Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: ckarlet
Категория: Тя и той
Прочетен: 2296445
Постинги: 228
Коментари: 8200
Гласове: 43132
Постинг
09.05.2010 19:04 - ОБИЧАМ ТЕ, ЛЮБОВ!!!
Автор: ckarlet Категория: Тя и той   
Прочетен: 28555 Коментари: 108 Гласове:
62

Последна промяна: 16.05.2010 17:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

     Обичам те, Любов!!!
           

Аз пак ще звънна със надежда,

да чуя шепота на твоя глас…

Ще искам само да ти кажа,

как липсваш ми безумно в този час!!!

И няма много да говоря,

дори за мъничко ще помълчим.

В мълчание душата ще отворя,

тъгата в себе си ще затаим…

Дъхът ще спира от вълнение,

сърцето пулс ще ускори...

Сълзи в очите ще преливат...

Обичам те, Любов, устата ще мълви!

А после всичко ще приключи,

и телефонът тъжно пак ще замълчи...

Ще минат седмици, безкрайни нощи, дни,

преди отново той да позвъни... 


image

 





Тагове:   обичам,


Гласувай:
63



Следващ постинг
Предишен постинг

1. universalnite000 - :) Поздравления, ckarlet, заду...
09.05.2010 19:07
:) Поздравления, ckarlet , задушевността се усеща във всеки твой ред !
Спокойна вечер и светла седмица след нея :)
цитирай
2. elinora - Сетих се за едно стихче с телефон на Ал. Геров
09.05.2010 19:09
Какъв покой!
Ти се обади, по телефона позвъни
и влезе пак животът младият,
във стаята със четири стени...

Забравила съм го нататък:(
цитирай
3. ckarlet - 1. Universalnite000, благодаря ти!
09.05.2010 19:12
universalnite000 написа:
:) Поздравления, ckarlet , задушевността се усеща във всеки твой ред !
Спокойна вечер и светла седмица след нея :)


Така ми се иска всеки да усеща по този начин моите стихчета... Те просто идват от душата!
Нежна вечер ти желая!!!
цитирай
4. portishead - Нежно откровение!
09.05.2010 19:12
Поздрави!:))
цитирай
5. stela50 - Приказно е ,Скарлет !
09.05.2010 19:14
Обичам те ,любов...
Да не мълчи телефона и да няма тъга...Силни чувства,...до болка.
Не трябва всичко да приключи ...не трябва.
цитирай
6. ckarlet - 2. Еlinora, благодаря ти!
09.05.2010 19:16
elinora написа:
Какъв покой!
Ти се обади, по телефона позвъни
и влезе пак животът младият,
във стаята със четири стени...

Забравила съм го нататък:(


Радвам се, че и ти влезе в моето блогче! Знаеш, че винаги си добре дошла!
А телефонът понякога така мълчи....И как само чакаме да позвъни...
Хубава вечер ти желая, Ели!
цитирай
7. ckarlet - 4. Рortishead, благодаря ти!
09.05.2010 19:19
portishead написа:
Поздрави!:))


Нежно е посланието ми... :))
Романтична вечер ти желая!
цитирай
8. ckarlet - 5. О, Stela50, много ти благодаря!
09.05.2010 19:23
stela50 написа:
Обичам те ,любов...
Да не мълчи телефона и да няма тъга...Силни чувства,...до болка.
Не трябва всичко да приключи ...не трябва.


Няма по-силни чувства от любовта! Понякога искаме да ги заглушим, но сърцето не ни позволява!
цитирай
9. feq - Очакване, горящо като рана...
09.05.2010 19:33
познато състояние,
любима песен и послание...

Благодаря ти за съпреживяването, Скарлет!
цитирай
10. ckarlet - 9. Feq, аз ти благодаря, че отново си тук!!!
09.05.2010 19:39
feq написа:
познато състояние,
любима песен и послание...

Благодаря ти за съпреживяването, Скарлет!


Съгласна съм с теб, песента е великолепна! Много точно описание си направила! Желан копнеж и очакване, точно като незаздравяла рана...
цитирай
11. miaa - Чувствени и красиви стихове, Ск...
09.05.2010 19:41
Чувствени и красиви стихове, Скарлет! Много изчистени, сякаш се носят" в полет".
Хубави асоциации те предизвикват в мен! Имат присъствие и дълго се помнят! Благодаря ти за прекрасния постинг!
цитирай
12. ckarlet - 11. Мiaa, твоето присъствие е удовоствие за мен!
09.05.2010 19:50
miaa написа:
Чувствени и красиви стихове, Скарлет! Много изчистени, сякаш се носят" в полет".
Хубави асоциации те предизвикват в мен! Имат присъствие и дълго се помнят! Благодаря ти за прекрасния постинг!


А стиховете ми винаги се носят в един необикновен "полет":)
Благодаря ти от сърце!
цитирай
13. stix - :)
09.05.2010 19:55
Любовта е като торнадо... идва изведнъж, обхваща всичко по пътя си и накрая... не се знае къде ще те захвърли...

Случайна вихрушка.

Никога не съм виждала торнадо. :)
цитирай
14. kleopatrasv - Нежен ромон излязъл от сърцет...
09.05.2010 19:56
Нежен ромон
излязъл от сърцето
гали тихо
и потъва
в тишина
неугасва пламъка ти
по момчето
и искри
с бяла светлина.......
цитирай
15. ckarlet - 13. Stix, страхотно сравнение!!!
09.05.2010 20:01
stix написа:
Любовта е като торнадо... идва изведнъж, обхваща всичко по пътя си и накрая... не се знае къде ще те захвърли...

Случайна вихрушка.

Никога не съм виждала торнадо. :)


Да, точно това е силата на любовта! И аз не съм виждала на живо торнадо в живота си, но съм усещала вихрушката на любовта!
цитирай
16. ckarlet - 14. Кleopatrasv, благодаря ти!
09.05.2010 20:02
kleopatrasv написа:
Нежен ромон
излязъл от сърцето
гали тихо
и потъва
в тишина
неугасва пламъка ти
по момчето
и искри
с бяла светлина.......


Много красив, поетичен коментар! Невероятна си!
цитирай
17. mariani - :)
09.05.2010 20:04
Много хубаво стихо на фона на страхотните Пърпъл...
Чудесно съчетание, ckarlet :)
Поздравявам те и ти пожелавам да бъдеш все такава...не се променяй
цитирай
18. elinora - ckarlet,
09.05.2010 20:06
много пъти съм влизала в блога ти, който е чудесен:)
За телефона - съгласна съм, че когато мълчи е тъжно:(
цитирай
19. demidin - Любима категория, любим цвят, л...
09.05.2010 20:09
Любима категория,
любим цвят,
любима песен,
благодаря,Скарлет, за тройното удоволствие!
цитирай
20. ckarlet - 17. Мariani, благодаря ти!
09.05.2010 20:10
mariani написа:
Много хубаво стихо на фона на страхотните Пърпъл...
Чудесно съчетание, ckarlet :)
Поздравявам те и ти пожелавам да бъдеш все такава...не се променяй


Пърпъл ще останат легенда на всички времена...Радвам се, че ти е допаднало както стихчето така и песента!
цитирай
21. ckarlet - 18. Хей, Ели, благодаря ти!!!
09.05.2010 20:13
elinora написа:
много пъти съм влизала в блога ти, който е чудесен:)
За телефона - съгласна съм, че когато мълчи е тъжно:(


И когато влизаш тук се обаждай!:)))
цитирай
22. pontis - ще си запазя правото на коментар за стиха ти..., който, естествено, е невероятен.
09.05.2010 20:18
Само мога да кажа, че сега това парче за първи път ми хареса наистина.
цитирай
23. ckarlet - 19. Ееее, Demidin, най-после съм успяла да те впечатля!:)))
09.05.2010 20:19
demidin написа:
Любима категория,
любим цвят,
любима песен,
благодаря,Скарлет, за тройното удоволствие!


Твоето посещение ме зарадва много, а още повече, че съм ти създала тройно удоволствие!:)
цитирай
24. lullaby1 - .
09.05.2010 20:22
Чак ми стана тъжно и на мен.
цитирай
25. ckarlet - 22. pontis - ще си запазя правото на коментар за стиха ти..., който, естествено, е невероятен.
09.05.2010 20:23
pontis написа:
Само мога да кажа, че сега това парче за първи път ми хареса наистина.


Рontis, защо не си ми казвал до сега, че не съм избирала подходяща музика, която да ти харесва и на теб:)))
Хей, щях да се постарая повече! Но сега се радвам, че и на теб са ти допаднали и стиха и песента!!!
цитирай
26. ckarlet - 24. Lullaby1, не се натъжавай!
09.05.2010 20:31
lullaby1 написа:
Чак ми стана тъжно и на мен.


Понякога е тъжна тази любов... Но по-важното е да я усещаме!
На теб ти пожелавам любовта да ти носи само щастие и радост!
цитирай
27. dbi - СКАРЛЕТ !
09.05.2010 20:34
Обикновено така става, както си го написала. Тъжно е, но факт !
"Тъгата ми по теб сърцето ще заключи,
а нея няма как да притъпи! "
цитирай
28. ckarlet - 27. Dbi, понякога става и така!
09.05.2010 20:42
dbi написа:
Обикновено така става, както си го написала. Тъжно е, но факт !
"Тъгата ми по теб сърцето ще заключи,
а нея няма как да притъпи! "


Радвам се, че и ти си тук!
цитирай
29. kaprizna - Много ми хареса!
09.05.2010 21:07
Тъжно,но хубаво!
Поздравления и за Дийп Пърпъл!
цитирай
30. blagovestie - Пак тъга и болезнен копнеж...
09.05.2010 21:08
Ех, тази Любов, трябва ли така да боли от нея. Да раздира, да мачка всичко отвътре, да оставя без дъх... Всъщност май е така с невъзможната лъбов, Скарлет. С онази, която не можем да притежаваме напълно... Или с онази, която губим.
Понякога мълчанието е по-силно от всички думи на света. Обикновено, когато устата замлъкне - сърцето крещи.
Желая ти мир и вътрешно равновесие! Както и много радост!
цитирай
31. ckarlet - 29. Кaprizna, благодаря ти!
09.05.2010 21:10
kaprizna написа:
Тъжно,но хубаво!
Поздравления и за Дийп Пърпъл!


Радвам се, че съм ти създала приятна емоция!
цитирай
32. ckarlet - 30. Вlagovestie, благодаря ти за прекрасния коментар!
09.05.2010 21:13
blagovestie написа:
Ех, тази Любов, трябва ли така да боли от нея. Да раздира, да мачка всичко отвътре, да оставя без дъх... Всъщност май е така с невъзможната лъбов, Скарлет. С онази, която не можем да притежаваме напълно... Или с онази, която губим.
Понякога мълчанието е по-силно от всички думи на света. Обикновено, когато устата замлъкне - сърцето крещи.
Желая ти мир и вътрешно равновесие! Както и много радост!


Много е важно да постигнем вътрешен мир и равновесие, но дали успяваме?! Твоят коментар ме просълзи!
цитирай
33. blagovestie - Напълно те разбирам, миличка. Когато
09.05.2010 21:19
емоциите са прекомерно силни и дълбоки - равновесието е недостижимо, защото не можем да улучим златната среда или да постигнем какъвто и да е баланс. Това лъкатушене наранява и изморява. Но за тези, които са влюбени в Любовта - няма по-важно от това да обичат и да се стремят към споделеност. Можем без равновесие, без мир, без спокойствие, дори без щастие, но не и без любов...
цитирай
34. womanly - Красив стих, Скарлет!
09.05.2010 21:25
Дори и с капката носталгия, която се усеща през цялото време на прочита!
Любовта е щастие и болка. Без болката, едва ли би била толкова красива, чувствена и нежна! Но като усещане е забелецителна, впечатлявваша, а дори и вдъхновяваща!
Поздрави приятелко и нека любовта винаги те съпътства! За нея се борим и сме готови на всичко!
цитирай
35. ckarlet - 33. Вlagovestie, мъдър коментар!
09.05.2010 21:27
blagovestie написа:
емоциите са прекомерно силни и дълбоки - равновесието е недостижимо, защото не можем да улучим златната среда или да постигнем какъвто и да е баланс. Това лъкатушене наранява и изморява. Но за тези, които са влюбени в Любовта - няма по-важно от това да обичат и да се стремят към споделеност. Можем без равновесие, без мир, без спокойствие, дори без щастие, но не и без любов...


Понякога е невъзможна тази споделеност... Но и аз като теб смятам, че можем без равновесие, без мир, без спокойствие, дори без щастие, но не и без любов...
Благодаря ти от сърце!
цитирай
36. ckarlet - 34. Womanly, благодаря ти!
09.05.2010 21:36
womanly написа:
Дори и с капката носталгия, която се усеща през цялото време на прочита!
Любовта е щастие и болка. Без болката, едва ли би била толкова красива, чувствена и нежна! Но като усещане е забелецителна, впечатлявваша, а дори и вдъхновяваща!
Поздрави приятелко и нека любовта винаги те съпътства! За нея се борим и сме готови на всичко!


Да, любовта е щастие, но и болка... Но аз ти пожелавам при теб положителните чувства да са в повече!
цитирай
37. monna - Възхитена съм, Скарлетче!!
09.05.2010 21:42
Веднъж попаднах на една испанска песен, в която се пееше за любовта и желанието....и за огромната разлика помежду им...Накратко..индикацията за любовта е голямата болка, страдание и себеотдаване....а за желанието...плътското удоволствие...целувчици...и непременно...бягане от болката и страданието....
Ти възпяваш Любовта, защото през стиховете ти прозира голямата болка...!
Прегръдка, Скарлет!

http://vbox7.com/play:722c738c
цитирай
38. ckarlet - 37. Мони, благодаря ти!
09.05.2010 21:52
monna написа:
Веднъж попаднах на една испанска песен, в която се пееше за любовта и желанието....и за огромната разлика помежду им...Накратко..индикацията за любовта е голямата болка, страдание и себеотдаване....а за желанието...плътското удоволствие...целувчици...и непременно...бягане от болката и страданието....
Ти възпяваш Любовта, защото през стиховете ти прозира голямата болка...!
Прегръдка, Скарлет!

http://vbox7.com/play:722c738c


Радвам се, че ти харесват стихчетата ми, приятелко талантлива!
Без твоето присъствие и положителна енергия наистина не си представям моето блогче!
Благодаря ти и за хубавата песен!
цитирай
39. amenda - Любовта. . . само тя може да ни вземе ...
09.05.2010 22:06
Любовта... само тя може да ни вземе толкова колкото и даде...
Готови сме на всичко за нея...
Споделена да е винаги любовта ти и не задочни, а реални да са срещите ти с нея :-))
цитирай
40. ckarlet - 39. Аmenda, благодаря ти!
09.05.2010 22:13
amenda написа:
Любовта... само тя може да ни вземе толкова колкото и даде...
Готови сме на всичко за нея...
Споделена да е винаги любовта ти и не задочни, а реални да са срещите ти с нея :-))


Много точно си описала това чувство... Любовта наистина може да ни вземе толкова, колкото може и да ни даде...
Много споделеност ти желая!
цитирай
41. yuliya2006 - МАГИЯ ОТ ЛЮБОВ СИ СЛЪНЦЕ! С ОБИЧ ...
09.05.2010 23:43
МАГИЯ ОТ ЛЮБОВ СИ СЛЪНЦЕ!

С ОБИЧ ДЖУЛ
цитирай
42. ckarlet - 41. Благодаря ти, ДЖУЛИЯ БЕЛ!
09.05.2010 23:52
yuliya2006 написа:
МАГИЯ ОТ ЛЮБОВ СИ СЛЪНЦЕ!

С ОБИЧ ДЖУЛ


Нежна вечер ти желая!
цитирай
43. kasnaprolet9999 - Страхотно съчетание
10.05.2010 00:30
на тези нежни слова с Пърпъл, ппиеми моите поздравление и ти си знаеш в коя блогвълна пак ще те сложа.
цитирай
44. ckarlet - 43. Благодаря ти, Невенче!
10.05.2010 00:36
kasnaprolet9999 написа:
на тези нежни слова с Пърпъл, ппиеми моите поздравление и ти си знаеш в коя блогвълна пак ще те сложа.


Радвам се, че този път съм успяла да съчетая стих и песен, за да се хареса на повечето, които сте ме посетили!
Хубава вечер ти желая и успешна нова седмица за всички!
цитирай
45. veninski - Изключително чувствен и силен с...
10.05.2010 00:55
Изключително чувствен и силен стих, Скарлет... Толкова искреност и любов струи от сърцето ти, че на всеки би му се приискало да бъде от другата страна на твоя телефон...:)))
АПЛОДИСМЕНТИ, ПРИЯТЕЛКО СВИДНА!!!
цитирай
46. ckarlet - 45. Венински, благодаря ти от сърце!
10.05.2010 01:03
veninski написа:
Изключително чувствен и силен стих, Скарлет... Толкова искреност и любов струи от сърцето ти, че на всеки би му се приискало да бъде от другата страна на твоя телефон...:)))
АПЛОДИСМЕНТИ, ПРИЯТЕЛКО СВИДНА!!!


Твоите коментари в скромното ми блогче винаги ме карат да се чувствам по много специален начин! Удоволствие е, че отново си тук!!! Радвам се, че Творец като теб ми е приятел! Благодаря ти!
цитирай
47. fatmin - Pozdravi mila Ckarlet!!!
10.05.2010 01:37
Radvam se, che sam abonatka na krasivoto ti blogche:) sas netarpene chakah postinga ti i eto Obicham te lubov!!! Ot tova poqsen izraz nqma! pregrashtam te toplo! Uspeshna nova sedmica ti jelaq!
цитирай
48. amenda - Прекрасен стих, пълен с нежност, ...
10.05.2010 01:55
Прекрасен стих, пълен с нежност, доверие и копнеж....
Обичаш толкова красиво, усеща се...
Поздрави и бъди шастлива :-))
цитирай
49. giorodafa - Аз чакам
10.05.2010 03:19
Аз чакам пак да звънне телефонът
но празно е очакването ми уви!
Отдавна е заглъхнал фонът
на дневна суета и страсти диви!
Сега сме само аз и телефонът ням!
А ти на друг звъниш по него мила моя!
цитирай
50. pegas08 - Стих, бъдещ призьор на конкурса!
10.05.2010 06:55
Заповядай, мила лейди , с цялата си прелест и тъга!

Възхитителна си!
Пост #676!
Чакам!
цитирай
51. scarlety - Нежност,любов и тъга.....
10.05.2010 07:17
Нежност,любов и тъга,в съчетание с много хубава песен!
Поздравявам те за постинга и ти желая успешна седмица!;))
цитирай
52. ckarlet - Добро утро, мила Фатмин!
10.05.2010 08:42
fatmin написа:
Radvam se, che sam abonatka na krasivoto ti blogche:) sas netarpene chakah postinga ti i eto Obicham te lubov!!! Ot tova poqsen izraz nqma! pregrashtam te toplo! Uspeshna nova sedmica ti jelaq!


Радвам се, че ти харесват моите стихчета и винаги ме караш да се усмихна с топлите си коментари!
Благодаря ти, приятелко! Хубав ден и успешна нова седмица!
цитирай
53. ckarlet - 48. Благодаря ти, Аmenda!
10.05.2010 08:44
amenda написа:
Прекрасен стих, пълен с нежност, доверие и копнеж....
Обичаш толкова красиво, усеща се...
Поздрави и бъди шастлива :-))


Любовта винаги е красива! Прекрасен ден ти желая!
цитирай
54. ckarlet - 49. Giorodafa, малко тъжно продължение на моето стихче:))
10.05.2010 08:49
giorodafa написа:
Аз чакам пак да звънне телефонът
но празно е очакването ми уви!
Отдавна е заглъхнал фонът
на дневна суета и страсти диви!
Сега сме само аз и телефонът ням!
А ти на друг звъниш по него мила моя!


Пожелавам ти любовта на живота да ти звънне и телефонът да не мълчи тъжно...

цитирай
55. ckarlet - 50. pegas08 - Стих, бъдещ призьор на конкурса!
10.05.2010 08:52
pegas08 написа:
Заповядай, мила лейди , с цялата си прелест и тъга!

Възхитителна си!
Пост #676!
Чакам!


Рegas08, благодаря ти за високата оценка!
Хубав и изпълнен с много красота ден ти желая!

цитирай
56. ckarlet - 51. Scarlety, благодаря и на теб!
10.05.2010 08:55
scarlety написа:
Нежност,любов и тъга,в съчетание с много хубава песен!
Поздравявам те за постинга и ти желая успешна седмица!;))


Радвам се, че съм създала и на теб приятни минути в блогчето ми!
Успешна нова седмица!
цитирай
57. анонимен - Много докосващо, Скарлет, тъжна ...
10.05.2010 10:16
Много докосващо, Скарлет, тъжна красота..., комплименти:)
цитирай
58. ckarlet - 57. Vostroto, благодаря ти за посещението тук!
10.05.2010 10:49
vostroto написа:
Много докосващо, Скарлет, тъжна красота..., комплименти:)


Да, понякога дори нещо толкова красиво, като любовта, може да бъде обгърнато с мъничко тъга!
цитирай
59. mmagy - Дъхът ми спира от вълнение, прек...
10.05.2010 11:07
Дъхът ми спира от вълнение,прекрасна ckarlet!

цитирай
60. ckarlet - 59. Благодаря ти, Маги!
10.05.2010 11:17
mmagy написа:
Дъхът ми спира от вълнение,прекрасна ckarlet!



И моят дъх спира, когато вляза в твоя блог! Ти винаги си създавала красота и минутите прекарани при теб са удоволствие!
цитирай
61. kass - ckarlet
10.05.2010 11:25
любовта извира от сърцето ти Скарлет, истинска и стихийна. Поздравявам те, чудесна си!
цитирай
62. ckarlet - 61. Кass, благодаря ти!
10.05.2010 11:33
kass написа:
любовта извира от сърцето ти Скарлет, истинска и стихийна. Поздравявам те, чудесна си!


Всяка любов извира от сърцето, но тя може да е тиха и умерена, но може и да е каквато ти си я описала - истинска и стихийна! По-важното е да я чувстваме...Много ми хареса твоето описание!
цитирай
63. phoenix2000 - Мн..
10.05.2010 11:46
Много силно:) когато войнът е на война
(: сляпа съдба ... самота
цитирай
64. ckarlet - 63. Хей, Рhoenix2000, не се натъжавай!
10.05.2010 11:52
phoenix2000 написа:
Много силно:) когато войнът е на война
(: сляпа съдба ... самота


Винаги има надежда!:)))
цитирай
65. hope17 - Скарлет :)
10.05.2010 13:25
понеже не обичам да се повтарям няма да ти пиша обстоен коментар, само ще ти кажа, че мълчанието е, което ни убива бавно...такова не трябва да допускаме...Копнежа е осъществим на крилете на думите :))) Пожелания за много сбъднати желания и мечти от мен :))))
цитирай
66. ckarlet - 65. Рени, благодаря ти!
10.05.2010 13:58
hope17 написа:
понеже не обичам да се повтарям няма да ти пиша обстоен коментар, само ще ти кажа, че мълчанието е, което ни убива бавно...такова не трябва да допускаме...Копнежа е осъществим на крилете на думите :))) Пожелания за много сбъднати желания и мечти от мен :))))


Има моменти, когато сме съгласни и на мълчание, стига да има с кого да го споделим... А то понякога ни казва много повече от хиляди изговорени думи! Но всеки по различен начин може да го възприеме този момент!:))
Прекрасна седмица ти желая, приятелко любима!
цитирай
67. lubara - Поздрави, ckarlet !
10.05.2010 16:48
Любов необяснима, както е казал поетът!
цитирай
68. ckarlet - 67. Поздрави, Lubara!:))
10.05.2010 18:07
lubara написа:
Любов необяснима, както е казал поетът!


Трудно може да се обясни любовта...
Удоволствие е, че и ти си тук и ти благодаря!
цитирай
69. mamas - Не заключвай сърцето си!
10.05.2010 19:05
Ще поиска някой да влезе в него и ще се наложи да го разбива...

Подкрепям поканата на Пегас. Чакаме те.
цитирай
70. erato7 - Все някога тази невъзможна любов ще ...
10.05.2010 19:09
Все някога тази невъзможна любов ще бъде! Вярвай и обичай, мила! Разтопи ме!
цитирай
71. ckarlet - 69. Мamas, сърцето единствено може да заключи болката...:))
10.05.2010 19:15
mamas написа:
Ще поиска някой да влезе в него и ще се наложи да го разбива...

Подкрепям поканата на Пегас. Чакаме те.


Благодаря ти от сърце на теб и на Пегас за поканата, но си мисля, че точно аз не съм най-подходящия човек за участие в този прекрасен конкурс... Но желая от сърце успех в начинанието и подкрепям идеята ви!
цитирай
72. ckarlet - 70. Еrato7, благодаря ти!
10.05.2010 19:19
erato7 написа:
Все някога тази невъзможна любов ще бъде! Вярвай и обичай, мила! Разтопи ме!


В живота има неща, които знаем, че със сигурност няма как да се случат, но ако сме се докоснали до нещо толкова силно, остава завинаги в сърцето ни, до последния ни дъх!
цитирай
73. erato7 - Все някога тази невъзможна любов ще ...
10.05.2010 19:25
ckarlet написа:
erato7 написа:
Все някога тази невъзможна любов ще бъде! Вярвай и обичай, мила! Разтопи ме!


В живота има неща, които знаем, че със сигурност няма как да се случат, но ако сме се докоснали до нещо толкова силно, остава завинаги в сърцето ни, до последния ни дъх!


Сродните души ще се намерят, въпреки всичко!:))) Прегръдка!
цитирай
74. ckarlet - 73. Еrato7, да може и да си права... Винаги трябва да има надежда!:))
10.05.2010 19:27
erato7 написа:
ckarlet написа:
erato7 написа:
Все някога тази невъзможна любов ще бъде! Вярвай и обичай, мила! Разтопи ме!


В живота има неща, които знаем, че със сигурност няма как да се случат, но ако сме се докоснали до нещо толкова силно, остава завинаги в сърцето ни, до последния ни дъх!


Сродните души ще се намерят, въпреки всичко!:))) Прегръдка!


Нежна вечер ти желая!
цитирай
75. mmagy - Пак съм тук в храма на любовта! ...
11.05.2010 00:01
Пак съм тук в храма на любовта!
Нежна нощ и златни сънища!

цитирай
76. ckarlet - 75. Мmagy, добро утро!
11.05.2010 08:33
mmagy написа:
Пак съм тук в храма на любовта!
Нежна нощ и златни сънища!



Много свидно ми прозвуча това сравнение на моето блогче с храм на любовта!
Благодаря ти! Усмихнат ден ти желая, приятелко!
цитирай
77. mmagy - Добро утро, миличка и нека усмивка ...
11.05.2010 09:05
Добро утро,миличка и нека усмивка да озарява денят ти!:)
цитирай
78. ckarlet - 77. Маги, много влюбен и слънчев ден ти желая!
11.05.2010 09:29
mmagy написа:
Добро утро,миличка и нека усмивка да озарява денят ти!:)


Благодаря ти!
цитирай
79. monna1 - Скарлет, това знаеш ли как се нарича...?
11.05.2010 13:10
...всенародна ОБИЧ, мила..!
Имаш я, заслужено, защото възпяваш Любовта и си точно в категорията, имам предвид "Тя и той". Винаги съм смятала, че тази категория, в блога ,всъщност е с най-добър, позитивен заряд, защото нещата се случват предимно между нея и него...?!:)))
Прегръдка!
цитирай
80. ckarlet - Хей, свидна и много талантлива ми приятелко, благодаря ти!
11.05.2010 13:18
monna1 написа:
...всенародна ОБИЧ, мила..!
Имаш я, заслужено, защото възпяваш Любовта и си точно в категорията, имам предвид "Тя и той". Винаги съм смятала, че тази категория, в блога ,всъщност е с най-добър, позитивен заряд, защото нещата се случват предимно между нея и него...?!:)))
Прегръдка!


Тук съм за релакс от ежедневието, но се радвам, че срещнах приятели като теб!
Хубав ден, Слънчице!
цитирай
81. budha - m
11.05.2010 20:14
da
цитирай
82. ckarlet - 81. Budha, благодаря за посещението!
11.05.2010 20:45
budha написа:
da


Приятна вечер желая!
цитирай
83. ikra - :)
11.05.2010 23:11
Научи се да продължаваш напред !...
След всяка болка, разочарование и предателство -
научи се да продължаваш напред!
Когато те повалят, унижават и изоставят -
научи се да продължаваш напред!
Когато ти отнемат всичко, когато стъпчат радостта ти, когато захвърлят доверието ти -
научи се да продължаваш напред!
Когато очите се пълнят със сълзи,
а дъжда вали навътре в сърцето...
Когато рухват мечти -
научи се да продължаваш напред!
Научи се да виждаш през бурята
и помни, че си ТУК и СЕГА ...
Вчера няма да се върне,
но ДНЕС все още има какво да направиш...
Научи се да продължаваш напред -
заради всяко сърце, което тупти и те чака,
заради всички очи, които се радват на усмивката ти, заради ръцете, които пазят топлината на приятелството ти...
Светкавици винаги ще има, непредвидени удари също...
Но ти помни любовта, а не болката..
Помоли се...

**************************

С пожелание за приятна вечер и повече усмивки :)
цитирай
84. ckarlet - 83. Ikra, уникален коментар!
11.05.2010 23:19
ikra написа:
Научи се да продължаваш напред !...
След всяка болка, разочарование и предателство -
научи се да продължаваш напред!
Когато те повалят, унижават и изоставят -
научи се да продължаваш напред!
Когато ти отнемат всичко, когато стъпчат радостта ти, когато захвърлят доверието ти -
научи се да продължаваш напред!
Когато очите се пълнят със сълзи,
а дъжда вали навътре в сърцето...
Когато рухват мечти -
научи се да продължаваш напред!
Научи се да виждаш през бурята
и помни, че си ТУК и СЕГА ...
Вчера няма да се върне,
но ДНЕС все още има какво да направиш...
Научи се да продължаваш напред -
заради всяко сърце, което тупти и те чака,
заради всички очи, които се радват на усмивката ти, заради ръцете, които пазят топлината на приятелството ти...
Светкавици винаги ще има, непредвидени удари също...
Но ти помни любовта, а не болката..
Помоли се...

**************************

С пожелание за приятна вечер и повече усмивки :)


Колко истина има в твоите думи...Трябва да запомним любовта и да се опитаме да забравим болката! Вчера няма да се върне, но днес все още има какво да се направи! Благодаря ти от сърце за мъдростта, която си изписал!
Нежна вечер ти желая!
цитирай
85. monna - И днес е ден за обичане...
13.05.2010 16:15
...нали така, Скарлетче?!
Бъди!
цитирай
86. ckarlet - 85. Мони - И днес е ден за обичане...
13.05.2010 17:40
monna написа:
...нали така, Скарлетче?!
Бъди!


Така е, Мони! Всеки ден е ден за обичане!
Прегръщам те, приятелко!
цитирай
87. galina1 - Днес ми е малко тъжно...
13.05.2010 19:53
Мъничко.... И се сетих за теб, не че съм те забравила, но не съм идвала в това райско кътче няколко дни. Хубаво е! Лека вечер скарлет.

Всъщност и се поядосах - не знам кой е гласувал с минус. Подразни ме.
цитирай
88. ckarlet - 87. Galina1, благодаря ти!
13.05.2010 20:47
galina1 написа:
Мъничко.... И се сетих за теб, не че съм те забравила, но не съм идвала в това райско кътче няколко дни. Хубаво е! Лека вечер скарлет.

Всъщност и се поядосах - не знам кой е гласувал с минус. Подразни ме.


Знаеш, че винаги си добре дошла тук!
Пожелавам ти хубаво настроение и една прекрасна вечер!
цитирай
89. monna - Ама, защо те няма при мен, любов!
14.05.2010 17:08
....а аз днес съм направо за "Тя и Той"...дори на реален градус....човешко е..!:)))
цитирай
90. ckarlet - 89. Мони, отново си сътворила невероятен постинг!!!
14.05.2010 18:20
monna написа:
....а аз днес съм направо за "Тя и Той"...дори на реален градус....човешко е..!:)))


Бях при теб и за кой ли път ме развълнува с всичко сътворено от твоята ръка...
Боже, колко си талантлива! Прекланям се пред таланта ти! Надявам се повече хора да видят тази красота, която създаваш! Ти самата си Любов и Светлина!
Поздрави, талантлива ми приятелко!
цитирай
91. zalezat - пишеш много хубаво ckarlet,
15.05.2010 14:34
пренасяш ме в един приказен свят изпълнен с любов и нежност...
цитирай
92. ckarlet - 91. Zalezat, благодаря ти!
15.05.2010 17:26
zalezat написа:
пренасяш ме в един приказен свят изпълнен с любов и нежност...


Любовта е тази, която ни пренася в приказния свят...
Хубава вечер ти желая!
цитирай
93. monna1 - Скарлет, това е много задължаващо, мила?!
19.05.2010 22:02
Трябва да внимавам, да не се изложа пред хора, като теб...
Мерси, за хубавите думи!
Усмивки!:)))
цитирай
94. ckarlet - 94. Мони, не смятам, че би се изложила пред когото и да било!
19.05.2010 22:13
monna1 написа:
Трябва да внимавам, да не се изложа пред хора, като теб...
Мерси, за хубавите думи!
Усмивки!:)))


А дори и в нещо да сгрешиш, сигурно и грешките ти бих приела, защото ми харесваш по душа!:))
Нежна вечер, приятелко талантлива!
цитирай
95. monna - ckarlet
20.05.2010 11:07
Мерси!:)))
Вятър...морски...
цитирай
96. ckarlet - 95. Усмихнат ден, Мони!
20.05.2010 13:02
monna написа:
Мерси!:)))
Вятър...морски...

цитирай
97. kasnaprolet9999 - Дано не минат много дни и нощи,
21.05.2010 19:42
преди отново той да позвъни,

иди и отвори вратата,
че другият звънец сега звъни
и с две ръце го прегърни.
цитирай
98. ckarlet - 97. Невенче, така ще направя!:))
21.05.2010 19:44
kasnaprolet9999 написа:
преди отново той да позвъни,

иди и отвори вратата,
че другият звънец сега звъни
и с две ръце го прегърни.


Прекрасни почивни дни ти желая!
цитирай
99. basst - Нека любовта да остане, мила, да не ...
22.05.2010 21:59
Нека любовта да остане, мила, да не свършва с очакване на телефонен звън :(
цитирай
100. ckarlet - 99. Вasst, къде се изгуби?! Радвам се, че и ти си тук!
22.05.2010 22:15
basst написа:
Нека любовта да остане, мила, да не свършва с очакване на телефонен звън :(


Много точен коментар си направила...Благодаря ти!
Нежна и романтична вечер ти желая!

цитирай
101. monna1 - Скарлет, омаля ми пръста на мишката, докато се изтъркалят коментарите....при теб..:)))
23.05.2010 09:23
НОВ ПОСТИНГ!
Виждам, че си нощна птица, но все пак:-
Добро утро!:)))
цитирай
102. ckarlet - 101. ПРИВЕТ, СЛЪНЧЕВА ПРИЯТЕЛКО!
23.05.2010 11:17
monna1 написа:
НОВ ПОСТИНГ!
Виждам, че си нощна птица, но все пак:-
Добро утро!:)))


Рядко ми се случва да оставам до късните часове, но сега са почивни дни и мога да си го позволя... Нали съм ти казвала, че имам натоварено ежедневие и понякога дори пропускам толкова хубави неща от талантливи хора като теб...
Прекрасен ден, близка до сърцето ми приятелко!!!
цитирай
103. galina1 - Животът е кратък,
27.05.2010 23:13
но Любовта ще е вечна!!! Тя остава и след нас. Нека има повече сърца в които да живее това вечно чувство. Лека вечер мила скарлен. }
цитирай
104. galina1 - Извинявай скарлет,
27.05.2010 23:22
ще ти "открадна" песента.
цитирай
105. ckarlet - 103. Galina1, Добро утро!!!
28.05.2010 08:42
galina1 написа:
но Любовта ще е вечна!!! Тя остава и след нас. Нека има повече сърца в които да живее това вечно чувство. Лека вечер мила скарлен. }


Любовта е водещото чувство в живота ни!!! Ника винаги тя да изпълва сърцето ти, приятелко!
цитирай
106. ckarlet - 104. Galina, радвам се, че и ти харесваш тази песен! Уникална е!
28.05.2010 08:45
galina1 написа:
ще ти "открадна" песента.


Тя е за всички, Слънчева приятелко!
Прекрасен ден ти желая!
цитирай
107. cvetnica - Ех, че красивооооо, мила Скарлет!
07.06.2010 11:47
Пожелавам ти любов подарявана!Приказен свят за всички!
Прегръщам те!
С обич Лили
цитирай
108. ckarlet - 107. Мила Лили, удоволствие е винаги, когато ме посетиш!!!
14.06.2010 10:01
cvetnica написа:
Пожелавам ти любов подарявана!Приказен свят за всички!
Прегръщам те!
С обич Лили


С малко закъснение, но с много любов и аз горещо те прегръщам!!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930