Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: ckarlet
Категория: Тя и той
Прочетен: 2295162
Постинги: 228
Коментари: 8200
Гласове: 43125
Постинг
28.05.2011 22:14 - Южни ритми
Автор: ckarlet Категория: Тя и той   
Прочетен: 29293 Коментари: 122 Гласове:
94

Последна промяна: 29.05.2011 22:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

      На 21 май, рано сутринта пристигнахме в гр. Кавала. Той се намира в Северна Гърция на брега на Егейско море срещу остров Тасос. Днешното си име Кавала получава през 16 век. Тогава султан Сюлейман ІI Великолепни изгражда новата градска стена и днешния символ на града акведукта Камарес. Направихме обзорна обиколка на града /имарета, крепостната стена на града и водохранилището, църквата „Успение Богородично”, къщата и паметника на Ахмед Али паша, новата част на града/. След това отпътувахме за Олимпийската Ривиера, Паралия Катерина.

1. Изглед на гр. Кавала.

image

image

image

2. Разходка в старата част на гр. Кавала.

image

image

3. Акведуктът Камарес е колосална конструкция, едно от многото дела на Сюлейман Великолепни. Построен е около 1550 г. на мястото на дълга стена, която изпълнявала защитна роля и била използвана като акведукт. През 15 век акведуктът бил разрушен и султанът издигнал нов, известен с името Камарес, за да снабдява града с вода. Конструкцията се състои от 60 арки с различни размери, най-голямата от които е висока 52 метра.

image

4. Къщата на Мехмед Али Паша

image

image

image

5. Паметникът на Мехмед Али Паша.

image

6. Църквата „Успение Богородично”

image

На път за Паралия Катерина посетихме Филипи. Това е името на древен гръцки град, разположен близо до днешния Кринидес. Намира се между Кавала и Драма. Тук Октавиан Август и Марк Антоний побеждават убийците на Гай Юлий Цезар - Брут и Касий. След тази прочута битка, градът се разширява и става известен.

image

image

image

В късния следобед пристигнахме в Олимпийската Ривиера, Паралия Катерина. Там бяха и нашите нощувки. Курортът има яхтено пристанище и голямо разнообразие от различни категории хотели, ресторанти и таверни, предлагащи международна и гръцка кухня. Курортът предлага възможности за практикуване на водни спортове. Наблизо се намират македонски гробници, сред които - Вергина, където се намира гробницата на Филип Македонски, баща на Александър Велики.

 image

image

image

image

image

На следващият ден отпътувахме за Метеора. Местността „Метеора” е едно уникално място, съчетание  на природна красота и вековни християнски традиции. Повече от хиляди стръмни скали, в мистериозната си симфоничност, самотност и мълчание и с вековните манастири по върховете им, създават у посетителя  - поклонник един безгласен екстаз  и го извисяват. Това място ме впечатли изключително много не само с красотата си, но и с историята

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

На път за гр. Солун посетихме още доста красиви местенца, но ще приключа разходката ни с него. Той е вторият по големина град в Гърция след столицата Атина. Там посетихме също голяма част от забележителностите.

1. Бялата кула
image

1.   Историческата църква „Свети Димитър Солунски”

image
3. Арката на Галерий. Изглед от центъра на Солун.

image

Така приключиха моите почивни дни. Надявам се и на вас да е било така интересно както и на мен!

image

image

image
          А с тази гръцка балада ви поздравявам, като ви желая една красива вечер!




Гласувай:
94


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. miaa - Хубава дестинация!
28.05.2011 22:18
Радвам се, че си прекарала чудесно, Скарлет О Хара!
цитирай
2. ckarlet - 1. Мiaa - Хубава дестинация!
28.05.2011 22:22
miaa написа:
Радвам се, че си прекарала чудесно, Скарлет О Хара!


Така е, Миа, прекарахме си чудесно в Гърция. За малко дни обиколихме доста места от южната ни съседка, но си тръгнахме с възхищение и изпълнени с много положителна емоция.
цитирай
3. megg - Добър вечер, Ckarlet!
28.05.2011 22:31
Върна ме на места, където бях преди няколко години. Наистина е чудно изживяване! Припомни ми и сякаш отново бях там. Благодаря! :)))
цитирай
4. ckarlet - 3. Мegg - Добър вечер, Ckarlet!
28.05.2011 22:34
megg написа:
Върна ме на места, където бях преди няколко години. Наистина е чудно изживяване! Припомни ми и сякаш отново бях там. Благодаря! :)))


Красива разходка беше, Мег! Седях пред Метеора минути, без да откъсна очи от тази красота. Радвам се, че и ти си била по тези места и споделяш с нас!
цитирай
5. bven - Много хубав постинг, Скарлет!
28.05.2011 22:35
Припомни ми хубави мигове от моите разходки из тези градове. Снимките, които си направила, са чудесни.
Хубава вечер!:)
цитирай
6. razkazvachka - Много хубаво място - и някак близко
28.05.2011 22:35
малко като Пловдив, малко като Търново, малко като никое друго място на света:))))
цитирай
7. mt46 - Благодаря
28.05.2011 22:40
за виртуалното пътешествие, Скарлет!...
Би могла да издадеш книга - "Пътешествията на Скарлет"... :))
цитирай
8. kleopatrasv - Интересни местенца, сигурно си ...
28.05.2011 22:47
Интересни местенца, сигурно си заслужава да се посетят. Особенно загадъчни са древните селища и историите за тях. Радвам се, че си се заредила така положително след тази разходка.
Поздрави, ckarlet!те
цитирай
9. ckarlet - 5. Вven - Много хубав постинг, Скарлет!
28.05.2011 22:48
bven написа:
Припомни ми хубави мигове от моите разходки из тези градове. Снимките, които си направила, са чудесни.
Хубава вечер!:)


Навярно много хора особено през лятото са посещавали Олимпийската Ривиера, Паралия Катерина, защото това е един от най-красивите им почивни курорти.
Целият маршрут беше така подбран, че за кратко време да посетим повече от красотата на Гърция.
цитирай
10. ckarlet - 6. Razkazvachka - Много хубаво място - и някак близко
28.05.2011 22:55
razkazvachka написа:
малко като Пловдив, малко като Търново, малко като никое друго място на света:))))


Да, Razkazvachka, и аз си казах като теб на много от местата. А когато посетихме древния гръцки град - Филипи го оприличих с крепостта Царевец във В. Търново. Без да споделям мислите си, но само тогава си казах, че може би при нас крепостта е по-величествена, макар че всеки град и местност си има своето обаяние и красота.
цитирай
11. ckarlet - 7. 7. mt46 - Благодаря - Благодаря
28.05.2011 22:56
mt46 написа:
за виртуалното пътешествие, Скарлет!...
Би могла да издадеш книга - "Пътешествията на Скарлет"... :))


Да, това е идея, Мt46!:))
Дори заглавието звучи предизвикателно!
цитирай
12. ckarlet - 8. Keopatrasv - Интересни местенца, сигурно си ...
28.05.2011 23:04
kleopatrasv написа:
Интересни местенца, сигурно си заслужава да се посетят. Особенно загадъчни са древните селища и историите за тях. Радвам се, че си се заредила така положително след тази разходка.
Поздрави, ckarlet!те


Заслужава си, Keopatrasv! Потопихме се и в Бяло море. А историята на Гърция, беше премесена с легенди. По този начин разходката ни стана още по хубава. Като приказка.
цитирай
13. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Ckarlet!
28.05.2011 23:08
Невероятни снимки! Благодаря ти, ще се връщам пак към този вълшебен постинг.:)
Преживяването е незабравимо, независимо, дали човек е бил по тези места... Поздрави!:)
цитирай
14. ckarlet - 13. Мalchaniaotnadejda7 - Здравей, Ckarlet!
28.05.2011 23:13
malchaniaotnadejda7 написа:
Невероятни снимки! Благодаря ти, ще се връщам пак към този вълшебен постинг.:)
Преживяването е незабравимо, независимо, дали човек е бил по тези места... Поздрави!:)


Привет, Мalchaniaotnadejda7!
Радвам се, че смяташ така. Аз наистина нямах търпение да покажа частица от това, което видях и преживях:) А ти когато поискаш винаги можеш да дойдеш отново!
цитирай
15. bizcocho - Благодаря ти, скарлет! Тук съм п...
28.05.2011 23:50
Благодаря ти, скарлет! Тук съм прекарала няколко мои доста светли дни... :)))))
цитирай
16. inel379 - Вълшебно преживяване!
29.05.2011 01:22
Накара ме да почувствам атмосферата на твоите почивни дни!
Чудесни снимки!
Благодаря за споделената красота!
Лека нощ!:)
цитирай
17. mt46 - Благодаря!
29.05.2011 07:20
Макар и да скиташ по света, ти си си наша, българска Скарлет... А защо не направиш паралели - между там и тук?...
цитирай
18. yotovava - Много красота и пищност,
29.05.2011 07:41
просторно и някак дишащо :)
Поздрави
Валя
цитирай
19. pevetsa - Чудесна разходка ми направи за к...
29.05.2011 07:44
Чудесна разходка ми направи за кафето мила, седя си, пийвам си кафе, че съм след нощна, и се взирам за да видя къде свършва скалата и къде започва зидът ... а морето, ех морето ...!
цитирай
20. ckarlet - 15. Вizcocho - Благодаря ти, скарлет! Тук съм п...
29.05.2011 07:50
bizcocho написа:
Благодаря ти, скарлет! Тук съм прекарала няколко мои доста светли дни... :)))))


Радвам се, Женя, че моята разходка през многото почивни дни ти е харесала и ти е напомнила за твоята!
цитирай
21. ckarlet - 16. Inel379 - Вълшебно преживяване!
29.05.2011 07:55
inel379 написа:
Накара ме да почувствам атмосферата на твоите почивни дни!
Чудесни снимки!
Благодаря за споделената красота!
Лека нощ!:)


Вълшебно беше преживяването, Inel379! Човек има нужда за малко да се откъсне от ежедневието.
цитирай
22. ckarlet - 17. Мt46 - Благодаря!
29.05.2011 07:57
mt46 написа:
Макар и да скиташ по света, ти си си наша, българска Скарлет... А защо не направиш паралели - между там и тук?...


Точно така, Мt46! Страшно обичам България! Понякога ми става тъжно, че имаме Райска природа, но не умеем да я пазим.
цитирай
23. ckarlet - 18. Yotovava - Много красота и пищност,
29.05.2011 07:59
yotovava написа:
просторно и някак дишащо :)
Поздрави
Валя


И на мен така ми се видя, Валя. А може би защото се опитахме да бъдем на едни от най-красивите места в Северна Гърция.
цитирай
24. erato7 - С голямо удоволствие се разходих ...
29.05.2011 08:04
С голямо удоволствие се разходих заедно с теб, миличка! Благодаря ти!
цитирай
25. ckarlet - 19. Рevetsa - Чудесна разходка ми направи за к...
29.05.2011 08:05
pevetsa написа:
Чудесна разходка ми направи за кафето мила, седя си, пийвам си кафе, че съм след нощна, и се взирам за да видя къде свършва скалата и къде започва зидът ... а морето, ех морето ...!


Радвам се, Алекс, че заедно с кафето си се разходил виртуално с мен. Като спомена за сутрешното кафе се сетих, че там ми липсваше нашето. Но пък в хотела бяха страшно любезни и това допълваше удоволствието към кафето. Имах случка, която сега ме разсмива, но тогава малко ме смути. Те ме питат хубаво ли спа, а аз казвам "да" с усмивка. Но нашето "да" е тяхно "не":)) Радвам се, че и ти разгледа снимките!
цитирай
26. ckarlet - 24. Еrato7 - С голямо удоволствие се разходих ...
29.05.2011 08:07
erato7 написа:
С голямо удоволствие се разходих заедно с теб, миличка! Благодаря ти!


И за мен беше удоволствие, че разгледа постинга, Еrato7!
Нямаше как да не споделя преживяното!
цитирай
27. анонимен - Шест пъти съм бил по тия места, но ...
29.05.2011 08:33
Шест пъти съм бил по тия места, но главно на риболов за заргани и змиорки. Това, което най-много ме впечатлява у гърците е, че за всяка купчина камъни са измислили някаква легенда и са я превърнали в туристически обект. И вход от 10 евро. Много ги умеят тия работи.
цитирай
28. hristo27 - Блатодаря ти за разходката!
29.05.2011 09:20
Блатодаря ти за разходката!
цитирай
29. slavimirgenchev1953 - Супр ваканция!
29.05.2011 09:24
Поздрави! Защо има паметник на Мехмед Али паша? Явно има някакви заслуги за местното население. При Филипи е имало и друга голяма битка, но съм забравил каква - дали Цезар там побеждава Крас, или пък римляните сразяват окончателно гърците, не помня.
Добре сте си изкарали!
цитирай
30. ckarlet - 27. Кushel - Шест пъти съм бил по тия места, но ...
29.05.2011 09:50
kushel написа:
Шест пъти съм бил по тия места, но главно на риболов за заргани и змиорки. Това, което най-много ме впечатлява у гърците е, че за всяка купчина камъни са измислили някаква легенда и са я превърнали в туристически обект. И вход от 10 евро. Много ги умеят тия работи.


Кushel, много си прав!:)) Те наистина за всяко камъче имат легенда и е туристически обект. Но нима не се състои в това вълшебството да привлекат толкова много туристи? А входа, както и всичко останало е доста скъпичко, но човек в такива моменти тези неща не му правят много впечатление.
Радвам се, че и ти разгледа снимките!
цитирай
31. ckarlet - 28. Hristo27 - Блатодаря ти за разходката!
29.05.2011 09:50
hristo27 написа:
Блатодаря ти за разходката!


И аз благодаря, че разгледа, Христо!
цитирай
32. ckarlet - 29. Slavimirgenchev1953 - Супр ваканция!
29.05.2011 10:08
slavimirgenchev1953 написа:
Поздрави! Защо има паметник на Мехмед Али паша? Явно има някакви заслуги за местното население. При Филипи е имало и друга голяма битка, но съм забравил каква - дали Цезар там побеждава Крас, или пък римляните сразяват окончателно гърците, не помня.
Добре сте си изкарали!


По времето, когато е живял Ахмед Али Паша знаем, че както България, така и Гърция са били под владението на Османската империя.
През 1879 г. Ахмед паша е командир на турските сили на границата с Гърция. През 1885 г. той е назначен в Османската империя като Върховнен комисар в Египет, което допринесло за развитието и отношенията на Гърция с Египет.
Зная, че приносът му за тази страна е голям. Затова и гърците са го почели с паметник и са запазили къщата му.
А разходката наистина беше супер! Благодаря ти, Slavimirgenchev1953!
цитирай
33. ivankalilova - С огромно удоволствие и аз се нас...
29.05.2011 10:56
С огромно удоволствие и аз се насладих на прекрасната разходка!
БЛАГОДАРЯ , МИЛИЧКА ЗА СПОДЕЛЕНАТА КРАСОТА!
Няма съмнение , че сте си прекарали страхотно!
Поздрави и прегръдки!:)))
цитирай
34. ckarlet - 33. ivankalilova - С огромно удоволствие и аз се нас...
29.05.2011 11:24
ivankalilova написа:
С огромно удоволствие и аз се насладих на прекрасната разходка!
БЛАГОДАРЯ , МИЛИЧКА ЗА СПОДЕЛЕНАТА КРАСОТА!
Няма съмнение , че сте си прекарали страхотно!
Поздрави и прегръдки!:)))


Аз съм от хората, които навсякъде откриват красивото, и малките неща ме радват, Ваня.
Наистина беше великолепна разходка! Но най-много ме впечатли Метеора и неговата история. Седях безмълвна срещу тази красота и очите ми не можеха да се насладят на това, което виждат!
Прекрасен ден ти желая!
цитирай
35. amenda - Страхотна разходка, снимките са ...
29.05.2011 12:03
Страхотна разходка, снимките са уникални! Благодаря за насладата :-))
цитирай
36. ckarlet - 35. Аmenda - Страхотна разходка, снимките са ...
29.05.2011 12:10
amenda написа:
Страхотна разходка, снимките са уникални! Благодаря за насладата :-))


Заслужава си, човек да разпусне по този начин, Аmenda!
Пожелавам ти го и на теб!
цитирай
37. vladun - Благодаря, че с публикацията си и ...
29.05.2011 12:16
Благодаря, че с публикацията си и мен заведе на екскурзия!:)
цитирай
38. ckarlet - 37. Vladun - Благодаря, че с публикацията си и ...
29.05.2011 12:18
vladun написа:
Благодаря, че с публикацията си и мен заведе на екскурзия!:)


Радвам се, Vladun!
При първа възможност го направи и в реала! Горещо препоръчвам!
цитирай
39. takato - Прекрасен пътепис. Винаги ми е п...
29.05.2011 12:28
Прекрасен пътепис. Винаги ми е приятно да гледам такива постинги.
цитирай
40. veninski - Браво, Скарлет! Страхотна разх...
29.05.2011 12:33
Браво, Скарлет! Страхотна разходка... Много професионално поднесена. Да не работиш в туристическа агенция? Разкажи нещо повече за Метеора...
!
цитирай
41. compassion - Благодаря
29.05.2011 12:34
за хубавата разходка!
Чудни снимки и музика.
цитирай
42. makont - Как хубаво се разходих,
29.05.2011 12:39
никога не съм ходила в Гърция, а е толкова близо, но сега се почувствах там. Има невероятна атмосфера. Блакодаря ти, Скарлет. Усмивки и слънчево настроение в неделния ден!
цитирай
43. ckarlet - 39. Takato - Прекрасен пътепис. Винаги ми е п...
29.05.2011 12:50
takato написа:
Прекрасен пътепис. Винаги ми е приятно да гледам такива постинги.


Приятно ми стана, Takato! Благодаря ти!
цитирай
44. ckarlet - 40. Veninski - Браво, Скарлет! Страхотна разх...
29.05.2011 12:58
veninski написа:
Браво, Скарлет! Страхотна разходка... Много професионално поднесена. Да не работиш в туристическа агенция? Разкажи нещо повече за Метеора...
!


Благодаря ти, приятелю! Не работя в туристическа агенция:)) В съвсем друга сфера съм, но би ми било приятно да работя и в туризма:)))
Но е хоби на семейството да пътуваме.
А Метеорът е местността, която най-много ме впечатли.
От 24 манастира съществували на Метеорските скали, днес функционират 6, които са Преображение Господне, - Великия Метеор, Вси Светии - Варлаам, Света Троица Свети и Първомъченик Стефан, Света Варвара - Русану и Света Никола, докато всички останали са в руини. Става дума за каменната гора на Тесалийската равнина до Калабака, между планите Козякас и Антихася, там където се упражнява послушанието, бичуват се желанията, укрепва се вярата и се закалява личността. Единственото оръжие е молитвата и постите, средства - волята, послушанието и безимотността, монасите от Метеора стоят от стотици години - стража на историческото и националното съзнание на гърците. Така това величествено място се превръща в духовен оазис. Ние посетихме най-големият мъжки манастир. Там жените не може да влязат с голи рамене и задължително ни облякоха с дълги поли. Това също беше едно преживяване. Още много може да се разкаже за тази приказност. Радвам се, че те е заинтригувало и зададе въпрос!
цитирай
45. ckarlet - 41. Сompassion - Благодаря
29.05.2011 13:00
compassion написа:
за хубавата разходка!
Чудни снимки и музика.


Сompassion, и аз благодаря за посещението!
цитирай
46. demidin - Съвсем наскоро получих лятна оф...
29.05.2011 13:02
Съвсем наскоро получих лятна оферта за Македония или Гърция.С твоя постинг познай за коя страна ме нави:))))))
цитирай
47. ckarlet - 42. Мakont - Как хубаво се разходих,
29.05.2011 13:02
makont написа:
никога не съм ходила в Гърция, а е толкова близо, но сега се почувствах там. Има невероятна атмосфера. Блакодаря ти, Скарлет. Усмивки и слънчево настроение в неделния ден!


Мakont, трябва да заведеш семейството. Не е никак далеко. А атмосферата наистина е чудесна. Казват, че гърците са много по-зле от нас, но не ми се видя така. И е толкова чистичко и красиво! Прекрасен ден и на теб!
цитирай
48. ckarlet - 46. Demidin - Съвсем наскоро получих лятна оф...
29.05.2011 13:05
demidin написа:
Съвсем наскоро получих лятна оферта за Македония или Гърция.С твоя постинг познай за коя страна ме нави:))))))


Е, браво! Това се казва лятна оферта! А казват, че и в Македония е хубаво.
Ще се радвам и ти да разкажеш твоите преживявания, Demidin!
цитирай
49. monaliza121 - Слънчева разходка по чудесни ме...
29.05.2011 15:09
Слънчева разходка по чудесни места, бели, морски, исторически, модерни и ...
Причтно ми беше да разгледам, Скарлет! Прекрасни снимки си направила!:))
цитирай
50. kometapg - Като гледам тези хубави снимки, ...
29.05.2011 15:25
Като гледам тези хубави снимки, явно е било невероятно преживяване! Поздрави!
цитирай
51. sparotok - !
29.05.2011 15:34
Хубаво пътешесвие си направила, така човек се зарежда най-добре!:)

Поздрави!
цитирай
52. karaiany - Chudno !
29.05.2011 15:50
Чудесе пост , Скарлет !Снимки , текст , музика .
Очарован съм. Не разбрах дали това е била организирана от тутистическа агенция обиколка на страната , или частно посещение ?Ето тези неща бяха немислими по комунистическо време , или ако се случваха , беше ридкост и дълбоко "законспирирано ". Знам го от опит, но това е нещо друго !
Три пъти "Ура" за българската свобода ! :))))))))))
цитирай
53. ckarlet - 49. Мonaliza121 - Слънчева разходка по чудесни ме...
29.05.2011 15:52
monaliza121 написа:
Слънчева разходка по чудесни места, бели, морски, исторически, модерни и ...
Приятно ми беше да разгледам, Скарлет! Прекрасни снимки си направила!:))


И за мен беше удоволствие, Лизи, че си тук и си разгледала моята майска разходка!
цитирай
54. ckarlet - 50. Kometapg - Като гледам тези хубави снимки, ...
29.05.2011 15:54
kometapg написа:
Като гледам тези хубави снимки, явно е било невероятно преживяване! Поздрави!


Страхотно преживяване си беше, Kometapg! Пожелавам го и на теб!
цитирай
55. ckarlet - 51. Sparotok - !
29.05.2011 15:56
sparotok написа:
Хубаво пътешесвие си направила, така човек се зарежда най-добре!:)

Поздрави!


Напълно споделям думите ти, приятелю! Въпреки дългата разходка и умората, която чувстваше тялото, душата беше изпълнена с енергия!
Благодаря ти, че и ти разгледа!
цитирай
56. ckarlet - 52. Кaraiany - Chudno !
29.05.2011 16:03
karaiany написа:
Чудесе пост , Скарлет !Снимки , текст , музика .
Очарован съм. Не разбрах дали това е била организирана от тутистическа агенция обиколка на страната , или частно посещение ?Ето тези неща бяха немислими по комунистическо време , или ако се случваха , беше ридкост и дълбоко "законспирирано ". Знам го от опит, но това е нещо друго !
Три пъти "Ура" за българската свобода ! :))))))))))


Всичко беше организирано от тутистическа агенция, Кaraiany. Имахме трима екскурзовода. Двама от които бяха гърци, но с перфектен български език. Постоянният ни екскурзовод беше българка. Нямаше как при толкова много хора, които се стараха да ни бъде приятно, да не научим и толкова много неща за Гърция. Бяхме обмислили вариант да ходим с коли, но точно по тази причина се отказахме, защото не знаем езика им. Само щяхме да разглеждаме, а така и научихме много от историята на южната ни съседка.
Радвам се, че съчетанието на снимки, текст и музика ти е допаднало!
цитирай
57. petrovruse - Благодаря ти Скарлет за красотата която раздаваш!
29.05.2011 16:38
Каквото и да кажа едва ли ще е нещо по различно от на гостите които те посетиха, просто всичко е прекрасно ! В Гърция има още много, което е хубаво да се види, но ти пожелавам да посетиш Норвегия и да видя реакцията ти. При моето посещение там,загубих дар слово за известно време! Поздрави мила !
цитирай
58. ckarlet - 57. Рetrovruse - Благодаря ти Скарлет за красотата която раздаваш!
29.05.2011 16:42
petrovruse написа:
Каквото и да кажа едва ли ще е нещо по различно от на гостите които те посетиха, просто всичко е прекрасно ! В Гърция има още много, което е хубаво да се види, но ти пожелавам да посетиш Норвегия и да видя реакцията ти. При моето посещение там,загубих дар слово за известно време! Поздрави мила !


Зная, че там е невероятно красиво, Рetrovruse! Имам близък човек, който е от доста години в Осло. Навярно някой ден и аз ще я посетя!
А ти защо не разкажеш в постинг за тази красива и доста уредена страна?
Радвам се, че и ти разгледа постинга!
цитирай
59. magity - благодаря за разходката ....
29.05.2011 19:05
красиви местенца ....никога не съм била в Гърция .....приятна вечер и успешна нова седмица .....
цитирай
60. ckarlet - 59. Мagity - благодаря за разходката ....
29.05.2011 19:11
magity написа:
красиви местенца ....никога не съм била в Гърция .....приятна вечер и успешна нова седмица .....


Удоволствието е изцяло за мен, че и ти си харесала постинга, Мaги!
Хубава вечер и успешна нова седмица!
цитирай
61. vostroto - Скарлет, здравей!:)
29.05.2011 19:19
Ех не прекарах така хубаво като теб, но благодарение на чудесния ти постинг, се докоснах и аз до тези красоти!:)
Благодаря !
цитирай
62. ckarlet - 61. Vostroto - Скарлет, здравей!:)
29.05.2011 19:21
vostroto написа:
Ех не прекарах така хубаво като теб, но благодарение на чудесния ти постинг, се докоснах и аз до тези красоти!:)
Благодаря !


Привет, Vostroto!
Приятно е, че и ти се разходи виртуално до Гърция! Пожелавам ти лятото да заведеш на почивка цялото семейство там!
Прекрасна вечер!
цитирай
63. tota - Благодаря за разходката, Скарлет!!
29.05.2011 20:42
Докоснах се и до някои места, които са били и български...
Прекрасна вечер и от мен!
цитирай
64. scarlety - Привет,Скарлет!
29.05.2011 21:03
Две лета подред се случва да минавам по тези места и все пак имаше интересни неща,които съм пропуснала! Снимките ти са чудесни!:) Разходих се с удоволствие отново и видях забележителните места през твоите очи!:)
цитирай
65. voinov50 - Наистина, приятно ми беше:)))
29.05.2011 21:16
Три пъти ходя и три пъти ми е хубаво и някак романтично ;)
Ето ти едно разказче за Кавала:

http://voinov50.blog.bg/izkustvo/2010/07/27/meshtri.583069

и едно за Катерини - Паралия:

http://voinov50.blog.bg/izkustvo/2008/10/05/koi-sym-az.240615

Поздрави от Пирин!

Войнов
цитирай
66. ckarlet - 63. Тota - Благодаря за разходката, Скарлет!!
29.05.2011 22:05
tota написа:
Докоснах се и до някои места, които са били и български...
Прекрасна вечер и от мен!


Това може само да ме радва, Тота!
Хубава вечер и на теб!
цитирай
67. ckarlet - 64. Scarlety - Привет,Скарлет!
29.05.2011 22:07
scarlety написа:
Две лета подред се случва да минавам по тези места и все пак имаше интересни неща,които съм пропуснала! Снимките ти са чудесни!:) Разходих се с удоволствие отново и видях забележителните места през твоите очи!:)


Някой ден ще очаквам и ти да покажеш снимки от твоето пътуване, Scarlety!
Със сигурност ще ми бъде интересно да разгледам, защото ти умееш да улавяш красотата!
Хубава вечер!
цитирай
68. planinitenabulgaria - За постинга - разходка:
29.05.2011 22:09
Момиче с чувство за красота,
Поздрави за прекрасния постинг.Аз съм бил на Метеорите,но сега намислих да ги посетя отново.
Брависимо, Коста
цитирай
69. ckarlet - 65. Voinov50 - Наистина, приятно ми беше:)))
29.05.2011 22:12
voinov50 написа:
Три пъти ходя и три пъти ми е хубаво и някак романтично ;)
Ето ти едно разказче за Кавала:

http://voinov50.blog.bg/izkustvo/2010/07/27/meshtri.583069

и едно за Катерини - Паралия:

http://voinov50.blog.bg/izkustvo/2008/10/05/koi-sym-az.240615

Поздрави от Пирин!

Войнов


Благодаря, Войнов!
Утре със сигурност ще разгледам и прочета! Истина е, че има голяма романтика и красота по тези места!
Приятна вечер!
цитирай
70. ckarlet - 68. Рlaninitenabulgaria - За постинга - разходка:
29.05.2011 22:14
planinitenabulgaria написа:
Момиче с чувство за красота,
Поздрави за прекрасния постинг.Аз съм бил на Метеорите,но сега намислих да ги посетя отново.
Брависимо, Коста


Има ли възможност, непременно го посети, Рlaninitenabulgaria! А после да разкажеш:)
На мен лично там изключително много ми хареса!
Прекрасна вечер ти желая!
цитирай
71. 4aiotgluhar4e - Красота!
29.05.2011 22:18
Много харесвам и Кавала, и Солун! Май повече Кавала :) В него има някаква нега, сякаш времето е спряло. А Метеора си е едно от чудесата на света, спор няма.
Много елегантен и стилен постинг! Благодаря за разходката!
цитирай
72. ckarlet - 71. 4aiotgluhar4e - Красота!
29.05.2011 22:22
4aiotgluhar4e написа:
Много харесвам и Кавала, и Солун! Май повече Кавала :) В него има някаква нега, сякаш времето е спряло. А Метеора си е едно от чудесата на света, спор няма.
Много елегантен и стилен постинг! Благодаря за разходката!


А ти направи много елегантен коментар, 4aiotgluhar4e! Благодаря ти!
Красота има във всеки град. Но и аз мисля като теб, че Кавала има голямо очарование!
Прекрасна вечер ти желая!
цитирай
73. monna - Здравей, Скарлет!:)))
30.05.2011 10:08
Познат маршрут и нищо ново - за мен, но е много по-въздействащо в твоя постинг!!!!
Защото е поднесено с умение и вкус! Благодаря ти! Когато красивото е синтезирано,
а и тази песен....Туп, туп!
Хубава седмица, туристке моя!:)))
цитирай
74. ckarlet - 73. Мonna - Здравей, Скарлет!:)))
30.05.2011 10:45
monna написа:
Познат маршрут и нищо ново - за мен, но е много по-въздействащо в твоя постинг!!!!
Защото е поднесено с умение и вкус! Благодаря ти! Когато красивото е синтезирано,
а и тази песен....Туп, туп!
Хубава седмица, туристке моя!:)))


Привет, слънчева Приятелко!
Доста хора сте минали по този маршрут и се радвам, че потвърждавате красотата, която се опитвам да покажа!
Прекрасно е, че отново си тук, Мони!
Усмихнат ден и успешна нова седмица!
цитирай
75. henzelski - Прочетох,
30.05.2011 10:59
изслушах и прегледах с огромно удоволствие, скъпа приятелко! :)
цитирай
76. mariani - Поздравления
30.05.2011 11:04
за хубавата разходка, ckarlet :)
Още един от маршрутите, които се надявам скоро да осъществя...
Усмихната седмица
цитирай
77. ckarlet - 75. Henzelski - Прочетох,
30.05.2011 16:23
henzelski написа:
изслушах и прегледах с огромно удоволствие, скъпа приятелко! :)


Привет, Краси!
Твоите посещения винаги са ми доставяли огромно удоволствие!
Благодаря ти!
цитирай
78. ckarlet - 76. Мariani - Поздравления
30.05.2011 16:24
mariani написа:
за хубавата разходка, ckarlet :)
Още един от маршрутите, които се надявам скоро да осъществя...
Усмихната седмица


От сърце ти го пожелавам, Мариани!
А после да разкажеш!
цитирай
79. shaffi - здравей,
31.05.2011 00:07
красиви и романтични места си посетила...трябва за покоря и аз тези места някой красив ден...разходката тук при теб е повече от добра...лека вечер
цитирай
80. ckarlet - 79. Shaffi - здравей,
31.05.2011 07:56
shaffi написа:
красиви и романтични места си посетила...трябва за покоря и аз тези места някой красив ден...разходката тук при теб е повече от добра...лека вечер


Добро утро, Shaffi!
Това е малка частица от това, което видях. Разгледахме още доста от забележителностите на Гърция и още много красиви градове и местности. Нямах обаче търпение да кача всичко, а и реших, че може да ви се види доста дълга разходката. Но ти ако имаш възможност, непременно се разходи до там.
Хубав ден ти желая!
цитирай
81. irage - Ckarlet,
31.05.2011 13:20
чудесни снимки, пътепис и музика :)
цитирай
82. ckarlet - 81. Irage - Ckarlet,
31.05.2011 14:37
irage написа:
чудесни снимки, пътепис и музика :)


Irage, благодаря ти! Започваме да се настройваме на морска вълна, като вече сме започнали от Бяло море:))
Прекрасен ден ти желая!
цитирай
83. universalnite1neo - :) Благодаря за хубаво подбраните ...
31.05.2011 17:16
:) Благодаря за хубаво подбраните моменти и забележителности, ckarlet ! Плжелавам да имаш още поводи да споделиш с нас тук и от други места :)
цитирай
84. neprosvet - Чудесен постинг се е получил!
31.05.2011 18:48
Радвам ви се, че сте си направили такава хубава екскурзия! Сигурно и децата са били много впечатлени и доволни!
Сърдечни поздрави, Скарлет и прегръдки за теб и малките немирници!:)))
цитирай
85. ckarlet - 83. Universalnite1neo - :) Благодаря за хубаво подбраните ...
31.05.2011 18:48
universalnite1neo написа:
:) Благодаря за хубаво подбраните моменти и забележителности, ckarlet ! Плжелавам да имаш още поводи да споделиш с нас тук и от други места :)


Много ме зарадва с посещението си и коментара, Universalnite1neo!
Дано се сбъднат пожеланията ти! Безкрайно ми е приятно да споделя и с вас преживяното!
Хубава вечер ти желая, Universalnite1neo!
цитирай
86. ckarlet - 84. Neprosvet - Чудесен постинг се е получил!
31.05.2011 18:55
neprosvet написа:
Радвам ви се, че сте си направили такава хубава екскурзия! Сигурно и децата са били много впечатлени и доволни!
Сърдечни поздрави, Скарлет и прегръдки за теб и малките немирници!:)))


Децата не са идвали, Neprosvet. Но в близките години се надявам и те да могат да видят подобна красота. С тях не пропускаме разходките си из красивата ни България:)
Сърдечни поздрави и на твоето прекрасно семейство, Neprosvet!
цитирай
87. kostadinovd - ПРИВЕТ ! Прекрасен постинг.
31.05.2011 19:00
Бил съм там и сега пробуждаш приятни спомени в мен.Странно но Кавала погледнат от към пристанището ми заприличва на Велико Търново. Кавала ми хареса повече от Солун като град.А остров Тасос е невероятен.ПОЗДРАВИ за чудесните снимки и ти желая още подобни емоции и преживявания !
цитирай
88. ckarlet - 87. Кostadinovd - ПРИВЕТ ! Прекрасен постинг.
31.05.2011 19:06
kostadinovd написа:
Бил съм там и сега пробуждаш приятни спомени в мен.Странно но Кавала погледнат от към пристанището ми заприличва на Велико Търново. Кавала ми хареса повече от Солун като град.А остров Тасос е невероятен.ПОЗДРАВИ за чудесните снимки и ти желая още подобни емоции и преживявания !


Наистина имат много общо Кавала и В. Търново, Кostadinovd! В болярския град липсва пристанището само:) А и в Кавала има нова и стара част също като във В. Търново. Но пък на Филипи крепостта я оприличих с крепостта Царевец.
И на доста други места направих сравнение с българските. Единствено Метеора нямаше как да оприлича с нашенско.
Много приятно ме изненада с посещението си! Благодаря ти!
Красива вечер ти желая, Кostadinovd!
цитирай
89. ivankalilova - ЧЕСТИТ 1 ЮНИ! Честит празник на ...
01.06.2011 08:02
ЧЕСТИТ 1 ЮНИ!

Честит празник на всички деца
и на всички възрастни, успяли да
съхранят в себе си по нещо детско!

Безгрижно детство и много щастие!
И не бързайте да пораствате...
ПОЗДРАВИ И ПРЕГРЪДКИ, С ПОЖЕЛАНИЯ ЗА ПРЕКРАСЕН ДЕН!:)
цитирай
90. iliada - Само бях чувала за там,Скалет!
01.06.2011 08:02
Сега вече наистина съм убедена ,че е прекрасно!
Благодаря ти!
цитирай
91. ckarlet - 89. Ivankalilova - ЧЕСТИТ 1 ЮНИ! Честит празник на ...
01.06.2011 08:09
ivankalilova написа:
ЧЕСТИТ 1 ЮНИ!

Честит празник на всички деца
и на всички възрастни, успяли да
съхранят в себе си по нещо детско!

Безгрижно детство и много щастие!
И не бързайте да пораствате...
ПОЗДРАВИ И ПРЕГРЪДКИ, С ПОЖЕЛАНИЯ ЗА ПРЕКРАСЕН ДЕН!:)


Честит 1 юни на всички, Ваня!
Да запазим усмивките на нашите дечица, за да имат прекрасно детство!
Нека е честит празника и на тези, които са съумели да запазят детското в себе си!
Прекрасен ден ти желая, мила!
цитирай
92. ckarlet - 90. Iliada - Само бях чувала за там,Скалет!
01.06.2011 08:10
iliada написа:
Сега вече наистина съм убедена ,че е прекрасно!
Благодаря ти!


Прекрасно е, Илиада!
Пожелавам ти някой ден да посетиш тези красоти!
Хубав ден ти желая!
цитирай
93. virtu - Чудесна виртуална разходка !
01.06.2011 11:37
Много труд . Много красота !
цитирай
94. ckarlet - 93. Virtu - Чудесна виртуална разходка !
01.06.2011 11:39
virtu написа:
Много труд . Много красота !


Радвам се, че и теб съм впечатлила с разходката до Северна Гърция, Virtu!
Ведър ден и прекрасно настроение!
цитирай
95. kasnaprolet9999 - чудесни снимки си направила. Била ...
01.06.2011 14:24
чудесни снимки си направила. Била съм в Кавала, но само за няколко часа и не можах да видя всичко интересно. Поздрави.
цитирай
96. lubara - Поздрави, ckarlet!
01.06.2011 17:08
Ако не ми се беше развалила колата, можеше да се засечем в Кавала. Бях се насочил към Керамоти.
цитирай
97. ckarlet - 95. Кasnaprolet9999 - чудесни снимки си направила. Била ...
01.06.2011 19:02
kasnaprolet9999 написа:
чудесни снимки си направила. Била съм в Кавала, но само за няколко часа и не можах да видя всичко интересно. Поздрави.


Привет, Невенче!
Навярно някой ден няма да бързаш толкова много и ще имаш възможност да разгледаш повече:)
Радвам се, че се отби!
Прекрасна вечер ти желая!
цитирай
98. ckarlet - 96. Lubara - Поздрави, ckarlet!
01.06.2011 19:08
lubara написа:
Ако не ми се беше развалила колата, можеше да се засечем в Кавала. Бях се насочил към Керамоти.


Привет, Lubara!
Пропуснал си най-хубавия курорт на Балканите.
Ах тази кола! За малко и сме се разминали!:)
Радвам се, че и ти отдели от ценното си време да разгледаш при мен!
Хубава вечер, Lubara!
цитирай
99. mariposatracionera - Възхитителни снимки. Покъртит...
03.06.2011 10:03
Възхитителни снимки. Покъртителна песен!
Благодаря ти, Скарлет!
цитирай
100. ckarlet - 99. Мariposatracionera - Възхитителни снимки. Покъртит...
03.06.2011 10:06
mariposatracionera написа:
Възхитителни снимки. Покъртителна песен!
Благодаря ти, Скарлет!


Аз ти благодаря, Мariposatracionera!
Приятно е, че и ти ми гостува и се разходи виртуално до нашата съседка!
Усмихнат ден ти желая!
цитирай
101. magnoliya - Радвам се за теб,!
03.06.2011 14:45
Радвам се, че сте посетили прекрасни кътчета, на които и ние се възхитихме!
Благодаря ти, че сподели с нас преживяванията си!
цитирай
102. ckarlet - 101. Мagnoliya - Радвам се за теб,!
03.06.2011 19:09
magnoliya написа:
Радвам се, че сте посетили прекрасни кътчета, на които и ние се възхитихме!
Благодаря ти, че сподели с нас преживяванията си!


Навярно и вие сте изминали нашия маршрут, Мagnoliya. Радвам се, че и ти си имала моето преживяване!
Поздрави и на теб, цветна приятелко!
цитирай
103. queerfish - Ммммм...ДА!!!
07.06.2011 11:07
Прииска ми се да съм под онази палмичка...на пейката...Ама нямааа! Само бач...и това си е...

Пак да ни покажеш такива красивости...примерно от остров Бали! ;) :) Виж, много е хубаво! http://kiaratravel.com/wp-content/uploads/2011/04/1.jpg
Хубава седмица, Скарлет! :)
цитирай
104. ckarlet - 103. Queerfish - Ммммм...ДА!!!
07.06.2011 18:57
queerfish написа:
Прииска ми се да съм под онази палмичка...на пейката...Ама нямааа! Само бач...и това си е...

Пак да ни покажеш такива красивости...примерно от остров Бали! ;) :) Виж, много е хубаво! http://kiaratravel.com/wp-content/uploads/2011/04/1.jpg
Хубава седмица, Скарлет! :)


Привет, свидна приятелко!
Много се надявам твоите пожелания да се сбъднат и да има за още много красиви местенца да ви разказвам и показвам! Претрупано ни е ежедневието, но има ли човек желание, успява да си направи малка почивка:))
Прекрасна вечер ти желая, Снежи! Искрено се зарадвах на гостуването ти!
цитирай
105. qbylkovcvqt - Страхотно приключение - макар и ...
09.06.2011 17:06
Страхотно приключение - макар и само за почивните дни. Толкова красоти! Заслужава си да поостане човек.
цитирай
106. ckarlet - 105. Qbylkovcvqt - Страхотно приключение - макар и ...
09.06.2011 18:38
qbylkovcvqt написа:
Страхотно приключение - макар и само за почивните дни. Толкова красоти! Заслужава си да поостане човек.


Тогава се паднаха четири почивни дни, Qbylkovcvqt.
А за красивото спор няма:)
Радвам се, че и ти разгледа постинга!
Хубава вечер ти желая!
цитирай
107. fatmin - Bravo Ckarlet mn hubav posting=...
15.06.2011 07:48
Bravo Ckarlet mn hubav posting=kakto vinagi si unikat .Pozdarvleniq ! Pregradki i pozdravi ! :*:*
цитирай
108. ckarlet - 107. Bravo Ckarlet mn hubav posting=...
15.06.2011 09:00
fatmin написа:
Bravo Ckarlet mn hubav posting=kakto vinagi si unikat .Pozdarvleniq ! Pregradki i pozdravi ! :*:*


Привет, Фатмин!
Благодаря ти за прекрасните думи в хладната утрин! И аз те прегръщам топло!
Хубав ден ти желая!
цитирай
109. petrovruse - Здравей Скарлет,
16.06.2011 23:58
време ти е за нови изяви-не ни забравяй
цитирай
110. ckarlet - 109. Рetrovruse - Здравей Скарлет,
17.06.2011 07:57
petrovruse написа:
време ти е за нови изяви-не ни забравяй


Добро утро, Рetrovruse!
Ти не ме забравяш:) Мило е! Благодаря ти!
Сега ми е малко натоварен период и нямам много време за блогчето...
Минавам само, за да надникна тук - там.
Прекрасен и много усмихнат ден ти желая!
цитирай
111. phoenix2000 - Да не забравиш довечера да ми отв...
02.07.2011 10:26
Да не забравиш довечера да ми отвориш вратата. Или ми дай ключа ... за сърцето
цитирай
112. ckarlet - 111. Рhoenix2000 - Да не забравиш довечера да ми отв...
02.07.2011 11:53
phoenix2000 написа:
Да не забравиш довечера да ми отвориш вратата. Или ми дай ключа ... за сърцето


По коментарът ти разбирам, че ти е харесала гръцката песен, Рhoenix2000!
Прекрасен ден ти желая!
цитирай
113. cornflower - Браво, Скарлет!
02.07.2011 20:20
Много ми хареса!
цитирай
114. ckarlet - 113. Сornflower - Браво, Скарлет!
02.07.2011 22:27
cornflower написа:
Много ми хареса!


Радвам се, че ти хареса, Сornflower!
Хубава вечер ти желая!
цитирай
115. veninski - И на мен ми хареса! Макар че идвам за ...
03.07.2011 06:11
И на мен ми хареса! Макар че идвам за втори път... Поздрави!
цитирай
116. ckarlet - 115. Veninski - И на мен ми хареса! Макар че идвам за ...
03.07.2011 11:09
veninski написа:
И на мен ми хареса! Макар че идвам за втори път... Поздрави!


Това само може да ме радва, приятелю!:)
Прекрасна неделя ти желая!
цитирай
117. katan - ВЕЛИКОЛЕПЕН постинг, Скарлет!
05.07.2011 20:51
ВЕЛИКОЛЕПЕН!!!
Прекрасни снимки, много хубав текст, чудесна музика!
Отдавна не ми се е случвало да се прехласвам така!
Поздрави за вкуса и умението да ни поднесеш едни незабравими преживявания!
ПОЗДРАВИ!!!!!!!!
цитирай
118. ckarlet - 117. Кatan - ВЕЛИКОЛЕПЕН постинг, Скарлет!
05.07.2011 22:26
katan написа:
ВЕЛИКОЛЕПЕН!!!
Прекрасни снимки, много хубав текст, чудесна музика!
Отдавна не ми се е случвало да се прехласвам така!
Поздрави за вкуса и умението да ни поднесеш едни незабравими преживявания!
ПОЗДРАВИ!!!!!!!!


Радвам се, че и ти разгледа постинга, мила Катя!
Ти си невероятен човек! А думите ти галят! Благодаря ти!
цитирай
119. thefaceoftheshadow - Чудесни снимки!
14.07.2011 15:16
Благодаря за разходката! Поздрави! С пожелание за чудесно лято!
цитирай
120. ckarlet - 119. Thefaceoftheshadow - Чудесни снимки!
14.07.2011 16:31
thefaceoftheshadow написа:
Благодаря за разходката! Поздрави! С пожелание за чудесно лято!


Благодаря ти, Thefaceoftheshadow!
Вълшебно да е лятото и за теб!
цитирай
121. cinderellathespy - Бях в Кавала през пролетта на 2007-ма и ....
27.09.2011 15:27
...беше много хубаво! Била съм на всички места показани на снимките! Припомних си и ми стана едно такова хем хубаво, хем и малко тъжно...
Благодаря за преживяването, Скарлет! Песничката също е чудесна - много нежна, романтична, изпълнена с любов....
Поздрави, мила!:-)
цитирай
122. ckarlet - 121. Сinderellathespy - Бях в Кавала през пролетта на 2007-ма и ....
27.09.2011 18:24
cinderellathespy написа:
...беше много хубаво! Била съм на всички места показани на снимките! Припомних си и ми стана едно такова хем хубаво, хем и малко тъжно...
Благодаря за преживяването, Скарлет! Песничката също е чудесна - много нежна, романтична, изпълнена с любов....
Поздрави, мила!:-)


Здравей, Ели! Усмихна ме, когато видях, че си разгледала и други мои постинги.
Тази година в Гърция беше незабравима разходката ни. Особено ми хареса на "Метеора". Там е като в приказка. А в Кавала се разходихме първият ден и той ме очарова с красотата си. Радвам се, че и ти си посетила тези хубави места на южната ни съседка. Заслужава си!
Приказна вечер, Ели!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930