Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: ckarlet
Категория: Тя и той
Прочетен: 2296607
Постинги: 228
Коментари: 8200
Гласове: 43133
Постинг
07.08.2010 14:37 - Любовен залез
Автор: ckarlet Категория: Тя и той   
Прочетен: 27818 Коментари: 80 Гласове:
62

Последна промяна: 29.06.2011 23:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 Любовен залез...

На скалистия бряг до морето

и шума на разбити вълни,

нежна песен звучи под небето,

Тя и Той  са отново сами...

Чайки бели притаили тъгата,

а морето безпомощно, тъжно бучи...

Силует на  русалка -  в далечината,

Той целува я с устни по нажалени очи...

Тази среща за тях бе последна,

всеки залез разказва за тяхна мечта,

морска приказка в нощ тъй  вълшебна,

и за силата на Любовта...


image


image


image


image


image





Гласувай:
63


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. simha - Зад залеза кълбо от хоризонти...
07.08.2010 14:46
което не се ражда, и не умира - като любовта.
:)
цитирай
2. ckarlet - 1. Simha, много мъдро казано!:)
07.08.2010 14:52
simha написа:
което не се ражда, и не умира - като любовта.
:)


Но любовта влязла веднъж в сърцето ни трудно може да умре. Надявам се при теб тя да е вечно жива, с онзи неугасващ пламък! Зад залеза винаги има кълбо от хоризонти...
Зарадва ме с твоето посещение и ти благодаря!
цитирай
3. hope17 - Ако трябва да
07.08.2010 15:01
наподобя текста ти с песен - може би ще е италианска; ако трябва да го нарисувам, няма да е пастел, нито акварел...а графика. За да оставя на въображението да напълни линиите с каквото поиска ! Харесах и симбиозата залези - Род Стюарт :)
цитирай
4. ckarlet - 3. О, Рени, много хубаво ми прозвуча!
07.08.2010 15:18
hope17 написа:
наподобя текста ти с песен - може би ще е италианска; ако трябва да го нарисувам, няма да е пастел, нито акварел...а графика. За да оставя на въображението да напълни линиите с каквото поиска ! Харесах и симбиозата залези - Род Стюарт :)


Както винаги се изразяваш изящно! Удоволствие е за мен, че четеш моите постинги и ми доставяш истинска наслада! Радвам се, че обичаме италианската музика и сравнението на стихчето ми с нея ми допадна изключително много!
Обожавам песента на Род Стюарт!
Романтичен ден ти желая, Рени! Благодаря ти от сърце!
цитирай
5. kaprizna - Хубаво, но много тъжно...
07.08.2010 15:20
Защо така, ckarlet?
цитирай
6. ckarlet - 5. Кaprizna, благодаря ти!
07.08.2010 15:23
kaprizna написа:
Защо така, ckarlet?


Понякога и в тъжните неща, откриваме много красота, нали така мила?:)
Прекрасен летен ден ти желая!
цитирай
7. scarlety - Привет,Скарлет!
07.08.2010 16:25
Много красиви залези и малко чувство за безнадежност!
Тъжно,но красиво!
На теб ти желая много любов!
цитирай
8. ckarlet - 7. Scarlety, да понякога и тъжното е красиво:))
07.08.2010 16:30
scarlety написа:
Много красиви залези и малко чувство за безнадежност!
Тъжно,но красиво!
На теб ти желая много любов!


Благодаря ти, че прочете моята морска приказка и разгледа залеза на слънцето, видян чрез моя обектив!
Прекрасен и много романтичен ден, мила!
цитирай
9. erato7 - "Тази среща за тях бе после...
07.08.2010 16:47
"Тази среща за тях бе последна,

всеки залез разказва за тяхна мечта,

морска приказка в нощ тъй вълшебна,

и за силата на Любовта..." - и в тъгата си красива, мила!

Най-голяма е силата на любовта!

цитирай
10. ckarlet - 9. Еrato7, благодаря ти!
07.08.2010 16:52
erato7 написа:
"Тази среща за тях бе последна,

всеки залез разказва за тяхна мечта,

морска приказка в нощ тъй вълшебна,

и за силата на Любовта..." - и в тъгата си красива, мила!

Най-голяма е силата на любовта!



По много причини съм свързвала залезът на слънцето с красиви чувства между двама влюбени и невероятната сила на тяхната любов!
Прекрасно е, че си тук, мила, и ти благодаря от сърце!
Романтичен съботен ден!
цитирай
11. veninski - Любовен залез. . . Красиви думи, ...
07.08.2010 18:23
Любовен залез... Красиви думи, Скарлет. Но много, много тъжни... От сърце ти желая само любовни изгреви! Поздрави от Родопите!
цитирай
12. ckarlet - 11. Венински, благодаря ти от сърце!
07.08.2010 18:35
veninski написа:
Любовен залез... Красиви думи, Скарлет. Но много, много тъжни... От сърце ти желая само любовни изгреви! Поздрави от Родопите!


В живота винаги има поне две страни, приятелю! Така е и при деня. Изгревите са надежда за едно прекрасно начало, а залезите са да запазят и най-съкровените мигове от него. Така мисля. Аз Обожавам залезите, защото са едно от най-красивите природни явления, въпреки, че те понякога са малко тъжни...
Така е и при любовта. Няма формула за нея, но бях чела някъде и много ми хареса, че любовта е да имаш небето, а да искаш само една звезда, да имаш морето, а да искаш просто капка вода, да имаш целия свят, а да копнееш само за един човек.
Пожелавам и на теб в твоя живот красиви изгреви и очарователни залези! Благодаря ти, че отдели от ценното си време и разгледа постинга!
Поздрави на Родопите и щастливото ти семейство!

цитирай
13. blagovestie - Красиво и нежно, Скарлетче,
07.08.2010 18:56
но много тъжно...
Ех, тези раздяли. А може... Искаше ми се винаги да е лесно и сигурно, поне гарантирано.
От друга страна - затова е незабравимо, защото не е стигнало до друг край, може би.
Хубава вечер, миличка, и много истинска, споделена, безконечна любов! :)
цитирай
14. ckarlet - 13. Благодаря ти, Люси!
07.08.2010 19:03
blagovestie написа:
но много тъжно...
Ех, тези раздяли. А може... Искаше ми се винаги да е лесно и сигурно, поне гарантирано.
От друга страна - затова е незабравимо, защото не е стигнало до друг край, може би.
Хубава вечер, миличка, и много истинска, споделена, безконечна любов! :)


Знаеш, че в живота няма нищо лесно и сигурно, нито пък гарантирано, миличка!
Благодаря ти, че прочете моето морско стихче и разгледа постинга!
Красива лятна вечер ти желая, Люси!
цитирай
15. basst - Прекрасна, Скарлет. . . . "...
07.08.2010 19:05
Прекрасна, Скарлет....
"Целуни ме за последно,
целуни ме нежно ти,
за да мога да запомня
още дълго тези дни..."
:)
цитирай
16. ckarlet - 15. Вasst, как ме зарадва и ти с посещението си тук!
07.08.2010 19:12
basst написа:
Прекрасна, Скарлет....
"Целуни ме за последно,
целуни ме нежно ти,
за да мога да запомня
още дълго тези дни..."
:)


Красив поетичен коментар, миличка!:))

Ще те прегърна със усмивка и със жар,
за приятелството наше, в живота ценен дар!
В блогчето ми си добре дошла,
приятелко любима и добра!:)))

Нежна и романтична лятна вечер ти желая, приятелко!

цитирай
17. demidin - Запази за мен поне една звезда или ...
07.08.2010 19:43
Запази за мен поне една звезда
или лунната пътека да съм буден
любовен залез или една мечта
стигат ни в живота труден.
цитирай
18. ckarlet - 17. Demidin, благодаря ти!
07.08.2010 19:53
demidin написа:
Запази за мен поне една звезда
или лунната пътека да съм буден
любовен залез или една мечта
стигат ни в живота труден.


Приятно ме изненада с твоето стихче! Хареса ми, че в него залезът не е край на една любов, а нежна и много красива мечта!
Зарадва ме с твоето посещение!
Нежна вечер ти желая!
цитирай
19. dbi - Красиви залези, Скарлет !
07.08.2010 20:07
Любовта не трябва да залязва !:)
Отдавна исках да се реванширам за "Остани до мен"на Горан Каран ...
цитирай
20. ckarlet - 19. Dbi, благодаря ти!
07.08.2010 20:13
dbi написа:
Любовта не трябва да залязва !:)
Отдавна исках да се реванширам за "Остани до мен"на Горан Каран ...


Съгласна съм с теб, че любовта не трябва да залязва! Тя е движещата сила в живота...
Радвам се, че ти харесаха снимките на морския залез!
Нежна и романтична лятна вечер ти желая!
цитирай
21. анонимен - Отново много нежно и изящно!
07.08.2010 20:29
Фина жена си.
цитирай
22. ckarlet - 21. Кushel, благодаря ти!
07.08.2010 20:31
kushel написа:
Фина жена си.


С малко думи, но възможно най-високата оценка:)))
Радвам се, че разгледа и коментира!
Прекрасна вечер ти желая!
цитирай
23. magnoliya - Чудесен постинг!
07.08.2010 22:56
Стиховете, любовния залез /снимките/ и песента с клипчето ми доставиха огромно удоволствие! Благодаря ти!
цитирай
24. ckarlet - 23. Мagnoliya, аз ти благодаря, че си тук!
07.08.2010 23:01
magnoliya написа:
Стиховете, любовния залез /снимките/ и песента с клипчето ми доставиха огромно удоволствие! Благодаря ти!


Удоволствието е изцяло мое, че хора с красива душа като твоята ми гостуват тук!
Звездна вечер ти желая!
цитирай
25. smani - (• _ •)
08.08.2010 08:58
Кой може да опише така нежно и оригинално любовния залез!? :)
Поздрави Скарлет красиво е.
цитирай
26. monaliza121 - Хубаво стихотворение за раздялата...
08.08.2010 09:38
Такава красива раздяла... вероятно след също толкова красива любов...
цитирай
27. ckarlet - 25. Smani, благодаря ти!
08.08.2010 10:50
smani написа:
Кой може да опише така нежно и оригинално любовния залез!? :)
Поздрави Скарлет красиво е.


А кой може да създаде едно невероятно настроение?:))
Прекрасен неделен ден ти желая!
цитирай
28. ckarlet - 26. Мonaliza121, благодаря ти!
08.08.2010 10:54
monaliza121 написа:
Такава красива раздяла... вероятно след също толкова красива любов...


Радвам се, че разгледа постинга и прочете моето морско стихче...
Може би животът и обстоятелствата са поискали тази раздяла, защото и на мен ми изглежда, че любовта им е била много силна...
Прекрасен ден ти желая!
цитирай
29. tili - Стихото е чудесно и тъжно ...
08.08.2010 11:30
Иначе - малко оф топик - Род Стюарт е моето лятно гадже;-)))))))))) Не змам защо, но ме избива да го слушам главно на морето или на път за там. Нощ, море, луна, мента , сини еспадрили и Род, хахаха:))
Настройва ме на вълната. Ето и сега - пак.
Привет, мила!!!
цитирай
30. ckarlet - 29. Tili, благодаря ти!
08.08.2010 11:42
tili написа:
Иначе - малко оф топик - Род Стюарт е моето лятно гадже;-)))))))))) Не змам защо, но ме избива да го слушам главно на морето или на път за там. Нощ, море, луна, мента , сини еспадрили и Род, хахаха:))
Настройва ме на вълната. Ето и сега - пак.
Привет, мила!!!


И аз си го харесвам много Род Стюарт и мога да го слушам по всяко време:))
А ти не чакай, морето пита и за теб!
Вълшебен летен ден ти желая! Радвам се, че отново си тук!
цитирай
31. miaa - Вълнуващ стих, прекрасен, Скарлет О ...
08.08.2010 11:52
Вълнуващ стих, прекрасен, Скарлет О Хара! Залезът Е символ на вечната любов!
За да има Изгрев, Слънцето трябва да залезе! Хубав ден!
цитирай
32. veninski - 12. ckarlet
08.08.2010 12:13
Знаеш ли, Скарлет? И аз обичам залезите (морски, горски, полски...) като природно явление. Най-вече с любим човек... Особено когато са споделени и на следващата вечер... И още мноооооого други вечери... А защо не и до края на живота? Или остатъка от него...
Но ненавиждам любовните залези! Защото те са край на една любов... Без значение колко голяма е била... Затова, докато любовта е все още жива, не е лошо да се спазват съветите на Джордж Гарлин, който на едно място казва:

"Запомнете, отделете повече време на тези, които обичате, защото те не са с вас завинаги. Запомнете и горещо прегърнете човека до себе си, защото това е единственото съкровище, което можете да дадете от сърцето си и не струва нито стотинка. Запомнете и казвайте “Обичам те” на любимите си, но най-вече наистина го мислете. Целувка и прегръдка могат да поправят всяка злина, когато идват от сърцето. Запомнете и се дръжте за ръце, ценете моментите, когато сте заедно, защото един ден този човек няма да е до вас. Отделете време да се обичате, намерете време да си говорите и да споделяте всичко, което имате да си кажете. Защото животът не се мери с вдишванията, които правим, а с моментите, които спират дъха ни.”

Никога не усещай болката от любовен залез, Скарлет! Поздрави от Родопите!
цитирай
33. ckarlet - 31. Миа, благодаря ти!
08.08.2010 13:03
miaa написа:
Вълнуващ стих, прекрасен, Скарлет О Хара! Залезът Е символ на вечната любов!
За да има Изгрев, Слънцето трябва да залезе! Хубав ден!


Прекрасно е, че и ти си разгледала моя постинг, мила!
Всяка любов носи със себе си много красота! Нека винаги я има, за да усещаме, че живеем!
цитирай
34. feq - Любовта е повече отсъствие, отколкото присъствие...
08.08.2010 13:08
затова е толкова жадувана, копнежно - нежна!

След красивите залези идват още по-красиви ИЗГРЕВИ!
Летни и вълшебни залези и изгреви ти желая, Скарлет!
:)
цитирай
35. ckarlet - 32. Венински, превъзходен коментар си ми написал!!!
08.08.2010 13:17
veninski написа:
Знаеш ли, Скарлет? И аз обичам залезите (морски, горски, полски...) като природно явление. Най-вече с любим човек... Особено когато са споделени и на следващата вечер... И още мноооооого други вечери... А защо не и до края на живота? Или остатъка от него...
Но ненавиждам любовните залези! Защото те са край на една любов... Без значение колко голяма е била... Затова, докато любовта е все още жива, не е лошо да се спазват съветите на Джордж Гарлин, който на едно място казва:

"Запомнете, отделете повече време на тези, които обичате, защото те не са с вас завинаги. Запомнете и горещо прегърнете човека до себе си, защото това е единственото съкровище, което можете да дадете от сърцето си и не струва нито стотинка. Запомнете и казвайте “Обичам те” на любимите си, но най-вече наистина го мислете. Целувка и прегръдка могат да поправят всяка злина, когато идват от сърцето. Запомнете и се дръжте за ръце, ценете моментите, когато сте заедно, защото един ден този човек няма да е до вас. Отделете време да се обичате, намерете време да си говорите и да споделяте всичко, което имате да си кажете. Защото животът не се мери с вдишванията, които правим, а с моментите, които спират дъха ни.”

Никога не усещай болката от любовен залез, Скарлет! Поздрави от Родопите!


Препрочетох го няколко пъти и мога да кажа, че ме трогна до болка и ме просълзи! Изключително перо и талант! Остави ме без думи! Всяко твое изречение е и моя мисъл, но едва ли бих могла да направя подобен изказ като теб, приятелю!
Щастлива съм, че талантлив човек като теб отделя време и посещава моето скромно блогче! Чест и удоволствие е за мен!
Благословен бъди! Много щастие за теб и прекрасното ти семейство!
цитирай
36. ckarlet - 34. Feq, благодаря ти!
08.08.2010 13:22
feq написа:
затова е толкова жадувана, копнежно - нежна!

След красивите залези идват още по-красиви ИЗГРЕВИ!
Летни и вълшебни залези и изгреви ти желая, Скарлет!
:)


Прекрасно е, че и ти си тук и споделяш своето мнение, миличка!
Твоето присъствие винаги е означавало много за мен!
Вълшебен и романтичен летен ден!
цитирай
37. galina1 - Да скалет, така е.
08.08.2010 13:41
"Понякога и в тъжните неща, откриваме много красота." Щастлив неделен ден скарлет. }}}
цитирай
38. ckarlet - 37. Галя, благодаря ти!
08.08.2010 13:48
galina1 написа:
"Понякога и в тъжните неща, откриваме много красота." Щастлив неделен ден скарлет. }}}


Права си, приятелко, но по-добре да не изпитваме тъгата въобще... А само радост!
Прекрасен летен ден ти желая!
цитирай
39. gorivo - Вълшебна картина....
08.08.2010 14:30
...но много тъжна , отиващата си любов ....раздялата...последната целувка....натъжих се , а любовта трябва да е щастие , но уви не винаги е така , понякога любовта е невъзможна , знам само че не трябва да се предаваме....
Целувки ckarlet и дай малко по весело.... :):):0
цитирай
40. ckarlet - 39. Гориво, благодаря ти!
08.08.2010 15:50
gorivo написа:
...но много тъжна , отиващата си любов ....раздялата...последната целувка....натъжих се , а любовта трябва да е щастие , но уви не винаги е така , понякога любовта е невъзможна , знам само че не трябва да се предаваме....
Целувки ckarlet и дай малко по весело.... :):):0


Любовта е вълшебство, но ти го знаеш по-добре...
Много споделеност с Петя!
Вълшебен ден, Гориво!
цитирай
41. mariani - Тъжно
08.08.2010 19:48
и...хубаво, ckarlet...
Поздрави и много усмивки
цитирай
42. ckarlet - 41. Мariani, благодаря ти!
08.08.2010 19:50
mariani написа:
и...хубаво, ckarlet...
Поздрави и много усмивки


Винаги е тъжна една раздяла, но е хубаво, че си тук и си разгледала морския ми залез и стихчето:))
Прекрасна вечер ти желая!
цитирай
43. thefaceoftheshadow - Красив стих...
09.08.2010 01:12
...любовта е силна, но е тъжно да станеш свидетел на неин залез. И все пак... струва си!
цитирай
44. divna8 - Поздравления, Скарлет - чудесен ...
09.08.2010 07:04
Поздравления, Скарлет - чудесен стих и вълшебни снимки :):):)
цитирай
45. ckarlet - 43. Thefaceoftheshadow, благодаря ти!
09.08.2010 08:08
thefaceoftheshadow написа:
...любовта е силна, но е тъжно да станеш свидетел на неин залез. И все пак... струва си!


Нека никога няма при теб любовен залез! Радвам се на твоето посещение тук!
Хубава и успешна седмица за всички!
цитирай
46. ckarlet - 44. Дивна, благодаря ти!
09.08.2010 08:13
divna8 написа:
Поздравления, Скарлет - чудесен стих и вълшебни снимки :):):)


Прекрасно е, че и ти си намерила време да прочетеш и разгледаш постинга!
Снимките ги правих последните дни от почивката ни по морето. Все ми се искаше да постигна нещо уникално с прекрасния залез на слънцето, но все излизаше по някое облаче. Но след като и ти си ги харесала навярно и така е красиво!
Прекрасен понеделник и успешна нова седмица!
цитирай
47. womanly - Чудесен постинг, Ckarlet!
09.08.2010 09:55
Хармония от великолепен стих, снимки и прекрасна песен!
Поздрави и успешна седмица ти желая приятелко, изпълнена с много любов и незабравимо-вълнуващи емоции!
цитирай
48. hristo27 - Прекрасно съчетание между стих и ...
09.08.2010 10:25
Прекрасно съчетание между стих и музика!
Браво от мен!
цитирай
49. анонимен - Много трогателно, с много въобр...
09.08.2010 11:03
Много трогателно, с много въображение, Скарлет!
Хареса ми:)
поздрави:)
цитирай
50. ckarlet - 47. Womanly, благодаря ти!
09.08.2010 12:16
womanly написа:
Хармония от великолепен стих, снимки и прекрасна песен!
Поздрави и успешна седмица ти желая приятелко, изпълнена с много любов и незабравимо-вълнуващи емоции!


Твоето посещение винаги много ме радва!
И на теб желая една прекрасна седмица с вълшебни мигове и много, много любов, защото ти самата си Любов!
цитирай
51. ckarlet - 48. Hristo27, благодаря ти!
09.08.2010 12:21
hristo27 написа:
Прекрасно съчетание между стих и музика!
Браво от мен!


Прекрасно е, че и ти си намерил нещо в моя блог, което да ти хареса.
Радвам се, че си отворил моите виртуални врати и си разгледал постинга!
Хубав летен ден желая от сърце!
цитирай
52. ckarlet - 49. Vostroto, благодаря ти!
09.08.2010 12:25
vostroto написа:
Много трогателно, с много въображение, Скарлет!
Хареса ми:)
поздрави:)


Знаеш, че и при теб посещенията ми са едно голямо удоволствие!
Приятно е, че си отделил от ценното си време и си разгледал постинга ми!
Вълшебен летен ден ти желая!
цитирай
53. razkazvachka - Хубав е стихът... а песента е сред най-любимите ми:))))
10.08.2010 11:07
Весел ден!
цитирай
54. ckarlet - 53. Razkazvachka, благодаря ти!
10.08.2010 11:11
razkazvachka написа:
Весел ден!


За мен е чест и удоволствие, че намираш време да надникнеш в моята виртуална къщичка!
Прекрасен летен ден!
цитирай
55. ivankalilova - Малко тъжна. . . . но прекрасна мо...
10.08.2010 11:51
Малко тъжна....но прекрасна морска приказка! Всичко е толкова красиво....стих, снимки, музика.....вълшебно е миличка!
Изпращам ти една топла и усмихната прегръдка!
Бъди много, много щастлива!
цитирай
56. ckarlet - 55. Ivankalilova, благодаря от сърце!
10.08.2010 12:10
ivankalilova написа:
Малко тъжна....но прекрасна морска приказка! Всичко е толкова красиво....стих, снимки, музика.....вълшебно е миличка!
Изпращам ти една топла и усмихната прегръдка!
Бъди много, много щастлива!


Усетих приятелската прегръдка, миличка!
Приятно е, че отново си тук и съм успяла да те докосна с моя постинг!
Хубав летен ден!

цитирай
57. monna - Скарлет, до следващото лято и...
10.08.2010 13:35
...красиви залези на брега на морето... Хубав сезон е лятото, защото разтваря сетивата ни за любовта... Любовта е вечна, докато дишаме!
След раздялата следва посрещане - законите така казват...само че субектите са различни...
Усмивки, най-лъчезарни!:)))
цитирай
58. ckarlet - 57. Мони, благодаря ти!
10.08.2010 17:25
monna написа:
...красиви залези на брега на морето... Хубав сезон е лятото, защото разтваря сетивата ни за любовта... Любовта е вечна, докато дишаме!
След раздялата следва посрещане - законите така казват...само че субектите са различни...
Усмивки, най-лъчезарни!:)))


Блогът грейва, когато се появиш, Мони:)
Не изчезвай за дълго, защото започваш да ми липсваш много!
Съгласна съм с теб, че Любовта е вечна и е вътре в нас, докато дишаме...
Нежна и много романтична лятна вечер, приятелко талантлива!
цитирай
59. freyja - след Залеза, Слънцето...
10.08.2010 22:35
изгрява отново!

Поздрави за хубавия стих, ckarlet!
цитирай
60. ckarlet - 59. Freyja, добро утро!
11.08.2010 07:50
freyja написа:
изгрява отново!

Поздрави за хубавия стих, ckarlet!


Да, мила, след всеки залез идва изгрева, който е една голяма надежда за нещо още по-красиво!
Радвам се, че се открихме тук, защото и на мен ми харесва при теб!
Прекрасен летен ден!
цитирай
61. platttonnn - Нежен дух в сладко тяло.
12.08.2010 10:11
Страданието,невъзможната любов,ражда поезия. Лириката оцветява щастието,придава му стойност. Хубаво,изтънчено,безкрайно......................
цитирай
62. ckarlet - 61. Рlatttonnn, благодаря ти!
12.08.2010 12:32
platttonnn написа:
Страданието,невъзможната любов,ражда поезия. Лириката оцветява щастието,придава му стойност. Хубаво,изтънчено,безкрайно......................


Прекрасен коментар с фино усещане за любов, поезия и щастие!
Посещението ти ме зарадва много!
Хубав летен ден желая!

цитирай
63. platttonnn - Втори поглед се оказва по верен.
12.08.2010 13:31
Първата асоциация е за тъга,имайки предвид залеза. Многото коментари в този смисъл го доказват.В началото бях погълнат от красивото излъчване на поезия. Сега,когато изтрезнях,приемам,че залеза е любовен,а не,че любовта залязва.Каквото смята,че е и посланието.Изтънчена игра на думи.
цитирай
64. ckarlet - 63. Рlatttonnn, благодаря ти!
12.08.2010 16:28
platttonnn написа:
Първата асоциация е за тъга,имайки предвид залеза. Многото коментари в този смисъл го доказват.В началото бях погълнат от красивото излъчване на поезия. Сега,когато изтрезнях,приемам,че залеза е любовен,а не,че любовта залязва.Каквото смята,че е и посланието.Изтънчена игра на думи.


Интересна гледна точка. Хареса ми! Надявам се да ми гостуваш и занапред!
Нежна и красива вечер ти желая!
цитирай
65. katan - Красиво и малко тъжно ..
13.08.2010 14:28
Но защо трябва да е тъжно, Скарлет?
Нека да е само красиво и нежно!
С пожелание за красиви любовни залези завинаги на Той иТя!
цитирай
66. ckarlet - 65. Кatan, благодаря ти от сърце!
13.08.2010 15:02
katan написа:
Но защо трябва да е тъжно, Скарлет?
Нека да е само красиво и нежно!
С пожелание за красиви любовни залези завинаги на Той иТя!


Ех, ако всичко зависеше само от нас! Но не би. Няма пълно щастие... Радостта върви редом с тъгата, любовта - с омразата... Твърде често сърцето иска едно, животът му предлага друго...
Радвам се, че отдели от времето си да прочетеш моето стихче!
Прохладен и изпълнен с емоции летен ден ти желая!
цитирай
67. blagovestie - Скарлетче,
14.08.2010 07:15
наминах и тук да ти пожелая уикенд като дъгата, но без дъжда, освен ако е необходим...
Прегръщам те, приятелко! Бъди благословена - ти и домът ти, мила! :))
цитирай
68. ckarlet - 67. Люси, благодаря ти!
14.08.2010 08:24
blagovestie написа:
наминах и тук да ти пожелая уикенд като дъгата, но без дъжда, освен ако е необходим...
Прегръщам те, приятелко! Бъди благословена - ти и домът ти, мила! :))


Нека не само почивните, а и всички следващи дни, бъдат прекрасни за теб и твоето семейство, Люси!
Прегръдки от мен! За теб и малките сладурчета!
цитирай
69. desilazarova - Чуден стих! Поздрав!:)
15.08.2010 14:22
Чуден стих! Поздрав!:)
цитирай
70. ckarlet - 69. Desilazarova, благодаря ти!
15.08.2010 14:24
desilazarova написа:
Чуден стих! Поздрав!:)


Радвам се, че ти е харесало нещо и при мен!
Прохладни летни дни!
цитирай
71. анонимен - Спонтанен и образен стих!
15.08.2010 21:43
Хареса ми чувствената раздяла, която витае в историята на красивия бряг.
Това е животът. Любовта преминава през различните пространства на
човешките съдби.
Поставила си и най-хубавата песен на Род Стюард, която му донесе световна известност. Следващите албуми на Род нямаха сладката захарност и интимност на този, който съдържа и въпросната песен, китарите в тази колекция от песни са записани прекрасно.Великолепен е и целият албум.
Поздрави приятелко и пожелания за нови успехи!
цитирай
72. ckarlet - 71. Аntoan1antoan, благодаря ти за прекрасния коментар!
15.08.2010 21:49
antoan1antoan написа:
Хареса ми чувствената раздяла, която витае в историята на красивия бряг.
Това е животът. Любовта преминава през различните пространства на
човешките съдби.
Поставила си и най-хубавата песен на Род Стюард, която му донесе световна известност. Следващите албуми на Род нямаха сладката захарност и интимност на този, който съдържа и въпросната песен, китарите в тази колекция от песни са записани прекрасно.Великолепен е и целият албум.
Поздрави приятелко и пожелания за нови успехи!


Радвам се, че си вникнал дълбоко в замисъла на постинга и си отделил време да го разгледаш! Това е животът. Може би точно такава Любов и раздяла, са път към истинското завръщане!
Имаш и високи познания за музиката, за което те поздравявам! Китарата е музикален инструмент, който много харесвам, и ако не чувам в дадена песен китарен звук, много рядко може да ме впечатли. От струнните инструменти тя ми е любима. А в тази песен на Род Стюард е ярко изразена. Тя наистина е една от най-хубавите му песни, донесла световната му известност.
Нежна и красива лятна вечер ти желая!
цитирай
73. mmagy - . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ще се въ...
16.08.2010 16:59
.....................
ще се върна...........
цитирай
74. ckarlet - Привет, Маги!
16.08.2010 18:09
mmagy написа:
.....................
ще се върна...........


Ще те очаквам:)) Знаеш, че винаги си добре дошла тук! Хубава вечер ти желая!
цитирай
75. анонимен - Жените винаги плуват в мечти и романтика.
18.08.2010 07:09
И може би по-добре. Поздрави!
цитирай
76. ckarlet - 75. Добро утро, Кushel!
18.08.2010 07:59
kushel написа:
И може би по-добре. Поздрави!


Приятно е, че си се върнал и коментираш отново тук!
Романтиката е приказка, която ни кара да се чувстваме по различен начин и много специални. А кой не обича поне за миг да се потопи в нея...
Прекрасен и усмихнат ден ти желая!
цитирай
77. vedrina - !!!
19.08.2010 10:08
Neveroqtna melodiq!!!
цитирай
78. ckarlet - 77. Vedrina, благодаря ти!
19.08.2010 11:33
vedrina написа:
Neveroqtna melodiq!!!


Така е, песента е уникална!
цитирай
79. cvetnica - Вълшебна безнадежност?! Не м...
23.08.2010 15:49
Вълшебна безнадежност?!
Не мисля! Любовта е истинска и споделена при залез и при изгрев, мило момиче!
цитирай
80. ckarlet - 79. Лили, благодаря ти!
23.08.2010 16:07
cvetnica написа:
Вълшебна безнадежност?!
Не мисля! Любовта е истинска и споделена при залез и при изгрев, мило момиче!


Права си, Лили! Споделената любов е красива при изгрев и при залез!
Радвам се, че отново си тук!
Хубава лятна вечер ти желая, мила!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930