Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: ckarlet
Категория: Тя и той
Прочетен: 2296656
Постинги: 228
Коментари: 8200
Гласове: 43133
Постинг
12.06.2020 14:34 - ПЪЛНЕНИ КАРТОФИ
Автор: ckarlet Категория: Рецепти   
Прочетен: 3058 Коментари: 19 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

image

image

image

image




Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ckarlet - Пълнени картофи с плънка от карт...
12.06.2020 14:35
Пълнени картофи с плънка от картофа, зелен лук, шунка, няколко лъжици кисело мляко, сол и черен пипер на вкус, поръсени с кашкавал. Лесно, вкусно и икономично:)
Избираме едри картофи. Измиваме ги хубаво. Вземаме средна тавичка и я намазваме с мазнина. След това ги посоляваме и също ги намазваме с мазнина. С вилицата ги набождаме и ги слагаме да се пекат на умерена фурна. Когато се изпекат изрязваме капаче на картофа и с лъжицата обираме самият картоф в отделна купа. Хубаво е все още да са топли, защото слагаме краве масло. Нарязваме 1-2 стръка зелен лук, шунка, слагаме 1-2 лъжици кисело мляко. Сместа се обърква и се напълва в картофа. Най-отгоре се слага настърган кашкавал. Пече се на умерена фурна.
цитирай
2. ivoki - ВКУСНО
12.06.2020 14:46
И ПРЕКРАСНО !
цитирай
3. ckarlet - 2. Ivoki - ВКУСНО
12.06.2020 15:49
ivoki написа:
И ПРЕКРАСНО !


Благодаря, Ivoki!
цитирай
4. katan - Днес една съседка ми каза, че
12.06.2020 16:53
ще пълни картофи.
Не попитах как, защото мислех, че знам.
Сега, четейки постинга ти и коментара разбрах, че има и друг начин на пълнене на картофи:).
Много вкусен, Скарлет!
Благодаря за рецептата!
цитирай
5. inel379 - Чудесно предложение!
12.06.2020 22:25
Красота и вкусотия
тук е лесно да открия!:)
Приготвено е със голям мерак
и за "отличен" дава ясен знак!
Храним се и с очите, нали!:)
Хубава вечер, Ckarlet!
цитирай
6. vesever - Деликатесно, Скарлет! Обичам ...
13.06.2020 09:55
Деликатесно, Скарлет!
Обичам картофи във всякаква форма, ще пробвам и аз,
А зеленчуците са подредени много естетично и красиво!
Прегръдки от мен и успехи да имаш във всички начинания!
цитирай
7. nedovolen - И картофи обели ли, ако да, ходи си ...
13.06.2020 14:48
И картофи обели ли, ако да, ходи си вземи една баничка. 90% от полезността е в обелките.
Викам на едни, гледайте какво изхвърлят хората и яжте това. С предишен въпрос, срещали ли са здрави хора.
:)))
цитирай
8. ckarlet - 5. Inel379 - Чудесно предложение!
14.06.2020 11:14
inel379 написа:
Красота и вкусотия
тук е лесно да открия!:)
Приготвено е със голям мерак
и за "отличен" дава ясен знак!
Храним се и с очите, нали!:)
Хубава вечер, Ckarlet!


Благодаря, Inel379! Радвам се на присъствието ти! Винаги си добронамерена и позитивна!
цитирай
9. ckarlet - 6. Vesever - Деликатесно, Скарлет! Обичам ...
14.06.2020 11:16
vesever написа:
Деликатесно, Скарлет!
Обичам картофи във всякаква форма, ще пробвам и аз,
А зеленчуците са подредени много естетично и красиво!
Прегръдки от мен и успехи да имаш във всички начинания!


Радвам се, че ти хареса и на теб, Веси! Ти разбираш от всичко и аз много ти се възхищавам. Много ми допадна и твоето произведение от рецептата на баба ти. Със сигурност ще го пробваме и ние! Благодаря ти, че се отби, Веси!
цитирай
10. ckarlet - 7. Nedovolen - И картофи обели ли, ако да, ходи си ...
14.06.2020 11:20
nedovolen написа:
И картофи обели ли, ако да, ходи си вземи една баничка. 90% от полезността е в обелките.
Викам на едни, гледайте какво изхвърлят хората и яжте това. С предишен въпрос, срещали ли са здрави хора.
:)))


Ех, Nedovolen, не си прочел рецептата. В нея пише изрично, че се измиват добре и така се пекат. После с лъжицата се изгребват, за да станат като пантофче;) Та по тази причина не съм ги белила:) Но се радвам, че винаги успяваш да ме накараш да се усмихна:) За много неща си прав. Скоро разбрах, че черупките на яйцата не трябва да се изхвърлят и че са много полезни. Имаш право и за обелките на картофите. Хубав ден от мен!
цитирай
11. nedovolen - Благодаря! Пропуснал съм за бел...
14.06.2020 12:43
Благодаря! Пропуснал съм за беленето.
Яйчените черупки потвърждавват тезата ми, яж това, което хората изхвърлят. Освен другите, са полезни и за градината. Изсушени и натрошени, разхвърляни снабдяват растенията с калций и намаляват киселинността на почвата.
Больше писать?
:)))
цитирай
12. nedovolen - ПП
14.06.2020 12:53
Следващия път като правиш, сложи и малко розмарин. Ти да видиш.
Пък ми прати едно по куриер, ще го хапна и изстинало.
:)))
цитирай
13. ckarlet - 11. Nedovolen - Благодаря! Пропуснал съм за бел...
15.06.2020 08:37
nedovolen написа:
Благодаря! Пропуснал съм за беленето.
Яйчените черупки потвърждавват тезата ми, яж това, което хората изхвърлят. Освен другите, са полезни и за градината. Изсушени и натрошени, разхвърляни снабдяват растенията с калций и намаляват киселинността на почвата.
Больше писать?
:)))


Да, Nedovolen, скоро и аз това го разбрах. Благодаря ти! Спорна седмица!
цитирай
14. ckarlet - 12. nedovolen - ПП
15.06.2020 08:40
nedovolen написа:
Следващия път като правиш, сложи и малко розмарин. Ти да видиш.
Пък ми прати едно по куриер, ще го хапна и изстинало.
:)))


Май ще излезе, че ти си голям кулинар... Имаш доста познания;) Приемам всякакви забележки и съвети. Скоро май няма да правя такова ястие, че моите хора май не обичат много картофи. Прекрасна нова седмица на всички! Благодаря ти, че се отби и коментира!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930