред кристалния въздух, сините небета и ланшните преспи......! Красота и мечтание. Благодаря, Скарлет и... честита годинка!:)))
цитирай
48. vedrina - !!!
19.08.2010 10:06
Prekrasna priroda!!!
цитирай
49. ckarlet - 47. Сchery, благодаря ти!
19.08.2010 10:23
cchery написа:
Ей така, седейки си на бюрото в офиса в прашна и душна София се озовах сред кристалния въздух, сините небета и ланшните преспи......! Красота и мечтание. Благодаря, Скарлет и... честита годинка!:)))


Радвам се, че така ти е подействал постинга!
Усмихнат ден и на теб!
цитирай
50. ckarlet - 48. Vedrina, добре си дошла и ти тук!
19.08.2010 10:31
vedrina написа:
Prekrasna priroda!!!


Исках да кача повече снимаки за езерата, но публикувах само за две от тях, защото другите не са много сполучливи!
Прекрасно е, че и ти ме посети!
Хубав ден и приятно забавление тук!
цитирай
51. erato7 - Благодаря ти, миличка, за чудес...
19.08.2010 11:27
Благодаря ти, миличка, за чудесната виртуална разходка! Удоволствие е за мен да прекрачвам "прага на твоя блог"! Бъди такава, каквато си!:))) Прегръдка!:)))
цитирай
52. ckarlet - 51. Еrato7, благодаря ти!
19.08.2010 11:38
erato7 написа:
Благодаря ти, миличка, за чудесната виртуална разходка! Удоволствие е за мен да прекрачвам "прага на твоя блог"! Бъди такава, каквато си!:))) Прегръдка!:)))


Нека носим светлината в душата си!
Прекрасен ден и за теб!
цитирай
53. hikma - честита блогодинка
19.08.2010 12:41
разходката беше удоволствие, не съм ходил по тези места, някой ден... поздрави и много светлина в душата ти!
цитирай
54. hristo27 - Благодаря ти за езерата! Не мога ...
19.08.2010 12:48
Благодаря ти за езерата!
Не мога никога да ги забравя, красиви са през всички сезони!
цитирай
55. ckarlet - 53. Hikma, благодаря ти!
19.08.2010 12:48
hikma написа:
разходката беше удоволствие, не съм ходил по тези места, някой ден... поздрави и много светлина в душата ти!


Ведър ден и много незабравими мигове!
цитирай
56. ckarlet - 54. Hristo27, благодаря ти!
19.08.2010 12:51
hristo27 написа:
Благодаря ти за езерата!
Не мога никога да ги забравя, красиви са през всички сезони!


Радвам се, че отново си тук и отдели време да разгледаш постинга!
Прекрасен ден ти желая!
цитирай
57. tili - Благодаря за всичко,
19.08.2010 13:04
което ни даваш вече цяла година, мила Скарлет!!! Привет, ойларипииии;-))))))))
цитирай
58. ckarlet - 57. Тили, благодаря ти!
19.08.2010 13:07
tili написа:
което ни даваш вече цяла година, мила Скарлет!!! Привет, ойларипииии;-))))))))


Само ако знаеш колко много положителност ми давате всички тук!
Никой не може да ми отнеме любовта към приятелите...
Радвам се, че и ти си сред тях!
цитирай
59. анонимен - Честита ти годинка в блог.бг!!!
19.08.2010 13:41
Още много хубави поводи за празнуване и много приятели!
Красиви снимки!!:))))
цитирай
60. ckarlet - 59. Вихре, благодаря ти от сърце!
19.08.2010 13:45
vihra13 написа:
Още много хубави поводи за празнуване и много приятели!
Красиви снимки!!:))))


Искрено се надявам, че ще имаме много поводи за празнуване и нека да е с приятели като всички вас!
Вълшебен и много усмихнат ден ти желая!
цитирай
61. katan - Честито!
19.08.2010 14:26
Честита годишнина, скъпа Скарлет!
Много да са годините ти в блога, а още повече приятелите, които те ценят и обичат!
Радвам се, че съм една от тях!
Ти създаваш топлина и настроение - твои, специфични!
Продължавай да твориш и да ни радваш!

Постингът ти е много свеж и отморяващ, пълен с настроение! Благодаря ти, че ме зареди с енергия от Рила!!

цитирай
62. basst - Честита ти годишна, Прекрасна! За ...
19.08.2010 14:37
Честита ти годишна, Прекрасна! За мен беше удоволствие да те чета :)*
А колко е красиво и прохладно в Рила..ммммм... Пожелавам го на всеки :)
цитирай
63. ckarlet - 61. Мила Катя, благодаря ти за прекрасния и изпълнен с топлота коментар!
19.08.2010 14:40
katan написа:
Честита годишнина, скъпа Скарлет!
Много да са годините ти в блога, а още повече приятелите, които те ценят и обичат!
Радвам се, че съм една от тях!
Ти създаваш топлина и настроение - твои, специфични!
Продължавай да твориш и да ни радваш!

Постингът ти е много свеж и отморяващ, пълен с настроение! Благодаря ти, че ме зареди с енергия от Рила!!



Радвам се, че имам приятел като теб, който също ме дарява с необикновената си топлота! Чест и удоволствие е, че ти също ме смяташ за такава!
Благословена да си и ти, и прекрасното ти семейство!
цитирай
64. dengubara - О, честито, честито!
19.08.2010 14:45
Гуш и усмивки от начинаещите:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
65. ckarlet - 62. Вasst, благодаря!
19.08.2010 14:52
basst написа:
Честита ти годишна, Прекрасна! За мен беше удоволствие да те чета :)*
А колко е красиво и прохладно в Рила..ммммм... Пожелавам го на всеки :)


Чувствата са ни взаимни, мила! И за мен беше удоволствие цяла година да съм с всички вас! И всеки миг остава за мен незабравим!
Прекрасен ден ти желая!
цитирай
66. ckarlet - 64. Dengubara - О, честито, честито!
19.08.2010 15:00
dengubara написа:
Гуш и усмивки от начинаещите:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


Благодаря, благодаря! Пожелавам ти същата радост!
Усмивки и от по-напредналите:))))))
цитирай
67. blagovestie - Еее, честито, Скарлетче!
19.08.2010 15:41
Чудесна си! Още поне 100 години да ни радваш ;))

ПП: И си дала много повече...
Лично мен си ободрявала и окуражавала с разбиране и позитивизъм безброй пъти. Благодаря, за което! Прегръщам те, приятелко! :*

ПП 2: Снимките са чудесни, разходката ми се отрази страхотно :))
цитирай
68. ckarlet - 68. Люси, благодаря ти от сърце!
19.08.2010 15:48
blagovestie написа:
Чудесна си! Още поне 100 години да ни радваш ;))

ПП: И си дала много повече...
Лично мен си ободрявала и окуражавала с разбиране и позитивизъм безброй пъти. Благодаря, за което! Прегръщам те, приятелко! :*

ПП 2: Снимките са чудесни, разходката ми се отрази страхотно :))


С умиление ще споделя, че в твоите постинги и коментари винаги съм намирала подкрепа и добронамереност, точно когато ми е била най-нужна!
Бъди все такава и в следващите 100 години!:))
Прегръдки и от мен!
цитирай
69. fatmin - Chestita godishnina v blog;bg =...
19.08.2010 16:50
Chestita godishnina v blog;bg =radvam se che te imam tuk/Prodaljavai da ni radvash sas hubavite si stihove. Pregradki i pozdravi !!!
цитирай
70. ckarlet - 69. Фатмин, благодаря ти от сърце!
19.08.2010 17:17
[quote=fatmin]Chestita godishnina v blog;bg =radvam se che te imam tuk/Prodaljavai da ni radvash sas hubavite si stihove. Pregradki i pozdravi !!! [/quote

Как се радвам, че и ти не пропусна да ме поздравиш!
За къде съм без вас приятелите!
Прекрасна вечер ти желая!
цитирай
71. hope17 - Скарлет,
19.08.2010 17:26
Едва ли е толкова от значение какво ще ти пожелая, затова избирам този път да съм традиционалист - всичко, за което сама мечтаеш и желаеш, нека него получиш. Аз влязох малко след теб тук и си направих вече равносметката, дано и твоята да е на лице. Човек трябва винаги да се стреми да се усъвършенства и да научава възможно най-много, да попълва празнините и да разширява хоризонта пред себе си. Само така върви напред и живота му е осмислен. Пълнежа на всичко важно в живота е, който дава стимул за изява. Следващите 365 дни да са за теб такива, които да ти носят удовлетворение и щастие !
:):):)
цитирай
72. tota - Мила Скарлет!
19.08.2010 17:31
За малко да пропусна твоята прекрасна разходка из Рила планина!! Благодаря ти!! Радвам се, че си сред нас! Желая ти здраве и много щастие!! С обич!!
цитирай
73. ckarlet - 71. Рени, благодаря ти!
19.08.2010 17:42
hope17 написа:
Едва ли е толкова от значение какво ще ти пожелая, затова избирам този път да съм традиционалист - всичко, за което сама мечтаеш и желаеш, нека него получиш. Аз влязох малко след теб тук и си направих вече равносметката, дано и твоята да е на лице. Човек трябва винаги да се стреми да се усъвършенства и да научава възможно най-много, да попълва празнините и да разширява хоризонта пред себе си. Само така върви напред и живота му е осмислен. Пълнежа на всичко важно в живота е, който дава стимул за изява. Следващите 365 дни да са за теб такива, които да ти носят удовлетворение и щастие !
:):):)


Рени, и аз ще ти отговоря традиционно. Като ден днешен помня времето и конкретния повод, заради който влязох в твоя стойностен блог. През всичките тези 365 дни си поставяла тематика, която истински ме интересува и вълнува. Дава отговори на много мои въпроси, за което съм ти благодарна от сърце! Надявам се, по-скоро съм сигурна, че и през следващата ни година от пребиваването ни в blog.bg ще ни бъде също толкова интерсно и увлекателно, както и до сега. Благодаря ти още веднъж и ти пожелавам прекрасна вечер!
цитирай
74. ckarlet - 72. Тота, благодаря ти!
19.08.2010 17:48
tota написа:
За малко да пропусна твоята прекрасна разходка из Рила планина!! Благодаря ти!! Радвам се, че си сред нас! Желая ти здраве и много щастие!! С обич!!


Аз никога няма да пропусна да ти благодаря за милото пожелание, отправено от един от утвърдените блогъри, които харесвам! Радвам се, че от една година имам удоволствието да чета твоите прекрасни постинги!
Романтична вечер!
цитирай
75. temenuga - Честита годишнина! Прекрасни са ...
19.08.2010 18:23
Честита годишнина! Прекрасни са снимките, както и зарядът, вложен в тях! Нека този заряд ти дава енергия и вдъхновение да продължаваш да отстояваш интелигентното си присъствие тук, което дава емоция за хората, които те ценят и четат!
цитирай
76. universalnite000 - :) Много мил поздрав с чудесната ...
19.08.2010 18:30
:) Много мил поздрав с чудесната Рила , ckarlet ! Най-сърдечни благопожелания за годишнината и дано успехът е твой спътник - както тук, така и в останалите твои начинания :)
цитирай
77. ckarlet - 75. Temenuga, благодаря ти за топлия коментар!
19.08.2010 18:35
temenuga написа:
Честита годишнина! Прекрасни са снимките, както и зарядът, вложен в тях! Нека този заряд ти дава енергия и вдъхновение да продължаваш да отстояваш интелигентното си присъствие тук, което дава емоция за хората, които те ценят и четат!


Тук влязох преди всичко от любопитство. Съвсем случайно. Сега знам, че няма случайни неща...Радвам се, че срещнах много хора, които ми давате този заряд и енергия, а от там идва и вдъхновението. Прекрасно е, че и ти ме поздрави! Знаеш, че обичам да те посещавам и да стоя дълго при теб!
Нежна вечер ти желая!

цитирай
78. ckarlet - 76. Universalnite000, прекрасно е, че и ти си тук!
19.08.2010 18:49
universalnite000 написа:
:) Много мил поздрав с чудесната Рила , ckarlet ! Най-сърдечни благопожелания за годишнината и дано успехът е твой спътник - както тук, така и в останалите твои начинания :)


Благодаря ти за милите думи! Много ме зарадва! Приеми и моите благопожелания за един щастлив живот, изпълнен с много романтика и нежност!
Прекрасна вечер ти желая!
цитирай
79. priqtel12 - ЧЕСТИТО!
19.08.2010 20:10
Поздрави за годинката тук и много нови приятели да намериш в блог пространството!
цитирай
80. ckarlet - 79. Иве, благодаря ти!
19.08.2010 20:47
priqtel12 написа:
Поздрави за годинката тук и много нови приятели да намериш в блог пространството!


Харесва ми да съм сред вас и да споделяме взаимно радости и мъки! Радвам се, че се присъедини към компанията, защото и ти си ми много скъпа!
Прекрасна вечер ти желая от сърце!
цитирай
81. henzelski - Ти
20.08.2010 08:08
отначало беше "Анонимна Скарлет", когато четеше и коментираше в моя блог. Отдавна не си анонимна - от 365 дни сигурно - но според мен, би трябвало да прибавиш към тях и времето на анонимността си, защото още тогава си имаше поведение на блогърка.
Поздрави за годинката плюс, Скарлет! И продължавай все така...;)
цитирай
82. ckarlet - 81. Краси, благодаря ти от цялото си сърце!!!
20.08.2010 08:59
henzelski написа:
отначало беше "Анонимна Скарлет", когато четеше и коментираше в моя блог. Отдавна не си анонимна - от 365 дни сигурно - но според мен, би трябвало да прибавиш към тях и времето на анонимността си, защото още тогава си имаше поведение на блогърка.
Поздрави за годинката плюс, Скарлет! И продължавай все така...;)


Тук влязох от любопитство и много случайно. Ти бе от първите хора, които прочетох и твоите стихове ме омагьосаха. Радвам се, че аурата, която усетих тогава около теб продължава да сияе с още по-голяма светлина и днес! Никога няма да спра да се вълнувам, когато чета нещо твое, защото е истинско, нежно и много красиво! Всеки постинг е поднесен по интелигентен и завладяващ начин. Така ме развълнува твоя поздрав и спомените от нашето запознанство!
Да, беше доста преди да направя това блогче. Радвам се, че те познавам, Краси, и си сред моите приятели… Имам нужда от всички ВАС и ВИ БЛАГОДАРЯ, ЧЕ ВИ ИМА!!!


цитирай
83. sparotok - благодаря
20.08.2010 12:52
ckarlet написа:
sparotok написа:
Честито Скарлет!

Нека и следващата ти година в блога да е изпълнена с хубави емоции!
Живей с красотата!


Удоволствие и чест е за мен, че те познавам!
Вярвам, че и следващата година ще бъде изпълнена с незабравими мигове, приятни емоции и много полезна информация, която откривам тук!
Нежна и красива вечер ти желая!


Благодаря ти Скарлет!
цитирай
84. ckarlet - 83. Sparotok, аз ти благодаря, че намираш време и за мен!
20.08.2010 12:58
sparotok написа:
ckarlet написа:
sparotok написа:
Честито Скарлет!

Нека и следващата ти година в блога да е изпълнена с хубави емоции!
Живей с красотата!


Удоволствие и чест е за мен, че те познавам!
Вярвам, че и следващата година ще бъде изпълнена с незабравими мигове, приятни емоции и много полезна информация, която откривам тук!
Нежна и красива вечер ти желая!


Благодаря ти Скарлет!


Малко се обърках. Ти ли си или заместникът ти?:))
Пошегувах се! Радвам се, че си тук!
Прекрасен и романтичен ден ти желая!
цитирай
85. desilazarova - Даряваш ни красота и удоволствие! ...
20.08.2010 15:16
Даряваш ни красота и удоволствие! Поздрави!:)
цитирай
86. ckarlet - 85. Desilazarova, благодаря ти!
20.08.2010 15:29
desilazarova написа:
Даряваш ни красота и удоволствие! Поздрави!:)


Искрено се надявам да е така, Деси!
Вълшебен ден ти желая!
цитирай
87. diso - Честита годишнина!
21.08.2010 06:59
Почти по едно време сме се "родили". Страхотна красота си ни подарила по случая:))
цитирай
88. platttonnn - Удоволствие и вдъхновение,
21.08.2010 08:04
изпитвам щом пристъпя този праг. Честита годишнина ckarlet,бъди жива,здрава,весела,щастлива и заможна. Само истинската мъжественост,може да се подчини безусловно,на природната женственост.
цитирай
89. ckarlet - 87. Diso, добро утро!
21.08.2010 09:35
diso написа:
Почти по едно време сме се "родили". Страхотна красота си ни подарила по случая:))


Нямаше да е същото, ако теб те нямаше тук, защото и ти си от моите приятели, които много ценя и уважавам във виртуала! Да, с теб започнахме по едно и също време, но ти си по-уверен в стъпките си. Признавам си го!:)) Удоволствие е да вляза в твоята виртуална къщичка, защото от постингите ти струи голяма позитивност, с която се зареждам за целия ден!
Радвам се, че и снимките си харесал. Исках да кача и от Хижа "Седемте Рилски езера", която е в близост до тях, но не успях. А част от снимките за езерата не са успешни и затова съм публикувала само две от тях. Благодаря ти, че и ти намина!
Достави ми огромна радост!
Вълшебен ден ти желая!

цитирай
90. ckarlet - 88. Рlatttonnn, благодаря ти за топлите думи!
21.08.2010 09:41
platttonnn написа:
изпитвам щом пристъпя този праг. Честита годишнина ckarlet,бъди жива,здрава,весела,щастлива и заможна. Само истинската мъжественост,може да се подчини безусловно,на природната женственост.


Удоволствието е и за мен, че човек като теб пристъпва виртуалния ми праг! С теб се познаваме от скоро, но се надявам и занапред да намираш нещо интересно тук! Минутите прекарани и в твоя блог също ми доставят голямо удоволствие!
Романтичен и хубав ден ти желая!
цитирай
91. gorivo - Я , значи и ти направи годинка :)
21.08.2010 16:12
супер , поздравявам те и се надявам още дъло да се четем тук :) защото на мен определено ми харесва при теб :)Много радостни поводи , за писане ти желая :0)
цитирай
92. ckarlet - 91. Gorivo, благодаря ти!
21.08.2010 16:16
gorivo написа:
супер , поздравявам те и се надявам още дъло да се четем тук :) защото на мен определено ми харесва при теб :)Много радостни поводи , за писане ти желая :0)


Радвам се, че се отби! Ти беше от хората, които през цялата година ме подкрепяха! И аз се надявам дълго да се четем и да споделяме емоциите си! И на мен ми харесва при теб!
Ти си слънчево момче и заслужаваш много щастие с твоята любима!
Прекрасен и романтичен ден!
цитирай
93. iliada - Поздрави Скарлет!:)
21.08.2010 19:46
През вдсичките тези дни се чувствах чудесно в твоя блог!
Желая ти здраве , щастие и много искрени приятели!:)
цитирай
94. ckarlet - 93. Iliada, благодаря ти от сърце!
21.08.2010 19:53
iliada написа:
През вдсичките тези дни се чувствах чудесно в твоя блог!
Желая ти здраве , щастие и много искрени приятели!:)


Прекрасно е, че талантлив човек като теб изрича толкова мили думи за блогчето ми!
Удоволствието е взаимно! Когато аз посетя твоя блог изпитвам едно огромно възхищение от невероятните ти картини и талант! Благословена бъди!
цитирай
95. thefaceoftheshadow - Честито!
22.08.2010 13:41
Пожелавам ти още много по толкова!
цитирай
96. ckarlet - 95. Thefaceoftheshadow, благодаря ти!
22.08.2010 13:58
thefaceoftheshadow написа:
Пожелавам ти още много по толкова!


Прекрасен слънчев ден ти желая!
цитирай
97. kaprizna - Честит празник!
22.08.2010 15:51
Пожелавам ти много хубави моменти в блога!
С удоволствие те чета!
цитирай
98. ckarlet - 97. Kaprizna, благодаря ти!
22.08.2010 16:03
kaprizna написа:
Пожелавам ти много хубави моменти в блога!
С удоволствие те чета!


За мен е удоволствие, когато ми гостуваш!
Прекрасен летен ден ти желая!
цитирай
99. анонимен - Здравей ckarlet!
22.08.2010 17:02
Времето лети! Много често ни се струва, че се движи по-бързо от
очакваното...
Хубав пост - вълшебно-чисти снимки на красивата българска планина!
За пореден път се уверяваме, че притежаваме прекрасна природа!
Дай-Боже и да имаме възможност да и се наслаждаваме и в реално време...
Желая нови успехи в блог.бг и много лично щастие!
цитирай
100. ckarlet - 99. Аntoan1antoan, благодаря ти за прекрасния коментар!
22.08.2010 17:11
antoan1antoan написа:
Времето лети! Много често ни се струва, че се движи по-бързо от
очакваното...
Хубав пост - вълшебно-чисти снимки на красивата българска планина!
За пореден път се уверяваме, че притежаваме прекрасна природа!
Дай-Боже и да имаме възможност да и се наслаждаваме и в реално време...
Желая нови успехи в блог.бг и много лично щастие!


С присъствието си винаги внасяш необикновена топлина!
А за времето си много прав. То си лети и дори не се усеща, кога се е изнизало.
Успехи и на теб във всяко начинание!
Нежна и красива вечер ти желая!
цитирай
101. lotos16 - Честито, Скарлет!
23.08.2010 18:47
Една годинка вече? Браво!
Пожелавам ти още добри и верни приятели тук, незабравими, красиви и вълнуващи мигове в блога. :)))))
цитирай
102. ckarlet - 101. Благодаря ти, Павлинче!
23.08.2010 18:51
lotos16 написа:
Една годинка вече? Браво!
Пожелавам ти още добри и верни приятели тук, незабравими, красиви и вълнуващи мигове в блога. :)))))


Надявам се да се сбъднат хубавите ти пожелания! И при теб да се връщат двойно! Радвам се, че се отби и тук!
Прекрасна вечер ти желая!
цитирай
103. rebellion - Аз съм отскоро тук и се присъедин...
23.08.2010 19:27
Аз съм отскоро тук и се присъединявам към поздравите на другите . Живот и здраве ти пожелавам !
цитирай
104. ckarlet - 103. Rebellion, благодаря за поздравленията!
23.08.2010 19:31
rebellion написа:
Аз съм отскоро тук и се присъединявам към поздравите на другите . Живот и здраве ти пожелавам !


Пожелавам ти много приятни емоции и незабравими мигове!
Със сигурност ще ти бъде забавно в bog.bg. Ще се радвам да ми гостуваш отново!
Романтична вечер ти желая!
цитирай
105. umma - Поздравления и от мен за годинката ...
23.08.2010 23:15
Поздравления и от мен за годинката :)))
И още много години да се срещаме тук!
Дижна8/Умма?Котъо-Пух/Азити :):):):):):):)
цитирай
106. ckarlet - 105. Umma, благодаря ти!
23.08.2010 23:19
umma написа:
Поздравления и от мен за годинката :)))
И още много години да се срещаме тук!
Дижна8/Умма?Котъо-Пух/Азити :):):):):):):)


Искрено ще се радвам да се срещаме и да си прекарваме хубаво тук! Прекрасно е, че дългогодишни блогъри като теб ме поздравяват и насърчават да вървя напред!
Звездна и много красива нощ ти желая!
цитирай
107. makont - Ехо, здравей и честит първи рожден ден на твоя блог!
24.08.2010 11:14
Пиши все така интересно и бъди все така отзивчива, мила и талантлива. За ме е удоволствие да посещавам твоя блог. Успех и усмихнат вторник.
цитирай
108. ckarlet - 107. Мakont, благодаря ти!
24.08.2010 11:50
makont написа:
Пиши все така интересно и бъди все така отзивчива, мила и талантлива. За ме е удоволствие да посещавам твоя блог. Успех и усмихнат вторник.


Ти си искрен човек, затова твоята оценка и поздрави ме карат да се чувствам по много специален начин! Радвам се, че и ти си тук!
Прекрасен летен ден!
цитирай
109. queerfish - Скарлет,
24.08.2010 15:04
малко позакъснял поздрав за едната ти годинка! Само искам да кажа, че харесвам разходките в твоя блог ;) Прегръдки :*
цитирай
110. ckarlet - 109. Queerfish, благодаря!
24.08.2010 15:24
queerfish написа:
малко позакъснял поздрав за едната ти годинка! Само искам да кажа, че харесвам разходките в твоя блог ;) Прегръдки :*


Никога не е късно човек да получи приятелски поздрави, Снежи! Те винаги радват сърцето!
Прекрасна и много романтична вечер!
цитирай
111. lubara - Поздрави, ckarlet !
26.08.2010 18:24
111 - ия коментар е за мен. Една година ли, че как така бързо премина! Много хубави снимки, бъди здрава !
цитирай
112. ckarlet - 111. Lubara, благодаря ти!
26.08.2010 18:29
lubara написа:
111 - ия коментар е за мен. Една година ли, че как така бързо премина! Много хубави снимки, бъди здрава !


И на мен ми се видя, че бързо отмина една година. Радвам се, че и ти си тук!
Прекрасна вечер ти желая! Всъщност твоите навярно са винаги хубави! Ти си галеник на съдбата:)) Бъди здрав и все така щастлив, както ти така и прекрасното ти семейство!
цитирай
113. georgiev - България е най-красивата страна в ...
26.08.2010 23:19
България е най-красивата страна в света. България винаги ще бъде в сърцата на всички честни българи. Защото както майката, така и Родината е само една. Нашата Родина е България и никога не може да бъде заменена с никоя друга.
цитирай
114. ckarlet - 113. Georgiev, благодаря ти за коментара!
26.08.2010 23:26
georgiev написа:
България е най-красивата страна в света. България винаги ще бъде в сърцата на всички честни българи. Защото както майката, така и Родината е само една. Нашата Родина е България и никога не може да бъде заменена с никоя друга.


Напълно споделям написаното. Радвам се, че имаме едни и същи ценностни системи.
Дано повече хора мислят като нас!
Приятна вечер!
цитирай
115. tortinka2 - Природата е красива. В нея няма г...
30.08.2010 14:11
Природата е красива.В нея няма грозни неща.Величествена красота!
цитирай
116. ckarlet - 115. Няма нищо по-величествено от природата, Tortinka2!
30.08.2010 19:10
tortinka2 написа:
Природата е красива.В нея няма грозни неща.Величествена красота!


Тя е съчетание на всичко красиво, което може да има в живота ни!
Приятна вечер ти желая! Радвам се на посещението ти тук!
цитирай
117. mmagy - Закъснях. . . . но никога не е късно да ...
31.08.2010 21:32
Закъснях....но никога не е късно да поздравиш приятелче,нали:)
Честита първа годинка,Скарлет!
За мен е удоволствие да идвам в твоя виртуален дом!
А това е моя подарък за прекрасната домакиня!:)
http://www.vbox7.com/play:bad5d8a6
цитирай
118. ckarlet - 117. Добро утро, мила Маги!
01.09.2010 08:09
mmagy написа:
Закъснях....но никога не е късно да поздравиш приятелче,нали:)
Честита първа годинка,Скарлет!
За мен е удоволствие да идвам в твоя виртуален дом!
А това е моя подарък за прекрасната домакиня!:)
http://www.vbox7.com/play:bad5d8a6


Никога не е късно да поздравиш приятел и да го посетиш! За мен е огромна радост твоето внимание, което проявяваш към мен и моето блогче!
А подаръкът ти е великоепен!
Благодаря ти от сърце, Маги! Вълшебен ден ти желая!
цитирай
119. kasnaprolet9999 - Много красиви снимки, когато човек ...
03.09.2010 23:27
Много красиви снимки, когато човек се докосва до тези места, някак си се пречиства и възвисява, започва нова страница от живота си, с мен се случи това, преди много години точно там.
цитирай
120. ckarlet - 119. Благодаря ти, Невенче, за хубавия коментар!
04.09.2010 09:12
kasnaprolet9999 написа:
Много красиви снимки, когато човек се докосва до тези места, някак си се пречиства и възвисява, започва нова страница от живота си, с мен се случи това, преди много години точно там.


Права си, когато човек се докосне до природата винаги се зарежда с енергия и сила!
Прекрасни почивни дни ти желая!
цитирай
121. yotovava - Заслужаваше си
04.09.2010 16:37
да се поразходя тук.
Поздрави
Валя
цитирай
122. ckarlet - 122. Валя, добре си дошла тук!
04.09.2010 16:40
yotovava написа:
да се поразходя тук.
Поздрави
Валя


Радвам се, че ти е допаднала разходката!
Хубава вечер ти желая!
цитирай
123. bobsun123 - Никой не може да отнеме вярата и обичта в родината ни!
26.09.2010 20:03
Отново страхотен постинг - една от най-хубавите български песни съчетана с тези прекрасни снимки на Рила планина.Поздравления!
цитирай
124. ckarlet - 123. Вobsun123 - Никой не може да отнеме вярата и обичта в родината ни!
26.09.2010 20:11
bobsun123 написа:
Отново страхотен постинг - една от най-хубавите български песни съчетана с тези прекрасни снимки на Рила планина.Поздравления!


Хей, Слънчева Вobsun123, знаеш ли как ми липсваше точно тук твоето присъствие и така ме зарадва тази вечер, че си отделила от свободното си време да разглеждаш моите постинги!
Никой не е в състояние да ни отнеме любовта към Родината, а и към хората!
Благодаря ти, приятелко!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930