Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: ckarlet
Категория: Тя и той
Прочетен: 2293899
Постинги: 228
Коментари: 8200
Гласове: 43112
Постинг
08.09.2010 19:06 - Разходката ни до Арбанаси
Автор: ckarlet Категория: Туризъм   
Прочетен: 22426 Коментари: 68 Гласове:
56

Последна промяна: 08.09.2010 22:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

            Разходката ни до Арбанаси беше изключително приятна и интересна. Там  са запазени 144 къщи с богата вътрешна украса, 5 църкви и 2 манастира. Арбанашката къща е така устроена, че в нея можело да се живее дълго време, без да се излиза, освен за вода до кладенеца на двора.

       1. Изглед на Арбанаси.

image

image

2.  Ресторант - Атракцион ‘Калоянова Крепост’ – с. Арбанаси image


image

3. Всяка арбанашка къща е обградена от високи зидове (дувари), издигнати от камък. Силно впечатление ни направиха големите дъбови порти, през които се влиза в двора на арбанашките къщи. image
image
image

image


image


image

4. В центъра на селото ще видите паметника на Иларион Драгостинов, участник в Априлското въстание. image
image


image

image

4. Манастирът „ Света Богородица”. image

image
6. Манастир „Св. Николай Чудотворец” image







image


image

image


image
    7. В близост до Арбанаси, посетихме и храма „Св. Петър и Павел”. image

image
  През 1869-72 г., тук е намирал убежище Васил Левски. image


image

          Арбанаси не е само старинно село с авангардни къщи, заслужаващи нашето любопитство.
       То е един рядък и значим исторически паметник, който е способен да ни върне векове назад. Арбанаси е една от топ дестинациите на туристите, които преди всичко искат да опитат от най-характерния вкус на България.







Гласувай:
56



Следващ постинг
Предишен постинг

1. liliyanaandreeva - Великолепно!
08.09.2010 19:11
За 20 години можехме да построим арабанашка къща за всяко българско семейство, но пак се подхлъзнахме по чуждото...
цитирай
2. nicodima - И аз бях там за два дни!
08.09.2010 19:18
Великолепно е! Най-вече - кристалния въздух и тишината...
Чудесни снимки!
цитирай
3. ckarlet - 1. liliyanaandreeva, добре дошла!
08.09.2010 19:23
liliyanaandreeva написа:
За 20 години можехме да построим арабанашка къща за всяко българско семейство, но пак се подхлъзнахме по чуждото...


Да, напълно съм съгласна с теб. За съжаление българският преход се оказа много по-дълъг от колкото очаквахме. И от колкото беше в другите соц. страни като Чехия, Полша, Унгария, които постигнаха забележителни резултати през това време. Докато при нас принципът на управление "орел, рак и щука" и чуждопоклонничеството ни докараха до там, че едва държим главата си над водата. И в крайна сметка се радвам, че успяхме да запазим възрожденската си архитектура.
Благодаря ти за посещението и коментара!
Хубава вечер от мен!
цитирай
4. ckarlet - 2. Nicodima, добре си дошла и ти!
08.09.2010 19:27
nicodima написа:
Великолепно е! Най-вече - кристалния въздух и тишината...
Чудесни снимки!


Радвам се, че и ти си била на това чудесно българско място, и споделяш моите преживявания. За мен е удоволствие, че хареса и аматьорските ми снимки!
Прекрасна вечер ти желая!
цитирай
5. stela50 - Още едно прекрасно кътче в чудесни снимки
08.09.2010 19:45
и добър екскурзовод...Ходила съм преди няколко години .Красиво ,автентично
уютно ,с чист въздух и ...история.
Благодаря ти ,Скарлет за преживяните мигове и чудесната разходка .
цитирай
6. ckarlet - 5. Stela50, благодаря ти за споделеното!
08.09.2010 19:51
stela50 написа:
и добър екскурзовод...Ходила съм преди няколко години .Красиво ,автентично
уютно ,с чист въздух и ...история.
Благодаря ти ,Скарлет за преживяните мигове и чудесната разходка .


Всяка свободна минута със семейството ми посещаваме места, от които можем да се заредим с много положителност, да разгледаме автентична архитектура, както и да усетим глътка чист въздух.
Удоволствие е, че съм създала и у теб това прекрасно чувство, което ние усетихме и съм те върнала в спомените ти преди години.
Прекрасна вечер ти желая!
цитирай
7. bizcocho - Много е китно. Така и не отидох до ...
08.09.2010 20:26
Много е китно.Така и не отидох до Арбанаси, а много пъти съм била в близост.
цитирай
8. ckarlet - 7. Женя, благодаря ти!
08.09.2010 20:32
bizcocho написа:
Много е китно.Така и не отидох до Арбанаси, а много пъти съм била в близост.


Много местенца от България пропускаме и ние, въпреки, че сме били в близост до тях, но ти пожелавам следващия път да посетиш Арбанаси!:)
Звездна вечер ти желая!
цитирай
9. mariani - Разходих се
08.09.2010 20:43
и аз със теб, ckarlet :)
Благодаря ти и хубава вечер
цитирай
10. ckarlet - 9. Мariani, благодаря ти!
08.09.2010 20:48
mariani написа:
и аз със теб, ckarlet :)
Благодаря ти и хубава вечер


В твоята компания разходката е още по-приятна!:)
Прекрасна вечер и от мен!
цитирай
11. hristo27 - Благодаря за прекрасната разхо...
08.09.2010 21:19
Благодаря за прекрасната разходка!
Хубава вечер!
цитирай
12. ckarlet - 11. Христо, благодаря ти!
08.09.2010 21:21
hristo27 написа:
Благодаря за прекрасната разходка!
Хубава вечер!


Радвам се, че и ти се разходи до там!
Хубава вечер и на теб!
цитирай
13. evchet0 - Поздрави за постинга - чудесни с...
08.09.2010 21:37
Поздрави за постинга - чудесни снимки и чудесно място, което винаги ме зарежда!
цитирай
14. ckarlet - 13. Еvchet0, добре си дошла!
08.09.2010 21:39
evchet0 написа:
Поздрави за постинга - чудесни снимки и чудесно място, което винаги ме зарежда!


Приятно ме изненада и ме усмихна твоето посещение!
Да, много е зареждащо и се радвам, че и ти го сподели!
Нежна вечер ти желая!
цитирай
15. nikatxc - Снимките са прекрасни :) Чак ми се ...
08.09.2010 21:56
Снимките са прекрасни :) Чак ми се ходи там сега
Поздрави
цитирай
16. ckarlet - 15. Nikatxc, добре си дошла и ти!
08.09.2010 22:00
nikatxc написа:
Снимките са прекрасни :) Чак ми се ходи там сега
Поздрави


Твоят коментар ме накара да се усмихна. Знаеш ли, ние много често решаваме спонтанно къде искаме да отидем. Качваме се на колата цялото семейство и тръгваме:))
Жалко, че нямаме достатъчно време, но при първа възможност го правим!
Можете и вие така да направите.:)) Разстоянието няма значение. България не е толкова голяма, но пък е много, много красива!
Прекрасна вечер ти желая!
цитирай
17. inel379 - Много често ходехме на разходка там, докато учех в Търново!
08.09.2010 22:19
Винаги беше хубаво - през всички сезони!
Вълшебно място!
Зарежда те с позитивна енергия!
С този пост много приятни спомени в мен събуди!
Просветля ми някак отвътре и сякаш цвете цъфна в душата ми!
Благодаря!
Хубава лятна вечер!:)
цитирай
18. ckarlet - 17. Inel379, добре дошла!
08.09.2010 22:25
inel379 написа:
Винаги беше хубаво - през всички сезони!
Вълшебно място!
Зарежда те с позитивна енергия!
С този пост много приятни спомени в мен събуди!
Просветля ми някак отвътре и сякаш цвете цъфна в душата ми!
Благодаря!
Хубава лятна вечер!:)


Как ме зарадва и твоят коментар!
Хубаво е човек да се върне в спомените и да изпита удовлетвореност от преживяването си. Това е нещо повече от наслада...Чувството е неописуемо! Благодаря ти от сърце!
Прекрасна лятна вечер и за теб!
цитирай
19. razkazvachka - Така и не успях да отида до там - благодаря за представянето -
08.09.2010 23:05
Това е на световно ниво и е уникално наше - издувам се от кеф:)))
цитирай
20. ckarlet - 19. Razkazvachka, благодаря ти!
08.09.2010 23:17
razkazvachka написа:
Това е на световно ниво и е уникално наше - издувам се от кеф:)))


Ти си жена със стил. Затова, се радвам изключително много на твоята оценка!
Напълно споделям написаното от теб. И аз се гордея, когато се докосна до българското. Радвам се, че успях да ти доставя удоволствие и на теб!
Нежна вечер ти желая!
цитирай
21. flyco - ...
08.09.2010 23:20
Арбанаси се намира на баира между Велико Търново и Горна Оряховица. Чувал съм, че селото не е създадено от българи. Първоначално е било нещо като стан на търговци, главно гърци и албанци. После някои от тях са уседнали там и са осигурявали подслон на другите преминаващи търговци. Не случайно има толкова много църкви. В българските села е имало по една, дори на две или три села една. Гръцката патриаршия е извоювала религиозна самостоятелност в рамките на империята далеч преди българската. Сегашният вид на Арбанаси не е автентичен. Лично мен ме подтиска. Високи каменни зидове, наистина прави като по конец, но в миналото едва ли е имало цяло едно село с такива зидове. Може да е имало някоя и друга къща, но всички къщи никъде не са били чорбаджийски :) Всъщност това не е смешно.
цитирай
22. tili - Болярско място е Арбанаси.
08.09.2010 23:25
Така знам. Там са намерили убежище благороднически семейства от Търново. То си личи и от архитектура и от по-особените им нрави.
Напълни ми душата с тоя пост! благодаря!!!
цитирай
23. ckarlet - 21. Flyco, добре си дошъл!
08.09.2010 23:29
flyco написа:
Арбанаси се намира на баира между Велико Търново и Горна Оряховица. Чувал съм, че селото не е създадено от българи. Първоначално е било нещо като стан на търговци, главно гърци и албанци. После някои от тях са уседнали там и са осигурявали подслон на другите преминаващи търговци. Не случайно има толкова много църкви. В българските села е имало по една, дори на две или три села една. Гръцката патриаршия е извоювала религиозна самостоятелност в рамките на империята далеч преди българската. Сегашният вид на Арбанаси не е автентичен. Лично мен ме подтиска. Високи каменни зидове, наистина прави като по конец, но в миналото едва ли е имало цяло едно село с такива зидове. Може да е имало някоя и друга къща, но всички къщи никъде не са били чорбаджийски :) Всъщност това не е смешно.


За произхода, името и населението на Арбанаси има и друга гледна точка. Според нея то е заселено от български боляри, дошли със селяните си от най-западните краища, след бляскавата победа на Иван Асен II при Клокотница на 09 март 1230 г., когато той завзема и Арбанашката земя. Колкото до усещането ти, че сегашния му вид те подтиска, всеки човек го чувства индивидуално.
Благодаря ти за посещението и коментара!
Хубава вечер ти желая!
цитирай
24. ckarlet - 22. Tili, благодаря ти!
08.09.2010 23:35
tili написа:
Така знам. Там са намерили убежище благороднически семейства от Търново. То си личи и от архитектура и от по-особените им нрави.
Напълни ми душата с тоя пост! благодаря!!!


Напълно споделям твоето мнение, приятелко! И твоят коментар изпълни сърцето ми с топлина! Архитектурата е наистина невероятна! Благодаря ти! Бъди здрава и благословена, за да продължаваш да ни радваш и с твоите постинги!
Нежна вечер ти желая!
цитирай
25. amenda - Красота, слънце и цветя...
09.09.2010 00:58
Манастирите и храма бяха впечатляващи, с удоволствие бих ги посетила!
цитирай
26. scarlety - Много красиви снимки!
09.09.2010 01:30
Ходила съм в Арбанаси преди години и съм с чудесни впечатления! С твоите снимки се разходих отново до това прекрасно кътче от България! Благодаря ти,Скарлет за хубавата разходка!
цитирай
27. mileidi46 - Mnogo e krasivo..
09.09.2010 03:06
Imam edna priqtelka tuk,koqto e imala ku6ta v Arbanasi,oba4e q prodala :((((
Ne moga da razbera,kak e mogla..sega sujalqva..Nqmax predstava kolko e xubavo!!
Blagodarq ti..4e me razxodi s teb!!Prikazno e..
цитирай
28. ckarlet - 25. Аmenda - Красота, слънце и цветя...
09.09.2010 08:05
amenda написа:
Манастирите и храма бяха впечатляващи, с удоволствие бих ги посетила!


Добро утро! Така е, Аmenda, посещението на храмовете ни развълнуваха и нас. Впечатлена съм от подръжката им и чистотата. Но както навсякъде така и там си има нужда от реставрация и вливане на пари. Но си мисля, че си заслужава, човек да ги посети.
Благодаря ти за топлите думи!
Прекрасен ден ти желая!
цитирай
29. ckarlet - 26. Sarlety - Много красиви снимки!
09.09.2010 08:09
scarlety написа:
Ходила съм в Арбанаси преди години и съм с чудесни впечатления! С твоите снимки се разходих отново до това прекрасно кътче от България! Благодаря ти,Скарлет за хубавата разходка!


Радвам се, че и на теб ти харесаха снимките! Когато ги правех, мисълта ми беше такава, че непременно ще споделя разходката си с всички вас и вътрешно се надявах да ви доставя удоволствие от нея.
Слънчев и много усмихнат ден ти желая! Благодаря ти, че си тук!
цитирай
30. ckarlet - 27. Мileidi46 - Mnogo e krasivo..
09.09.2010 08:20
mileidi46 написа:
Imam edna priqtelka tuk,koqto e imala ku6ta v Arbanasi,oba4e q prodala :((((
Ne moga da razbera,kak e mogla..sega sujalqva..Nqmax predstava kolko e xubavo!!
Blagodarq ti..4e me razxodi s teb!!Prikazno e..


Животът понякога ни принуждава да направим подобна крачка, Мileidi46, както е направила твоята приятелка, а после да съжаляваме. Може би е имала основателна причина, за да я предприеме. Истината е, че е красиво там! Удоволствие е, че и ти се разходи с нас! Знаеш, че и аз чакам твоите незабравими разходки по света, които са изключително вълнуващи! Благодаря ти от сърце за посещението, мила!
Ведър ден и усмивки!
цитирай
31. lubara - Поздрави, ckarlet !
09.09.2010 12:41
Арбанаси е село с много богати къщи, но все още без канализация. Не това е важно за гостите му, все пак е неповторимо.
Много пъти съм бил там, дори моя приятелка в предишните години беше кметица в селото.
Който дойде в Търново, непременно трябва да го посети!
цитирай
32. monaliza121 - Скарлет, Благодаря за разходката!
09.09.2010 12:42
Манастирите изглеждат чудесно! Ходила съм отдавна, но виждам, че сега има повече нови къщи.
Приятен ден!
цитирай
33. ckarlet - 31. Lubara, благодаря ти!
09.09.2010 12:48
lubara написа:
Арбанаси е село с много богати къщи, но все още без канализация. Не това е важно за гостите му, все пак е неповторимо.
Много пъти съм бил там, дори моя приятелка в предишните години беше кметица там.
Който дойде в Търново, непременно трябва да го види!


Твоето посещение ме зарадва изключително много. Зная, че обичаш този край и бях сигурна, че ще ти хареса. Така е, човек посети ли В. Търново, трябва да отиде и до Арбанаси. Усеща се болярското още с влизането по тези места. И някак си човек си поема дълбоко въздух и сърчицето му забива в забързан ритъм.
Още веднъж ти благодаря, че си отделил от времето си, за да разгледаш постинга!
Прекрасен ден ти желая, в един от най-прекрасните кътчета на България!
цитирай
34. ckarlet - 32. Мonaliza121 - Скарлет, Благодаря за разходката!
09.09.2010 12:54
monaliza121 написа:
Манастирите изглеждат чудесно! Ходила съм отдавна, но виждам, че сега има повече нови къщи.
Приятен ден!


Аз ти благодаря, Мonaliza121, че сподели с нас своите впечатления! Удоволствието е изцяло за мен, че се разходихме заедно!
Усмихнат ден ти желая!
цитирай
35. erato7 - Благодаря ти за разходката, мил...
09.09.2010 12:56
Благодаря ти за разходката, миличка! Беше ми много нтересна!:)))
цитирай
36. panazea - Много е красиво!
09.09.2010 13:06
Браво, Скарлет О`Хара!
цитирай
37. ckarlet - 35. Еrato7, благодаря ти!
09.09.2010 13:06
erato7 написа:
Благодаря ти за разходката, миличка! Беше ми много нтересна!:)))


Радвам се, че ти е била интересна! С разходките ни из страната се опитваме да покажем и на нашите деца колко е красива България и какво богато минало има, за да се гордеят и те, че са българи.
Хубав ден ти желая!
цитирай
38. ckarlet - 36. Рanazea - Много е красиво!
09.09.2010 13:08
panazea написа:
Браво, Скарлет О`Хара!


Голяма чест е да ме похвали ценител ка теб.
Усмихнат ден ти желая! Благодаря ти за посещението!
цитирай
39. dengubara - А, хубаво място! Бил съм там!
09.09.2010 13:54
Защо пък всичките ни хубави места трябва да са в категорията "селски туризъм"?
Браво на тебе!
цитирай
40. ckarlet - 39. Dengubara - А, хубаво място! Бил съм там!
09.09.2010 14:02
dengubara написа:
Защо пък всичките ни хубави места трябва да са в категорията "селски туризъм"?
Браво на тебе!


Може би защото само там човек може да се потопи и съчетае, тишина, природа и много красота...
Знае ли човек?:)
Радвам се, че и ти си ходил до там и си се докоснал до това хубаво местенце.
Прекрасен ден изпълнен с незабравими емоции!
цитирай
41. smani - Отново прекрасен постинг Скарлет!
09.09.2010 14:59
Освежи работният ми ден. :)))
цитирай
42. ckarlet - 41. Smani - Отново прекрасен постинг Скарлет!
09.09.2010 15:03
smani написа:
Освежи работният ми ден. :)))


Радост е за мен, че съм направила хубав и свеж денят ти!:)
Нека да е още по-прекрасна вечерта ти!
Благодаря ти, че се отби и коментира!
цитирай
43. cchery - Благодаря, че ми припомни тази страхотна
09.09.2010 15:49
българска песен, Скарлет!! А Арбанаси...... винаги съм се чудела защо навремето не позволяваха на хората да си оправят така къщите??!? Или пък не е било така показно като е сега!! Но Арбанаси си е Арбанаси. Аз дето съм родена и расла на 5 минути оттам - в Горна Оряховица, не знаех, че в Арбанаси се намира първата къща, в която е направен вътрешен нужник. Не знам дали сте я посетили. Пак там ни показаха и стаята на родилката, където новородилата майка трябва да прекара 40 дни без да излиза...... Не беше много вдъхновяващо, но едно време е било така.

Наоколо има още поне 2 места, които си заслужават да се видят - Ксилифора и Никополис ад Иструм. Пожелавам ти и там да идеш! :)
цитирай
44. ckarlet - 43. Сchery, благодаря ти!
09.09.2010 16:02
cchery написа:
българска песен, Скарлет!! А Арбанаси...... винаги съм се чудела защо навремето не позволяваха на хората да си оправят така къщите??!? Или пък не е било така показно като е сега!! Но Арбанаси си е Арбанаси. Аз дето съм родена и расла на 5 минути оттам - в Горна Оряховица, не знаех, че в Арбанаси се намира първата къща, в която е направен вътрешен нужник. Не знам дали сте я посетили. Пак там ни показаха и стаята на родилката, където новородилата майка трябва да прекара 40 дни без да излиза...... Не беше много вдъхновяващо, но едно време е било така.

Наоколо има още поне 2 места, които си заслужават да се видят - Ксилифора и Никополис ад Иструм. Пожелавам ти и там да идеш! :)


Не, със сигурност не сме ходили в тази къща. Интересното е, че разпитахме там хората за забележителностите, които искахме да разгледаме, но за повечето от тях бяха дори непознати. Със сигурност сме пропуснали много места, които си е струвало да видим, но може би следващия път ще го направим.
Благодаря ти за новите идеи и посещението ти тук!
Прекрасна вечер ти желая!
цитирай
45. blagovestie - Красота и
09.09.2010 18:49
достолепие...

ПП: Днес цял ден не ми пускаше коментарът в блога ти, Скарлетче, ха да видим този път.
ПП 2: Благодаря за разходката, чудесна е! :)))
цитирай
46. vedrina - !!!
09.09.2010 18:56
Арбанаси се превръща в голямо селище със заможни жители!!!
цитирай
47. ckarlet - 45. Вlagovestie - Красота и
09.09.2010 19:00
blagovestie написа:
достолепие...

ПП: Днес цял ден не ми пускаше коментарът в блога ти, Скарлетче, ха да видим този път.
ПП 2: Благодаря за разходката, чудесна е! :)))


И защо така? Виждах, че ме навестяваш, но реших, че не ти е харесало, а ти си имала проблем с нета.:)
Радвам се, че съм ти доставила и на теб приятни мигове тук!
Благодаря ти от сърце, Люси!
Нежна и красива вечер ти желая! Прегръдки за теб и малките сладурчета!

цитирай
48. ckarlet - 46. Vedrina, благодаря ти!
09.09.2010 19:04
vedrina написа:
Арбанаси се превръща в голямо селище със заможни жители!!!


Не мога да кажа колко са заможни хората там, но със сигурност смея да твърдя, че Арбанаси се превръща в един рядък и значим исторически паметник, който е способен да ни върне векове назад.
Хубава вечер ти желая и на теб!
цитирай
49. blagovestie - Какво ти "навестяване", направо настъпление си беше по едно време :)))
09.09.2010 19:06
Зареждам, попълвам коментара, натискам "Изпрати" и ми се появява, че сайта е недостъпен. Опреснявам десетина пъти, накрая пак зарежда блога ти, попълвам пак коментара (след четвъртия път започнах да го копирам), и пак същата история. Накрая реших, че ще пробвам по-късно, ето че този път ме огря :)))

Хубава вечер, миличка, и споделено-обична! :*
цитирай
50. ckarlet - 49. Люси, още веднъж ти благодаря от сърце!
09.09.2010 19:14
blagovestie написа:
Зареждам, попълвам коментара, натискам "Изпрати" и ми се появява, че сайта е недостъпен. Опреснявам десетина пъти, накрая пак зарежда блога ти, попълвам пак коментара (след четвъртия път започнах да го копирам), и пак същата история. Накрая реших, че ще пробвам по-късно, ето че този път ме огря :)))
:*


Ето защо те харесвам толкова много, защото решиш ли нещо, просто го постигаш! А ти знаеш, че твоето посещение тук и коментари ме радват изключително много! Оценявам жеста ти!
Много споделеност и за теб, мила моя приятелко!
цитирай
51. vedrina - !!!
09.09.2010 22:14
"Арбанаси се превръща в един рядък и значим исторически паметник, който е способен да ни върне векове назад."

Арбанаси има богата история, дълга и вълнуваща. Селището преминава през много повратности, преживява османското иго. До всичко това - дали може да се докосне всеки, който има желание, има ли възможност!!!
Разходката до старинното селище определено си заслужава!!!



цитирай
52. womanly - Красота!!!
09.09.2010 22:23
Великолепна разходка из едно от най-красивите и впечатляващи кътчета от България. Благодаря ти от сърце, приятелко! Хубава и нежно-ефирна да е вечерта ти!
цитирай
53. ckarlet - 51. Vedrina, благодаря ти!
09.09.2010 22:23
vedrina написа:
"Арбанаси се превръща в един рядък и значим исторически паметник, който е способен да ни върне векове назад."

Арбанаси има богата история, дълга и вълнуваща. Селището преминава през много повратности, преживява османското иго. До всичко това - дали може да се докосне всеки, който има желание, има ли възможност!!!
Разходката до старинното селище определено си заслужава!!!


Споделям напълно казаното от теб.
Разходката до старинното селище определено си заслужава и пожелавам на всеки, който има възможност да го посети!
Звездна вечер ти желая!

цитирай
54. ckarlet - 52. Womanly - Красота!!!
09.09.2010 22:32
womanly написа:
Великолепна разходка из едно от най-красивите и впечатляващи кътчета от България. Благодаря ти от сърце, приятелко! Хубава и нежно-ефирна да е вечерта ти!


Наистина е едно от най-красивите и впечатляващи кътчета на България. Радвам се, че съм предала и на теб удоволствието ни от нея!
Благодаря ти от сърце, че отново си тук! Пожелавам ти прекрасна вечер!
цитирай
55. анонимен - Красота и памет.
10.09.2010 09:14
Дано ги съхраним за потомците!
цитирай
56. ckarlet - 55. Рarasol - Красота и памет.
10.09.2010 09:49
parasol написа:
Дано ги съхраним за потомците!


Искрено се надявам и аз да успеем да съхраним за потомците тази красота, която говори за миналото ни. Потапейки се в нея да усещат като нас и най-характерния вкус на България.
Радвам се на твоето посещение и ти благодаря от сърце!
Прекрасен ден ти желая!
цитирай
57. dbi - Сърфираш из нашата мила, родна страна ...
10.09.2010 10:22
Поздрави, Скарлет !
цитирай
58. ckarlet - 57. Dbi - Сърфираш из нашата мила, родна страна ...
10.09.2010 10:26
dbi написа:
Поздрави, Скарлет !


Привет, Dbi! Да, когато имаме и малка възможност се опитваме да дадем повече време и да посветим както един за друг така и на децата. А това е начин да се разтоварим и от напрегнатото ни ежедневие! Невероятно е човек да вижда нови и нови неща от красивата ни страна!
Благодаря ти, че се отби и ти! Слънчев ден и много усмивки ти желая!
цитирай
59. katan - Благодаря за разходката, Скарлет!
10.09.2010 15:08
Из този прекрасен болярски край не съм ходила вече 35 години!
Преди около 3 години бяхме за един ден във Велико Търново, но не стигнахме по-натък ...
Поздрави за теб, скъпа приятелко!
цитирай
60. ckarlet - 59. Мила Катя, благодаря ти!
10.09.2010 15:20
katan написа:
Из този прекрасен болярски край не съм ходила вече 35 години!
Преди около 3 години бяхме за един ден във Велико Търново, но не стигнахме по-натък ...
Поздрави за теб, скъпа приятелко!


Някой ден ще заведете малката Мишел. Има време. Нека да порасне още малко, за да разбира, когато й разказвате историята на болярския край!
Винаги се радвам на твоите посещения!
Спокоен и приятен ден ти желая, скъпа приятелко, и една силна прегръдка за малката Сладурка!
цитирай
61. katan - Всъщност -
10.09.2010 15:46
Преди малко повече от две години отново посетихме Велико Търново - там синът ми и снаха ми /родителите на Мишел/ сключиха граждански брак.
Снаха ми толкова много хареса този град при предишното ни посещение, че реши там да сключат брак!
Сватбеното тържество трябваше да бъде в Арбанаси, но кумата в последния момент беше избрала едно много хубаво заведение във В.Търново и ... Арбанаси остана за друг:))) път.
Мишел ще я прегърна специално от теб!:)
цитирай
62. ckarlet - 61. О, Катя, благодаря ти от сърце!
10.09.2010 15:56
katan написа:
Преди малко повече от две години отново посетихме Велико Търново - там синът ми и снаха ми /родителите на Мишел/ сключиха граждански брак.
Снаха ми толкова много хареса този град при предишното ни посещение, че реши там да сключат брак!
Сватбеното тържество трябваше да бъде в Арбанаси, но кумата в последния момент беше избрала едно много хубаво заведение във В.Търново и ... Арбанаси остана за друг:))) път.
Мишел ще я прегърна специално от теб!:)


Нямаш си и представа как ме зарадва със споделеното от теб. Прекрасен спомен свързан с най-близките ти хора и Велико Търново!
Чувала съм, че много от младите предпочитат да сключат брак в болярския град и по-точно на Царевец! Такъв момент е хубаво да се запечата на величествено място!
Много, много щастие на прекрасното ти семейство! А ти не спирай да ги даряваш с безграничната си Любов! Зная, че когато я посеем тя винаги ни се отплаща стократно!
Бъди благословена, скъпа Катя!
цитирай
63. kapito - Аз малко по-късно се включвам, но се включвам! :)
19.09.2010 10:03
Величествена красота , скарлет, та чак до разплакване!
цитирай
64. ckarlet - 63. Кapito - Аз малко по-късно се включвам, но се включвам! :)
19.09.2010 10:27
kapito написа:
Величествена красота , скарлет, та чак до разплакване!


Така е, Кapito! Красотата на България няма измерение! Радвам се, че и ти мислиш като мен! За да разкажем на децата за Арбанаси, разгледахме доста от забележителностите там. Селището преминава през много повратности, преживява османското иго и гръцката културна инвазия. Не е пряк участник в революционните борби, но редица исторически извори доказват живия му борбен дух, за което говори богата и много вълнуваща история. Който има желание и възможност нека го посети. Разходката до старинното селище определено си заслужава. Благодаря ти за посещението!
Прекрасен ден и незабравими мигове!
цитирай
65. bobsun123 - И тази твоя разходка ми хареса Скарлет!)
26.09.2010 19:58
Със снимките си уловила чудесно нашия български дух. Прекрасни места има в нашата страна. Благодаря!)
цитирай
66. ckarlet - 65. Вobsun123 - И тази твоя разходка ми хареса Скарлет!)
26.09.2010 20:05
bobsun123 написа:
Със снимките си уловила чудесно нашия български дух. Прекрасни места има в нашата страна. Благодаря!)


Така е мила! Не е нужно дори да се оглеждаме. Красотата на България е навсякъде около нас. Трябва да имаме само желание и малко свободно време, за да ги посетим! Благодаря ти, че разгледа и този постинг!
Нежна вечер ти желая!
цитирай
67. mariposatracionera - Поезия е, отдих за душата! Поемах ...
14.10.2010 20:15
Поезия е,отдих за душата!
Поемах дъх дълбоко дори само като прелиствах снимките, Скарлет.
Много българско, много зареждащо.
Благодаря ти!
цитирай
68. ckarlet - 67. Мariposatracionera, благодаря ти!
14.10.2010 21:50
mariposatracionera написа:
Поезия е,отдих за душата!
Поемах дъх дълбоко дори само като прелиствах снимките, Скарлет.
Много българско, много зареждащо.
Благодаря ти!


Радвам се, че се открихме, защото и на мен ми харесва да ти гостувам!
Благодаря ти, че разгледа и този постинг!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930