Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: ckarlet
Категория: Тя и той
Прочетен: 2296368
Постинги: 228
Коментари: 8200
Гласове: 43132
Постинг
22.06.2020 09:31 - МОЯТА ПРЕКРАСНА РАЯ
Автор: ckarlet Категория: Тя и той   
Прочетен: 3763 Коментари: 10 Гласове:
19

Последна промяна: 03.08.2020 11:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Беше преди три години, когато ми я донесоха. Беше една бяла топчица, с изцапана муцунка и лапички и страшно изплашени очички... Мяукаше така сякаш плаче малко детенце, което е отделено от майка си... Още щом я прегърнах усетих, че я обичам много...image

image

Веднага и се купиха легенче и прироби за хранене, както и специален съд с котешка тоалетна. Последва баня и специално шампоанче за котки. Беше много уплашена от водата.

image

Вече изкъпана, но все още изплашена...

image

image
На следваща снимка е доста похапнала, изкъпана и вече спи като малко бебче...

image

Вече поопознала бъдещият си дом и закачливо си играе...

image

А това е снимка от есента на 2019 г. Когато снимам нещо тя винаги е като модел при мен:)
image

image

А тази е съвсем прясна снимка от месец април 2020 г.
image

Тази съм я озаглавила "Да се помолим заедно!"

Красавицата ми!
image

image



image

image

image




Гласувай:
19



1. donchevav - Наистина райско създание - как да ...
22.06.2020 15:51
Наистина райско създание - как да повярваш после, че в котките имало нещо от дявола:)
Стопли ми душата с този прекрасен фоторазказ! Благодаря ти, Скарлет! Бъдете здрави и се радвайте една на друга! Прегръщам ви!
цитирай
2. fun1001 - :-))))
22.06.2020 15:59
...как си ги..фрагментирала,снимките...умелоо!!
бравоос, хубавици..
цитирай
3. ckarlet - 1. donchevav - Наистина райско създание - как да ...
22.06.2020 16:46
donchevav написа:
Наистина райско създание - как да повярваш после, че в котките имало нещо от дявола:)
Стопли ми душата с този прекрасен фоторазказ! Благодаря ти, Скарлет! Бъдете здрави и се радвайте една на друга! Прегръщам ви!


Благодаря, donchevav! Аз се грижа основно за нея, но тя е влюбена в съпруга ми... Ласките ги дава, само и единствено, когато него го няма. Той прибере ли се от работа веднага търси прегръдката му:)
цитирай
4. ckarlet - 2. Fun1001 - :-))))
22.06.2020 16:50
fun1001 написа:
...как си ги..фрагментирала,снимките...умелоо!!
бравоос, хубавици..


Веси е публикувала 3 черни котенца, които са се появили в двора й. Тогава аз й казах, че имам чисто бяло. Та тя каза, че ще се радва да покажа и моята бяла котка. По тази причина показах и снимките, когато беше като нейните сладурчета. А в къщата имаме още доста любимци. Едно голямо и две мънички кучета и още три котки:)
цитирай
5. katan - Прекрасна е твоята Принцеса, Скарлет!
22.06.2020 19:42
Стана ми много мъчно за моето коте Грюн.
Взех я, когато се побираше в едната ми шепа ...
Не съм получавала толкова обич и привързаност, толкова гальовност и целувки:) /облизваше ръцете, краката, и когато се докопа до лицето ми:)/!
Твоето прекрасно бяло коте! Върна ми толкова спомени!
Заедно с тъгата ми ме и усмихна с благодарност, че имах коте Грюн!
Бъде щастливи!
цитирай
6. vesever - Еха, райска е наистина, беличка, ...
22.06.2020 20:13
Еха, райска е наистина, беличка, разкошна!
Много ти благодаря, Скарлет, а сега ми се прииска и бяла котка. )))
Аз съм имала винаги шарени котачета.
Ами, сега ако дойдат и белички, ще имам и черни, и бели, представи си гледката... ))
Прегръдки от мен и за теб, и за Рая!
цитирай
7. vesever - Наистина е като модел сладурката ...
22.06.2020 20:16
Наистина е като модел сладурката Рая. И моите обичат да ги снимам, каквото и да снимам в градината, те винаги са край мен и влизат в кадъра сякаш нарочно.

Толкова мили смимки, два-три пъти се връщам да ги гледам. Да ви е жива и здрава!
цитирай
8. ckarlet - 6. Vesever - Еха, райска е наистина, беличка, ...
23.06.2020 08:27
vesever написа:
Еха, райска е наистина, беличка, разкошна!
Много ти благодаря, Скарлет, а сега ми се прииска и бяла котка. )))
Аз съм имала винаги шарени котачета.
Ами, сега ако дойдат и белички, ще имам и черни, и бели, представи си гледката... ))
Прегръдки от мен и за теб, и за Рая!


Благодаря ти, Веси! Много бих искала да я видя с поколения, но съпругът ми вече не разрешава. Първата година я заведохме при едни наши близки с бял котарак, но тя беше толкова уплашена, че не позволи да се доближи до нея. След това часове наред не можем да я успокоим. Сега в периода на размножаване и даваме лекарства, но знаем, че е също вредно за животното. Другият вариант е да я кастрираме, но пък на това аз не съм съгласна... И ми е тъжно, че е толкова умна и ще бъде грижовна майка, но няма вариант да я видим с котенца. Ако следващата година измислим нещо ще имаш едно бяло коте от нас... Аз самата бих била много щастлива... На къщата не смеем да я пуснем, защото мъжът ми смята, че ако я изпуснем, най-вероятно ще й подпишем смъртната присъда... Тя не е годна за живот навън. Затова моят съвет е да ги оставиш твоите сладурчета да свикват с външния живот. Прегръщам те, Веси! Отдавна не бях срещала човек с толкова голямо сърце като твоето!!!
цитирай
9. ckarlet - 7. Vesever - Наистина е като модел сладурката ...
23.06.2020 08:30
vesever написа:
Наистина е като модел сладурката Рая. И моите обичат да ги снимам, каквото и да снимам в градината, те винаги са край мен и влизат в кадъра сякаш нарочно.

Толкова мили смимки, два-три пъти се връщам да ги гледам. Да ви е жива и здрава!


Има специална папка с нея, и много снимки със съпруга ми, защото тя обича най-много него, но той категорично е забранил да го показваме в Интернет пространството. Толкова близка те чувства, Веси! Бъдете здрави цялото семейство и си остани все такъв благороден Човек! А котетата да ви носят много късмет!
цитирай
10. ckarlet - 5. Кatan - Прекрасна е твоята Принцеса, Скарлет!
23.06.2020 08:34
katan написа:
Стана ми много мъчно за моето коте Грюн.
Взех я, когато се побираше в едната ми шепа ...
Не съм получавала толкова обич и привързаност, толкова гальовност и целувки:) /облизваше ръцете, краката, и когато се докопа до лицето ми:)/!
Твоето прекрасно бяло коте! Върна ми толкова спомени!
Заедно с тъгата ми ме и усмихна с благодарност, че имах коте Грюн!
Бъде щастливи!


Да, и Рая е голяма гальовница, но се раздава само на мен и съпругът ми и най-вече на него, Кати. Избира хората при които дори може да ги удостои с присъствието си. Интересното е, че има хора, които не приема и съска много странно срещу тях... Но пък нещото, което ни направи впечатление е, че мъжът ми имаше хронична кашлица няколко зими... Тази зима той й позволи да спи на гърдите му и кашлицата изчезна... Казаха ни, че котките имат това свойство и да лекуват ... Благодаря ти, Кати, че отново си тук!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930