Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: ckarlet
Категория: Тя и той
Прочетен: 2295534
Постинги: 228
Коментари: 8200
Гласове: 43128
Постинг
09.09.2020 10:10 - БОТАНИЧЕСКАТА ГРАДИНА В ДВОРЕЦА - БАЛЧИК
Автор: ckarlet Категория: Тя и той   
Прочетен: 2762 Коментари: 12 Гласове:
16

Последна промяна: 11.09.2020 09:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image



Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bven - Благодаря ти за чудесната разходка, ckarlet!
09.09.2020 12:41
Хубав ден!
цитирай
2. ivoki - ЛЮБИМО МЯСТО !!!!
09.09.2020 13:13
ЛЮБИМО МЯСТО !!!!
цитирай
3. ckarlet - 1. Bven - Благодаря ти за чудесната разходка, ckarlet!
09.09.2020 13:44
bven написа:
Хубав ден!


Благодаря, че разгледа, Bven! Радвам се, че ти е харесала... Хубав ден и от мен!
цитирай
4. ckarlet - 3. Ivoki - ЛЮБИМО МЯСТО !!!!
09.09.2020 13:45
ivoki написа:
ЛЮБИМО МЯСТО !!!!


Ходихме преди 3-4 години и отново ни се прииска да видим тази красота, Ivoki.
Благодаря и на теб, че отдели от времето си и разгледа! Прекрасен ден!
цитирай
5. lexparsy -    Настръхнах носталгично от тези ...
09.09.2020 17:06
   Настръхнах носталгично от тези приказни градини, сътворени от човешка ръка. Защото аз съм в едно Греческо градче, където има само борове заградени с каменни огради като градинки. Идва ми да ги съборя да донеса пръст и да им поседя поне едни теменужки... :-))))
   Нашата приятелка Диди (didige)  е от това градче с атмосфера на старинни вълшебства... :-), и ще и се скараме че досега не ни ги е снимала... :-)))
 поздравления Скарлет, също и на септемврийското ни Черноморие.. :-)
   Лекс
цитирай
6. katan - Благодаря, Скарлет!
09.09.2020 17:26
Прекрасно място и чудесни снимки!
Поздрави!
цитирай
7. mileidi46 - !!!
10.09.2020 02:08
Харесах си големите кръгли кактуси.и палмите..:)
Отдавна ги бройкам в джардинерията в Болоня,тази големина струват над 2000 евро..Като слънца са!!Но нямам къде да ги гледам,не са за апартамент..а и не ми се дават толкова пари, за да го гледам от прозореца в парка :)))Насадила съм доста рози...А в Балчик не съм ходила,от малка ...там за пръв път видях цъфнала магнолия с огромни бели цветове като панделки...А най-хубавата ботаническа градина съм посетила на остров Мадейра!!!Невиждана красота...и невиждано разнообразие на видове...Благодаря за удоволствието мила!!!
цитирай
8. ckarlet - 6. lexparsy - Настръхнах носталгично от тези ...
10.09.2020 09:13
lexparsy написа:
   Настръхнах носталгично от тези приказни градини, сътворени от човешка ръка. Защото аз съм в едно Греческо градче, където има само борове заградени с каменни огради като градинки. Идва ми да ги съборя да донеса пръст и да им поседя поне едни теменужки... :-))))
   Нашата приятелка Диди (didige)  е от това градче с атмосфера на старинни вълшебства... :-), и ще и се скараме че досега не ни ги е снимала... :-)))
 поздравления Скарлет, също и на септемврийското ни Черноморие.. :-)
   Лекс


Благодаря ти, Лекс, за хубавите думи! Спонтанно го решихме да отидем до там, защото ми се искаше да видя залива Болата. Ще покажа снимки и от там. Нямах представа, че има жена от Балчик. Дано да ни покаже красоти от други места, за които ние не знаем. Хубав ден ти желая!
цитирай
9. ckarlet - 7. Кatan - Благодаря, Скарлет!
10.09.2020 09:14
katan написа:
Прекрасно място и чудесни снимки!
Поздрави!


Много си е хубаво Черноморието ни, Кати! Радвам се, че отново си тук и хареса моите снимки, Кати! Хубав ден!
цитирай
10. ckarlet - 8. Мileidi46 - !!!
10.09.2020 10:18
mileidi46 написа:
Харесах си големите кръгли кактуси.и палмите..:)
Отдавна ги бройкам в джардинерията в Болоня,тази големина струват над 2000 евро..Като слънца са!!Но нямам къде да ги гледам,не са за апартамент..а и не ми се дават толкова пари, за да го гледам от прозореца в парка :)))Насадила съм доста рози...А в Балчик не съм ходила,от малка ...там за пръв път видях цъфнала магнолия с огромни бели цветове като панделки...А най-хубавата ботаническа градина съм посетила на остров Мадейра!!!Невиждана красота...и невиждано разнообразие на видове...Благодаря за удоволствието мила!!!


Специално за теб, Мileidi46, утре ще сложа още една снимка с огромен кактус. Много се радвам, че си впечатлена от снимките. Благодаря ти и за мен беше удоволствие, че разгледа!
цитирай
11. stela50 - Прекрасно...
12.09.2020 00:54
Красиво и вълнуващо пътешествие, магично и приказно преживяване...
Поздрави, Скарлет!
цитирай
12. ckarlet - 12. stela50 - Прекрасно...
13.09.2020 14:18
stela50 написа:
Красиво и вълнуващо пътешествие, магично и приказно преживяване...
Поздрави, Скарлет!


Пътуването из красиви места ме разтоварва, Таничка, и се връщам заредена с положителна енергия... Благодаря ти!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930