Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: ckarlet
Категория: Тя и той
Прочетен: 2296993
Постинги: 228
Коментари: 8200
Гласове: 43134
Постинг
02.10.2009 09:40 - И С К А М
Автор: ckarlet Категория: Тя и той   
Прочетен: 6306 Коментари: 26 Гласове:
12

Последна промяна: 07.12.2009 20:17


image

Искам да съм слънцето,

докоснало те с топлите лъчи,

да бъда вятъра,

разрошил твоите коси...

Да бъда пълноводната река,

преляла от любов  в твоята душа!

Да бъда жажда,  глад и сладост,

усмивката на твоята уста.

Копнеж и болка всеки идващ ден,

да те обичам, и да си до мен!

Да бъда  рана,

за да усещаш, че си жив.

От теб да съм желана,

във този свят  красив!

Да се отпусна в твоите ръце,

и пулсът да забие във едно сърце.

Да бъда аромат на пролетни цветя,

да бъда твоя бриз от морската вода,

да бъда цветна  като есента,

със блясъка на зимата в снега!

Да бъда крепост, светлина,

и  пойна птица, намерила уют и топлина,

във твоята прегръдка,

почувствала се истинска жена!

 





Тагове:   копнеж,


Гласувай:
12



1. pontis - Уау... има ли такива още? :)
02.10.2009 09:46
.
цитирай
2. ckarlet - Pontis, надявам се, че има:)))
02.10.2009 09:51
Pontis, надявам се, че има:)))
цитирай
3. minchomin - Моля, за малка промяна.
02.10.2009 09:55
Искам да съм слънцето,...... Не искай, а бъди!
или
Аз съм слънцето,........

С "АЗ СЪМ" - Потвърждаваш пред вселената твоето желение. Това е кодът, който задейства механизма за сътворение и проявление в материята.
цитирай
4. ckarlet - Minchomin, благодаря за коментара,
02.10.2009 10:00
но няма как да напиша "Аз съм..", защото не съм сигурна дали така ме чувстват:)))
Но ти пожелавам Ти да си слънцето за твоята любима:)))
цитирай
5. pontis - Да, пак ще го кажа, нападаха "трупове"
02.10.2009 10:18
(в добрия смисъл, нали?):)
цитирай
6. ckarlet - Pontis,
02.10.2009 10:25
много усмивки за теб:)
цитирай
7. taistvena - прекрасно е ckarlet !!!
02.10.2009 10:40
искам да съм блясъка във твоите очи,
жената на твоите мечти,
ласки, нежност да ти подарявам,
нощем сънищата ти да посещавам,
двама с теб да изживеем любовта,
за която тръпнат нашите сърца!!!
цитирай
8. minchomin - Minchomin, благодаря за коментара,
02.10.2009 10:44
Ако искаш да те чувстват като Слънцето, следва да потвърдиш с "АЗ СЪМ", инак заявяваш само, че искаш. Това е тайната на Вселената. За жалост, в съвременния свят, този въпрос не се изучава в нито едно учебно заведение. В случай, че имаш възможност, прочети книгите "Разговори с Бога", всички, на Нийл Доналд Уолш. Има ги в Интернет. Считам, че ще ти харесат. Там най-добре е обяснен този въпрос. А за Слънцето, всички сме Слънце за някого. Между другото, цялата материя е светлина, която се пренася, чрез Слънцето на земята т.е. ти, аз и всичко , което е проявено сме светлина. Светлината е енергия. Всичко е енергия и за това всичко е светлина. Бъди сигурна в това. Ако ти се чете, прегледай "ЦЕРН- грешен подход на световната наука за 4 млрд. швейцарски франка" в моя блог. Дълга е темата, но навява много мисли. В нея съм обединил факти от над 50 книги. Е, това е!
цитирай
9. ckarlet - Taistvena, благодаря ти за хубавия коментар!
02.10.2009 10:44
За теб съм сигурна, че така те чувстват:)))
Гориво всеки ден ни го показва!
Бъди щастлива!
цитирай
10. ckarlet - Minchomin, благодаря ти!
02.10.2009 10:52
Чела съм, че наистина мисълта и желанието водят до постигане на целите ни!
С удовоствие ще прегледам препоръчаното от теб в твоя блог!
Ако не съм написала, че "Аз съм Слънцето.." поне със сигурност съм го пожелала да ме почувстват така, и се надявам да разкрия тайната на Вселената, за която ти ми пишеш!:)
Хубав и усмихнат ден!
цитирай
11. minchomin - Хубав и усмихнат ден!
02.10.2009 10:55
Успех!
цитирай
12. ckarlet - Minchomin, благодаря ти! Много ...
02.10.2009 11:05
Minchomin, благодаря ти!
Много ми хареса мисълта, от твоя постинг„Значението на всяко нещо е значението, което ние му предаваме”.
Благодаря ти, и нека за теб да бъде още по-усмихнат:)
цитирай
13. lagrima - Уааауууу!!! Много е хубаво!Пож...
02.10.2009 11:42
Уааауууу!!! Много е хубаво!Пожелавам ти да бъдеш!
А ти защо си мислиш,че не си? :))
цитирай
14. ckarlet - Lagrima,
02.10.2009 11:46
надявам се, да съм, но не мога да съм сигурна:)))
Винаги ме радва твоето присъствие тук и ти благодаря!
цитирай
15. cefulesteven - Желая ти го:))) Така обича жената. ...
03.10.2009 11:57
Желая ти го:))) Така обича жената. Бъди за него всичко това.
цитирай
16. ckarlet - Cefulesteven, много ти благодаря!
03.10.2009 12:00
Иска ми се да го усещат от другата страна точно по този начин:)))
Още веднъж ти благодаря за посещението тук!
цитирай
17. gorivo - Много е хубаво :)
03.10.2009 15:49
"Да бъда пълноводната река,

преляла от любов в твоята душа!

Да бъда жажда, глад и сладост,

усмивката на твоята уста."

Скарлет, смятам че ти си вече реката на някого!За съмнението ти, да ти кажа хубаво е да се съмняваш тогава се стараеш да приласкаеш още повече човека до теб, към себе си:):) Надявам се , че той те обича истински! Желая ти да дойде скоро деня в който няма да се съмняваш и ще ти докажат любовта си към теб :):):)Успех и усмивки
цитирай
18. ckarlet - О...Gorivo,
03.10.2009 15:58
невероятен коментар си направил, благодаря ти!
Да, мисля, че с делата си той винаги ми е показвал, че съм много специална за него. Но аз искам той да почувства моята любов по този начин:)
Надявам се и аз да успея да му покажа колко много означава той за мен!
Хубав ден, Gorivo!
цитирай
19. gorivo - Успех
03.10.2009 16:14
Дано постигнеш това което искаш , и да почувства те двамата любовта , така както никога досега :):):) Хубав ден и на теб :):)
цитирай
20. ckarlet - Gorivo, благодаря!
03.10.2009 16:16
На теб и твоята любима двойно да се връща!
Усмихнат ден:)
цитирай
21. mileidi46 - Bog e kazal:
03.10.2009 16:34
poiskai,i 6te ti se dade! Drug e kazal-koito dava,ne obednqva...Dava6 li liubov,tq 6te se varne vinagi pri teb!
Neka da e vinagi do teb!
цитирай
22. ckarlet - Mileidi46,
03.10.2009 16:38
прегръщам те силно! Толкова ми е хубаво и приятно, че винаги наминаваш и при мен!
Благодаря ти за хубавите мисли и пожелания!
цитирай
23. minchomin - Благодаря за коментарите! Трябва ...
07.10.2009 21:00

Няма човек, който да не го засяга това, което пиша. Въпросът е, кога ще разбере ще всичко се отнася и за него? Нещата може да се забавят, но не отминават. За сега ще направя малка пауза с постингите, ангажиран съм със селскостопанска работа. Обмислям вариант за разкриване решението за Световната финансова криза. В скоро време ще има специален постиг по този въпрос. Проблемът е там, че човечеството не е готово да го приеме като решение. Изисква се високо ниво на съзнание. Казвам ти това защото си поетична душа, в същото време те интересува икономиката и правото. Това право, обаче е фалшиво право, както много други неща в съвременния свят. Има само една истина, и тя е Божествената истина. А за щастието ти казах, че това е вътрешно състояние. Най- добре може да го усетиш като излезеш сред природата, настрана от ежедневната суета. Ще усетиш това чувство като забравиш за всичко останало и останеш сама със себе си и природата. А сега бъди щастлива!
цитирай
24. ckarlet - Minchomin, благодаря ти за изчерпателния и хубав коментар!
07.10.2009 21:05
"А за щастието ти казах, че това е вътрешно състояние. Най- добре може да го усетиш като излезеш сред природата, настрана от ежедневната суета. Ще усетиш това чувство като забравиш за всичко останало и останеш сама със себе си и природата. А сега бъди щастлива!"
Да, особено много ми харесаха последните ти изречения! Човек наистина се зарежда с положителна енергия сред природата! Бъди и ти щастлив! Благодаря!
цитирай
25. basta - :)
06.11.2009 11:08
подарявам ти една моя мечта...
с нея аз волно летя над света
ако някой в мечтата ми вникне
надявам се, с мен да политне...

http://www.youtube.com/watch?v=LK4uZZZ0l_0

поздрави и усмивки!
цитирай
26. ckarlet - Basta, благодаря ти! Красив пое...
06.11.2009 12:56
Basta, благодаря ти! Красив и поетичен коментар си направила! Несъмнено ти пишеш много хубаво! А и клипчето е страхотно, зареждащо с красиви мечти!
Хубав и много усмихнат ден за теб!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930