Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: ckarlet
Категория: Тя и той
Прочетен: 2296927
Постинги: 228
Коментари: 8200
Гласове: 43134
Постинг
24.04.2013 21:24 - Турция
Автор: ckarlet Категория: Тя и той   
Прочетен: 15689 Коментари: 56 Гласове:
59


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

           Бях споменала, че ми предстои пътуване до чужбина.  Посетихме държавата на ориента. Случи се така, че бяхме точно  след празника на лалетата в Истанбул и Одрин. Бях очарована от  разнообразието на багри, зеленина  и приказно-красиви цветя. Нека заедно да се разходим и да изживеем това, което аз изживях.
Влизане в Истанбул. 

image
image

Синята Джамия

image

image

Хиподрума

image

Султански дворец  „Топкапъ“ с „Харема“

image

image

Църквата „Св. София“

image

image

Дворецът „Долмабахче“

image

image

image

image

image

image

След това разгледахме аквариума в Истанбул
image



image

image


image

image

image

Одрин
image

image

image

image

image

image



Гласувай:
59



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tutankhamon661 - ckarlet
24.04.2013 21:41

Искам още много такива постинги !!!


цитирай
2. monaliza121 - Поздрав, Скарлет!
24.04.2013 21:43
Чудесни снимки!:)
Мм, баклавичките как ги обичаммм:)))
цитирай
3. ckarlet - 1. Tutankhamon661 - ckarlet
24.04.2013 21:53
tutankhamon661 написа:

Искам още много такива постинги !!!



И аз си го пожелавам, Tutankhamon661:) Пожелавам го и на теб! Съжалявам, че не можах да покажа и частица от красотата на Истанбул. Нещо с качването на снимките отново ми създаде проблем. Исках да ви покажа и разходката ни по Босфора, Мраморно море и други красиви неща от Турция.
Благодаря ти, че разгледа! Хубава вечер!
цитирай
4. stefitopalova - Поздрави от мен:)
24.04.2013 22:03
Чудесно е.
цитирай
5. ckarlet - 2. Мonaliza121 - Поздрав, Скарлет!
24.04.2013 22:09
monaliza121 написа:
Чудесни снимки!:)
Мм, баклавичките как ги обичаммм:)))


Традиционното за Турция - локум и баклавички, Лизи:) Похапнахме си и ние, и всички близки и приятели. Жалко, че и вас няма как да почерпя:)
Прекрасна вечер ти желая!
цитирай
6. magnoliya - Прекрасни снимки от един красив ...
24.04.2013 22:21
Прекрасни снимки от един красив град!
Благодаря ти, че имахме възможност да се насладим на част от красотата му!
Поздрави!
цитирай
7. kasnaprolet9999 - Не съм ходила там и ми бе интересна ...
24.04.2013 22:59
Не съм ходила там и ми бе интересна тази разходка, искам още:)))
цитирай
8. monna - Чудесно, Скарлет!
24.04.2013 23:01
Сега ще започнеш да се връщаш и връщаш в този град.:)
И аз се каня пак да ходя, през май.
Хубава вечер!
цитирай
9. ishchel - Благодаря ти Скарлет
24.04.2013 23:21
за прекрасната разходка. Чудесни снимки! Много е красиво! Винаги съм искала да видя Истамбул, дай Боже някой ден да стане:) За сега се утешавам с баклавичките и другите сладки чудеса - тук също има турски магазини и от време на време се подслаждаме:) Ще чакам другите снимки, ако имаш проблем с качването, можеш да ги намалиш, евентуално.
Топли поздрави!
цитирай
10. ckarlet - 4. Stefitopalova - Поздрави от мен:)
25.04.2013 07:22
stefitopalova написа:
Чудесно е.


Трябва да призная, че не очаквах да видя тази красота, която всъщност видяхме. Заслужава си да се отиде до там:)
Хубав ден, Стефи!
цитирай
11. ckarlet - 6. Мagnoliya - Прекрасни снимки от един красив ...
25.04.2013 07:26
magnoliya написа:
Прекрасни снимки от един красив град!
Благодаря ти, че имахме възможност да се насладим на част от красотата му!
Поздрави!


Много красив град е Истанбул. Жалко, че не можах да кача снимки и от панорамната тераса на небостъргача "Сапфир". От там се вижда целия град като на длан. А колите, хората и сградите изглеждаха като детски играчки.
Приказен пролетен ден, Мagnoliya!
цитирай
12. ckarlet - 7. Кasnaprolet9999 - Не съм ходила там и ми бе интересна ...
25.04.2013 07:27
kasnaprolet9999 написа:
Не съм ходила там и ми бе интересна тази разходка, искам още:)))


И аз не бях ходила до там, Невенче, но си струва да се посети. Бяха ми разказвали за красотата на Истанбул, но аз бях резервирано настроена. Сега мога да кажа, че беше невероятно преживяване и зареждане.
Прекрасен ден, мила!
цитирай
13. ckarlet - 8. Мonna - Чудесно, Скарлет!
25.04.2013 07:32
monna написа:
Сега ще започнеш да се връщаш и връщаш в този град.:)
И аз се каня пак да ходя, през май.
Хубава вечер!


Нямам представа дали отново ще отида там, но ние не можахме да разгледаме и 1/3 от това, което може да се види, Мони. Затова направихме пълно посещение на всичко, което беше предложено, въпреки големите такси. Убийствени бяха като сума, но си казахме, че може да не ни се отдаде друга възможност пак да отидем до там и затова не сме жалили пари. Пожелавам ти приятно пребиваване там и незабравими емоции, Мони!
цитирай
14. ckarlet - 9. Ishchel - Благодаря ти Скарлет
25.04.2013 07:36
ishchel написа:
за прекрасната разходка. Чудесни снимки! Много е красиво! Винаги съм искала да видя Истамбул, дай Боже някой ден да стане:) За сега се утешавам с баклавичките и другите сладки чудеса - тук също има турски магазини и от време на време се подслаждаме:) Ще чакам другите снимки, ако имаш проблем с качването, можеш да ги намалиш, евентуално.
Топли поздрави!


Сигурна съм, че някой ден и ти ще отидеш, Ishchel. Пожелавам ти го от сърце. За мен беше изключително интересно да видя народ с друга религия и традиции, както и архитектура, която е впечатляваща. Никога не бях влизала в джамия. Те имат много такива. Архитектурата им е направо величествена, но нашите църкви вътре са по-красиви. Беше ми интересна да наблюдавам техните молитви и всичко, което извършват като ритуал.
Желая ти усмихнат ден, мила!
цитирай
15. slavimirgenchev1953 - Хубави мигове - безкрайни -
25.04.2013 08:44
си преживяла! И сигурно има още много, много! Снимки мога да гледам до откат!
цитирай
16. iliada - Чудесна виртуална разходка бе за ...
25.04.2013 08:50
Чудесна виртуална разходка бе за мен !Благодаря ,Скали!
цитирай
17. sande - Приказка от "Хиляда и една нощ" ...
25.04.2013 11:47
Благодаря, Скарлет, за приятните мигове сред тази красота.
цитирай
18. lubara - Поздрави, ckarlet!
25.04.2013 13:11
Красиво! И при нас ще стане така, нали ...
цитирай
19. henzelski - Великолепен постинг,
25.04.2013 15:07
скъпа приятелко, плюс чудесните снимки-приказки... :)
цитирай
20. chen - браво
25.04.2013 16:50
много е хубаво :)
цитирай
21. tili - Чудесен постинг
25.04.2013 18:02
и снимки! Върна ме няколко години назад, когато и ние се наслаждавахме на пролетния Истанбул. Качвай още, не се стискай ;)))
Привет, Скарлет!***
цитирай
22. ckarlet - 15. Slavimirgenchev1953 - Хубави мигове - безкрайни -
25.04.2013 18:14
slavimirgenchev1953 написа:
си преживяла! И сигурно има още много, много! Снимки мога да гледам до откат!


Така е, Slavimirgenchev1953! Чувствам се заредена с много положителна емоция. Ще се опитам да направя нещо по снимките, за да ви покажа Босфора, но не обещавам:)
Благодаря ти за топлия коментар!
цитирай
23. ckarlet - 16. Iliada - Чудесна виртуална разходка бе за ...
25.04.2013 18:15
iliada написа:
Чудесна виртуална разходка бе за мен !Благодаря ,Скали!


Винаги се радвам да споделя с вас моите приятни преживявания!
Благодаря ти, Iliada!
цитирай
24. ckarlet - 17. Sande - Приказка от "Хиляда и една нощ" ...
25.04.2013 18:16
sande написа:
Благодаря, Скарлет, за приятните мигове сред тази красота.


Да, особено в дворците на султана:))
Благодаря ти, Sande!
цитирай
25. ckarlet - 18. Lubara - Поздрави, ckarlet!
25.04.2013 18:18
lubara написа:
Красиво! И при нас ще стане така, нали ...


Надявам се в близките години да ги догоним, Lubara:)
Очаквах да си ходил до там и да обменим информация:)
Благодаря ти, че и ти разгледа!
цитирай
26. ckarlet - 19. Henzelski - Великолепен постинг,
25.04.2013 18:20
henzelski написа:
скъпа приятелко, плюс чудесните снимки-приказки... :)


Пожелавам от сърце и на теб, Краси, едно такова преживяване:) Не е невъзможно!
Благодаря ти, че отново си тук, приятелю!
цитирай
27. ckarlet - 20. Сhen - браво
25.04.2013 18:22
chen написа:
много е хубаво :)


Благодаря! Всъщност е още по-хубаво, Сhen! Дори ме е яд на себе си, че не можах да кача най-хубавите снимки.
цитирай
28. ckarlet - 21. Tili - Чудесен постинг
25.04.2013 18:23
tili написа:
и снимки! Върна ме няколко години назад, когато и ние се наслаждавахме на пролетния Истанбул. Качвай още, не се стискай ;)))
Привет, Скарлет!***


Тили, ще се опитам да направя нещо по въпроса:)) Радвам се, че и ти си била там и всъщност знаеш за какво говоря.
Благодаря ти, миличка!
цитирай
29. stela50 - Чудесни снимки, Скарлет ... приятна разходка
25.04.2013 19:01
сред красота и пролетна свежест...
Поздрав и хубава вечер !
цитирай
30. mt46 - Поздрав, Скарлет!
25.04.2013 20:10
Пожелавам ти още много интересни разходки!...
цитирай
31. megg - Много хубави снимки
25.04.2013 20:42
от едно чудесно пътуване! С удоволствие разгледах споделеното от Истанбул, сигурно е било много вълнуващо да вървиш в този красив град, да гледаш, да гледаш ... Била съм само в Одрин, и там ми хареса. Срещите ( реални и виртуални ) с други светове винаги са зареждащи.
Поздрав, Скарлет! И благодаря за разходката! :)
цитирай
32. makont - Зелено и красиво!
25.04.2013 20:44
Поразходих се и аз, не съм ходила там, но ми хареса. Поздрави, Скарлет и весели празници!
цитирай
33. ckarlet - 29. Stela50 - Чудесни снимки, Скарлет ... приятна разходка
25.04.2013 21:17
stela50 написа:
сред красота и пролетна свежест...
Поздрав и хубава вечер !


Приказно беше, Таничка! Хубава вечер и от мен!
цитирай
34. ckarlet - 30. Мt46 - Поздрав, Скарлет!
25.04.2013 21:22
mt46 написа:
Пожелавам ти още много интересни разходки!...


Благодаря ти, Мt46! Хубаво пожелание! Пожела ли сме си го и ние всяка година да не разваляме традицията и да има една разходка в чужбина:)
Невероятно е да ти разказват историята на една страна, а с очите си да виждаш всичко останало.
Хубава вечер от мен!
цитирай
35. ckarlet - 31. Мegg - Много хубави снимки
25.04.2013 21:24
megg написа:
от едно чудесно пътуване! С удоволствие разгледах споделеното от Истанбул, сигурно е било много вълнуващо да вървиш в този красив град, да гледаш, да гледаш ... Била съм само в Одрин, и там ми хареса. Срещите ( реални и виртуални ) с други светове винаги са зареждащи.
Поздрав, Скарлет! И благодаря за разходката! :)


В Одрин ми се видя по-обикновено градче, Мег. Може би парите се вливат в Истанбул, защото туризмът е много развит. Имаше обекти, където чакахме по 30 мин., за да влезем и да ги разгледаме, защото имаше страшно много туристи.
Но си струваше. Приятна вечер и на теб, мила!
цитирай
36. ckarlet - 32. Мakont - Зелено и красиво!
25.04.2013 21:27
makont написа:
Поразходих се и аз, не съм ходила там, но ми хареса. Поздрави, Скарлет и весели празници!


Страхувах се, че природата до нашето тръгване няма да се раззелени достатъчно, за да е още по-красиво, но напразно съм се притеснявала. Беше невероятно красиво. А ако забелязваш по снимките, Мая, градинките им дори в покрайнините са много добре поддържани. Безброй цветя и красота!
Хубава вечер, Майче!
цитирай
37. shaffi - Истанбул, е като приказка,
25.04.2013 22:27
която се пренаписва много пъти..аз още не съм била там,....трябва да се погрижа за себе си?!!поздрави , мн е хубаво!!
цитирай
38. ckarlet - 37. Shaffi - Истанбул, е като приказка,
26.04.2013 07:30
shaffi написа:
която се пренаписва много пъти..аз още не съм била там,....трябва да се погрижа за себе си?!!поздрави , мн е хубаво!!


Хубаво е да отидеш, Shaffi. Ще се насладиш и заредиш с много емоция и красота. Аз лично не бях планирала да ходим до там. Искаше ми се в друга държава, но съм доволна, че посетихме Турция. Има наистина какво да се разгледа. Още повече и разстоянието е близко.
Прекрасен ден мила!
цитирай
39. lubara - Поздрави, ckarlet!
26.04.2013 08:22
Не съм ходил в Турция. Преди няколко години се запътих за Одрин. Но на границата ми искаха 60 лева за винетка, и аз влязох в Гърция, Орестиада. Където не трябваше такова нещо. Турците на границата се държаха с мен много надменно, искаха да говоря на английски. Аз им казах, че освен български друг език не знам. Като са ги сложили на такава работа, трябва поне малко да поназнайват езика ни. Ако един ден отида, ще е само на организирана екскурзия.
цитирай
40. lubara - Отново поздрави!
26.04.2013 08:40
http://lubara.blog.bg/izkustvo/2009/05/05/tyrnovo-orestias-perperikon-ili-kak-vidiah-odrin-prez-kriv-m.330672
цитирай
41. ckarlet - 39. Lubara - Поздрави, ckarlet!
26.04.2013 18:43
lubara написа:
Не съм ходил в Турция. Преди няколко години се запътих за Одрин. Но на границата ми искаха 60 лева за винетка, и аз влязох в Гърция, Орестиада. Където не трябваше такова нещо. Турците на границата се държаха с мен много надменно, искаха да говоря на английски. Аз им казах, че освен български друг език не знам. Като са ги сложили на такава работа, трябва поне малко да поназнайват езика ни. Ако един ден отида, ще е само на организирана екскурзия.


Когато съм в чужбина и аз предпочитам да е с фирма и всичко да ми е организирано, Lubara:) Тогава тръгваме от тук с българин - екскурзовод и там ни посреща местен екскурзовод от държавата, в която отиваме. Така е най-добре. Ние на Турската граница минахме по-бързо и добре. Забавихме се на българската. Но пък в Турция се разбирахме на три езика, къде на английски, руски и дори някои от тях знаеха български. Понаучихме и турски думи от там. Беше много весело. Една от жените, които искаше да смъкне от цената, все им казваше на турски, че няма пари или, че са свършили и те смъкваха цената от покупката. Тя беше много забавна, и често я наблюдавах и се смеех с глас. Трябва да отидеш и до Истанбул. Зная, че ще ти хареса. Но наистина го направи организирано. Хубава вечер от мен, Lubara! И благодаря, че си отделил от ценното си време, за да разгледаш и коментираш!
цитирай
42. ckarlet - 40. Lubara - Отново поздрави!
26.04.2013 18:56
lubara написа:
http://lubara.blog.bg/izkustvo/2009/05/05/tyrnovo-orestias-perperikon-ili-kak-vidiah-odrin-prez-kriv-m.330672


E, само ще напиша, че ме отведе на едно райско място, Lubara:)
Но пък сега е моментът да отскочите до Турция. Митничарите от любезни по-любезни. А и Истанбул е по-красив навярно от 2009 г.:)
Благодаря ти!
цитирай
43. alexs - Мечтата ми е да посетя църквата С...
27.04.2013 00:26
Мечтата ми е да посетя църквата Света София.... Поздрави!
цитирай
44. erato7 - Много ми харесаха гледките! Бла...
28.04.2013 08:17
Много ми харесаха гледките! Благодаря ти, миличка!
цитирай
45. ckarlet - 43. Аlexs - Мечтата ми е да посетя църквата С...
28.04.2013 21:44
alexs написа:
Мечтата ми е да посетя църквата Света София.... Поздрави!


И аз много исках да посетя тази църква, Алекс. Представях си я като кетедралата в Унгария, но малко се разочаровах, когато влязох. А входът е 20 евро. Може би, защото все още беше в ремонт, но пък историята й е впечатляваща. Имам още снимки за нея освен тези, които съм публикувала тук. Пожелавам ти да я посетиш и всички останали красиви места, които си заслужават!
цитирай
46. ckarlet - 44. Еrato7 - Много ми харесаха гледките! Бла...
28.04.2013 21:46
erato7 написа:
Много ми харесаха гледките! Благодаря ти, миличка!


Имам още много снимки от красиви места в Истанбул и Одрин, Еrato7. Ако има възможност ще покажа още от тях. Благодаря ти, миличка!
цитирай
47. petrovruse - Привет Скарлетче!
28.04.2013 22:59
Хубава екскурзия си направила, припомни ми местата където съм бил. Не видях снимки на желязната църква Свети Стефан, дано не си я пропуснала защото такова нещо няма къде на друго място да се види.
цитирай
48. ckarlet - 47. Рetrovruse - Привет Скарлетче!
29.04.2013 07:41
petrovruse написа:
Хубава екскурзия си направила, припомни ми местата където съм бил. Не видях снимки на желязната църква Свети Стефан, дано не си я пропуснала защото такова нещо няма къде на друго място да се види.


Добро утро, Рetrovruse! Едно от желанията ми беше да снимам тази църква, защото тя е много красива, а в България има само една с подобно име и то в Несебър. Имам снимки, но за съжаление не се получи да ги кача. Ако успея да публикувам снимки от Босфора непременно ще покажа и тази църква. Тя от години е в ремонт, но е много красива.
Благодаря ти за този въпрос. Прекрасна седмица на всички!
цитирай
49. katan - Здравей, Скарлет!
29.04.2013 10:18
Винаги са ми интересни твоите представяния - Пътеписите ти.
Предстои ми тази дестинация, но не знам точно кога.
Дори и да не се осъществи ти ми показа важни туристически обекти, но много ми се иска да ги видя ЛИЧНО, още повече, че имам нов фотоапарат:).
Прегръщам те с обич, Скарлет!
Хубав ден!
цитирай
50. ckarlet - 49. Кatan - Здравей, Скарлет!
29.04.2013 17:52
katan написа:
Винаги са ми интересни твоите представяния - Пътеписите ти.
Предстои ми тази дестинация, но не знам точно кога.
Дори и да не се осъществи ти ми показа важни туристически обекти, но много ми се иска да ги видя ЛИЧНО, още повече, че имам нов фотоапарат:).
Прегръщам те с обич, Скарлет!
Хубав ден!


Здравей, мила Катя! Всяка нова дестинация е интересна и в Турция със сигурност ще ти хареса. Винаги се научава нова и нова информация. Това е една прашинка, която показах, а всъщност разгледахме доста повече. Но всъщност бяхме за 4 дни. А те са недостатъчни да се обходи и разгледа толкова голям град. Но ти пожелавам да го посетиш и след това да разкажеш:)
И аз те прегръщам топло, мила Катя, и ти пожелавам прекрасна вечер!
цитирай
51. vilish - Поздрави, ckarlet!
01.05.2013 23:19
Беше ми приятно да си припомня. Бях там по случай мой юбилей. :)
Можем да се поучим как се съхранява историята...
***
Пожелавам ти много и приятни пътувания!
Хубава вечер и светли празнични дни!
цитирай
52. ckarlet - 51. Vilish - Поздрави, ckarlet!
02.05.2013 11:58
vilish написа:
Беше ми приятно да си припомня. Бях там по случай мой юбилей. :)
Можем да се поучим как се съхранява историята...
***
Пожелавам ти много и приятни пътувания!
Хубава вечер и светли празнични дни!


Радвам се, че съм ти припомнила такива хубави спомени, Вили!
Светли Великденски празници и за теб!
цитирай
53. desilazarova - Страхотни снимки! Поздрав! Пож...
04.05.2013 17:27
Страхотни снимки! Поздрав! Пожелавам ни светли празници! :)
цитирай
54. ckarlet - 53. Desilazarova - Страхотни снимки! Поздрав!
05.05.2013 05:17
desilazarova написа:
Страхотни снимки! Поздрав! Пожелавам ни светли празници! :)


Благодаря, Деси! Щастливи Великденски празници на всички!
цитирай
55. zvezdichka - Зелено и чисто!
15.05.2013 12:57
Дори една от снимките ти - с кошута ли е с малкото си ми напомня за Русе :).
Интересно ми е какви музеи сте посетили там?
Хубави снимки!
цитирай
56. ckarlet - 55. Zvezdichka - Зелено и чисто!
25.05.2013 19:16
zvezdichka написа:
Дори една от снимките ти - с кошута ли е с малкото си ми напомня за Русе :).
Интересно ми е какви музеи сте посетили там?
Хубави снимки!


До сега в колкото държави сме посетили е все така подредено, зелено и красиво, Звездичка. Всичко каквото сме разгледали в Истанбул и Одрин съм показала в двата постинга. Благодаря ти, че си отделила от времето си, за да разгледаш и при мен! А аз обичам да гостувам при теб, защото твоето блогче е едно от най-българските в blog.bg! Продължавай да ни радваш!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930