Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: ckarlet
Категория: Тя и той
Прочетен: 2285320
Постинги: 228
Коментари: 8200
Гласове: 43107
Постинг
04.09.2010 16:30 - Райски кът...
Автор: ckarlet Категория: Тя и той   
Прочетен: 17231 Коментари: 68 Гласове:
57

Последна промяна: 07.09.2010 10:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Райски кът...

 Сънувах сън и бе  вълшебство,

лежахме на трева във райски кът.

Безброй звезди ни галеха горещо,

сияние видях по млечен път.

Дочувахме щурчета с нежна песен

във тиха нощ и късен час,

те свиреха със тон чудесен,

за любовта, за лятото, за нас!

А после изгревът на слънцето

погали ни със топлите лъчи,

целуна и помилва  по лицето,

докосна струните на моите мечти.

И все дочувах твоето Обичам,

не исках да отварям днес очи,

и в думите и в теб се вричам

копнея те до болка, обичай ме и ти!

image






Тагове:   кът,


Гласувай:
60



Следващ постинг
Предишен постинг

1. thefaceoftheshadow - Любов...
04.09.2010 16:35
...прекрасно чувство! Особено когато е споделено! Пожелавам ти все такива прекрасни емоции! Поздрави!
цитирай
2. ckarlet - 1. Thefaceoftheshadow, благодаря ти!
04.09.2010 16:38
thefaceoftheshadow написа:
...прекрасно чувство! Особено когато е споделено! Пожелавам ти все такива прекрасни емоции! Поздрави!


Няма по-прекрасно чувство от любовта! Нека да е споделена...
Красива вечер ти желая!
цитирай
3. scarletpearl - Хубаво :)
04.09.2010 16:43
И ако позволите, Скарлет, един контрапункт на постинга Ви

Признание

( 03.01.2010)

Унесена след тебе да вървя,
сънувала съм, че заради мен
през огън би вървял и ти.
Уж тръгна си, а пък следите ти навсякъде.
Следи от сянката ти. Все още ме боли.
И в тази сянка се топя.
Сега не бих обичала.
Не бих ти вярвала.
Не бих те следвала.
Не бих признала нежността.
Защо ли? - питаш.
Отне ми всичко.
След теб остана сянка и следи.
И маската на безразличие.
Поставих я сама
Не те проклех.
Не те намразих.
Не те и преживях.
И ако някога за мен си спомниш,
аз знам, че няма да те разбера.
Загина в мене всичко-
копнеж и обич.
Просто изгоря.
Не искам да се вричам в нищо.
Олтар ми бе. Отне ми всичко.
Простено да ти е. Не те виня.
Сега запълвам празнотата.
С какво ? И аз не знам.
Ще мине време.
Ще те изтрия.

Ще избледнееш ли ?
Кога ?


http://www.youtube.com/watch?v=VUQBAnwBE3c&feature=player_embedded

Приятен ден, Скарлет ( О' Хара ) !
:)


цитирай
4. stela50 - Красив сън ,Скарлет ...Влюбен, чувствен ,копнежен ...
04.09.2010 16:54
Най-прекрасното чувство в хубав ,нежен стих.И чудесна песен .
Поздравления за постинга !
цитирай
5. ckarlet - 3. Scarletpearl, добре си дошла тук!
04.09.2010 16:56
scarletpearl написа:
И ако позволите, Скарлет, един контрапункт на постинга Ви

Признание

( 03.01.2010)

Унесена след тебе да вървя,
сънувала съм, че заради мен
през огън би вървял и ти.
Уж тръгна си, а пък следите ти навсякъде.
Следи от сянката ти. Все още ме боли.
И в тази сянка се топя.
Сега не бих обичала.
Не бих ти вярвала.
Не бих те следвала.
Не бих признала нежността.
Защо ли? - питаш.
Отне ми всичко.
След теб остана сянка и следи.
И маската на безразличие.
Поставих я сама
Не те проклех.
Не те намразих.
Не те и преживях.
И ако някога за мен си спомниш,
аз знам, че няма да те разбера.
Загина в мене всичко-
копнеж и обич.
Просто изгоря.
Не искам да се вричам в нищо.
Олтар ми бе. Отне ми всичко.
Простено да ти е. Не те виня.
Сега запълвам празнотата.
С какво ? И аз не знам.
Ще мине време.
Ще те изтрия.

Ще избледнееш ли ?
Кога ?


http://www.youtube.com/watch?v=VUQBAnwBE3c&feature=player_embedded

Приятен ден, Скарлет ( О' Хара ) !
:)



Благодаря ти за красивия и поетичен коментар, който си струва да го прочетем!
Хареса ми и избраното клипче!
Радвам се, че прекрачи прага на виртуалната ми къща!
Хубава вечер ти желая!
цитирай
6. ckarlet - 4. Stela50 - Красив сън ,Скарлет ...Влюбен, чувствен ,копнежен ...
04.09.2010 16:59
stela50 написа:
Най-прекрасното чувство в хубав ,нежен стих.И чудесна песен .
Поздравления за постинга !


Да, понякога сънищата са красиви и изпълнени с много силни чувства!
Дано и в реалността се случват!
Благодаря ти от сърце, че отново си тук!
цитирай
7. fatmin - "Ако ти живееш сто години, аз ...
04.09.2010 17:03
"Ако ти живееш сто години, аз искам да живея сто години без един ден, така че никога да не живея без теб." Tova bqh go prochela nqkade po net i mn mi haresa prosto mi dopadna. ot vse sarce jelaq ti tova na teb .Pozdravi za hubaviq stih !Badi shatsliva !!! Pregrashtam te i pozdravi !
цитирай
8. ckarlet - 8. Фатмин, благодаря ти от сърце!
04.09.2010 17:08
fatmin написа:
"Ако ти живееш сто години, аз искам да живея сто години без един ден, така че никога да не живея без теб." Tova bqh go prochela nqkade po net i mn mi haresa prosto mi dopadna. ot vse sarce jelaq ti tova na teb .Pozdravi za hubaviq stih !Badi shatsliva !!! Pregrashtam te i pozdravi !


Не бях я чела тази мисъл, но е уникална и ми хареса много!
Направо си е диамант.
Поздрави на прекрасното ти семейство! Хубава вечер, приятелко!
цитирай
9. scarletpearl - Скарлет ( О'Хара) :)
04.09.2010 17:20
ckarlet написа:
scarletpearl написа:
И ако позволите, Скарлет, един контрапункт на постинга Ви

Признание

( 03.01.2010)

Унесена след тебе да вървя,
сънувала съм, че заради мен
през огън би вървял и ти.
Уж тръгна си, а пък следите ти навсякъде.
Следи от сянката ти. Все още ме боли.
И в тази сянка се топя.
Сега не бих обичала.
Не бих ти вярвала.
Не бих те следвала.
Не бих признала нежността.
Защо ли? - питаш.
Отне ми всичко.
След теб остана сянка и следи.
И маската на безразличие.
Поставих я сама
Не те проклех.
Не те намразих.
Не те и преживях.
И ако някога за мен си спомниш,
аз знам, че няма да те разбера.
Загина в мене всичко-
копнеж и обич.
Просто изгоря.
Не искам да се вричам в нищо.
Олтар ми бе. Отне ми всичко.
Простено да ти е. Не те виня.
Сега запълвам празнотата.
С какво ? И аз не знам.
Ще мине време.
Ще те изтрия.

Ще избледнееш ли ?
Кога ?


http://www.youtube.com/watch?v=VUQBAnwBE3c&feature=player_embedded

Приятен ден, Скарлет ( О' Хара ) !
:)



Благодаря ти за красивия и поетичен коментар, който си струва да го прочетем!
Хареса ми и избраното клипче!
Радвам се, че прекрачи прага на виртуалната ми къща!
Хубава вечер ти желая!



Благодаря за поканата :)

И само бих искала да добавя, че към днешна дата бих аранжирала този си стих с едно от тези клипчета :)
( все още се колебая :))

1/
http://www.youtube.com/watch?v=U1212HVmOiw&feature=player_embedded

2/
http://www.youtube.com/watch?v=u_FAOXmK3qk&feature=player_embedded


Приятна вечер на теб, Скарлет ( О'Хара), и на гостите ти
:)
цитирай
10. scarlety - Скарлет,
04.09.2010 17:24
Много нежен стих,изпълнен с копнеж и любов!
Поздравления за красивия постинг!
цитирай
11. ckarlet - 11. Scarletpearl,
04.09.2010 17:29
Харесвам Adriano Celentano, но изборът е личен:))
Приятна да е и за теб!
цитирай
12. ckarlet - 12. Благодаря ти, Scarlety!
04.09.2010 17:31
scarlety написа:
Много нежен стих,изпълнен с копнеж и любов!
Поздравления за красивия постинг!


Нежна и красива да е вечерта ти и изпълнена с много любов!
цитирай
13. scarletpearl - Скарлет ( О'Хара) :)
04.09.2010 17:35
I bet, it is!
цитирай
14. ckarlet - 15. Scarletpearl,
04.09.2010 17:43
scarletpearl написа:
I bet, it is!


Matter of opinion:)
Thank you!

цитирай
15. monaliza121 - Привет, Скарлет!
04.09.2010 17:46
Чудесен стих, дано сънят ти да се е превърнал в реалност!:))
цитирай
16. ckarlet - 17. Мonaliza121, благодаря ти!
04.09.2010 17:49
monaliza121 написа:
Чудесен стих, дано сънят ти да се е превърнал в реалност!:))


Нека хубавите сънища се превръщат в реалност не само при мен, а при всички вас!
Радвам се, че си тук!
цитирай
17. katan - Прекрасен стих, Скарлет!
04.09.2010 18:08
Безброй звезди, сияние , млечен път, щурчета с нежна песен, тиха нощ ... Вълшебно!
"И все дочувах твоето Обичам" - чувай го на яве и на сън, Скарлет!
От сърце ти го желая!
цитирай
18. hristo27 - Поздрав и от мен! Весели празн...
04.09.2010 18:12
Поздрав и от мен!
Весели празници!
цитирай
19. ckarlet - 19. Мила Катя, благодаря ти от сърце за прекрасния коментар!
04.09.2010 18:14
katan написа:
Безброй звезди, сияние , млечен път, щурчета с нежна песен, тиха нощ ... Вълшебно!
"И все дочувах твоето Обичам" - чувай го на яве и на сън, Скарлет!
От сърце ти го желая!


Твоята положителност и топлота я усещам винаги! А когато влезеш тук, тя проличава с голяма сила! Толкова много любов и доброта има в сърцето и перото ти. Винаги я откривам при всеки твой спомен и разказ прочетени в твоя блог!
Удоволствие и чест е за мен, когато отделяш от личното си време и разгледаш мой постинг!
Чудесно е, че има хора като теб! Много щастие за прекрасното ти семейство!
цитирай
20. ckarlet - 20. Hristo27, благодаря ти!
04.09.2010 18:27
hristo27 написа:
Поздрав и от мен!
Весели празници!


Хубави почивни дни и за теб!
цитирай
21. scarletpearl - @16
04.09.2010 18:30
It was a real pleasure! :))


цитирай
22. ckarlet - 23. Scarletpearl,
04.09.2010 18:32
scarletpearl написа:
It was a real pleasure! :))




И за мен беше удоволствие твоето посещение!
цитирай
23. zabavnata - Прекрасен постинг!
04.09.2010 18:45
Запази вълшебството.;)
цитирай
24. miaa - Много красив стих, Скарлет О Хара! ...
04.09.2010 18:48
Много красив стих, Скарлет О Хара! Песента ме върна много години назад.
Благодаря ти за прекрасните стихове!
цитирай
25. ckarlet - 26. Мiaa - Много красив стих, Скарлет О Хара! ...
04.09.2010 18:55
miaa написа:
Много красив стих, Скарлет О Хара! Песента ме върна много години назад.
Благодаря ти за прекрасните стихове!


Аз ти благодаря за трогателните думи! Песента и на мен ми харесва.
Изпрати ми я едно приятелче, което разбира от музика и реших, че мога да озвуча постинга с нея! Но снимката от райското място съм я правила аз:))
Хубави почивни дни, Миа!


цитирай
26. анонимен - Хубаво стихотворение
04.09.2010 18:59
и Прокол Харум. Какво бях казал преди. А да, жена с вкус. Повтарям го.
цитирай
27. ckarlet - 25. Zabavnata, благодаря ти!
04.09.2010 18:59
zabavnata написа:
Запази вълшебството.;)


Трудно се пази такова вълшебство... Но който е успял е щастливец!
Нежна вечер ти желая!
цитирай
28. ckarlet - 28. Кushel, благодаря ти!
04.09.2010 19:03
kushel написа:
и Прокол Харум. Какво бях казал преди. А да, жена с вкус. Повтарям го.


Хубаво е, че и ти намери време да погледнеш при мен!
Зная, че си много ангажиран човек!
Зареждащи почивни дни ти желая!
цитирай
29. queerfish - Скарлет,
04.09.2010 20:10
сладък вкус оставят тези сънища, нали :) Много нежен сън...и стих :)
Прегръдки, приятелче!
цитирай
30. ckarlet - 31. Снежи, благодаря ти!
04.09.2010 20:15
queerfish написа:
сладък вкус оставят тези сънища, нали :) Много нежен сън...и стих :)
Прегръдки, приятелче!


По принцип рядко сънувам:))
Но е хубаво да имаме подобни сънища! Вкусът им е наистина страхотен!
На теб обаче ти пожелавам да ти се случват в реалност! Всеки ден да ти казват колко много те обичат, защото ти го заслужаваш!
цитирай
31. magnoliya - Чудесна си!
04.09.2010 22:52
Много хубави стихове, песен и клип! Лека и приятна вечер!
цитирай
32. tota - Поздрави за стиха, Скарлет!!
04.09.2010 23:45
Любовта - райски кът на душата ...на фона на нежна песен.. Красиво!
Хубави празнични дни!
цитирай
33. amenda - http://www.youtube.com/watch?v=O4dosu0oj1g&feature=related
05.09.2010 01:23
Много красива и споделена е твоята приказка, Скарлет...
Радвам ти се, усмивки за теб и много любов :-))
цитирай
34. ckarlet - 33. Мagnoliya - Чудесна си!
05.09.2010 07:32
magnoliya написа:
Много хубави стихове, песен и клип! Лека и приятна вечер!


Добро утро, мила!
Радвам се, че ти е допаднало съчетанието!
Прекрасни почивни дни!
цитирай
35. ckarlet - 34. Tota - Поздрави за стиха, Скарлет!!
05.09.2010 07:34
tota написа:
Любовта - райски кът на душата ...на фона на нежна песен.. Красиво!
Хубави празнични дни!


Няма по-райско място от любовта в душата!
Хубави да са и за теб почивните дни! Благодаря ти!
цитирай
36. ckarlet - 35. Аmenda, благодаря ти за коментара и за клипчето!
05.09.2010 07:42
amenda написа:
Много красива и споделена е твоята приказка, Скарлет...
Радвам ти се, усмивки за теб и много любов :-))


Желая ти много споделеност в реалния живот, Аmenda!
И нека почивните дни бъдат вълшебни и за теб!
цитирай
37. blagovestie - Замечтано
05.09.2010 08:51
и копнежно, страшно ми хареса. Носи мир, някаква осъщественост, сбъднатост, поне така го усетих, Скарлетче.
Радвам се за теб, слънчице! Няма как да не си обичана.
Когато човек обича истински обикновено следва ефекта на огледалото.
Пожелавам ти да се чувстваш и да си много обичана, както и струните на мечтите ти никога да не занемяват :)) :*
цитирай
38. ckarlet - 39. Благодаря ти, Люси!
05.09.2010 09:20
blagovestie написа:
и копнежно, страшно ми хареса. Носи мир, някаква осъщественост, сбъднатост, поне така го усетих, Скарлетче.
Радвам се за теб, слънчице! Няма как да не си обичана.
Когато човек обича истински обикновено следва ефекта на огледалото.
Пожелавам ти да се чувстваш и да си много обичана, както и струните на мечтите ти никога да не занемяват :)) :*


Ти си жена с усет! Зная, че си искрена и в пожеланията си!
Винаги съм се радвала на твоята подкрепа тук!
Много, много щастие и за теб, мила!
цитирай
39. erato7 - Пожелавам сбъдване, миличка! От ...
05.09.2010 09:41
Пожелавам сбъдване, миличка! От сърце!
цитирай
40. ckarlet - 41. Еrato7, благодаря ти!
05.09.2010 09:44
erato7 написа:
Пожелавам сбъдване, миличка! От сърце!


И на теб ти желая прекрасни и вълшебни мигове!
Хубав ден!
цитирай
41. freyja - Много си нежна, ckarlet!
05.09.2010 11:45
Влюбен Ден, миличка! :-*
цитирай
42. mamas - Нека не е само сън!
05.09.2010 11:48
Поздрави!
цитирай
43. ckarlet - 43. Freyja, благодаря ти!
05.09.2010 11:53
freyja написа:
Влюбен Ден, миличка! :-*


Влюбен да е и за теб денят, и изпълнен с много усмивки!
цитирай
44. ckarlet - 44. Мamas, благодаря ти от сърце!
05.09.2010 11:55
mamas написа:
Поздрави!


Съгласна съм с теб! Нека не е само сън, а чуваме всеки ден, колко много ни обичат! И не само на думи, а и на дела да ни го показват.
Прекрасни почивни дни!
цитирай
45. platttonnn - Изгрев
05.09.2010 12:23
Ти изглежда се стъписа,а бяха само думи,още повече правите жена,но аз не те желая,копнежът написа тези думи.Не знам дали е вярно,но желанията са обратно пропорционални на реалноста
цитирай
46. sparotok - романтика
05.09.2010 13:05
От стихчето просто блика романтика!
Поздрави!
цитирай
47. ckarlet - 47. Рlatttonnn, благодаря ти, че погледна отново тук!
05.09.2010 13:14
platttonnn написа:
Ти и изглежда се стъписа,а бяха само думи,още повече правите жена,но аз не те желая,копнежът написа тези думи.Не знам дали е вярно,но желанията са обратно пропорционални на реалноста


Всеки може да пречупи прочита си през своята призма!:))
Понякога желанията и реалността са две различни неща...
На теб ти желая те да вървят в една посока, ръка за ръка!
Хубави почивни дни!
цитирай
48. ckarlet - 48. Sparotok - романтика
05.09.2010 13:17
sparotok написа:
От стихчето просто блика романтика!
Поздрави!


Благодаря ти, Sparotok, че така си усетил постинга! Това се опитах да вложа в него.
Понякога имаме нужда да се потопим в друг свят и там да намерим малко романтика! А в сънищата можем всичко:)
Радвам се, че отново си тук и си прочел стихчето ми!
Прекрасни почивни дни ти желая от сърце!
цитирай
49. iliada - Привет ,ckarlet:)
05.09.2010 13:22
Днес отново бях на едно изключително място-твоя блог , а снимката с която започва той е много професионално направена!
Поздравления !:)
цитирай
50. ckarlet - 51. liada, благодаря ти!
05.09.2010 13:34
iliada написа:
Днес отново бях на едно изключително място-твоя блог , а снимката с която започва той е много професионално направена!
Поздравления !:)


Много гальовно и мило определяш моето блогче!
Да, от към снимките ставаме все по-добри в семейството! Имам още снимки от това приказно място. Може някой ден да публикувам още.
Вълшебни почивни дни ти желая! Благодаря ти още веднъж за посещението, което ме зарадва много!
цитирай
51. slavimirgenchev1953 - Takiva mesta
05.09.2010 14:03
nache.vat takiva stihove }}}}
цитирай
52. ckarlet - 53. Slavimirgenchev1953, благодаря ти от сърце, че отново си тук!
05.09.2010 14:49
slavimirgenchev1953 написа:
nache.vat takiva stihove }}}}


Така е, райските места вдъхновяват:))
Разбрах, че нямаш кирилица, затова и коментарът ти ми е още по-ценен!
Прекрасни почивни дни!
цитирай
53. razkazvachka - Хармонично!
05.09.2010 15:50
Макар че не си падам по рая - това тука определено ме кара да преразгледам отношението си:))))
цитирай
54. ckarlet - 55. Razkazvachka, благодаря ти!
05.09.2010 15:57
razkazvachka написа:
Макар че не си падам по рая - това тука определено ме кара да преразгледам отношението си:))))


Не бях чувала от години песента на щурчетата. Сега, когато ми се случи, нямах думи да обрисувам това, което почувствах. Нямам и представа как изглежда Рая, но със сигурност усетих земното вълшебство, като сън от който не исках да се събудя! Тази красота се опитах да я свържа и с любовта:))
Радвам се, че и ти отвори виртуалните ми врати и разгледа постинга!
Прекрасни почивни дни ти желая!
цитирай
55. basst - Така беше. . . Преди няколко седм...
06.09.2010 07:55
Така беше...Преди няколко седмици...Ммммм..беше прекрасно...
Страхотна си, Скарлет :)****
цитирай
56. ckarlet - 57. Вasst, благодаря ти!
06.09.2010 08:52
basst написа:
Така беше...Преди няколко седмици...Ммммм..беше прекрасно...
Страхотна си, Скарлет :)****


Да, вече се усеща настъпването на есента. Но спомените и от това лято ще си ги закътаме:))
Така се радвам, че си тук!
Прекрасен ден желая на всички!
цитирай
57. mariani - Много
06.09.2010 19:37
хубав стих в съчетание с прекрасна музика, ckarlet...
Усмихната и слънчева седмица пожелавам
цитирай
58. ckarlet - 59. Мариани, благодаря ти!
07.09.2010 07:56
mariani написа:
хубав стих в съчетание с прекрасна музика, ckarlet...
Усмихната и слънчева седмица пожелавам


Спорна и усмихната да е и за теб седмицата, мила!
А и за всички, които са били отпускари или не:))
Радвам се, че отново си тук!
цитирай
59. makont - Много много любов ти желая,
07.09.2010 15:44
истинска и от сърце! Виж какава красота ражда влюбеното сърце, прекрасен стих и любима песен!
цитирай
60. ckarlet - 59. Мakont, благодаря ти!
07.09.2010 16:46
makont написа:
истинска и от сърце! Виж какава красота ражда влюбеното сърце, прекрасен стих и любима песен!


Удоволствието е изцяло мое, че съм създала и на теб приятна емоция!
Хубава вечер ти желая!
цитирай
61. tili - Май всички сме станали като "сънувачите"
07.09.2010 18:41
на Дон Хуан Матюс;-)))
Красиви сънища се вихрят из блога. А постингът ти е прелест!!! Поздравления!
цитирай
62. ckarlet - 61. Тили, благодаря ти за коментара!
07.09.2010 18:44
tili написа:
на Дон Хуан Матюс;-)))
Красиви сънища се вихрят из блога. А постингът ти е прелест!!! Поздравления!


Нека да има красиви сънища, които да се случват и в реалността ни!
Нежна вечер ти желая!
цитирай
63. bizcocho - Сбъднатост да ти е, скарлет! Коп...
07.09.2010 21:12
Сбъднатост да ти е, скарлет! Копнежност е!
цитирай
64. ckarlet - 63. Женя, благодаря ти от сърце!
07.09.2010 21:22
bizcocho написа:
Сбъднатост да ти е, скарлет! Копнежност е!


Радвам се, че посети и моето блогче!
Нямаше те от доста дълго веме, и твоята поява сега, ме зарадва изключително много!
Нека има сбъднатост и при теб, както и всеки ден да те обгръщат с най-топлата ласка!
Нежна вечер ти желая!
цитирай
65. bobsun123 - Какво да кажа?!? )
26.09.2010 20:00
При теб просто е "Райския кът".) Хубава вечер ти желая Скарлет!
цитирай
66. ckarlet - 65. Вobsun123 - Какво да кажа?!? )
26.09.2010 20:08
bobsun123 написа:
При теб просто е "Райския кът".) Хубава вечер ти желая Скарлет!


Толкова си мила, Вobsun123!
Благодаря ти от сърце!
цитирай
67. antoan1antoan - Това е то!
16.10.2010 12:16
Какво друго му е необходимо на човека за да е щастлив?
Звезди, щурци, прегръдка и обич - преплетени в този метафоричен Рай!
И думите : "Обичам те", "обичам те", "обичам те" по три пъти на ден!
И Рая става реално-съществуващ!
Харесах много този кристално ясен и чист стих!
Поздрави приятелко ckarlet!
цитирай
68. ckarlet - 67. Аntoan1antoan - Това е то!
16.10.2010 12:32
antoan1antoan написа:
Какво друго му е необходимо на човека за да е щастлив?
Звезди, щурци, прегръдка и обич - преплетени в този метафоричен Рай!
И думите : "Обичам те", "обичам те", "обичам те" по три пъти на ден!
И Рая става реално-съществуващ!
Харесах много този кристално ясен и чист стих!
Поздрави приятелко ckarlet!


Благодаря ти от сърце, Аntoan1antoan!
Твоята оценка и присъствие ми създават едно невероятно настроение!
Знаех, че си талантлив човек и пишеш нежни стихове, но днес в твоя блог научих, че можеш да свириш на китара и пееш прекрасно!
Хубави почивни дни и много незабравими емоции!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930