Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: ckarlet
Категория: Тя и той
Прочетен: 2296740
Постинги: 228
Коментари: 8200
Гласове: 43134
Постинг
29.08.2011 21:26 - Водопадът "Момин скок"
Автор: ckarlet Категория: Туризъм   
Прочетен: 26045 Коментари: 100 Гласове:
95

Последна промяна: 29.08.2011 21:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

         Още през пролетта ни показаха снимки от водопада в с. Емен. Харесаха ни и си казахме, че някой ден ще го посетим. Тази неделя се насладихме на природната му красота.

         Великотърновското село Емен е разположено в живописните поли на Предбалкана на 20 км западно от Велико Търново и на 8 км от магистралният път В. Търново-София, в непосредствена близост до Еменския каньон. Той дава началото на екопътека, която започва с пещерата и завършва с приказния водопад "Момин скок" на река Нигованка.

         Още в началото на селото ни посрещнаха  красиви коне от конната база в с. Емен, предлагаща езда за приятели.
image

 imageimage

image

image

Упътихме се към екопътеката.
image

Първо се изкачихме до пещерата. image  

Разходихме се по реката. Слънцето магически танцуваше върху  водите й. Клоните и скалите се отразяваха като в огледало. Освежаващ ветрец леко подухваше и правеше разходката ни още по-приятна.

 image

image

image

Приготвихме се за дългата разходка.

image

image

image

По пътя видяхме кокетни дървени мостчета, но височината беше внушителна и избягвахме да поглеждаме към тях.
image

image




image

Доближавахме се до целта. Чувахме шума, който идваше от водопада „Момин скок”. Поради засушаването, водата не беше обилна, но пак си беше природен феномен.

image

image

image

image Хубава седмица от мен!



Гласувай:
95


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. ckarlet - 1. Shtrakalka - Хубава разходка.
29.08.2011 22:02
shtrakalka написа:
Миналата седмица бях на Хотнишките водопади.
Не знам защо не останах очарована...


Наши познати ни казаха, че едновременно се посещават двете екопътеки - с. Емен и с. Хотница, но на нас ни се видя доста изморително.
Водопадите като че ли са по-красиви през май, защото водата е по-обилна. Или моята констатация е такава:)
Хубава вечер, Shtrakalka!
цитирай
2. erato7 - Чудесна разходка сте си спретнали, ...
29.08.2011 22:12
Чудесна разходка сте си спретнали, миличка!
Радвам се за вас!
цитирай
3. ckarlet - 3. Erato7 - Чудесна разходка сте си спретнали, ...
29.08.2011 22:16
erato7 написа:
Чудесна разходка сте си спретнали, миличка!
Радвам се за вас!


Всяко докосване до природата е невероятно, Erato7!
Но при тази разходка почти по средата се бях отказала да продължим, но си заслужаваше тръпката:)
Прекрасна вечер!
цитирай
4. mt46 - !
29.08.2011 22:40
Благодаря за разходката, Скарлет! И за свирукането!... :))
цитирай
5. kleopatrasv - Брей, тези села са ми в близост, а аз ...
29.08.2011 22:41
Брей, тези села са ми в близост, а аз не съм знаела нищо за водопадите им, които са ми слабост. Ходила съм на Крушунските- до Летница, Ловешко и се пъхах под водните им струйки. Беше неописуемо невероятно. Кристално прозрачните дъна...виждаше се чистотата на дъното и ми се струваше недостижимо.
Поздрави, Скарлет!
цитирай
6. malchaniaotnadejda7 - Внушително е наистина!
29.08.2011 22:43
Водопадът изглежда много древно място. Името му е по-ново, но и то е странно, различно някак. Колко часа се изкачвахте? Май не е за "кашкавал туристи" като мен...:) Прекрасна разходка, Ckarlet! Благодаря, че сподели с нас. Хубава седмица и на теб!
цитирай
7. ckarlet - 5. Мt46 - !
29.08.2011 22:48
mt46 написа:
Благодаря за разходката, Скарлет! И за свирукането!... :))


И аз благодаря за посещението и хумора, Мt46!
Без шегичка се чуваха подобни звуци:)
цитирай
8. ckarlet - 6. Kleopatrasv - Брей, тези села са ми в близост, а аз ...
29.08.2011 22:53
kleopatrasv написа:
Брей, тези села са ми в близост, а аз не съм знаела нищо за водопадите им, които са ми слабост. Ходила съм на Крушунските- до Летница, Ловешко и се пъхах под водните им струйки. Беше неописуемо невероятно. Кристално прозрачните дъна...виждаше се чистотата на дъното и ми се струваше недостижимо.
Поздрави, Скарлет!


А ние често пътуваме и сме минавали в близост до това място, но не сме знаели за него. И на мен водопадите са ми слабост. Някак си въздействат отпускащо. Но до водопада в с. Емен се върви доста време пеш. Това трябва да се има в предвид, ако решите да отидете. За нас беше хубава и разтоварваща разходката:)
Прекрасна вечер ти желая, Kleopatrasv!
Благодаря ти!
цитирай
9. ckarlet - 7. Мalchaniaotnadejda7 - Внушително е наистина!
29.08.2011 22:57
malchaniaotnadejda7 написа:
Водопадът изглежда много древно място. Името му е по-ново, но и то е странно, различно някак. Колко часа се изкачвахте? Май не е за "кашкавал туристи" като мен...:) Прекрасна разходка, Ckarlet! Благодаря, че сподели с нас. Хубава седмица и на теб!


Доста време повървяхме. Може би около 2 часа. Но има подвеждащи пътеки. А ние тръгвахме все по грешната. А то си имало царска, но я разбрахме, когато вече се връщахме. И добре, че стана така, за да не почиваме толкова често и в обратна посока:))
Разкошна лятна вечер, Мalchaniaotnadejda7!
цитирай
10. inel379 - Вълшебно място!
29.08.2011 23:10
Как съм го пропуснала!
Край Търново всичко ми е толкова познато!
Разкошни снимки!
А чуруликането на птичките така оживява и зеленината, и водата, и камъка, че наистина в земен рай го превръща!
Там, където душата е летяла,
тя винаги обича да се връща!:)
Желанието за волност винаги надделява, което е чудесно!
Благодаря ти!
Спокойна вечер за теб!:)
цитирай
11. ckarlet - 12. Inel379 - Вълшебно място!
29.08.2011 23:20
inel379 написа:
Как съм го пропуснала!
Край Търново всичко ми е толкова пзнато!
Разкошни снимки!
А чуруликането на птичките така оживява и зеленината, и водата, и камъка, че наистина в земен рай го превръща!
Там, където душата е летяла,
тя винаги обича да се връща!:)
Желанието за волност винаги надделява, което е чудесно!
Благодаря ти!
Спокойна вечер за теб!:)


Inel379, ти винаги придаваш вълшебство на думите и правиш показаното да излежда още по-хубаво! Благодаря ти! Удоволствие е, когато ми гостуваш!
Приказна вечер, Inel379!
цитирай
12. magnoliya - Прекрасен постинг!
29.08.2011 23:40
Поздрави за теб, че и ние посетихме тези красиви места и водопада "Момин скок".
Благодаря ти!
Спокойна вечер!
цитирай
13. ckarlet - 13. Мagnoliya - Прекрасен постинг!
29.08.2011 23:44
magnoliya написа:
Поздрави за теб, че и ние посетихме тези красиви места и водопада "Момин скок".
Благодаря ти!
Спокойна вечер!


Тогава знаеш за какво говоря, Мagnoliya:)
Невероятна тръпка си беше достигането на този водопад.
Красива лятна вечер, Мagnoliya!
цитирай
14. stela50 - Прекрасен постинг , Скарлет ...
29.08.2011 23:49
Усещането за близост до водопада е невероятно , разходката приятна
и освежаваща ... Зеленината ,скалите ...всичко е красиво .
Благодаря ти !
цитирай
15. ckarlet - 15. Stela50 - Прекрасен постинг , Скарлет ...
29.08.2011 23:53
stela50 написа:
Усещането за близост до водопада е невероятно , разходката приятна
и освежаваща ... Зеленината ,скалите ...всичко е красиво .
Благодаря ти !


Опитваме се да се насладим на последните дни от лятото, Таничка!
Съчетанието на всичко, което си изредила прави лятната картина истински красива! Благодаря ти, че и ти разгледа моите снимки!
Спокойна нощ от мен! Да отиваме да спим, че утре ни чака трудов ден:)
цитирай
16. 4aiotgluhar4e - Леле каква красота! И снимките са ...
30.08.2011 00:05
Леле каква красота! И снимките са много впечатляващи!
цитирай
17. sparotok - !
30.08.2011 00:18
Била си в Рая Скарлетче!:)

Поздрави!
цитирай
18. bizcocho - На мястото от последните две снимки ...
30.08.2011 02:42
На мястото от последните две снимки имам запечатан снимков спомен с любимия ми човек :))) Много ми бе приятно в блога ти, скарлет!!!
цитирай
19. alexs - И аз си мислех, че около Търново в...
30.08.2011 07:52
И аз си мислех, че около Търново всичко ми е познато, но за това водопаче не знаех! Красиво местенце!
Хубав ден ckarlet!
цитирай
20. megg - Много е хубаво, Скарлет,
30.08.2011 08:26
сутрин да чуеш песента на птичките, да повървиш по светла пътека в гората, да се удивиш от величието и хубостта на природата ... Благодаря ти за това усещане!
Чудесни снимки от вълшебно място!
Радостен ден! :)
цитирай
21. ckarlet - 17. 4aiotgluhar4e - Леле каква красота! И снимките са ...
30.08.2011 08:34
4aiotgluhar4e написа:
Леле каква красота! И снимките са много впечатляващи!


Добро утро на всички!
И аз всеки път се изненадвам от красотата, която си имаме в България, 4aiotgluhar4e!
Прекрасен ден ти желая!
цитирай
22. ckarlet - 18. Sparotok - !
30.08.2011 08:36
sparotok написа:
Била си в Рая Скарлетче!:)

Поздрави!


Самата България си е Рай, Sparotok, и ти го знаеш най-добре!
Радвам се, приятелю, че отделяш от ценното си време, за да разгледаш и при мен!
Усмихнат ден!
цитирай
23. ckarlet - 19. Вizcocho - На мястото от последните две снимки ...
30.08.2011 08:39
bizcocho написа:
На мястото от последните две снимки имам запечатан снимков спомен с любимия ми човек :))) Много ми бе приятно в блога ти, скарлет!!!


Точно там е много романтично, Жени!
Радвам се, че си била с любимия човек в близост до падащите води на водопада!
Разкошен ден ти желая, Жени!
цитирай
24. ckarlet - 20. Аlexs - И аз си мислех, че около Търново в...
30.08.2011 08:46
alexs написа:
И аз си мислех, че около Търново всичко ми е познато, но за това водопаче не знаех! Красиво местенце!
Хубав ден ckarlet!


Много от красивите места на Родината не знаем, Аlexs. Сега, когато си спомням, че направихме една голяма разходка до Карлово и Калофер, а не отидохме до един от най-хубавите водопади на България, още ме е яд. Но животът е пред нас. Може някой ден отново да се върнем там. А това водопадче е доста по-хубаво през пролетта. Тогава водите му са по-обилни и красотата е още по-завладяваща. Когато го видях на снимка, направо онемях. Но и сега и хубаво:)
Усмихнат ден, Алекс!
цитирай
25. ckarlet - 21. Мegg - Много е хубаво, Скарлет,
30.08.2011 08:48
megg написа:
сутрин да чуеш песента на птичките, да повървиш по светла пътека в гората, да се удивиш от величието и хубостта на природата ... Благодаря ти за това усещане!
Чудесни снимки от вълшебно място!
Радостен ден! :)


Колко хубаво си го написала, Меги!
Като че ли точно това е усещането от една такава разходка:)
Щастлив и усмихнат ден, Меги!
цитирай
26. monna - Туристка моя, ти!!:)
30.08.2011 09:23
Красиво и вълшебно озвучено...
Подарявам ти едно стихо на Райна Недялкова, пак за водопад, но на живота...:)



ВОДОПАДЪТ НА ВРЕМЕТО



На времето във водопада

се гмурнах без страх

и космическата спирала

ме завъртя…

Край мен бушуваше

стихията на живота

и безпаметно бързаха

силуети на хора.

Изплувах, потъвах

в безкрайната бездна,

нагоре поглеждах

и с последна надежда

се гмурках отново

на живота в спиралата

и търсех…какво ли? -

парчета от вазата.

Лепях ги усърдно

с много търпение -

парчета кристални

на мойто безвремие…

цитирай
27. ckarlet - 27. Мonna - Туристка моя, ти!!:)
30.08.2011 09:29
monna написа:
Красиво и вълшебно озвучено...
Подарявам ти едно стихо на Райна Недялкова, пак за водопад, но на живота...:)

ВОДОПАДЪТ НА ВРЕМЕТО

На времето във водопада

се гмурнах без страх

и космическата спирала

ме завъртя…

Край мен бушуваше

стихията на живота

и безпаметно бързаха

силуети на хора.

Изплувах, потъвах

в безкрайната бездна,

нагоре поглеждах

и с последна надежда

се гмурках отново

на живота в спиралата

и търсех…какво ли? -

парчета от вазата.

Лепях ги усърдно

с много търпение -

парчета кристални

на мойто безвремие…


Безценни са твоите дарове, Мони, и ти го знаеш!
Благодаря ти, свидна приятелко! Ти винаги знаеш как да зарадваш човека! Стихотворението на Райна Недялкова е разкошно!
Желая ти ден с много положителни емоции!
цитирай
28. virtu - Скарлет , направи ни свидетели на тази красота !
30.08.2011 09:31
Благодаря !
цитирай
29. ckarlet - 29. Virtu - Скарлет , направи ни свидетели на тази красота !
30.08.2011 09:36
virtu написа:
Благодаря !


Радвам се, че ти е харесал постинга, Virtu!
Макар да имамe институция, която се занимава с туристическите обекти в България, нейното присъствие почти не се усеща. Нужно е съвсем мъничко за такива прелестни местенца, за да станат предпочитана дестинация от световен мащаб, защото имаме приказна природа.
цитирай
30. scarlety - Kрасиви кътчета
30.08.2011 09:37
има в България- и товае едно от тях! Прекрасна разходка си ни предложила,Скарлет!:) Скоро и аз ще кача снимки от моята:)))
Поздрави и слънчев ден!
цитирай
31. ckarlet - 31. Scarlety - Kрасиви кътчета
30.08.2011 09:39
scarlety написа:
има в България- и товае едно от тях! Прекрасна разходка си ни предложила,Скарлет!:) Скоро и аз ще кача снимки от моята:)))
Поздрави и слънчев ден!


С удоволствие ще разгледам и твоите снимки, Scarlety!
Приятно е човек да сподели как си прекарва свободното време:)
Непременно да се обадиш, когато ги публикуваш!
цитирай
32. tutankhamon661 - ckarlet
30.08.2011 09:54
Ето го следващото място, което ще посетя.
Отново ми даваш интересна цел.
цитирай
33. ckarlet - 33. Tutankhamon661 - ckarlet
30.08.2011 10:12
tutankhamon661 написа:
Ето го следващото място, което ще посетя.
Отново ми даваш интересна цел.


Радвам се, че съм дала идея за поредната ти разходка, Tutankhamon661!
И аз много често си харесвам местенца от блога, които след това посещаваме:)
Прекрасен летен ден ти желая!
цитирай
34. yotovava - Колко много не знаем,
30.08.2011 12:25
а околонас - красоти :))))))))))))))))))

Поздрави
Валя
цитирай
35. ckarlet - 35. Yotovava - Колко много не знаем,
30.08.2011 12:27
yotovava написа:
а околонас - красоти :))))))))))))))))))

Поздрави
Валя


Така е, Валя. Много красота има в Родината ни. Всичко ни е дадено, само трябва да го съхраним.
Хубав ден от мен!
цитирай
36. pevetsa - Чудно се разходих с теб в това райско ...
30.08.2011 12:31
Чудно се разходих с теб в това райско място, благодаря ти :)))))))
цитирай
37. ckarlet - 37. Рevetsa - Чудно се разходих с теб в това райско ...
30.08.2011 12:37
pevetsa написа:
Чудно се разходих с теб в това райско място, благодаря ти :)))))))


Радвам се, че ти е останало време за разходка, Алекс!:)
И за мен беше удоволствие, че го направи!
цитирай
38. lubara - Поздрави, ckarlet!
30.08.2011 13:34
Много приятно местенце. По пътеката се отива чак до язовир Стамболийски, макар че аз не съм ходил до там.
Ето и моите снимки.http://lubara.blog.bg/izkustvo/2009/05/24/emenskiiat-kanion.338884
цитирай
39. tota - Благодаря, Скарлет!
30.08.2011 13:41
Прекрасна е България!!

Поздрави!
цитирай
40. slavimirgenchev1953 - Спира
30.08.2011 13:48
дъха. Божие дело. ))))
цитирай
41. ckarlet - 39. Lubara - Поздрави, ckarlet!
30.08.2011 14:31
lubara написа:
Много приятно местенце. По пътеката се отива чак до язовир Стамболийски, макар че аз не съм ходил до там.
Ето и моите снимки.http://lubara.blog.bg/izkustvo/2009/05/24/emenskiiat-kanion.338884


Знаех си аз, че ти си ходил вече там, Lubara!
Много от идеите си вземам и от теб за разходка:)
Ще разгледам с удоволствие снимките, които си направил!
Прекрасен ден, Lubara!
цитирай
42. ckarlet - 40. Tota - Благодаря, Скарлет!
30.08.2011 14:32
tota написа:
Прекрасна е България!!

Поздрави!


И аз благодаря, Тота, че разгледа при мен!
Усмихнат ден, мила!
цитирай
43. ckarlet - 41. Slavimirgenchev1953 - Спира
30.08.2011 14:34
slavimirgenchev1953 написа:
дъха. Божие дело. ))))


Много точно казано, Slavimirgenchev1953:)
Направо си е Божие дело! Благодаря ти!
Хубав и спорен ден!
цитирай
44. makont - Конете ме грабнаха,
30.08.2011 15:30
невероятни, красиви създания. А снимките са толкова "разхлаждащи" и ..., думи не ми стигат. Красота. Поздрав за хубавия постинг!
цитирай
45. ckarlet - 45. Мakont - Конете ме грабнаха,
30.08.2011 16:36
makont написа:
невероятни, красиви създания. А снимките са толкова "разхлаждащи" и ..., думи не ми стигат. Красота. Поздрав за хубавия постинг!


Радвам се, че обърна внимание и на конете, Мая!
Първото нещо, което и мен ме грабна, бяха те. Големи красавци!
Благодаря ти от сърце!
Хубава вечер, Мая!
цитирай
46. henzelski - Все едно
30.08.2011 17:47
там съм бил, Скарлет! Толкова картинно разказваш... :))
цитирай
47. blagovestie - Хей, направо се прехласнах, Скарлетче!
30.08.2011 18:18
Съчетава много красота и спокойствие.

Благодаря за тази виртуална разходка, а на теб пожелавам още много дестинации, за да ни радваш след това със снимки и пътеписи :))))

Хубава вечер, мила!

А птичата песен е божествена!
цитирай
48. ckarlet - 47. Henzelski - Все едно
30.08.2011 18:50
henzelski написа:
там съм бил, Скарлет! Толкова картинно разказваш... :))


Щом ти го казваш, Краси, ще ти повярвам:))
Благодаря ти!
цитирай
49. ckarlet - 48. Вlagovestie - Хей, направо се прехласнах, Скарлетче!
30.08.2011 18:53
blagovestie написа:
Съчетава много красота и спокойствие.

Благодаря за тази виртуална разходка, а на теб пожелавам още много дестинации, за да ни радваш след това със снимки и пътеписи :))))

Хубава вечер, мила!

А птичата песен е божествена!


Така е, Люси. Мястото предразполага към красота и спокойствие...
Човек има нужда от подобни разходки.
Прегръщам те, свидна приятелко!
цитирай
50. vostroto - Скарлет:)
30.08.2011 18:57
Благодаря ти, че сподели тези красоти, Скарлет!
Поздрави!!:)
цитирай
51. ckarlet - 51. Vostroto - Скарлет:)
30.08.2011 19:00
vostroto написа:
Благодаря ти, че сподели тези красоти, Скарлет!
Поздрави!!:)


И аз благодаря за гостуването!
Беше ми приятно, Vostroto!
цитирай
52. martiniki - така приятно изглежда!
31.08.2011 09:30
чисто, прохладно и някак потайно - чудесно си озвучила тези красиви снимки
цитирай
53. ckarlet - 53. Мartiniki - така приятно изглежда!
31.08.2011 10:02
martiniki написа:
чисто, прохладно и някак потайно - чудесно си озвучила тези красиви снимки


Към всичко, което си написала мога само да добавя, че беше прекрасно:)
Хубав ден, Мartiniki!
цитирай
54. virtu - Този постинг е за книгата на Гинес !
31.08.2011 10:31
Как Скарлет О`Хара запечата един момент от величието на Природата ! :))
цитирай
55. ckarlet - 55. Virtu - Този постинг е за книгата на Гинес !
31.08.2011 10:37
virtu написа:
Как Скарлет О`Хара запечата един момент от величието на Природата ! :))


Хей, чак пък за книгата на Гинес:)))
Но спор няма за величието на природата.
Усмихнат ден, Virtu!
цитирай
56. shaffi - здрасти,
31.08.2011 19:43
покани ме на следващата разходка....страхотно е..лека .........
цитирай
57. ckarlet - 57. Shaffi - здрасти,
31.08.2011 19:51
shaffi написа:
покани ме на следващата разходка....страхотно е..лека .........


Здравей, Shaffi!
С удоволствие ще го направя:)
Хубава вечер!
цитирай
58. qbylkovcvqt - Каньонът на река Росица! Дивно к...
31.08.2011 21:38
Каньонът на река Росица! Дивно кътче. :) Имам и красиви и болезнени спомени от там. :)
цитирай
59. ckarlet - 59. Qbylkovcvqt - Каньонът на река Росица! Дивно к...
01.09.2011 07:48
qbylkovcvqt написа:
Каньонът на река Росица! Дивно кътче. :) Имам и красиви и болезнени спомени от там. :)


Права си, Qbylkovcvqt. Коньонът е едно изключително място, което си заслужава човек да посети!
Прекрасен ден!
цитирай
60. desilazarova - Страхотна разходка!:)
01.09.2011 15:40
Страхотна разходка!:)
цитирай
61. ckarlet - 61. Desilazarova - Страхотна разходка!:)
01.09.2011 17:24
desilazarova написа:
Страхотна разходка!:)


Всяка среща с природата ми е изключително приятна, Деси!
Прекрасна вечер!
цитирай
62. aqualia - Е, Скарлет, това пиле ме накара да дишам по-леко!
01.09.2011 23:14
Много приятна разходка си направих при теб, благодаря ти...
цитирай
63. ckarlet - 63. Аqualia - Е, Скарлет, това пиле ме накара да дишам по-леко!
02.09.2011 08:00
aqualia написа:
Много приятна разходка си направих при теб, благодаря ти...


Добро утро, Аqualia!
Приятно ме иненада и зарадва с посещението си! Много отдавна не си влизала в блогчето ми!
Прекрасен ден, изпълнен с много свежест!
цитирай
64. mitkaloto - Беше много приятно. Ще го посетя.
02.09.2011 13:34
Беше много приятно.Ще го посетя.
цитирай
65. ckarlet - 65. Мitkaloto - Беше много приятно. Ще го посетя.
02.09.2011 14:53
mitkaloto написа:
Беше много приятно.Ще го посетя.


Приятно е, че и ти отвори вратите на моето блогче, Мitkaloto!
Хубав ден!
цитирай
66. ivankalilova - За мен бе истинско удоволствие да се ...
02.09.2011 15:40
За мен бе истинско удоволствие да се разходя заедно с теб , миличка!БЛАГОДАРЯ!
ПРЕКРАСНО Е !
Сърдечни поздрави и прегръдки!:)))
цитирай
67. ckarlet - 67. Ivankalilova - За мен бе истинско удоволствие да се ...
02.09.2011 16:32
ivankalilova написа:
За мен бе истинско удоволствие да се разходя заедно с теб , миличка!БЛАГОДАРЯ!
ПРЕКРАСНО Е !
Сърдечни поздрави и прегръдки!:)))


Твоето посещение ми донесе истинска наслада, Ванче! Благодаря ти!
Желая ти прекрасна вечер!
цитирай
68. mitkaloto - Опита ли кафето Скарлет....
02.09.2011 18:16
Опита ли кафето Скарлет....
цитирай
69. ckarlet - 69. Мitkaloto - Опита ли кафето Скарлет....
02.09.2011 20:21
mitkaloto написа:
Опита ли кафето Скарлет....


Опитах го и беше чудесно:)
Хубава вечер, Мitkaloto!
цитирай
70. aidasv - Привет ckarlet
02.09.2011 22:59
Каква природа и какво приятно чуруликане на птичките и шум на течаща вода.
цитирай
71. ckarlet - 71. Аidasv - Привет ckarlet
03.09.2011 07:42
aidasv написа:
Каква природа и какво приятно чуруликане на птичките и шум на течаща вода.


И мястото където си прекарвате почивните дни ми хареса много, Аidasv!
Прекрасен ден и зареждане на много положителност!
цитирай
72. monna1 - Добро утро!:)
03.09.2011 10:16
чурулик, чурулик...
цитирай
73. ckarlet - 73. Мonna1 - Добро утро!:)
03.09.2011 10:20
monna1 написа:
чурулик, чурулик...


Добро утро, Мони!
Хубав ден със звук на птички:))
цитирай
74. monaliza121 - Здравей, Скарлет!
03.09.2011 15:37
Записвам си водопада за посещение. Била съм на близо, но не го знаех. Ходих на Христовия водопад до Елена, който също е много красив.:))
Поздрав от морето!:))
цитирай
75. ckarlet - 75. Мonaliza121 - Здравей, Скарлет!
03.09.2011 15:59
monaliza121 написа:
Записвам си водопада за посещение. Била съм на близо, но не го знаех. Ходих на Христовия водопад до Елена, който също е много красив.:))
Поздрав от морето!:))


Водопадите са моята слабост, Лизи... Но явно трябва да ги посещаваме през месец май, когато водата е обилна, за да се насладим на неповторимата им красота:)
А Еленският Балкан е страхотен, затова ще очаквам с нетърпение постинга за твоята разходка!
Прекрасни почивни дни на всички!!!
цитирай
76. kostadinovd - БРАВО !
06.09.2011 11:20
Истинско удоволствие е да виждам и да чувам всичко това.Поздрави !
цитирай
77. kometapg - Чудна разходка! Аз също много об...
06.09.2011 11:52
Чудна разходка! Аз също много обичам водопади! Съвсем скоро бях на Боянския! Поздрави и хубав ден!:)
цитирай
78. ckarlet - 77. Кostadinovd - БРАВО !
06.09.2011 13:04
kostadinovd написа:
Истинско удоволствие е да виждам и да чувам всичко това.Поздрави !


Благодаря ти, Кostadinovd!
Бях сигурна, че ще ти хареса:) Казват, че за да рисува човек, първо вижда с душата си. А съдейки по твоите прекрасни картини, зная, че си усетил това, което видях и показах тук.
Хубав празник ти желая!
цитирай
79. ckarlet - 78. Кometapg - Чудна разходка! Аз също много об...
06.09.2011 13:09
kometapg написа:
Чудна разходка! Аз също много обичам водопади! Съвсем скоро бях на Боянския! Поздрави и хубав ден!:)


Прекрасно е, че и двете въприемаме водопадите по един и същ начин, Кometapg!
За мен е голямо удоволствие, че хареса "Момин скок" и заобикалящата го природа.
Хубав и усмихнат празник, Кometapg!
цитирай
80. veninski - Уникална си, Скарлет! Радвам се, че ...
08.09.2011 16:51
Уникална си, Скарлет! Радвам се, че те има!
цитирай
81. ckarlet - 81. Veninski - Уникална си, Скарлет! Радвам се, че ...
08.09.2011 22:10
veninski написа:
Уникална си, Скарлет! Радвам се, че те има!


Казваш го, защото си приятелче:))
Благодаря ти, че отдели от ценното си време, за да разгледаш постинга!
За мен е чест и гордост, че те познавам!
Уникалният си ти с чистата си родопска душа и неповторимите си разкази!
Прекрасна вечер ти желая!
цитирай
82. анонимен - Невероятен виртуален гид си,Cкаrlet-
10.09.2011 14:41
винаги с удоволствие се отбивам тук-
малко оазисче на хармония,чистота и спокойствие е твоя блог-
благодаря ти за чудесната разходка-глътка въздух в забързаното
ежедневие!
цитирай
83. ckarlet - 83. Hloris - Невероятен виртуален гид си,Cкаrlet-
10.09.2011 23:51
hloris написа:
винаги с удоволствие се отбивам тук-
малко оазисче на хармония,чистота и спокойствие е твоя блог-
благодаря ти за чудесната разходка-глътка въздух в забързаното
ежедневие!


Колко е мило това, което си изписала, Hloris!
Истински се надявам и вярвам, че повече хора мислят като теб!
Благодаря ти!
Нежна и много красива съботна вечер, Hloris!
цитирай
84. dionisbul - Да
23.09.2011 18:03
Има място за това, което правиш, не се отказвай, дори да имаш други грижи. А иначе, как само ни пренесе, като художник с няколко мазки на четката. Браво! :) Успехи!
цитирай
85. ckarlet - 85. Dionisbul - Да
23.09.2011 19:46
dionisbul написа:
Има място за това, което правиш, не се отказвай, дори да имаш други грижи. А иначе, как само ни пренесе, като художник с няколко мазки на четката. Браво! :) Успехи!


Добре дошъл, Dionisbul!
Радвам се, че мислиш по този начин. Цялото ми семейство обича да пътешества, но за съжаление рядко намираме време:))
Нежна и красива вечер, Dionisbul!
цитирай
86. hel - Чудно място, Скарлет! Поздрав!
24.09.2011 01:26
Чудно място, Скарлет!
Поздрав!
цитирай
87. ckarlet - 87. Hel - Чудно място, Скарлет! Поздрав!
24.09.2011 08:09
hel написа:
Чудно място, Скарлет!
Поздрав!


Мястото е страхотно и зареждащо, Hel, но и доста екстремно:))
По средата бях решила вече да се връщаме. Височината малко ме уплаши.
Но човек трябва да има и тръпка:)
Прекрасна събота, Hel! Радвам се, че се отби при мен!
цитирай
88. mrazekoff - Едно е да го гледаш
25.09.2011 07:58
на снимка, а съвсем друго е да си там.
Никога не съм ходил в този прекрасен оазис. От снимките виждам, че е прекрасно, въпреки късното лято.
Радвам се за вас, че сте се потопили в това райско кътче, че сте подишали неговия въздух и, че очите ви са се насладили на тази природна красота.
Пожелавам ви още много красиви изживявания сред красивата българска природа!!!!
цитирай
89. ckarlet - 89. Мrazekoff - Едно е да го гледаш
25.09.2011 09:30
mrazekoff написа:
на снимка, а съвсем друго е да си там.
Никога не съм ходил в този прекрасен оазис. От снимките виждам, че е прекрасно, въпреки късното лято.
Радвам се за вас, че сте се потопили в това райско кътче, че сте подишали неговия въздух и, че очите ви са се насладили на тази природна красота.
Пожелавам ви още много красиви изживявания сред красивата българска природа!!!!


Добро утро, Мръзеков!
С усмивка и настроение ще посрещна деня. Изключително много ме зарадва с посещението си!
Благодаря ти от сърце за топлите думи!
цитирай
90. neprosvet - Аз как съм пропуснала да видя тези красиви местенца?
27.09.2011 22:11
Много красиви кътчета си посетила, Скарлет! Благодаря ти, че ги сподели с нас!

Аааа...как се заоглеждах за нежното чуроликане!:)) /слушах предаването по телевизията за Катуница и разглеждах постинга ти и извуднъж...чуролик-чуролик.../

Поздрави, мила и прекрасна вечер!:)))
цитирай
91. ckarlet - 91. Neprosvet - Аз как съм пропуснала да видя тези красиви местенца?
28.09.2011 07:55
neprosvet написа:
Много красиви кътчета си посетила, Скарлет! Благодаря ти, че ги сподели с нас!

Аааа...как се заоглеждах за нежното чуроликане!:)) /слушах предаването по телевизията за Катуница и разглеждах постинга ти и извуднъж...чуролик-чуролик.../

Поздрави, мила и прекрасна вечер!:)))


Добро утро, Neprosvet!
Приятно е, че и ти си отделила от времето си да разгледаш при мен!
Усмихнат и ведър ден, мила!
цитирай
92. esen - Прекрасна разходка!
03.10.2011 21:36
А ние ходихме на Шипка и Габрово, но още не съм намерила време за фоторазходката. Благодаря ти, че ми подсказа следващата дестинация, за която ще се надявам да е по-скоро!
Вълшебна есен ти желая!
цитирай
93. urilozev - Хубави
04.10.2011 07:35
есенни дни Ckarlet, на теб и хората около теб.
цитирай
94. ckarlet - 93. Esen - Прекрасна разходка!
04.10.2011 08:26
esen написа:
А ние ходихме на Шипка и Габрово, но още не съм намерила време за фоторазходката. Благодаря ти, че ми подсказа следващата дестинация, за която ще се надявам да е по-скоро!
Вълшебна есен ти желая!


Добро утро, Есен!
Нямам търпение да отделим малко време и да се разходим до друго хубаво местенце. А те са толкова много тук, в България...
А до водопада е хубаво да се отиде през месец май. Или поне аз така мисля:)
Прекрасен есенен ден и на теб! Радвам се, че се отби и при мен!
С удоволствие ще разгледам и твоите снимки, които винаги са великолепни!
цитирай
95. ckarlet - 94. Urilozev - Хубави
04.10.2011 08:29
urilozev написа:
есенни дни Ckarlet, на теб и хората около теб.


Добро утро!
Прекрасни да са и за теб, Urilozev! Напук на забързаното ежедневие:)
Макар че повечето неща зависят от нас!
Усмихнат есенен ден, Urilozev!
цитирай
96. zvezdichka - Привет Скарлет!
10.10.2011 15:57
Беше ми приятно да надникна отново в каньона на река Негованка чрез твоите снимки :).
цитирай
97. ckarlet - 97. Zvezdichka - Привет Скарлет!
10.10.2011 21:17
zvezdichka написа:
Беше ми приятно да надникна отново в каньона на река Негованка чрез твоите снимки :).


Така ме изненада и зарадва, мила Звездичка!
Ти си винаги очакван гост, който ме зарежда с много позитивизъм! Радвам се, че родолюбец като теб е харесал моя постинг!
Прекрасна и много нежна есенна вечер!
цитирай
98. aidasv - Поздрави ckarlet!
10.10.2011 22:19
За осъществената връзка с природата!
цитирай
99. ckarlet - 99. Aidasv - Поздрави ckarlet!
10.10.2011 22:21
aidasv написа:
За осъществената връзка с природата!


Само тогава се чувствам отпочинала и много заредена, Aidasv:))
Но за съжаление много рядко намираме време...
Прекрасна есенна вечер!
цитирай
100. ckarlet - 101. Вulgarinut57 - НЯМА ДРУГА КАТО НЕЯ !
11.10.2011 08:36
bulgarinut57 написа:
Нашата България !


Няма друга като нея, Вulgarinut57!
Та ние си имаме от всичко. Освен природата ни завиждат дори на сезоните.
Прекрасен октомврийски ден!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930