Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: ckarlet
Категория: Тя и той
Прочетен: 2296637
Постинги: 228
Коментари: 8200
Гласове: 43133
Постинг
17.09.2009 20:13 - Залез в Еленския балкан
Автор: ckarlet Категория: Тя и той   
Прочетен: 6793 Коментари: 24 Гласове:
9

Последна промяна: 07.12.2009 20:25


Просто ми се прииска да ви покажа на снимка  залеза през лятото в Еленския балкан.

Беше красиво... Пожелавам ви и вие да го видите с любим човек!

image





Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cefulesteven - Преклонение пред красотата.
17.09.2009 21:36
Преклонение пред красотата.
цитирай
2. ckarlet - Радвам се, че ти е харесало, Cefulesteven!
17.09.2009 21:48
Исках да добавя още снимки, но нещо не се получи...
Навярно е от настроението ми...
Надявам се да си ходил в Еленския балкан. Божествена природа... Някой ден ще пусна повече снимки от там.
Благодаря ти! Нежна вечер ти желая!
цитирай
3. lagrima - Сълзичка. . ., за красотата!Бла...
18.09.2009 02:10
Сълзичка...,за красотата!Благодаря за пожеланието..
цитирай
4. totti - ckarlet,
18.09.2009 07:48
Pri teb vinagi ima romantika!
цитирай
5. ckarlet - Lagrima, благодаря ти за посещението!
18.09.2009 08:31
Наистина е хубаво да посрещнеш залеза с любим човек... От сърце ти го пожелавам!
Хубав ден от мен!
цитирай
6. ckarlet - Totti,
18.09.2009 08:33
радвам се, че го приемаш като романтика и ти пожелавам нещо романтично да ти се случи днес!
Снощи бях в тъжно настроение и може би затова исках да покажа този залез!
Хубав и усмихнат ден от мен:)))
цитирай
7. tili - Прекрасна снимка,
18.09.2009 11:10
а и Бритни Спиърс не съм слушала отдавна ;-)))
цитирай
8. ckarlet - Зарадва ме,Tili, с твоето посещение!
18.09.2009 11:54
И на мен ми харесва тази снимка. Още повече съм го видяла залезът на слънцето и на живо в тази част на България... Страхотно е и много истинско. Снощи обаче исках да изразя настроението си и затова я показах...Надявам се всички, които я разгледат да поражда в тях романтика!!!
Хубав ден ти желая!
цитирай
9. qbylkovcvqt - :) Язовир Йовковци? Да, в Еленския ...
18.09.2009 12:26
:) Язовир Йвковци? Да, в Еленския Балкан е незабравимо... На това място си бях намерила цяло находище от четирилистни детелини - щастливо място е :)
цитирай
10. ckarlet - О..., така ме зарадва, qbylkovcvqt,
18.09.2009 12:33
с твоя невероятен коментар!!!
Точно там е... в близост до гр. Елена. Невероятно е наистина. Радвам се, че и ти си имала този прекрасен момент!!! И е настина зареждащо, с много положителна енергия...
Желая ти един усмихнат ден, защото ти направи моя такъв!
цитирай
11. mileidi46 - Pojelavam ti
18.09.2009 12:36
o6te mnogo krasivi izgrevi i zalezi v tvoq jivot..usmixnat den..i gore glavata..Sled vseki tajen zalez-idva romanti4en izgrev!
цитирай
12. ckarlet - Благодаря ти, Mileidi46,
18.09.2009 12:40
ти винаги правиш уникални коментари!
Хубав и изпълнен с приятни емоции ден ти желая от цялото си сърце!
цитирай
13. yuliya2006 - ЕЛЕНСКИЯ БАЛКАН. . ГРАД ЕЛЕНА. . ЩЕ ...
18.09.2009 16:00
ЕЛЕНСКИЯ БАЛКАН.. ГРАД ЕЛЕНА.. ЩЕ ГО ИМА В ПРОЕКТА "НА БЪЛГАРИЯ С ЛЮБОВ"
СПОРЕД МЪДРЕЦА И ПРОРОКА ПЕТЪР ДЪНОВ В ГРАД ЕЛЕНА ЖИВЕЯТ БЪЛГАРИ С НАЙ-ВИСОК ИНТЕЛЕКТ...
СПОМНАМ СИ КАК МОЯ ПОЗНАТА МИ РАЗКАЗВАШЕ ЗА СВЕКЪРА СИ И НЕЙНИЯ СИН
КАК ПРИ ПРЕГЛЕД - ИРИСОВА ДИАГНОСТИКА ПРИ ПРОЧУТ СПЕЦИАЛИСТ ОТ РАДОИЛ, ТОЙ ПОЗНАЛ ПО ОЧИТЕ ЧЕ СА РОДНИНИ
И ЧЕ ТЕ СА РАЗЛИЧНИ ОТ ВСИЧКИ ДРУГИ МИНАЛИ НА ПРЕГЛЕД ПРИ НЕГО
НЕЙНИЯ СВЕКЪР, НЕВЕРОЯТНО УМЕН И ИЗТЪНЧЕН ЧОВЕК Е РОДЕН И ЖИВЯЛ В ЕЛЕНА
ДЪЛЪК СТАНА КОМЕНТАРА, НО ИСКАХ ДА ГО СПОДЕЛЯ.
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
14. ckarlet - О..., какъв невероятен коментар, yuliya2006!!!
18.09.2009 17:17
Вашето посещение при мен е голяма чест!
Аз влизам при Вас доста честичко и разглеждам с удоволствие всичко в блога Ви!
Радвам се, че имате такива топли чувства за този край на България!!! А действително в гр. Елена са родени едни от най-големите възрожденски дейци. Този край го обичам безкрайно много и се радвам, че проявявате интерес! Хубава и нежна вечер Ви желая!!! Така се зарадвах на Вашето посещение!
цитирай
15. injir - Ако снимката е направена от фото...
18.09.2009 23:23
Ако снимката е направена от фотолюбител, то той определено е майстор. Приятни дни и вечери!
цитирай
16. ckarlet - Със сигурност снимката не е крад...
18.09.2009 23:49
Със сигурност снимката е направена от фотолюбител! За това давам 100% гаранция:)))
Радвам се, че и на теб ти е харесал залезът на слънцето в Еленския балкан!
Приятни почивни дни, injir!
цитирай
17. cinderellathespy - Приказно е...Била съм там...-:)
20.09.2009 20:56
Язовир Йовковци ли е това?
Хубава неделна вечер от мен!-:)
цитирай
18. ckarlet - Cinderellathespy,
20.09.2009 22:39
на снимката е едно райско място в близост до Язовир Йовковци. Да не би и ти да си ходила на почивка там? Има невероятни вили, предназначени за почиващи туристи. Романтично, и зареждащо с положителна енергия място!
Хубава вечер и на теб, Cinderellathespy!
цитирай
19. cinderellathespy - Ходила съм в Елена и ни....
20.09.2009 23:18
...заведоха горе в балкана до реката, има биваци за отдих. Мястото, на което бяхме беше близо до една махала в планината, в която едни рокери не помня от кой град бяха, обаче, Русе или Варна та техния мото клуб беше купил голямото сдание в центъра на селото и там си правели сбирки. Точно в центъра има кафене и се сяда на дървени масички и вместо столове - на пънове. Много е каубойско и имаш чувството, че си в Дивия Запад!-:) Местенцето от снимката наистина изглежда много романтично - благодаря ти, че ми даде идея къде да заведа догодина, като спра да кърмя, съпруга ми - само двамата, без дечицата, един романтичен уикенд ще ни се отрази много добре! Пак поздрави!-:)
цитирай
20. ckarlet - О, Cinderellathespy,
21.09.2009 01:05
така ме зарадва, че и ти си посетила този край! Невероятно е красиво и наистина е голяма романтика...А за това местенце, което ти описваш си мисля, че е Мийковци, но не съм сигурна.
А ако си с любимия човек, е вълшебна приказка!
Нежна вечер,Cinderellathespy!
цитирай
21. minchomin - Залез
04.10.2009 22:57
Скарлет, Направи снимката главна снимка на твоя компютър. Когато я гледаш казвай:
“В името на АЗ СЪМ ТОВА КОЕТО АЗ СЪМ, възлюбени Хелиос, моля те да изчистиш моята аура и моите чакри от всичко, което не е от Бога, моля те да изпълниш моето същество с твоята енергия, енергията на слънцето". След време ще усетиш промяна в теб.

цитирай
22. ckarlet - Minchomin,
04.10.2009 23:43
Благодаря за вниманието. Определено е положително и със симпатия към мен, но аз съм щастлив човек, и не зная защо съм създала впечатление у вас, че нещо толкова много ми липсва.
Може би стиховете ми носят и мъничко тъга, но нали и тя е част от живота ни?!
Постигнала съм всичко, за което съм мечтала в този живот, и ми се иска дори да даря част и на другите от този положителен заряд, който имам и нося в себе си!
Много е мило, че сте така загрижен за мен и Ви БЛАГОДАРЯ! А тази снимка на залеза я сложих, защото тогава наистина ми беше тъжно тази вечер. Но беше моментна тъга може би...
Хубава вечер от мен!
цитирай
23. minchomin - Благодаря за вниманието.
05.10.2009 06:38
Методиката е универсална и бих е казал на всеки друг човек. Моите компютри също са с подобни снимки. В Интернет пространството се появяват сламки, с които ми се дава възможможност да разкрия за всеки нещо, което зная, за да намери Бога в себе си. Тази снимка е добър повод и сламка. Инак се предържам към правилото, което гласи: "Не помагай на никой ако не ти иска помоща". Щастието е вътрешно усещане. Пожелавам ти да го изпитваш постоянно.
цитирай
24. ckarlet - Minchomin, добро утро и на теб!
05.10.2009 07:55
Много ти благодаря за коментара и пожеланията, много е мило от твоя страна!!! И се надявам всеки да усеща това щастие в душата и сърцето си!
Хубав ден и успешна нова седмица!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930