Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: ckarlet
Категория: Тя и той
Прочетен: 2293745
Постинги: 228
Коментари: 8200
Гласове: 43112
Постинг
13.03.2011 07:55 - ПЪРВИ ПРОЛЕТНИ ЛАСКИ...
Автор: ckarlet Категория: Тя и той   
Прочетен: 32734 Коментари: 107 Гласове:
80

Последна промяна: 03.07.2011 12:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Предвестниците на пролетта смело са показали красивите си главици! Очакванията ми се оправдаха. Завладяваща среща с дивата красота на природата...Ето няколко пъстри, пролетни снимки, направени през съботната ни разходка. Усетете свежестта и аромата на пролетта, която настъпва...Надявам се с тях да Ви заредя с ведро пролетно настроение!

Успешна нова седмица!

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image


image

image

image

image

image

image

image

image

image




Гласувай:
168



Следващ постинг
Предишен постинг

1. monaliza121 - Хей, Скарлет, пролетно ми стана при ...
13.03.2011 08:15
Хей, Скарлет, пролетно ми стана при теб! Навън е грейнало слънце..:))
Хубав ден!:))
цитирай
2. ckarlet - 1. Привет, слънчева Лизи!
13.03.2011 08:22
monaliza121 написа:
Хей, Скарлет, пролетно ми стана при теб! Навън е грейнало слънце..:))
Хубав ден!:))


Радвам се! Вече усещаме топлите ласки на пролетта!
И е само за разходки:)
Хубава неделя ти желая, Лизи!
цитирай
3. ivankalilova - БЛГОДАРЯ ТИ МИЛИЧКА, ЗА ТОВА ВЪЛ...
13.03.2011 09:25
БЛГОДАРЯ ТИ МИЛИЧКА, ЗА ТОВА ВЪЛШЕБНО, ПРОЛЕТНО УХАНИЕ!
Слънце и усмивки, в прекрасния неделен ден!:)))
цитирай
4. zebb - Сутрин рано
13.03.2011 09:27
Отпих глътка пролетно настроение! :) Привет, ckarlet !
цитирай
5. ckarlet - 3. И аз ти благодаря, Ваня, че погледна при мен!
13.03.2011 09:28
ivankalilova написа:
БЛГОДАРЯ ТИ МИЛИЧКА, ЗА ТОВА ВЪЛШЕБНО, ПРОЛЕТНО УХАНИЕ!
Слънце и усмивки, в прекрасния неделен ден!:)))


Наистина е едно вълшебство докосването до природата.
И за теб много слънчеви усмивки и ведро настроение!
цитирай
6. ckarlet - 4. Zebb - Сутрин рано
13.03.2011 09:30
zebb написа:
Отпих глътка пролетно настроение! :) Привет, ckarlet !


Привет, Zebb!
Радвам се, че отпи глътка пролетно настроение! Ние го направихме в голямо количество вчера! Природата се съживява и усещането е страхотно!
Прекрасна неделя!
цитирай
7. lubara - Поздрави, ckarlet!
13.03.2011 09:34
Всичките тези цветя си ги снимала вчера? Аз къде спя, сега тръгвам за Троянския манастир, поне едни минзухари ако срещна...
цитирай
8. megg - Пламъчетата на минзухарите ...
13.03.2011 09:42
Топлината на слънцето и стъпките на пролетта ...
Благодаря ти, Ckarlet!
Усмихнат ден с пролетно настроение! :)
цитирай
9. neprosvet - "Колко малко ни у нужно?&q...
13.03.2011 09:47
"Колко малко ни у нужно?"
Един добър приятел с открити добронамерени послания и...толкова!
Благодаря ти, мила Скарлет, ти ми изпрати толкова топли усмивки, благодаря ти
Успешна и усмихната седмица и здраве за всички!
цитирай
10. ckarlet - 7. Lubara - Поздрави, ckarlet!
13.03.2011 09:56
lubara написа:
Всичките тези цветя си ги снимала вчера? Аз къде спя, сега тръгвам за Троянския манастир, поне едни минзухари ако срещна...


Привет, Lubara!
Точно така. Вчера снимах всички тези цветя. Аз самата бях приятно изненадана, че са показали красивите си главици. На места си личи, че снегът е още около тях, но те смело ни се усмихнаха.
Прекрасен ден, приятелю! И хубава разходка ти желая!
цитирай
11. ckarlet - 8. Megg - Пламъчетата на минзухарите ...
13.03.2011 10:08
megg написа:
Топлината на слънцето и стъпките на пролетта ...
Благодаря ти, Ckarlet!
Усмихнат ден с пролетно настроение! :)


Привет, Мег!
Най-много снимки направих на минзухарите. Ако си забелязала, попаднахме на полянка, която цялата беше обсипана с тях. Истински пламъчета. Имаше пчелички, които бяха излезли за прашец. Дори заснех една от тях.
Мисля, че вече първите стъпки на пролетта се виждат!
Прекрасна и много слънчева неделя, Мег!
цитирай
12. ckarlet - 9. Привет, Neprosvet!
13.03.2011 10:10
neprosvet написа:
"Колко малко ни у нужно?"
Един добър приятел с открити добронамерени послания и...толкова!
Благодаря ти, мила Скарлет, ти ми изпрати толкова топли усмивки, благодаря ти
Успешна и усмихната седмица и здраве за всички!


Благодаря ти за топлите думи, миличка!
Така е, колко малко ни е нужно, за да бъдем щастливи!
Радвам се, че съм ти създала ведро настроение!
Прекрасен ден!
цитирай
13. tota - Eх, че хубавооооо....
13.03.2011 10:11
и нежнооооо....Колко малко ни е нужно ... Благодаря ти, Скарлет!!
цитирай
14. ckarlet - 13. Тota - Eх, че хубавооооо....
13.03.2011 10:14
tota написа:
и нежнооооо....Колко малко ни е нужно ... Благодаря ти, Скарлет!!

Привет, Тота!
И аз така реагирах вчера, когато излязохме сред природата. Изобщо нямах очаквания, че са се показали предвестниците на пролетта след този голям сняг, но вътрешно се надявах.
В началото ми се видя голо и сиво, но после ахнахме... Постепенно ги намирахме, и който покажеше нещо интересно, получаваше похвала. Накрая си набрахме и букетчета от полянката с минзухарите. Едно от тях е на последната снимка.
Не посмяхме повече да си откъснем. Тези бяха достатъчни за вазичката ни.
Прекрасен ден, Тота!
цитирай
15. mileidi46 - Straxotno nastroenie mi suzdade za ...
13.03.2011 10:20
Straxotno nastroenie mi suzdade za kafeto mila..:))
Pregrudka!
цитирай
16. mileidi46 - !!
13.03.2011 10:22
Straxotno nastroenie mi suzdade za kafeto tazi sutrin!
GRAZIEEEEEEEEEEEEEE!!
Blagodarq!!
цитирай
17. ckarlet - 15. Привет, Мileidi46!
13.03.2011 10:23
mileidi46 написа:
Straxotno nastroenie mi suzdade za kafeto mila..:))
Pregrudka!


Радвам се, че съм ти създала настроение, мила!
Затова и рано сутринта пуснах постинга.
Благодаря ти, че сподели и разгледа!
Усмихнат ден и слънчево настроение, Милейди!
цитирай
18. ckarlet - 16. И аз ти благодаря, Милейди!
13.03.2011 10:26
mileidi46 написа:
Straxotno nastroenie mi suzdade za kafeto tazi sutrin!
GRAZIEEEEEEEEEEEEEE!!
Blagodarq!!


И ти ми създаде страхотно настронеие с това, че съм успяла да те зарадвам и придам това, което почувствах и аз, мила!
Прегръдки!
цитирай
19. aidasv - Привет ckarlet
13.03.2011 10:37
Искаш да ни подготвиш за предстоящата пролет :):):)
цитирай
20. ckarlet - 19. Аidasv - Привет ckarlet
13.03.2011 10:40
aidasv написа:
Искаш да ни подготвиш за предстоящата пролет :):):)


Точно така, Аidasv! Освен, че исках да ви подготвя за предстоящата пролет, искрено се надявах да бъда една от първите, които да предложат изненада със снимки от смелите пратеници на пролетта:))
Слънчева неделя, Аidasv!
цитирай
21. gita969 - Благодаря за приятната разходка
13.03.2011 10:43
Всичко оживява! .....:)))))
цитирай
22. ckarlet - 21. Gita969 - Благодаря за приятната разходка
13.03.2011 10:46
gita969 написа:
Всичко оживява! .....:)))))


Така е, Gita969! А когато всичко това е придружено с жуженето на пчеличките, песента на птичките, всичко около нас оживява и ни придава слънчевост и прекрасно настроение!
Красив мартенски ден, Gita969!
цитирай
23. anastasiia - Свежо и животворно...
13.03.2011 12:19
Благодаря ти, мила Скарлет!...
Слънчева, топла, хубава седмица и от мен!...
цитирай
24. ckarlet - 23. Аnastasiia - Свежо и животворно...
13.03.2011 12:22
anastasiia написа:
Благодаря ти, мила Скарлет!...
Слънчева, топла, хубава седмица и от мен!...


Колко много ме зарадва с посещението си, Ася! Отдавна не си ми гостувала и сега ми стана едно пролетно:)) Хубаво е, че и ти отдели от времето си, за да разгледаш пролетните ми снимки!
Благодаря ти! Напълно споделям думите ти!
Прекрасна, много слънчева и красива неделя, Ася!
цитирай
25. miaa - Колко са красиви снимките! Чудесен постинг, Скарлет О Хара!
13.03.2011 13:14
Пролетта се събужда, с нови надежди и прелест!
Поздравления!
цитирай
26. ckarlet - 25. Мiaa - Колко са красиви снимките! Чудесен постинг, Скарлет О Хара!
13.03.2011 13:17
miaa написа:
Пролетта се събужда, с нови надежди и прелест!
Поздравления!


Радвам се, ако съм успяла да предам това, което аз съм почувствала, Мiaa!
Благодаря ти, че даваш такава висока оценка на снимките ми:)
Нямаше как да не ви покажа тази прелест на природата и нейното събуждане!
Ведра неделя и пролетно настроение, Миа!
цитирай
27. bizcocho - Цъфнали са минзухарите и лалетата ...
13.03.2011 13:18
Цъфнали са минзухарите и лалетата по саксиите ми, а фрезиите са още на пъпки :) Като прецъфтят пак ще ги изкарам и до края на годината ще стоят в хладилника луковичките им, за да имам и пролетни цветя през февруари. Иначе другите цветя са си целогодишно цъфтящи по терасата ми :)
Благодаря ти за тази красота в блога ти, скарлет! :)
цитирай
28. ckarlet - 27. Ти си голяма къщовница, Женя!
13.03.2011 13:24
bizcocho написа:
Цъфнали са минзухарите и лалетата по саксиите ми, а фрезиите са още на пъпки :) Като прецъфтят пак ще ги изкарам и до края на годината ще стоят в хладилника луковичките им, за да имам и пролетни цветя през февруари. Иначе другите цветя са си целогодишно цъфтящи по терасата ми :)
Благодаря ти за тази красота в блога ти, скарлет! :)


И аз имам стайни цветя, но само едно е с цветове. Затова и толкова се радвам на природните рано през пролетта:))
Когато решихме да си откъснем някое цветенце, сърце не ми даваше да го направя, но все пак си набрахме.
А ти трябва да снимаш твоите цветя, за да им се насладим!
Слънчева неделя, Женя!
цитирай
29. erato7 - Много хубаво ми стана, разлеждайки ...
13.03.2011 13:26
Много хубаво ми стана, разлеждайки постинга ти, миличка. Вчера след пазар и ние с моя съпруг си направихме подобна разходка. Подейства ни страхотно. Пролетното се усеща.:)
цитирай
30. ckarlet - 29. Привет, Еrato7!
13.03.2011 13:30
erato7 написа:
Много хубаво ми стана, разлеждайки постинга ти, миличка. Вчера след пазар и ние с моя съпруг си направихме подобна разходка. Подейства ни страхотно. Пролетното се усеща.:)


Вчера беше страхотен ден за разходка сред природата. Радвам се, че и вие сте направили същото! Навярно и ти ще ни пожеш снимки.
Пролетта се усеща на всяка крачка...И въпреки позакритите цветчета от тревата и листата, на места и от снега, те смело се показваха...
Слънчева неделя, мила!
цитирай
31. razkazvachka - Има всичко!
13.03.2011 13:37
За съжаление тук, в горите Тилилейски още е замръзнало, а реката е пълна с парцали и гнусни найлони.
цитирай
32. scarlety - Привет,Скарлет!
13.03.2011 13:42
Тръгвам си заредена с пролетно настроение:) Минзухарите са като усмихнати слънца!;)
Хубава седмица и на теб!
цитирай
33. ckarlet - 31. Razkazvachka - Има всичко!
13.03.2011 13:42
razkazvachka написа:
За съжаление тук, в горите Тилилейски още е замръзнало, а реката е пълна с парцали и гнусни найлони.


Да, почти всички пролетни цветчета открихме. Само теменужката беше едничка и не успях добре да я снимам, но трябваше да я публикувам и нея:))
В началото и аз като теб не бях оптимистично настроена, когато видях голите полянки, но когато се загледахме, бяхме очаровани, как надигат красивите си цветове, въпреки тежестта, с която са покрити. Дори някои от тях ги поразкрих, за да мога да ги снимам:))
Слънчев и усмихнат ден, Razkazvachka!
цитирай
34. fatmin - Hubava slancheva nedelq ti jelaq ...
13.03.2011 13:45
Hubava slancheva nedelq ti jelaq Skarlet . Prekarsna si ti . Pregradki i pozdravi !
цитирай
35. ckarlet - 32. Привет, Scarlety!
13.03.2011 13:50
scarlety написа:
Тръгвам си заредена с пролетно настроение:) Минзухарите са като усмихнати слънца!;)
Хубава седмица и на теб!


Най-много снимки направих с минзухарите. И като имаш впредвид, че едва сега се показват. Но те от всички пролетни цветя излязоха най-смели. Представяш ли си, когато разцъфтят всички на тази полянка? Навярно са като малки огънчета:))
Радвам се, че ти харесаха снимките!
Прекрасен и усмихнат ден, Scarlety!
цитирай
36. ckarlet - 35. Привет Фатмин!
13.03.2011 13:52
fatmin написа:
Hubava slancheva nedelq ti jelaq Skarlet . Prekarsna si ti . Pregradki i pozdravi !


Прекрасна и още по-слънчева да е за теб и твоето семейство неделята, а и всички следващи дни!
Благодаря ти, че отдели от ценното си време!
Прегръдки и от мен и поздрави на всички твои близки, Фатмин!
цитирай
37. karaiany - Чудни снимки ! Минзухари не бях в...
13.03.2011 14:56
Чудни снимки ! Минзухари не бях виждал от години !
Благодаря за тази красота , скарлет ! :)))
цитирай
38. ckarlet - 37. Привет, Кaraiany!
13.03.2011 14:59
karaiany написа:
Чудни снимки ! Минзухари не бях виждал от години !
Благодаря за тази красота , скарлет ! :)))


Благодаря, че я оцени, Кaraiany!
А аз не бях виждала толкова много минзухари на едно място:)
Ведро настроение ти желая!
цитирай
39. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Ckarlet!
13.03.2011 15:40
Благодаря за разходката! Канихме се да отидем до планината днес и... не сварихме. Но ти ме докосна до кукуряка и кокиченцата, благодаря ти! А минзухарите са като великденски пламъчета... Прекрасно е. Щастлива и жизнерадостна пролет за теб!:) Поздрави за постинга!
цитирай
40. ckarlet - 39. Мalchaniaotnadejda7 - Здравей, Ckarlet!
13.03.2011 15:46
malchaniaotnadejda7 написа:
Благодаря за разходката! Канихме се да отидем до планината днес и... не сварихме. Но ти ме докосна до кукуряка и кокиченцата, благодаря ти! А минзухарите са като великденски пламъчета... Прекрасно е. Щастлива и жизнерадостна пролет за теб!:) Поздрави за постинга!


Привет, Мalchaniaotnadejda7!
Сега сте пропуснали, но през следващите седмици природата ще става все по-красива, тогава ще се разходите!
Благодаря ти за топлите думи!
Пролетно настроение!
цитирай
41. kometapg - Чудесни снимки! Създават толкова ...
13.03.2011 18:19
Чудесни снимки! Създават толкова хубаво настроение! Благодаря ти!:)
цитирай
42. ckarlet - 41. Кometapg - Чудесни снимки! Създават толкова ...
13.03.2011 18:21
kometapg написа:
Чудесни снимки! Създават толкова хубаво настроение! Благодаря ти!:)


Благодаря ти, Кometapg!
Дано наистина съм създала различна атмосфера!
Хубава вечер!
цитирай
43. tutankhamon661 - ckarlet
13.03.2011 19:02
Тишината на природата. Далече от шумния град.
Ето такава разходка ми трябва поне веднъж в месеца.
цитирай
44. ckarlet - 43. Tutankhamon661 - ckarlet
13.03.2011 19:04
tutankhamon661 написа:
Тишината на природата. Далече от шумния град.
Ето такава разходка ми трябва поне веднъж в месеца.


И аз мисля като теб, Tutankhamon661! Хубаво би било поне един път в месеца да имаме ден като този!:) Далеко от шума и всичко, което ни кара да сме напрегнати!
Благодаря ти!
Нежна вечер ти желая!
цитирай
45. makont - Минзухарите са невероятни, Скарлет!
13.03.2011 19:18
Зареди ме за новата седмица с настроение. Лека и спорна и на теб!
цитирай
46. ckarlet - 45. Мakont - Минзухарите са невероятни, Скарлет!
13.03.2011 19:36
makont написа:
Зареди ме за новата седмица с настроение. Лека и спорна и на теб!


Това беше основно целта, Мakont!
Невероятни са всички цветя:)
Но и аз тази събота се насладих най-много на минзухарчетата.
Прекрасна и много красива вечер, Мakont!
цитирай
47. shaffi - най-хубавото
13.03.2011 21:03
на времето днес е ....идва пролетта..хубави снимки.,заредени в жълта топлина...поздрав
цитирай
48. bven - Скарлет, много приятни снимки!
13.03.2011 21:07
Интересно е, че днес бяхме семейно на манастира Св. св. Козма и Дамян - с. Куклен и почти същите снимки на минзухари направихме с дъщеря ми! Няма нищо случайно, нали!
Хубава пролетна вечер!:)
цитирай
49. ckarlet - 47. Shaffi - най-хубавото
13.03.2011 21:25
shaffi написа:
на времето днес е ....идва пролетта..хубави снимки.,заредени в жълта топлина...поздрав


Така е, Shaffi, жълтото е като топлинка... Но ми се искаше да има и цвете в червено, което да предаде още по-голяма красота. Но такива пролетни цветя няма. Когато видях дървесната гъба - Керино ухо, която се появява през ранната пролет, се зарадвах изключително много, защото тя е в червеничко:))
Прекрасно е, че и ти си тук! Благодаря ти!
Уютна мартенска вечер, Shaff!
цитирай
50. ckarlet - 48. Вven - Скарлет, много приятни снимки!
13.03.2011 21:28
bven написа:
Интересно е, че днес бяхме семейно на манастира Св. св. Козма и Дамян - с. Куклен и почти същите снимки на минзухари направихме с дъщеря ми! Няма нищо случайно, нали!
Хубава пролетна вечер!:)


Ще се радвам да ги разгледам, мила! Разбира се, че няма нищо случайно:))
Хубаво е, че и ти си била с любими хора сред природата! Няма нищо по-хубаво и зареждащо от това!
Нежна и красива вечер ти желая, Вven!
цитирай
51. irage - Ckarlet,
14.03.2011 01:58
чудни снимки :) Поздрав!
цитирай
52. ckarlet - 51. Irage - Ckarlet,
14.03.2011 07:02
irage написа:
чудни снимки :) Поздрав!


Добро утро, Irage! Радвам се, че и с теб съм споделила капчица от преживяното!
Хубав пролетен ден, Irage!
цитирай
53. sparotok - !
14.03.2011 09:02
С тези хубави снимки наистина докара пролетта!
Поздрави!
цитирай
54. martiniki - красиви снимки:)
14.03.2011 09:04
днес се натъквам на толкова пролет из блога, празник
цитирай
55. ckarlet - 53. Sparotok - !
14.03.2011 09:09
sparotok написа:
С тези хубави снимки наистина докара пролетта!
Поздрави!


От кога я чакаме пролетта, Sparotok! С бавни стъпки, но се усеща, че вече е тук...
Благодаря ти, приятелю, че отново си тук!
Прекрасен понеделник и спорна нова седмица!
цитирай
56. ckarlet - 54. Мartiniki - красиви снимки:)
14.03.2011 09:11
martiniki написа:
днес се натъквам на толкова пролет из блога, празник


Привет, Мartiniki!
Със затоплянето на времето навярно повечето хора са предпочели да излязат на разходка и да се заредят с пролетно настроение.
Радвам се, че моите снимки са ти харесали! Благодаря ти!
Слънчев и сумихнат ден и хубава нова седмица!
цитирай
57. mariani - Много
14.03.2011 09:42
зареждащи снимки, ckarlet :)
Хубава седмица ти пожелавам
цитирай
58. ckarlet - 57. Мariani - Много
14.03.2011 09:45
mariani написа:
зареждащи снимки, ckarlet :)
Хубава седмица ти пожелавам


Пролетта винаги зарежда положително. Радвам се, че моите любителски снимки са ти подействали зареждащо, Мariani!
Усмихнат ден и вълшебна нова седмица!
цитирай
59. slavimirgenchev1953 - Честито затопляне!
14.03.2011 12:37
Чудесни снимки, прекрасни цветя... Много ми харесаха дърветата с къщичките за птици. ))))
цитирай
60. ckarlet - 59. Slavimirgenchev1953 - Честито затопляне!
14.03.2011 12:45
slavimirgenchev1953 написа:
Чудесни снимки, прекрасни цветя... Много ми харесаха дърветата с къщичките за птици. ))))


Привет, Slavimirgenchev1953!
На всяко едно от цветенцата съм се радвала, когато ги открихме. Чуваше се и песанта на птичките, но за съжаление нито една не видяхме:)) И на мен ми хареса това местенце. Някой се е погрижил да направи къщички за птиците. Това е похвално!
Благодаря ти, че разгледа и хареса снимките с пролетните цветя!
Прекрасен мартенски ден, Slavimirgenchev1953!
цитирай
61. queerfish - Пробуждане! Най-после! Яхуууууу!
14.03.2011 14:27
Красиво е пробуждането! Поздрави, Скарлет! :)
цитирай
62. smani - Хубава разходка Скарлет, ценит...
14.03.2011 14:33
Хубава разходка Скарлет, ценителка си ти на хубавите неща. Поздрави и весела пролетна седмица! :)
цитирай
63. ckarlet - 61. Queerfish - Пробуждане! Най-после! Яхуууууу!
14.03.2011 15:16
queerfish написа:
Красиво е пробуждането! Поздрави, Скарлет! :)


Така е, Снежи, пробуждането на природата е страхотно и омайно!
Приятно е, че и ти разгледа постинга!
Красив и много усмихнат ден, Снежи!
цитирай
64. ckarlet - 62. Привет, Smani!
14.03.2011 15:18
smani написа:
Хубава разходка Скарлет, ценителка си ти на хубавите неща. Поздрави и весела пролетна седмица! :)


Да, поне за нас винаги подобни разходки са много приятни. Искрено се надявам да предавам това, което съм успяла да усетя и да се насладя, и на вас самите!
Благодаря ти, че отдели от ценното си време, за да погледнеш настъпващата пролет в блогчето ми!
Прекрасен понеделник и спорна седмица!
цитирай
65. inel379 - Ах, тези чудни главици - лудетини!:)
14.03.2011 18:10
Колко са красиви и нетърпеливи!
И как само ни правят щастливи!
Цветни поздрави и усмивки за теб, мила!:)))
цитирай
66. ckarlet - 65. Inel379 - Ах, тези чудни главици - лудетини!:)
14.03.2011 18:15
inel379 написа:
Колко са красиви и нетърпеливи!
И как само ни правят щастливи!
Цветни поздрави и усмивки за теб, мила!:)))


Права си, Inel379! Големи лудетини са:))
На места над тях имаше сняг, трева, листа, но те гордо бяха показали красивите си главици:))
Не случайно са пратеници на пролета...
Събуждането на природата е изключителен феномен, нали?
Прекрасна и много красива вечер, Inel379!
цитирай
67. urilozev - Много
14.03.2011 22:22
хубаво въведение към наближаващата и очаквана пролет.Събужда заспали емации и създава настроение.Хубава вечер за теб и хората ти, Ckarlet.
цитирай
68. ckarlet - 67. Urilozev - Много
15.03.2011 07:28
urilozev написа:
хубаво въведение към наближаващата и очаквана пролет.Събужда заспали емоции и създава настроение.Хубава вечер за теб и хората ти, Ckarlet.


Добро утро, Urilozev!
Всяко пробуждане е едно ново начало! И дано е красиво и животворно за всички!
Радвам се, че намери време и разгледа моите снимки, които с удоволствие публикувах за всички вас!
Слънчев вторник и пролетно настроение!
цитирай
69. urilozev - Браво,
15.03.2011 10:50
хвана ме за гърлото.А аз се учудих, как ми въздейства.Браво и за песента.Абе, браво за постинга ти.С почит . Хубав и ползотворен ден.
цитирай
70. ckarlet - 69. Urilozev - Браво,
15.03.2011 11:05
urilozev написа:
хвана ме за гърлото.А аз се учудих, как ми въздейства.Браво и за песента.Абе, браво за постинга ти.С почит . Хубав и ползотворен ден.


Благодаря ти за подкрепата, Urilozev!
Прекрасен ден и на теб!
цитирай
71. delianaangel - Пролетта е велико възраждане !
15.03.2011 12:07
Толкова е красиво ,благоуханно и свежо ! Благодаря !
цитирай
72. ckarlet - 71. Delianaangel - Пролетта е велико възраждане !
15.03.2011 12:26
delianaangel написа:
Толкова е красиво ,благоуханно и свежо ! Благодаря !


Добре си дошла, Delianaangel!
Един от най-интересните и хубави моменти от живота...
Усмихнат и слънчев ден ти желая!
цитирай
73. delianaangel - Благодаря !
15.03.2011 16:05
Благодаря ти ! Много си мила ! Всичко най-добро и за теб !
цитирай
74. ckarlet - 73. Delianaangel - Благодаря !
15.03.2011 18:44
delianaangel написа:
Благодаря ти ! Много си мила ! Всичко най-добро и за теб !


Благодаря ти, Delianaangel!
Прекрасна вечер!
цитирай
75. magnoliya - Чудесен постинг, браво!
15.03.2011 20:37
Възраждащата се пролет дава живот на цветя, треви, дървета и храсти.
Снимките са запечатили най-хубавото, на което са се радвали очите ти, а и нас ще зарадват.
Благодаря ти, че внесе пролетното настроение и в моя дом! Лека вечер ти желая!
цитирай
76. ckarlet - 75. Мagnoliya - Чудесен постинг, браво!
15.03.2011 21:20
magnoliya написа:
Възраждащата се пролет дава живот на цветя, треви, дървета и храсти.
Снимките са запечатили най-хубавото, на което са се радвали очите ти, а и нас ще зарадват.
Благодаря ти, че внесе пролетното настроение и в моя дом! Лека вечер ти желая!


Така е, цветна приятелко, запечатах всичко, което беше радост за очите, за да ви го покажа и на вас. Не предполагах, че ще ги срещна тези цветя, защото беше прекалено рано, но те бяха там и ме очакваха:))
С всеки идващ ден природата ще става още по-красива...
Прекрасна вечер ти желая!
цитирай
77. katan - Пролетен поздрав и от мен,мила Скарлет!
16.03.2011 12:35
Събуди и у мен пролетното настроение с този хубав постиг!
Прекрасни снимки с много надежда!
Всяка тревичка, цветенце и пчеличка ме доведохадо едно неописуемо състояние!
А тези къщички за птичките ме накараха да продължа да вярвам в доброто н ачало на човека!
Благодаря ти, Скарлет!
Хубав пролетен ден!
Прегръдки!
цитирай
78. ckarlet - 77. Кatan - Пролетен поздрав и от мен,мила Скарлет!
16.03.2011 13:04
katan написа:
Събуди и у мен пролетното настроение с този хубав постиг!
Прекрасни снимки с много надежда!
Всяка тревичка, цветенце и пчеличка ме доведохадо едно неописуемо състояние!
А тези къщички за птичките ме накараха да продължа да вярвам в доброто н ачало на човека!
Благодаря ти, Скарлет!
Хубав пролетен ден!
Прегръдки!


Благодаря от сърце за топлите думи и пролетния поздрав, мила Катя!
Твоето присъствие ме зарежда изключително много с позитивизъм!
И аз като теб не съм загубила вярата в доброто начало на човека!
Хубав ден и ведро настроение, мила Катя!
Топли прегръдки и от мен!
цитирай
79. vladun - Благодаря за чудесното настрое...
16.03.2011 15:22
Благодаря за чудесното настроение, което ми донесе с публикацията си, Скарлет!:)))
Поздрави!
цитирай
80. ckarlet - 79. Привет, Vladun!
16.03.2011 16:09
vladun написа:
Благодаря за чудесното настроение, което ми донесе с публикацията си, Скарлет!:)))
Поздрави!


Удоволствието е изцяло мое!
Усмихнат ден и пролетно настроение, Vladun!
цитирай
81. barona40 - не оставяш много шансове да те разлюби човек с тези красиви постинги...
17.03.2011 16:50
Бъди, Скарлет! ив
цитирай
82. ckarlet - 81.81. Вarona40 - не оставяш много шансове да те разлюби човек с тези красиви постинги...
17.03.2011 18:18
barona40 написа:
Бъди, Скарлет! ив


Привет, Вarona40!
Искам всичко, което на мен ми е донесло положителна емоция, да го споделя и с вас, моите приятели!
Благодаря ти за подкрепата!
Хубава вечер ти желая!
цитирай
83. martiniki - влизам няколко пъти
18.03.2011 11:11
да усетя първите ласки на пролетта, така осезаеми при теб - щъркелът допълнително ли долетя? - вчера видях първото ято - десет чудесни вестители - след тях още осем прелетяха над нас
цитирай
84. ckarlet - 83. Мartiniki - влизам няколко пъти
18.03.2011 12:06
martiniki написа:
да усетя първите ласки на пролетта, така осезаеми при теб - щъркелът допълнително ли долетя? - вчера видях първото ято - десет чудесни вестители - след тях още осем прелетяха над нас


Привет, Мartiniki!
Четири дни след разходката ни трябваше да пътувам. По път видях гнездото на щъркела и самия него. Спрях и взех да го снимам. Очаквах, че ще разпери криле или ще прояви малко страх, за да промени позата си, но той не се помръдна. Дали му беше студено или беше тъжен не мога да преценя. Но не видях да си има дружка. Направих 3-4 снимки и продължих. Веднага, когато се върнах, сложих и неговата снимка към постинга:))
Благодаря ти, че разгледа и коментира моите първи пролетни снимки!
Прекрасен ден, Мartiniki!
цитирай
85. ivankalilova - Бяла, чиста и красива дойде прол...
21.03.2011 08:04
Бяла, чиста и красива дойде пролетта! Пъстроцветна, весела, засмяна - ще напълни нашите сърца и в душите ни ще влезе с радостта и любовта!:)))
цитирай
86. ckarlet - 85. Долпо утро, Ваня!
21.03.2011 08:36
ivankalilova написа:
Бяла, чиста и красива дойде пролетта! Пъстроцветна, весела, засмяна - ще напълни нашите сърца и в душите ни ще влезе с радостта и любовта!:)))


Дано е така, с нея да дойде радостта и любовта!:)
Прекрасен пролетен ден и спорна нова седмица!
цитирай
87. kleopatrasv - Слънчево и пролетно да ти е на душата ...
21.03.2011 09:20
Слънчево и пролетно да ти е на душата и весело на сърцето. Безкрайни пролетни очарования и още много вдъхновения от тях ти желая. Честита пролет!
цитирай
88. ckarlet - 87. Благодаря ти, Кleopatrasv!
21.03.2011 09:24
kleopatrasv написа:
Слънчево и пролетно да ти е на душата и весело на сърцето. Безкрайни пролетни очарования и още много вдъхновения от тях ти желая. Честита пролет!


Твоите хубави пожелания са може би очакванията на всички!
Дано се сбъднат! А на теб десеторно повече да се случват!
Прекрасен пролетен ден и ведро настроение!
цитирай
89. mileidi46 - !!!
21.03.2011 12:47
Edna magi4na.edna misti4na Prolet pojelavam za teb mila!
I edna usmixnata sedmiza!
S mnogo obi4.
цитирай
90. mmmmmmmmm - Честита
21.03.2011 12:49
пралет!:)))
Прекрасна,слънчева и здрава пралет!:)))
цитирай
91. ckarlet - 89. Благодаря ти, Милейди!
21.03.2011 12:50
mileidi46 написа:
Edna magi4na.edna misti4na Prolet pojelavam za teb mila!
I edna usmixnata sedmiza!
S mnogo obi4.


Прекрасна пролет и за теб и много ведро настроение!
Прегръщам те топло!
цитирай
92. ckarlet - 90. Мmmmmmmmm - Честита
21.03.2011 12:52
mmmmmmmmm написа:
пролет!:)))
Прекрасна,слънчева и здрава пролет!:)))


Прекрасна и много слънчева да е и за теб, Мmmmmmmmm!
Хубав пролетен ден и страхотно настроение ти желая!
цитирай
93. tryn - Прекрасен постинг – с пролетен полъх!
21.03.2011 15:28
Тук, в Калифорния, цветята не изчезват през цялата година. Сега е сезонът на теменужките , игликите, нарцисите... но кокичета и минзухари поне аз не съм видяла.
Затова особено им се зарадвах на твоите снимки, Скарлет.
И от сърце ти благодаря!
Слънчева и благодатна Пролет – в сърцето ти! :)
цитирай
94. ckarlet - 93. Tryn - Прекрасен постинг – с пролетен полъх!
21.03.2011 15:35
tryn написа:
Тук, в Калифорния, цветята не изчезват през цялата година. Сега е сезонът на теменужките , игликите, нарцисите... но кокичета и минзухари поне аз не съм видяла.
Затова особено им се зарадвах на твоите снимки, Скарлет.
И от сърце ти благодаря!
Слънчева и благодатна Пролет – в сърцето ти! :)


Сега разбирам, че и ти не си в България, Tryn, а в далечна Калифорния, като много мои приятели, които са по различни краища на света...
Изключително ми стана приятно, че съм те зарадвала с българските минзухари и кокиченца! Снимах ги с удоволствие! Благодаря ти за топлия коментар!
Много цветна и красива пролет и за теб!
цитирай
95. kostadinovd - Снимките са чудесни.Истинска пролетна находка.Браво !
21.03.2011 16:02
Пожелавам много пролет в сърцето ти !
цитирай
96. ckarlet - 95. Kostadinovd - Снимките са чудесни.Истинска пролетна находка.Браво !
21.03.2011 16:20
kostadinovd написа:
Пожелавам много пролет в сърцето ти !


Да, и аз така си казах, когато ги снимах, защото все още беше хладно и не ми се вярваше, че ще ги има:)
Радвам се, че творец като теб е оценил моите пролетни снимки! Благодаря!
Прекрасен пролетен ден!
цитирай
97. veninski - Честита пролет, Скарлет!Желая ...
21.03.2011 17:59
Честита пролет, Скарлет!
Желая изобилие от здраве, човешка топлина и обич и много успехи!

http://www.allabouthappylife.com/cgi-bin/pd/pd.cgi?image=/greeting_cards/roses_bouquets/roses_3541.jpg;lang=bg
цитирай
98. ckarlet - 97. Благодаря, приятелю!
21.03.2011 19:56
veninski написа:
Честита пролет, Скарлет!
Желая изобилие от здраве, човешка топлина и обич и много успехи!

http://www.allabouthappylife.com/cgi-bin/pd/pd.cgi?image=/greeting_cards/roses_bouquets/roses_3541.jpg;lang=bg


Приятно ме изненада и зарадва с поздрава си!
Много, много здраве за цялото ти семейство, щастие и прекрасно пролетно настроение!
Нежна и красива пролетна вечер!
цитирай
99. ckarlet - 99. Аlav - Честита
21.03.2011 21:07
alav написа:
пролет Скарлет! Щастие и усмивки да имаш! И да си все така слънчева! :)))


Честита и на теб, мила Аlav!
Пролетта винаги създава усещането за нещо възраждащо, красиво и специално!
Нека и в твоята душа е така!
Прекрасна пролетна вечер!
цитирай
100. urilozev - Хуба пролет
22.03.2011 10:35
Ckarlet.От днес вече равновесното състояни е е нарушено в полза на деня.Пожелавам ти при теб цяла пролет , да натежават хубавите емоции.С почит
цитирай
101. ckarlet - 101. Urilozev - Хуба пролет
22.03.2011 10:39
urilozev написа:
Ckarlet.От днес вече равновесното състояни е е нарушено в полза на деня.Пожелавам ти при теб цяла пролет , да натежават хубавите емоции.С почит


Благодаря ти, приятелю!
И при теб да е цветно, наситено с много свежест и ухание на пролет!
Усмихнат ден и ведро настронеие!
цитирай
102. monna - Имаш една ласка и от мен, Скарлет!
25.03.2011 16:25
Привет!:)))
цитирай
103. ckarlet - 103. Мonna - Имаш една ласка и от мен, Скарлет!
25.03.2011 21:06
monna написа:
Привет!:)))


Тази ласка ми е нужна, Мони:)
Благодаря ти! Радвам се на присъствието ти!
цитирай
104. delfins - Отпих глътка нежност, красота...
01.04.2011 20:57
Отпих глътка нежност, красота
и пролет нахлу във душата ми!
Честит първи април!
Много радост и усмивки!
Поздрави, Скарлет! :)))))))
цитирай
105. ckarlet - 105. Delfins - Отпих глътка нежност, красота...
01.04.2011 21:26
delfins написа:
Отпих глътка нежност, красота
и пролет нахлу във душата ми!
Честит първи април!
Много радост и усмивки!
Поздрави, Скарлет! :)))))))


Привет, Delfins!
Честит да е и на теб денят на хумора и шегата!
Много усмивки и пролетно настроение да има всеки ден!
Прекрасна вечер ти желая!
цитирай
106. planinitenabulgaria - За макроснимките:
08.05.2011 23:19
За да стане професионална снимка на нещо малко,напр.цветенце е необходим огледално-рефлексен фотоапарат.Макар да има макрофункция,обикновеният цифров апарат се "сбърква" при фокусирането,което е автматично.При огледално-рефлексния тип всичко е под контрола на фотографа.
Коста
цитирай
107. ckarlet - 107. Рlaninitenabulgaria - За макроснимките:
08.05.2011 23:24
planinitenabulgaria написа:
За да стане професионална снимка на нещо малко,напр.цветенце е необходим огледално-рефлексен фотоапарат.Макар да има макрофункция,обикновеният цифров апарат се "сбърква" при фокусирането,което е автматично.При огледално-рефлексния тип всичко е под контрола на фотографа.
Коста


Полезна информация, Рlaninitenabulgaria!:)
Благодаря ти, че разгледа много от постингите ми!
А сега да отиваме да спим, че утре ни предстои трудов ден:))
Звездна нощ ти желая!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930