Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: ckarlet
Категория: Тя и той
Прочетен: 2282374
Постинги: 228
Коментари: 8200
Гласове: 43059
Постинг
12.09.2010 16:05 - И ГАБРОВЦИ ИМА С КАКВО ДА СЕ ГОРДЕЯТ!
Автор: ckarlet Категория: Туризъм   
Прочетен: 27086 Коментари: 94 Гласове:
57

Последна промяна: 12.09.2010 19:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
          Според най-разпространената легенда, гр. Габрово е основан от Рачо Ковача преди около 250 години. Историята гласи, че той бил странстващ майстор ковач, който се установил под едно габърово дърво. От там идва името на града — Габрово. Габровският хумор е станал пословична черта от характера на габровци.           За съжаление времето беше подходящо за разходка, но не и за снимки.          1. Център. image

image

image

image


image
  2.     Първото българско светско училище. image

3. Паметник в реката  на Рачо Ковача.

image 4.     Часовниковата кула, която е издигната на 28 метра през далечната 1835 година. image
          4. Храм "Успение на Пресвета Богородица" гр. Габрово. image

          5. Църквата "Св. Троица" image
image

        5. Отделихме повече време за Архитектурно-етнографския комплекс "Етър", който е първият по рода си музей в България. Той е открит на 7.09.1964 г. Музеят е разположен на 8 км южно от гр. Габрово. В АЕК "Етър" не само се съхраняват народните традиции, но и всеки посетител може да стане съпричастен към тях, да усети полъха на народния бит. Етъра е умален вариант на някогашно Габрово. Така посетителите могат да наблюдават старинната технология, оригиналните инструменти, да разговарят с майсторите и да отнесат със себе си ръчно изработен предмет от метал, кожа, глина, дърво, вълна, козина и др. image

image

image

image   image  
image

image

 image

image

image

image

image
image

image

image

image

image

image

image



image



image

image

 image

image

image С тази разходка Ви пожелавам успешна нова седмица!




Гласувай:
57



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stela50 - Благодаря за неделната разходката ,Скарлет...
12.09.2010 16:20
Отдавна не съм посещавала Габрово и Етъра .Даде ми чудесна идея .
Снимките и екскурзовода много ми харесаха ...
Музикалният фон си го избрала за мен ,разбрах веднага .
Поздрави и хубава вечер !
цитирай
2. erato7 - Миличка, ти направо ме разби! ...
12.09.2010 16:23
Миличка, ти направо ме разби!
Точно този град и точно тази песен ме връщат в едни прекрасни и много скъпи спомени.....
Благодаря ти!
цитирай
3. ckarlet - 1. Stela50 - Благодаря за неделната разходката ,Скарлет...
12.09.2010 16:25
stela50 написа:
Отдавна не съм посещавала Габрово и Етъра .Даде ми чудесна идея .
Снимките и екскурзовода много ми харесаха ...
Музикалният фон си го избрала за мен ,разбрах веднага .
Поздрави и хубава вечер !


И аз ти благодаря, че се разходи до Габрово с нас! Бяхме като герои от приказка при посещението ни на Етъра. Беше вълнуващо преживяване.
Исках българска песен като оформление, защото такава подхожда на постинга, но така и не намерих подходяща!
Затова нека тази любима моя песен да звучи за всички, на които сърцата им са в България, дори и да се намират в Чужбина, както и за всички посетили блога, но най-вече за теб като първи мой гост!
цитирай
4. ckarlet - 2. Еrato7 - Миличка, ти направо ме разби! ...
12.09.2010 16:31
erato7 написа:
Миличка, ти направо ме разби!
Точно този град и точно тази песен ме връщат в едни прекрасни и много скъпи спомени.....
Благодаря ти!


Радвам се, че съм те върнала към спомени от миналото ти, мила! След като си била там, знаеш, че в действителност е още по-красиво, но не се съобразихме с времето, за да представя още по-хубаво това богатство, което имаме!
Благодаря ти, че отново си тук!
цитирай
5. hristo27 - Един от многото красиви български ...
12.09.2010 16:46
Един от многото красиви български градове, в които искам да отида отново и отново. Благодаря за хубавата разходка!
цитирай
6. ckarlet - 5. Hristo27, благодаря ти за хубавите думи!
12.09.2010 16:57
hristo27 написа:
Един от многото красиви български градове, в оито искам да отида отново и отново. Благодаря за хубавата разходка!


Да, Габрово е един от многото красиви градове в Родината ни, но и много богат на културни забележителности.
Приятно е, че мненията ни съвпадат!
цитирай
7. scarlety - ckarlet.
12.09.2010 20:07
Била съм и в Габрово и на Етъра,но се разходих с удоволствие отново, с твоите снимки! Благодаря и приятна вечер!
цитирай
8. katan - Благодаря за разходката, Скарлет!
12.09.2010 20:09
Българщина лъха от всяка снимка и твоя дума!
А Рачо Ковача си е все там, където съм го оставила преди 35 години ...
Синът ми ми донесе преди седмица едино подаръче от "Етъра"...
Все едно съм била и аз там и сега ...ю

цитирай
9. ckarlet - 7. Scarlety, благодаря ти и аз!
12.09.2010 20:10
scarlety написа:
Била съм и в Габрово и на Етъра,но се разходих с удоволствие отново, с твоите снимки! Благодаря и приятна вечер!


Винаги си много мила и се радвам на твоята компания!
А ние от много време се канехме да отидем там, но все отлагахме. Май избрах най-неподходящото време за разходка, но отново си изкарахме приятно!
Хубава вечер и за теб!
цитирай
10. ckarlet - 8. Кatan - Благодаря за разходката, Скарлет!
12.09.2010 20:16
katan написа:
Българщина лъха от всяка снимка и твоя дума!
А Рачо Ковача си е все там, където съм го оставила преди 35 години ...
Синът ми ми донесе преди седмица едино подаръче от "Етъра"...
Все едно съм била и аз там и сега ...ю


Радвам се, мила Катя, ако съм успяла да предам това, което си почувстлава в душата си!!! Бях си направила списък със забележителностите на Габрово. Те се оказаха доста повече от колкото предполагах. Така и не остана много време да посетим повечето от тях. Но паметникът на Рачо Ковача беше от интересните и го открихме в близост до центъра.
Благодаря ти, че си тук! Хубава вечер желая на прекрасното ти семейство!
цитирай
11. veninski - Добър вечер, Скарлет! Може и да ...
12.09.2010 20:56
Добър вечер, Скарлет!

Може и да не си забелязала, но доста отдавна не съм гостувал в твоето уютно виртуално замъче. Не, не съм те забравил, приятелко. Просто съм страшно много зает, защото отдавам всичкото си време да разширявам моето реално фамилно замъче... Виждам, че си сътворила не само нови стихове, но ни правиш съпричастни и на вашите прекрасни семейни разходки. Не зная дали работиш в туристическия бизнес, но съм сигурен че сте най-страхотното семейство пътешественици. Бъдете честити и благословени, приятелко!
Поздрави от Родопите!
цитирай
12. razkazvachka - Колко много цвят - дори сред сивото небе сякаш греят багрите още повече...
12.09.2010 21:05
Хубава седмица!
цитирай
13. ckarlet - 11. Veninski, благодаря ти от сърце!
12.09.2010 21:05
veninski написа:
Добър вечер, Скарлет!

Може и да не си забелязала, но доста отдавна не съм гостувал в твоето уютно виртуално замъче. Не, не съм те забравил, приятелко. Просто съм страшно много зает, защото отдавам всичкото си време да разширявам моето реално фамилно замъче... Виждам, че си сътворила не само нови стихове, но ни правиш съпричастни и на вашите прекрасни семейни разходки. Не зная дали работиш в туристическия бизнес, но съм сигурен че сте най-страхотното семейство пътешественици. Бъдете честити и благословени, приятелко!
Поздрави от Родопите!


Васко, забелязах, че не си гостувал в скромното ми блогче от доста време, но предполагах, че е от прекалена ангажираност от твоя страна.
Със сигурност не работя в туристическия бизнес, но обичаме със семейството ми да пътуваме и да разглеждаме красотите на България! Радвам се, че ценител и творец като теб, който милее за българското, е оценил семейните ни разходки из нашата родина!
Пожелавам от цялото си сърце на семейството ти, а и на вече доста големия твой замък, в него да сте много задружни и щастливи! И нека здравето, любовта, уюта, радостта и топлината никога да не ви напускат!
Невероятно много ме зарадва твоето посещение!
Нежна вечер ти желая!
цитирай
14. ckarlet - 12. Razkazvachka - Колко много цвят - дори сред сивото небе сякаш греят багрите още повече...
12.09.2010 21:12
razkazvachka написа:
Хубава седмица!


Ти си невероятен човек! И винаги виждаш красотата, дори и в сивото небе, което аз упрекнах, че заради него не можах да направя снимките си по-ведри!
Благодаря ти от сърце, че отново си тук и внасяш необикновена светлина в блогчето ми!
Прекрасна вечер ти желая и успешна нова седмица!
цитирай
15. анонимен - Правиш
12.09.2010 22:06
много добра художественна фотография. Отлично подбираш ракусите. Станала си почти професионалист.
цитирай
16. ckarlet - 15. Кushel, благодаря ти за поощрението!:)
12.09.2010 22:11
kushel написа:
много добра художественна фотография. Отлично подбираш ракусите. Станала си почти професионалист.


Знаеш ли, че от както започнах да снимам и публикувам в блогчето си, като че ли много неща взех да ги виждам от повече страни. Не знам дали това се дължи на аматьорските ми опити в областта на фотографията, но се радвам, че оценяваш усилията ми в тази посока.
Желая ти прекрасна вечер!

цитирай
17. анонимен - Винаги съм обективен, когата казвам нещо.
12.09.2010 22:44
Можеш да си сигурна в това. При мен няма лицемерие.
цитирай
18. ckarlet - 17. Кushel - Винаги съм обективен, когата казвам нещо.
12.09.2010 22:49
kushel написа:
Можеш да си сигурна в това. При мен няма лицемерие.


Това още повече ме радва, Кushel!
Благодаря ти!
цитирай
19. mamas - Че какво им е на снимките, супер са!
12.09.2010 23:08
Много приятна разходка. Ходила съм и на двете места, но през твоя поглед видях и неща, на които не съм обърнала достатъчно внимание при посещението си.
Благодаря ти, Скарлет!
Спокойна нощ и успешна нова седмица ти желая!
цитирай
20. ckarlet - 19. Мamas - Че какво им е на снимките, супер са!
12.09.2010 23:14
mamas написа:
Много приятна разходка. Ходила съм и на двете места, но през твоя поглед видях и неща, на които не съм обърнала достатъчно внимание при посещението си.
Благодаря ти, Скарлет!
Спокойна нощ и успешна нова седмица ти желая!


След като и ти си даде положителната оценка, това вече е много за мен!
Искаше ми се да ви покажа още от забележителностите на Габрово и съм направила изключително много снимки, но после реших, че тези са достатъчни, за да не стане разходката ми скучна.
Благодаря ти, Мamas, че отдели от времето си, за да погледнеш и при мен!
Спокойна нощ и успешна нова седмица и за теб!
цитирай
21. tili - Хубава разходка!
13.09.2010 00:04
Благодаря и на теб да ти е хубаво през тази седмица и през всички останали:)))
цитирай
22. ckarlet - 21. Тili - Хубава разходка!
13.09.2010 08:00
tili написа:
Благодаря и на теб да ти е хубаво през тази седмица и през всички останали:)))


Благодаря ти Тили, че отново си тук с твоето положително излъчване!
Радвам се, че и на теб съм доставила удоволствие от нашата семейна разходка до Габрово!
Прекрасен ден и успешна нова седмица за всички!
цитирай
23. fatmin - Mıla Ckarlet pozdrav...
13.09.2010 09:33
Mıla Ckarlet pozdravqvam te sas postinga !!!!ne sam hodila v Gabrovo=strahotni snimki ni podari za koeto ti blagodrq=obicham prirodataa mn, radvam se za teb! Uspeshna nova sedmica i na teb ti jelq.Pregradki i pozdravi !!!
цитирай
24. ckarlet - 23. Привет, Фатмин!
13.09.2010 09:37
fatmin написа:
Mıla Ckarlet pozdravqvam te sas postinga !!!!ne sam hodila v Gabrovo=strahotni snimki ni podari za koeto ti blagodrq=obicham prirodataa mn, radvam se za teb! Uspeshna nova sedmica i na teb ti jelq.Pregradki i pozdravi !!!


Страхотно е, че и ти се разходи до Габрово, чрез виртуалната ми разходка и се наслади на красотата, която видяхме и ние!
Поздрави на прекрасното ти семейство, приятелко!
Хубав ден и спорна седмица!
цитирай
25. blagovestie - Ехааа, бе то било много красиво!
13.09.2010 10:11
Скарлетче, благодаря ти и за тази разходка :))
Седмица, изпълнена с чудеса и красота ти пожелавам!
цитирай
26. ckarlet - 25. Вlagovestie - Ехааа, бе то било много красиво!
13.09.2010 10:18
blagovestie написа:
Скарлетче, благодаря ти и за тази разходка :))
Седмица, изпълнена с чудеса и красота ти пожелавам!


Люси, права си, че е красиво, но в действителност е още повече.
Заслужава си да направите разходка и вие до там.:)
Прекрасен ден и седмица изпълнена с много вълнуващи емоции и за теб!
цитирай
27. galina1 - Да си призная
13.09.2010 10:43
имам една симпатия от Габрово. Приятна седмица скарлет }}}
цитирай
28. ckarlet - 27. Galina1 - Да си призная
13.09.2010 10:46
galina1 написа:
имам една симпатия от Габрово. Приятна седмица скарлет }}}


Ти не си от Габрово и приемам сериозно признанието ти, Галя:))
Радвам се, че го сподели тук!
Благодаря ти, че винаги намираш време да разгледаш и посетиш моята виртуална къща!
Вълшебен ден и спорна седмица!
цитирай
29. dbi - Привет !
13.09.2010 12:27
Хубава разходка, Скарлет ! Ако беше на фона на българска песен ...
цитирай
30. ckarlet - 29. Dbi - Привет !
13.09.2010 12:31
dbi написа:
Хубава разходка, Скарлет ! Ако беше на фона на българска песен ...


Прав си, Dbi, зная че би подхождало на постига да бъде озвучен с българска песен, но повечето които харесвам, вече съм ми ползвала. Така и не се сетих за подходяща, но ако ти дадеш някое предложение, може и да я сменя:)
Радвам се, че отново си тук и ти желая един прекрасен и изпълнен с красиви мигове ден!
цитирай
31. universalnite1neo - Отново отлична фотогалерия ни п...
13.09.2010 12:36
Отново отлична фотогалерия ни предложи , ckarlet . Благодаря и дано има още обекти , уловени от обектива ти . Хубав ден :)
цитирай
32. ckarlet - 31. Universalnite1neo, благодаря ти!
13.09.2010 12:42
universalnite1neo написа:
Отново отлична фотогалерия ни предложи , ckarlet . Благодаря и дано има още обекти , уловени от обектива ти . Хубав ден :)


Това са разходки от изминалото лято, но и аз се надявам да има още много въпреки заетостта ни, за да мога да споделя и с вас впечатленията си от красотата на България.
Удоволствието е изцяло за мен, че и ти си харесал постинга!
Усмихнат и вълнуващ ден ти желая!
цитирай
33. henzelski - Ха, така!
13.09.2010 12:43
А да не се обадиш, бива ли...
цитирай
34. ckarlet - 33. Henzelski - Ха, така!
13.09.2010 12:48
henzelski написа:
А да не се обадиш, бива ли...


Краси, не каза как ти се видя представянето на Габрово през моите очи?
На мен лично много ми хареса града и съм много впечатлена!
Обещавам следващият път, когато дойдем за повечко, да пием по чаша горещо кафе в заведението над скалите. Аз ще почерпя:)))
Нали такава е традицията в твоя град:)))
Хей, Габровецо, радвам се, че се обади!
цитирай
35. lubara - Поздрави, ckarlet !
13.09.2010 12:55
Най-много ми хареса снимката с шарените черги в Етъра.
Преди години имах малък бизнес, пътувах често до Габрово. Да се разходя по главната и около реката беше задължително. Хубави години бяха.
цитирай
36. ckarlet - 35. Lubara - Поздрави, ckarlet !
13.09.2010 13:03
lubara написа:
Най-много ми хареса снимката с шарените черги в Етъра.
Преди години имах малък бизнес, пътувах често до Габрово. Да се разходя по главната и около реката беше задължително. Хубави години бяха.


Lubara, какво съвпадение на вкусовете! И на мен лично тази къща с шарените черги ми направи най-силно впечатление и направих много снимки. Много пъстрота, красота и българско струи от нея!
Благодаря ти, че и ти си тук!
Прекрасен ден ти желая!
цитирай
37. queerfish - Скарлет,
13.09.2010 14:37
благодаря за приятната разходка с "мирис" на български бит. Обожавам този бит! Много ми хареса онази снимка с килимите на чардака.
Приятна и много, много щастлива седмица! :)
цитирай
38. ckarlet - 37. Снежи, благодаря ти за топлите думи!
13.09.2010 15:50
queerfish написа:
благодаря за приятната разходка с "мирис" на български бит. Обожавам този бит! Много ми хареса онази снимка с килимите на чардака.
Приятна и много, много щастлива седмица! :)


Колко общо имаме с теб, Снежи. И аз харесвам разходките с усещане и "мирис" на български бит. А тази къща я гледах доста дълго, защото и на мен ми направи силно впечатление. Радвам се, че и снимката е станала сполучлива, както и това, че си я харесала.
Щастлива да е и за теб седмицата и всеки следващ ден!
цитирай
39. iliada - Добър вечер ,приятелче !
13.09.2010 19:29
Една великолепна разходка в един град с които ме свързват спомени!
Благодаря ти от сърце за подбраните умело фотоси!
цитирай
40. ckarlet - 39. Iliada - Добър вечер ,приятелче !
13.09.2010 19:38
iliada написа:
Една великолепна разходка в един град с които ме свързват спомени!
Благодаря ти от сърце за подбраните умело фотоси!


Добра вечер, Iliada!
Радвам се, че свърза моят постинг с твои съкровени спомени!
Благодаря ти, че отдели време и погледна при мен!
цитирай
41. demidin - Силно се надявах да видя снимка на ...
13.09.2010 19:41
Силно се надявах да видя снимка на прочутата габровска котка с рязана опашка:)))
И хоро на площада по терлици,за да се чува Севлиевската музика!
И на яйце с кранче!
Но нищо и тези снимки си ги бива!!!:)
цитирай
42. ckarlet - 41. Demidin, благодаря ти за финия хумор!
13.09.2010 19:54
demidin написа:
Силно се надявах да видя снимка на прочутата габровска котка с рязана опашка:)))
И хоро на площада по терлици,за да се чува Севлиевската музика!
И на яйце с кранче!
Но нищо и тези снимки си ги бива!!!:)


Знаеш ли, историята за котките я научих в Габрово.
Там видяхме една котка, и тогава ми я разказаха:)))
А за другите неща сега научавам от теб. Пошегуваха се с мен, че трябва да снимам фонтаните, защото не ги пускали нарочно, за да правят икономия на водата. А на Етъра всички колелета се въртели постоянно, защото енергията е безплатна:))
Ти ме развесели много! Дано габровци не се разсърдят на шегите ни:)))
Благодаря ти, че коментира и ме накара да се усмихна!
цитирай
43. abanos - Ех,че е красивоооо...
13.09.2010 20:59
Ходила съм много пъти там,ама през твоите очи ми хареса много! Един габровец отива в местната кръчма.Жена му готви в къщи.Детето идва в кръчмата и пред всички крещи:Татоооо,мама пита целото яйце ли да сложи в чорбата или само половината!Бащата,да се покаже ларж,вика:Целото,целото!Да знае душа кога благо яла!И се оглежда ,за да види колко души са забелязали,колко са богати!Та така!Усмихната вечер!
цитирай
44. ckarlet - 43. Аbanos - Ех,че е красивоооо...
13.09.2010 21:12
abanos написа:
Ходила съм много пъти там,ама през твоите очи ми хареса много! Един габровец отива в местната кръчма.Жена му готви в къщи.Детето идва в кръчмата и пред всички крещи:Татоооо,мама пита целото яйце ли да сложи в чорбата или само половината!Бащата,да се покаже ларж,вика:Целото,целото!Да знае душа кога благо яла!И се оглежда ,за да види колко души са забелязали,колко са богати!Та така!Усмихната вечер!


Привет, Аbanos!
И твоята история ме развесели много!
Имаш прекрасно чувство за хумор!
Въпреки леките закачки и шеги, Габрово си остава един прекрасен град с културно-историческо наследство, съградено с много любов от нашите предци. Нека да вземем от тази съкровищница най-доброто и помъдрели да се отправим напред в бъдното! Благодаря ти за посещението, което ми достави радост и настроение!
Прекрасна вечер ти желая!
цитирай
45. tota - Поздрави, СКарлет!!
13.09.2010 23:44
Прекрасна е нашата България!! Нежна да е нощта !!
цитирай
46. mileidi46 - Prikazna krasota si ulovila...
14.09.2010 00:21
makar i bez mnogo slunze.kakto ti se e iskalo...
imam 4uvstvoto ,4e tova e nqkakva druga durjava,a ne moqta Bulgariq...Vinata e moq,da mislq taka,za6toto Bulgariq za men ot godini e Sofiq .Vidin,dvata grozni i mrusni grada ...koito me posre6tat i izpra6tat...osobeno ot leti6teto kum Vidin..prez nqkakva ziganska maxala...nqmam dumi..
bvlagodarq ti za krasotata (koqto mi dostavi ogromno udovolsvie ) uspokoi nespokoinata mi du6a...4e ne vsi4ko e grozno...v Bulgariq,43e vsi4ko e prekrasno...
цитирай
47. inel379 - Снимките ти са върховни!
14.09.2010 01:08
В Габрово и на Етъра съм ходила няколко пъти!
Градът е "дълъг"!:) Не са го скъсили като опашката на котката!:)
Етъра е едно наистина невероятно място! Стожер на духа български, съхранил творчеството на поколения българи! Такива кътчета са светини! Трябва да се гордеем с тях и когато ни е трудно, да си даваме сметка, че и в други времена не е било лесно, но жилави и упорити са били онези българи...и са се преборили...и са се осъществили! Това си е нашия корен!
Хубав постинг си направила!
Благодаря ти!
Лека нощ!:)
цитирай
48. slavimirgenchev1953 - Пир за
14.09.2010 08:10
сетивата и духа! Поздравления!
цитирай
49. ckarlet - 45. Добро утро, Тота!
14.09.2010 08:43
tota написа:
Прекрасна е нашата България!! Нежна да е нощта !!


Повече от прекрасна е България! Благодаря ти, че отново си тук!
Хубав ден ти желая!
цитирай
50. ckarlet - 46. Мileidi46 - Prikazna krasota si ulovila...
14.09.2010 08:53
mileidi46 написа:
makar i bez mnogo slunze.kakto ti se e iskalo...
imam 4uvstvoto ,4e tova e nqkakva druga durjava,a ne moqta Bulgariq...Vinata e moq,da mislq taka,za6toto Bulgariq za men ot godini e Sofiq .Vidin,dvata grozni i mrusni grada ...koito me posre6tat i izpra6tat...osobeno ot leti6teto kum Vidin..prez nqkakva ziganska maxala...nqmam dumi..
bvlagodarq ti za krasotata (koqto mi dostavi ogromno udovolsvie ) uspokoi nespokoinata mi du6a...4e ne vsi4ko e grozno...v Bulgariq,43e vsi4ko e prekrasno...


Където и да отидем, Мileidi46, в моите очи Родината ни е приказна! Виждам и неуредиците или съсипията, които са като кръпчици на хубавата й премяна и тогава ме боли, че ние сме хората, които трябва да съхраним тази красотата, но понякога правим точно обратното!
Радвам се, че чрез моя постинг съм ти създала приятни мигове от виртуалната разходка...
Прекрасен ден ти желая!
цитирай
51. ckarlet - 47. Inel379 - Снимките ти са върховни!
14.09.2010 09:17
inel379 написа:
В Габрово и на Етъра съм ходила няколко пъти!
Градът е "дълъг"!:) Не са го скъсили като опашката на котката!:)
Етъра е едно наистина невероятно място! Стожер на духа български, съхранил творчеството на поколения българи! Такива кътчета са светини! Трябва да се гордеем с тях и когато ни е трудно, да си даваме сметка, че и в други времена не е било лесно, но жилави и упорити са били онези българи...и са се преборили...и са се осъществили! Това си е нашия корен!
Хубав постинг си направила!
Благодаря ти!
Лека нощ!:)


Прекрасен коментар, Inel379!
Права си, Габрово и Етъра са български светини с архитектурно-културно наследство. Дано успеем да ги съхраним и увеличим тези извори на родолюбие и патриотизъм не само за нас, а и за нашите поколения!
Благодаря ти, че отдели от времето си и разгледа постинга!
Желая ти слънчев ден изпълнен с много усмивки!
цитирай
52. ckarlet - 48. Slavimirgenchev1953 - Пир за
14.09.2010 09:24
slavimirgenchev1953 написа:
сетивата и духа! Поздравления!


Като един истински аристократ на духа успяваш с малко думи да кажеш много. Благодаря ти от сърце, Slavimirgenchev1953! За мен е огромно удоволствие, че хареса нашата семейна разходка!
Желая ти един прекрасен ден, изпълнен с много радост и усмивки!
цитирай
53. bven - Много добре си уловила духа на Етъра и Габрово!
14.09.2010 12:57
Поздравления!
цитирай
54. ckarlet - 53. Вven - Много добре си уловила духа на Етъра и Габрово!
14.09.2010 14:16
bven написа:
Поздравления!


Благодаря ти, Вven, за милата оценка!
Прекрасен и вълнуващ ден ти желая!
цитирай
55. makont - Мила Скарлет,
14.09.2010 19:38
удоволствие беше за мен да погледам прекрасните снимки и да си спомня за този невероятен град, където навсякъде мирише на Българско. Зареди ме с толкова положителна енергия. Хубава вечер от мен!
цитирай
56. ckarlet - 55. Мakont, благодаря ти!
14.09.2010 19:43
makont написа:
удоволствие беше за мен да погледам прекрасните снимки и да си спомня за този невероятен град, където навсякъде мирише на Българско. Зареди ме с толкова положителна енергия. Хубава вечер от мен!


И моето семейство направихме подобно зареждане. Впечатлена съм от Габрово и от Етъра. Има с какво да се гордеят не само габровци, а и цяла България!
Прекрасно е, че съм предала чрез снимките си и на теб това мое усещане!
Хубава вечер ти желая!
цитирай
57. yuliya2006 - ИСКАМ РАЗРЕШЕНИЕ ДА КАЧА ПОСТ...
14.09.2010 22:42

ИСКАМ РАЗРЕШЕНИЕ ДА КАЧА ПОСТИНГА КЪМ ПРОЕКТА

"НА БЪЛГАРИЯ С ЛЮБОВ - ГРАДОВЕ И СЕЛА" трета част

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
58. ckarlet - 57. Джул, добро утро!
15.09.2010 07:26
yuliya2006 написа:

ИСКАМ РАЗРЕШЕНИЕ ДА КАЧА ПОСТИНГА КЪМ ПРОЕКТА

"НА БЪЛГАРИЯ С ЛЮБОВ - ГРАДОВЕ И СЕЛА" трета част

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ


Джул, разбира се, че разрешавам! Радвам се, че точно постингът за Габрово ти е харесал!
Прекрасен ден ти желая!
цитирай
59. bobsun123 - Хубава разходка си направила Скарлет!)
15.09.2010 18:36
Красив е Етъра! Хубави снимки! А песента.... любима ми е. Благодаря ти! Честит 15ти септември! ))))
цитирай
60. ckarlet - 59. Вobsun123 - Хубава разходка си направила Скарлет!)
15.09.2010 18:41
bobsun123 написа:
Красив е Етъра! Хубави снимки! А песента.... любима ми е. Благодаря ти! Честит 15ти септември! ))))


Да, това лято доста разходки си направихме из цяла България, Вobsun123.
Вълнуващо беше и посещението ни в Габрово и Етъра. Но вече се захващаме сериозно с трудовите задачи.
Нека да е честит 15 септември на всички ученици, учители и родители! Успешна учебна година!
Благодаря ти, че отново си тук!
Прекрасна вечер ти желая!
цитирай
61. irage - Много обичам да пътувам!
17.09.2010 12:32
Предпочитам реалните екскурзии,но и виртуалните си имат своята красота. Благодаря за разходката из един от най-любимите ми краища на България,а и на фона на музиката на Крис Норман е още по-красиво :)))
цитирай
62. ckarlet - 61. Irage, благодаря ти за посещенвието и коментара!
17.09.2010 12:46
irage написа:
Предпочитам реалните екскурзии,но и виртуалните си имат своята красота. Благодаря за разходката из един от най-любимите ми краища на България,а и на фона на музиката на Крис Норман е още по-красиво :)))


И аз обичам много да пътувам, Irage! А около мен и цялото ми семейство.
По време на разходките и почивките ни се зареждаме с много положителност и имаме повече време да отделим за децата, а и за самите нас.
Посещението ти ме зарадва изключително много. Надявам се и в следващи постинги да отваряш виртуалните ми врати. Прекрасен ден ти желая!
цитирай
63. dbi - За друга не се сещам в момента, но сигурно има и други, които не си ползвала.
18.09.2010 23:59
ckarlet написа:
dbi написа:
Хубава разходка, Скарлет ! Ако беше на фона на българска песен ...


Прав си, Dbi, зная че би подхождало на постига да бъде озвучен с българска песен, но повечето които харесвам, вече съм ми ползвала. Така и не се сетих за подходяща, но ако ти дадеш някое предложение, може и да я сменя:)
Радвам се, че отново си тук и ти желая един прекрасен и изпълнен с красиви мигове ден!


Много съм уморен и не ми се рови ...
Лека нощ !
http://vbox7.com/play:093296f6
цитирай
64. ckarlet - 63. 63. Dbi - За друга не се сещам в момента, но сигурно има и други, които не си ползвала.
19.09.2010 09:31
dbi написа:
ckarlet написа:
dbi написа:
Хубава разходка, Скарлет ! Ако беше на фона на българска песен ...


Прав си, Dbi, зная че би подхождало на постига да бъде озвучен с българска песен, но повечето които харесвам, вече съм ми ползвала. Така и не се сетих за подходяща, но ако ти дадеш някое предложение, може и да я сменя:)
Радвам се, че отново си тук и ти желая един прекрасен и изпълнен с красиви мигове ден!


Много съм уморен и не ми се рови ...
Лека нощ !
http://vbox7.com/play:093296f6


Привет, Dbi!
И тази песен, която си ми намерил е прекрасна. Ще я сложа на следващия си постинг, ако е от този тип. Вече коментираха по песента на Крис Норман и изказаха мнение, че я харесват. Много ти благодаря за усилията, които си положил въпреки умората, която те е била налегнала!
Желая ти един прекрасен и изпълнен с усмивки ден! Оценявам жеста ти и още веднъж ти благодаря!
цитирай
65. monna - Здравей, Скарлет!
22.09.2010 11:05
Страхотен репортаж!
Туристката в теб, се е изявила с отличен знак!:)))
цитирай
66. ckarlet - 65. Хей, МОНИ!!!
22.09.2010 13:17
monna написа:
Страхотен репортаж!
Туристката в теб, се е изявила с отличен знак!:)))


Къде се беше изгубила, приятелко?!
Как се радвам, че отново си тук!
А за разходките си права. Това лято пообиколихме доста местенца в страната и ни беше хубаво. Имахме намерение да излезем и в чужбина, но по ред причини не се осъществиха плановете ни. Надявам се другата година да имаме тази възможност и да споделя с всички вас преживяното.
Радвам се, приятелко свидна, че отново си тук!
Желая ти от цялото си сърце прекрасен ден, а и всички следващи да са още по-хубави!!!
цитирай
67. cvetnica - Страхотни местенца има България!
23.09.2010 11:12
Забързани в ежедневието ни пропускаме толкова красота около нас!
Насладих се!
Благодаря ти, мила!
цитирай
68. ckarlet - 67. Сvetnica - Страхотни местенца има България!
23.09.2010 17:31
cvetnica написа:
Забързани в ежедневието ни пропускаме толкова красота около нас!
Насладих се!
Благодаря ти, мила!


Така е, мила Лили! Винаги съм се възхищавала на невероятната красота на България!
Изкарахме хубаво лято, но вече ангажиментите ни с всеки изминал се ден стават все повече и е време да поработим здраво:)))
Радвам се, че съм създала и на теб това усещане, което аз лично преживях при посещението ни в Габрово и Етъра! Благодаря ти, че не ме забравяш и си винаги близо до мен!
Прекрасна вечер ти желая, Лили!
цитирай
69. desilazarova - Това са едни от най-българските ...
24.09.2010 20:31
Това са едни от най-българските места. Особено Етъра ми е любим! Поздрави!:)
цитирай
70. ckarlet - 69. Така е, Деси!
24.09.2010 21:04
desilazarova написа:
Това са едни от най-българските места. Особено Етъра ми е любим! Поздрави!:)


А аз се радвам, че сме запазили такива места, за да ги покажем и на поколенията.
Създаде ми приятно настроение от факта, че и ти си разгледала постинга! Благодаря ти за топлия коментар!
цитирай
71. magnoliya - Чудесен постинг!
24.09.2010 23:01
Ходила съм в Габрово и в Етъра. Приятно ми е да гледам снимките и да си спомням с какво възхищение гледах как майсторът - грънчар изработва грънци, чинии, чаши. Още виждам как водата слиза с грохот от високото в един своеобразен казан върти се и обръща отвреме- навреме един губер - това е някогашната автоматична пералня. И изработването на гайтаните, и медникарството и т. н. Благодаря ти, приятни почивни дни!
цитирай
72. georgiev - Един от най-прекрасните и красиви ...
25.09.2010 05:07
Един от най-прекрасните и красиви български градове.
цитирай
73. ckarlet - 71. Мagnoliya - Чудесен постинг!
25.09.2010 06:59
magnoliya написа:
Ходила съм в Габрово и в Етъра. Приятно ми е да гледам снимките и да си спомням с какво възхищение гледах как майсторът - грънчар изработва грънци, чинии, чаши. Още виждам как водата слиза с грохот от високото в един своеобразен казан върти се и обръща отвреме- навреме един губер - това е някогашната автоматична пералня. И изработването на гайтаните, и медникарството и т. н. Благодаря ти, приятни почивни дни!


О, какъв прекрасен коментар си направила, Мagnoliya!
Точно това, което си описала го видяхме и ние. Докоснахме се и наблюдавахме старинната технология, оригиналните инструменти, дори проведохме разговар с майсторите за тяхната изработка.
Благодаря ти, че разгледа постинга и го допълни с много оригиналност!
Вълшебен ден ти желая!
цитирай
74. ckarlet - 72. Благодаря ти, Георгиев!
25.09.2010 07:01
georgiev написа:
Един от най-прекрасните и красиви български градове.


Габрово е един от прекрасните градове на страната! А Етъра е част от историята й, с която можем да се гордеем!
Прекрасна събота ти желая! Благодаря ти за посещението и топлия коментар!
цитирай
75. smani - Отново интересна разходка благ...
26.09.2010 15:11
Отново интересна разходка благодарение на професионално фото. Музиката е стилна и подбрана с вкус! Песента ПАСВА идеално на постинга. :)
Поздрави Скарлет!!! :)
цитирай
76. ckarlet - 75. Smani, благодаря ти!
26.09.2010 16:22
smani написа:
Отново интересна разходка благодарение на професионално фото. Музиката е стилна и подбрана с вкус! Песента ПАСВА идеално на постинга. :)
Поздрави Скарлет!!! :)


Радвам се, че отдели от времето си, за да разгледаш постинга!
Вълнуваща разходка беше и за нас!
Прекрасни почивни дни ти желая!
цитирай
77. monna - Скарлет, радвам се...
27.09.2010 20:00
...че си добре....!!
цитирай
78. ckarlet - 77. Мони, хубаво е, че си отново тук!
27.09.2010 20:15
monna написа:
...че си добре....!!


Твоето отсъствие така се усещаше... И ми липсваха твоите вълшебства:)
Радвам се, че и ти си добре, Мони!!!
Нежна вечер ти желая!
цитирай
79. phoenix2000 - Хубави снимки
27.09.2010 22:52
Не е ли по правилно да се казва
Рачо-КовачО
цитирай
80. ckarlet - 79. Рhoenix2000 - Хубави снимки
28.09.2010 07:12
Благодаря за посещението ти тук!
В историята е записано Рачо Ковача. Мисля, че така е правилно да се изписва.
Хубав ден желая!
цитирай
81. elinora - Красота! :)
29.09.2010 19:37
И съхранена българщина... Хубав постинг, Скарлет! :)
цитирай
82. ckarlet - 81. Еlinora - Красота! :)
29.09.2010 20:55
elinora написа:
И съхранена българщина... Хубав постинг, Скарлет! :)


Дано успеем и за поколенията да съхраним тази красота!
Ели, благодаря ти, че и ти отдели от времето си, за да разгледаш постинга за Габрово и Етъра!
Нежна вечер ти желая!
цитирай
83. monna - Честит празник, Скарлет!:)))
01.10.2010 19:42
Поезия и Любов, какво красиво съчетание, на фона на романтична музика!
Мечтание в синьо...
цитирай
84. ckarlet - 83. Мonna - Честит празник, Скарлет!:)))
01.10.2010 20:59
monna написа:
Поезия и Любов, какво красиво съчетание, на фона на романтична музика!
Мечтание в синьо...


Честит празник, Мони!
В забързаното си ежедневие дори от тук разбрах, че днес е празник.
Ти носиш със себе си това мечтание в синьо, Мони! Никога не го губи!
Звездна и романтична вечер ти желая, приятелко!
цитирай
85. анонимен - Много ми хареса този пост!
05.10.2010 22:15
По много непринуден начин се запознаваме с този специфичен град. Посещавал съм Габрово и Етъра и сега ми беше особено приятно да видя всичко отово в систематизиран вид, подредено и представено с много вкус. Полезен пост, чудесно постижение !Красива е нашата страна! Отлична работа, ckarlet Поздрави и пожелания за щастие!
цитирай
86. ckarlet - 85. Аntoan1antoan - Много ми хареса този пост!
06.10.2010 08:02
antoan1antoan написа:
По много непринуден начин се запознаваме с този специфичен град. Посещавал съм Габрово и Етъра и сега ми беше особено приятно да видя всичко отово в систематизиран вид, подредено и представено с много вкус. Полезен пост, чудесно постижение !Красива е нашата страна! Отлична работа, ckarlet Поздрави и пожелания за щастие!


Добро утро, Аntoan1antoan!
Приятно ме изненада с твоето посещение рано сутринта!
Твоята оценка е важна за мен, защото винаги съм усещала искреността ти!
Удоволствие е за мен, че си разгледал моя постинг! Благодаря ти!
Желая хубав ден и ведро настроение!
цитирай
87. mariposatracionera - Възхитена съм и натъжена - кога ще ...
12.10.2010 20:51
Възхитена съм и натъжена - кога ще дойде лятото, че да хукнем с малката пак на почивки край - Дряново/Габрово? Много го обичам този край - друга България ми е!
Благодаря ти за този чудесен постинг!
цитирай
88. ckarlet - 87. Мariposatracionera, благодаря ти!
12.10.2010 21:30
mariposatracionera написа:
Възхитена съм и натъжена - кога ще дойде лятото, че да хукнем с малката пак на почивки край - Дряново/Габрово? Много го обичам този край - друга България ми е!
Благодаря ти за този чудесен постинг!


И аз много го харесвам този край. Всяко кътче на Българие е красиво, но винаги имаме по някое, което си го носим в сърцето:))
Благодаря ти, че си разгледала и други постинги в блогчето ми!
Нежна и красива вечер ти желая!
цитирай
89. zvezdichka - Поздравления за
18.11.2010 14:49
разходката и докосване до българското, което е така силно изразено в Етъра!
цитирай
90. ckarlet - 89. Zvezdichka - Поздравления за
18.11.2010 18:15
zvezdichka написа:
разходката и докосване до българското, което е така силно изразено в Етъра!


Истина е това, което си написала, Zvezdichka! Горещо препоръчвам разходка до Габрово и Етъра. Едно силно докосване до българското. Архитектурно-етнографския комплекс "Етър" е музей, който е на открито, с действаща експозиция. Единствен по рода си в цяла България и Югоизточна Европа. Беше вълнуваща разходка!
Благодаря ти за посещението!
Прекрасна вечер ти желая!
цитирай
91. shtastliva - Razxodka do Gabrovo i Etara.
22.02.2011 18:51
Skarlet, blagodarenie na teb se varnax otnovo v Gabrovo i Etara, Tam biax prez 2007 godina. Imam priatni spomeni,pix kafe prigotveno na piasak-tursko.U doma imam niakolko ot ra4no izrabotenite suveniri
Pozdravlenia za profesionalno napravenite snimki.Shte vlizam s udovolstvie v profila ti za da useshtam oshte po blizka moiata rodina- Balgaria.Blagodaria ti ot sartze.!
цитирай
92. ckarlet - 91. Shtastliva - Razxodka do Gabrovo i Etara.
22.02.2011 19:02
shtastliva написа:
Skarlet, blagodarenie na teb se varnax otnovo v Gabrovo i Etara, Tam biax prez 2007 godina. Imam priatni spomeni,pix kafe prigotveno na piasak-tursko.U doma imam niakolko ot ra4no izrabotenite suveniri
Pozdravlenia za profesionalno napravenite snimki.Shte vlizam s udovolstvie v profila ti za da useshtam oshte po blizka moiata rodina- Balgaria.Blagodaria ti ot sartze.!


Благодаря ти, Shtastliva! Радвам се, че продължаваш да разглеждаш блогчето ми! Тази разходка ми е много скъпа на сърцето. Тук наистина може да се види много. А Етъра е едно от богатствата, които всеки българин трябва да разгледа и познава!
Вълшебна вечер!
цитирай
93. casus - Приказно е при теб!
16.04.2012 08:44
Благодаря ти за красотата, която намирам в блога ти!
цитирай
94. ckarlet - 93. Сasus - Приказно е при теб!
18.04.2012 20:08
casus написа:
Благодаря ти за красотата, която намирам в блога ти!


Хей, Сasus, случайно открих, че си тук:))
В Габрово и Етъра беше истинско приключение. Всеки българин трябва да го посети това място:)
Благодаря ти!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031