Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: ckarlet
Категория: Тя и той
Прочетен: 2297083
Постинги: 228
Коментари: 8200
Гласове: 43134
Постинг
07.01.2012 18:00 - Нещо любимо...
Автор: ckarlet Категория: Тя и той   
Прочетен: 36923 Коментари: 122 Гласове:
92

Последна промяна: 17.03.2012 16:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

              
              За малко отмора реших да споделя с вас едно от  любимите ми стихотворения на Дамян Дамянов - „Приказка”. А клипчето е с една от най-хубавите за мен любовни  балади в моята класация
- песен на Майкъл Болтън - Said I Loved You.

               Надявам се който надникне тук, да сподели и негови любими нещица, които дори и години да отминат, при допира им с тях, сърцето винаги да потрепва. А ако някой реши може и виц да ни разкаже, за да се посмеем заедно.

  ПРИКАЗКА

Заспиваш ли, аз май че те събудих,
прости ми, че дойдох при теб сега.
Душата ми се стяга до полуда
в прегръдките на свойта самота.
Самичък съм, а тъй ми се говори,
устата ми залепва да мълчи ...
Не ме пъди, ще си отида скоро,
аз дойдох тук на бурята с плача.
Ще седна до главата ти, ей тука
и ще ти разкажа приказка една,
в която е положил зла поука
един мъдрец от стари времена.
Един разбойник цял живот се скитал
и нивга не се връщал у дома,
вместо сърце, под ризата си скрита
той носел зла и кървава кама.
Преварвал той замръкнали кервани
и само денем криел своя нож,
а ножът му ръжда не хващал,
човекът като дявола бил лош.
Но кой знай, един път от умора
и той на кръстопът заспал.
Подритвали го бързащите хора
и никой до главата му не спрял,
а само малко дрипаво момиче
челото му покрило с листо.
Заплакал той за първи път обичан,
заплакал той, разбойникът, защо?
Какво стоплило туй сърце кораво,
нестоплено в живота никой път!
Една ръка накарала тогава,
сълзи от поглед в кърви да текат.
Една ръка, по-топла от огнище,
на главореза дала онова,
което той не би откупил с нищо
ни с обир скъп, ни с рязана глава.
Но ти заспа, а тъй ми е студено,
туй приказно момиче, где е то?
То стоплило разбойникът, а мене
ти никога не стопли тъй, защо?

 

 

image

image

image

image

image



 



Гласувай:
93



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stela50 - Здравей , Скарлет ...
07.01.2012 18:27
И стихотворението , и песента влизат и в моята класация .
Благодаря ти за хубавите мигове ...
Трудно ми е да кажа - много неща обичам и харесвам ,
обожавам танците и без да искам почти винаги присъстват
по някакъв начин във всичко , което правя .
Моят поздрав за теб и всички , които ще спрат на твоята
страница ще е ... танц .
http://www.youtube.com/watch?v=_qCY5PsVNec
http://www.youtube.com/watch?v=e9AZr9Sqlnw
Прекрасна вечер !
цитирай
2. ckarlet - 1. Stela50 - Здравей , Скарлет ...
07.01.2012 18:34
stela50 написа:
И стихотворението , и песента влизат и в моята класация .
Благодаря ти за хубавите мигове ...
Трудно ми е да кажа - много неща обичам и харесвам ,
обожавам танците и без да искам почти винаги присъстват
по някакъв начин във всичко , което правя .
Моят поздрав за теб и всички , които ще спрат на твоята
страница ще е ... танц .
http://www.youtube.com/watch?v=_qCY5PsVNec
http://www.youtube.com/watch?v=e9AZr9Sqlnw
Прекрасна вечер !


Здравей, Таничка! Права си. Сега си давам сметка, че и аз имам много любими неща, включително и танците:)
Благодаря ти за прекрасното клипче! Радвам се, че сподели тук!
цитирай
3. shining - Привет! :)
07.01.2012 19:18
Приятно ми стана с този постинг-класиката си е класика, и в замяна отправям покана на гости при мен :)
Приятна вечер!
цитирай
4. ckarlet - 3. Shining - Привет! :)
07.01.2012 19:22
shining написа:
Приятно ми стана с този постинг-класиката си е класика, и в замяна отправям покана на гости при мен :)
Приятна вечер!


С удоволствие ще разгледам и при теб, Shining! Трябваше да споделиш и ти нещо свое любимо, каквото и да е:)
цитирай
5. yuliya2006 - ЛЮБИМО. . МНОГО ЛЮБИМО! С ОБИЧ ...
07.01.2012 19:53
ЛЮБИМО..МНОГО ЛЮБИМО!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
6. sparotok - благодаря ти!
07.01.2012 19:53
Скарлетче, ако знаеш какви хубави спомени ми върна!

Благодаря ти!
цитирай
7. ckarlet - 5. Yuliya2006 - ЛЮБИМО. . МНОГО ЛЮБИМО! С ОБИЧ ...
07.01.2012 20:00
yuliya2006 написа:
ЛЮБИМО..МНОГО ЛЮБИМО!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ


Ех, Джул, защо не написа или показа нещо твое любимо?:)
Благодаря ти, че надникна при мен!
цитирай
8. ckarlet - 6. Sparotok - благодаря ти!
07.01.2012 20:02
sparotok написа:
Скарлетче, ако знаеш какви хубави спомени ми върна!

Благодаря ти!


И на мен песента и стихотворението ми носят спомени и хубави мигове:)
Но съм ти малко сърдита, защото не сподели нещо, което ти е много на сърце, приятелче Sparotok!:)
цитирай
9. shining - Благодаря за поздравите и за топлите думи! :)
07.01.2012 20:02
С поканата си имах впредвид, че това което показвам в моите постинги все ми е любимо и ми е много приятно да го споделя с хубави хора, на които пък също да им достави удоволствие. :) А има и стари песни-например тези на Фоноекспрес, които едва ли много хора помнят, а може и да не са ги чували изобщо- а за мен са много хубави-например "Нежност" и "Красота".
И понеже ми е приятно пак да се върна тук, сега бих те поздравил с тази песен, която ми е много любима още от навремето, когато излезе като хит и сега се радвам че я виждам в най-различни варианти, но основно си е на Дион Уоруик
Беше ми приятно :))

http://www.youtube.com/watch?v=xGbnua2kSa8
цитирай
10. ckarlet - 9. Shining - Благодаря за поздравите и за топлите думи! :)
07.01.2012 20:08
shining написа:
С поканата си имах впредвид, че това което показвам в моите постинги все ми е любимо и ми е много приятно да го споделя с хубави хора, на които пък също да им достави удоволствие. :) А има и стари песни-например тези на Фоноекспрес, които едва ли много хора помнят, а може и да не са ги чували изобщо- а за мен са много хубави-например "Нежност" и "Красота".
И понеже ми е приятно пак да се върна тук, сега бих те поздравил с тази песен, която ми е много любима още от навремето, когато излезе като хит и сега се радвам че я виждам в най-различни варианти, но основно си е на Дион Уоруик
Беше ми приятно :))

http://www.youtube.com/watch?v=xGbnua2kSa8


С удоволствие разгледах и прочетох последния ти постинг, Shining! Радвам се, че имам възможността да контактувам с позитивни хора като теб, а и всички, които посещават моето блогче. Удоволствие е, че отново се върна, за да споделиш толкова хубави неща с нас! И песента е много нежна! Благодаря ти!
цитирай
11. yuliya2006 - ЛЮБИМО. . МНОГО ЛЮБИМО! С ОБИЧ ...
07.01.2012 20:21
ckarlet написа:
yuliya2006 написа:
ЛЮБИМО..МНОГО ЛЮБИМО!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ


Ех, Джул, защо не написа или показа нещо твое любимо?:)
Благодаря ти, че надникна при мен!



ИНТИМНО

Дамян Дамянов

Не ме допускай толкоз близо ти
До себе си, щом искаш да съм влюбен
Ех, вярно е, даленото гнети
но за това пък близкото погубва!
Щом искаш да съм тво, далеч ме дръж -
Далечното е всъщност ореолът.
Една мечта се срива отведнъж
Разбулиш ли я, видиш ли я гола.
Дори една "Мадона" от Рембранд
Погледната от близичко е грозна
И целия и гений и талант
Е в нейната далечна грациозност.
Дори земята, таз, околовръст,
Която отдалеч е рай вълшебен
Отблизо ти се вижда буца пръст -
Пръст, във която ний сте легнем с тебе…
цитирай
12. gita969 - Е , тази симбипза между стих и музика
07.01.2012 20:23
е невероятна като избор.Минутите тук бяха като елексир за душата. Искренно ти благодаря.
цитирай
13. hristo27 - Чудесно се допълват стихотворе...
07.01.2012 20:27
Чудесно се допълват стихотворението с песента. Много добър избор!



Нещо актуално за сезона:
"Зимата е студена, когато нямаш пари. Същото е и със жената. :))))
цитирай
14. ckarlet - 12. Gita969 - Е , тази симбипза между стих и музика
07.01.2012 20:29
gita969 написа:
е невероятна като избор.Минутите тук бяха като елексир за душата. Искренно ти благодаря.


Радвам се, че споделеното от мен ти хареса, Gita969!
Благодаря!
цитирай
15. ckarlet - 13. Hristo27 - Чудесно се допълват стихотворе...
07.01.2012 20:32
hristo27 написа:
Чудесно се допълват стихотворението с песента. Много добър избор!



Нещо актуално за сезона:
"Зимата е студена, когато нямаш пари. Същото е и със жената. :))))


Много си ги харесвам!
Приятно е, че внесе и фин хумор в постинга, Христо!:)) То си ти е запазена марка!
цитирай
16. ckarlet - 11. Yuliya2006 - ЛЮБИМО. . МНОГО ЛЮБИМО! С ОБИЧ ...
07.01.2012 20:38
yuliya2006 написа:
ckarlet написа:
yuliya2006 написа:
ЛЮБИМО..МНОГО ЛЮБИМО!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ


Ех, Джул, защо не написа или показа нещо твое любимо?:)
Благодаря ти, че надникна при мен!



ИНТИМНО

Дамян Дамянов

Не ме допускай толкоз близо ти
До себе си, щом искаш да съм влюбен
Ех, вярно е, далечното гнети
но за това пък близкото погубва!
Щом искаш да съм твой, далеч ме дръж -
Далечното е всъщност ореолът.
Една мечта се срива отведнъж
Разбулиш ли я, видиш ли я гола.
Дори една "Мадона" от Рембранд
Погледната от близичко е грозна
И целия и гений и талант
Е в нейната далечна грациозност.
Дори земята, таз, околовръст,
Която отдалеч е рай вълшебен
Отблизо ти се вижда буца пръст -
Пръст, във която ний ще легнем с тебе…


Да, много от стиховете му ги харесвам, Джул! Поздравявам те за избора!
цитирай
17. jabalka - Привет и от мен!
07.01.2012 20:45
Любими са много неща и музика и поезия, и танц... картини!
Поезия: - "Нощен Париж "от Емили Дикенсън
Музика:- Луис Армстронг- http://www.youtube.com/watch?v=m5TwT69i1lU&list=FLE-dgpKP3_S1-qvHWJs1n5g&index=106&feature=plpp_video
Танц: - Аржентинско танго, в него има страст и болка!
Картините са много , художниците - също, но обичам Иван Милев и неговата "Селска Мадона"
Толкова от и поздрави сърдечни!
цитирай
18. dest - Дамянов
07.01.2012 20:53
винаги е бил на ниво.
цитирай
19. ckarlet - 17. Jabalka - Привет и от мен!
07.01.2012 21:17
jabalka написа:
Любими са много неща и музика и поезия, и танц... картини!
Поезия: - "Нощен Париж "от Емили Дикенсън
Музика:- Луис Армстронг- http://www.youtube.com/watch?v=m5TwT69i1lU&list=FLE-dgpKP3_S1-qvHWJs1n5g&index=106&feature=plpp_video
Танц: - Аржентинско танго, в него има страст и болка!
Картините са много , художниците - също, но обичам Иван Милев и неговата "Селска Мадона"
Толкова от и поздрави сърдечни!


Много ме зарадва, Jabalka! И колко много и хубави неща си споделила с нас! Браво! С удоволствие ще разгледам всичко! Благодаря!
цитирай
20. ckarlet - 18. Dest - Дамянов
07.01.2012 21:20
dest написа:
винаги е бил на ниво.


Така е, но и още много, много други са на високо ниво и в различни области, Dest!
Надявам се всеки да напише по нещо свое, съкровено или любимо! Може да бъде дори лично творчество.
Хубава вечер!
цитирай
21. lotos16 - Поздрави, Скарлет!
07.01.2012 21:37
Чудих се кое ми е най-любимо... хайде да е нещо весело:

БОХЕМСКИ НОЩИ

За утре щедро ми обричаш
нектар във сребърни потири...
О, зная - много ме обичаш
и не обричаш на шега,
не не е лошо и сега
да хвърлим още две-три бири...
А?

За утре пури ми обричаш,
цената на които пари...
О, зная - много ме обичаш
и не обричаш на шега,
но не е лошо и сега
да свием още две цигари...
А?

За утре щедро ми обричаш
палати - блясък и омая...
О, зная - много ме обичаш
и не обричаш на шега,
но не е лошо и сега
да пренощувам в твойта стая...
А?
Димчо Дебелянов

И "Песня про зайцев" от любимия ми филм "Диамантената ръка"
http://www.youtube.com/watch?v=Z41hA1CfL5I
цитирай
22. megg - Стопленото и стоплящо сърце - дар са.
07.01.2012 21:38
" Приказка " е едно от обичаните стихотворения, Скарлет, благодаря ти!
А за споделянето - доста неща харесвам - и слово, и музика, и танц ... Прииска ми се да напиша едно стихотворение от Далчев; поет, когото много харесвам. Един от любимите.
Художникът и вятърът

Художникът искаше да нарисува вятъра,
и рисуваше листа, които излитат лудо
от пожълтялото дърво като искри от разпалван огън.
Той искаше да нарисува вятъра,
и рисуваше как се струи и проблясва тревата
в ливадата.
Той искаше да нарисува вятъра,
и рисуваше облаци, пръснати в паническо
бягство по небето.
Художникът искаше да нарисува вятъра,
и виждаше винаги, че рисува друго.

За мен това е творба за безбрежните възможности на изкуството. И за полета на душата и духа.
Хубава празнична вечер, Скарлет! :)
цитирай
23. kleopatrasv - Благодаря ти, че споделяш с нас л...
07.01.2012 22:00
Благодаря ти, че споделяш с нас любимите си неща. Беше удоволствие за мен да постоя тук и да се насладя на очарованията, които носят в нощта /прошепнатите думи в приказка и невероятната допълваща мелодия/.
Снежни пухкави поздравчета за теб, Скарлет!:)))
цитирай
24. monna1 - Скарлет, отивам за листо...:)))
07.01.2012 22:21
1. - http://www.youtube.com/watch?v=A7exviyZcy4

2. - Ако

Ако владееш се, когато всички
треперят, а наричат теб страхлив;
Ако на своето сърце едничко
се довериш, но бъдеш предпазлив;
Ако изчакваш, без да се отчайваш;
наклеветен – не сееш клевети;

или намразен – злоба не спотайваш;
но… ни премъдър, ни пресвят си ти;
Ако мечтаеш, без да си мечтател;
ако си умен, без да си умник;
Ако посрещаш краха – зъл предател
еднакво със триумфа – стар циник;
Ако злодеи клетвата ти свята
превърнат в клопка – и го понесеш,
или пък видиш сринати нещата,
градени с кръв – и почнеш нов градеж;

Ако на куп пред себе си заложиш
спечеленото, смело хвърлиш зар,
изгубиш, и започнеш пак, и можеш
да премълчиш за неуспеха стар;
Ако заставиш мозък, нерви, длани
и изхабени – да ти служат пак,
и крачиш, само с Волята останал,
която им повтаря: „Влезте в крак!
Ако в тълпата Лорда в теб опазиш,
в двореца – своя прост човешки смях;
Ако зачиташ всеки, но не лазиш;
ако от враг и свой не те е страх;
Ако запълниш хищната Минута
с шейсет секунди спринт, поне веднъж;
Светът е твой! Молбата ми е чута!
И главно, сине мой – ще бъдеш мъж!

Ръдиард Киплинг

3. http://vbox7.com/play:78a174e1&al=2&vid=5698854
любими - книга, филм, героиня - Скарлет О' Хара!:)

4. Животът е рисуване, без гума за триене!
Скарлет, спирам дотук.
Приятна вечер!:)*
цитирай
25. ckarlet - 21. Lotos16 - Поздрави, Скарлет!
07.01.2012 22:24
lotos16 написа:
Чудих се кое ми е най-любимо... хайде да е нещо весело:

БОХЕМСКИ НОЩИ

За утре щедро ми обричаш
нектар във сребърни потири...
О, зная - много ме обичаш
и не обричаш на шега,
не не е лошо и сега
да хвърлим още две-три бири...
А?

За утре пури ми обричаш,
цената на които пари...
О, зная - много ме обичаш
и не обричаш на шега,
но не е лошо и сега
да свием още две цигари...
А?

За утре щедро ми обричаш
палати - блясък и омая...
О, зная - много ме обичаш
и не обричаш на шега,
но не е лошо и сега
да пренощувам в твойта стая...
А?
Димчо Дебелянов

И "Песня про зайцев" от любимия ми филм "Диамантената ръка"
http://www.youtube.com/watch?v=Z41hA1CfL5I


Да:)) Страхотно, Павлинче! Радвам се, че включи и любимият си филм, освен всичко останало! И аз съм гледала "Диамантената ръка" и напълно споделям написаното от теб! Моят любим филм е "Когато един мъж обича една жена" с Анди Гарсия и Мег Райън, както и "Ирис" - южнокорейски шпионски драматичен сериал. Благодаря ти, че чрез твоя коментар ме накара да споделя и аз!
цитирай
26. ckarlet - 22. Мegg - Стопленото и стоплящо сърце - дар са.
07.01.2012 22:27
megg написа:
" Приказка " е едно от обичаните стихотворения, Скарлет, благодаря ти!
А за споделянето - доста неща харесвам - и слово, и музика, и танц ... Прииска ми се да напиша едно стихотворение от Далчев; поет, когото много харесвам. Един от любимите.
Художникът и вятърът

Художникът искаше да нарисува вятъра,
и рисуваше листа, които излитат лудо
от пожълтялото дърво като искри от разпалван огън.
Той искаше да нарисува вятъра,
и рисуваше как се струи и проблясва тревата
в ливадата.
Той искаше да нарисува вятъра,
и рисуваше облаци, пръснати в паническо
бягство по небето.
Художникът искаше да нарисува вятъра,
и виждаше винаги, че рисува друго.

За мен това е творба за безбрежните възможности на изкуството. И за полета на душата и духа.
Хубава празнична вечер, Скарлет! :)


Така е, Мег! Творбите на Делчев са изпълнени с много душа и заряд!
Много ти благодаря за споделеното! Празнична вечер и за теб, мила!
цитирай
27. ckarlet - 23. Кleopatrasv - Благодаря ти, че споделяш с нас
07.01.2012 22:34
kleopatrasv написа:
Благодаря ти, че споделяш с нас любимите си неща. Беше удоволствие за мен да постоя тук и да се насладя на очарованията, които носят в нощта /прошепнатите думи в приказка и невероятната допълваща мелодия/.
Снежни пухкави поздравчета за теб, Скарлет!:)))


Като замисъл исках да напиша всичко любимо, но ми се стори, че ще бъде прекалено много и споделих само стихотворение и песен, Кleopatrasv. Но бих искала да узная за всеки един от вас, какво най-много обичате, и как и с какво прекарвате свободното си време. Коя е любимата ви книга или филм, картина, песен и т. н., които могат с часове да съсредоточат вниманието ви. И дори след години бихте се върнали отново към това. Или пък нещо, което носи хубав и незабравим спомен.
Радвам се, че се отби! Благодаря ти!
цитирай
28. ckarlet - 24. Мonna1 - Скарлет, отивам за листо...:)))
07.01.2012 22:51
monna1 написа:
1. - http://www.youtube.com/watch?v=A7exviyZcy4

2. - Ако

Ако владееш се, когато всички
треперят, а наричат теб страхлив;
Ако на своето сърце едничко
се довериш, но бъдеш предпазлив;
Ако изчакваш, без да се отчайваш;
наклеветен – не сееш клевети;

или намразен – злоба не спотайваш;
но… ни премъдър, ни пресвят си ти;
Ако мечтаеш, без да си мечтател;
ако си умен, без да си умник;
Ако посрещаш краха – зъл предател
еднакво със триумфа – стар циник;
Ако злодеи клетвата ти свята
превърнат в клопка – и го понесеш,
или пък видиш сринати нещата,
градени с кръв – и почнеш нов градеж;

Ако на куп пред себе си заложиш
спечеленото, смело хвърлиш зар,
изгубиш, и започнеш пак, и можеш
да премълчиш за неуспеха стар;
Ако заставиш мозък, нерви, длани
и изхабени – да ти служат пак,
и крачиш, само с Волята останал,
която им повтаря: „Влезте в крак!
Ако в тълпата Лорда в теб опазиш,
в двореца – своя прост човешки смях;
Ако зачиташ всеки, но не лазиш;
ако от враг и свой не те е страх;
Ако запълниш хищната Минута
с шейсет секунди спринт, поне веднъж;
Светът е твой! Молбата ми е чута!
И главно, сине мой – ще бъдеш мъж!

Ръдиард Киплинг

3. http://vbox7.com/play:78a174e1&al=2&vid=5698854
любими - книга, филм, героиня - Скарлет О' Хара!:)


Мони, винаги съм знаела, че твоите интереси ще ми допаднат изключително много:))
Като книга "Отнесени от вихъра" по Маргарет Мичъл ми остава любимата, както и продължението Александра Рипли "Скарлет" и "Рет и Скарлет" на Доналд Макейг! Мисля, че клипчето ти е точно попадение на Скарлет и нейната любов към Рет Бътлър и бащиният дом "Тара", с които ме е пленила и мен, въпреки недостатъците на героинята:) Жена със силен и свободен дух. Малко хора могат да бъдат като нея...Но имам и още любими книги като например Шарлот Бронте - "Джейн Еър" и „На изток от рая“ на Джон Стайнбек.
Много ми хареса и стихотворението на Ръдиард Киплинг!
Прегръщам те Мони, и ти благодаря!
цитирай
29. petrovruse - Скарлетче,
07.01.2012 23:03
влязох само да погледна, но не ми се излиза- толкова красота за душата има в теб и в тези които са ти дошли на гости! Да сте живи и здрави всички!
цитирай
30. ckarlet - 29. Рetrovruse - Скарлетче,
07.01.2012 23:06
petrovruse написа:
влязох само да погледна, но не ми се излиза- толкова красота за душата има в теб и в тези които са ти дошли на гости! Да сте живи и здрави всички!


Здравей, Рetrovruse! Приятно ми е, че и ти се се присъедини към компанията в моята виртуална къща. Но защо не сподели и ти нещо, което е на душата ти и те вълнува? Радвам се, че се отби!
цитирай
31. tomich - Имам много любими неща, ckarlet. . . ...
08.01.2012 00:35
Имам много любими неща, ckarlet...
но най-любими и скъпи са ми двете прекрасни внучки! Много обич и надежди в тях изпълват душата ми!...
Благодаря ти за прекрасната "Приказка" на Дамян Дамянов и музикалното клипче !
цитирай
32. monaliza121 - Привет, Скарлет!
08.01.2012 01:19
Много харесвам Майкъл Болтън, но другият Майкъл ми е любим.

http://www.youtube.com/watch?v=xy1gp3F5NhY
цитирай
33. ckarlet - 31. Friendly1 - Благодаря, Скарлет за хубавата поезия и прекрасната музика! Поздрави!
08.01.2012 08:42
friendly1 написа:
Дамян Дамянов:

ОБАДИ СЕ, ЛЮБОВ!

Позвъни, обади се, Любов!
Ти, която да си, намери ме!
Аз те чаках с години, готов
да запиша и номер, и име!
Ти мълча. Със години и с дни.
Ти не звънна, дори и погрешка.
Иззвъняха се сума жени -
ни една между тях ти не беше.
И напразно с писалка и лист
все те чаках... Ни глас, нито ласка.
Що цигари изпепелих
и на листа що глупост надрасках.
Пак съм сам... Обади се, Любов!
Вън вали. И април е тъй хладен.
Телефона поглеждам (в дълбок
сън заспал). А край него - кълбо
жици, жици... Контактът - изваден...



ТИ СИ ТЪРСИЛА...


... Ти си търсила моя адрес,
телефона, дома ми далечен...
Но защо ми го казваш чак днес?
Тъй отдавна сменени са вече.
Тъй отдавна сменени сме ний...
Ний самите! Да! Лека полека
неузнаваемо ни смени
този свят. Що вода е изтекла
между мене и теб оттогаз…
Точно тази вода е отнесла
наште образи, всеки наш глас,
телефони, врати и адреси.
Ти си търсила… Но за беда…
И за щастие, може би, знам ли,
днес голямата буйна вода
е заляла миража измамлив.
Телефони, адреси, слънца…
Безвъзвратно и без надежда.
Тя бучи между нас. Две лица,
ала други, оттам ме поглеждат.



Добро утро, Friendly1! Радвам се, че и ти имаш любими стихотворения от Дамян Дамянов! Поздрави и прекрасен ден!
цитирай
34. ckarlet - 32. Tomich - Имам много любими неща, ckarlet. . . ...
08.01.2012 08:44
tomich написа:
Имам много любими неща, ckarlet...
но най-любими и скъпи са ми двете прекрасни внучки! Много обич и надежди в тях изпълват душата ми!...
Благодаря ти за прекрасната "Приказка" на Дамян Дамянов и музикалното клипче !


Разбира се, че децата са най-свидното и любимо нещо в този живот, Tomich! И навярно прекарвате много време заедно в четене на любими приказки и игри:)
Нека са ти живи и здрави и да радват цялото ви семейство със светлината, която излъчват!
цитирай
35. ckarlet - 33. Мonaliza121 - Привет, Скарлет!
08.01.2012 08:47
monaliza121 написа:
Много харесвам Майкъл Болтън, но другият Майкъл ми е любим.

http://www.youtube.com/watch?v=xy1gp3F5NhY


Привет, Лизи! И твоята любима песен е страхотна и аз я харесвам много!
Прекрасен ден ти желая!
цитирай
36. urilozev - Много
08.01.2012 09:05
хубаво стихотворение , ckarlet, радващо душата.Те , Хайне, Гьоте, Яворов и Дебелянов, а и Дамянов са взаимосвързани , а добавката за фон на Болтън.Поздрав.
цитирай
37. ckarlet - 37. Urilozev - Много
08.01.2012 09:09
urilozev написа:
хубаво стихотворение , ckarlet, радващо душата.Те , Хайне, Гьоте, Яворов и Дебелянов, а и Дамянов са взаимосвързани , а добавката за фон на Болтън.Поздрав.


Съгласна съм с теб, Urilozev, но се надявах да споделиш нещо много любимо за теб може би от тях:)
Прекрасен ден и благодаря!
цитирай
38. mitkaloto - Благодаря ти Скарлет О' Хара.
08.01.2012 09:18
Благодаря ти Скарлет О' Хара.
цитирай
39. urilozev - Ще го направя.
08.01.2012 09:21
Обещавам.Може да не е и тези дни, но Музата, ех Музата ми , щом ми каже.Хубав ден, Ckarlet.
цитирай
40. miaa - Благодаря ти, Скарлет О Хара! &q...
08.01.2012 10:47
Благодаря ти,Скарлет О Хара! "Красотата ще спаси света"!
цитирай
41. ckarlet - 39. Мitkaloto - Благодаря ти Скарлет О' Хара.
08.01.2012 10:56
mitkaloto написа:
Благодаря ти Скарлет О' Хара.


И аз благодаря, Мitkaloto! Прекрасен снежен ден!
цитирай
42. ckarlet - 40. Urilozev - Ще го направя.
08.01.2012 10:56
urilozev написа:
Обещавам.Може да не е и тези дни, но Музата, ех Музата ми , щом ми каже.Хубав ден, Ckarlet.


Добре, обещано:)
Ще се радвам да го направиш, приятелю!
цитирай
43. ckarlet - 41. Мiaa - Благодаря ти, Скарлет О Хара!
08.01.2012 10:58
miaa написа:
Благодаря ти,Скарлет О Хара! "Красотата ще спаси света"!


Хубава мисъл, Миа! И е точно така, мила! Нека има повече красота в живота ни!
Благодаря ти!
цитирай
44. eliana - Любима 'приказка',благодаря!
08.01.2012 12:28
Ето нещо от Е.Евтимов -из ''Любовта е детство''

Любовта е детство. Аз сега
искам мост за тебе да направя
и онази шарена дъга,
грейнала над южните морави.
Премини по моста, премини –
...давам ти земята за наследство.
Няма никой да ме обвини,
че те лъжа. Любовта е детство.''
..................................................... Хубав неделен ден,ckarlet!

http://www.youtube.com/watch?v=s8zE-WNA6os&feature=autoplay&list=FLkSdA7h8oGPP6cyX5hGE9cQ&lf=plpp_video&playnext=2
цитирай
45. lozan150 - Малък анализ,добронамерен.
08.01.2012 12:42
Момичета, момичета, не правите адекватен анализ на стихотворението.Това стихотворение е един горчив плач на един мъж , автора - Дамян Дамянов към неговата любима, предполага се към съпругата си, с която както се установи след неговата смърт, много му е било тежко.
Героят идва и събужда любимата си заради своята самота, самичък, " защото душата му се стяга от полуда " за да и разкаже една приказка след което той много желае тя да си извлече поука и да го стопли най- после с любов,но...
" Но ти заспа , а тъй ми е студено,
туй приказно момиче,где е то ?
То стоплило разбойникът, а мене
ти никога не стопли тъй, защо "
Това е една деликатна изповед на един отчаяния съпруг,самотния, който никога не получава и най- малка ласка от половинката си с която живее.
Ето защо, това стихотворение може да бъде любимо на отчаяните хора и то мъжете, които не получават в живота си никаква топлина от половинките си,но не и на млади момичета.
цитирай
46. ckarlet - 45. Eliana - Любима 'приказка',благодаря!
08.01.2012 12:59
eliana написа:
Ето нещо от Е.Евтимов -из ''Любовта е детство''

Любовта е детство. Аз сега
искам мост за тебе да направя
и онази шарена дъга,
грейнала над южните морави.
Премини по моста, премини –
...давам ти земята за наследство.
Няма никой да ме обвини,
че те лъжа. Любовта е детство.''
..................................................... Хубав неделен ден,ckarlet!

http://www.youtube.com/watch?v=s8zE-WNA6os&feature=autoplay&list=FLkSdA7h8oGPP6cyX5hGE9cQ&lf=plpp_video&playnext=2


Благодаря ти, че ми припомни това хубаво стихотворение на Е. Евтимов, Eliana! Той също се нарежда в моята класация с любими творби! Очаквах и някой да сподели и La Traviata (Giuseppe Verdi) или нещо подобно!
Прекрасна си! Очарователен ден ти желая, миличка!
цитирай
47. ckarlet - 46. Lozan150 - Малък анализ,добронамерен.
08.01.2012 13:06
lozan150 написа:
Момичета, момичета, не правите адекватен анализ на стихотворението.Това стихотворение е един горчив плач на един мъж , автора - Дамян Дамянов към неговата любима, предполага се към съпругата си, с която както се установи след неговата смърт, много му е било тежко.
Героят идва и събужда любимата си заради своята самота, самичък, " защото душата му се стяга от полуда " за да и разкаже една приказка след което той много желае тя да си извлече поука и да го стопли най- после с любов,но...
" Но ти заспа , а тъй ми е студено,
туй приказно момиче,где е то ?
То стоплило разбойникът, а мене
ти никога не стопли тъй, защо "
Това е една деликатна изповед на един отчаяния съпруг,самотния, който никога не получава и най- малка ласка от половинката си с която живее.
Ето защо, това стихотворение може да бъде любимо на отчаяните хора и то мъжете, които не получават в живота си никаква топлина от половинките си,но не и на млади момичета.


Всеки има право на мнение, Lozan150! Но със сигурност не правим анализ на това прекрасно стихотворение на Д. Дамянов:) Идеята е всеки да сподели нещо любимо, с което е бил докоснат или се е докоснал в определен момент от живота си. Но дори и да решим да направим такъв, нека да започнем с това, че една любов може да направи чудеса и обрат дори в душата на един разбойник:)) И той да стане по-добър...Нека да го приемем като стимул за нещо много красиво, което можем да пожелаем да ни се случи в живота! Да го погледнем и от тази страна. Но има и тази отчаяност, която е молба за нежност, и която може би пропускаме да дадем на любимите хора в това забързано ежедневие. Ако искаш сподели нещо твое, което да чуем, прочетем или разгледаме. Моля те, опитай се да се забавляваш!
Снежен и много романтичен ден ти желая, Lozan150! Ще ми бъде интересно да споделиш нещо и ти!

цитирай
48. mona - И от мен нещо любимо на Дамян Дамянов:
08.01.2012 13:46
• * *
Едно момиче ходи по брега.
Лицето му не виждам отдалече,
ала долавям някаква тъга
в походката му и във тази вечер.
Със елегични стъпки то върви.
И сякаш подир себе си развързва
и мята върху здрачните треви
една кордела от любовен въздух.
Момичето я пръсва със ръка
и аз се мъча да й хвана края.
Едно момиче и една тъга.
Тъга по нещо. По какво - не зная.
Ах, кой ли би могъл да разбере
момичето с тъгата мълчалива!
... Едно момиче и едно море...
И сянката, която си отива...
Изпращам ги с очи във вечерта
и мисля: туй, което отминава,
не е ли всъщност моята мечта,
която вечно гоня през света
дори без сам и аз да я познавам?
("Ти приличаш на моя сълза", 1969)

Благодаря за споделената приказка! :)
цитирай
49. silwiqna - :)))
08.01.2012 13:55
И аз обичам Дамян Дамянов! И много често си го чета - 'Иска ми се да живея' - там е събрано почти всичко негово! И тази 'Приказка' я има и много ми харесва!
цитирай
50. ckarlet - 49. Мona - И от мен нещо любимо на Дамян Дамянов:
08.01.2012 13:57
mona написа:
• * *
Едно момиче ходи по брега.
Лицето му не виждам отдалече,
ала долавям някаква тъга
в походката му и във тази вечер.
Със елегични стъпки то върви.
И сякаш подир себе си развързва
и мята върху здрачните треви
една кордела от любовен въздух.
Момичето я пръсва със ръка
и аз се мъча да й хвана края.
Едно момиче и една тъга.
Тъга по нещо. По какво - не зная.
Ах, кой ли би могъл да разбере
момичето с тъгата мълчалива!
... Едно момиче и едно море...
И сянката, която си отива...
Изпращам ги с очи във вечерта
и мисля: туй, което отминава,
не е ли всъщност моята мечта,
която вечно гоня през света
дори без сам и аз да я познавам?
("Ти приличаш на моя сълза", 1969)

Благодаря за споделената приказка! :)


Радвам се, че и ти се включи със любимо стихотворение, Мони! Оказа се, че доста хора харесваме поезията на Дамян Дамянов:)

цитирай
51. ckarlet - 50. Silwiqna - :)))
08.01.2012 14:06
silwiqna написа:
И аз обичам Дамян Дамянов! И много често си го чета - 'Иска ми се да живея' - там е събрано почти всичко негово! И тази 'Приказка' я има и много ми харесва!


Благодаря, Силви, за споделеното! Обичам да чета стихове. Имам много любими и от съвременни автори. И Ведрин е от любимите ми и съжалявам, че си изтри блога. Неговите стихове обгръщат с много любов, нежност и светлина.
Прекрасен ден!
цитирай
52. silwiqna - :)))
08.01.2012 14:08
Благодаря! Желая и на теб много хубав ден!
цитирай
53. karaiany - И мъдро и вълшебно . Е как иначе - Да...
08.01.2012 14:11
И мъдро и вълшебно.
Е как иначе - Дамянов ! :)))
цитирай
54. ckarlet - 53. Silwiqna - :)))
08.01.2012 14:12
silwiqna написа:
Благодаря! Желая и на теб много хубав ден!


Благодаря, Силви!:))
цитирай
55. ckarlet - 54. Кaraiany - И мъдро и вълше6но. Е как иначе - Да...
08.01.2012 14:15
karaiany написа:
И мъдро и вълшебно.
Е как иначе - Дамянов ! :)))


Да, така е, Кaraiany, вълшебство е всичко, което ни докосне по този фин начин!
Благодаря ти!
цитирай
56. makont - Малко е нужно, а да се почувстваш специален,
08.01.2012 15:13
обичан. Една топла дума, жест. Наистина красиво и прочувствено е днес при теб. Изпращам ти есмивка и пожелание за лека и спорна седмица!
цитирай
57. ckarlet - 57. Мakont - Малко е нужно, а да се почувстваш специален,
08.01.2012 15:22
makont написа:
обичан. Една топла дума, жест. Наистина красиво и прочувствено е днес при теб. Изпращам ти усмивка и пожелание за лека и спорна седмица!


Благодаря ти за топлия коментар, Мая! Наистина колко малко му трябва на човек, за да усети онзи живец вътре в него...
Спорна и много успешна семица и за теб, миличка!
цитирай
58. daan - :)
08.01.2012 15:24
PREUBAVO:)
SRDECNI POZDAVI:))))
цитирай
59. ckarlet - 59. Daan - :)
08.01.2012 15:27
daan написа:
PREUBAVO:)
SRDECNI POZDAVI:))))


Ех, Дани, трябваше да споделиш с нас с какво запълваш и от какво се вълнуваш през свободното си време, или пък нещо интересно, което би се харесало и на нас:))
Приятно е, че и ти се присъедини към компанията! Хубава вечер от мен!
цитирай
60. comfy - !!!
08.01.2012 15:53
...

Поздрави,
к.к.
цитирай
61. inel379 - Любима творба!
08.01.2012 16:24
Ако знаеш само колко нежно звучи като песен!
Учениците ми много я обичат!
Хубава неделна вечер, мила!
цитирай
62. ckarlet - 61. Сomfy - !!!
08.01.2012 16:24
comfy написа:
...

Поздрави,
к.к.


Много ме зарадва с присъствието си, но защо и ти не сподели нещо любимо, приятелю Сomfy! Впечатленията ми от теб са, че имаш разностранни интереси и си личност, от която можем да научим или да си припомним интересни неща:)
Нежна вечер ти желая!
цитирай
63. planinitenabulgaria - За постинга:
08.01.2012 16:27
Брависимо за прекрасния постинг, Вдъхновено момиче!
Приеми един поздрав и от мен - Триото за пиано, виола и кларинет от Моцарт с номер по Кьохел К498.
Поздрави,
Коста
цитирай
64. ckarlet - 62. Inel379 - Любима творба!
08.01.2012 16:29
inel379 написа:
Ако знаеш само колко нежно звучи като песен!
Учениците ми много я обичат!
Хубава неделна вечер, мила!


Никога не съм чувала това стихотворение под формата на песен, Inel379.
Не се и съмнявам, че дори и тогава носи голяма наслада!
Благодаря ти!
цитирай
65. ckarlet - 64. Рlaninitenabulgaria - За постинга:
08.01.2012 16:31
planinitenabulgaria написа:
Брависимо за прекрасния постинг, Вдъхновено момиче!
Приеми един поздрав и от мен - Триото за пиано, виола и кларинет от Моцарт с номер по Кьохел К498.
Поздрави,
Коста


Много ме усмихна, Рlaninitenabulgaria! Ти си ценител на класиката!
Поздрави и благодаря, че прочете постинга!
цитирай
66. dbi - Щастлива Нова година, Скарлет !!!
08.01.2012 19:05
Поздрав !
http://www.vbox7.com/play:aff891cb3e?r=google
цитирай
67. mt46 - Привет, Скарлет!
08.01.2012 19:11
"Приказка" е класика в нашата любовна лирика... Някога имаше бардовска песен по този текст...
цитирай
68. ckarlet - 67. Dbi - Щастлива Нова година, Скарлет !!!
08.01.2012 19:24
dbi написа:
Поздрав !
http://www.vbox7.com/play:aff891cb3e?r=google


О, кой бил тук:)) Къде се изгуби, Dbi!
Щастлива и за теб да е 2012 година! И нека всички твои желания в Новогодишната нощ се сбъднат!
Много благодаря и за Dire Straits - Sultans Of Swing! Как ме зарадва само!
цитирай
69. ckarlet - 68. Мt46 - Привет, Скарлет!
08.01.2012 19:29
mt46 написа:
"Приказка" е класика в нашата любовна лирика... Някога имаше бардовска песен по този текст...


Да, Inel379 също спомена за песен, но аз не съм я чувала!:)
Прекрасна вечер, Мt46! Благодаря ти, че разгледа постинга и коментира!
цитирай
70. neprosvet - Позабравено стихотворение на незабравимия Дамян дамянов!
08.01.2012 21:23
Благодаря ти, мила Скарлет, че ми го припомни.
Какво обичам? Хубавата книга и...ДЕЦАТА, естествено...
Много здраве и любов! Хубави преживявания през цулата 2012година, приятелче!:)))
цитирай
71. musicriver - Скарлет, прегръдки от мен!
08.01.2012 22:26
Пускам ти клипчето от отговора в моя блог и тук :
http://www.youtube.com/watch?v=Gcpm8eOurJ4

.... и спокойна нощ!:)
цитирай
72. ckarlet - 71. Neprosvet - Позабравено стихотворение на незабравимия Дамян Дамянов!
08.01.2012 22:44
neprosvet написа:
Благодаря ти, мила Скарлет, че ми го припомни.
Какво обичам? Хубавата книга и...ДЕЦАТА, естествено...
Много здраве и любов! Хубави преживявания през цялата 2012 година, приятелче!:)))


Искаше ми се да узная любимата ти книга, която е изпълнила душата ти и би я препоръчала и на нас, миличка:) А децата си остават най-голямото съкровище и смисъл на живота...Да са ви живи и здрави! И много щастлива 2012 г. за цялото ти семейство!
цитирай
73. ckarlet - 72. Мusicriver - Скарлет, прегръдки от мен!
08.01.2012 22:46
musicriver написа:
Пускам ти клипчето от отговора в моя блог и тук :
http://www.youtube.com/watch?v=Gcpm8eOurJ4

.... и спокойна нощ!:)


Отличен избор и съчетание на стих и музика, Мusicriver!
Звездна и спокойна да е и за теб нощта!
цитирай
74. magicktarot - Прекрасен постинг, Скарлет!
09.01.2012 01:15
Няма нищо по-хубаво от споделената красота. Аз имам голям брой обичани и любими неща - книги, някои филми, дейности, развлечения. Не бих могла да изброя всичко! :)
Ето една любима песен - What a Wonderful World на Луис Армстронг:
http://www.youtube.com/watch?v=m5TwT69i1lU

Поздрави и успешна седмица!
цитирай
75. ckarlet - 75. Мagicktarot - Прекрасен постинг, Скарлет!
09.01.2012 07:59
magicktarot написа:
Няма нищо по-хубаво от споделената красота. Аз имам голям брой обичани и любими неща - книги, някои филми, дейности, развлечения. Не бих могла да изброя всичко! :)
Ето една любима песен - What a Wonderful World на Луис Армстронг:
http://www.youtube.com/watch?v=m5TwT69i1lU

Поздрави и успешна седмица!


Добро утро, Мagicktarot! Изключително ме зарадва факта, че и ти отвори виртуалните врати на блогчето ми, за да споделиш своята любима песен, мила!
Белоснежна, спорна и изпълненан с красиви мигове седмица!
цитирай
76. vostroto - Здравей, Скарлет!:)
09.01.2012 10:13
Хъбаво е и стихотворението, и песента:)
Едно поздравче от мен с нещо любимо:

http://www.youtube.com/watch?v=S_E2EHVxNAE&feature=related
Хубав ден!:)
цитирай
77. mariani - Привет,
09.01.2012 10:54
приятелко :)
Чудесен постинг за начало на работната ми седмица :)
Поздравявам те: http://www.youtube.com/watch?v=V1OC_XmeIck&feature=related
Усмихната седмица ти пожелавам
цитирай
78. henzelski - Ами
09.01.2012 11:43
да споделя тогава, че ти си приказна, скъпа приятелко! :)
цитирай
79. fatmin - Privet ,
09.01.2012 12:05
Skapa Ckarlet pozdavqm te ! Ti si chudesna !! Uspeshna sedmica s hubavi emocii ti pojelavam, Pozdravi na semeystvoto ti i pregradki za teb !
цитирай
80. scarlety - Харесвам
09.01.2012 17:06
всичко от Дамян Дамянов! Ето и едно мое любимо стихче от Камелия Кондова,поетеса,която също много обичам!

Самопризнания от Оня свят

Откакто във очите ви съм трън -
започнах да си мисля за вината.
Признавам си: виновна съм ,че вън
и тази нощ съблича се луната.

Виновна съм за тази голота.
Виновна съм, че всъщност е красива.
Виновна съм и още за това -
че край оградите расте коприва.

Виновна съм, че като падне дъжд -
чадърите нарочно се повреждат.
И че живея с най-добрия мъж.
И че в съня му късен се оглеждам.

Виновна съм за лудите коне -
препусналите из живота мисли.
И за това - че ще родя дете.
И затова - че дяволски го искам!

Виновна съм за есенния звук -
когато през годините ви мине.
виновна съм - като се счупи чук,
попаднал във ръцете на убиец.

Виновна съм за всеки свой куплет.
(Освен това - за всеки земен корен...)
Спокойно спете! - всичко е наред -
сега... когато имате Виновен.

Поздрави за прекрасния постинг,Скарлет!:)
цитирай
81. ckarlet - 77. Vostroto - Здравей, Скарлет!:)
09.01.2012 18:13
vostroto написа:
Хъбаво е и стихотворението, и песента:)
Едно поздравче от мен с нещо любимо:

http://www.youtube.com/watch?v=S_E2EHVxNAE&feature=related
Хубав ден!:)


Великолепен поздрав, Vostroto! И аз много харесвам тази песен! Благодаря ти!
цитирай
82. ckarlet - 78. Мariani - Привет,
09.01.2012 18:15
mariani написа:
приятелко :)
Чудесен постинг за начало на работната ми седмица :)
Поздравявам те: http://www.youtube.com/watch?v=V1OC_XmeIck&feature=related
Усмихната седмица ти пожелавам


Привет, Мariani! И тоят избор е чудесен! Радвам се, че за всеки по малко научих от този постинг! Успешна да е седмицата и за теб, мила!
цитирай
83. ckarlet - 79. Henzelski - Ами
09.01.2012 18:17
henzelski написа:
да споделя тогава, че ти си приказна, скъпа приятелко! :)


Хей, Краси, много ме усмихна, приятелю:))
Приказна и много красива вечер ти желая!
цитирай
84. ckarlet - 80. Fatmin - Privet ,
09.01.2012 18:19
fatmin написа:
Skapa Ckarlet pozdavqm te ! Ti si chudesna !! Uspeshna sedmica s hubavi emocii ti pojelavam, Pozdravi na semeystvoto ti i pregradki za teb !


Привет, миличка! Отдавна не си ми гостувала и се притесних за теб!
Надявам се от работа да нямаш време за блогчето, а не по други причини! И ти си прекрасна! Знаеш, че е така! Поздрави от сърце и на твоето семейство, мила Фатмин!
цитирай
85. ckarlet - 81. Scarlety - Харесвам
09.01.2012 18:23
scarlety написа:
всичко от Дамян Дамянов! Ето и едно мое любимо стихче от Камелия Кондова,поетеса,която също много обичам!

Самопризнания от Оня свят

Откакто във очите ви съм трън -
започнах да си мисля за вината.
Признавам си: виновна съм ,че вън
и тази нощ съблича се луната.

Виновна съм за тази голота.
Виновна съм, че всъщност е красива.
Виновна съм и още за това -
че край оградите расте коприва.

Виновна съм, че като падне дъжд -
чадърите нарочно се повреждат.
И че живея с най-добрия мъж.
И че в съня му късен се оглеждам.

Виновна съм за лудите коне -
препусналите из живота мисли.
И за това - че ще родя дете.
И затова - че дяволски го искам!

Виновна съм за есенния звук -
когато през годините ви мине.
виновна съм - като се счупи чук,
попаднал във ръцете на убиец.

Виновна съм за всеки свой куплет.
(Освен това - за всеки земен корен...)
Спокойно спете! - всичко е наред -
сега... когато имате Виновен.

Поздрави за прекрасния постинг,Скарлет!:)


Не бях чела това хубаво стихотворение от Камелия Кондова, Scarlety! Приятно ми стана, че го сподели! Беше истинско удоволствие да го прочета, миличка!
Прекрасна вечер изпълнена с много топлота и нежност!
цитирай
86. dolsineq - За много години, Скарлет! За теб е ...
09.01.2012 22:38
За много години, Скарлет! За теб е това хубаво танго: http://www.youtube.com/watch?v=7FDXPYE0nVw
цитирай
87. qbylkovcvqt - Честита Нова година! Здрава, вл...
10.01.2012 00:38
Честита Нова година! Здрава, влюбена и щастлива! Нека е богата на приказни емоции и много романтика! :)
цитирай
88. erato7 - Имам толкова много любими стихове, ...
10.01.2012 02:45
Имам толкова много любими стихове, но ще ти цитирам едно на Евтим Евтимов:

Аз всички радости на тебе дадох,
аз всички песни с тебе споделих,
аз всички пътища по теб изстрадах,
аз всички дни на тебе посветих.

Аз всички удари след теб събирах -
душата ми едва не изгоря...
И ако трябва утре да избирам,
отново тебе аз ще избера.
цитирай
89. ckarlet - 87. Dolsineq - За много години, Скарлет! За теб е ...
10.01.2012 07:39
dolsineq написа:
За много години, Скарлет! За теб е това хубаво танго: http://www.youtube.com/watch?v=7FDXPYE0nVw


Добро утро, Dolsineq! Какво по-хубаво от това да започнем денят си с нещо толкова красиво!
Успешен ден, спорна и усмихната седмица и много щастлива 2012 година!
цитирай
90. ckarlet - 88. Qbylkovcvqt - Честита Нова година! Здрава,
10.01.2012 07:42
qbylkovcvqt написа:
Честита Нова година! Здрава, влюбена и щастлива! Нека е богата на приказни емоции и много романтика! :)


Добре си дошла и ти, Qbylkovcvqt! Нека има романтика в живота ни, за да се чувстваме специални, обичани и единствени:)
Благодаря ти, че се отби! Щастлива и за теб Нова година!
цитирай
91. ckarlet - 89. Еrato7 - Имам толкова много любими стихове, ...
10.01.2012 07:46
erato7 написа:
Имам толкова много любими стихове, но ще ти цитирам едно на Евтим Евтимов:

Аз всички радости на тебе дадох,
аз всички песни с тебе споделих,
аз всички пътища по теб изстрадах,
аз всички дни на тебе посветих.

Аз всички удари след теб събирах -
душата ми едва не изгоря...
И ако трябва утре да избирам,
отново тебе аз ще избера.


Благодаря ти, че ми припомни това хубаво стихотворение на Е. Евтимов, миличка! Приятно ми е, когато опознавам и частица от всеки, който коментира при мен! Едно такова предпочитание ми говори много за душата на човека!
Прекрасен и много усмихнат ден, мила Еrato7!
цитирай
92. shaffi - най-добре да се замълчи и
10.01.2012 21:03
усетим тръпката от музика и слово!чудесно е !
цитирай
93. ckarlet - 93. Shaffi - най-добре да се замълчи и
10.01.2012 21:29
shaffi написа:
усетим тръпката от музика и слово!чудесно е !


Радвам се, че ти допадна моят избор, Shaffi!
Благодаря ти!
цитирай
94. veninski - Изключително интересен постинг, ...
11.01.2012 08:55
Изключително интересен постинг, Скарлет! Само ме учудва откъде се взе този отрицателен глас? Може би някой не харесва любовна лирика и балади? Или го прави по-добре от Дамян Дамянов и Майкъл Болтън?
Аз обаче изключително много харесвам и песните на единия, и чувствената поезия на другия. Но ще предложа нещо различно:



ИЗПЯТА ПЕСЕН

Песента ти, казват, е изпята —
някакви младоци онзи ден.
И ме гледат те през очилата
с розови стъкла: „Абориген!“

Да, момчета, младостта отмина.
Сякаш вчера бях красив и млад.
Повече от петдесет години
мен ме има в този южен град.

Тук съм побеждавал и съм губил,
бил съм вдъхновен, обезверен.
Майките ви някога съм любил,
питайте ги — спомнят си за мен.

Накъдето тръгнали сте, аз се
връщам вече - с бялата коса.
Стадо от илюзии съм пасъл,
но трева отдавна не паса.

И не се оплаквам от съдбата,
тя за мен не беше празен звук.
Като вашта песничка. Изпята -
преди още да сте пели тук.

Таньо Клисуров



МЪЖЪТ НА ПЕТДЕСЕТ

Мъжът на петдесет без страх разбира,
че повечето път е извървян,
че вече е в последната квартира
на този свой живот; не е пиян
от виното на млади обещания,
а трезвен и понякога суров —
не бърка мимолетните желания
с едничката, съдбовната любов.

Мъжът на петдесет по-нараним е,
обидата преглъща трудно той.
И не прежалва лесно чест и име,
не прави често в пътя си завой;
недоверчив е към прибързаната слава,
страни от амбициозния глупак…
Той няма време вече да прощава,
да се разделя и да почва пак.

Мъжът на петдесет е стара служба:
изял си е войнишката чорба
и вече опит чужд не му е нужен
да разбере, че всичко е борба,
че хляб и свобода, и идеали
не се постигат с кротост и покой.
Мъжът на петдесет не чака жалост,
а безпощадност от живота свой.

Таньо Клисуров
цитирай
95. ckarlet - Благодаря ти, че винаги обръщаш ...
11.01.2012 17:55
Благодаря ти, че винаги обръщаш внимание и на най-малките детайли в постинга ми, приятелю от Родопите! Може би си прав, че някой навярно не харесва любовна лирика или балади, или пък нещо друго го е подразнило и затова е сложил отрицателния глас. Но това си е негов избор и право:))
По-важното е, че узнах за всеки един от коментиращите тук по малко от неговите предпочитания. Не бях чела много от творчеството на Таньо Клисуров, но сега разбирам, че съм пропуснала нещо уникално... От теб винаги може човек да научи много, и се радвам, че си сред моите приятели! Благодаря ти от сърце за прекрасния коментар!
цитирай
96. katan - Имаме сходни вкусове, мила Скарлет:).
12.01.2012 18:56
"Приказка" на Д.Д. дълги години беше любимото ми стихотворение, което обичах да рецитирам на един човек /аз съм добър рецитатор:)/.
После нещата се промениха. Но никога не мога да отмина с безразличие и спомен "ПРИКАЗКА".
В комбинация с тази балада, стихотворението сякаш оживява.
Благодаря за минутите тук.
Прегръщам те с обич.
цитирай
97. ckarlet - 97. Кatan - Имаме сходни вкусове, мила Скарлет:).
12.01.2012 19:14
katan написа:
"Приказка" на Д.Д. дълги години беше любимото ми стихотворение, което обичах да рецитирам на един човек /аз съм добър рецитатор:)/.
После нещата се промениха. Но никога не мога да отмина с безразличие и спомен "ПРИКАЗКА".
В комбинация с тази балада, стихотворението сякаш оживява.
Благодаря за минутите тук.
Прегръщам те с обич.


Колко много ме зарадва с коментара си и ти, мила Катя!
Усмихнах се, когато прочетох, че си рецитирала това хубаво стихотворение. И до днес зная наизуст всички любими стихове, както и този. Радвам се, че ти допадна моя избор и ти благодаря, че отдели време, за да го прочетеш!
Прегръщам те и аз с много обич и топлина!
цитирай
98. valben - А ето и нещо от мен:
13.01.2012 07:47
Когато в смъртен час смъртта ще те погали
да кажеш "Любих аз, за нищо аз не жаля"
И нека в любовта раняван си без жал,
но всичко на света за нея ти би дал.
Алфред Дьо Мюсе
цитирай
99. ckarlet - 99. Valben - А ето и нещо от мен:
13.01.2012 07:51
valben написа:
Когато в смъртен час смъртта ще те погали
да кажеш "Любих аз, за нищо аз не жаля"
И нека в любовта раняван си без жал,
но всичко на света за нея ти би дал.
Алфред Дьо Мюсе


Добро утро, Valben! Навярно всеки би желал да може да каже тези хубави слова някой ден!
Благодаря ти, че и ти сподели нещо любимо!
Прекрасен зимен ден!
цитирай
100. veninski - Скарлет, не знам дали го знаеш, но си ...
16.01.2012 19:56
Скарлет, не знам дали го знаеш, но си мнооого богат човек. И бързам веднага да кажа, че никога не съм надниквал в банковите ти сметки:))) Само тук. В твоето "скромно блогче", както обичаш да казваш.

Имаш много приятели. Поздравления!

За мен е чест, че съм между тях!!!
цитирай
101. ckarlet - 101. Veninski - Скарлет, не знам дали го знаеш, но си ...
16.01.2012 20:51
veninski написа:
Скарлет, не знам дали го знаеш, но си мнооого богат човек. И бързам веднага да кажа, че никога не съм надниквал в банковите ти сметки:))) Само тук. В твоето "скромно блогче", както обичаш да казваш.

Имаш много приятели. Поздравления!

За мен е чест, че съм между тях!!!


С глас ме накара да се смея, приятелче от Родопите!:))
Ако се съди по банковите ми сметки, без бой си признавам - не съм богат човек:))) Иначе много правилно си доловил - във виртуала и реала съм може би милиардерка:))) Благодаря ти от сърце за коментара! За мен също е чест, че съм сред твоите приятели!

П.П. Имаш изключително фин хумор, свидни ми приятелю! Разведри ме. Благодарности от сърце!
цитирай
102. blagovestie - Странно нещо са мислите. И спомените, Скарлетче. Идеите :))
19.01.2012 17:52
Ще пейстна откъс от една моя бележка от Фейса:

"Заспиваш ли?...
от Lyudmila на 8 декември 2011 г. в 16:55

Не е за вярване и още не мога да си разтълкувам причините, но помня тази песен (има си мелодия, подобна на "Къщата на изгряващото слънце" - от там се сетих в момента), била съм на около 7 - 8 годишна възраст, когато ми я пееше батко, свирейки на китара. Тогава той още не се беше пропил. Беше още... нормален...

И до ден днешен помня трудно наизуст, не знам гладко текста на нито една песен, но тази я знам. Дума по дума... Не знам кой е авторът й, така че ще подредя стиховете по мое усмотрение... Ето я: ..."

ПП: И от тогава тази песен ме преследва...
ПП 2: Прегръдки, мила! :)))
цитирай
103. ckarlet - 103. Вlagovestie - Странно нещо са мислите. И спомените, Скарлетче. Идеите :))
19.01.2012 18:05
blagovestie написа:
Ще пейстна откъс от една моя бележка от Фейса:

"Заспиваш ли?...
от Lyudmila на 8 декември 2011 г. в 16:55

Не е за вярване и още не мога да си разтълкувам причините, но помня тази песен (има си мелодия, подобна на "Къщата на изгряващото слънце" - от там се сетих в момента), била съм на около 7 - 8 годишна възраст, когато ми я пееше батко, свирейки на китара. Тогава той още не се беше пропил. Беше още... нормален...

И до ден днешен помня трудно наизуст, не знам гладко текста на нито една песен, но тази я знам. Дума по дума... Не знам кой е авторът й, така че ще подредя стиховете по мое усмотрение... Ето я: ..."

ПП: И от тогава тази песен ме преследва...
ПП 2: Прегръдки, мила! :)))


Здравей, мила Люси! Колко много и все съкровени неща си споделила от душата си! След всичко изписано ми ставаш още по-скъпа и свидна! Аз като песен нямам спомен да сум чувала текста, но от дете го зная наизуст...
Прегръщам си те силно и аз, миличка! И благодаря, че се отби! Твоята визита е специална за мен!
цитирай
104. priqtel12 - Любимо и за мен!
30.01.2012 21:07
Благодаря за удоволствието!
цитирай
105. ckarlet - 105. Рriqtel12 - Любимо и за мен!
31.01.2012 07:39
priqtel12 написа:
Благодаря за удоволствието!


Добро утро, Иве! Приятно ме изненада с коментара си!
Усмихнат ден и топлина в душата!
цитирай
106. kostadinovd - ПОЗДРАВИ СКАРЛЕТ !
31.01.2012 20:24
Чудесен постинг си направила !
цитирай
107. ckarlet - 107. Кostadinovd - ПОЗДРАВИ СКАРЛЕТ !
01.02.2012 07:31
kostadinovd написа:
Чудесен постинг си направила !


Благодаря ти, морски приятелю!
Прекрасен и усмихнат ден, въпреки минусовите температури!:)
цитирай
108. zvezdichka - Стихове с дълбок
13.02.2012 18:49
смисъл си публикувала Скарлет! Винаги има с какво да зарадваш посетителите на твоя блог!
Относно любимостите имам много!

Но ще публикувам едно стихотворение на Надя Кехлибарева, което е свързано с едно от най-любимите ми - моят любим:

НАДЕЖДА

Пиши ми, мой мили, пиши ми
Пет ласкави думи на бялата страница
Във всяка от тях
усмивка да има-
да млъкнат в сърцето ми раните.

Пиши ми , мой скъпи, пиши ми
Три думи само
за мен намери.
И трите - неповторими.
И трите - добри.

Пиши ми, мой свиден, пиши ми.
Две думи. Защо са ми повече?
Да кажа: свърши се зимата.
Със сладка сълза да заплача отново.

Единствен мой, хайде, пиши ми.
Надраскай на бялата книга
единствена дума - своето име.
Дори и това ми стига.

Поздрави!
цитирай
109. ckarlet - 109. Zvezdichka - Стихове с дълбок
14.02.2012 18:13
zvezdichka написа:
смисъл си публикувала Скарлет! Винаги има с какво да зарадваш посетителите на твоя блог!
Относно любимостите имам много!

Но ще публикувам едно стихотворение на Надя Кехлибарева, което е свързано с едно от най-любимите ми - моят любим:

НАДЕЖДА

Пиши ми, мой мили, пиши ми
Пет ласкави думи на бялата страница
Във всяка от тях
усмивка да има-
да млъкнат в сърцето ми раните.

Пиши ми , мой скъпи, пиши ми
Три думи само
за мен намери.
И трите - неповторими.
И трите - добри.

Пиши ми, мой свиден, пиши ми.
Две думи. Защо са ми повече?
Да кажа: свърши се зимата.
Със сладка сълза да заплача отново.

Единствен мой, хайде, пиши ми.
Надраскай на бялата книга
единствена дума - своето име.
Дори и това ми стига.

Поздрави!


Колко мил и съкровен коментар си направила, миличка!
Не бях чела това хубаво стихотворение! Благодаря ти от сърце!
цитирай
110. iliada3 - Заслужено си събрала Скали толкова ...
23.02.2012 20:52
Заслужено си събрала Скали толкова коментари и толкова много гласове стози пост.Съчетанието - силен текст на песен и чудесен стих ,който по нищо не му отстъпва не могат да оставят човек равнодушен.
Хубаво е !
Поздрави!
цитирай
111. ckarlet - 111. Анонимен - Заслужено си събрала Скали толкова ...
24.02.2012 17:33
анонимен написа:
Заслужено си събрала Скали толкова коментари и толкова много гласове стози пост.Съчетанието - силен текст на песен и чудесен стих ,който по нищо не му отстъпва не могат да оставят човек равнодушен.
Хубаво е !
Поздрави!


Анонимен, странно е, защо си излязъл така, имам модерация:)
Какво да кажа, може би освен това, което си написал е и защото нямам много време да публикувам често:) И коментиращите става много:))
Приятно ме изненада и ти благодаря! Прекрасна вечер ти желая!
цитирай
112. ivankalilova - ЧЕСТИТА БАБА МАРТА!:)))))))))))))))))
01.03.2012 20:08
Мартеница пращам надалече нишка от живота във дома, бяла като вишната на двора и червена - сила на кръвта.
цитирай
113. ckarlet - 113. Ivankalilova - ЧЕСТИТА БАБА МАРТА!:)))))))))))))))))
02.03.2012 19:13
ivankalilova написа:
Мартеница пращам надалече нишка от живота във дома, бяла като вишната на двора и червена - сила на кръвта.


Честита Баба Марта и на теб, Мила Ваня!!! Честити да са и предстоящите пролетни празници!
Съжалявам, че нямах време, за да закича отново на всички мои приятели тук по една мартеничка! Много здраве и късмет за цялото ти семейство!
Благодаря ти, че не си ме забравила и на този ден!
цитирай
114. kostadinovd - ЧЕСТИТА БАБА МАРТА И ОТ МЕН !
02.03.2012 19:38
Пожелавам ти много прекрасни дни този месец ! Чудесна си !
цитирай
115. ckarlet - 115. Кostadinovd - ЧЕСТИТА БАБА МАРТА И ОТ МЕН !
02.03.2012 20:58
kostadinovd написа:
Пожелавам ти много прекрасни дни този месец ! Чудесна си !


Жив и здрав да си, Костадинов!
Честита Баба Марта и на теб!
цитирай
116. monna1 - КЪДЕ СИ СЛЪНЧЕВА СКАРЛЕТ?!
08.03.2012 14:54
ПРАЗНИЧНО И СВЕТЛО ДА ТИ Е В ДУШАТА, МИЛА МОЯ!
ПРЕГРЪДКА!
цитирай
117. alexs - Честит 8-ми март! С пожелания за ...
08.03.2012 16:33
Честит 8-ми март! С пожелания за много щастие и здраве !
цитирай
118. ka4ak - Скарлет,с Обич!:)))
08.03.2012 17:32
ka4ak.blog.bg/politika/2010/03/08/jenite-prekrasni-ste.506687
цитирай
119. kostadinovd - ЧЕСТИТ ОСМИ МАРТ !
08.03.2012 17:52
Много весели моменти в днешния празничен ден !
цитирай
120. ckarlet - 117. Мonna1 - КЪДЕ СИ СЛЪНЧЕВА СКАРЛЕТ?!
09.03.2012 08:51
monna1 написа:
ПРАЗНИЧНО И СВЕТЛО ДА ТИ Е В ДУШАТА, МИЛА МОЯ!
ПРЕГРЪДКА!


И на този ден бях ангажирана много, Мони. Благодаря ти за поздрава, миличка!
Много слънчеви и незабравими мигове, гарнирани с много любов и нежност ти пожелавам и аз!
цитирай
121. ckarlet - 119. Кa4ak - Скарлет,с Обич!:)))
09.03.2012 08:56
ka4ak написа:
ka4ak.blog.bg/politika/2010/03/08/jenite-prekrasni-ste.506687


Поздрав, излъчващ много нежност, Качак!
Благодаря ти!
цитирай
122. ckarlet - 120. Кostadinovd - ЧЕСТИТ ОСМИ МАРТ !
09.03.2012 08:58
kostadinovd написа:
Много весели моменти в днешния празничен ден !


Благодаря ти, Кostadinovd! Мило е, че не си ме пропуснал и ти да ме поздравиш!
Прекрасен ден ти желая!
цитирай
123. ckarlet - 118. Аlexs - Честит 8-ми март! С пожелания за ...
09.03.2012 12:30
alexs написа:
Честит 8-ми март! С пожелания за много щастие и здраве !


Благодаря ти, Аlexs! Дано да се сбъднат пожеланията ти!
Бъди и ти много щастлив!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930