Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: ckarlet
Категория: Тя и той
Прочетен: 2299771
Постинги: 228
Коментари: 8200
Гласове: 43136
Постинг
25.07.2023 10:22 - Остров "Света Анастасия"...
Автор: ckarlet Категория: Тя и той   
Прочетен: 4337 Коментари: 6 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image



Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom2 - Здравей!
25.07.2023 17:06
Първоначално не видях най- голямата забележителност, вкаменения кораб, но, като прегледах внимателно фотосите, открих го!
Имаме само четири острова и всички са с имена на светии!

Хубави летни дни!
цитирай
2. katan - Синьо лято!
25.07.2023 17:25
Черноморско, Българско!
Благодаря ти, Скарлетче!
Остров Св. Анастасия винаги ми се е струвал магичен и магнетичен. Дори, когато беше само остров Болшевик:).
Отивам към предишните ти постинги.

цитирай
3. ckarlet - 1. Leonleonovpom2 - Здравей!
26.07.2023 08:45
leonleonovpom2 написа:
Първоначално не видях най- голямата забележителност, вкаменения кораб, но, като прегледах внимателно фотосите, открих го!
Имаме само четири острова и всички са с имена на светии!

Хубави летни дни!

Привет, Leonleonovpom2! Няма как да отида до там и да не разгледам с подробности всичко, а за вкаменения кораб имам дори и клипче, но не съм сигурна дали ще мога да го публикувам:) Прохладни и много хубави летни дни и на теб! Благодаря ти!
цитирай
4. ckarlet - 2. Кatan - Синьо лято!
26.07.2023 08:49
katan написа:
Черноморско, Българско!
Благодаря ти, Скарлетче!
Остров Св. Анастасия винаги ми се е струвал магичен и магнетичен. Дори, когато беше само остров Болшевик:).
Отивам към предишните ти постинги.



Кати, още преди години една колежка ми показа снимки Остров "Света Анастасия" и на мен много ми хареса. Изглеждаше ми освен, че е красиво, но и много мистично... Но тогава имаше на снимките много цветя, което ме впечатли и грабна погледа ми. Много е близо до Бургас, но когато сме със семейството те винаги предпочитат да отидем на плаж вместо да се разхождаме и все пропусках този момент да посетим острова. Сега, когато най-после го разгледах наистина много ми хареса и най вече, спокойствието, което те обзема, когато слезеш от корабчето, но определено много ми липсваха онези цветя, които видях преди години на снимката. Навярно не им достига персонал, за да се грижат и за много цветя, но определено това ще придаде друг облик на острова. Красиво е, чайките се доближаваха до ръцете ни, а морето изглеждаше толкова наситено синьо и красиво... Благодаря ти, Кати! Хубаво лято и на теб!
цитирай
5. shtaparov - Бил съм там 2-3 пъти
05.08.2023 15:12
Супер е!
цитирай
6. ckarlet - 5. Shtaparov - Бил съм там 2-3 пъти
18.08.2023 12:26
shtaparov написа:
Супер е!


Не бях ходила до там и непрекъснато казвах, че искам да го посетя това място.
Въздействащо е...
Благодаря ти, Shtaparov!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930