Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: ckarlet
Категория: Тя и той
Прочетен: 2294500
Постинги: 228
Коментари: 8200
Гласове: 43116
Постинг
07.12.2020 10:50 - В очакване на Коледа...
Автор: ckarlet Категория: Тя и той   
Прочетен: 2675 Коментари: 14 Гласове:
17

Последна промяна: 14.12.2020 11:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

image

image

image

image

image

image

image

image

image



Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. barin - Очакваме я с нетърпение, Скарлет. ...
07.12.2020 12:50
Очакваме я с нетърпение, Скарлет. Само че няма да бъде като предишните Коледи. Има много ограничения. свързани с епидемологичната обстановка.
Поздрави!
цитирай
2. ckarlet - 1. Barin - Очакваме я с нетърпение, Скарлет. ...
07.12.2020 12:58
barin написа:
Очакваме я с нетърпение, Скарлет. Само че няма да бъде като предишните Коледи. Има много ограничения. свързани с епидемологичната обстановка.
Поздрави!


Имаш право, Barin... При нас от години беше традиция по Коледа да сме всички заедно и беше много хубаво, но сега поради обстановката в страната взехме решение да не се събираме... Но аз съм съгласна и на това положение, стига всички да се опазим и пак ще бъдем заедно...
цитирай
3. tonsun - Яяяяяя, какъв послушен Писан! Как ...
07.12.2020 16:50
Яяяяяя, какъв послушен Писан! Как така не се е метнал на елхата? :))))))

Добро настроение! (hi)
цитирай
4. vesever - Прекрасно и уютно! Надявам се и Рая ...
07.12.2020 21:53
Прекрасно и уютно! Надявам се и Рая да се радва на Коледа, а този нейн побратим е разкошен Кот!

Прегръдки от мен, Скарлет, и хубаво посрещане на празниците!
цитирай
5. mt46 - Поздрав!
07.12.2020 22:34
Много отрано се приготвяш... :)
цитирай
6. ckarlet - 3. Tonsun - Яяяяяя, какъв послушен Писан!
08.12.2020 14:05
tonsun написа:
Яяяяяя, какъв послушен Писан! Как така не се е метнал на елхата? :))))))

Добро настроение! (hi)


Той е по-мързелив и е вече на годинки, Tonsun:)) Обича да се излежава след като е похапнал хубаво. Може цял ден да е в това положение:))
цитирай
7. ckarlet - 4. Vesever - Прекрасно и уютно!
08.12.2020 14:08
vesever написа:
Прекрасно и уютно! Надявам се и Рая да се радва на Коледа, а този нейн побратим е разкошен Кот!

Прегръдки от мен, Скарлет, и хубаво посрещане на празниците!


О, Рая е любимката на съпруга ми и тя е при нас в града. Това е Калинчо и е на село:) Той обича да мързелува и да не влага много мисъл. Хубави празници и на вас, Веси!
цитирай
8. ckarlet - 5. Мt46 - Поздрав!
08.12.2020 14:10
mt46 написа:
Много отрано се приготвяш... :)


Ами нали по стар обичай на Никулден се палят светлините на елхичките. Този път реших да го спазя и аз, Мt46! Тази година е по-особена и навярно няма да е толкова празнично, но пък важното е да сме живи и здрави всички и да ни предстоят по-хубави празници в следващи години!
цитирай
9. donchevav - Любимата ми зимна картина - до ка...
08.12.2020 17:05
Любимата ми зимна картина - до камината с котката! А котаракът явно е по никулденски сит и доволен:)))
Прекрасна елха! Остава празниците да идват по-скоро. И да сме здрави!
Поздрави, Скарлет!
цитирай
10. inel379 - И котката е доволна в очакване на празника! :)
08.12.2020 19:34
А аз едва дочаках първи декември, мила!
Вече от цяла седмица съм всичко украсила! :)
Чудесно е, когато уют в дома ни има
и той ще се запази през цялата година!
Огънят е символ на обичта ни здрава,
която във семейството всички ни сплотява!
От нея ще раздаваме и ще я има добрината,
за да осмисля живота ни и да ни прави по-богати!

Да посрещнем здрави Рождество Христово!
Близките ни са в душите ни всеки миг!
Заедно ще бъдем още много дни,
които са пред нас!
Всички сме в очакване, мила Ckarlet!
Много хубави емоции ти желая от все сърце!:)
цитирай
11. ckarlet - 9. Donchevav - Любимата ми зимна картина
09.12.2020 14:04
donchevav написа:
Любимата ми зимна картина - до камината с котката! А котаракът явно е по никулденски сит и доволен:)))
Прекрасна елха! Остава празниците да идват по-скоро. И да сме здрави!
Поздрави, Скарлет!


Да, и на мен...Обичам тази гледка, особено, когато сме цялото семейство около масата... Хубави празници, Donchevav!
цитирай
12. ckarlet - 10. Inel379 - И котката е доволна в очакване на празника! :)
09.12.2020 14:08
inel379 написа:
А аз едва дочаках първи декември, мила!
Вече от цяла седмица съм всичко украсила! :)
Чудесно е, когато уют в дома ни има
и той ще се запази през цялата година!
Огънят е символ на обичта ни здрава,
която във семейството всички ни сплотява!
От нея ще раздаваме и ще я има добрината,
за да осмисля живота ни и да ни прави по-богати!

Да посрещнем здрави Рождество Христово!
Близките ни са в душите ни всеки миг!
Заедно ще бъдем още много дни,
които са пред нас!
Всички сме в очакване, мила Ckarlet!
Много хубави емоции ти желая от все сърце!:)


Котаракът е винаги готов за фотосесия. Имаме и две кучета, но те не обичат да се снимат. Прекрасни пожелания, Inel379! Нека стократно се връщат и при вас!Моля се за здраве и да мога да прегърна любимите си хора...
цитирай
13. vesever - И Калинчо е голям сладуран ))
10.12.2020 12:23
Честно, понякога им завиждам на котаците, особено когато съм се преуморила и си мечтая за някой такъв лежерен ден на дивана...но...кой както се уреди!

)))
цитирай
14. ckarlet - 13. Vesever - И Калинчо е голям сладуран ))
10.12.2020 13:29
vesever написа:
Честно, понякога им завиждам на котаците, особено когато съм се преуморила и си мечтая за някой такъв лежерен ден на дивана...но...кой както се уреди!

)))


Веси, много хора са ни казвали, че животните при нас се чувстват прекрасно, защото полагаме големи грижи, като за наши деца. Имаме още три кучета и котки, но тях избягваме да ги пускаме в къщите. Едното куче е голдън ретривър и е много голямо. Малкото - пинчерчето седи при децата, а другите гледаме да са на двора. Виж Калинчо не пита може ли да е вътре. Той е тромав и си се вмъква където му харесва:)) Но пък не прави бели. Нахранен ли е, отива на топличко местенце и може да си лежи и мързелува цял ден:)) Сигурна съм, че и твоите животинки се чувстват хубаво при теб!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930