Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: ckarlet
Категория: Тя и той
Прочетен: 2295159
Постинги: 228
Коментари: 8200
Гласове: 43125
Постинг
04.11.2011 12:56 - В памет на баща ми!
Автор: ckarlet Категория: Тя и той   
Прочетен: 42172 Коментари: 71 Гласове:
70


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

В памет на  баща ми!

 

Притихнала, с червени рози,

до мраморната плоча  аз стоя.

Огромна мъка ме  изпълва,

по бузите се стичат, сълза подир сълза.

 

Ти бе единствен, който разгадава,

че във усмивката прикрила съм тъга…

И казваше ми нежно, мило:

“Защо очите й са тъжни, на моята любима дъщеря?”

 

Ти бе до мен в добро и лошо.

Със тебе можех свят да изградя.

Как само искам мили татко,

да можех миг ръката ти да подържа!

 

Ти казваше ми: “Няма да се плашиш!

Дори да сбъркаш, аз ще съм до теб!

Дори да паднеш, аз ще бъда близо,

за да те вдигна и да продължиш напред!”

 

Прости ми! Розите оставям.

Сълзите бързам да изтрия вървешком…

И мрачно и дъждовно е. Свещта догаря…

Ти бе прекрасен, а как студен е новият ти дом…

  

          Годините се изнизват без него, но болката остава… Зная, че той е някъде високо там и ни гледа, продължава да е близо до нас и да ни  подкрепя…





Гласувай:
70



Следващ постинг
Предишен постинг

1. henzelski - Лека му пръст
04.11.2011 13:12
на татко ти, скъпа приятелко!
цитирай
2. ckarlet - 1. Henzelski - Лека му пръст
04.11.2011 13:17
henzelski написа:
на татко ти, скъпа приятелко!


Благодаря ти, Краси! Той ще ми липсва винаги...
Това беше човека, който разпознаваше, когато съм тъжна, въпреки опитите ми да скрия проблема или тъгата...Той винаги заставаше до мен, дори и да грешах.
цитирай
3. ivankalilova - Светла му памет , на твоя баща!
04.11.2011 13:27
Прекрасен стих си сътворила, с много обич и признателност!
Той живее в твоето сърце !
Да , миличка ,той винаги ще ти липсва......но някъде там.....той е с теб , закриля те, бди над теб!
Прегръщам те топло и заедно с теб ще помълча!
цитирай
4. mileidi46 - Бог да го прости мила...:((
04.11.2011 13:52
Знам как се чувстваш...знам как боли..Сега съм тук,близо до нея,но все още не съм намерила сили да отида там..до студеният и дом...Но утре ще го направя,трябва да го направя,защото иначе агонията продължава...
Бог да ги прости..мир на душите им..:((((
цитирай
5. ckarlet - 3. Ivankalilova - Светла му памет , на твоя баща!
04.11.2011 13:55
ivankalilova написа:
Прекрасен стих си сътворила, с много обич и признателност!
Той живее в твоето сърце !
Да , миличка ,той винаги ще ти липсва......но някъде там.....той е с теб , закриля те, бди над теб!
Прегръщам те топло и заедно с теб ще помълча!


Зная, че винаги ще бъде близо до мен и семейството ми...
Не исках да показвам слабост, но днес изпитах поредната тъга за него...
Благодаря ти, мила Ваня! Ти си винаги много позитивна!
цитирай
6. ckarlet - 4. Мileidi46 - Бог да го прости мила...:((
04.11.2011 13:59
mileidi46 написа:
Знам как се чувстваш...знам как боли..Сега съм тук,близо до нея,но все още не съм намерила сили да отида там..до студеният и дом...Но утре ще го направя,трябва да го направя,защото иначе агонията продължава...
Бог да ги прости..мир на душите им..:((((


Животът понякога е и много тъжен, но хората, които сме загубили винаги ще имат запазено кътче в сърцата ни...
Благодаря ти, Мileidi46!
цитирай
7. ckarlet - 6. Аlav - Мир
04.11.2011 14:02
alav написа:
на праха му! Остават ти спомените за всички скъпоценни мигове. Те никога няма да те напуснат


С него са свързани едни от най-хубавите ми спомени. Той винаги имаше време за мен, и аз бях плътно до него... Толкова много любов ми е дал, че ще ми стигне до края на дните ми!
Благодаря ти, мила!
цитирай
8. scarlety - Мисля,
04.11.2011 14:02
че съществува особено силна връзка между бащи и дъщери!
И ти го доказваш отново с този стих на признателност и обич!
Нека почива в мир твоят любим баща,Скарлет!
цитирай
9. ckarlet - 9. Scarlety - Мисля,
04.11.2011 14:16
scarlety написа:
че съществува особено силна връзка между бащи и дъщери!
И ти го доказваш отново с този стих на признателност и обич!
Нека почива в мир твоят любим баща,Скарлет!


Изключително силна беше връзката ни, Scarlety. Моят син го записах на неговото име и той беше много щастлив...
Сега имам опора от всички близки, но неговата беше специална. Знаех, че дори и да губя, той пак ще бъде до мен...
цитирай
10. katan - Скарлет, мила!
04.11.2011 14:37
Написаното все едно се отнася до мен и моя татко.
Много силна беше връзката ни, както и твоята с татко ти.
Майка си отиде много рано, но татко се нагърби с тежката задача да ни бъде и татко и майка ...
Разплаках се от твоите думи на обич, които си написала. Той ще ти липсва непрекъснато, колкото и време да минава ...
Но те ще са винаги с нас и в нас и ще ги помним и скърбим за тях всеки ден.
Ще се усмихваме и и ще им благодарим за всичко, което са за нас.
Нека да почиват в мир и да е светла паметта им!
Бог да Ги прости!
цитирай
11. monna - Ох, Скарлет!!!
04.11.2011 14:43
Колко мъка има в стиха ти?!
Бащите са незаменимите мъже, в нашия живот!!!
И аз бях там и аз поставих червени рози и вървях и плаках...
Живот, с начало и край - нямаме избор...
Никакви други цветя за бащите ни, освен червени рози!!!
Много съм разстроена, Скарлет!
Прегръщам те миличка!!!!
цитирай
12. ckarlet - 11. Кatan - Скарлет, мила!
04.11.2011 14:49
katan написа:
Написаното все едно се отнася до мен и моя татко.
Много силна беше връзката ни, както и твоята с татко ти.
Майка си отиде много рано, но татко се нагърби с тежката задача да ни бъде и татко и майка ...
Разплаках се от твоите думи на обич, които си написала. Той ще ти липсва непрекъснато, колкото и време да минава ...
Но те ще са винаги с нас и в нас и ще ги помним и скърбим за тях всеки ден.
Ще се усмихваме и и ще им благодарим за всичко, което са за нас.
Нека да почиват в мир и да е светла паметта им!
Бог да Ги прости!


Много пъти в твоите постинги съм откривала тази любов, с която са те отгледали твоите близки, и която също е била в изобилие при мен, миличка Катя.
Беше изключителен човек. Майка ми беше строгата в къщи, която въдворяваше ред и дисциплина, а той изпълняваше всички наши желания със сестра ми. Често проявявах характер, но той не ми се сърдеше, а ме оставяше дори да сгреша, но винаги заставаше до мен и ми показваше правилната посока... Той ме познаваше най-добре от всички. Учудващо е, че щом погледнеше в очите ми разгадаваше какво чувствам в душата си...
цитирай
13. ckarlet - 12. Мonna - Ох, Скарлет!!!
04.11.2011 14:51
monna написа:
Колко мъка има в стиха ти?!
Бащите са незаменимите мъже, в нашия живот!!!
И аз бях там и аз поставих червени рози и вървях и плаках...
Живот, с начало и край - нямаме избор...
Никакви други цветя за бащите ни, освен червени рози!!!
Много съм разстроена, Скарлет!
Прегръщам те миличка!!!!


Прегръщам те, Мони! Не исках да показвам слабост и да внасям тъга в блогчето, но днес ми е особено тъжно...
Благодаря ти, Мони!!!
цитирай
14. demonwind - Бог да го прости!
04.11.2011 15:42
Недей тъгува неутешимо, той не е умрял. Просто се е освободил и се ее прибрал у дома. Тук не е домът ни, тук е работното ни място. И изтече ли ни работния ден, извънредно работно време няма. А колко ще е дълъг денят ни тук, дали ще е лек и приятен или изпълнен с тегоба и скръб, зависи единствено от... предишната ни смяна, която обаче (за добро или лошо) не помним...

Поздрави!
цитирай
15. ckarlet - 15. Demonwind - Бог да го прости!
04.11.2011 15:52
demonwind написа:
Недей тъгува неутешимо, той не е умрял. Просто се е освободил и се ее прибрал у дома. Тук не е домът ни, тук е работното ни място. И изтече ли ни работния ден, извънредно работно време няма. А колко ще е дълъг денят ни тук, дали ще е лек и приятен или изпълнен с тегоба и скръб, зависи единствено от... предишната ни смяна, която обаче (за добро или лошо) не помним...

Поздрави!


Прав си Demonwind. Опитвам се да приемам живота такъв какъвто е, но днес малко в повече се затъжих.
Благодаря ти за топлите думи!
цитирай
16. stela50 - Прекрасен стих , Скарлет ... болка и обич ,
04.11.2011 15:56
възхищение и преклонение . Непрежалими и незабравими са бащите ни .
Светла да е паметта на твоя татко ...
Прегръдки !
цитирай
17. ckarlet - 17. Stela50 - Прекрасен стих , Скарлет ... болка и обич ,
04.11.2011 15:59
stela50 написа:
възхищение и преклонение . Непрежалими и незабравими са бащите ни .
Светла да е паметта на твоя татко ...
Прегръдки !


Да, огромна болка и безкрайна обич, мила Таня!
Благодаря ти!
цитирай
18. demonwind - 16. ckarlet
04.11.2011 16:04
Аз също съм тъжен. Навън е сиво, в офиса съм сам, а мислите препускат ли, препускат... Поне човек може да си поплаче, когато никой не го гледа. Пък още три часа и работното време свършва, а в хипермаркета продават една 10 градусова бира, за всеки случай ще си взема два стека. Знам, че утре ще съм като куче в каруца, но и така не се търпи... ;)

Поздрави и горе главата!
цитирай
19. demonwind - Понеже си с пълна модерация и няма как да си резактирам коментара,
04.11.2011 16:06
ето и един музикален поздрав. Затвори очи, отпусни се и просто макар и за малко отиваш много, много далеч от този гнусен свят...

http://www.youtube.com/watch?v=80Lwj_ybVno
цитирай
20. ognena71 - Мир на праха му! Много хубав стих си ...
04.11.2011 16:06
Мир на праха му! Много хубав стих си написала с много обич и болка.
Той винаги ще остане в твоето сърце. Прегръдки мила!
цитирай
21. neprosvet - Тъжно е, че си го загубила, Скарлет! ...
04.11.2011 16:07
Тъжно е, че си го загубила, Скарлет! Щастие е, че си го имала!Той винаги ще е до теб!

Светла му памет!

Хубаво стихотворение си написала, на твоя баща...трогна ме!
Поздрави мило и добро момиче, Скарлет!
Прегръщам те!

цитирай
22. ckarlet - 19. Demonwind - 16. ckarlet
04.11.2011 16:14
demonwind написа:
Аз също съм тъжен. Навън е сиво, в офиса съм сам, а мислите препускат ли, препускат... Поне човек може да си поплаче, когато никой не го гледа. Пък още три часа и работното време свършва, а в хипермаркета продават една 10 градусова бира, за всеки случай ще си взема два стека. Знам, че утре ще съм като куче в каруца, но и така не се търпи... ;)

Поздрави и горе главата!


Да, човек не трябва да се отдава на тъгата... А ти точно така направи, за да ти е по-добре, Demonwind!
цитирай
23. ckarlet - 20. Demonwind - Понеже си с пълна модерация и няма как да си резактирам коментара,
04.11.2011 16:16
demonwind написа:
ето и един музикален поздрав. Затвори очи, отпусни се и просто макар и за малко отиваш много, много далеч от този гнусен свят...

http://www.youtube.com/watch?v=80Lwj_ybVno


Да, ще се опитам. Може и да подейства. Благодаря ти за вниманието и за поздрава!
цитирай
24. ckarlet - 21. Оgnena71 - Мир на праха му! Много хубав стих си ...
04.11.2011 16:19
ognena71 написа:
Мир на праха му! Много хубав стих си написала с много обич и болка.
Той винаги ще остане в твоето сърце. Прегръдки мила!


Понякога човек иска да каже още повече, но не се получава. Благодаря ти, Оgnena71! Едно съм разбрала, че трябва да даваме максимално обич на хората, които обичаме... Животът е толкава кратък!
цитирай
25. ckarlet - 22. Neprosvet - Тъжно е, че си го загубила, Скарлет! ...
04.11.2011 16:21
neprosvet написа:
Тъжно е, че си го загубила, Скарлет! Щастие е, че си го имала!Той винаги ще е до теб!

Светла му памет!

Хубаво стихотворение си написала, на твоя баща...трогна ме!
Поздрави мило и добро момиче, Скарлет!
Прегръщам те!



Благодаря ти, мила! Всеки ред ме връща в спомените ми с него... И все си казвам, че само ако беше се оплакал, че нещо го боли, може би щяхме да го запазим за по-дълго.
цитирай
26. monna1 - Скарлет, махни я тази модерация!
04.11.2011 17:02
Забрани само анонимните! Доверието е в основата на отношенията ни,
не се страхувай толкова! На който съм казала, всички са ме послушали.
Послушай ме и ти!
И до понеделник.......
цитирай
27. demonwind - 23. ckarlet
04.11.2011 17:26
Ще го направя и ще се усмихна... Но когато се усмихна така, обикновено черния дроб започва да плаче и не мога по никакъв начин да го убедя, че цирозата е само лош мит ;)))
Малко да развеселим настроението, стига сълзи :)))
цитирай
28. ckarlet - 27. Мonna1 - Скарлет, махни я тази модерация!
04.11.2011 17:48
monna1 написа:
Забрани само анонимните! Доверието е в основата на отношенията ни,
не се страхувай толкова! На който съм казала, всички са ме послушали.
Послушай ме и ти!
И до понеделник.......


Добре, Мони, така ще направя. Благодаря ти! До понеделник!
цитирай
29. ckarlet - 28. Demonwind - 23. ckarlet
04.11.2011 17:50
demonwind написа:
Ще го направя и ще се усмихна... Но когато се усмихна така, обикновено черния дроб започва да плаче и не мога по никакъв начин да го убедя, че цирозата е само лош мит ;)))
Малко да развеселим настроението, стига сълзи :)))


Пожелавам ти хубави почивни дни, Demonwind!
цитирай
30. malchaniaotnadejda7 - Топли и искрени думи си посветила на баща ти, мила Ckarlet ...
04.11.2011 20:00
Той винаги ще те закриля, обичните ни, които не са вече тук, никога не ни напускат в добро или в беда. Явно е бил много добър човек, щом е отгледал и възпитал такава дъщеря. Вечна и светла памет на татко ти! Прегръщам те!
цитирай
31. ckarlet - 31. 31. Мalchaniaotnadejda7 - Топли и искрени думи си посветила на баща ти, мила Ckarlet ...
04.11.2011 20:12
malchaniaotnadejda7 написа:
Той винаги ще те закриля, обичните ни, които не са вече тук, никога не ни напускат в добро или в беда. Явно е бил много добър човек, щом е отгледал и възпитал такава дъщеря. Вечна и светла памет на татко ти! Прегръщам те!


Винаги съм смятала, че когато посеем любов - пониква любов. И с баща ми беше така. Беше честен, добър и всеотдаен. Непрекъснато ни обгръщаше с обич и топлина. Израстнах в едно задружно и прекрасно семейство. Надявам се да мога да дам тази топлина и сигурност и на моите деца.
Много мило си се изразила в коментара си, Мalchaniaotnadejda7! Благодаря ти!
цитирай
32. cinderellathespy - Лека му пръст, Скарлет!
04.11.2011 21:26
Сега видях поста....
Съжалявам, мила и ти давам моето приятелско рамо, знаеш.... Тук в това безкрайно пространство ние сме открили се сродни души.... Знам какво ти е... С годините болката не утихва, просто я притъпяваме, като някаква глуха камбана, но вътре бие, бие и не спира и така ще е до последния ни дъх на този свят.... Прекрасно е стихото и казва всичко, което чувстваш, мислиш, страдаш, преживяваш....Моите усещания за мама са същите, така че и ....по моето лице се търкулнаха няколко сълзички.... Вярвай, мила, че той е в по-добрия евентуално възможен свят и било чрез вятъра, било чрез слънцето, било чрез дъжда винаги ще е близо до теб и ще ти дава подкрепата, от която се нуждаеш..... Аз така вярвам и влагайки цялата си енергия да Обичам си мисля, че чрез Обичта връзката помежду ни никога няма да изчезне....
Пускам ти една моя любима песничка на Аврил Лавин :
http://www.youtube.com/watch?v=0G3_kG5FFfQ
....и те прегръщам силно, Скарлет!!!.....
цитирай
33. ckarlet - 33. Сinderellathespy - Лека му пръст, Скарлет!
04.11.2011 21:39
cinderellathespy написа:
Сега видях поста....
Съжалявам, мила и ти давам моето приятелско рамо, знаеш.... Тук в това безкрайно пространство ние сме открили се сродни души.... Знам какво ти е... С годините болката не утихва, просто я притъпяваме, като някаква глуха камбана, но вътре бие, бие и не спира и така ще е до последния ни дъх на този свят.... Прекрасно е стихото и казва всичко, което чувстваш, мислиш, страдаш, преживяваш....Моите усещания за мама са същите, така че и ....по моето лице се търкулнаха няколко сълзички.... Вярвай, мила, че той е в по-добрия евентуално възможен свят и било чрез вятъра, било чрез слънцето, било чрез дъжда винаги ще е близо до теб и ще ти дава подкрепата, от която се нуждаеш..... Аз така вярвам и влагайки цялата си енергия да Обичам си мисля, че чрез Обичта връзката помежду ни никога няма да изчезне....
Пускам ти една моя любима песничка на Аврил Лавин :
http://www.youtube.com/watch?v=0G3_kG5FFfQ
....и те прегръщам силно, Скарлет!!!.....


Благодаря ти, Ели! За пореден път ме просълзяваш с твоите думи! Избягвам да показвам тази липса от присъствието му, която понякога е страшно голяма. И знаеш ли, успявам. Може би защото никой не ме познава достатъчно добре колкото него. Може би и не трябва да я показвам, за да не натъжавам и обкръжаващите около мен. Днес съм малко сантиментална...В такива моменти се обвинявам, че аз трябваше да направя нещо и да го запазя... Но дори и аз не усетих, че се е почувствал зле. Та той дори и тогава не поиска да ни тревожи...
Благодаря ти, миличка, за всичко!
цитирай
34. virtu - Поклон !
04.11.2011 22:07
Светлина по пътя му !
Във всяка твоя частица ти ще откриваш баща си .
Характер и мисъл , и воля.
Ние сме им наследници и в пряк ,и в преносен смисъл.
Останали сме тук , за да довършим започнатото от тях.
цитирай
35. magnoliya - Вечна му памет!
04.11.2011 22:07
Чудесни стихове в знак на признателност към любимия баща!
Поздрави!
цитирай
36. tota - Мила, Скарлет!
04.11.2011 22:13
Неумолим е вървежът на живота, тъжно е и много боли, когато си отиват от нас обичните ни. Носи прекрасния спомен и примера, който ти е оставил твоят баща. Той, наистина е до теб, защото ти го носиш и в сърцето си.
Поклон!
Прегръщам те!
цитирай
37. sparotok - загуба
04.11.2011 22:15
Трудно е когато загубиш близък човек, остава една празнота, която никога няма да бъде запълнена. Любимите ни хора са част от нас, отидат ли си, заминава си и част от нас.

Някои загуби не могат да се компенсират, но опитвайки се да бъдем щастливи почитаме най-добре паметта на тези, които сме обичали и сме били обичани от тях.
цитирай
38. ckarlet - 35. Virtu - Поклон !
04.11.2011 22:21
virtu написа:
Светлина по пътя му !
Във всяка твоя частица ти ще откриваш баща си .
Характер и мисъл , и воля.
Ние сме им наследници и в пряк ,и в преносен смисъл.
Останали сме тук , за да довършим започнатото от тях.


Благодаря ти за разбирането, Virtu! Доста добре си го казал!
цитирай
39. ckarlet - 36. Мagnoliya - Вечна му памет!
04.11.2011 22:23
magnoliya написа:
Чудесни стихове в знак на признателност към любимия баща!
Поздрави!


Радвам се, че ти е харесало стихотворението ми, цветна приятелко!
Моите стихчета не са съвършени, но в тях влагам много душа...
цитирай
40. ckarlet - 37. Tota - Мила, Скарлет!
04.11.2011 22:26
tota написа:
Неумолим е вървежът на живота, тъжно е и много боли, когато си отиват от нас обичните ни. Носи прекрасния спомен и примера, който ти е оставил твоят баща. Той, наистина е до теб, защото ти го носиш и в сърцето си.
Поклон!
Прегръщам те!


Не съм от хората, които мрънкат или показват тъгата си, но днес проявих слабост, Тота. И колко много неща споделих с всички вас! И знаеш ли някак си ми олекна... Защото ви описах един от най-прекрасните хора в моя живот! Благодаря ти, мила!
цитирай
41. inel379 - Простота и искреност, които завладяват!
04.11.2011 22:27
Едно духовно рамо, което винаги ще чувстваш!
Обичта, опората и бащината сила в теб докрай остават!
Мъжко присъствие незаменимо!
Не спирай сълзите...
Те освобождават и връщат загубената енергия!
Нека е светла паметта му!
Любовта е магията чудна, която не се губи и осмисля всичко!
Нежно те прегръщам!
цитирай
42. kasnaprolet9999 - Такъв е живота, едни идват, други си ...
04.11.2011 22:30
Такъв е живота, едни идват, други си отиват, важното е да оставят следа, а твоят татко е оставил цяла пътека в твоя живот, след като толкова дълго страдаш. Сигурна съм, че те подкрепя там някъде отгоре, не тъжи, че така му пречиш да се развива и учи на другите нива.
цитирай
43. ckarlet - 38. Sparotok - загуба
04.11.2011 22:30
sparotok написа:
Трудно е когато загубиш близък човек, остава една празнота, която никога няма да бъде запълнена. Любимите ни хора са част от нас, отидат ли си, заминава си и част от нас.

Някои загуби не могат да се компенсират, но опитвайки се да бъдем щастливи почитаме най-добре паметта на тези, които сме обичали и сме били обичани от тях.


Мъдро и точно си го написал, приятелю Sparotok! Една такава загуба е трудно да бъде компенсирана... Напълно споделям и всичко написано! Благодаря ти!
цитирай
44. ckarlet - 42. Inel379 - Простота и искреност, които завладяват!
04.11.2011 22:36
inel379 написа:
Едно духовно рамо, което винаги ще чувстваш!
Обичта, опората и бащината сила в теб докрай остават!
Мъжко присъствие незаменимо!
Не спирай сълзите...
Те освобождават и връщат загубената енергия!
Нека е светла паметта му!
Любовта е магията чудна, която не се губи и осмисля всичко!
Нежно те прегръщам!


Благодаря ти, Inel379! Да, той имаше завладяваща енергия и сила, които ме караха да се чувствам невероятно силна. Когато си отиде от този свят имах чувството, че губя почва под краката си... Трудно е човек да проумее, че никога повече няма да чуе или усети нечий глас, смях или прегръдка...
цитирай
45. ckarlet - 43. Кasnaprolet9999 - Такъв е живота, едни идват, други си ...
04.11.2011 22:41
kasnaprolet9999 написа:
Такъв е живота, едни идват, други си отиват, важното е да оставят следа, а твоят татко е оставил цяла пътека в твоя живот, след като толкова дълго страдаш. Сигурна съм, че те подкрепя там някъде отгоре, не тъжи, че така му пречиш да се развива и учи на другите нива.


Опитвам се да не се натъжавам, Невенче. Чувала съм за това, което ми написа. Просто ден като този ме накара да се разчувствам много силно. Ще се справя, защото най-малко той би желал да ме вижда тъжна и просълзена...
Благодаря ти! С мъдрите си думи ти винаги успяваш да стопиш болката!
цитирай
46. valben - Стихотворението ти е прекрасно!
04.11.2011 23:10
Да сведем глава и да помълчим!
цитирай
47. ckarlet - 47. Valben - Стихотворението ти е прекрасно!
04.11.2011 23:41
valben написа:
Да сведем глава и да помълчим!


Благодаря ти за съпричастността, Valben!
цитирай
48. vedrina - !!!
05.11.2011 07:59
Написаното все едно се отнася до мен и моя татко...!!!
цитирай
49. sande - Поздрави , Скарлет, написала си вълнуващо стихотворение!
05.11.2011 09:38
Хареса ми, развълнува ме, с искреното и дълбоко чувство, с поетичните редове.
цитирай
50. planinitenabulgaria - За стихотворението "В памет на баща ми":
05.11.2011 12:28
Това е произведение на едно съвършенно Божие творение!!!
Толкова топлина, толкова обич, такава хармония.
Брависимо, надарено с талант момиче,
Коста
цитирай
51. ckarlet - 49. Vedrina - !!!
05.11.2011 15:19
vedrina написа:
Написаното все едно се отнася до мен и моя татко...!!!


С малко закъснение, поради неотложно пътуване ти благодаря от сърце, Vedrina!
Дано повечето бащи са като нашите!
цитирай
52. ckarlet - 50. Sande - Поздрави , Скарлет, написала си вълнуващо стихотворение!
05.11.2011 15:23
sande написа:
Хареса ми, развълнува ме, с искреното и дълбоко чувство, с поетичните редове.


Благодаря ти, Sande! Радвам се, че ти е харесало стихчето ми!
А ако е истина, че те е и развълнувало, това означава, че съм успяла да предам частица от душевното си преживяване вчера!
цитирай
53. ckarlet - 51. Рlaninitenabulgaria - За стихотворението "В памет на баща ми":
05.11.2011 15:27
planinitenabulgaria написа:
Това е произведение на едно съвършенно Божие творение!!!
Толкова топлина, толкова обич, такава хармония.
Брависимо, надарено с талант момиче,
Коста


Благодаря ти, Рlaninitenabulgaria! Ти винаги си много мил!

цитирай
54. shaffi - здравей мила,
05.11.2011 18:29
доста често в тъгата сме сами,и може би така е по-добре, но подкрепата на скъпия ти родител, със сигурност ще я усещаш винаги.........лека вечер
цитирай
55. ckarlet - 55. Shaffi - здравей мила,
05.11.2011 18:50
shaffi написа:
доста често в тъгата сме сами,и може би така е по-добре, но подкрепата на скъпия ти родител, със сигурност ще я усещаш винаги.........лека вечер


Права си, Shaffi! Загубата на подкрепа от много стойностен човек е голяма... Но човек се научава да се бори и да продължи напред.
Видях, че при теб се случват хубави емоции и се радвам!
цитирай
56. vahisht - Не е бил...
05.11.2011 19:30
напразен живота на Вашия баща, щом е създал, отгледал и възпитал такъв човек, като Вас!
Стихът говори сам за себе си, за това, каква огромна любов е истискана в него......
Вечна памет и Бог да го прости!
цитирай
57. vostroto - Чудесно възпоменание, Скарлет. ...
05.11.2011 20:04
Чудесно възпоменание, Скарлет. Много затрогващо, и докосващо.
Поздрави!
цитирай
58. desilazarova - Много обичен и свиден стих, пропит с ...
05.11.2011 20:20
Много обичен и свиден стих, пропит с болка!
цитирай
59. ckarlet - 57. Vahisht - Не е бил...
06.11.2011 11:46
vahisht написа:
напразен живота на Вашия баща, щом е създал, отгледал и възпитал такъв човек, като Вас!
Стихът говори сам за себе си, за това, каква огромна любов е истискана в него......
Вечна памет и Бог да го прости!


Благодаря ти от сърце, Vahisht! Дано успея да дам на моите деца това, което той даде на нас. Искрено ме зарадваха думите ти!
цитирай
60. ckarlet - 58. Vostroto - Чудесно възпоменание, Скарлет. ...
06.11.2011 11:48
vostroto написа:
Чудесно възпоменание, Скарлет. Много затрогващо, и докосващо.
Поздрави!


Благодаря ти, Vostroto! Беше необходимост да споделя с някого и да си поговоря за него. И след като го направих някак си се почувствах по-различно.
цитирай
61. ckarlet - 59. Desilazarova - Много обичен и свиден стих, пропит с ...
06.11.2011 11:53
desilazarova написа:
Много обичен и свиден стих, пропит с болка!


Благодаря ти, Деси! На лични ми написаха, че e можело да бъде и по-добро стихчето ми и може би е прав човека, който го сподели, но аз зная, че е искрено и от цялото ми сърце!
Радвам се, че и ти прочете моята душевна изповед към баща ми!!! Тук срещнах много искрени хора и на всички ви благодаря за сърдечността!
цитирай
62. erato7 - Светла да е паметта на твоя мил та...
07.11.2011 09:42
Светла да е паметта на твоя мил татко!
През сълзи прочетох прекрасното ти стихотворение, миличка!
цитирай
63. ckarlet - 63. Еrato7 - Светла да е паметта на твоя мил та...
07.11.2011 10:06
erato7 написа:
Светла да е паметта на твоя мил татко!
През сълзи прочетох прекрасното ти стихотворение, миличка!


Благодаря ти, Еrato7! Когато го написах ми беше страшно тъжно и го споделих тук.
цитирай
64. zvezdichka - Твоите стихове
07.11.2011 15:28
докосват, защото са изповед на сърцето ти Скарлет! А тази тема е близка до всеки, който пази в душата си светли и мили спомени за своите родители!
цитирай
65. ckarlet - 65. Zvezdichka - Твоите стихове
07.11.2011 18:10
zvezdichka написа:
докосват, защото са изповед на сърцето ти Скарлет! А тази тема е близка до всеки, който пази в душата си светли и мили спомени за своите родители!


Така е, мила Звездичка! Всеки ред е излязъл от сърцето...
Благодаря ти! Бъди много щастлива, защото ти го заслужаваш!
цитирай
66. tanelia - Сърцето е истинският храм за отишлите си от нас скъпи хора!
11.11.2011 09:56
Поздрави миличка, и светла да бъде паметта на татко ти!
цитирай
67. ckarlet - 67. Tanelia - Сърцето е истинският храм за отишлите си от нас скъпи хора!
11.11.2011 17:17
tanelia написа:
Поздрави миличка, и светла да бъде паметта на татко ти!


Така е, Tanelia! Много хубаво си го казала! Благодаря ти!
цитирай
68. petrovruse - Мила Скарлет,
19.11.2011 17:31
мойте съболезнования, да бъде светла паметта на татко ти! В живота освен прекрасни мигове има и много тъжни, знам какво е в душата ти защото и аз го преживях. Хубаво е ,че си намерила сили да напишеш това красиво стихче и да го споделиш с нас- нали за това са приятелите-и за добро и за лошо
цитирай
69. ckarlet - 69. Рetrovruse - Мила Скарлет,
19.11.2011 17:36
petrovruse написа:
мойте съболезнования, да бъде светла паметта на татко ти! В живота освен прекрасни мигове има и много тъжни, знам какво е в душата ти защото и аз го преживях. Хубаво е ,че си намерила сили да напишеш това красиво стихче и да го споделиш с нас- нали за това са приятелите-и за добро и за лошо


Имах нужда да споделя душевното си състояние. Баща ми винаги ще ми липсва...
Благодаря ти, приятелю!
Твоят коментар ме трогна.
цитирай
70. fatmin - :((((((((((((((((((((8
26.11.2011 15:24
Как само искам мили татко,

да можех миг ръката ти да подържа! Pozdravleniq mila Ckarlet za silata na dushata ti ,che si uspqla da napishesh tuk tova krasivo stihche. Znam kakvo e i kakvo ne bih dala ot jivota si za da mu darja oshte vednaj rakata mu. Topli pregradki i pozdravi na sem. ti !!!
цитирай
71. ckarlet - 71. Fatmin - :((((((((((((((((((((8
27.11.2011 09:41
fatmin написа:
Как само искам мили татко,

да можех миг ръката ти да подържа! Pozdravleniq mila Ckarlet za silata na dushata ti ,che si uspqla da napishesh tuk tova krasivo stihche. Znam kakvo e i kakvo ne bih dala ot jivota si za da mu darja oshte vednaj rakata mu. Topli pregradki i pozdravi na sem. ti !!!


Благодаря ти, мила Фатмин! Твоето присъствие изключително ме радва!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930