Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: ckarlet
Категория: Тя и той
Прочетен: 2296842
Постинги: 228
Коментари: 8200
Гласове: 43134
Постинг
10.11.2010 08:41 - На приятелите, с ЛЮБОВ!
Автор: ckarlet Категория: Тя и той   
Прочетен: 26354 Коментари: 141 Гласове:
53

Последна промяна: 10.11.2010 08:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

                Не съм от хората, които придават по-голяма тежест на числата, отколкото заслужават. Няма как обаче да пропусна да отбележа едно число - 100 000. Точно толкова са хората, които надникнаха досега в моето скромно блогче. Както и очаквах, не разбрах кой е главният „виновник”, но какво значение има, когато ВАС ВИ ИМА, ПРИЯТЕЛИ! Навярно много хора са на мнение, че виртуалното приятелство не е като реалното. Аз обаче не мисля така, защото напук на забързаното ни житейско ежедневие отвън, тук намерих истински приятели, с които се чувствам прекрасно! Затова и всяка свободна минута отделям за ВАС. Убедена съм, че приятелството е като виното. Колкото по отлежало е, толкова по-хубаво и омайно става! Затова се надявам да бъдем още дълги години заедно!   Бъдете здрави, лъчезарни и усмихнати, бъдете обичани, обичащи и много, много щастливи!

БЛАГОДАРЯ ВИ, ПРИЯТЕЛИ! РАДВАМ СЕ, ЧЕ ВИ ИМА! БЪДЕТЕ БЛАГОСЛОВЕНИ!

 image

image

image

image

image

image

image

image

image

image





Гласувай:
130



Следващ постинг
Предишен постинг

1. monaliza121 - Поздравления, Скарлет!:))
10.11.2010 08:53
Поздравления, Скарлет!:))
цитирай
2. makont - Честито, от сърце!
10.11.2010 08:53
Красиви снимки и любима песен, как да не ти гостува човек. При теб винаги е топличко и уютно. Усмихната и спорна сряда!
цитирай
3. ckarlet - 1. Мonaliza121 - Поздравления, Скарлет!:))
10.11.2010 08:57
monaliza121 написа:
Поздравления, Скарлет!:))


Благодаря ти, Мonaliza121! Приказно е с всички вас!
Прекрасен есенен ден!
цитирай
4. mariani - :)
10.11.2010 08:58
Прекрасни есенни фотоси, ckarlet...
Здравей и на теб ;)
Усмихнат да е денят ти
цитирай
5. ckarlet - 2. Мakont - Честито, от сърце!
10.11.2010 08:58
makont написа:
Красиви снимки и любима песен, как да не ти гостува човек. При теб винаги е топличко и уютно. Усмихната и спорна сряда!


Благодаря ти, Мakont!
Зная, че си искрена! Сигурен съм, че и всички, които надникват тук, са искрени и чистосърдечни. Като теб! Хубаво ми е във вашата компания!
Вълшебен ден ти желая!
цитирай
6. ckarlet - 4. Мariani - :)
10.11.2010 09:01
mariani написа:
Прекрасни есенни фотоси, ckarlet...
Здравей и на теб ;)
Усмихнат да е денят ти


Благодаря ти, Мariani!
Радвам се и на твоето присъствие! Короните на дърветата взеха да оголват клоните си и ми се искаше в още един есенен постинг да включа цветни снимки!
Весел и усмихнат ден и за теб!
цитирай
7. scarlety - Честито,Скарлет!
10.11.2010 09:04
Пожелавам ти още много приятели и прекрасни мигове! С удоволствие влизам в твоя уютен блог,изпълнен с красота и позитивизъм!:)
цитирай
8. no1name - O,суета на суетите! :)
10.11.2010 09:05
А снимките са хубави.
цитирай
9. ckarlet - 7. Scarlety - Честито,Скарлет!
10.11.2010 09:24
scarlety написа:
Пожелавам ти още много приятели и прекрасни мигове! С удоволствие влизам в твоя уютен блог,изпълнен с красота и позитивизъм!:)


Благодаря ти, Scarlety!
Чувствата са ни взаимни! И на мен ми е винаги хубаво, когато те посетя!
Прекрасна сряда!
цитирай
10. ckarlet - 8. No1name - O,суета на суетите! :)
10.11.2010 09:28
no1name написа:
А снимките са хубави.



Добре си дошла, No1name!
Не смятам, че един поздрав към приятелите по хубав повод може да се нарече "суета на суетите". Но всеки има право на мнение...
Радвам се, че все пак моите снимките ти допаднаха!
Хубав ден ти желая!
цитирай
11. divna8 - Честито, Скарлет!!! Приятел...
10.11.2010 09:41
Честито, Скарлет!!!
Приятелството си е повод за празнуване, песен и усмивка :):):)
И прегръдка имаш от мен, с пожелание за 100 000 х 100 000 посещения, усмивки и добри сбъдвания :):):)
цитирай
12. hristo27 - Поздравче и от мен!
10.11.2010 09:46
Аз пък се кахъря кога ще дойде 150 хилядният тук...:)))))
цитирай
13. monna - Скарлет, налей ми чаша сокче и дай нататък....
10.11.2010 09:53
Приятелите са безценни! :)))
Цун...

цитирай
14. fatmin - cestit ti 100 000 hilqdniq glas mila ...
10.11.2010 09:53
cestit ti 100 000 hilqdniq glas mila moq !!! Hubav slanchev esennen den ti jelaq .Radvam se che si tuk/pregradki i pozdravi!!!
цитирай
15. ckarlet - 11. Divna8 - Честито, Скарлет!!! Приятел...
10.11.2010 09:54
divna8 написа:
Честито, Скарлет!!!
Приятелството си е повод за празнуване, песен и усмивка :):):)
И прегръдка имаш от мен, с пожелание за 100 000 х 100 000 посещения, усмивки и добри сбъдвания :):):)


Благодаря ти, Дима! Радвам се, че и ти си сред моите приятели, които винаги ми доставят удоволствие с посещението си!
Думите ти стоплиха душата ми! Прекрасен ден, Дима!
цитирай
16. ckarlet - 12. Hristo27 - Поздравче и от мен!
10.11.2010 09:55
hristo27 написа:
Аз пък се кахъря кога ще дойде 150 хилядният тук...:)))))


Е, много бързаш, Христо:)))
Прекрасно е, че и ти си тук!
Хубав есенен ден ти желая!
цитирай
17. ckarlet - 13. Мonna - Скарлет, налей ми чаша сокче и дай нататък....
10.11.2010 10:00
monna написа:
Приятелите са безценни! :)))
Цун...



За приятели като теб, Мони, не само сокче ще налея:)))
Вълшебен ден ти желая! Благодаря ти, че винаги си до мен!
цитирай
18. ckarlet - 14. Fatmin - cestit ti 100 000 hilqdniq glas mila ...
10.11.2010 10:02
fatmin написа:
cestit ti 100 000 hilqdniq glas mila moq !!! Hubav slanchev esennen den ti jelaq .Radvam se che si tuk/pregradki i pozdravi!!!


Благодаря ти, Фатмин!
Някой от вас е бил моят 100 000 посетител, но който и да е той, се радвам, че имам повод да поздравя приятелите си в блога! А ти със сигурност си една от тях!
Поздрави на семейството, Фатмин!
цитирай
19. monna - Благодаря ти, вълшебнице! :)))
10.11.2010 10:19
Винаги, то се знае. :)))
цитирай
20. ckarlet - 19. Мonna - Благодаря ти, вълшебнице! :)))
10.11.2010 10:20
monna написа:
Винаги, то се знае. :)))


Хей, Мони, знаеш, че вълшебницата си ти тук с неповторимия си талант и заряд, който носиш!
Прегръщам те, приятелко!
цитирай
21. veninski - Честито, Скарлет! Винаги ми е ...
10.11.2010 10:22
Честито, Скарлет!

Винаги ми е приятно да отделя от времето си, за да надникна в твоята виртуална къщичка, защото ти си един от най-позитивните и добронамерени люде в блога. А пишеш и много нежна поезия. Радвам се, че те има! Бъди благословена!
цитирай
22. ckarlet - Честито, Скарлет! Винаги ми е ...
10.11.2010 10:26
veninski написа:
Честито, Скарлет!

Винаги ми е приятно да отделя от времето си, за да надникна в твоята виртуална къщичка, защото ти си един от най-позитивните и добронамерени люде в блога. А пишеш и много нежна поезия. Радвам се, че те има! Бъди благословена!


Благодаря ти, Приятелю!
В твое лице открих не само талантлив Човек, но и истински приятел! Гордост е за мен, че те познавам, защото ти си от хората, които ще оставят забележително творчество за поколенията и след нас! Пример за добродетели и чиста душа!Твоята оценка е изключително важна за мен и ме прави много щастлива!
Благословено да е перото ти и цялото ти семейство!
цитирай
23. ckarlet - 23. Аlav - Добро
10.11.2010 10:47
alav написа:
утро ckarlet ! Това си е една прекрасна цифра. И най - важното - показва приятели!
Усмихнат и щастлив ден!:))))))))))


Привет, Аlav!
Да, хубава цифра и се радвам истински на всички вас! Няма да споменавам колко много ме зареждате!:)
Усмихнат ден и на теб, Аlav!
цитирай
24. queerfish - Скарлет,
10.11.2010 10:51
не мога да си обясня как става така, че с виртуалните приятели може да се споделят неща, които дори с най-скъпите ни приятели в реалността, не можем да кажем! Топло ми е в твоя блог и обичам да наминавам, защото си един прекрасен Човек! Прегръщам те приятелски и ти желая цялото щастие на тази Земя! :*
цитирай
25. ivankalilova - Миличка, приятетелите са безценно ...
10.11.2010 10:57
Миличка , приятетелите са безценно богатство......и аз мисля, че ти си един много, много богат Човек......
Бъди жива, здрава и много щастлива! РАДВАМ СЕ, ЧЕ ТЕ ИМА !
Много прегръдки и усмивки за теб, приятелко мила!
цитирай
26. ckarlet - 25. Queerfish - Скарлет,
10.11.2010 11:04
queerfish написа:
не мога да си обясня как става така, че с виртуалните приятели може да се споделят неща, които дори с най-скъпите ни приятели в реалността, не можем да кажем! Топло ми е в твоя блог и обичам да наминавам, защото си един прекрасен Човек! Прегръщам те приятелски и ти желая цялото щастие на тази Земя! :*


И аз съм си задавала подобен въпрос, Снежи. Истината е, че и аз като теб съм почувствала много хора от виртуала близки, а ти знаеш, че и ти си от тях!
Внасяш много топлина с думите си! Прегръщам те приятелски и ти желая да си много обичана и щастлива, защото ти го заслужаваш!!!
Благодаря ти, Снежи!
цитирай
27. minchomin - ckarlet - Признавам,
10.11.2010 11:09
умееш да предадеш красотата, макар с обикновени неща! Желая ти хубав ден, Приятелко!
цитирай
28. ckarlet - 26. Ivankalilova - Миличка, приятетелите са безценно ...
10.11.2010 11:13
ivankalilova написа:
Миличка , приятетелите са безценно богатство......и аз мисля, че ти си един много, много богат Човек......
Бъди жива, здрава и много щастлива! РАДВАМ СЕ, ЧЕ ТЕ ИМА !
Много прегръдки и усмивки за теб, приятелко мила!


Приятелството е едно от най-ценните неща в живота – да споделяш, да се забавляваш и да можеш в определени моменти да разчиташ на приятелите, какво по-хубаво от това?:))
Те са сродните ни души!
И ти си невероятен човек и се радвам, че виртуала ме срещна и с теб!
цитирай
29. ckarlet - 28. Мinchomin - ckarlet - Признавам,
10.11.2010 11:15
minchomin написа:
умееш да предадеш красотата, макар с обикновени неща! Желая ти хубав ден, Приятелко!


А аз признавам, че с малко думи можеш да изпълниш душата на човек с много топлина!
Благодаря ти, Мinchomin! Прекрасен ден и за теб!
цитирай
30. malchaniaotnadejda7 - Честито, скъпа Ckarlet! Поздравления!
10.11.2010 11:33
Най-ценното е присъствието на приятелите... Истински празник!
Да си жива и здрава и все така вдъхновена от обич! И даряваща обич:) Благодаря за чудесните снимки и весело празнуване!
цитирай
31. ckarlet - 31. Мalchaniaotnadejda7 - Честито, скъпа Ckarlet! Поздравления!
10.11.2010 11:35
malchaniaotnadejda7 написа:
Най-ценното е присъствието на приятелите... Истински празник!
Да си жива и здрава и все така вдъхновена от обич! И даряваща обич:) Благодаря за чудесните снимки и весело празнуване!


Без всички вас нямаше да има отбелязване!:))
Благодаря ти, Мalchaniaotnadejda7, че и ти си тук, за да го отпразнуваме заедно!
Прекрасна сряда и ведро настроение!
цитирай
32. анонимен - Да си жива и здрава!
10.11.2010 11:40
От постинга ти струят красота и любов!
цитирай
33. megg - Даровете на Живота
10.11.2010 11:41
Вятърни мелници, истински приятели, споделено... Поздрави - и за чудните снимки!
:)))
цитирай
34. ckarlet - 33. Рarasol - Да си жива и здрава!
10.11.2010 11:44
parasol написа:
От постинга ти струят красота и любов!


И ти бъди жив и здрав, Рarasol! България има нужда от стойностни хора като теб! Каква чест е за мен, когато ми гостуваш! Радвам се, че отделяш от времето си, за да погледнеш в блогчето ми!
Поздрави на прекрасното ти семейство!
цитирай
35. ckarlet - 34. Мegg - Даровете на Живота
10.11.2010 11:47
megg написа:
Вятърни мелници, истински приятели, споделено... Поздрави - и за чудните снимки!
:)))


Благодаря ти, Мег!
Толкова е зареждащо с всички вас! Нека се насладим и на цветната есен...
Усмихнат ден ти желая!
цитирай
36. stela50 - Честито ,Скарлет ...Чудно е при теб ,мила приятелко !
10.11.2010 12:07
Много здраве и щастливи дни ,добри приятели и сбъднати мечти .
Топлина ,нежност и добри чувства,красота и обич има в твоя виртуален дом.
Поздрав от сърце !
цитирай
37. ckarlet - 37. Stela50 - Честито ,Скарлет ...Чудно е при теб ,мила приятелко !
10.11.2010 12:10
stela50 написа:
Много здраве и щастливи дни ,добри приятели и сбъднати мечти .
Топлина ,нежност и добри чувства,красота и обич има в твоя виртуален дом.
Поздрав от сърце !


Благодаря ти за прекрасните пожелания, Stela50! Хубаво е тук сред вас! Да си призная, когато ми е много уморено и напрегнато, винаги си казвам: "Я да отворя блогчето и да се разтоваря малко!":)
Вълшебен да е денят и за теб, защото всички вие направихте моя такъв!
цитирай
38. dbi - Наздраве, Скарлет !!!
10.11.2010 12:22
До 31 декември с още една нула да се увеличи броят на посетителите ти ...
:)))))))
цитирай
39. henzelski - Поздрави
10.11.2010 12:24
от един приятел, Скарлет, в чийто блог ти някога коментираше като анонимна, помниш ли...;)
цитирай
40. ckarlet - 39. Dbi - Наздраве, Скарлет !!!
10.11.2010 12:27
dbi написа:
До 31 декември с още една нула да се увеличи броят на посетителите ти ...
:)))))))


Рядко обръщам внимание на бройката, но днес си струваше да се отбележи!
По-важното е, че вас ви има и ми е хубаво да прекарвам свободните си минути тук!
Благодаря ти, Dbi!
цитирай
41. smani - ckarlet
10.11.2010 12:34
Сладур си ти, така да знаеш! Приятели ще има винаги около теб!!! :)))
Поздравления за стотарката!
цитирай
42. ckarlet - 40. Нenzelski - Поздрави
10.11.2010 12:37
henzelski написа:
от един приятел, Скарлет, в чийто блог ти някога коментираше като анонимна, помниш ли...;)


Радвам се на твоите поздрави, Краси, защото си спомням колко приятни емоции съм изживяла и продължавам да изживявам в твоя блог с нежната ти лирика!
Благодаря ти! За мен е истинско удоволствие, че си между моите истински приятели!
цитирай
43. ckarlet - 42. Smani - ckarlet
10.11.2010 12:55
smani написа:
Сладур си ти, така да знаеш! Приятели ще има винаги около теб!!! :)))
Поздравления за стотарката!


Колко положителен заряд носиш, Smani!
Надявам се винаги да бъда обградена с ценни приятели като теб!
Благодаря ти!
Вълшебен ден ти желая!
цитирай
44. lubara - Поздрави, ckarlet !
10.11.2010 13:03
Eдна много истинска приятелка, това си ти!
цитирай
45. womanly - Честито и от мен!
10.11.2010 13:05
Пожелавам ти още много нови приятели! Усмихнат и слънчев ден! :)
цитирай
46. ckarlet - 45. Lubara - Поздрави, ckarlet !
10.11.2010 13:06
lubara написа:
Eдна много истинска приятелка, това си ти!


Как ме зарадва твоя коментар, Lubara! Благодаря ти, че и ти отдели от времето си, за да си заедно с нас! Удоволствието е изцяло за мен!
Щастливка съм аз и с приятел като теб!:))
Разкошен есенен ден ти желая!
цитирай
47. ckarlet - 46. Womanly - Честито и от мен!
10.11.2010 13:10
womanly написа:
Пожелавам ти още много нови приятели! Усмихнат и слънчев ден! :)


Беше се поизгубила, Womanly! Навярно имаш много ангажименти!
Знаеш колко много те ценя и уважавам, затова се радвам, че отдели от времето си, за да ме поздравиш!
Хубава и изпълнена само с положителни емоции сряда!
цитирай
48. tili - Благодаря сърдечно, приятелко!
10.11.2010 13:31
Пожелавам ти да я караш чудесно!:)))
цитирай
49. ckarlet - 49. Тili - Благодаря сърдечно, приятелко!
10.11.2010 13:36
tili написа:
Пожелавам ти да я караш чудесно!:)))


Благодаря сърдечно и аз, Тили!
За сега я карам чудесно!:))
Удоволствие е, че отваряш виртуалните врати на блогчето ми!
Ведър ден и вълшебно настроение!
цитирай
50. lubara - Отново поздрави!
10.11.2010 14:03
И в допълнение, много красиви снимки!
То целият ти блог е такъв, с болката, надеждата и любовта към всичко и всички!
цитирай
51. ckarlet - 51. Lubara - Отново поздрави!
10.11.2010 14:11
lubara написа:
И в допълнение, много красиви снимки!
То целият ти блог е такъв, с болката, надеждата и любовта към всичко и всички!


Lubara, благодаря ти! Рядко публикувам, но се радвам, че човек като теб дава такава висока оценка за блогчето ми! Винаги съм била с нагласата да създавам настроение и да раздавам от позитивната си енергия!
В твоята виртуална къща е още по-хубаво! Може би затова не пропускам твоите публикации! Благословен да си, както ти, талантливото ти перо, така и прекрасното ти семейство!
Хубава есенна вечер, Lubara!
цитирай
52. zdravezateb - Честито, ckarlet!
10.11.2010 16:22
Това си е 100.00 целувки.
цитирай
53. ckarlet - 53. Zdravezateb - Честито, ckarlet!
10.11.2010 16:24
zdravezateb написа:
Това си е 100.00 целувки.


Благодаря ти, Zdravezateb!
И 100 000 усмивки за теб:))
Хубава вечер ти желая!
цитирай
54. анонимен - Ади (scarley) ми е взела думте от устата. Поздрави!
10.11.2010 16:49
Остават ми още 400 прочите до 100 000 и макар да не отдавам голямо знчение на това, все пак е някакъв юбилей пък и стана за 10 месеца.
цитирай
55. ckarlet - 55. Кushel - Ади (scarley) ми е взела думте от устата. Поздрави!
10.11.2010 16:53
kushel написа:
Остават ми още 400 прочите до 100 000 и макар да не отдавам голямо знчение на това, все пак е някакъв юбилей пък и стана за 10 месеца.


Благодаря ти, Кushel, за поздравите!
Аз също не отдавам значение на цифрите, но реших да спазя традициите в блога. А ти си много продуктивен и интересен за всички, и е нормално бройката при теб да е много по-голяма за по-кратко време!
Прекрасна вечер ти желая!
цитирай
56. sparotok - 100 000
10.11.2010 18:37
Снимките ми напълниха душата!

Напълно си заслужила тези 100 000 посещения, толкова много красота има при тебе!

Поздрави Скарлетче!
цитирай
57. ckarlet - 57. Sparotok - 100 000
10.11.2010 18:50
sparotok написа:
Снимките ми напълниха душата!

Напълно си заслужила тези 100 000 посещения, толкова много красота има при тебе!

Поздрави Скарлетче!


Благодаря ти, Sparotok!
Чест и удоволствие е, че си сред моите приятели! Ти си от хората, които възкресяват българското с изключителните си познания и винаги ме караш чрез своите постинги да се гордея с произхода си!
Бъди благсловен, Sparotok!
Нежна и красива вечер ти желая!
цитирай
58. demidin - "Здравей, как си приятелко, ...
10.11.2010 19:04
"Здравей, как си приятелко,
как, добре ли я караш,
още ли вятъра гониш
към някой бряг, кажи.

Здравей, карам я някак си,
даже страхотно я карам,
животът ми - вятърна мелница
миг подир миг дните троши."

Наливам чаша старо вино с пожелание петте нули от прочитите да станат шест!:)
цитирай
59. ckarlet - 59. Demidin - "Здравей, как си приятелко, ...
10.11.2010 19:14
demidin написа:
"Здравей, как си приятелко,
как, добре ли я караш,
още ли вятъра гониш
към някой бряг, кажи.

Здравей, карам я някак си,
даже страхотно я карам,
животът ми - вятърна мелница
миг подир миг дните троши."

Наливам чаша старо вино с пожелание петте нули от прочитите да станат шест!:)


Благодаря ти, Demidin!
По-важното за мен е, че ви познавам и си прекарвам чудесно!
Нека налеем по чаша отлежало вино за всички:))
Отдавна не беше ми гостувал, но се радвам, че днес го направи!
Нежна и изпълнена с романтика вечер ти желая!
цитирай
60. antoan1antoan - Привет и от мен!
10.11.2010 19:22
Всеки изгрев - като ново раждане...
Всеки залез - пътят извървян.
И тъга и малко щастие...
дори любов ще срещнеш в своя ден.

Не спирай! Вдъхновявай се,
И още... и копнежи, изтъкани от мечти.
Сълзи красиви, в очите... знам, ще има.
Претвори ги във звезди!
цитирай
61. ckarlet - 61. Аntoan1antoan - Привет и от мен!
10.11.2010 19:25
antoan1antoan написа:
Всеки изгрев - като ново раждане...
Всеки залез - пътят извървян.
И тъга и малко щастие...
дори любов ще срещнеш в своя ден.

Не спирай! Вдъхновявай се,
И още... и копнежи, изтъкани от мечти.
Сълзи красиви, в очите... знам, ще има.
Претвори ги във звезди!


Привет, Аntoan1antoan!
За мен е удоволствие, когато чета нежната ти поезия!
Радвам се, че и ти си тук! Благодаря ти от сърце!
Красива есенна вечер ти пожелавам!
цитирай
62. magnoliya - ПОЗДРАВИ И ОТ МЕН!
10.11.2010 20:02
Поздрави за юбилейния посетител! Радвам се, че те има, че винаги мога да намеря нещо интересно при теб! Лека и приятна вечер и много нови приятели в бъдеще!
цитирай
63. miaa - Честит празник, Скарлет О Хара! Ти ...
10.11.2010 20:15
Честит празник, Скарлет О Хара! Ти си прекрасна, талантлива и харизматична. Пожелавам ти още нови приятели! Щастие и успехи:)
цитирай
64. ninaantonova - Поздравления!
10.11.2010 20:21
Ще се радвам, ако съм част от твоето приятелско обкръжение. Хубаво е човек да има такъв приятел като теб. Снимките са страхотни, както и песента на Тоника. Жива и здрава бъди ckarlet. При теб е приятно и спокойно, цари хармония. Лека и спокойна веер. :)
цитирай
65. ckarlet - 63. Мagnoliya - ПОЗДРАВИ И ОТ МЕН!
10.11.2010 21:41
magnoliya написа:
Поздрави за юбилейния посетител! Радвам се, че те има, че винаги мога да намеря нещо интересно при теб! Лека и приятна вечер и много нови приятели в бъдеще!


Благодаря ти, цветна ми приятелко!
И аз се радвам, че те открих, за да се наслаждавам на красотата на всеки твой постинг!
Хубава вечер и за теб!
цитирай
66. ckarlet - 64. Мiaa, благодаря ти, че и теб те има!
10.11.2010 21:45
miaa написа:
Честит празник, Скарлет О Хара! Ти си прекрасна, талантлива и харизматична. Пожелавам ти още нови приятели! Щастие и успехи:)


Всеки носи своя положителен заряд, но се радвам, че точно ти ме определяш такава! Ти си много позитивен човек и приятелството ми с теб е удоволствие!
Звездна вечер ти желая, Миа!
цитирай
67. ckarlet - 65. Ninaantonova - Поздравления!
10.11.2010 21:48
ninaantonova написа:
Ще се радвам, ако съм част от твоето приятелско обкръжение. Хубаво е човек да има такъв приятел като теб. Снимките са страхотни, както и песента на Тоника. Жива и здрава бъди ckarlet. При теб е приятно и спокойно, цари хармония. Лека и спокойна веер. :)


Ами ти си ми една от скъпите приятелки, Нинка!
Твоето посещение ме прави изключително щастлива!
Благодаря ти, че си винаги до мен! Както и днес!
Хубава вечер и поздрави на прекрасното ти семейство!
цитирай
68. bven - ckarlet, бъди благословена!
10.11.2010 21:57
Много приятели и светли чувства ти желая!:)))
цитирай
69. ckarlet - 69. Вven - ckarlet, бъди благословена!
10.11.2010 21:59
bven написа:
Много приятели и светли чувства ти желая!:)))


И ти бъди благословена и безкрайно много щастлива!
Нямаше да е същото, ако ти не беше тук!
Благодаря ти!
цитирай
70. dbi - Каква еуфория, Скарлет !
10.11.2010 23:20
Сигурно си много удовлетворена ? :)))))
цитирай
71. razkazvachka - Аз обаче съм сто и една хиляди и 7:)))
11.11.2010 04:13
виж колко бързо вървиш към милион!
цитирай
72. ckarlet - 71. Dbi - Каква еуфория, Скарлет !
11.11.2010 07:50
dbi написа:
Сигурно си много удовлетворена ? :)))))


Да, щастлива съм, че успях да събера толкова много приятели, Dbi!
За мен е голямо зареждането! В края на деня се случи нещо много изненадващо. Пред очите ми се превъртяха - 64 гласа, което ме шокира, но не помрачи настроението ми, защото бях сигурна, че от блога се бъгнаха тези отрицателни гласове! :)))
Усмихнат и слънчев ден ти желая!
цитирай
73. ckarlet - 72. Razkazvachka - Аз обаче съм сто и една хиляди и 7:)))
11.11.2010 07:53
razkazvachka написа:
виж колко бързо вървиш към милион!


Добро утро, Razkazvachka!
Няма значение цифрата, по-важното е че си тук, а присъствието ти ми създаде едно приятно усещане и разкошно настроение!
Вълшебен ден ти желая!
цитирай
74. veninski - Какви са тези отрицателни гласове, ...
11.11.2010 08:47
Какви са тези отрицателни гласове, Скарлет? В твоя блог? Просто не мога да повярвам...
цитирай
75. ckarlet - 75. Добро утро, приятелю!
11.11.2010 09:04
veninski написа:
Какви са тези отрицателни гласове, Скарлет? В твоя блог? Просто не мога да повярвам...


И аз не можах да повярвам на очите си, когато за 3-4 минути се появиха:))
Навярно се получи от системата на блога. Не ми се иска да вярвам, че някоя комплексирана душа го е направила.
По-важното е, че ВИ ИМА ВСИЧКИ ВАС! А за тези отрицателните гласове, които се появяват изведнъж (а не постепенно), трябва да помислят собствениците на сайта. Може би трябва да се вижда кой поставя както положителните, така и отрицателните гласове, и съм сигурна, че тази практика ще се преустанови. Защото веднага ще стане ясно, че отрицателните идват от един или двама човека. Ако не могат да направят този вот видим, просто трябва да го премахнат, защото се опорочава.

Прекрасен ден ти желая, приятелю! Благодаря ти, че обръщаш внимание даже и на малките детайли в блогчето ми!!!
цитирай
76. erato7 - Привет, мила! Бъди здрава, ща...
11.11.2010 09:47
Привет, мила!
Бъди здрава, щастлива и обичана!
цитирай
77. ckarlet - 77. Еrato7, благодаря ти!
11.11.2010 09:50
erato7 написа:
Привет, мила!
Бъди здрава, щастлива и обичана!


Радвам се, че се присъедини към компанията ни!:)
Ти особено ми липсваше! Твоята подкрепа винаги е означавала много за мен!
Прекрасен ден ти желая!
цитирай
78. monna - Скарлет, изумена съм!
11.11.2010 09:57
Красотата е крехка, винаги е била крехка...
цитирай
79. ckarlet - 79. Мonna - Скарлет, изумена съм!
11.11.2010 10:02
monna написа:
Красотата е крехка, винаги е била крехка...


Мони, привет!
Нищо не трябва да ни изненадва в този живот!:))
Радвам се, че съдбата ме срещна с човек като теб! Ти носиш със себе си светлина и заряд, които винаги ме зареждат с много положителност!
Вълшебен ден, Мони!
цитирай
80. monna1 - Скарлет, недей така да говориш, моля те! Изненадите са навсякъде...
11.11.2010 10:32
Ти беше толкова, възторжена и сладка с емоцийката си, а и клипчето е един голям
бонбон, такава готина закачка и всички ти се израдвахме...Ще вземем мерки, бъди сигурна в това. Не може злото да побеждава!
цитирай
81. ckarlet - 81. Мonna1 - Скарлет, недей така да говориш, моля те! Изненадите са навсякъде...
11.11.2010 10:38
monna1 написа:
Ти беше толкова, възторжена и сладка с емоцийката си, а и клипчето е един голям
бонбон, такава готина закачка и всички ти се израдвахме...Ще вземем мерки, бъди сигурна в това. Не може злото да побеждава!


Злото върви редом с доброто, свидна ми приятелко! И ще го има винаги! Добре ще е, когато можем да му се противопоставяме. Но можем ли? Хубаво е да не бъдем равнодушни към него... Защото нашата апатия е най-добрата среда за него.
Прегръщам те, приятелко!
цитирай
82. dbi - Скарлет, палавите деца, накрая ядат и малко кютек :))))))
11.11.2010 11:48
Усмивки !!!
Няма зло и добро, тук ! Всичко е по сценарий ...
цитирай
83. sueta - :)
11.11.2010 12:51
Дано да е така-ще съм щастлива,ако дори само на един човек съм била полезна!
Благодаря ти!!!Който и да се крие под псевдонима-"ckarlet" за мен е истинско удоволствие да посещавам този блог и комуникирам с теб и радостта в очите ми ,когато прочета всяко твое послание са с нищо .... несравними!!! :)
Желая ти ,слънчев- топъл и изпълнен с много усмивки уикенд! :)
цитирай
84. ckarlet - Усмивки !!! Няма зло и добро, тук ! ...
11.11.2010 13:12
dbi написа:
Усмивки !!!
Няма зло и добро, тук ! Всичко е по сценарий ...


Не мога да повярвам, че няма зло и добро тук! Напротив, ето пример за едно добро в блога - наградките ми са възстановени. Погледни по-горе. Което показва, че собствениците на сайта са много свестни хора! И какъвто и да е бил проблемът за отрицателните гласове, все пак правдата възтържествува!!! Това изключително много ме зарадва, защото вече съм сигурна, че не е направено от някой злонаменен човек! Благодаря ти, че се отби! Бъди щастлив, DBI!
цитирай
85. ckarlet - 84. Sueta - :)
11.11.2010 13:23
sueta написа:
Дано да е така-ще съм щастлива,ако дори само на един човек съм била полезна!
Благодаря ти!!!Който и да се крие под псевдонима-"ckarlet" за мен е истинско удоволствие да посещавам този блог и комуникирам с теб и радостта в очите ми ,когато прочета всяко твое послание са с нищо .... несравними!!! :)
Желая ти ,слънчев- топъл и изпълнен с много усмивки уикенд! :)


Радвам се, че посещенията си при мен ги чувстваш по този изключителен и зареждащ начин! Нямаш си и представа какво означава за мен тази емоция в блога!
Прекрасен ден желая от сърце!
цитирай
86. eliana - *
11.11.2010 14:00
С надежда и пожелание за много любов!
цитирай
87. monna - Ето това е! Светло ми стана, Скарлет!!!
11.11.2010 14:06
monna1 написа:
Ти беше толкова, възторжена и сладка с емоцийката си, а и клипчето е един голям
бонбон, такава готина закачка и всички ти се израдвахме...Ще вземем мерки, бъди сигурна в това. Не може злото да побеждава!


Добротата е повече в живота... :)))
цитирай
88. ckarlet - 87. Привет, Еliana - *
11.11.2010 15:04
eliana написа:
С надежда и пожелание за много любов!


Днес е прекрасен ден, защото и ти си тук!
Благодаря ти!
цитирай
89. ckarlet - 88. Мonna - Ето това е! Светло ми стана, Скарлет!!!
11.11.2010 15:06
monna написа:
monna1 написа:
Ти беше толкова, възторжена и сладка с емоцийката си, а и клипчето е един голям
бонбон, такава готина закачка и всички ти се израдвахме...Ще вземем мерки, бъди сигурна в това. Не може злото да побеждава!


Добротата е повече в живота... :)))


Така е, слънчева Мони! Трябва да вярваме в доброто!!!
То винаги ще ни спохожда, когато сме позитивно настроени! А ние сме точно такива!:)))
Весел ден, Мони!!!
цитирай
90. blagovestie - Привет, Скарлетче, приятелко! :))))
11.11.2010 17:08
Честит юбилей!
И даже си помислих, че си написала твоя пост, както аз бих го написала, но не ми достига времето напоследък. А сходствата се дължат на това, че имаме общи схващания и усет към много неща, което ни кара да се чувстваме близки.
Бъди щастлива в Реала и Виртуала - щастието включва всичко, от което се нуждаеш, миличка! :))))) :*
цитирай
91. ckarlet - 91. Вlagovestie - Привет, Скарлетче, приятелко! :))))
11.11.2010 17:30
blagovestie написа:
Честит юбилей!
И даже си помислих, че си написала твоя пост, както аз бих го написала, но не ми достига времето напоследък. А сходствата се дължат на това, че имаме общи схващания и усет към много неща, което ни кара да се чувстваме близки.
Бъди щастлива в Реала и Виртуала - щастието включва всичко, от което се нуждаеш, миличка! :))))) :*


Привет, Люси!
Знаеш ли, отдавна съм разбрала, че с теб имаме много сходни интереси. От самото начало съм те почувствала много близка по душа!
Разбирам те напълно, че нямаш време за блога, защото на първо място са децата и семейството! И при мен ангажиментите са в повече, но имам ли свободна минутка съм тук:)))
И ти бъди много щастлива, Люси! Поздрави на прекрасното ти семейство и топли прегръдки за теб и малките сладурчета!
Благодаря ти, че отдели от личното си време и си отново близо до мен!!!
Топла есенна вечер, приятелко мила!
цитирай
92. blagovestie - За топла е топла,
11.11.2010 17:48
добре, че е по-малко ветровита вече, че правих стъклопакет онзи ден :))))
И аз гледам да съм тук всяка свободна минута. И по това си приличаме.
Вълшебно-обична вечер и на теб, мила!
И среща с още много истински сродни души ти пожелавам!
цитирай
93. ckarlet - 93. Вlagovestie - За топла е топла,
11.11.2010 17:51
blagovestie написа:
добре, че е по-малко ветровита вече, че правих стъклопакет онзи ден :))))
И аз гледам да съм тук всяка свободна минута. И по това си приличаме.
Вълшебно-обична вечер и на теб, мила!
И среща с още много истински сродни души ти пожелавам!


Благодаря ти, миличка! Винаги се радвам на твоето посещение!
цитирай
94. dbi - :))))))))
11.11.2010 18:36
Още не са се оправили, Скарлет !!!
Не може да се раздават "медали" за отрицателни вотове, просто е смешно или
да измислят някакви други, като две тикви, например ! :)
И друго, като "вдигнаха летвата" на тези прословути медали, защо я вдигнаха със
задна дата, та повечето хора останаха, "под летвата " и медалите им изчезнаха ?!
Това изкуствено напрежение с тези бройки и медали е нечувано !!!
Навсякъде по фирмите се говори за професионален стрес и всеки стопански ръководител, с глава на раменете си, се съобразява с хората, за да работят в
хармонична среда, баз дразнители и дразги, а виртуалът държи в напрежение и
то дамите, които са по-нежни и чувствителни.
Една провокативна дума, може да свърши много работа понякога, мислех си ,че
е "сценарий", но сега мисля, че е непрофесионалнализъм ...
Негативите на една непрофесионално свършена работа са за клиента, макар и безплатна, услугата къса нервите, на невинни хора - потребителите т.е. всички ние !!!
Ти си добре, надявам се ?! :)
цитирай
95. galina1 - Моите уважения и обич към теб Скарлет.
11.11.2010 19:15
Желая ти всичко хубаво и добро в живота. Успех от мен.
цитирай
96. ckarlet - Привет, DBI!
11.11.2010 20:07
Знаеш ли, не отдавам голямо значение на тези символчета, но смятам, че веднъж дадени по някакви критерии, не трябва да бъдат отнемани, когато авторът на постинга няма абсолютно никаква вина. Както бе случая с моите 64 отрицателни гласа. Които се появиха от нищото. Ей така, изведнъж, не чрез постепенно нарастване – 1, 2, 3... Как стана така, че в един и същ момент дойдоха накуп толкова много хора при мен, които не само че не харесват моя постинг, ами решиха да гласуват едновременно – като един човек?!?!?!
Не разбирам обаче защо мислиш, че ми върнаха „медалите” незаслужено... Може би трябваше да ми дадат тикви?:))) Или грешно съм те разбрала? :)))
цитирай
97. ckarlet - 96. Galina1 - Моите уважения и обич към теб Скарлет.
11.11.2010 20:08
galina1 написа:
Желая ти всичко хубаво и добро в живота. Успех от мен.


Привет, мила Галя! Приятно е, че и ти си тук!
С уважение и обич те посрещам и аз!
Благодаря ти за сърдечните думи!
Звездна вечер ти желая!
цитирай
98. martosblack - красиво
11.11.2010 21:01
поздрав
цитирай
99. dbi - Скарлет, как е възможно да не си ме разбрала ?!!?
11.11.2010 23:12
Много съм скапан за да обяснявам пак, на никого не съм писал толкова голям
коментар, вече съжалявам ...
С едно изречение ти казвам , че "техническата повреда" все още не е отстранена,
щом като не са премахнали отрицателните гласове, както виждам останала е
резултативната величина като разлика между плюсовете и минусите.
Резултатът е отрицателен, а е награден с два медала. Абсолютен парадокс ?
Какво са направили всъщност - върнали медалите, но не са анулирали отрицателните вотове, дължащи се на техническата повреда ????
Чао ! Повече едва ли ще пиша !
цитирай
100. inel379 - Общуването с приятели е благодат!
12.11.2010 02:22
Топлината от малката голяма радост да те грее винаги, да те кара да се усмихваш и с вдъхновение да пишеш!
Обич в душата да прелива!
Да усещаш, че си жива!
Слънчеви почивни дни за теб!:)
цитирай
101. ckarlet - 99. Мartosblack - красиво
12.11.2010 07:30
martosblack написа:
поздрав


Добре си дошла, Мartosblack!
Приятно е, че и на теб ти е харесало нещо тук! Надявам се и занапред да ми гостуваш!
Благодаря ти!
цитирай
102. ckarlet - 100. dbi - Скарлет, как е възможно да не си ме разбрала ?!!?
12.11.2010 07:39
dbi написа:
Много съм скапан за да обяснявам пак, на никого не съм писал толкова голям
коментар, вече съжалявам ...
С едно изречение ти казвам , че "техническата повреда" все още не е отстранена,
щом като не са премахнали отрицателните гласове, както виждам останала е
резултативната величина като разлика между плюсовете и минусите.
Резултатът е отрицателен, а е награден с два медала. Абсолютен парадокс ?
Какво са направили всъщност - върнали медалите, но не са анулирали отрицателните вотове, дължащи се на техническата повреда ????
Чао ! Повече едва ли ще пиша !


Добро утро, DBI! Да, стана ми ясно. Навярно проблемът с отрицателните гласове се знае, но все още съществува. Със сигурност ще го отстранят. Но се радвам, че с възстановяването на символите се показа, че няма преднамерено поставяне на отрицателни гласове, а е технически проблем! Жестът с връщането им означава много за мен! А сега нека не създаваме излишно напрежение, а да приемeм всичко като забавление, зареждане на позитивна енергия, да се стремим да научим нещо ново и интересно от блоговете, които ни предоставят невероятна информация, разкази, нежна лирика, музика и т. н.
Благодаря ти все пак, че забелязваш и най-малката подробност в блогчето ми!
Прекрасен ден ти желая!

цитирай
103. ckarlet - 101. Inel379 - Общуването с приятели е благодат!
12.11.2010 07:42
inel379 написа:
Топлината от малката голяма радост да те грее винаги, да те кара да се усмихваш и с вдъхновение да пишеш!
Обич в душата да прелива!
Да усещаш, че си жива!
Слънчеви почивни дни за теб!:)


Добро утро, прекрасна Inel379!
Твоите думи внесоха топлинка в хладната утрин!
Нека любовта и щастието бъдат и твой верен спътник в живота!
Прекрасен ден и хубави почивни дни!
цитирай
104. monna - Нежен и добър ще е денят /петък/:)))
12.11.2010 11:28
Усмихнато и слънчево.....
цитирай
105. hope17 - Здравей Скарлет
12.11.2010 13:20
и ЧЕСТИТО от мен, честно казано по би ми се искало да ти честитя някакъв личен, твой празник, както знаеш аз съм от тези, които не гледат числата, а хората...Но щом това число те е направило така щастлива, мога само да ти пожелая да си жива и здрава, за да го удвоиш най-малкото, в следващата година. Сбъдни си всички хубави мечти, радвай се на незабравими мигове с интересни хора и обичай ! Бъди щастлива :)
цитирай
106. ckarlet - 105. Мonna - Нежен и добър ще е денят /петък/:)))
12.11.2010 14:21
monna написа:
Усмихнато и слънчево.....


Привет, Мони!
Вълшебен ден и за теб, слънчева приятелко!
цитирай
107. ckarlet - 106. Hope17 - Здравей Скарлет
12.11.2010 14:26
hope17 написа:
и ЧЕСТИТО от мен, честно казано по би ми се искало да ти честитя някакъв личен, твой празник, както знаеш аз съм от тези, които не гледат числата, а хората...Но щом това число те е направило така щастлива, мога само да ти пожелая да си жива и здрава, за да го удвоиш най-малкото, в следващата година. Сбъдни си всички хубави мечти, радвай се на незабравими мигове с интересни хора и обичай ! Бъди щастлива :)


Привет, Рени!
И аз не забелязвам цифрите, но реших да отправя поздрав към всички приятели!
Така и не разбрах кой е бил 100 000-я посетител, но по-важното е, че имам вас, които ми създавате приятна емоция и ме зареждате с много положителност!
Благодаря ти за топлите думи!
Хубав петък и предстоящи почивни дни!
цитирай
108. irage - Поздрави
12.11.2010 16:27
и от мен, Ckarlet! Още много хубави моменти с добри приятели да имаш и тук , и в реалния живот ... :)))
цитирай
109. ckarlet - 109. Irage - Поздрави
12.11.2010 17:07
irage написа:
и от мен, Ckarlet! Още много хубави моменти с добри приятели да имаш и тук , и в реалния живот ... :)))


Животът е тръпка, Irage, защото ме среща с много положителни хора като теб и всички по-горе, които коментираха!
А това не е ли прекрасно?:))
Хубава вечер ти желая! Благодаря ти за хубавите думи!
цитирай
110. desilazarova - Да ти е честито! Пожелавам ти много, ...
13.11.2010 11:15
Да ти е честито! Пожелавам ти много, много по толкова!!!:)
цитирай
111. 3opa - Поздравления, Скарлет! :)))
13.11.2010 12:41
Това си е една сериозна цифра, все пак :)
цитирай
112. ckarlet - 111. Desilazarova - Да ти е честито! Пожелавам ти много, ...
13.11.2010 13:40
desilazarova написа:
Да ти е честито! Пожелавам ти много, много по толкова!!!:)


Привет, Деси!
Благодаря ти за искрените пожелания!
Прекрасни почивни дни!
цитирай
113. ckarlet - 112. 3opa - Поздравления, Скарлет! :)))
13.11.2010 13:42
3opa написа:
Това си е една сериозна цифра, все пак :)


Привет, Зори!
Къде се беше изгубила? Приятно ме изненада и много ме зарадва с твоето посещение! Благодаря ти!
Хубави почивни дни!
цитирай
114. tutankhamon661 - Това е красота!
13.11.2010 15:46
Това е красота!
цитирай
115. ckarlet - 115. Tutankhamon661 - Това е красота!
13.11.2010 15:49
tutankhamon661 написа:
Това е красота!


Благодаря, Tutankhamon661!
Висока оценка даваш! Радвам се, че и ти си тук!
Хубави почивни дни!
цитирай
116. iliada - Това си е една просто нескромна на красива цифра!
13.11.2010 16:42
Пожелавам ни още нови приятели и все добри -каквито заслужаваш!
Честит празник на блога!
Прегръдки!
цитирай
117. ckarlet - 117. Iliada - Това си е една просто нескромна на красива цифра!
13.11.2010 17:06
iliada написа:
Пожелавам ни още нови приятели и все добри -каквито заслужаваш!
Честит празник на блога!
Прегръдки!


Благодаря ти, Илиада! Страхотни пожелания!
Надявам се да се сбъднат!:)
Посещенията и коментарите на творец като теб ме изпълват с необикновена топлина!
Прекрасна съботна вечер!
Радвам се, че и ти си тук!
цитирай
118. mmagy - Изпих те ли виното???Аз пак закъ...
13.11.2010 23:19
Изпих те ли виното???Аз пак закъснях....
Толкова е хубаво тук!Поздравления,мила Скарлет и още и още мноооого приятели!
Прегръщам те!:)
цитирай
119. ckarlet - 119. Добро утро, Маги!
14.11.2010 07:56
mmagy написа:
Изпих те ли виното???Аз пак закъснях....
Толкова е хубаво тук!Поздравления,мила Скарлет и още и още мноооого приятели!
Прегръщам те!:)


Никога не е късно да посрещнеш приятел! Има и от отлежалото вино, има и мезенце:))) Прегръщам те топло, Маги и знай, че една душа изпълнена с приятелски чувства винаги те очаква!
Прекрасен неделен ден, мила! Благодаря ти, че и ти си тук!
цитирай
120. rebellion - Много е мило пожеланието, пожел...
14.11.2010 13:23
Много е мило пожеланието , пожелавам ти все верни и искрени приятели да са около тебе , ckarlet !
цитирай
121. ckarlet - 121. Rebellion, благодаря ти!
14.11.2010 13:25
rebellion написа:
Много е мило пожеланието , пожелавам ти все верни и искрени приятели да са около тебе , ckarlet !


Прекрасни пожелания! Нека двойно да се връща и при теб!
Зарадва ме с твоето присъствие!
Хубав неделен ден ти желая!
цитирай
122. анонимен - Кой може точно на теб да ти набие толкова минуси.
14.11.2010 13:57
Това е вече извратено. Хайде, аз имам политически душмани, ама ти?!
цитирай
123. ckarlet - 123. Kushel - Кой може точно на теб да ти набие толкова минуси.
14.11.2010 15:12
kushel написа:
Това е вече извратено. Хайде, аз имам политически душмани, ама ти?!


Привет, Kushel!
В началото и аз си помислих, че отрицателните гласове са от някой на който не е допаднал постинга, но излезе, че е от системата. Но ако имаш време и искаш да разбереш повече, можеш да прочетеш коментарите на Мони, Венински и DBi и моите последващи, тогава със сигурност ще ти стане ясно как се появиха и какво точно се случи!:))
Радвам се обаче, че се притесни за моето блогче, което потвърждава мнението ми, че си искрен и добър човек! Благодаря ти за което!
Прекрасна неделна вечер ти желая!
цитирай
124. raylight - Поздравления,
14.11.2010 16:58
виждам, че това позитивно послание е събрало повече минуси, отколкото плюсове. Луди - млади :))
цитирай
125. ckarlet - 125. Raylight - Поздравления,
14.11.2010 17:14
raylight написа:
виждам, че това позитивно послание е събрало повече минуси, отколкото плюсове. Луди - млади :))


Благодаря за поздравленията, Raylight!
Зная, че посланието и поздравите събраха в блогчето ми позитивни хора като теб, които с присъствието си, а и моето при вас, винаги ми е доставяло огромно удоволствие!
Прекрасна вечер ти желая!
цитирай
126. monna - Скарлет, не помня колко коментара съм ти оставила,
14.11.2010 20:58
...но забравих да ти кажа, че този клип е най-сладурския и умирам от смях,
като погледна този красавец с розата и принцесата, как мига на парцали...
Правя някакви асоциации, затова...
Усмивки! :)))
цитирай
127. ckarlet - 127. Добро утро, Мони!
15.11.2010 07:55
monna написа:
...но забравих да ти кажа, че този клип е най-сладурския и умирам от смях,
като погледна този красавец с розата и принцесата, как мига на парцали...
Правя някакви асоциации, затова...
Усмивки! :)))


Знаеш, че твоите поздрави и посещения ме зареждат с много положителност!
А когато виждам, че и ти се забавляваш и си усмихната, ми е още по-хубаво!
Прекрасен ден, Мони, и успешна нова седмица за всички!
цитирай
128. monna - :)))
15.11.2010 11:29
Карамфилено-танцувална и парфюмирана...
цитирай
129. ckarlet - 129. Хей, Мони:)))
15.11.2010 12:26
monna написа:
Карамфилено-танцувална и парфюмирана...


Много жизненост има в теб! Благодаря ти, че я предаваш и на мен! Есенно-карамфилено и на теб да ти е:))
Прекрасен ден ти желая!
цитирай
130. zvezdichka - Здравей Скарлет!
15.11.2010 14:31
Пристъпвам тук, оглеждам се и се усмихвам широко :))). Приятно е при теб и есента ти е толкова ласкава! И най-вече отношението - приятелско!
Поздрави с пожелания за една красива седмица!
цитирай
131. ckarlet - 131. Zvezdichka - Здравей Скарлет!
15.11.2010 18:36
zvezdichka написа:
Пристъпвам тук, оглеждам се и се усмихвам широко :))). Приятно е при теб и есента ти е толкова ласкава! И най-вече отношението - приятелско!
Поздрави с пожелания за една красива седмица!


Добре си дошла!
Блогчето ми грейна с още една Звездичка!
Посрещам те с широки врати и лъчезарна усмивка!:)
Благодаря ти, че и ти се присъедини към компанията!
Нежна вечер ти желая и седмица изпълнена с красиви мигове!
цитирай
132. neprosvet - Честит юбилей, skarlet! Благ...
16.11.2010 19:12
Честит юбилей , skarlet!
Благодаря за красивите пейзажи и подбраната хубава музика!
С удоволтвие ще те посещавам и ще се радвам по-скоро да празнуваш и 200000-то посищение в блога си!
Поздрави от мен/лабавия блогер/:))))
цитирай
133. ckarlet - 133. Neprosvet, благодаря ти!
16.11.2010 20:03
neprosvet написа:
Честит юбилей , skarlet!
Благодаря за красивите пейзажи и подбраната хубава музика!
С удоволтвие ще те посещавам и ще се радвам по-скоро да празнуваш и 200000-то посищение в блога си!
Поздрави от мен/лабавия блогер/:))))


Ще се радвам да ми гостуваш и занапред!
Мили поздравления! Приятно е, че и ти си открила нещо за себе си, което да ти допадне! А за /лабавия блогер/:)))) какво да кажа. Видя ми се точно обратното. Имаш страхотен старт тук! Преди минутки бях в твоя блог и видях последния ти постинг. Откривам, че имаме еднакъв вкус към романите. Мисля си, че и аз ще ти гостувам честичко!
Прекрасна вечер ти желая!
цитирай
134. dengubara - Здравей, Приятелко!
18.11.2010 11:16
Давай смело, ние сме с тебе:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
135. ckarlet - 135. Dengubara - Здравей, Приятелко!
18.11.2010 18:06
dengubara написа:
Давай смело, ние сме с тебе:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


Привет, Dengubara!
Прекрасно е, че и ти си тук! Благодаря ти за подкрепата и приятелството!
Нежна вечер ти желая!
цитирай
136. monna - Даже, страхотно я карам....
21.11.2010 20:46
Животът ми вятърна мелница - дните троши! :)))
цитирай
137. ckarlet - 137. Мonna - Даже, страхотно я карам....
22.11.2010 08:11
monna написа:
Животът ми вятърна мелница - дните троши! :)))


Добро утро, Мони!
Приятно е човек да започне работната си седмица с поздрав от приятелче като теб!
Хубав ден и успешна нова седмица!
цитирай
138. feq - "Ранима струна е душата всяка нощ..."
27.11.2010 09:45
Здравей, Скарлет, как си приятелко?
:)
цитирай
139. ckarlet - 139. Привет, Фея!
27.11.2010 09:47
feq написа:
Здравей, Скарлет, как си приятелко?
:)


Как ме зарадва твоето посещение! От кога не си се отбивала при мен?:)
Добре съм! Малко е напрегнато ежедневието ми, но винаги намирам по някоя минутка да разгледам и тук!
Прекрасни почивни дни, мила!
цитирай
140. balgarski7vinarki - Dnes vidiah snimkite i mnogo mi haresaha
09.12.2010 18:47
Mai sa Rodopite ili Sakar.
, i poneje sam nova v bloga, a vie se poznavate - samo moga da pojelaia i v jivota sreshti s dobri i hubavi hora
цитирай
141. ckarlet - 141. Вalgarski7vinarki, привет!
09.12.2010 19:16
balgarski7vinarki написа:
Mai sa Rodopite ili Sakar.
, i poneje sam nova v bloga, a vie se poznavate - samo moga da pojelaia i v jivota sreshti s dobri i hubavi hora


Не, Вalgarski7vinarki, в никакъв случай не са красивите Родопи. Това е по път към Стара Загора. Там също има много хубава природа:)) Красавица си е България!
Нежна вечер ти желая!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930